cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptyvr feb 19 2016, 11:16

Lennie:
Ik blies mee wangen op. "Een mijn werk dan!" zei ik terwijl ik de kommen met eten op tafel zette. "Maar dan moet jr mij s avonds wel verwennen!" ik gaf hem een kus en hing voor hem zitten. "Smakelijk Honey"

Na het eten kerk ik het huis rond. Ik Haag nog niks op geruimt van gisteren. Als was nog een troep wat mijn antis achter gelaten hadden. "Dat word op ruimen."

Jongin:
Ik stond op toen ik zag dat ze begon te huilen. Ik sloeg me armen rond haar heen. Toen ze opmerkte dat het zijn eerste verjaardag was slikteik. Was dat echt vandaag?...door alles was ik dat eigenlijk vergeten... Nu voelde ik me zo schuldig. "Maar dat betekend niet dat wij het zullen vergeten. Hij blijft hier altijd" ik legde me hand op mijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptyvr feb 19 2016, 11:34

Chen:

"natuurlijk mag je ook gaan werken" antwoordde ik. "IK heb niet gezegd dat je niet meer mag gaan werken" ik begon te eten.

IK keek rond. "Ja laten we alles maar eens opruimen" ik zuchtte en begon eerst met de afwas.

Kelsey:
JOngin sloeg zijn armen om me heen en mijn hart stond even stil. Dit was zo lang geleden en ik had hem de schuld van alles gegeven terwijl het eigenlijk zijn schuld helemaal niet was. Ik knikte toen hij zei dat Gidae altijd in ons hart zou zitten. "Ja natuurlijk" antwoordde ik. "IK vergeet hem nooit" IK veegde mijn tranen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptyvr feb 19 2016, 11:54

Lennie:
Ik sprong omhoog. "Beter want ik stop echt niet met werken!" ik tikte op zijn neus. Tenzij er natuurlijk andere dingen tussen door komen. Ik kerk even naar nee buik een schudde me hoofd. Jongdae liep naar het aanrecht en begon af te wassen. Ik Liep achter hem aan en sloeg mijn armen rond zijn buik. Me handen lied ik op zijn onderbuik rusten "hoort kan ik wel aan winnen. Jij die op ruimt!" zei ik flauw net of ik niet van plan was te helpen

Jongin:
Toen ze gestopt was met huilen lied ik haar los. "Wil je zijn verjaardag vieren?. 'Dat kan er rader uit dan ik bedoelde. " ik Bedoel.. "
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptyvr feb 19 2016, 13:26

Chen:
Ik lachte naar haar. "Tuurlijk, ik zal het huishouden doen" antwoorde ik en zette alles weg. Gelukkig was de afwas snel gedaan omdat we maar met zen tweetjes waren,daarna begon ik met opruimen.

Kelsey:

Ik knikte "ja laten we het gaan vieren" antwoordde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptyvr feb 19 2016, 13:56

Jongin:
ik weet dat ik beter weg had kunnen gaan Ze wilde me niet mer zien en niks met me te maken hebben. Maar ik maakte me wel zorgen over haar. Ik wist wat ze deed. Ik kende haar geod genoeg omte weten hoe ze zich aan het verpesten was met drugs.. Dus i kkon het gewoon inet over me hart verkrijgen om haar achter te laten of haar niet in de gaten te houden. 'Wat wil je doen? ' vroeg ik

Lennie:
ik begon hem mee te hlpen. 'nee da tdoen we samen!' merkte ik op. Ii begon dingen op te ruimen en de tijd vloog. Ik hoefde niet perse te praten met chen enzo als ik gewoon bezig kon zijn met hem in de buurt was ik al blij.

Tegen de tijd dat me huis er weer een beetje geod uit zag lied ik me op de bank vallen 'tijd voor midnight snacks!' riep ik
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptydi feb 23 2016, 21:26

Chen:
IK glimlachte blij dat ze zei dat we het samen gingen doen, ook al had ik niet anders verwacht. ik had het getroffen met haar.

IK liet me naast haar in de zetel vallen. "Midnight snacks?" vroeg ik lachend. "Waaraan had je gedacht dan?"

Kelsey:
Ik dacht even na. "Wil je wat gaan drinken?" stelde ik voor. "Of wil je iets anders doen?" Ik wist niet echt wat we konden doen om dit te 'vieren', ik dacht dat een drankje ons beide goed zou kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptydi feb 23 2016, 21:42

Lennie:
'aaan jouw!' lachte ik flauw en wenkte dat hij moest komen. 'kip!' zei ik snel en begon hard te lachen. 'bucket met kip! heerlijk!'  ik stak me tong uit en begon nog blijer te kijken. 'of kip en jouw!'

Kai:
Ik knikte' Laten we wat gaan drinken' Ik stond iep voor haar uit met me handen in me zakken. Heel de tijd was ik stil. Ik wist niet echt wat ik meost zeggen of doen. HEt feit dat ze me zo had weg gejaagd in het ziekenhuis zat me nog steeds dwars. MAar we gingen samen drinken en ik moest me sterk houden. Al was het niet voor mezelf dan voor Gidae of kelsey. 

Bij het cafeetje aangekomen waar we al vaker gedronken hadden leip ik naar onze plek toe en lied haar zitten' wat wil je?' vroegi k zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptydo maa 24 2016, 15:07

Chen:

Ik keek haar grijnzend aan. "Kip en mij?" antwoordde ik. "Dan heb je precies veel honger." Ik haalde mijn gsm al boven. "Zullen we eerst beginnen met de kip te bestellen dan?" Ik wachtte niet op haar antwoord en begon meteen te bellen achter de kip.

Kelsey:

Ik liep stil achter Jongin aan, ook met mijn handen in mijn zakken tegen de kou. Ik draaide me nog een laatste keer om naar het grafje en zuchtte. Ik liep een pas sneller om Jongin bij te houden en ging samen met het een cafeetje binnen. Ik ging en begon meteen aan de menu kaart te prutsen. "Iets sterks" antwoordde ik. "Tegen de kou" en de leegte binnen in mij voegde ik er in gedachte aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptydo maa 24 2016, 15:44

Lennie:
'ja ik heb heel veel zin in jouw!' lachte ik met hem mee. Ik wreef over me buik. Hij pakte zijn mobiel om kip te bestellen terwijl ik nog een paar dingen terug legde. Toen hij zijn mobiel weer neer legde kroop ik op hem. Ik legde me hoofd tegen hem neer. 'DaeDae.' zei ik heel serieus. I kbleef even stil. 'ik houd van jouw' ik draaide me hoofd naar hem toe en gaf hem zachtjes een kusje op zijn goddelijke mannelijke kaak.

Jongin:
Ik knikte toen ze wat sterkst wilde bestellen. We bestelde wat en ik durfde niks te zeggen. Het voelde zo dubbel. Ik zag Kelsey zo graag. Het was zo fijn om bij haar te zijn. Maar de woorden die ze zei bleven door me hoofd heen spoken. Daarom durfde ik niks te zeggen. Bang dat ze weer boos zou worden. Toen de drank kwam tikte ik met mijn glas tegen de haren aan. 'proost dan? of..' ik slikte een paar keer
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptyvr apr 01 2016, 17:12

Chen:
IK sloeg meteen mijn armen om haar heen toen ze op me kwam zitten en ik kon niet anders dan glimlachen toen ze zei dat ze van me hield. "Ik hou ook van jou" antwoordde ik blij en trots. "Ik moet wel de meest gelukkig man in de hele wereld zijn" zei ik zacht tegen haar.

Kelsey:
IK keek naar buiten waar het weer was begonnen met sneeuwen en beet op mijn lip. Misschien moest ik me maar eens verontschuldigen voor mijn gedrag. Ik zuchtte en voor ik iets kon zeggen brachten ze onze bestelling. ik haalde mijn schouders op. "OP Gidae" zei ik met een droevige glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptyvr apr 01 2016, 17:59

kai:
Het voelde zo raar!. 'Hmm' begon ik zacht. terwijl ik me glas leeg begon te drinken. 'Hoe was het afgelopen tijd?' ik wist niet waat ik moest kijekn of iets. 'NOg wat goede drama's gefilmt?' Me hand begon zachtjes te trillen. 

Lennie:
'Jah! dat ben je!' lachte ik en duwde zijn hoofd naar achtere. 'Ik ga je die foto's laten zien van het nestje!' Ik pakte me mobiel er bij en begon door mijn tabbladen te scrollen. Toen ik ze gevonden had hield ik me mobiel voor zijn neus. 'Weet wel. Dat als we. ik we?; ik keek hem aan wat ik mocht zeggen. Want We klonk een stuk serieus dan Ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptydo jun 02 2016, 11:13

Chen:
Lennie liet me de foto's zien van het nestje pups dat ze op het oog had.
"We" antwoordde ik en kreeg een warm gevoel van binnen. "Deze zijn zo schattig!"

Kelsey:

IK haalde mijn schouders op. "Euhmm...niet echt nee, zoveel doe ik niet meer." antwoordde ik hem terwijl ik naar mijn handen keek die stevig om mijn glas zaten. "En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptydo jun 02 2016, 22:18

Jongin:
'aah' bracht ik uit toen ze vertelde dat ze bijna niks meer deed. ME trillende hand werd erger en erger naar mate het gesprek volgde. 'wereld tour' me stem sloeg over. 'Nu opnieuw trianen voor comeback' ik zette het glas neer keek naar de tafel. Me hart ging sneller dan wanneer ik 3 uur aan een stuk door opgetreden had en ne lichaam voelde kokend aan. 

Lennie:
Ik gaf chen razend snel een kus op zijn wang waarna ik op stond. Ik wist niet meer goed wat we aan het doen waren. Maar me kamer was weer schoon en het werd tijd om te gaan game. 'kom schiet op we moeten nog game!' lachte ik pakte wat drinken mee om naar boven te gaan. 'Ik moet je gewoon weer inmakaen! heb ik al zo lang niet meer gedaan!' Ik zette een sprintje naar boven waar ik op hem wachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptydi jun 07 2016, 12:52

Chen:
Ik grijnsde en sprinte haar achterna de trap op. "Waar heb je vandaag zin in?" vroeg ik aan haar terwijl ik al een console vastgreep en een comfortabel plekje zocht om te gaan zitten.

Kelsey:
Ik zag hoe het trillen verergerde bij Jongin en beet op mijn lip. "Gaat het wel? " vroeg ik zacht. Was dit echt allemaal mijn schuld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Emptydi aug 02 2016, 18:35

jongin:
Ik schudde me hoofd' Nee het gaat niet.. Het is mijn schuld dat het zo gelopen is... Als ik gewoon exo opgegeven had en bij jouw was gebleven. als ik je niet i nhet begin gewantrouwd had...' Ik lied me hoofd zakken. 'dan waren we hem nu niet kwijt geraakt. Was ik jouw niet kwijt geraakt..' Ik sloot me ogen me lichaam deed zeer.. ER zat geen vlees meer aan me botten en me gezicht was ver ingevallen donkere wallen en gewoon kapot van alles. dit kwam vast omdat ik me zo slecht voelde. En alles te dicht bij kwma. Het trillen werd nog erger.

Lennie:
tegen Chen aan liggend gamede we de hele avond. Tot ik tegen zijn lichaam in slaapviel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 12 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: