cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 16:28

baekhyun:
ze draaide zich om en pakte me handen beet ze zei sorru dat ze het niet had moeten vragen. Dus ik ad niet het antwoord gegeven dat ze gehoopt dat.. damnt! stomme vraag dat het ook was!. ZE zei dat we maar terug moesten gaan ik hees me lip op. 'okey!' we waren er nog maar net. echt ff feesten met haar zat er niet in heh!. Ik zwom naar de kant toe waar ik natuurlijk met mijn blijheid en drukheid het eerst was. 'nou opschieten dan! anders slaap je zonder dekens!' ik pakte me handdoek mee en rende half naakt en nat door de gangen van het hotel heen naar de slaapkamer. toen ik daar aan kwam lagen jongin en yixing al inbed. Meteen werd ik stil, Jongin wakker maken stond niet op mijn lijstje..

Lennie:
Ik sloeg op jongdaes bovenbeen toen hij begon te lachen. Maar ik begon ook mee te lachen he was waar het klonk best wel grappig. Ik haalde me schouders op. 'Vind leren echt leuk maar iets houd me tegen..' Ik wist het denk ik wel wat.. En was bang dat het alleen maar erger ging worden nu ik dit gedaan had en hun niet.. En dat met luhan..  en... marlon en alles.. het zou weer allemaal samen komen. Ik zuchte ne stond ook op.' Das waar over een uur moeten we weg en de kamer.. mag nog al opgeruimt worden!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 18:36

Marlon:

ik hees me uit het zwembad toen baekhyun al richting de gang rende. ik pakte snel mn handdoek en rende achter hem aan 'ik kan ook gewoon in mn eigen bed slapen als het zo gaat spelen' zei ik terug tegen hem. we kwamen aan bij de slaapkamer en jongin en yixing waren ook al weer terug en in knocked out in bed. stil liepen we de kamer in en kleedde ons om. morgen weer terug naar school. hopen dat dan alles weer een beetje normaal werd. geen biased managers die je de grond in trappen.. of fotograven.. of interviewers... ik plofte op bed neer. jah.. daar kon ik wel naar uitkijken.

Chen:

'tja als je niet weet wat je tegen houd, waarom laat je het dan je tegenhouden?' zei ik redelijk wijs tegen dr. en toen begon ze over dat de kamer nog wel even opgeruimd mocht worden. 'ja doe dat maar, het is allemaal jou rommel namelijk' lachte ik en ging weer liggen 'maak me maar weer wakker als we vertrekken'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 18:49

Lennie:
ik keek hem serieus aan. 'Het is ook jouw troep!' ik hees een shirt van hem op en gooide het naar hem toe. 'maar zal het meisje wel uithangen en je spullen ook opruimen!' zo gezegt zogedaan ik begon de kamer op te ruimen. kwart voor 5 trok ik de dekens van jongdae af. 'kom slaapkop!' Ik moest om eerlijk te zijn moeite doen niet naar zijn.. morning mood te kijken... Sorry. ben 23.. dan... Ik draaide me snel om. 'heb je kleding voor vandaag daar neergelegd en de rest opgeborgen. Je tandeborstel ligt er nog.' vertelde ik

Baelhyun:
'truste' fluisterde ik en al snel was ik weg. slapen slapen en nog meer slapen. Rond kwart voor 5 scjrok ik wakker. 

Jongin:
Ik was optijd al klaar had me spullen gepakt YIxing was deze keer ook optijd klaar. We zaten bij het ontbijt met onze spullen. Eerst die nieuwe schoolregels krijgen. Dan de regels voor ons en als laatste regels voor promotie werk... Daarna eingelijk eigen bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 19:12

Chen:

'Nope! Ik ontken alles!' Lachte ik en verstopte me onder de dekens. Wonderbaarlijk liet ze me serieus verder slapen. Sorry lennie.. volgende keer help ik echt! En viel weer in slaap. Ik schrok weer wakker toen opeens mn warme holletje verdween. Ik keek slaperig op en zag dat lennie zich snel omdraaide. Ik snapte niet waarom, tot ik naar mn broek keek.. ah fuck.. stupid mother nature. ' thanks' zei ik en liep naar de badkamer toe. Poetste mn tanden en wilde mn probleem weg. Omgekleed en al kwam ik eeer uit de badkamer. ' voelt alsof we gaan verhuizen.. dag kamer, je hebt ons goed gedaN laatste half jaar ' zei ik. Ook al hadden we hier geen half jaar geslapen.. ' ready?' Vroeg ik aan lennie en pakte mn tas.

Marlon:

Om half 5 werd ik wakker, en omdat wr gister avond zo laat terug waren, hadden we geen tijd gehad om onze spullen op te ruimen.. en je raad het nooit.. jongin en yixing waren al wakker en weg! Ik pakte snel onze spullen bij elkaar. Ik pakte als laatste de wolf pup knuffel die baekhyun voor me gewonnen had, en deed deze in mn schoudertas. Alsof het een echte hond was deed ik hem zo dat ie naar buiten kon kkijken. Het was nu kwart voor 5 en ik besloot baekhyun maar eens wakker te maken. Ik sprong bij hem op bed ' kom op time to wake up! Over een kwartier moeten we bij de bus zijn' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 19:23

Lennie:
Me hoofd was knal rood geworden.. Ik probeerde me maar zo normaal mogelijk te gedragen. Jesus na een half jaar zowat met jongdae geslapen te hebben... blijf ademen!.
Toen hij de badkamer uit kwam glimlachte ik en bleef even naar de grond kijken. Okey nu gewon weer nermaal kijken 'yeah ready' Ik trok me koffer de kamer uit waarna de deur dicht viel. 'okey hier gaan we!' 

Baekhyun:
'aah!' gilde ik en schoot omhoog ik keek recht in de ogen van marlon' oh hey!' zei i kdromerig. Ik sloeg me arme rond haar heen en lied me terug in bed vallen. 'Zo word ik wel graag wakker!' kreunde ik zachtjes terwijl ik me lichaam tegen de haren aan drukte. Maar toen ze opmerkte dat we over een kwartier bij de bus moesten zijn stopte mijn gekreun en geknuffel. 'dat meen je niet!' jammerde ik en schoot omhoog. 'stomme bus!' half dromend probeerde ik uit bed te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 19:33

Marlon:

Baekhyun schoot omhoog, wikkelde zn armen rond mn middel en trok me weer mee naar achteren op bed. En toen begon hij te zeuren over de bus ' sorry, straks terug op school als ik dan kunnen we wel de weekenden bij elkaar slapen. Kun je dna in alle rust zo wakker worden ' stelde ik voor. ' heb je spullen al in gepakt. Dus je hoeft je alleen maar om te kleden' zei ik toen hij nog half dromerig uit bed strompelde.

Chanyeol"

* jullie komen weer terug vandaag!! En nu niet de gewoonte er van maken om me elke keer achter te laten ok.. its no fun without you guys.. oh en je raad het nooit! Suho's groep voorstel is goed gekeurd! Naja.. de helft.. yifan en minseok zijn nog emt de andere helft bezig. Maar he guess! De leden zijn. Suho jij ik kyungsoo jongin en sehun!* stuurde ik naar baekhyun toe. Ja weet het was vroeg op. Kon niet echt goed meer slapen sins hyuna heeft besloten het toch af te blazen tussen ons. Misschiwn ook maar beter.. ging het toch wel druk krijgen met de groep nu.

Chen:

Man zag dr een rood hoofd hebben dan.. ik haalde mn hand door mn haar en wreef ovwr mn nek. Moest ik wat zeggen..? ' ehm.. vannochtend was just.. mother nature.. it just happens.. sorry ' zei ik maar awkward.. het qas ook awkward!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 19:43

Lennie:
Ik begon zachtjes te lachen. 'I know had er rekening mee moeten houden sorry' lacht ik zachtjes. Ik ging dat beeld echt niet meer uit me hoofd krijgen.. Zal hem nooit meer mini daedae noemen of me pink speels naar hem op steken..Bij de bus wachte we tot de rest. 

De reis terug was voor mij een rustige. Was weer voorin gaan zitten met me oortjes in. Straks het eerste wat ik ga doen is met de dokter praten!. Daarna.. denk ik me kamer opnieuw inrichting en met een schone lijn beginnen!. ik zat lekker na te denken over hoe ik dat nou zou gaan doen.

baehyun:
'deal!' glimlachte ik bij nog half slapend.
'aawh heldin; lachte ik en gaf haar snel een kus, Ik pakte haar koffer en de mijne. ik trok snel wat sport kleding aan waarna ik met alle tassen richting de bus liep. Ik voelde me mobiel trillen daarreageerde ik zo wel op in de bus. 'JONGDAE!!!' riep ik blij ik zwaaide en gaf de koffers af. 

Binnen in de bus ging ik weer bij ongdae zetten. Ik wees met me vinger naar zijn neus' ff momntje chanyeol stuurde wat' ik las het en keek jongdae aan. 'jongeh! ik zit in da tgroepje van suho!' lachte ik blij. 'oh jongin ook.' dat laatset zei ik zacht ne licht terleurgesteld. *we staan om 3 uur op school dan moeten we ff regels aan horen en dan kunnen we wat gaan doen dacht je kareoke!* stuurde ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 20:14

Marlon:

baekhyun pakte mn koffer over en zijn eigen en we liepen daarna richting de bus toe. toen we bij de bus kwamen had hij jongdae alweer gevonden en ging bij hem zitten in de bus. ik ging weer wat verder achter in zitten en had voor het eerst in tijden weer bericht gehad van mn familie. van mn zus im duidelijker te zijn. ze zat in dr laatste 3 maanden van de zwangerschap.. en ik hoopte maar dat ik optijd klaar was dit jaar met school om bij de geboorte te zijn. ze had wat foto's gestuurd van de 3d echo die ze gehad had. mn kleine neefje.. vraag me af hoe hij eruit gaat zien.. zal hij op mn zus lijken, of op mn zwager?

Chen:

ik besloot er maar niet verder op in te gaan.. het werd alleen maar awkwarder als we dat gingen doen duss... we liepen in stilte naar de bus.

Toen we daar aankwamen en onze tassen afgegeven hadden, kwam baekhyun ook aangegilt. in de bus gingen we weer bijelkaar zitten maar werd meteen al stil gezet door hem. hij had bericht gehad van chanyeol blijkbaar. toen hij klaar was met lezen kwam en een mega smile op zn gezicht 'gefeliciteerd man!' zei ik tegen hem toen hij vertelde dat hij in suho zn groepje zat. 'wat is er mis dat jongin er ook in zit?' vroeg ik toen ik de teleurstelling in zn stem hoorde.

Chanyeol:

* laat maar weten wanneer jullie klaar zijn! moeten veel bijpraten*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 20:19

Baekhyun:
'oh... weet niet.' zei ik rustig op zijn vraag. 'het is gewoon... hij krijg allts voor elkaar bij marlon!' ik sloeg me hand voor me mond. 'okey leuker onderwerp! eindeljk naar huis! *komen rond 3 uur aan regels en dan gaan we chille!* stuurde ik nog snel naar chanyeol toe.

'ik ga nog even slapen!' lachte ik zachtjes. i kbegon me haar goed te doen en me beter neer te leggen in de stoel.'

voor mij gevoel waren we heel snel bij school.

docent:
'welkom terug nieuwe idolen!' begon ik toen ze binnen kwamen. zal het kort houden. Denk dat jullie allemaal gewoon nog even willen genieten van de schooltijd. dus heb een lijstje gemaakt. normaal bespreken we altijd alles maar deze keer slaan we dat over. Jullie hebben vast ee ngeweldige tijd achter de rug!. lees de nieuwe regels goed door.' ik rijkte de briefjes uit. 'oh Lennie jij krijgt een extra lijstje en kom colgende week even langs' ik zag de teleurstelling in haar ogen. maar hey.. We moesten nu door prometen met haar.. Okey ook met marlon. maar die was niet zo goed in de smaak gevallen dus die hielden we nog even p de achtergrond tot al die schandelen achter de rug waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 20:31

Chen:

ik had mezelf belooft me niet te gaan bemoeien met die driehoeksverhouding die hun hadden met zn 3en. maar baekhyun had wel gelijk.. jongin kreeg echt alles voor elkaar bij marlon.. en ik vond dat best wel kut voor hem. 'komt wel goed baekhyun. ze is nog steeds bij jou toch? dat zegt toch ook wel wat' probeerde ik hem beetje op te vrolijken. ik vroeg me af wie er nog meer in dat groepje terecht gekomen waren.. kyungsoo? of misschien wel luhan?

bij school aangekomen werden we verwelkomend door 1 van de hogere docenten. we krgen allemaal een lijstje mee met nieuwe regels en dat soort dingen.. lennie kreeg een extra lijstje en ze moest volgende week ook langs komen. nu begint haar promotie werk voor de school.. dat was ik helemaal vergeten.

Marlon:

we kregen de nieuwe regels uit gelegd. naja uitgelegd .. we kregen gewoon een lijstje mee. gelukkig.. had geen zin in een lang boring verhaal. we mochten al vrij snel weer weg. ik draaide me naar jongin toe 'ik ga trainen.. wil je mee?' vroeg ik aan hem. ik had onze danszaal gemist. en we moesten echt aan die lift gaan werken.. het was al in een paar weken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 20:45

Baekhyun:
Met het lijstje in me handen wilde ik marlon aanspreken of ze mee ging mara ze had al tegen jongin gezegt dat ze gign trainen. Ik lied het papiertje zakken. hmm. Ik pakte me mobiel *done! meet je in de kantine!* stuurde ik waarna ik jongdae's hand pakte ne hem zonder pardon mee. 

Lennie:
Ik keek een beetje toe toen iedereen uit waaide. Daar ston ik dan met de lijstjes in me handen. 'okey here we go!' ik stapte het kamertje uit en gelukkig was iedereen hun eigen dingen aan het doen. Eerst langs de dokter!. Bij de dokter aangekomen keek ik rond. Wouw ze hadden de ziekenboeg veranderd nu kon je echt duidelijk zien war de jongens gedeelte was en de meisjes...

Jongin:
Met het lijstje in me handen liep ik de deur uit waar marlon me tegen hield om te zeggen dat ze ging traine. 'ik ga eerst naar huis sorry. Wil me nichtjes en neefje zien' ik glimlachte. 'Disndagben ik weer op school dan gaan we die lift oefenen okey?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 21:04

Marlon:

'oh..' zei ik klein beetje teleurgesteld 'ok, snap ik. have fun' zei ik met een glimlach en zwaaide hem uit. baekhyun was er ook al vandoor gegaan. dan maar alleen trainen. had genoeg choreografieen die ik nog wou proberen dus. met men tas/koffer ging ik naar de danszaal toe, kleedde me om en ging aan het werk.

Chen:

ik lette niet echt op toen ik opeens iemand me mee trok richting de kantine. 'yah baekhyun! ik wil graag mn spullen uit pakken' zeurde ik een beetje. die jongen had echt de meeste energie van ons allemaal.. en ik dacht dat ik druk was! lennie was ook al weg....

Chanyeol:

ze waren eindelij kterug! en ik had zojuist bericht gekregen van baekhyun dat ze ook klaar waren met die nieuwe regels doornemen enzo en dat ie zou wachten in de kantine. ik liep er zo snel mogelijk heen zag hem met jongdae al zitten ' never leave me agaain!' riep ik dramatisch toen ik de kantine in gelopen kwam en hun kant op ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 21:33

lennie:
na gesproken te hebben met de dokter die zei dat het goed ging maar ik moest de medicijnen blijven slikken. Toen ik soort van ontslagen werd uit de ziekenboeg moest ik me maar is gaan vermaken. 

jongin:
'tot dinsdag!' ik zwaaide waarna ik naar huis ging. nou eerder me zus.

Baekhyun:
'Nee! zullen je niet meer in de steek laten!.' ik wilde vrolijk doen enzo maar ineens kwam hyuna aangelopen met een zak spullen. 'hier je vesten' zei ze en drukte de tas in zijn handen waarna z weg liep. ik knipperde met me ogen. 'is het?' vroeg ik zachtjes.

meid:
'hmm wat doe jij hier?' vroeg ik afkeurend toen er ineens iemand zonder pardon binnen kwam.. 'Wil niet veel zeggen maar wij hebben gereserveerd.. houd je een beetje aan de regels!' snauwde ik. 'agh nee das die meid die gewonnen heeft uit de eerste. Die denkt nu vast dat ze alles mag' zei een van mijn beste vriendinnen. 'oh die verwaande eerste jaars..' lachte ik terug
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 21:41

Chanyeol:

Fuck.. ik wou niet dat ze er zo achter kwamen.. ik zuchtte en ging naast ze zitten. 'yeah.. maar het is beter zo.. de laatste paar maanden was het toch een beetje aan een dood paard lopen trekken.. en nu dat suho zn groep goed gekeurd is krijg ik het straks ook ontzettend druk en heb ik ook niet echt meer tijd voor dr..' zei ik tegen ze. 'maar ik wil over jullie laatste maanden horen! ' veranderde ik het onderwerp.

Marlon:

ik keek geschrokken op. ik was niet gewent dat mensen in deze danszaal waren ofcourse.. maar we waren een halfjaar weg geweest.. was het echt een half jaar? zo voelde het helemaal niet.. 'wist niet dat er gereserveerd was.. sorry had naar het rooster moeten kijken op de deur en niet zomaar vanuit gaan dat ie vrij was' zei ik en pakte mn spullen alweer op. ik had hier geen zin in.. ik ging wel naar huis toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Emptywo apr 06 2016, 21:44

Baekhyun:
'agh bale man!' ik gaf een box tegen zijn schouder aan. 'Meiden zjn ok iks! veel drama!; lachte ik en keek de groep rond. noujah groep. de beagle line. 'Zulllen we dan maar gaan zingen ff de gedachte op iets anders zetten!.' ik sprong al op. 'kom kom! feesten!; ik pakte de beide jongens beed en liep de gang al door p weg naar de kareako in de stad

meid:
'hah! das die meid die een blacksea veroozaakt had!' lachte die vriendin. 'ja ze haalt het alleen door dat vriendje van der. zonder hem is ze niks!' stemde ik lachend inen zette de muziek weer aan.

Sehun:
Ik wilde me spullen pakken die ik in de danszaal 3 had achter gelaten. MAar toen ik langs de danszaal liep waar marlon normaa lwas hoorde ik wat de meiden over haar zeide. 'Ze heeft tenminste al meer begrijkt dan jullie' gromde ik tegen de meiden. 'En dat heeft ze niet gehaald omdat ze met baekhyun omgaat..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 43 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 43 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: