cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 19:23

Lennie:
ik zuchte en begon zachtjes te huilen. Ik wilde niet laten zien dat ik slap was.. Maar alles. Het idee van kelsey wat ze doorgemaakt had. toen net me huis zo terug vinden. Mensen mochten me misscehin vanwegen de drama wereld kennen en mogen. Maar ik was echt bang dat ik hem nu ging verliezen. Straks kwamen de artiekelen over dat er JOngdae een meisje naar het gala gebracht had.. En dan komen al die oude roddels terug omhoog.

Sehun:
Ik sloeg me arm rond haar schouder en trok haar in een knuffel. ''Accepteer me dan terug in je leven en ik zal lten zien dat ik je vaker kan laten lachen'' zei ik zachtjes en beogn haar te knuffelen. ''maar je dan toch echt... iets aan je hond doen. want hij kijkt me aan'' ik bracht dat zachtjes uit toen Wolf ons vanaf eenafstandje zat/lag te bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 19:30

Chen:

Geschrokken keek ik haar aan toen ze begon te huilen. "Wat is er?" vroeg ik zacht en lichtjes in paniek. Wat had ik verkeerd gezegd?

Kelsey:

Ik greep hem stevig vast en knikte. Daarna draaide ik me om en keek naar Wolf. "Dat is normaal" antwoordde ik zacht. "Hij houdt mij in de gaten." glimlachte ik. Ik verborg mijn gezicht in zijn shirt. Ik wilde nog niet door hem losgelaten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 19:34

Lennie:
ik schudde me hoofd. ''im just afraid'' zei ik zachtjes en lied me hoofd tussen zijn schouders en nek vallen. ''ik ben zo bang dat ik je kwijt raak.''

Sehun:
'Leer hem dat dan af! zie hem staren! en die wenkbrouwen maken het alleen maar enger!' jammerde ik speels maar bleef  haar knuffelen. Ik snapte dat ze dat nu nodig had. misscehin een jaar te laat. Maar beter laat dan nooit daarom ging ik haar ook niet los laten. Met me hand ging ik door haar haren heen.

We zaten denk ik een half uur zo. atans een lange tijd want me knieen gingen echt zeer doe nen me hoofd begon te bonzen. Alcohol was niet mijn sterkste kant..
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 19:38

Chen:
Ik hield haar stevig vast en probeerde haar te troosten. "Maar je gaat me helemaal niet kwijt raken." Zei ik zachtjes tegen haar. "Het komt allemaal goed. We zijn nu toch al meer als een jaar samen, we komen hier samen uit. ik ga je echt niet laten vallen, beloofd"

Kelsey:

"Zal ik doen" lachte ik en sloot mijn ogen. Ik vertrouwde wolf, hij ging niets doen. Ik bleef Sehun vasthouden. Mijn hart ging als een gek tekeer. En ook al leek het alsof ik elk moment in zijn armen kon flauwvallen, ik vond dit een geweldig gevoel. Na een tijdje zocht ik terug naar Sehun's ogen met die van mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 19:42

Lennie:
'Ik zou jou ook nooit laten gaan.'' snikte ik zachtjes terug. Ik geloofde chen echt wel. met heel me hart. Maar de fans. 'Ik dacht ook dat kelsey en kai het samen zouden uithouden' zei ik zachtjes en hield chen beed.

sehun:
Toen onze ogen elkaar weer raakte begon ik te glimlachen. ''Zullen we van de grond opstaan. Me knieen doen zeer en ben duizelig' gaf ik eerlijk toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 19:46

Chen:

Ik beet op mijn lip. "Kelsey en Kai..." antwoordde ik. "Dat is gewoon anders, vergelijk ons nu niet met hen." zei ik zacht. "Ik las dat veel mensen uit elkaar gaan na het verlies van een kind." Ik ging met mijn hand door haar haar. "En daarbij wij zijn hun niet, onze liefde is sterker." grijnsde ik naar haar.

Kelsey:

IK knikte bedroeft want ik was bang dat hij weg zou gaan, mij los zou laten. Ik stond samen met hem op en ging op de zetel zitten. Wolf stond ook op maar liep de andere kant uit naar zijn hondenzetel en ging daarin liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 19:55

Lennie:
'Maar het ging al kut voor ze dat kind kregen. En dat door de fans. Ik ben gewoon zo bang ik wil je echt niet kwijt' ik zuchte. ''sorry ik weet dat ik zo niet moet denken, Maar ik kan op dit moment niet aan iets anders denken..Het feit dat we voor het eerst samen in een echte date voor de camera's zjin geweest. en meteen is me huis een rotzooi.'' ik slikte ene paar keer en besloot de dekens rond ons heen te slaan. toch best koud zo op ee nbezweet naakt lichaam. toen hij zei dat onze liefde sterket was lachte ik zachtjes ''veel sterker en harder!' bij dat laatste woord wreef ik even over zijn onderbuik heen en keek hem plagend aan over zijn eerdere boner. Ik schudde me hoofd. 

Sehun:
Toen ze terug inde zetel ging zitten stond Wolf op en liep langs ons heen. Ik stond stokstijf stil en volgde de hond met me ogen. Hij was zo groot!'' waarom kon je geen kleine kopen!' jammer de ik nog steeds. dit ging maandne kosten voor ik daar aan gewent was.. Ik liedme naast haar in de bank vallen en keek har kamer rond. ''Je hebt die muur ng niet geverft'' zei ik en wees naar een muur
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 20:00

Chen:
Ik lachte. Ik wilde niet dat ze hier teveel over nadacht. Dat het niet is gelukt tussen Kelsey en Kai had niet alleen te maken met de fans. Dat wist ik gewoon. IK kroop dieper onder de dekens en dichter tegen haar aan. "Het is een lange dag geweest." zei ik zacht. "Zullen we gaan slapen?"

Kelsey:

"ik werd verliefd op hem dankzij Luhan." antwoordde ik. Luhan's naam kwam er zachter en pijnlijker uit. De herinnering deed pijn. Sehun begon over de muur en ik haalde mijn schouders op. "Ga ik ook niet doen." antwoordde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 20:06

Lennie:
ik knikte. ''zulke dagen mogen er meer komen.'' zei ik zachtjes en sloot me ogen. 'buiten de fans n dan; dat zei ik zachtjes .''weltruste bunny I truly love you''
*slaapt*

Sehun:
toen ze Luhans naam zei klonk ze echt verdrietig. ''mis je hem?'vroegi k zachtjes. 

toen ze vertlede dat ze het neit ging doen keek ik haar geschrokken aan. 'mag ik het dan doen! kom op je huiskamer is nietaf!' jammerde ik en stond op. Me hoofd duizelde. Voor ik bij de deur was werd alles zwart. Misscehin had ik minder moeten drinken1
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 20:09

Chen:
"Slaapwel" glimlachte ik naar haar en nam haar stevig vast. ik sloot mijn ogen en viel meteen in slaap.

Kelsey:

Ik slikte toen hij vroeg ik hem miste. Ik wist het niet. Toen ik hem wilde vertellen dat ik helemaal niet vanplan was mijn huiskamer af te maken stond hij al op en ineens lag hij op de grond. Geschrokken sprong ik op en zakte naast hem neer. "Sehun? Sehun?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 20:13

sehun:
me hoofd deed zeer en het beeld bleef lang zwart. Na even opende il langzaam me ogen en keek Kelsey vermoeit aan. ''Me hoofd' kreunde ik en greep er naar. Ik zou nu echt een glas water lossen man! en een zachte koude bank om op te slapen!.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 20:14

Kelsey:
Gelukkig werd hij snel weer wakker. Ik keek hem opgelucht aan. "Kom dan help ik je recht." zei ik tegen hem en hielp hem recht. Ik hielp hem niet naar de bank, in plaats daarvan liep ik met hem naar mijn slaapkamer en legde hem neer op mijn bed. "Slaap hier maar, lekker ver van Wolf." glimlachte ik en stopte hem in. "Heb je nog iets nodig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 20:18

sehun:
''hmm'' kreunde ik zachtjes. verweg van wolf vond ik een goed plan!. Maar voor ik kon antwoorden of ik nog iets nodig had vielen me ogen dicht. 

*ik maak hem pas wakker als ik weet waar jij slaapt*

Lennie:
ik werd de volgende dag wakkker en het was koud!. Ik rilde en sloeg me arme rond de jongen naast me' jongdae!! waarom jeb jehet raam open gezet' jammerde ik en keek rond. ht raam stond niet open de dekens waren gewoon van osn afgevallen. Ik keke naar het pracht lichaam van Chen en lachte eventjes zachtjes; 'ook goede morgen chennie'' lachte ik zachtes en lie me terug vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 20:20

Chen:

Ik kreunde. "ik heb het raam helemaal niet open gezet." mompelde ik terug. "IK ben moe." jammerde ik en verborg mijn hoofd in mijn kussen.

Kelsey:

Ik zuchtte en liep terug naar de woonkamer waar ik in de zetel ging zitten en zette de tv aan. Langzaam viel ik daar in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Emptydi feb 16 2016, 20:26

Sehun"
Ik werd wakker met een zware kater. Ik struikelde uit bed ne strompelde door de kamer heen. 1 2 3.. 4. 5 AAh im going yo swear!. dacht ik toen ik me voor de 6de keer tegen iets aan stootte. Ik was vergeten dat ik niet thuis was,

Lennie:
ik lachte en hing over chen heen om de dekens te pakken. ''blijf da nslapen' zei ik zachtjes n gaf hem een kus op zijn wang. ik kroop over hem heen. met me rug naar hem toe begon ik me haren te kammen. Dit was echt de eerste jongen waar ik het ewoon durfde om naakt voor hem te staan. Want als hij wat wilde kreeg hij het en anders mog hij genieten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 9 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: