cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptydi feb 16 2016, 22:44

Kelsey:
Ik slikte. Ik zag Sehun wel twijfelen dus loste ik het probleem voor hem op. Ik liep naar hem toe en duwde zijn gsm in zijn handen. "Deze was je vergeten, ga maar" zei ik zacht en duwde hem in de richting waar jongin naartoe was gelopen.

Chen:
Ik lachte om haar ongeduld en rolde met mijn ogen. Snel trok ik lijn jas aan en volgde haar naar buiten. Ik greep haar hand vast en trok haar dicht tegen me aan. "Dat is een heel goed idee" glimlachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptydi feb 16 2016, 22:48

sehun:
 ze gaf me mobiel en probeerde me naar de deur te duwen. ''maar'' zei k zachtjes. nog steeds niet wetend wat ik meost doen. Met de gsm in me handen. ''maar'' zei ik nogmaals. 'ben zo terug'!' ik moest jongin wel terug halen. Snel rende ik door het trappe huis. Ik ging dit wel goed maken met haar

Luhan:
Ik stond met me arme over elkaar in de deur opening en keek de twee aan. ''Dus..'' begon ik zachtjes.

Lennie:
Met chen zo dicht mogelijk tegen me aan liepen we naar de han rivier. Daar aangekomen pakte ik zijn hand beed en maakte we onze wandeling af. ''het is hier zo mooi!'' glimlachte ikverlieft met me zicht gericht op Jongdae. Ik moest zijn ego toch omhoog houden!. ''Laten we een sneeuwpop maken! of twee! een stelletje!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptydi feb 16 2016, 22:52

Chen:
Soms kon ik me afvragen hoe oud ze nu eigenlijk was. Ze kon zich zo kinderachtig gedragen maar daar hield ik net van, dus knikte ik. "Laten we jou en mij namaken" grijnsde ik. "Ik maak jou en jij maakt mij!" Stelde ik voor.

Kelsey:
Ik keek hoe Sehun weg ging. Ik was niet vanplan te blijven en op hem te wachten. Ik wilde net vertrekken toen ik een stem naast me hoorde. Ik maakte een sprongetje van schrik en draaide me om. "Luhan.." zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptydi feb 16 2016, 22:56

Luhan:
''hoe gaat het?'' vroeg ik zo normaal mogelijk terwijl ik sehun na keek hoe hij weg vloog. ''Dus jeavond doorgemaakt met hem?' vroeg ik serieus met me arme over elkaar. Ik was echt beledigt dat ze eerder naar Sehun was gegaan.. Ik was misscehin boos.. maar kom op! na alles wat we doorgemaakt hadden!. 

Lennie:
'deal!'' toen ik chen afhad keek iik naarde echte 'me handne zijn koud!' jammerde ik mar lacht e al snel. ik liep op hem anf en drukte me handen op zijn wangen. Ik keek hem aan. Met een grijns op me gezicht drukte ik me mond op de zijne... maar me glimlach verdween al snel ik lied em los en keek rond. 'sorry' zei k terwijl ik nog steeds rond bleef kijken. hoe kon ik zo dom izjn !. ik leefde  echt in dat geluks moment dat ik nu maar dacht dat ik een freaking Exo member kon zoenen midden op straat!
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptydi feb 16 2016, 23:02

Chen:
Ik maakte Lennie na als een echte vrouw met alles erop en eraan. Ij was net klaar toen ze zei dat ze het koud had en met haar handen mijn gezicht beet pakte en me kuste. Ze liet me veel te snel los en ik keek haar grijnzend aan. "Laten we ergens lekker warme koffie gaan drinken" stelde ik voor zn nam haar koude handen in de mijne.

Kelsey:
Ik slikte en keek naar beneden. "Uh..ja zoiets..." mompelde ik. "Ik botste gisteren tegen hem aan toen ik naar huis wou gaan van het gala, sehun wilde perse weg van zijn date en we vertrokken samen" vertelde ik hem. "Hij moet haar nog harder gehaat hebben dan dat jij mij haat" ik zuchtte en keek naar hem op. "Ik heb je gisteren niet gezien op het gala was je er ook?" Veranderde ik van onderwerp
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptydi feb 16 2016, 23:09

Luhan:

'ik jouw haten?' herhaalde ik haar verbaast en sloeg me arme boos overelkaar. ''Nee Kelsey ik haat je neit en ben ook niet boos. Ik ben meer terleurgesteld dat je nooit meer iets van je hebt laten horen. Wil je weten hoe erg ik in de stress zat de eerste halfjaar!.' gromde ik. 

Ze begon over het gala en vroeg of ik ook geweest was. Ik knikte ''Jah ik was ook. geheel exo is gegaan.'' ik keek haar recht aan. ''En ja ik had het naar me zin, tot de date van Sehun huilend naar me toe kwam en vertelde dat ze gedumpt was door hem. Waarna we jongin ook nog is naar huis moesten brengen.'' dat laatste zuchte ik.

lennie:
chen zei niks over het feit dat ik ehm in het openbaar gezoend had. hij grijnsde alleen en die grijns was om verliefd op te worden. Doordat hij het niet opmerkte voelde ik me al snel weer gerust gesteld en kninkte op zijn voorstel om te gaan opwarmen. ''eerst foto met hun!'' zei ik en wees naar het bevrore stelletje. ''selfie time!'' ik pakte Chens mobiel omdat de mijne gewoon gen foto;s kon maken. Had na  10 jaar nog steeds me galaxy S1mini. Dus daar gingen we geen foto;s mee maken. 

Toen ik blij was met de foto liepen we hand in hand naar een stand toe. Ik bestelde chocolademelk.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptydi feb 16 2016, 23:13

Chen:
Ik bestelde een warme koffie voor mij en keek glimlachend naar de fotos die we net hadden genomen. "Wat vond je van mijn sneeuwvrouw?" Vroeg ik lachend

Kelsey:
"Ik had het ook niet over jou maar over sehun" antwoordde ik zacht. Ik zuchtrz. "Ik was hier alleen om sehuns gsm af te geven, ik moet nu gaan, ik moet Gidae nog bezoeken enz" zei ik tegen hem en liep alweer weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptydi feb 16 2016, 23:19

luhan:

Ik draaide met me ogen "Hij moet haar nog harder gehaat hebben dan dat jij mij haat"  herhaalde ik precies haar zin die ze eerder zei.

Ja ga maar weer. ga maar weer weg!. Het zal is zijn dat je aan ons zou denken en hoe wij in de shit gezeten hebben omdat we niet wisten hoe je er aan toe bent!. dacht ik en draaide me om. ''okey bye'' ik trokde deur achter me dicht en liep naar me slaapkamer. 

Lennie:
''heel gedetaieerd!'' lachte ik op zin sneeuw vrouw/ ''maar je moet toch nog goed kijken want zulke grote heb ik niet!'' ik wees naar de borsten van de vrouw. en lachte. Ik kreeg me warme chocoalde melk en begon deze op te drinken. Me ahnden ondooide steeds verder. ''Zullen we straks gaan eten en morgen is kijken of we naar die nestje kunnen kijken.Aangezien je toch 2 weken vrij hebT'' ik glimlachte jap ik stalkte hun rooster en iwst dat ze na een halfjaar tour een paar wkeen vrij hadden en dus meer aandacht voor mij tot hij terug moest gaan trainen voor zijn comeback en ik het weer druk kreeg met de drama's

jongin:
Ik had sehun weg gestuurd en verteld dat ik alleen wilde zijn. Ik zat op ne knieen voor het grapje van Gidae. Ik staarde er naar alsof ik hem terug tot leven kon staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptydi feb 16 2016, 23:26

Chen:
"Nog niet" antwoordde ik grijnzend en dronk lijn koffie. "Ja ik heb wel honger en eigenlijk kan ik niet wachten tot we met drie zijn!" Zei ik enthousiast.

Kelsey:
De tranen liepen over mijn wangen toen ik de deur achter me dicht hoorde vallen. Hij zei dat hij me niet hate maar zo deden ze wel allemaal. Alles was kapot. Alles. Nooit zou ik meer normaal contact kunnen hebben met de jongens en ik zou voor altijd alleen zijn en wegkwijnen. Niemand diz me zou missen. Ik begon te lopen helemaal naar de begraafplaats waar gidae ligt. Ik stopte toen ik iemand zag zitten. Al snel besefte ik dat het kai was."wat doe jij hier?" Vroeg ik verbaasd
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptywo feb 17 2016, 13:33

Lennie:
ik knikte en wa het met hem eens. Wacht had hij het nou over een kind of over de hond? want ik ging geen grote borsten krijgen van een hond!. Met die gedachte lachte ik zachtjes. Toen we bijna onze dingen op hadden kwamen er meiden aangelopen naar Chen en begonnen om zijn foto's te vragen en handtekeningen en zo. Dit was voor mi jde kans om te betalen. Ik stond op va nde groep en probeerde voor Chen te betalen

Kai:
"wat doe jij hier?" vroeg een zachtte stem. Ik keek niet op. ''probeer e hoofd tot rust te brengen ' antwoorde ik zo normaal mogelijk terug. 'ik heb gewoon het gevoel dat Gidae de enige is op dit moment die wil luisteren' ze ik nog zachter dan eerst
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptywo feb 17 2016, 20:38

Chen:
toen ik wou gaan betalen werd ik tegengehouden door een paar fans die een handetekening en een foto met me wilde, dus hield ik ze blij en gaf het hun allebei. Daarna merkte ik dat Lennie aan de kassa stond ik keek haar aan met een pruillipje. "Ik wou betalen" zei ik droevig.

Kelsey:
Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Gidae? Oh je bent hem dus niet vergeten? Want je bent hier maanden lang niet meer geweest! en nu ineens kom je terug?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptywo feb 17 2016, 21:59

Jongin:
Ze vroeg of ik nu wel weer terug kwam ''als ik niet op wereld tour was geweest. Was ik gewoon blijven komen. Er gaat geen dag voorbij dat ik er niet aan denk wat we hadden.'' ik verlegde een een steentje


Lennie:
''erk omen nog wel emer dagen da tjij kan betalen!' lachte i en liep terug nadat ik betaalt had. 'Laten we terug gaan ik kook wel'' glimlachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyvr feb 19 2016, 10:15

Chen:
Ik grijnsde. " dat klinkt goed " antwoordde ik en nam haar hand stevig vast. Het voelde goed zo, haar hand vasthouden wanneer iedereen het kan zien. We liepen samen terug naar buiten.

Kelsey:
IK beet op mijn lip en keek naar hem. Ik wist helemaal niet dat hij op wereldtour was geweest. Mijn tv, radio en alle andere techonologie die ik heb stonden het laatste jaar amper aan. Misschien was ik de laatste tijd teveel weg geweest van de wereld. "Het spijt me." zei ik zacht en eerlijk. "Dat wist ik niet, ik dacht dat je gestopt was met komen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyvr feb 19 2016, 10:37

jongin:
Ik schudde me hoofd Ik zou echt niet kunnen stoppen met komen. Deze tijd was echt de gelukkigste uit mijn leven.. Helaas met de meest slechte afloop ooit. 'Waarom zou ik niet meer komen? Het is niet echt iets wat ik achter me wil laten of wil vergeten.' Ik zat eerst op me knieen Maar die gingen zeer doe ndus ik lied me op me kont zakken in de sneeuw. 'Dit zou zijn eerste sneeuw zijn' zei ik zachtjes.

Lennie:
Ik trok me hand los uit zijn hand. ik glimlachte ven waarna ik zijn mjin handne rond zijn arm sloeg en hem stevig beet hield.

Thuis aangekomen begon ik met koken. 'JE gaat niet zeggen dat je hier wel aan kan wenne!' riep ik naar Hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyvr feb 19 2016, 11:00

Chen:
"Dat doe ik toch lekker wel!" antwoordde ik haar en zette me neer in de zetel. IK keek haar grijnzend aan terwijl ze kookte. "JIj die voor me kookt, die op me zit te wachten als ik thuiskom van werken."

Kelsey:

De tranen sprongen in mijn ogen. "Zijn eerste sneeuw, zijn eerste verjaardag,..." zei ik zacht. "En hij kan het nooit meemaken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 11 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: