cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 13:18

baekhyun:
'oh die zoekt het zelf maar uit.' ik liep voor hem uit. Ik kon hier op school echtalles regelen met me puppy ogen en vlotte babbel. En ik wis t ook al meteen welk nummer ik zou doen. In de kantine  ging ik zitte ne nkeek op naar chanyeols gezicht. 'wat ik ga niet zingen met iemand die alles bij elkaar liegt...' gromde ik. 'En ze gaven me groot gelijk' 

Jongin:
aah me gezicht vertrok stomme tas. Ik lied hem weer zakken en keek er naar.. Dat word aan de hangsel dragen.. Ze zei dat het 8 uur was. 'waarom beld cshool me dan?!' Ik was echt bang dat ik iets fout gedaan had.. Ik ging bij de deur staan om te laten zien dat ik echt maar ook echt graag naar school wilde. Buiten liep ik aardig door ook al ging me rug kapot. Ik kon me school niet opgeven! Na even stopte ik en lied me tas uit me handen zakken. Ik legde me hand op me heupen en boog me rug. Het brande echt erg en me kleding schuurde er langs. 

Lennie:
Hij vertelde dat het over het jaar gehezen werd. 'dat lijkt me wel echt heel leuk!' Ik keek de jongens aan. 'houd me op de hoogte van jullie groep!' 

Toen we het over jongdae kregen begon ik aan me nieuwe rokje te plukken. 'Maar hij heeft duidelijk gezegt dat hij het niet meer wilde zolang ik ziek ben.' ik wees naar me gezicht' beter ben ik nog niet bepaald' kreunde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 14:15

Chanyeol:

Ik kon mn oren niet geloven toen hij zei dat marlon het zelf maar moest uitzoeken en dat hin niet meg leugenaars wou zingen. Ik schudde mn hoofd en stond op. ' im dissapointed in you byun' zei ik en liep weg. Ik kon hem even niet zien nu.

Marlon:

Ik weet ook niet waarom school dan naar hem liep te bellen zo vroeg.. hij had toch niks fout egedaan? Terwijl we naar school liepen moest ik mn best doen om hem rustig aan te laten doen. Na even stopte hij, liet hij zn tas vallen en begon zin rug te buigen. Ik pakte zn tas op en hing hem over mn schouder. ' doe eens rustig.. je maakt het zo alleen maar erger' zei ik tegen hem. 'Ik weet niet waarom school je gebelt heeft, maar daar komen we wel achter als we op school komen. ' zei ik en begon rustig weer te lopen.

Xiumin:

' zoals ik al zei, met hem praten. Als je het hem uitlegt dan snapt hij het vast wel en wil hij wel weer beginnen. Niet meteen weer volledige uren maar een begin' zei ik en keek naar de klok. ' we moeten maar weer eens verder met onze eigen opdracht, en suho, we moeten echt mesne gaan schrappen.. hoe vervelend je dat ook vind' zei ik tegen hem. Wat lennie niet wist was dat de opdracht vam de eerste jaar voor de tweede jaars perfecte obersvatie was voor hun opdracht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 14:27

jongin:
Ik zuchte toen ze me tas overpakte. 'Maar' bracht ik uit. 'wat als ik iets gedaan heb... Ik kan die opleiding niet kwijt raken!' kermde ik. Ik keek haar aan en zuchte. 'ga je nu echt mijn tas dragen' ik wees er naar en voelde me zo niet mannelijk. Maar ze had gelijk me rug voelde alleen maar erger aan.. ik wilde niet weten hoe het ging voelen als de wondjes dicht groeide... Ik ging Byun zo hard slaan.. nee grapje ik sla niet. maar had voor het eerst wel het gevoel om hem iets aan te doen.

Lennie:
Ik haalde me schouders op. 'weet het niet. straks gaat hij wer alleen over me gezondheid praten..' ik keek de jongens aan van Yifan naar suho die maar naar een luijst met jongens keek. Xiumin begon over het schrappen van mensne. 'als je een vrouwlijk oog nodig hebt laat maar weten! zal jullie idee niet verklappen. Het gegil van baekhyun klonk door de gangen heen Ik keek op en luisterde mee. Chanyeol liep blijkbaar bij hem weg. Ik snapte het niet. 


Baekhyun:
'ja wat wil ej dan!' zei ik en stond op. 'HEt enige waar jij aan denkt is die kut marlon en hyuna!. Ik ben er klaar mee.. kon het nog wel aan als ze me gewoon zag als partner.. He tdeed misschein pijn maar dat kon ik tenminste gewoon aan..' Riep ik best boos. 
Lennie kwam ineens aangelopen en wenkte dat ik stil moest zijn en mee moest komen. k zuchte 'wat nu weer!' gromde ik en wilde langs lennie heen lopen. Ze pakte me mouw beet. 'Byun!' zei ze ineesn moedelijk. 'Jij gaat nu met mij praten of je het nou wl of niet!' ik slikte. 'nee...' zei ik zacht. 'Ja, Je doet niet alleen jezelf pijn maar ook andere e dat moet stoppen!' ze wees met haar vinger naar me neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 14:51

Marlon:

' dat is een zorg voor dan. No point in worrying about things you cant control right now' zei ik tegen hem. 'En je raakt je opleiding niet zomaar kwijt. Je bent 1 van de top studenten, die sturen ze niet zomaar weg' zei ik nog met een kleine glimlach. Ik hees zn tas nog wat hoger op mn schouder ' jup, je moet zo min mogelijk stress op je rug nu hebben'


Chanyeol:

Ik draaide me nog even om toen hij dat zei. Nu werd ik kwaad ' dat is mijn vriendin waar je het over hebt ja! Sommige doen hun best om bij diegene te zijn waar ze van houden!' Low blow. Jup, masr had ik nu ff scheit aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 14:58

JOngin:
'maar!' stribbelde ik nog een keer tegen. Ik was zo nerveus. Maar zei luisterde soms naar mij dus ik deed het terug. ok lied ik haar mijn tas maar dragen. We liepen nu wat rustiger naar school toe. Daar kwamen we meteen in een heerlijk gevecht tussen chanyeol en baekhyun. Ik keek marlon aan.

Lennie:
Chanyeol begon nou ook woedend terug te praten. 'beide kappen!' gromde ik. 'Chanyeol!' zei ik streng. 'Niet waar idereeen bij is!' ik wees naar een kamer. 'Kom mee of zwijg.' Ik pakte Baekhyun beet bij zijn nek en trok hem mee. (moet eten of chanyeol mee komt of weg gaat)

Baekhyun:
'Zij liegt niet om je bij haar weg te houden!' gilde ik terug. 'Bij jouw gaat altijd alles perfect en zorgeloos latijd! ke krijg altijd elke meid die je wilt en niks staat in je weg.' Lennie werd boos en trok me mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 15:18

Marlon:

Dit was precies de reden dat ik niet naar school wou komen vandaag... dikke ruzie tussen chanyeol en baekhyun...en wie wad de reden daarvoor? Jup yours truely... mn gebogen hoofd liep ik de andere kant op. ' kom.. gaan we kijken waarom school je gebelt heeft ' zei ik zacht trgen jongin... ' en dan naar de dokter'

Chanyeol:

' je hebt geen idee hoeveel ik heb moeten doen voor hyuna voordat ze me een kans gaf! Het gras is niet altijd groener aan de andere kant byun' oh great nu ging lennie zich er ook nog mee bemoeien. ' he tef je maar met hem, ik ben er klaar mee ' zei ik en liep weg. Ik zag jongin en marlon. Ik moest toegeven, ik begon steeds meer medeleiden mn dr te krijgen... en respect voor jongin dat hij er constant tussen stond
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 15:23

Jongin:
'okey' ik volgde haar eerst nar de school hoofd. ik kreeg te horen dat ze me nodig hadden voor een optreden. Ik liedme hoofd zakken envertelde over me rug dat ik armper kon bewegen. Met zware tegenzin zei de man dat ik maar mocht. Ik kon gewoon zien dat ik hem terluer gesteld had. Daarna gingen we langs de dokter kreeg een zalfje mee en moest het er opsmeren. Ik draaide me naar MArlon toe. 'en nu ga jij voor mij dansne!' zei ik wetend dat ze me niet ging laten dansen. Kom. We liepen naar de danszaal toe waar ik de muziek voor haar aan zetten. niet veel later kwam lennie binnen en duwde baekhhyun voor haar uit. Ik keek verbaast op.

Lennie:
'Je gedraagt je niet echt als een vriend he chanyeol. Showing of met je vriendin terwijl je maat door derpressie gaat door een meid. heel vriendschappelijk.'  Ik gromde nog maals maar daanra trok ik baekhyun mee.

Ik had een halfuur met baekhyun gespreken hij mocht niet weg en moest alles vertellen. uiteindelijk kwam ik er achter dat hij nog steeds zielsveel van Marlon hield en zijn ego niet omlaag kon krijgen. Ik stond op en sleepte hem aan zijn kraag naar de danszaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 15:50

Marlon:

Ofcourse.., jongin kreeg de kans om met een optreden mee te doen, en nu kon hij niet...ik kon de teleurstelling op zn gezicht zien. Bij de dokter kreeg hij een zalfje mee die hij moest smeren. Ik had eigenlijk helemaal nergens zin in.. ook jiet toen jongin zei dat ik voor hem moest dansen.. maar het was wel het minste sat ik kon doen. Ik kleedde mn dus om en toen ik terug kwan zette hij het nieuwe nummer van snsd aan.

Halverwege ging opeens de deur open en kwam lennie binnen en duwde baekhyun voir dr uit.. ik stond erg onzeker voor me uit te staren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 15:51

Lennie:
'zeg wat je nu echt dwars zit.  We gaan niet weg voorje dat gedaan hebt. ' ja ik was nog steeds geraakt door marlon hoe ze tegen me deed. Nee ik moch haar no steeds niet maar dat wilde niet zeggen dat k haar niet ging helpen. Zeker niet als dat een groot deel van Luhans vriende blijer maakte.  Normaal mense zou niet eens de moeite doen om iemand te helpen die zulke dingen tegen haar gezegt had maar ik wa net iets anders. Baekhyun begon te huilen maar ook echt goed te huilen wat hij net ook deed toen we in dat kamertje waren. Baekhyun zakte op zijn knieen en keek niet meer omhoog.' Zeg het gewoon precies zoals je net tegen mij deed..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 16:00

Marlon:

Ik snapte er niks van... wat kon baekhyun me nog te vertellen hebben.. er kwam niet veel uit want meteen begon hij te huilen, maar ook echt goed.. hij zakte op zn knieen en keek niet op. Ik slikte een pasr keer en voelde mn eigen tranen ook opkomen. Met trillende benen liep ik langzaam naar hem toen en zakte daarna ook op mn knieen. Het enige wat ik kon uit brengen waren wat sorry's tussen mn gesnik door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 16:03

Lennie
Marlon liep naar baekhyun terug en zei sorry Maar dat was juist niet wat er moest gebeuren het moest baekhyun zijn die nu is alles vertelde. Ik liep naar hun toe ne ging er tussen hurken ik duwde marlon iets naar achtere en zorgde dat baekhyun recht ign zitten 

Baekhyun: 
'Sorry' bracht ik uit maar meer kwam er niet uit. Lennie ging naast me staan en gaf me mijn mobiel terug met de opnamen erop die ze net gemaakt had. 'mag ik?' vroeg ze en drukte eigenlijk al op de play knop.

'KOm lennie kappen het komt nooit meer goed!' klonk mijn stem. 'KLopt als je zo blijft gedragen. vertel gewoon wat je echt voelt dan er om heen te blijven draaien' klonk lennies stem. 'Ik houd van der !' piepte mijn stem. ' waarom doe je dan zo' bleef lennie vragen. 'omdat.. omdat.. Ik niet weet wat ik moet doen. Ik jaag altijd iedereen weg. En nu weer. Zelfs chanyeol. Ik doe zo mijn best maar het wil niet ik kan het gewoon niet aan. Als ze me toe nal niet vertrouwde en en' me stem stopte er mee het bleef even pijnlijk stil. 'I cant keep it up anymore' Lennie zette de opnamens stil. 'Nu opnieuw zeggen en vertel het tegen haar'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 16:11

Marlon:

Die ene sorry die uit zn mond kwam, ik kan niet beschrijven wat ik voelde. Lennie kwam er tussen en liet wat zien op zn mobiel. Ik keek er in stilte naar... je jaagt altijd iedereen weg huh... that makes two of us. Ik vond het echt heel erg dat hij zon ruzie had gehad met chanyeol... dat was zn beste vriend. De opnames stopte en ik keek baekhyun aan en beet op mn lip. Ik wou zoveel zeggen tegen hem..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 16:17

jongin:
ik weet niet of ik nu blij moest zijn.. of zwaar geraakt. Toen baekhyun er neit was en zo deed had marlon e nreden om naar me toe tek omen had ze een redne om bij me uit te huilen te rage met dansen en alles. Ny baekhyun er alles uit gegooit had.. noujah lennie er alles uit getrokken had.. Ik beet op me lip. Was nu al de meoite voor nks geweest..

Baekhyun:
Ik bleef huilen net of er geen einde meer aan kwam. Ik voelde me niet bepaald mannelijk of sexy of wat dan ook. Voelde me echt heel heel slecht. Maar lennie bleef me verplichten het hard op te zeggen omdat ze wist dat i kdat niet kon. En daarom alles zo ging en ik me juist van marlon af proberde te drukken. 'I.... d....do...le.. love.... you' zei ik zachtjes tussen het snikken door.

Lennie
Toen hij het eindelijk zei stond ik op en wreef voor zijn haren. Daarna keek ik naar marlon. 'jij gaat deze keer niet weer alles ontlopen en ontkennen wanat dan doe ik je wat aan' Ik wees met me vingers tussen haar ogen. Okey... okey te veel energie verbruik blijf staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 16:31

Marlon:

Tussen al zn gehuil en gesnik door verstond ik toch wat hij zei. Ik glimlachte doo mn eigen tranen heen, en boog voor over en greep hem in een knuffel. ' i love you too' zei ik zacht tegen hem. ' e hebt aan je engels gewerkt of niet? Dat was vloeiend' zei ik tegen hem om het weer wat luchtiger te maken. Ik keek weer op en hoorde lennies waarschuwing. Ik knikte langzaam en keek daarna naar jongin. Hij leek zich awkward te voelen. Ik lachte naar hem 'thank you' monde in naar hem. Ik was hem echt wel dankbaar. Zonder zijn moeitenom me beter te laten voelen, en vertrouwen te winnen, was medit nooit gelukt.. dan was ik wrg blijven lopen. Maar vriendschappen en relaties hebben werk nodig.. niet als het fout gaat weg gooien en verder gaan met wat nieuws
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo maa 13 2016, 16:38

jongin:
Ze zei het... ze zei het... Ik sloot me ogen. blijven lachen. Je had toch nooit een kans gemaakt. toen ze me aan keek keek ik terug en stak me duim op. Daarna deed ik maar of ik naar de wc moest en verlied de zaal. Zwaar gebroken en vol in pijn slofte ik naar de wc. Waarom! ik had misscehin nog een kans kunnen hebben!.

Baekhyun:
ZE greep me in een knuffel en zei terug dat ze van me hield ik sloeg me handen rond de haren en trok haar in een strakke knuffel. 'Het spijt me zo' kermd ik nog steeds vol in tranen.

Lennie:
Ik glimlachte en liep daarna weg. Jongin volgde me al snel. Ik bekeek hoe hij met een deprest gezicht de wc in vloog. Nee! nee! dat ga ik ook niet oplossen! nee!.. Eerst baekhyun en chanyeol daarna wel jongin. Ik werd steeds moeier maar moest toch echt de les volgen. 

Ik liep de les in waar ik dus echt een uur te laat was. 'Sorry' zei ik terwijl ik boog voor de docent. hij vertelde dat ik zo maar is na moest blijven om het uur in te halen. Ik kreunde zachtjes. ik ging zo dood neer vallen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 11 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: