cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyvr maa 18 2016, 23:15

Marlon:

ik had er echt geen goed gevoel over... zn ogen stonden niet goed en kon aan de kleine vertrekkingen in zn gezicht zien dat het ook echt niet ging.. ik had geleerd dat op te merken tijdens het samen trainen zodat ie niet te ver ging.. maar nu.. ok ik kon dit niet langer aan. ik rende naar backstage toe om te kijken hoe het met hem ging. ik hoefde niet eens te vragen hoe het ging.. ik zag het bloed alweer door zn shirt heen komen. ik ropte snel de ehbo kist van de muur en rende naar hem toe. yixing had hem gelukkig al laten liggen. ik deed voorzichtig zn shirt omhoog en het was echt lelijk.. 'jongin...' zei ik zacht. ik desinfecteerde mn handen en deed weer precies hetzelfde wat ik de vorige keer gedaan had.

Chen:

ik zuchtte toen ze vertelde wat er zojuist gebeurde.. ik.. ik moest nu echt eerlijk tegen dr zijn. ik ging op mn hurken voor dr zitten en keek dr aan. ' je moet nu echt heel goed voor jezelf nadenken.. is dit wat ik wil? want als je dat door hebt, dan kun je ook goed werken aan herstel... anders.. anders ben ik echt bang dat je het niet gaat redden..' zei ik tegen dr. 'je moet echt voor jezelf kiezen. je kan altijd je major nog veranderen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 13:42

Jongin:
Ik lag met een been onder me gevouwen en de andere naar achtere gestrekt. Ik leunde op me onderarmen. Iemand kwam aan me rug meteen keek ik boos op. Me ogen kruisde met die van marlon. Die mocht aan me rug komen. Ik lied me ontspannen. soort van dan. alles deed zeer. Ik had het gevoel of er een aantal messen recht op in me rug stonden.. Haar handen desinfecterde me rug weer. Bij elke aanraking kreunde ik zacht. Me handen begonnen te trillen. 'sorry' zei k zacht tegen marlon waarom weet ik eigenlijk niet. 'Gistere ging het gewoon goed' misschein wak mhet wel omdat ik het vanochtend niet had inlaten smeren..

Lennie:
Jongdae ging voor me zitten en begon over dat ik moest kiezen wat ik nou wilde. Ik wist awat ik wilde had ik vannacht nog besloten. Had er al wkeen overnagedacht maar had nog niet kunne kiezen. Net met het optreden had ik mijn keuzen kunnen maken. En dit iwlde ik aan de jongens zelf vertellen. 'Ik' begon ik langzaam. 'Ik wil jullie wat vertellen en met jullie bedoel ik ook yifan luhan dyo enzo' 

Toen iedereen verzameld was van de groep keek ik ze niet  meer aan. 'Ik ga..' begon ik maar werd hard ondebroken door een docent. 'Lennie jij moet je soullen weer uit pakken je kan nog niet naar huis.' me ogen werden groter.. Ik wilde dat zelf vertelle dat ik naar huis ging voor een peroide... Wacht! WAT!... 'MAar!' ik keek de docent aan. 'Ja dat zie je zo vij de uitslag wel je kangewoon niet weg!' gromde ze nue serieuser. 'Je hebt een contract ondertekend kortom je kan dus niet weg.' de docent verdween weer. Wat me nog meer van streek achter lied.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 18:11

Marlon:

Hij was echt in serieuse pijn... ik kon het bijna niet aanzien.. maar ik moest nu mn emoties aan de kant zetten en hem helpen. Ik snapte alleen niet hoe dit kon gebeuren.. hij was zo mooi aan het genezen . En dan nu opeens weer compleet se andere kant op. Toen ik klaar was ruimde ik op en maakte mn handen weer schoon. Daarna ging ik bij zn hoofd zitten en wreef mn han door zn haar heen om hem wat te kalmeren. ' relax, als je zo gespannen bent heb je alleen maar meer pijn' zei ik rustig tegen hem.

Chen:

Blijkbaaf had ze er al over na gedacht.. en ze wou wat vertellen maaar alleen met yifan luhan dyo en de rest erbij. Ik knikte en begon ze te verzamlen. Toen ik ze allemaal gevonden had en mee backstage naar lennie genomen had begon ze te vertellen. Maar toen ze begon, werd ze al snel onderbroken door een docent. Die zei dat ze nog niet naar huis toe kon.. wait what! Ze wou nasr huis gaan! Dat was niet wat ik bedoelde... ik bedoelde misschien gewoon van major veranderen zodat je niet xo op de voorgrond en de spotlight staat... en wat was dat allemaal over een contract....ik en de rest van de jongens keken dr verward aan. ' explain... pkease' vroeg minseok aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 18:20

Jongin:
ze ging zitten en haalde haar handen door me haren heen. ZE zei dat ik moest ontspannen omdat het anders zeer deed. Ik probeerde te ontspannen maar het lag gewoon niet. Ik bleef even liggen tot meknieen zeer gingen doen Daarna vloog ik omhoog. noujah omhoog vliegen ik schoot omhoog met een pijnlijk gezicht. Ik greep meteen naar me rug.' dacht dat het over was' kuchte ik pijnlijk. 'waarom ben jeje overwinning niet ana het vieren met byun?' vroeg ik zachtjes. Ik had de mensne horen Juigen en gillen bij hun optreden.

lennie:
De jongens keken me allemaal aan. okey het idee om te zeggen da tik naar huis wilde leek makkelijker dan het is en in he hoofd klonk alles mooier dan als ik het wlde uit leggen. 'Ik..' wilde ik beginnen maar al die ogen gewoon allemaal keken ze me aan. 'Wilde naar huis voor de volgende periode om gewoon beter te gaan voelen en jullie niet zo in de weg te zitten' zuchte ik. Over dat contract zou ik later wel vertellen ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 19:06

Marlon:

Opeens schoot jongin omhoog , naja.. omhoog schieten was een groot woord... hij kwam omhoog en meteen schoot zn hand naar zn rug. Er kwam een pijnlijke kuch uit dat ie dacht dat het over was. Ik wou hem weer laten liggen maar jij vroeg waarom ik mn overwinning nietnaan het vieren was met baekhyun. 'Becausenim worried about you, you idiot!' Zei ik tegen hem. ' en het is niet eens zeker dat we gewonnen hebben.. uitslag is zometeen.'

Luhan:

Ik zuchtte en ging naast dr zitten. Ik legde mn hand op dr knie ' je zit ons niet in de weg. Het waren een paar stressvolle weken voor ons allemaal. En ik zeg niet dat het nu rustiger gaat worden.. maar we zijn er voor je. We doen ons best, ookal helpt het niet altijd' zei kk tegen dr. ' maar wat was dat over een contract?' Vroeg ik. Dat was de vraag dei op iedereen zn tong lag
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 19:18

Jongin:
Ik sloot me ogen en porbeerde de pijn buiten te sluiten. Ik luiterde naar marlon haar woorden. Toen ze zei dat ze bezorgt over me was leek het of een deel pijn weg ging. Atans me spieren werden rustig en daardoor ontspande me rug meer. Daarna vertelde ze dat de uitslag nog niet er was. 'Je zit sowieos bij de top 3!' zei ik en glimlachte. Als zij niet in de top 3 zat. Had het plubliek echt verkeerde signalen af gegeven. Ik bleef even rustig zitten. 'bedankt' zei ik toen er een stilte gevallen was. 'Dat je naar me toe kwam' Ik glimlachte blij. Ik  ging verzitten en wachte op de uitslag daarna zou ik naar de ziekenboeg gaan in de hoop dat die er wat aan konden doen of tenminst me van de pijn a konden helpen. 

De bekentmaking van de 3 winnaars begon. Ik wenkte dat Marlon me omhoog moest helpen. en naar de poduim moest helpen Daar keek ik toe hoe de cijvers van andere mensen schoten razend snel voorbij zo snel dat je het eingelijk niet kon lezen. 
Je kreeg een persenatage en daarna een cijver. Chanyeol en Hyuna stonden 4de met 78% en een A. Nu werd het spannend. Ik kon dus echt niet plaatsen of Yixings en mijn naam voorbij waren gekomen maar ik wist wel zeker dat die van marlon nog niet voorbij gekomen was

'de derde plaats en dus de eerste die weet dat het duo mag op treden is.. Marlon en baekhyun met 80% en een A!' klonk het. 'ZIE JE!' zei ik meteen en pakte har hand beed om haar te felicieteren! zei het je toch! met zun lbik keek ik haar aan. Ik was echt trots man.

lennie:
Luhan kwam naast me zitten en zei dat ik niet in de weg liep of hun tot last was. Waarom bleef ik dat gevoel wel houden. hij vroeg naar het contract. 'Voor dat ik hier heen kon komen moest ik een contract tekenen aangezien ik de samen met marlon de eerste westerde zijn. We moeten de school een goede naam geven. Dus als we winnen moeten we persee de promotie dingen doen. Zodat de school een goede naam krijg buiten  azia.' vertelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 20:50

Marlon:

jongin zei zo zeker dat ik in de top 3 zou zitten. ik glimlachte er maar op. ik wist het echt niet.. had de rest ook niet echt gezien namelijk.. daarna bedankte hij me dat ik naar hem toe gekomen was. ik gaf hem een por tegen zn schouder aan ' ik ben denk ik de enige die kan zien dat het niet gaat met je ... ' zei ik tegen hem.

de bekentmaking begon, ik hielp jongin omhoog en het podium op. hier vond ik baekhyun ook weer terug en ging dicht bij hem staan. we waren een duo, dus moesten wel bij elkaar gaan staan. de cijvers werden aangekondigt en voordat we het wisten waren we al bij de top 3. ik begon beetje nerveus te worden.. en... we waren 3rde geworden met 80% en een A! ik was echt happy! jongin pakte mn hand beet om me te feliciteren en ik gaf hem een big smile. snel draaide ik me naar baekhyun en gaf hem enthousiast een dikke knuffel!

Chen:

ik wist helemaal niks van dat contract.. ik wist niet eens dat zoiets bestond.. ik keek dr een beetje bezorgt aan 'ga je dat wel trekken?' vroeg ik aan dr.

de bekentmaking b egon en we gingen met zn allen het podium op. luhan en victoria waren 6de gewornden met 72% en een B+. Kyungsoo en Krystal waren 5de geworden met 75% en een A-. als 3de waren marlon en baekyun. zij had dus hetzelfde contract ondertekent als lennie.. en als 2de... he .. wij waren als tweede! ik draaide me naar lennie.. en ik wist neit of ik blij moest zijn of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 21:00

baekhyun:
'YES!' ik sprong blij in de lucht we waren gewoon 3de! dat betekende optreden, Ik hoopte zo dat we voor Suju mochten of voor big bang ofzo! zou zo vet worden, Met van de groepen mee touren en veel nieuwe dingne leren. We gingen zo hard uitsloven.! ik draaide me naar Marlon en jongin die elkaar de hand schudde. 'Dude jij bent hoe dan ook eerst!' merkte ik nog op Marlon sloeg haar arme rond me heen en ik knuffelde natuurlijk terug. op de tweede plek stond lennie en jogndae ik stak me duim naar hun op. Dat ging vet gezellig worden met hun touren! ik was even vergeten dat lennie en marlon niet samen konden. Maar hey! zonder lennie had ik marlon niet terug gehad. Okey nu de eerste plek. Ik keek nara jongin om zijn reactie te zien want iedreen wist dat die gast zou winnen, En ja hoor. Len en chen stonden met eeh score van 98% A+ en jongin met zijn team boven an met 99% A+. 'dmant ! bijna een perfecte score!' ik keek de groep aan die gewonnen ahdden/ 'dit gata zo leuk worden!'

Jongin:
Ik schrok lichtjes toen we gewonnen hadden. GEwoon eerst! ik keek marlon aan en begon te glimlachen. Baekhyun merkte op dat awe samen zouden gaan touren. 'Denk dat ik deze periode leuk ga vinden!' lachte ik zachtjes.

Lennie:
ja.. tweede.. dat bedoelde ze dus dat ik niet terug naar huis kon.. Ik meost blijven.. En dat ook nog is met marlon...Ik glimlachte naar Jongdae. 'Je mag lbij zijn hoor! we staan tweede' lachte ik en prinkte me wang in zijn gezicht. Ik keerde me daarna naar luhan en kyungsoo/ 'eindelijk wordne jullie talend ook gezien!' ze waren 5 en 6de geworden dus vet hoog

yifan:
'IK ZEI HET TOCH!' riep ik hard en keek suho aan. 'DIE MOETEN GEWOON MEE DOEN! dit bewijst het.. en jij me maar niet geloven. Had hun namen toch al gezegt!' bleef ik zeggen om me gelijk te halen. Ik eek jongade aan. 'please please please die met ons mee en kom naar de audition! daarna vroeg ik jongin yixing baekyun chanyeol en luhan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 21:18

Marlon:

ik was het met baekhyun eens. jongin was hoe dan ook eerste geworden. dat kon niet anders. toen drong het tot me door wat het betekende dat we in de top 3 zaten. dat betekende dat we mochten optreden in het voor programma van een groep tijdens hun tour. ik was benieuwd welke groep dat was. en... ik was ook even vergeten dat contract dat ik meost ondertekenen aan het begin van het jaar... nu moest ik ook extra publisiteit stunten doen voor de school.

ik draaide me om naar jongin 'zie je nou wel! bijna perfecte score man! ik gaf hem een voorzichtige knuffel in verband met zn rug 'ga je wel weer langs de dokter straks?' vroeg ik aan hem.

Chen:

lennie prikte in mn wang en ik begon te lachen. 'ill be there every step of the way' zei ik tegen dr. 'ik help je er wel doorheen. en de rest ook wel' zei ik. even vergeten dat marlon ook mee ging op de tour... en die twee... yeah dat wisten we al. ik draaide me ook om naar luhan en kyungsoo en feliciteerde ze. ze hadden het ook super goed gedaan. uit het niets kwam yifan opeens die me practisch smeekte om mee te doen met hun auditie proces. ik stond er even van te kijken maar knikte dat ik het zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 21:35

jongin:
Zelfs haar zachte knuffel deed me rug verzuren. 'Ja ga er even lang.' Ik iwlde eigenlijk da ze mee gng maar blijkbaar wilde baekhyun dat ook.

baekhyun:
Jongin en marlon praatte nog even. Ik wachte tot Jongin nara de ziekenboeg ging. En voor marlon mee kon lopen pakte ik haar hand beed. 'kom we gaan het vieren we hebben nog een hele avond. DUs laat ons met zun alle ergesn eten en daarna bios ofzo.' Ik trok haar mee naar luhan jongin en die groep. 'KOm we gaan uit eten!' riep ik blij

Lennie:
Dat werd me spullen uitpakken en daarna de rooster ophalen voor de aan komende periode. De periode wat normaal gesproken een rustige was. Eentje waar studenten andere opleidingen konden bezoeken en gewoon rustig zelf trainen. Nee dat za er niet in voor ons deze periode. 'thanks jongens' ik keek ze een voor een aan. Ik meende het dat ik ze dankbaar was. 'Zal hard me best gaan doen.' nu moest het ook waar gemaakt worden. Voor elke keer dat ze het niet opgegeven hadden op mij.

yifan:
suho kwam aangelopen. 'Ja maar ik mocht ookn iemand kiezen. ' begon hij 'dat komt omdat jij niet keek wat ze konden! als je nou gewoon geluisterd had naar wie ik wilde kiezen! hadden we die auditie niet hoeven doen en konden we gewoon met een groepje beginnen.' ik wees nar luhan en de rest. mopperend liepen we weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 21:56

Marlon:

ik wou wel met jongin mee naar de dokter, maar werd mee getrokken door baekhyun. hij had het over dat we dit moesten vieren. ik keek hem onzeker aan.. ik weet niet of ik dat wel wou... ik trok zachtjes aan zn mouw 'weet niet of dat slim is.. they dont like me' zei ik zacht tegen hem. ik wou geen onnodige spanningen veroorzaken of awkward situaties.. ik wist dat ik wel enigzins met ze om moest leren gaan.. zeker als we met zn allen mee gingen touren... but still...

Chen:

baekhyun kwam met marlon aan gerent en stelde voor om het te gaan vieren met de groep dat we in de top 3 zaten. luhan en dyo mochten ook mee ofcourse.; Yeah! klinkt goed baek! ebben we wel verdient na al die weken trainen!' en iedereen leek er zin in te hebben. ik zag vanuit mn ooghoek wel dat er 1 iemand minder zin in had.. en ik draaide me naar lennie toe 'wat zeg je ervan? kun je dat nog aan?' vroeg ik aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 22:05

Yifan:
tussen het mokken hoorde ik dat hun weg gingen. 'Wij gaan ook mee!' ik trok JSuho en xiumin aan hun kragen mee terug naar de groep. 'Suho weet een goed etenstent te zitten waar ze geweldig eten serveren. Deden wij ook toen zitao 3de geworden was.'

Jongin:
*ik weet dat je niet mee wil met baekhyun en de groep maar ga gewoon. Het zal je goed doen!* stuurde ik snel naaar marlon. had baekhyun wel horen roepen wat hij van plan was. Bij de dokter aangekomen lied ik me rug bekijekn. ze zei dat ik het deze keer maar elke keer opnieuw moest inbinden nadat het ingespeerd was..

Baelhyun:
'Waarom zouden ze je neit mogen?' vroegi k verbaast. 'Als je gewoon jezelf bent komt het echt wel goed hoor geef het gewoon een kans en ga mee!' smeekte ik bijna en keek haar aan met em vliegende eekhoorn ogen. 

De jongens wilde mee ne ook yifan en de groep wilde me 'gezellig!' lachte k blij en lied marlons mouw niet meer los Ze ging gewoon mee..

We liepen achter aan de groep naar een restaurant. 'Het komt allemaal goed! en anders heb je mij ng!' lahte ik naar marlon toe.

Lennie:
Ik knikt edat ik wel mee ging. Misscehin was uit eten niet zo slecht idee. GEwoon echt iets anders eten. EN iedereeni n de groep koni k best uit staan. Op marlon na maar die zei toch niks. En geen chanyeol in de buurt dus kon daar ook geen ruzie mee krijgen. kortom wat kon er fout gaan!. i kvergeet het misselijkhieds gedeelte en het ongecontroleerd overgeven..

Toen we er heen liepen pakte ik luhans shirt beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 22:18

Marlon:

* wou dat je mee ging... rustig aan doen ok?* stuurde ik snel terug naar jongin voordat we er vandoor gingen. ik hield baekhyun's arm vast.. want toen yifan aankondigde dat hij, suho en minseok ook mee gingen had ik er nog minder zin in.. 'omdat iedereen die roddels gelooft over me... zeker yifan...' zei ik tegen baekhyun

ik was erg stil de weg naar het restaurant toe en had baekhyun nog niet los gelaten.. sterker nog, hoe dichterbij we bij het restaurant we kwamen.. hoe steviger ik hem vast hield. ik werd echt super nerveus.. bang zelfs.. baekhyun zei wel dat alles goed ging komen, en dat ik hem had.. maar.. ik wist niet of ik dit ging trekken.

Chen:

lennie gaf aan dat ze wel mee wou. ik glimlachte 'en als het niet meer gaat, moet je het gewoon zeggen ok? niemand zal je er op af rekenen' zei ik tegen dr en ging vooraan bij yifan lopen.

Luhan:

we maakten ons klaar om naar het restaurant te gaan. we gingen met een behoorlijke groep heen. terwijl we heen liepen voelde ik iemand mn shirt vast pakken. ik keek om en zag dat het lennie was. ik glimlachte en ging naast dr lopen. ' zoals jongdae al zei net, als het niet meer gaat, gewoon zeggen en we brengen je terug naar de dorm ok? hoef je je niet voor te schamen' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 22:30

Baekhyun:
'bang van yifan?' ik lachte zachtjes. 'hij wil graag gelijk hebben maar wie wil dat nou niet!.  Maar hij is de liefste en grootset knuffelbeer die je maar tegen kan komen' lachte ik en dacht terug aan dat moment dat ik wat op zijn kamer moest halen. 'hij heeft ook zun alpaca die jongin had' ik begon te lahcen bij die gedachte. Marlon klemde steeds meer rond me heen. 'We gaan wel op de kop van de tafel zitten' zei ik om haar gerust te stellen en zogezegt zo gedaan we gingen aan de kop zitten. 

Zelfs zo dat er niemand meer naast marlon kon zitten. Ik zou der wel beschermen! en laten zien dat de groep niet erg was zolang je er maar open voor staat. 'Steen papier schaar en de verlieser betaalt!' riep ik meteen, want als ik dan niet hoefde te betalen ging ik zwaar veel eten!.

Suho:
Steen papier schaar... yes!.. dat werd verliezen en jap ik verloor. niet dat ik er problemen mee had om te betalen. Zou het niet eens merken dat het er afgehaald werd. 'Niou eet wat je wil!' ik keek de groep rond en begon zachtjes te lachen. Op de twee meiden na zou dit best een leuke muziek groep kunnen worden!. Beetje klein wilde zelf graag een groter hebben.maar dat kwam wel!

Jongin:
*volgende keer. Ga nu niet meer open. Ben net ingewikkeld. Het jeukt ne doet zeer.. aan alle kanten! heb honger en geen zin om te koken!'* ik moest even zeuren om te laten zien hoe zwaar leven ik eigenlijk wel niet had.

Lennie:
Ik wist niet waar ik die vriedne aan verdient had want ze waren geweldig. Ik wilde het zo graag terug doen en hun gelukkig maken. Maar eerst voor mezelf zorgen. 'Zal het aangeven' zei ik zacht terwijl ik de pink van luhan vast pakte. 'je was net echt goed' glimlachte ik. 

bij het restaurant aangekomen zag ik marlon. Ik ben misscehin op dit moment niet de sterkste. Maar ik bleef een moederlijk oog hebben en mensne in stress spanningn pijn of wat dan ook vielen me gewoon op. Toen we er langs het aan elkaar geplakte stel liepen glimlachte ik even naar marlon.

We gingen zitten. Ik had mezelf tussen Kyungsoo en Luhan in gedrukt gingen ze nou echt denken dat ik alleen aast luhan ging zitten ofzo! nee ik wilde tussen hun twee in omdat ze de eerste waren die me geaccepteerd hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Emptyza maa 19 2016, 22:56

Marlon:

Baekhyun wist natuurlijk niet wat er tussen mij en yifan gebeurt was... enige die dat wist was jongin.. en over jongin gesproken.. blijkbaar had yifan ook zo'n alpaca die hij toen gewonnen had op de kermis.. die nu bij mij in bed ligt. baekhyun deed zn best om me gerust te stellen.. en ik waardeerde dat.. alleen werkte het niet. maar zal mn best doen voor hem..is het minste wat ik kan doen toch..

* bestel dan wat kip. en waag het niet om morgen vroeg dat te gaan trainen!* stuurde ik nog naar jongin.

we speelden steen papier schaar om te bepalen wie er zou betalen voor het eten. en suho verloor.. beter.. die jongen had genoeg geld~! iedereen was gezellig en hyper aan het doen.. en ik zat er maar stilletjes bij. op een gegeven moment trok ik het niet meer.. spijt me baek 'ik ga ff naar buiten' zei ik zacht en stond op. eenmaal buiten kon ik maar aan 1 ding denken... hoe graag ik nu wel niet een sigaret wou.

Chen:

Yes! suho betaalde! dat betekend eten zoveel je maar wil. die gast had zoveel geld die merkte niet eens dat er wat af ging volgens mij. Het viel me op dat Marlon echt super stil was... oke dat was niet heel raar.. maar ze begon wit weg te trekken net zoals lennie dat deed.. ik tikte baekhyun aan en seinde naar marlon die net op dat moment opstond en weg liep.

Luhan:

suho verloor en moest dus betalen. we bestelden gewoon een vlees set aangezien het een gril restaurant was. maar niet zomaar vlees, oh nee, we bestelden Hanwoo. duur kwaliteits vlees! lennie zei dat ze het zou aangeven als het niet meer ging en ik vertrouwde er op dat ze dat ook deed.

'Thanks! was erg makkelijk om met victoria samen te werken. zelfde achtergrond enzo' zei ik tegen dr met een glimlach. 'die chemie opdracht had jullie echt wel goed gedaan' zei ik nog tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 20 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: