cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyza mei 14 2016, 23:45

yifan:
ik was even stil. we moesten veel bespreke.. Maar het was wel lennie.. 'agh blijf maar maar het moet wel geheim bijven!' zei ik tegen haar en wenkte dat ze binnen moset koemn. 'Jongin is er echt nog niet?' gromde ik nu minder blij en pakte me mobiel. Maar Chen had gelijk de jongen zou nooi opnemen of wat dan ook. 'Dat word wachte' zzuchte ik. 'ik wacht niet lagner dan 2 uur....' zei ik en ging zitten aan de kop van de tafel.. 

Byun:
'hey! lennie wat doe jij hier!' ik keek geschrokken op. 'kwam jhe niet morgen?' ik schudde me hoofd en stond op. Met me mobie in me handen liep ik naar de gang. toen ik het smsje las werd ik boos. *LEKKER BEN JIJ!* stuurde ik terug daarna keerde ik naar binnen en ging terug zitten. Ik zette meteen een glimlach op.' we kunnen toch beginnen met Exo M?' stelde ik voor.

'lennie:
'hey guys!' glimlachte ik op hun reacties. Ze waren allemaal vrij positief. Behalve de gene die ik hoopte dat me zag. zei niks. nou ik moest het achter me laten. Ik ging zitten en luisterde stil naar de groep

Jongin:
'oh we zijn er' ik stapte ui en hielp marlon met haar spullen. gefelicieerd met je neefje!' glimalchte in in de hoop dat ik een foto zou krijgen. Had dat wel interstand gevonden. Maar ik bleek niks te krijgen. 'Wat ga je vandaag doen? je huis oknappen of?' ik keek haar aan. 'Echt ben blij dat je terug bnet! we moeten nog zo veel dans in halen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 00:00

Chen:

ik was iets te druk bezig met andere dingen om op te merken wie binnen gelopen kwam. pas toen ik baekhyun hoorde keek ik op ' LENNIIEEEE!!!! zie jou er beter uit zien dan. vast de afgelopen 5 weken rijst lopen vermijden of niet' begon ik te lachen ' sorry dat ik je niet kon ophalen...we hadden... naja hebben veel werk te doen. we moeten voor de opening van het nieuwe jaar op treden dusss' dwaalde ik af. toen yifan zei dat ze wel mocht blijven maar het absoluut geheim moest houden glimlachte ik ' oh maar dat kan ze wel toch?!' en ik keek dr aan.

Marlon:

we kwamen aan bij m'n huis en stapte uit. jongin hielp me met mn spullen.. ookal waren dat niet erg veel en feliciteerde me nog met mn neefje ' thanks! heb helaas geen foto's. wou mn zus niet. pas in december denk ik' zei ik tegen hem toen ik zn hoopvolle gezicht zag. toen hij vroeg wat ik vandaag ging doen ging mn mobiel af. ik pakte hem en opende baekhyun zn berichtje. ik beet op mn lip. * ik dacht dat je wist dat ik vandaag kwam... zei een week voor mn verjaardag. sorry* great.. ben nog geen 2 uur terug in korea... ' ik ga denk ik even een dutje doen. die jetlag heeft me best wel te pakken' loog ik. ik wou gewoon ff alleen zijn nu. ' bedankt voor het ophalen.' zei ik met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 00:08

Lennie:
Ik lachte om Chen die zei dat ik er beter uit zag. 'dankje!' ik boog voor hem en liep naar een plek waar ik kon zitten. 'Voel me ook beter' ik tikte tegen me hoofd aan. Dit was iets wat alleen luhan kyungsoo en che nwiste en me waarschijnlijk ook begrepen dat ik het had over de depressie. 'Deed best we lgoed. Maar niet nu over mij. Ga verder over jullie groep en deopening!.' geintreerd leunde ik voorover. 'Ik zwijg!' zei ik ern og achterna

Jongin:
'okey~! houd ik je aan.' ik zwaaide haar uit toen ze zei dat ze wilde slapen. 'slaaplekker en bel als je iets wilt' ik droop een beetje teleur gesteld weg. had graag langer bij haar gebleven maar ze had een jetleg dus moest wel uitslapen. ik zocht me weg terug nara school om de vergadeing bij te wonen toen i kbinenn stopte boog ik meteen. 'sorry' zei ik en keek de groep niet aan. 'het spijt me echt!' Yifan wnkte dat ik moest gaan zitten dus ik deed het ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 00:20

Kyungsoo:

ik had chanyeol zn gezicht wel gezien toen ik vertelde dat Jongin op het vliegveld was om marlon op te halen, maar ik trok me er niks van aan. Jongin deed zoveel voor dr en had zoveel voor haar over.. ik bedoel hij wist niet precies hoelaat ze zou landen en was dus al sins vanochtend op het vliegveld om er voor te zorgen dat hij er zou zijn. en baekhyun... yeah... niks tegen hem persoonlijk, kon het goed met hem vinden hoor.

Lennie mocht blijven en we begonnen met de bespreking. nog geen 10 minuten later kwam dan toch eindelijk jongin binnen gestormd. hij had blijkbaar zn telefoon gevonden. hij kwam naast me zitten ' je moet je telefoon beter in de gaten houden nu'  zei ik zacht tegen hem.

Chanyeol:

jongin kwam naar binnen gerent en bood zn excusses aan. yifan liet het misschien gaan, maar ik niet ' kyungsoo kan ook optijd komen terwijl hij lennie van het vliegveld gehaald had, dus wat is jou excuus? '  vroeg ik aan hem. Baekhyun was mn buddy door en door, en het feit dat jongin zich zo tussen hem en marlon liep te wroeten vond ik niet kunnen. hij moest zn plaats kennen, want ik was echt niet blind, hij had gevoelens voor dr.

Marlon:

ik was op bed gaan liggen.. pakte mn spullen niet eens uit.. waarom ging het nou altijd zo tussen ons.. ik had toch uitgelegd dat ik geen verbinding had gehad om terug te appen... en.. ik dacht echt dat ik duidelijk gezegd had wanneer ik terug kwam... misschien had ik dan toch mn vluchtnummer door moeten geven zodat hij precies kon zien hoelaat en waar ik aan kwam.. misschien had hij dan toch gelijk.. why do i always mess things up... ik verborg mn gezicht in mn kussen terwijl ik mn ogen nat voelde worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 00:35

jongin.:
'Ik heb haar naar huis gebracht anders moest ze alleen reizen; zei ik zacht ne boog me hoofd naarm ijnhyung. Ik beet p me lip terwijl ik naast kyungsoo ging zitten. hij flusiterde dat ik me mobiel beter in de gaten moest huouden. nog steeds op me lip bijtent knikte ik. De rest van de vergadering had ik het gevoel dat chanyeol me aan het dood wensne was. aan het eind vna de vergaderingverdween ik meteen. weg uit de ogen van dej ongens. Ik deed alleen maar me best om voor een goede vriendin te zorgen.. okey ik vond haar leuk sexy en lief. 

Lennie:
Ik had medeleidemet Jongin. hij deed zo zijn best. vroeg uit bed daar zitten.. en dan kreeg hi jde wint van voren. Ik wilde op staan en hem beschermen maar.. Het was chanyeol, De jongen die me al door en door hatte Dus ging het nun iet doen. Ze moesten het zelfs samen op lossen.


Aan het eind van de vergadeing had ik hoofd pijn. Zo veel leuke informatie!.  tot spannende nieuwtje.! ik had zelfs een keer mijn mening gegeven en dingen laten verandere in hun concept. Kom op zombies.. meende ze dat!. alians veel beter! en ze hapte in op mijn voorstel. God nee dit gingen ze nog veel langer horen.. freaking zombies! 

Baekhyun:
toen jongin binnen kwam werd ik wit van woede. *en Jongin het wel vertellen.. Hoe wik je dan uberhaupt dat ik intresse toon in je! als je niks zegt niet appt van te voren.. je weet toch weken van te voren welke vlucht... Agh.. zie je morgen wel op school...* stuurdei kboos terug waarna ik gobeerde te glimlacehn
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 00:45

Kyungsoo:

Ik deinsde niet terug voor chanyeol. ' Voor lennie was een aparte auto geregeld en ze woont in de dorms hier dus we waren eerder terug op school. Jongin en Marlon moesten de taxi of de metro nemen wat langer duurt, en ze woont een half uur van school af. dat is zijn excuus chanyeol. nu terug naar de bespreking graag' zei ik en legde mn hand op jongin zn knie om te laten weten dat ik er voor hem was.

Na de bespreking verdween jongin snel. ik liep achter hem aan en legde mn hand op zn schouder ' niet zoveel van aantrekken.. vind het echt super van je dat je er voor dr was en zorgde dat ze niet alleen hoefde te reizen naar huis. je bent een goede vriend' zei ik tegen hem.

Marlon:

ik durfde bijna mn telefoon niet te pakken.. en toen ik het toch deed voelde ik me alleen maar kutter. * ik heb jongin niks verteld.. * was het enige wat ik terug kon sturen.. want over dat andere had hij gelijk.. had hem gewoon de vluchtnummers door moeten geven.. * het spijt me echt* stuurde ik er daarna nog achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 12:46

jongin:
Kyungsoo kwam me achterna.'MAar ik maak me groeps members wel boos' zuchte ik. 'Anders is ze zo alleen en wil dat niet.. Heb belooft er altijd voor der te zijn' zuchte ik en keek me hyung niet aan. 'Maar Chanyeol en Baekhyun zijn nu woedend' yifan stond blijk baar heel de tijd achter ons. 'Gewoon met marlon blijve omgaan. Ik heb ook mee gekregen hoe ze is en ze zou het niet redden zonder jou. Dat je een paar minuten te laat bent is niet erg. Maar laat het in het vervolg eerst weten' zei hij zacht. Ik voelde me weer iets meer op me gemak en glimlachte trots naar de twee. 'dank jullie' zei ik netjes. 'Nou ga trainen enzovoort en je gedacht op andere dingen zetten!' lachte yifan en liep met lennie en de andere mee naar de kantine. 'Ja goed plan.' zei ik en keek kyungsoo even aan. 'thanks hyung!' 

toen ik alleen was in de zaal zat me echt iets dwars. Daarom begon ik marlon te bellen in dehoop dat ze opnam

Baekhyun:
*ja het spijt je.. Daardoor blijf ik er uit zien als een ongeinterseerde vriend!. Je wist dat ik je wilde op halen.... Weet je laat maar... Begin nu in de tussentijd misschien eindelijk me ogen te open...* 

samen met chanteol en de de rest liepen we naar de aula. 'nou len vertel iets leuks' begon ik maar om niet aan marlonte denken.. Had echt 5 weken lang gewacht... En dan komt marlon zo terug... Van lennie wisten we het... die had het gewoon in de groeps chat gegooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 13:21

Marlon:

ik staarde lang na de laatste zin in baekhyun's berichtje.. begon eindelijk zn ogen te openen?... betekende dat... was he breaking up with me? mn zicht werd wazig door de tranen die opkwamen in mn ogen en daarna over mn wangen heen gleden. nee.. alles behalve dat! ik kon hem niet verliezen.. ik kon niet zonder hem! mn telefoon begon te trillen bij een inkomend gesprek. ik keek niet eens wie het was. ik hoopte dat het baekhyun was, dus toen ik opnam begon ik meteen te ratelen door mn gesnik heen. ' please dont break up with me! im sorry, really really sorry, i dont want to lose you. dont leave me please. i messed up. i take all the blame.. but please dont leave me. i dont know what to do without you!' ik was misschien een beetje hysterisch.. maar het leek alsof mn hele wereld in elkaar stortte.

Kyungsoo:

'Baekhyun en Chanyeol moet je je niet zoveel van aantrekken.. ik weet dat dat in je zit, maar hun manier om er voor je vrienden er zijn, is om ze altijd maar op te proberen vrolijken.. en dat werkt niet altijd. ze zijn net joy van inside out die niet snapt waar sadness voor nodig is. dus zoals yifan al zei, gewoon met dr om blijven gaan' zei ik tegen hem.

ik liet jongin voor nu maar alleen. ik zal na een uur wel weer bij hem checken door zijn neiging om te over trainen. ik hield voor nu baekhyun maar in de gaten en ging dus bij ze zitten in de aula. Chen en luhan kwamen er ook bij om de verhalen van lennie te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 13:52

Jongin:
Me mond zakte open toen ik hoorde wat marlon allemaal huilend zei 'Marlon please ik ben het jongin! wat is er gebeurd!' Ik was al opgestaan om byun hard te gaan slaan. Met me spullen in me handen. 'Rustig marlon er gaat niks gebeuren er is vast een misverstand.' begon ik

Lennie:
De jongens keken me bijna allemaal aan met puppy ogen. Daarom haalde ik me schouders op en lied me naast chanteol vallen. 'Het waren maar 5 weken maar het heeft me zeker goed gedaan. Heb besloten om ook viool te gaan spelen. Is zun mooi instument. Heb veel met vrienden afgesproken en met em ouders gepraat over allerlei dingne!. Voor de rest heb ik besloten om me niet meer zo te gaan gedragen als vorig jaar. Ben hier op school met een reden en niemand gaat me daar bij tegen houden!' zei ik troks pakte wat eten op en hield het naar de jongens. 'maar kom op niet naar mij kijken.' Ik keek naar jongdae'ji in het speciaal! kijk vooruit' ik lachte toen de meetste jongens nog steeds hun blik me gericht hadden. 'eten! niet naar mij kijken daar word ik nerveus van.. voelt het net of ik interstante dingen moet vertellen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 14:07

Marlon:

wait... jongin? shit! nee.. nee dit ging helemaal de verkeerde kant op. als baekhyun hier ook nog achter kwam.. dan was het helemaal gedaan tussen ons. ook al had ik nu al niet veel hoop meer.. ' hehe.. yeah het is maar een misverstand, weet ik zeker. niks om je zorgen over te maken. gewoon ff een hysterische uitbarsting. oh! besef me net dat ik geen boodschappen meer heb, g2g bye!' wimpelde ik snel af. oke ik moet nu wel echt weg hier.. jongin kennende kwam hij vast en zeker langs om wat antwoorden te krijgen. thank god had ik wat pruiken meegenomen van huis aangezien ik ook wel eens niet wil opvallen.. zoals nu. ik deed mn lange zwarte op en liep snel mn huis uit naar het park toe.

Chen:

ze vertelde wat, maar ze zei dat het niet bijzonder of speciaal was. dat wij juist speciaal waren. ' wat hadden we nou gezegd van jezelf wegcijferen' lachte ik. ' kijk eens naar jezelf. het was blijkbaar wel speciaal of bijzonder. zie hoe goed je eruit gekomen bent. you're back on top of your game!' zei ik tegen dr terwijl we aten. ik zag baekhyun boos naar zn telefoon kijken ' man wat heeft die arme telefoon jou aangedaan.' lachte ik. ' oh jullie moeten me echt wel helpen met mn chinees hoor.. als we gaan optreden wil ik geen lullige uitspraak fouten maken' zei ik en draaide me naar yifan, yixing en luhan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 14:22

JOngin:
Ik liep de kantine in en keek naa baehyun die boos keek. Mij iets te boos.. Met me moed in me sokken draaide ik om.. Ik.. ging wel eerst naar marlon.. want zoals ze klonk wilde ik niet dat ze alleen was.. DE reist naar haar huis toe duurde lang, ookal rende ik haast. Bij haar der aangekomen was hij dicht. 'kom op!' jammered ik. 'Er zit je iets dwars anders had je noooit zo in paniek geklonken!' riep ik tegen de deur maar het was zinloos. Ik lied me tegen de edur naar beneden zakken tot ze open zou doen.

Baekhyun:
'het is niet me mobiel die iets deed; snauwde ik iets te boos naar chen waarna ik een glimlach op me gezicht toverde/ 'sorry~!' zong ik waarna ik hem sloeg om vervolgens 'blij' met de rest mee te doen. Yifan stemde in om Chen te helpen met zijn chinees.

yifan:
na het eten stonden we op atans ik xiumin en suho om de les weer te volgen. 'Zie jullie morgne weer.' glimlachte hij. Nouja les volgens. het was meer bespreking hoe het ging met de groep die we opgericht hadden.

Lennie:
ik stak me tong naar hun uit waarna ik luisterde over alles wat ze zeiden. Langzaam dunde de groep weer uit iedereen ging hun eigen dingen toe. Ik bleef oe kijken wieer over bleven om wat mee te gaan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 14:35

Chen:

ik was even in een kleine shock om baekhyun's uitbarsting. ik kwam er wel weer snel overheen en lachte ' sorry man. doesnt suit you, you know' zei ik en stond op. ik draaide me naar luhan toe. ' laten we maar beginnen. hoe eerder hoe beter en meer tijd we hebben.' zei ik tegen hem en bedacht me daarna wat ' jij wou toch ook altijd chinees leren? als je nisk te doen hebt, mag je wel mee' zei ik tegen lennie.

Kyungsoo:

toen baekhyun zn uitbarsting had, zag ik vanuit mn ooghoeken jongin eerst even stil staan in de deur opening, en daarna weg rennen. I connected the dots. ik stond op toen de groep uitdunde en ging achter jongin aan. ik vond hem precies waar ik hem verwachtte.. voor Marlon's deur. ' iets zegt me dat een boze/geirriteerde baekhyun, jij die halsoverkop hier heen rent, en wat ik net hoorde een Marlon in paniek allemaal met elkaar te maken hebben' zei ik terwijl ik naast hem kwam zitten. ' lijkt erop dat ze niet thuis is.' de deur was op slot en alle lampen waren uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 14:47

jongin:
geschrokken keek ik op toen er een stem was. Kyungsoo.. 'hey' bracht ik zacht uit. hij kwam naast me zitten. 'Ze nam op en begon er over dat ze niet wilde dat waarschijnlijk byun het uit maakte. Ze huilde gewoon en klonk zo in paniek..' vertelde ik. Ik trok me benen op en lied me tegen het raam aan vallen .'nee. ze is niet thuis maar ga haar ook niet alleen laten.. Ze komt vnzelf terug ookal duur het uren' bracht ik zacht uit.

Lennie:
uiteindelijk ging ik met Jongdae en luhan mee om chinees te leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 14:57

Kyungsoo:

ik luisterde naar wat er waarschijnlijk aan de hand was en zuchtte.. ' if only she noticed you sooner' zei ik zacht. om eerlijk te zijn.. ik denk niet dat ik haar echt gelukkig heb gezien in het afgelopen jaar. ofcourse spelen er wel veel dingen mee. eerst haar enkel blessure, toen dr eerste grote ruzie met baekhyun.. daarna de tour waar iedereen dr practisch haatte.. ik praat misschien niet veel, maar ik was wel erg observerend en had snel dingen door. en als het zo door zou gaan.. dan zou ze net zoals lennie in een depressie vallen.. als ze dat al niet was. ' you always catch her when she falls right?' vroeg ik aan hem.

marlon:

ik heb een tijd in het park gezeten.. uit het zicht onder een boom, mn hart uit huilen. en nu liep ik wat doelloos rond door de stad heen. ik wist niet waar ik heen ging.. het enige wat ik wist was dat ik niet naar huis toe ging.. ik was bang wat ik mezelf aanging doen in deze mood. ik liep op een gegeven moment een bekende straat in.. ik keek op. baekhyun's huis.. great.. ik had geen energie meer en plofte neer op de stenen trap voor zn huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptyzo mei 15 2016, 15:07

jongin:
'ik probeer haar op te vangen; zei ik zacht toen hi jvroeg of ik er altijd voor haar was.' Maar ga mar naar huis ik red me wel hoor; ik glimlachte naar hem waarna ik blef wachten op marlon. uren gingen voorbij en me tenen begonenn ijs koud te worden!. ookal was het eerlijk weer

beakhyun:
We waren uit geweest en nu was het tijd om naar huis te gaan. 'yo chanyeol! ik zag je wel kijken naar lennie' lachte ik naar hem toen we naar mijn huis toe liepen. 'die blik in je ogen was heel anders dan 5 weken geleden! geef mar to dat ze niet verkeerd is! westerse hebben hun eigen sexy charmen waar je niet onder uit kan!' ik sloeg me vuist tege nzijn schouder aan. Ik bleef op het pad staan van het huis met me rug naar me deur toe. (chanteol kan marlon nog niet zien zitten maar marlon hun wel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 52 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: