cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 19:05

dokter:
'kom verder chanyeol' zeik terwijl ik naar de stoel wees. 'ik denk dat byun je wat moet vertellen' ik keek naar Baekhyun wie naar de grond keek.

Baekhyun:
als snel wist ik aar het heen ging toen chanyeol binnen kwam en ze dokter ze idat ik wat te vertellen had. 'sorry' zei ik zachtjes

Suho:
Yes.... moest bijles geven  aan de eerste. het was omdat de zang docent ziek was. Ik stapte de les in en ging nmeteen naar het bord om me naam op t eschrijven. het waren gelkkig maar 8 studenten. 'ik ben Suho en zal jullie de bijles zang geven!'

Lennie:
we zaten buiten en binnen no time had ik de camera aangezet om te beginnen. Met een paar super shots en closeups filmde we hoe de twee jongens wachte op hun date die niet kwam opdagen in de sneeuw. tegen begon ik nervues te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 19:23

Chanyeol:

ik was nooit echt boos op hem geweest. hoe kon ik... ik glimlachte en schudde mn hoofd. ik plofte in de stoel naast hem. 'spijt mij ook buddy. guess dat ik nog steeds in de puppy love fase zit.. en kon moeilijk nee tegen dr zeggen.. ookal had je me nodig' zei ik tegen hem. ok hyuna was ook best wel dominant daar niet van.. maar ik kon toch heus wel een keer nee tegen dr zeggen toen hij me nodig had..

Marlon:

wait what... dat.. suho.. van het tweede jaar.. die met yifan omgaat.. great.. waarom hij van alle mensen om de bijles over te nemen.. nu kon hij yifan zeker gelijk geven .. konden ze nog meer rodelen over me..

Luhan:

toen we klaar waren bleven we alsnog even buiten. het was niet al te koud, dus kon makkelijk. ik keek op naar lennie. 'wil je dan nu dyo zn demo horen voor het project van de tweede jaar?' vroegi k aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 19:36

Baekhyun:
Niet alleen ik zei sorry maar ook Chanyeol. Ik glimlachte. 'za; ook minder om andacht smeken' lachte ik ik ahd geowon aandachtsproblemen stond graag in de spotlights. 

De weken daarna gingen goed. Ik was mezelf en het zingen samen met marlon ging ook steeds beter. Daarbuiten deden we het gewoon rustig. af en toe uitgaan winkelen arcade enzovoord. niet dat ik der nog niet verslagne had met DDR maar dat komt wel. Dat was het enige negatieve.

Het was de ochtend van de opdracht. I kwas best nerveus we gingen het wel halen we waren een team met een verleden en dat maakte ons juist sterk. Ik deed me haren en liep naar s chool toe. Het was verselijk koud. Over een week was het kerst dus het was echt hartje winter. Met een muts op en een sjaal rond me gezicht gewikkeld kwam ik aan op school. Het was helemaal omgebouwt naar een soort van concerthal. Alles moest er zo goed uit zien. Ook elke docent en andere studenten waren aanwezig. Dit maakte het ook best spannend. *ga je op tijd zijn?* stuurde ik naar marlon terwijl i kde hal door ijsbeerde met nog steeds me muts over me oren.

Lennie:
Luhan stelde voor om naar Dyos demo te gaan luisteren en natuurlijk wilde ik dat. we luisterde en bespaken het. Ik gaf wat tips en daarna was het tijd om naar binnen te gaan me vingers vrieste er af! de dagen er na ging het aardig okey. De medicatie gaven em een raar leeg gevoel in me hoofd. En er waren dagen dat ik echt ziek was. gewoon met overgeven en al. Voor de rest ging het voor mij gevoel aardig kon de lessen op zun minst volgen.

Op de dag van de opdracht zat ik al vroeg naast het bed. Dit ging zo spannend worden. Jongdae en ik hadden iets gefilmt voor achterop het beeld. Was een soort van interactie met animatie en shit had me best opgedaan en er zat dans en acteren in. dus het moest goed komen. Ik had met jongdae afgesproken om alles nog een keer door te nemen. 

Tegen de tijd dat we dat zouden doen liep ik naar onze studio. Vond het zo fijn om het letterlijk one studio te noemen!. 

Jongin:
*danst en doet zij nding met marlon zoals altijd rug geneest na veel pijn en kan weer dansen tijdens de optredens*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 20:35

Marlon:

het was de ochtend van de opdracht.. het was mn eerste keer optreden.. aangezien ik de eerste keer niet kon door mn enkel. de laatste 5 weken zijn redelijk snel gegaan.. het oefenen tussen mij en baekhyun ging nu flaweless en zn engels was erg goed omhoog gegaan. we deden het nog gewoon rustig aan. af en toe naar de arcade en winkelen.

*ben nu net op school!* stuurde ik naar baekhyun terug.. damn het was helemaal omgebouwt naar een concertzaal.. ok nu begonnen de zenuwen wel op te komen. ik liep snel naar binnen en zag baekhyun al ijsberen in de hal.. ' gezonde zenuwen?' vroeg ik aan hem. ik stond zelf ook een beetje te shaken.

Chen:

het id D-day! dag van de optreden. lennie had me gevraagt om de ochtend nog eerst alles een keer door te nemen. als zij daar rustiger van werd deed ik dat met alle plezier. ze was nog steeds niet beter.. ze had goede dagen maar ook erg slechte dagen. ik hoopte maar dat dit een goede dag voor dr zou worden. ik liep naar onze studio toe, aangezien niemand behalve ons dat ding gebruikt.. zal me niet eens verbazen als ze van het bestaan niet eens afwisten. ik was wat vroeg en begon een beetje op de piano te kloten. ik was neit zo goed als chanyeol of baekhyun.. maar kon wel wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 20:41

Baekhyun:
Kreeg het smsje en meteen daarna hoorde ik haar stem ze vroeg of ik gezonde zenuewe hadden. 'zeker wel!' ik wees naar het blaadje met de volgwoorde van de optreden. 'Jij mag blij zijn dat de man met B begint. .we zijn bijna als eerst aan de buurt!' Niet dat i kdat zou heel fijn vond wilde eesrt de concurrenten zijn maar op deze manier waren we er snel vanaf.. WACHT!. Ik sprong blij in de lucht met die gedachte. Eerder klaar betekende dat ik haar wat kon laten zien/horen! nee dit was perfect. 'kom we gaan ons klaar maken' ik pakte haar hand beet en trok haar naar binnen naar de ruimte waar sommige meiden werden opgemaakt andere in kleding gehesen jongens hun stembanden ontspanden en ga zo maar door. '3 optredens voor ons dan zijn wij!' ik kon niet meer wachte!

Lennie:
toen ik binnen kwam was hij wat aan het frummelen met de piano. Ik deed me hand voor me mond zodat ik niet zou lachen. Had een keer samen met yixing hier gezeten omdat Jongin geen aandacht had voor hem. echt vet sneu die dag! vond Yixing verlaten in de gangen als een little lamb lost in the middle of nowere. 

zachtjes sloop ik naar hem toe en ging naast hem staan. Ik lied me vingers over de toetsen glijden op Chen zijn ritme.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 21:04

Marlon:

oh god... we waren bijna als eerste aan de beurt... ik weet niet of ik blij moest zijn of niet ... het was dan wel sneller voorbij.. alleen.. aish! nope we gaan gewoon knallen, geen onnodige stress op jezelf leggen.. baekhyun pakte mn hand beet en trok me mee naar binnen. er waren al veel studenten aanwezig. 'ik ga me maar eens klaar maken' melde ik en liep naar de omkleed ruimte van de meiden. ok er zijn 3 optredens voor ons.. just take a deep breath en relax. we konden dit. het is niet alsof de rest van je school en carriere er af van hing... #sarcasme.

Chen:

opeens kwam er een set vingers bij op de piano. 'en ben je er klaar voor?' vroeg ik aan dr en ging gewoon verder. ' ze gaan van de achternaam van de man uit. dus das de K.. zitten ergens in het midden' melde ik aan dr. niet meteen aan het begin, maar ook niet helemaal aan het eind als je iedereen al gezien had. ik vond het wel lekker zo. 'we moeten wel zo die kant op om klaar te maken'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 21:10

Lennie:
Ik duwde hem een stukje op zij op de piano kruk zodat ik er naast kon zitten en we dus samen verder konden spelen. Had nooit erwacht maar dit klink best nice!. twee wanhopige piano spelers die er iets moois uit krijgen. 'Ja ben er aardig klaar voor' zuchte ik. Was allee nbest moe maar daar kwam ik wel overheen. 'Bedankt dat je afgelopen week gewoon wilde trainen' zei ik zacht en stopte met spelen. Datwas eigenlijk de reden dat ik even samen met chen wilde zijn. En lichtjes gejokt had dat ik wilde trainen. Wilde hem gewoon persoonlijk bedanken 'Had het gesprek gehoord paar weken geledne over je moeder. Hoop dat het nu wel beter gaat met haar.' 

Baekhyun:
ze dood de meidne kleedkamer in enzik de jongens. Ik was al snel klaar we hadden die kleding gebruik die we gekocht hadden saemn. Ik was eerder klaar dan marlon en stond dus te speiken bij de anderen. De eerste groep was niet bebaald goed.. de tweede ook niet echt. Ik ging zo staan dat ik de mensen kon bekjken die er allemaal waren.. en jesus wat waren het er veel. En die mochten allemaal een stem uitbrengen en cijvers geven.. Dat werd dan ee ngemiddelde en dan de cijvers van de docent er bij.. en werd het eindscijver.. Ik zuchte langzaam uit. 'nog 1.. WE kunnen het!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 21:32

marlon:

ik stond voor de spiegel te kijken. zag ik er wel goed genoeg uit? kon ik zo wel op het podium naast baekhyun? we waren voor de outfits gegaan die we toen die tijd tijdens de opdracht gekocht hadden. ze matchten mooi met het nummer en elkaar natuurlijk,, ik nam nog een keer diep adem en ging nu ook maar kijken bij de anderen... wat maar 1 optreden was want we waren hierna al aan de beurt! ik ging bij baekhyun staan en pakte zn hand vast en verwikkelde mn vingers met de zijne. ik keek hem aan 'lets rock this!' zei ik en het was tijd.

in de laatste paar weken had ik baekhyun zover gekregen om toch iets van dans en acteren toe te voegen.. ookal hoefde dat niet.. we waren weer beter dus ik vond dat er wel wat in kon. er stond een fake muur tussen ons, dus het was alsof we het uit aparte ruimtes zongen. het acteer aspect was vooral het boos en frustreert zijn met het feit dat " ik " vreemd gegaan was en dat hij er achter gekomen was.. en zoals het nummer al zei dat ik het niet meende en hem graag terug wou. in de laatste minuut braken we door de muur heen en kwamen we bij elkaar. we eindigden erg close tegen elkaar aan. ik was lichtelijk buiten adem maar het was gelukt. we hadden het geflikt!

Chen:

het scheelde dat we geen druk nummer hadden. we konden gewoon rustig zitten en ons ding doen terwijl de video achter ons afspeelde. maar goed ook... want het zag er naar uit dat ze niet veel slaap gehad had.. en als ze niet veel slaap kreeg kon het nog wel een slechte dag voor dr wordne. ze bedankte me voor het trainen ' yeah sure geen probleem. ' glimlachte ik. die verdween al redelijk snel toen ze begon over dat ze wist van mn moeder. 'yeah gaat wel goed met dr. was niks ernstigs' zei ik tegen dr. ik had het er liever niet over...'kom we moeten gaan. wil optreden van baekhyun niet missen' zei ik tegen dr en stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 21:40

Baekhyun:
We waren klaar! ee haadden het gedaan en gewoon een aplouse gekregen. Ik gaf marlon spontaan een knuffel. 'kom okm!' nu was het tijd om af te koelen en kon ik doen waar ik al een tijdje mee bezig was. deze keer zonder chanyeol maar hey!. Kon dit ook best alleen. 'kom!' riep ik nogmaals en nam haar mee naar een studio. daar zette ik haar neer op een stoel. 'luister!' zei ik trots



Lenie:
We liepen in stilte terug om dat jongdae duidelijk niet wilde praten over zijn ma. Ik had het weer verpest... gewoon weer dik verpest!. 

We stonden te kijekn naar het optreden van Marlon en baekhyun ze waren zo goed!. Die ginge hoe dna ook winnen. En naturlijk jongin en Yixing met die meid die waren ook zo goed. Die kwamen na ons dus konden we toch zien. Ik keek Jongdae aan. 'Dat gaat ons ook wel lukken' ze iik zacht maar vrij zonder hoop.

we keken toe hoe ze allemaal optreden en nu was het onze beurt.. Me hande trilde als gekken. k mocht dit niet verpesten
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 21:58

Marlon:

we kregen echt een vet groot applaus! ik was zo happy! baekhyun trok me in een knuffel die ik maar al te graag terug gaf. daarna trok hij me mee van het podium af en de gangen in. gingen we niet naar de rest kijken? ik was wel benieuwd naar wat nou het eind resultaat was van jongin.. maar.. we hadden nog wel even voordat hij aan de beurt was..hij nam me mee naar een studio en zette me neer op een stoel. ik moest luisteren, ehm ok.. maar toen hij begon voelde ik heel wat emotisch door mn kop heen gaan. trots, omdat hij een engels nummer alleen deed.. en ik wist er niet vanaf dus heb hem ook niet kunnen helpen. maar ik was vooral heel blij. zo blij zelfs dat ik begon te huilen. ik kon niet geloven dat ie dit helemaal alleen had voorbereid voor me 'i love you too' zei ik terug.

Chen:

oh damn... ze waren echt heel erg goed. het publiek werd helemaal gek toen ze door hun muur heen braken! het was echt zo goed in elkaar gezet en dat terwijl ze maar een paar weken echt normaal hebben kunnen oefenen. ze hadden wel hele goede kans om te winnen.. even later was het optreden van Kyungsoo en Krystal. was echt hun style, niet te overdreven, maar gewoon laten horen wat voor een vocaal talent ze hadden. en nu kwam onze beurt wel steeds dichterbij. 'het gaat ons lukken, gewoon doen zoals we altijd doen tijdens oefenen, dan komt het goed' zei ik tegen lennie voordat we het podium op gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 22:05

Baekhyun:
Met geschrokken ogen keek ik haar aan wat? wach? ze huilde. Ik ging naar haar toe en wilde sorry zeggen vragen wat er was maar ze zei dat ze van me hield. Ik pakte haar wngen beed en draaide haar natte gezicht naar me toe. Met me duimen probeerde ik haar wangne droogt te krijgen. 'waarom huil je?' vroeg ik als een on ervaren jongen die niet echt wist wat hij fout gedaan had.

Lennie:
Net voor we op gingen pakte ik Jongdae's pink beet. Nam een diepe hap lucht en luisteren naar zijn woorden. Ik knikte dat het wel goed kwam. Op het poduim viel alle spanning van me af en deden we ons ding. Het was eerder dood stil. Toen we klaar waren stonden de mensen zelfs op. BLijkbaar hadden in zware diepe stilte geluisterde en kwamen ze nu pas los met fluisten gillen klappen alles.  Jongens gilde mij nnaam en meiden konden niet stoppen met Jongdae;s aandacht vragen. En raad is.. ik vond het niet fijn.. Ik wilde vna het poduim af en snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 22:22

Marlon:

ik kon de glimlach niet van mn gezicht af halen, en ook niet de tranen stoppen die uit mn ogen zette en over mn wangen rolden. ik zag dat baekhyun schrok en hij pakte mn wangen beet en probeerde mn tranen te drogen. ik schudde mn hoofd en begon te lachen 'ik huil niet. ik ben gewoon super blij!' zei ik tegen hem en sloeg mn armen rond zn nek. ik wou gewoon close bij hem zijn. 'weetje dat je de eerste bent die me eigenlijk meteen veilig liet voelen.. en binnen notime mn muren doorbroken had? de eerste van wie ik het niet erg vond dat ik aangeraakt werd.. en de eerste die ik never nooit wou verliezen.. ' zei ik zacht.

Chen:

zie je nou wel! we waren net zo goed als de rest! de meiden begonnen mn naam te gillen en aandacht te vragen. ik zwaaide allemaal naar ze en genoot er gewoon echt van. kijk dit is nou de reden dat ik zanger wil worden, mensen vermaken en raken met mn stem. ik draaide me naar lennie toe met een mega glimlach op mn gezicht. 'told ya! ' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 22:29

Baekhyun:
Ze vertelde zoveel en dat legde dus best wel uit waarom ze huilde 'heb jij even geluk dat je me ook niet zo snel kwijt raakt' Ik wilde een opmerking maken over liegen maar hield me in. 'kom fris je op dan gaan we terug wil de uitslag wel horen!' ik stond op en liep al voor hara uit terug. We moestne toch rekening houden met de regels.

Ik was nog op tijd om Jongdae's en lennies optreden te zien. Jesus wat een chemie.. En ik was niet de enige die het opving dat ze goed waren. Beide damnt goede stemmen. Okey nieuwe concurrenten!! check die gaan ik ook verslaan. 

Ik zag in me oog hoeken hoe Yixing naar Jongins rug keek. Ik slikte straks faalde hij door mijn stomme actie. Ik moet nog steeds sorry zeggen tegen hem.

Het optreden van Jongin en Yixing waren inmens. Dit kon gewoon nie beter. Die 3 konden gewoon nu al de wereld in. Zwaar jaloers keek ik toe

Lennie:
Zag jongdae in zijn hum zijn. Nou ik dus niet echt niet. Me hoofd ging steeds meer pijn doen. Maar om hem hier alleen te laten staan ging ik dus niet doen. Ik glimlachte terug en deed net of ik het leuk vond. Maar het ging alleen maar slechter. Ik begon steeds hoger te ademen. Kom terug! laat de andere op bleef ik maar denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 22:51

Marlon:

yeah.. het feit dat ik hem niet wou verliezen... en toch keihard tegen hem gelogen had waardoor het wel gebeurde was weer lkker tegenstrijdig.. i know.. maar dat moest ik nu echt gewoon in het verleden laten. ik knikte dat ik me op ging frissen en baekhyun ging alvast weer terug.

Toen ik klaar was liep ik ook weer terug en kwam weer bij hem staan. ik had het optreden van jongdae en lennie gemist.. wat ik niet heel erg vond, ook al was lennie wel de reden dat baekhyun en ik weer normaal tegen elkaar deden.. ze stond nog steeds niet op mn "mensen die ik kan uitstaan" Lijstje.

ik was wel optijd voor optreden van jongin. en terwijl heel het publiek tekeer ging, kon ik zien dat het niet goed ging met jongin.. 'zn rug word er niet beter op ' merkte ik op. maar ze waren echt super goed.

Chen:

in de afgelopen weken had ik wel paar dingetjes geleerd waaraan ik kon zien dat het niet ging met dr. en nu was weer zo'n moment. ik deed nog een laatste vaarwel naar het publiek en nam dr weer mee backstage. ' ging super goed! dus waarom dit?' vroeg ik aan dr terwijl i kdr op een stoel zette
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr maa 18 2016, 22:57

Jongin:
/Het was geweldig om te dansen. Maar met elke stap schuurde de wond op de me rug open. Met elke beweging brande me spieren en deed me onderug zeerder. Was dit omdat ik vannacht zo slecht geslapen had. Was dit een straf of iets?. 

Ik hoorde het applouse niet eens. Achter het poduim zakte ik neer. I kdeed niet eens meer de moeite om me handen naar me rug te brengen. 'kom kom!' hoorde ik yixing wanhopi gzeggen. 'je bloed!' Merkte hij op. de wonden op me rug waren zo ver open gescheurt dat het bloed door me shirt heen kwam. WHY! het was bijna genezen okey korstjes enzo! maar dit!.

Lennie:
Jongdae merkte het op pf hij had genoeg aandacht gehad want hij keerd ezich om en liep het poduim af. hij begeleide me naar de stoel en vroeg op een niet fijna manier hoe het kwam. Ik haalde me schouders op. 'het zingen ging goed. Maar toen ze begonnen te gillen leek het of me hoofd zichzelf helemaal afsloot' Ik legmde me hoofd in me handne hehad zun raar gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 19 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: