cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptywo apr 27 2016, 16:46

Chen:

baekhyun vertelde dat hij naar marlon was gegaan toen hij ons ditchte bij de karaoke. en dat hij er meer van verwacht had.. maar van wat ik hoorde.. het enige wat hij met dr deed was gamen.. ik dacht terug aan wat chanyeol gisteren nog allemaal gezegt had. dat de reden dat het tussen hem en hyuna stuk gelopen was, omdat ze geen communicatie hadden. ik vroeg me ook af of baekhyun ook maar enige interesse had in marlon dr hobby's enzo.. maar voordat ik het kon voorstellen was lennie me al voor. ik knikte ' dat wou ik ook net zeggen. dat is iets waar ze echt gepassioneerd over is byun. misschien helpt het?' ja ik wist het ook niet echt..

Marlon:

ik keek met jongin mee op zn kladblok toen hij zei dat er nog wat foutjes in zaten. ik zag precies wat hij bedoelde en moest lachen toen hij zei dat ik niet op zn aantekening moest letten 'het doet wat het moet doen toch. snap precies wat je bedoelt. dus zo slecht zijn ze niet' zei ik. toen begon hij weer over die lift.. oh ..jah waar ook.. dat moest nu toch echt wel een keer gebeuren.. 'heb na de pauze tussenuur' begon ik. ' kunnen dan meteen beginnen want heb dan al warming up gehad in de les '
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptywo apr 27 2016, 20:20

Baekhyun:
'dansen? maar ze wil niks doen. vaak stel ik wat voor. Maar dan moest ze ineens douche of met haar zus skype of koken.. En dan zou ik ineens voorstellen om te gaan dansen en den denken jullie dat het werd.. Waarom moet het vanuit mij komen?' ik zuhte ne wreef in me ogen. 'kon ik niet op een makkerlijk persoon vallen. Lennie bijvoorbeeld!' ik wees naar lennie die net weg liep. 'okey die lijkt me ook niet de makkerlijkste... Amber!' ik schudde lachend me hoofd. 'die past echtniet bij me.. ' Ik stond op om te gaan maar de docent riep me. hij vertelde dat hij wist dat ik het eerste hier geskipt had maar hij het deze keer door de vingers zag. Ik kreunde opgelucht.

Jongin:
Ik dacht na was dat niet veel te kort? 'ja is goed kan je naar dit adres komen.' Ik gaf haar een papiertje waarna ik opkeek. 'oh moet dan wel ff wat regelen zie je wel' ik zwaaide naar marlon waarna ik weg rende. Als we dat gingen oefenen moest ik dingen regelen!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptywo apr 27 2016, 20:46

Marlon:

jongin gaf me een papiertje met een adres en vroeg of ik daar dan heen wou komen. ik keek hem even verbaast aan en wou vragen waarom, maar hij was er alweer vandoor. konden we niet gewoon oefenen in 1 van de zalen? zoals we altijd deden? ik stopte het adres in mn tas en ging naar de les. hij had wel gezegd dat hij een plan had om het te oefenen... aish! ik hield hier niet van....

Chen:

ik lachte en sloeg mn hand op zn schouder 'oh jah dat zijn ook echt wel redenen om iets niet te willen doen. wil je anders een stinkende vriendin die niet eet of contact heeft met dr familie?' vroeg ik aan hem. als ze nou met van die lame redenen aan kwam zoals hoofdpijn of iets dergelijks. 'maar denk dat intersesse tonen in dans wel goed zou zijn... bedoel kijk na-..' ik maakte mn zin niet af... ik wist hoe hij voelde over de relatie tussen jongin en marlon... 'luhan nog gezien trouwens?' probeerde ik het onderwerp te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptywo apr 27 2016, 20:54

Baekhun:
'blahblah' ik maakte allemaal praat beweging met me handen. 'Dan nog ze ontloopt me gewoon!' ik bleis me wangen kinderlijk op. 'Weet je ze geeft me niet eens..' ik bleef stil want jongdae beogn al snel over jongin en mmarlon. Ja ik wist dat het oer die ging op de manier zoals JOngdae zijn zin begon. 'Ja weet het...' snauwde ik nu wat bozer. 
*bij docent geweest*
'ja die lep net buite moest iets regelen' riep ik naar jongdae.. 'hoorde niet watofzo maar hij zag er niet blij uit!'

Jongin:
*regelt shit*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptywo apr 27 2016, 21:27

Chen:

ik wist dat ik niet over jongin had moeten beginnen.. ookal had ik zn naam nooit genoemd.. hij wist waar ik het overhad.. en dat maakte hem alleen maar bozer. ' wil je alleen maar helpen byun.' zei ik tegen hem. 'jij word hier ook niet gelukkiger op.. ik weet dat je dr leuk vind en van dr houd.. maar dit werkt niet.. dat zie je zelf toch hopelijk ook wel?' zei ik tegen hem.

Toen hij terug kwam van de docent zei hij ie luhan buiten had gezien en dat ie iets moest regelen en er niet happy uit zag. ik zuchtte 'hij heeft weer problemen met zn familie' zei ik. vroeg me af wat ie ging regelen. 'kom laten we wat gaan eten' stelde ik voor.

Luhan:

Na lang praten en regelen, had ik het toch voor elkaar gekregen om paar dagen vrij te krijgen zodat ik naar huis kon en het uit kon praten met mn ouders. ik was echt kapot.. vooral mentaal. dit gingen ook echt geen makkelijke dagen worden. ik besloot nog wat te gaan eten in de kantine en daarna mn spullen te paken en ticket boeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptywo apr 27 2016, 21:36

Lennie:
Luhan kwam de kantine in gelopen zijn gezicht stond zo niet vrolijk. Voorzichtig lipe ik naar hem toe en ging voor hem staan. 'gaat het?; vroeg ik terwijl ik hem met een schuin hoofd ana keek. 'Je ziet er zo gestressed uit' 

Baehyun:
'jah i heb ook door dat het zo niet gaat!; piepte ik terug. Ik had ook love moment nodig... Maar als ik dan persee de gene moest zijn die ging dansen zou i kdat wle weer doen... 

Jongade begon over eten ik stak meteen me duim op. 'Laten we dat doen! ff vol eten tot we met vakantie gaan!' ik huppelde blij voor Jongdae uit, nouja blij ik deed dat ik blij was dat was het beste op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptywo apr 27 2016, 22:02

Luhan:

toen ik de kantine inliep kwam lennie naar me toe gelopen en vroeg of het wel ging. dat ik er gestressed uit zag. ik zuchtte en haalde mn hand door mn haren heen 'kon beter maar komt wel weer goed. ga paar dagen terug naar huis' zei ik tegen dr. ik pakte wat te eten en ging nog even zitten.

Chanyeol:

ik zag jongdae en baekhyun de kantine inlopen. baekhyun leek geirriteerd 'what crawled up your ass and died' lachte ik. ' en hoe bevalt het weer terug zijn in het normale school leven' vroeg ik aan ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptywo apr 27 2016, 22:08

Lennie:
''lekker lang vakantie' ik keek hem licht terleurgesteld aan, Had echt graag ehad dat we wat dingen samen zouden doen voor we weer uit elkaar zouden gaan. Maar het zat er niet in. 'Hoop dat het goed komt' hij liep daarna gewoon langs me om eten te halen en ging zitten. ik zuchte liep achter hem aan en ging bij hem zitten. 'Wat is er dan? of wil je het liever niet zeggen?' vroeg ik vorozichtig.

Baehyun:
'slecht!; gromde ik maar daarna draaide ik me om. 'Bleef jij ook in de vakantie of?' snelop een ander ondewerp want had er echt geen zin in om nog is uit te leggen. Hi jdeed het ok niet toen hij met hyuna had of iets. En.. ik vertelde het hem wel vanmiddag als hij tijd had. 'Ik heb zun honger' kermde ik uid ik had het eten van marlon nog steeds niet op gegeten door het gezangvan lennie en het praten er na. 'wanneer as het trainen ou met suho?'

Jongin:
Nou werd het wachten tot ze kwam dan kon ik het uit leggen wat we gingen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptywo apr 27 2016, 22:24

Luhan:

lennie kwam met een zucht bij me zitten en vroeg wat er precies aan de hand was. ik schudde mn hoofd 'niks om je zorgen over te maken. ' zei ik met een glimlach. vond het niet nodig om anderen met mn problemen op te zadelen. dit was mijn probleem en ook alleen de mijne. het kwam wel weer goed. ze deden eerst ook zo toen ik proffesioneel voetballer wou worden. dus ik ken het rideletje onder tussen nu wel. ik at mn eten op en stond op ' ik ga mn spullen maar eens inpakken. denk niet dat ik je nog zie voor de vakantie dus have fun!' zei ik tegen dr en liep naar mn kamer toe.

Chanyeol:

oh damn.. er was echt iets mis. en het enige wat zo'n heftige reactie bij hem opwekte op het moment was problemen met marlon. ik leunde iets dichter bij jongdae 'weer marlon problemen?' fluisterde ik naar hem waarop hij knikte. ik zuchtte. misschien waren die twee toch niet zo goed voor elkaar... 'yeah. mn zus heeft ook vrij kunnen krijgen dus voor het eerst in tijden weer samen met de familie iets doen' zei ik tegen hem. 'trainen met suho is zover ik weet vanaf vandaag na schooltijd aangezien jullie nu weer terug zijn' antwoordde ik.

Marlon:

Dansles ging redelijk rustig.. ik deed gewoon mn ding.. en het was 1 van de weinige docenten die me nog niet vervloekte. ik pakte mn spullen weer in en liep naar het adres dat jongin me gegeven had. na een paar minuten lopen zag ik hem voor een gebouw staan 'jongin!' riep ik en zwaaide naar hem. ik rende naar hem toe 'ok dus wat is het plan nu? en geen geheimpjes meer ok.. i dont like that'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptywo apr 27 2016, 22:31

Lennie:
we zaten nog geen 5 minuten of hij ging al weer weg. 'bye' was het enige wat ik zei. Na een paar keer zwaar in en uit geademt te hebben stond ik op om naar de les te gaan die we nog niet hadden. Waarom raakte me dit zo vreselijk erg. Zo erg dat ik op het punt stond te huilen!. damnt. overemotioneel moment.  

Baekhyun:
ik stak me duim op. 'beter! gaan we is late nzie nwat we kunnen als eerste jaars!' trots sloeg ik op mijn borstkas. 'dat meen je niet!' jammerde ik teleurgesteld. 'blijf deze vakantie op school om alles in te halen. Heb niet echt goede punten gescoord dus moet weer even op het favo lijsje komen; legde ik uit. 'Wil natuurlijk wel stevig het nieuwe jaar in!.'


Jongin:
Ik schuddeme hoofd nee geen geheimen meer we gaan naar een plek waar ik voor het eerst ballet heb gedanste. Ik pakte haarh and beed. me zus kwam aangelopen met een kinderwagen. 'Ze brengt ons er naar toe' ik trok haar mee naar de auto. In de auto keek ik haar aan. 'Kijk deze plek is echt rustgevend en wil je een paar dingen leren zodat je weet dat je mij kunt vertrouwen' legde ik uit. 

De heen ries duurde zeker een uur. Het was ook best verweg. zo veel natuur had in niet in seoul en het verkeer zat ook niet mee. Ik stka me hand naar haar uit toen we de lokatie gevonden hadden. 

Het was een stuk natuur afgelsoten van de rest bij een vijvertje. Ik begon de legende te vertellen dat bij het vallen van de bloesum blaadjes dit dal achtige gebied betoverde en er voor zorgde dat mensen meer zelfvertrouwen geven. En ook meer leifde voor elkaar dat laatset zei ik niet want ze date baekhyun en niet mij. Ik ging naar het strandje die er was schopte me schoenen uit. 'Laten we beginnen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydo apr 28 2016, 16:24

marlon:

ik had nog steeds geen idee waar we naar toe gingen toen hi jzei dat zn zus ons er heen zou brengen.. ja waarheen dan.. een rustgevende plek waar hij me kon laten zien dat ik hem kon vertrouwen.. waarom kon dat niet gewoon in de trainingzaal waar we altijd oefenden.

Het was ook niet echt iets wat om de hoek lag. hoelang zaten we nu al in de auto? zeker al bijna een uur.. ik keek uit het raam naar de voorbijgaande landschap wat langzaam van de stad naar natuur ging. we waren dus buiten seoul.. uit eindelijk stopte we en stak hij zn hand weer uit. ik pakte hem aan.

we kwamen bij een stuk afgesloten natuur aan met wat water. hij begon een legende te vertellen over dat het een betoverend achtig gebied was voor zelfvertrouwen enzo. ik was te nuchter voor dat soort verhalen, maar reageerde niet disrespectvol er op. jongin deed zn schoenen uit en draaide zich naar mij om te beginnen. ik knikte en deed mn eigen schoenen ook uit 'ok laten we gaan' zei ik.

Chanyeol:

'Sorry man.. jou broer dan? geen vrij kunnen krijgen? sins ie getrouwd is heb je hem ook niet meer vaak gezien of wel?' vroeg ik aan hem. baekhyun was altijd erg close met zn broer ondanks de grote leeftijdsverschil. 'en hoe kan jij nou geen goede punte gescoord hebben! de docenten hebben altijd al van je gehouden'  vroeg ik nog even verbaast.

Kyungsoo:

ik zag luhan bij lennie weglopen. ik had wel wat dingen opgevangen van hun gesprek. ik ging voor lennie zitten 'trek het je niet aan. luhan heeft veel trots.. geeft dus niet graag toe dat er iets is of neemt hulp aan. maar dit is inderdaad wel iets wat ie alleen moet doen ' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydo apr 28 2016, 20:40

Lennie:
Ik stond net op toen Kyungsoo voor me kwam zitten en over luhan begon. ;ja ik ken hem ook dat hoef je niet uit te leggen' zuchte ik, 'neemt niet weg dat ik ehm graag iwl helpen' Ik staarde naar de deur waar hij net door weg liep. 'Jullie moeten altijd alles zelf doen. Maar zodra ik aangeef dat ik het zelf moet doen commenaderen jullie me alle kanten op. Wat was dat nou met jullie vriendschap wat jullie eem half jaar geleden alllemaal zeiden' ik keek kyungsoo strak aan. 'Het is zeker omdat ik het enige meisje in de groep ben dat jullie altijd zo doen?' 

Baekhyun:
'Nee die is op vakantie die paar weken' zuchte ik overdreven dramatisch. ze begonnen over mijn cijvers. 'nou.. weetwel dat laatste op trede heeft niet bepaald geod gedaan. Die  schandelen daar voor ook niet.' Ik haaldeme hand door me haren heen.'misschien accepterne ze het nu nog maar ik kan niet hebben dat als er weer wat gebeurd ik niet meer in hun mats lijstje sta' legde ik de jongens uit 'En de kans dat er weer ee nschandaal komt is nog al groot rond marlon. En wil haar niet op geven dus dat word gewoon extra werken' 

Jongin:
Ik liep naar naar het water op. 'Vertrouw op mij' Ik gaf aan dat we alleen de sprong deden. 'kom!' ik deed me arme wijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydo apr 28 2016, 22:27

Kyungsoo:

ik keek lennie serieus terug aan toen ze begon over dat wij alles alleen willen doen en als zij dat wil we van alles van dr willen. ik glimlachte toen ze zei dat het zeker was omdat ze een meisje was. 'jup. en jonger bent.. op mij na ofcourse. guess its a korean guy thing.. willen zorgen voor de meiden en zelf niet te veel toegeven dat je hulp nodig bent' zei ik tegen dr. 'why may not say anything.. but when the pressure does break.. we know you will be there for us' zei ik nog en pakte mn spullen op en liep weg zodat ze er over na kon denken.

Chanyeol:

ik had inderdaad de schandalen gehoort over Marlon.. maar ik had geen idee dat hij er ook bij betrokken was.. voor de docenten dan.. er was niet veel over hem in het nieuws enzo geweest. maar had kunnen weten dat hij er bij betrokken zou raken om dat hij met haar ging.. 'je komt wel weer boven aan het lijstje.. weet ik zeker.. docenten hier houden van je' zei ik tegen hem.

Marlon:

what.. ging hij nou serieus het water in? 'ehmm.. wat is de bedoeling' zei ik toen ik langzaam richting het water liep. ik deed een paar stappen erin maar aarzelde... ik wist neit wat ie vanplan was
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydo apr 28 2016, 22:31

jongin:
Marlon twijfelde sterk. 'Ik weet dat je me en me rug niet echt vertrouwt. Daarom het water. Als ik dan toch val of wat dna ook da nval je zacht. Daarnaast. IN het water ben je lichter en ka ik laten zie ndat het gaat. We gaa ngewoon steedes meer terug naar het drogen.' legde ik uit en wees er naar. kom jou je kan droge kleding van me zus lenen voor op de terug weg. ' Ik stak me hand naar haar uit . 'trust me' 

Lennie:
Ik draaide met me ogen op zjin laatste zijn. Die gingen echt niet komen.. het waren jongens die blven onderling.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptyzo mei 01 2016, 16:27

Marlon:

ik moest toegeven dat dit wel een erg goed idee was... in het water was je inderdaad lichter.. en als we vielen.. dan vielen we gewoon in het water. dus kon niet echt wat mis gaan toch? ik beet op mn lip en staarde naar zn hand.. trust him huh.. voorzichtig pakte ik zn hand vast. 'oke. laten we het maar proberen' zei ik uit eindelijk en glimlachte naar hem. dat hij zoveel werk had gedaan om dit allemaal te regelen.. dat raakte me wel een beetje. dus tijd om mn waardering te laten zien.

Chen:

we hadden bericht van Luhan gekregen in onze andere groepsapp.. van de opdracht van yifan en minseok. hij bood zn excusses aan dat hij niet kon beginnen met oefenen omdat hij terug naar huis moest om dingen op te lossen. onderling hadden we met elkaar afgesproken om buiten bij school te verzamelen dat zodra luhan naar het vliegveld moest we hem met zn allen weg gingen brengen om te laten zien dat we hem steunden no matter what. het was bijna tijd dus ik stond op en nam afscheid van chanyeol en baekhyun. ik zag lennie nog staan. 'he we gaan met yifan enzo luhan weg brengen naar het vliegveld. wil je mee?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 50 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: