cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptywo maa 16 2016, 21:51

Marlon:

ik zocht ondertussen naar de zalf terwijl jongin weer ging zitten en zn shirt omhoog deed... maar kon hem nergens vinden.. opeens zag ik jongin als een worm over de vloer kruipen naar de zalf die ik nu ook zag liggen. hij kreeg hem te pakken en gaf hem aan. ' koude handen in aantocht' zei ik tegen hem en begon zn rug in te smeren. 'het begint al te genezen' zei ik opgelucht. ik was klaar en hij deed zn shirt weer naar beneden. en toen deed ik weer iets uit mezelf wat ik eigenlijk normaal nooit zou doen. ik gaf hem voorzichtig een knuffel. 'thanks... for not giving up on me' zei ik zacht.

Chen:

we liepen naar de kantine en lennie vroeg of er nog getraind was. luhan en dyo vertelden over hun training met hun partners en hoe ze eigenlijk al in de laatste fase zaten. het maakte me niet zoveel uit dat we niet konden oefenen. als ons optreden niet perfect zou zijn, was het geen probleem.. school wist wat er speelde doordat lennie nu bij de dokter op gesprekken moest komen.

eenmaal in de kantine aangekomen pakte dyo het eten uit. het zag er echt geweldig uit. we gingen zitten enik kon aan lennie zien dat ze niet wou eten.. maar.. het moest toch.. ' probeer op zn minst wat te eten.. het moet niet de bedoeling zijn dat je weer een nieuw uniform moet kopen of wel; zei ik tegen dr. ik ging dr niet dwingen om te eten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptywo maa 16 2016, 22:02

jongin:
'Zo voelt het niet!' jammerde ik echt kinds  toen ze zei dat het er al beter uit zag. ik hoopte zo dat de zalf er voor zorgde dat er geen korst op zou komen want dan zou ik helemaal niet meer kunnen dansen. ZE deed me shirt naar beneden waarna ik twee arme rond me heen voelde. 'waarom zou i kdat doen. Ik moet jouw vriende nog ontmoeten!' grapte ik snel. Ik wreef door haar haren heen. 'Ik geef neit zo snel op' dat deed ik bij niks!. Warom denk je anders dat ik hier nu zit!. 

lennie:
 ik keek weg van jongdea 'I know I know' zei i krustig en pakte een kommetje aan. guess what! rijst.. Ik ad wat en voor het eerst voelde het niet alsof ik het er direct weer uit zou gooien! Ik at het schaalte leeg en gaf het terug. ;bedankt' ik wilde opstaan om naar me kamer te gaan. WAt k deed toch wat ze wilde! ik wilde ze gewoon ze min mogelijk tot last zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptywo maa 16 2016, 22:14

Marlon:

ik lachte zachtjes om zn grap dat ie mn vrienden nog wou ontmoeten. was dat alweer vergeten joh.. 'het betekent echt heel veel voor me... dus nogmaals bedankt' zei ik en liet los, deed mn haren weer goed en stond op. ik reikte mn hand uit naar jongin zodat hij ook op kon staan zonder al te veel pijn.

'ik moet er nu echt vandoor' zei ik en wees naar de klok. het was al 6 uur geweest, en moest nog naar huis, douche, omkleden, makeup en shit dus snel snel snel! 'niet verder trainen zonder mij hea!' zei ik nog streng voordat ik weg ging.

Luhan:

ze at... ze at gewoon, niet veel.. maar he it was something... dus kon moeilijk er over gaan zeuren. toen ze klaar was, aka hele kommetje leeg, wilde ze weer op staan. ik sprong snel omhoog. 'aish! ff frisse neus halen! ook belangrijk. en je moet dyo's zn try out nummer eens horen joh voor dat project van de tweede jaars!' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptywo maa 16 2016, 22:20

Lennie:
'nee' zei ik rustig en glimlachte naar Luhan. 'bedankt maar ik ga naar bed.' Ik pakte me tas en deed deze langzaam om. 'zie jullie morgen wel weer.' Ik slofte terug het was lief wat ze deden maar ik wilde naar bed.

jongin:
ik pakte haar hand beet en lied me omhoog trekken. 'Ik denk niet dat je er zo blij mee moet zijn; zei ik nog voor ze weg ging. 'je komt niet meer van me af!' ik zwaaide haar uit. 'succes' met wat je ook precies gaat doen! word gelukkig en geniet van het leven!. natuurlijk zei ik dat laatste niet. 'zal niks doen!' beloofde ik haar

baekhyun:
Ik had me haren gedaan zun 10 keer.. nu wa het vet en moest ik overnieuw douche om het weer een beetje goed te krijgen. ik was zo druk in me hofd. deze keer wel positief. ik ging het zo aanpakken dat ze gewoon geen nee meer kon zeggen!. Rond 10 voor 6 was ik eindelijk klaar... op me haar na het was nog best wle nat. 'blijven ademn baekhyun! gewoon zeggen dat je gesport hebt en dus ng niet voor je hierheen gedouched had!' Ik pakte me spullen gritste de roos van tafel. en rende naar de arcade
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptywo maa 16 2016, 22:33

Chen:

ik kon mn hoofd wel op de tafel bonken... nee wacht dat deed ik ook.. 'AISH! ik weet het niet meer.. ' zeurde ik toen lennie weg liep..'proberen we wat de dokter zegt dat we moeten doen... wijst ze het alsnog af... ' zei ik en greep met mn handen naar mn haren. dit was echt frustrerend.. willen we dingen met dr gaan doen inplaats van dr naar bed te sturen... wil ze alleen maar naar bed...

Marlon:

ik rende naar huis, sprong onder de douche, en begon daarna mn kast door te spitten naar wat ik aan kon doen.. het duurde even voordat ik de outfit gevonden had die ik perfect vond voor nu. ik legde hem klaar en begon mn haar en makeup te doen. niks te overdreven, gewoon beetje verzorgt eruit zien. toen ik klaar was zag ik tot mn schrik dat het al kwart voor 8 was! snel sprong ik in mn outfit en rende naar de arcade toen. Seoul school of art - Pagina 18 Crop-top-cute-outfit-girl-knee-high-socks-Favim.com-2599665
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydo maa 17 2016, 10:25

Baekhyun:
natuurlijk was er ruim op tijd!. Zo ruim dat me haren gewoon nog draag waaide. in de tijd dat ik wachte besloot ik maar dingen te gaan doen. zoals ddr en andere mensen ontmoeten. Moest iets doen met me social life!. Rond 8 uur kwamen de zenuen terug! omg nee dit ging zo spannend worden. Ik meost echt m gedacten op nul zitten.

yifan:
Ik liep de gnag ik met suho en xiumin achter me ana. 'hebben jullie der weer aan het huilen gekregen?' vroeg ik terwjl iker bij ging zitten maar toen ik hun hoofd zag zuchte ik. 'Is ze weer  is hopeloos bezig?' ik hoefde het antwoord niet te weten want wist al genoeg. 'LAten we ni gewoon leuke dingen doen en morge weer om haar bekommeren. Want schooltijd is voor fun niet om je zorgen te blijven maken!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydo maa 17 2016, 12:09

Marlon:

Om 8 uur precies stond ik er hoor. Wel buiten adem en mn net gedaande haar helemaal door de war.. maar ik was er! De zenuwen gierden door mn lijf heen. We hadden nooit een date gehad.. gewoon meteen hup dronken sex.. en daar zag ik hem staan. In zn prefecte glorie.. denk dat ie zelfs in een kippen costuum nog sexy is voor me ' baekhyun oppaa!!' Riep ik en zwaaide.. ok waar defuq kwam dat vndaan

Chen:

Mn hoofd schoot omhoog toen ik yifan opeens hoorde vragen of we dr weer aan het huilen gekregen hadden. 'What!' Riep ik. ' huilt ze? Aaiissh... we deden wat de dokter zei.. gewoon normaal en dingen met dr doen.. maar ze wil niet...' legte ik uit..
Dus in yifans woorden.. ze was inderdaad weer hopeloos bezig.. ok jah leuke dingen 'yeah!zoals dat jullie dyo gevraagt hebben voor je project groep. Good call' zei ik en gaf dyo een klein porretje
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydo maa 17 2016, 12:16

yifan:
'op verzoek van len!' nee wacht die nam ging ik vandaag niet meer zeggen. 'Xiumin had ehm uit gekozen. maar echt suho kiest er zo veel uit dat als het nu zo door gaat we een groep van 30+ hebben e ndat gaat hem dus echt nooit worden!. dus hoop dat hij volgende periode iets kan regelen!.'  Ik eek de kantine rond. 'we hebben eigenlijk meer variatie nodig.. We bezitten geen dansers ofiets alleen goodlooking personen.' met dat keek ik naar Suho. Hij koos alleen maar goed uit ziende jongens niet eens wetend wat ze konde. DAarom gingen chanyeol en kyungsoo echt wel een goede kans maken die waren niet alleen goodlooking maar ook echt helden in rap en zang

Baekhyun;
ok draaide wat rondjes tot ik ineens me naam hoorde en daarna het woord oppa. GEschrokken draaide ik om en begon te lachen. 'dat kinkt goed!' ik keek haar aan. wat zag ze er goed uit!. behalve haar haren. 'ik dacht dat mijn hare fout zaten!' ik haalde meh and door haar pony heen. 'zo das beter'  nog een keer haalde ik me hand er door heen. 'das nog al zacht..' mompelde ik. okey nuterug naar de arcade. 'eerst DDR?' stelde ik voor. Dat vond ik echt ee nvna de leukste dingen. Op de COD shooters na i nde hoek maar ging er niet van uit dat ze een shooter was.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydo maa 17 2016, 19:42

Marlon:

Toen ik eindelijk bij hem aangekomen was, begon hij over mn haren. Ik wisr dat het niet zat... en voordat ik het zelf kon fatsoeneren, begon hij zn hand door mn haar te halen en het al goed te doen.ik besloot het terug te doen ' zo nu zijn we beiden klaar' lachte ik. Damn watnwas zn haar zacht... hij stelde voor om als eerste ddr al te spelen, meteen lichtte ik op ' yes! Laat eens zien wat je in je mars hebt. Kun je een dans major verslaan?' Daagde ik hem uit en liep naar binnen.

Dyo:

Ik zonede een beetje uit toen yifan en jongdae begonnen. Ik was nirt zo van de complimenten aanvaren. Sure was echt super om ze te krijgen, en het was een eer dat ze me gevraagt hadden. Maar ik liet gewoon mn werk voor zich spreken. Meer dan dat kon je ook niet doen toch. Ik keek op naar suho. ' je moet ook naar talent kijken' zei ik want vond het raar dat jongdae en luhan niet gevraagt waren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydo maa 17 2016, 19:49

suho:
kyungsoo hing wat verder naar mij tie en begon over talenten. 'ik weet het!' kermde ik zacht. met een plof viel me hoofd op de tafel. 'heb belooft niemand meer te vragen tot de show van de eerste jaar'

Baekhyun:
'dut us een game! niet de dansklas!; lachte ik en zette het op meduim. 'let's battle!' We deden een paar rondjes (jij mag kiezen hoe goed byun is teggen over jou) 'oke oke ik trakteer!' lachte ik trewijl ik haar mee nam naar de bar. 'wat wil je?' ik pakte zelf cola maar wist niett eens of ze leunde of iets
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydo maa 17 2016, 20:15

Dyo:

Ik knikte toen suho melde dat hij niemand meer ging vragen tot de optredens van de eerste jaars. Dat was wel een goed besluit.' Zitten genoeg goede eerste jaars tussen. Gewoon reeel blijven en goed overleggen met xiumin en yifan' zei ik tegen hem.

Marlon:

' ja so, je moet wel enig ritme gevoel hebben' zei ik en deed mn armen over elkaar toen hij hem op midium zetten.. kom op ik kon heus wel meed aan, maar ik zei niks en ging gewoon staan.eerste paar keren was het redelijk gelijk spel.. maar later kon je merken dat mij uithoudingsvermogen beter was op dit gebied en won ik keihard. 'Yeah beter dat je trakteert' lachtte ik en gingen naad de bar. Toen we zatten begon mn inkak moment. Was de heledag al in de weer.. ik leund voorzichtig tegen hem aan. ' sprite ' antwoorde ik bertje loom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptydo maa 17 2016, 20:18

baekhyun:
'sprite en een cola' ik wachte tot het besteld kwam, Marlon was tegen em aan gaan zitten. 'ben je moe?' vroeg ik voorzichtig en verlegde haar een beetje zodat ze lekkerder wat lekkerdevoor mij zat. Ik pakte me cola en dronk deze in een teug op. 'ooit versla ik je nog wel want ik word de beste in alles!; zei ik  uitdagend. 'maar we moeten zo wel richting uit.' het was rond half 11 en morgen gewoom om 8 uur op school..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr maa 18 2016, 14:51

Marlon:

Baekhyun bestelde drinken voor ons beiden. toen ik tegen hem aan leunde vroeg hij of ik moe was. ik knikte 'yeah.. was een drukke dag vandaag. maar so worth it' zei ik en pakte mn eigen drinken en dronk het langzaam op. om nou in 1 teug koolzuur weg te gaan werken is niet echt heel verstandig.. toen hij melde dat hij me ooit nog wel ging verslaan omdat ie de beste in alles ging worden keek ik hem uitdagend terug 'oh kom maar op byun, zolang jij nog met je zang major bezig bent gaat dat niet gebeuren' zei ik tegen hem. daarna zag ik dat het al laat begon te worden.. dus toen ie melde dat we zo richting huis aan moesten was ik het daar wel mee eens 'geef mij maar middag en avond lessen... ben zo geen ochtend persoon hea' zei ik en stond op om op huis aan te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr maa 18 2016, 15:17

baekhyun:
'JE zal zien hoe geod ik word!' ik balde me vuist om te laten zien dat ik het echt graag wilde leren en er ook echt voor ging. Toen ze langzaam haar drinken op dronk begon ze er over dat ze geen morgen mens is. ik lachte. 'dan heb je toch echt een groot probleem! ben altijd druk' bij dat laatste lied ik me hoofd zakken. 'heel druk..' 

Toen de bekers leeg waren betaalde ik voor alles en liep de Arcade uit. 'kom je?' ik ging haar wel thuis afzetten ookal was het dichtbij. 

in stilte liep ik terug meer omdat me gedachte weg was. zeg ik net dat ik altijd druk ben. word ik nu heel rustig. Bij haar huis aangekomen keek ik haar aan. 'vond het leuk marlon' ik glimlachte. 'truste' ik stapte naar voren pakte haar hoofd beed en gaf haar voorzichtig een kus op haar voorhoofd. 'tot morgen'

Thuis aangekomen ging ik metee naar bed. nee grapje. GAMEEEH!

 daarom was ik de volgende dag op school zo zwaar vermoeid. Ik slofte door de gangen waar de dokter me tegen hield. Ze wilde met me praten. Uggh why! me enkel deed geen pijn meer!

Lennie:
Make-up check. glimlach check. medicatie check. gedachte op nul check. Ik deed me jasjes goed en kee kvoor de laatste keer in de spiegel. 'okey je kan het lennie vanaf vandaag gaat het weer de geode kant op.. geen negatieve tijd meer en jij lichaam laat me ook niet meer in de steek!' Ik deed me haar nog een keer goed 'fighting' 

met grote passen liep ik naar de acteer klas. Gewoon normaal doen en geen grote last voor de jongens.! 'hey' glimlachte ik toen ik binnen kwam en ging naast Luhan zitten. De docent ging meteen binnen met de les. We moesten naar buiten toe om daar iets op te nemen wat in ons op kwam bij winter. Het moest een verhaaltje worden van 2 minuten. 'lets do it' ik keek de jongens an. ik filmd wel want om nou met zun gezicht op de camera te gaan had ik geen zin in!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr maa 18 2016, 16:18

Marlon:

ik glimlachte naar ze wil om de beste te worden. 'ik geloof in je' zei ik terug. en dat deed ik echt. hij had genoeg kwaliteiten om het te maken. ik schudde mn hoofd toen hij zei dat ie altijd druk was. ik wist wel beter. sure hij was vaak een hyperactive puppy, maar ooit ging dat batterijtje ook wel leeg.

we liepen in stilte terug naar huis. het was een comfortabele stilte, er hoefte niet persee wat gezegt te worden. toen we bij mijn huis aangekomen was zei hi jdat hij het leuk vond. ik glimlachte en knikte 'ja ik ook' zei ik terug. daarna pakte hij mn hoofd en gaf me een kus op mn voorhoofd. ik werd een beetje rood. 'truste, en tot morgen' zei ik terug en ging naar binnen.

de volgende ochtend had ik mn extra zanglessen voor het optreden. en dat betekende.. dat stomme uniform aan.. echt srsly waarom was dat ding geel! van alle kleuren...

Chanyeol:

ik had nog geen 5 stappen in school gezet, of ik werd tegen gehouden door de dokter die zei dat hij wou praten.. ik snapte er niks van. er was niks met mee aan de hand.. ach kon vast geen kwaad toch? ik liep mee naar de kamer en zag daar baekhyun al zitten... oke... wat is er aan de hand?

Luhan:

ik keek dyo verbaast aan toen lennie met een complete 360 in gedrag binnen kwam lopen. de dokter had ons al gewaarschuwd dat ze twee kanten op kon gaan.. of ze werd alleen maar slechter.. of.. ze ging alsof doen dat er niks aan de hand was... om ons zo niet tot last te zijn. we besloten er nu niet op in te gaan en gewoon de opdracht te doen. lennie zei dat ze wel ging filmen en dan gingen wij wel doen alsof we op onze date zaten te wachten voor de first snow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 18 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: