cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 13 Emptywo aug 03 2016, 23:23

Chen:

We hadden de hele avond door gegamed. Mijn ogen begonnen zwaar te worden en ik geeuwde. "Zullen we maar eens gaan slapen?" vroeg ik. Ik kreeg geen antwoord en keek naar Lennie. TOen pas merkte ik op dat is in slaap was gevallen. "Daarom heb ik eens een spelletje terug gewonnen" fluisterde ik tegen mezelf. Ik nam de controller uit haar handen en sloot het spel af. Daarna hield ik haar stevig vast en verplaatste ons zo dat we allebei goed konden liggen om te slapen en dit allemaal zonder haar wakker te maken, hoopte ik. Ik legde mijn hoofd zo neer dat ik haar nog kon aankijken en glimlachte. Daarna werden mijn oogleden te zwaar om ze nog open te houden en viel ik ook in slaap.

Kelsey:

Ik beet op mijn lip terwijl ik naar hem keek. Pas toen ik bloed proefde snapte ik dat ik redelijk hard had doorgebeten. Maar dat was niets vergeleken met de pijn in mijn buik die ik had door Jongin zo te zien. Wat had ik gedaan?! "Nee!" zei ik zacht en legde mijn hand op de zijne. "Dit alles is jou schuld niet" zei ik nogsteeds op dezelfde toon. "IK had naar je moeten luisteren en niet naar buiten moeten gaan, alleen, " IK haalde diep adem. "En ik had nooit zo tegen je tekeer moeten gan en zeggen dat het jou schuld was, want dat was het niet. Daarbij zou ik niet gewild hebben dat je stopte met EXO, ik weet dat EXO je hele leven is en dat je niets liever doet." Ik kneep lichtjes in zijn hand. "Het spijt me Jongin." Ik probeerde de brok in mijn keel door te slikken en rechte mijn schouders een beetje terwijl ik probeerde rechtop te gaan zitten. "Misschien moeten we stoppen om onszelf en andere de schuld te geven en te zeggen wat er had moeten gebeuren, het is gebeurt en we kunnen de tijd niet meer terug draaien. Hoe graag ik ook mijn zoontje terug zou willen hebben, dat gaat niet, al wat we nu nog kunnnen doen is het een plaats geven en proberen door te gaan." Dit waren de meest positieve woorden die ik sinds die verschrikkelijke dag meer als een jaar geleden had gezegd en nu ik ze gesproken had voelde ik me enorm onzeker. Wat moest Jongin nu wel niet van me denken?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 13 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: