cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 18:36

baekhyun:
'wat!' riep[ ik geschrokken toen ik me ahden niet mocht gebruiken. Ik ging iets rechter zitten en keek toe hoe ze me broek uit deed en en ook mijn boxer. Ze begon er zachtjes over te wrijven. Ik keek toe en begon op me lip te bijten. Me buik begon te kietelen. 'nou!' jammerde ik toen ze zo door bleef gaan. Ik lied me naar achtere vallen en sloot me ogen.

Lennie:
'WAt zou ik zonder je moeten!' jammerde ik lachend en lied me om zijn schouders vallen. Ik klom op zijn rug. 'laat me je rijden!' liachte ik en sloeg me arme rond hem schouders heen. Ik lied me hoofd op zijn schouder handen. Hij liep misscein iet zo recht meer maar hij zou me toch nooit laten vallen?
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 18:56

marlon:

ik lachte en ging gewoon door met zachtjes wrijven. 'je hebt de neiging om dingen om te draaien naar jou wil. maar niet dat gaat niet gebeuren vandaag. want als je de regel breekt, dan stop ik meteen' dreigde ik en besloot dat het er nu wel genoeg geplaagd was. ik pakte hem vast en begon hem nu rustig maar wel stevig een Handjob te geven.

Chen:

ze klom op mn rug en ook al wou ik dr niet laten vallen, ik was ten eerste al niet een van de sterkste, en ten tweede zat er een shitload aan alcohol in mn systeem. ik zakte vrijwel meteen door mn knieen en lag lang uit in de hal. ooit verteld dat ik een lachende dronk ben? nee, nou nu wel want ik had zo'n slappe lach dat ik bijna stikte
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 19:02

LEnnie:
we lagne op de grond en chen beogn te lachen zo erg dat hij bijna stikte. ik lachte hard mee en rolde van hem af. 'Oh ga je er gewoon bij liggen!' lachte ik en keek naar het plafon. Chen naast me  bleef lachen. ' Ik den kdat we naar bed moeten! ;achte ik en stond na even op. Ik patke zijn hand beed en begon hem de trap op te trekken 
toen we eindelijk boven waren zaten we weer op de grond. I kstak me duim op en beogn hard te lachen. 'je ziet er sexy uit! ;achte ik en wees naar zijn haar!

Baekhyun:
Ze zei dat als ik de regel overtrede dat ze dan stopte. ik slikte een paar keer en pakte de dekens beet maar dat wilde ik niet. ZE sloot haar hand rond mijn byun. Ik drukte me hoofd verder de dekens in en begon zachtjes te kreunen. WAt een perfect gevoel was dit. 'aah' bracht ik hijgend uit. Me vingers wikkelde zich in de dekns. En dat terwijl ze nog niet eens echt bezig was
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 19:14

marlon:

ik glimlachte toen ik zn gekreun en gehijg hoorde. deed ik tenminste iets goeds, geen idee wat ik moest doen ofcourse... maar zo moeilijk kan het niet zijn toch? zn vingers waren helemaal verwikkeld in de dekens en dat terwijl ik nog niet eens echt wat deed. ik besloot het een stapje verder te zetten. ik slikte hem wel een paar keer maar het was nu echt now or never. ik sloot mn lippen rond hem en begon te zuigen.

chen:

ik wou echt zoveel zeggen, echt waar maar ik kwam gewoon niet meer bij. ik leek wel high on drugs ofzo. vraag me niet hoe maar we waren boven aangekomen en zaten weer op de grond. ze wees naar mn haar en dat het sexy was ofzo. ik stond op, heeeel soepel, en deed een catwalk loopje plus een paar poses. 'ik kan zo wel voor een magazine photoshoot gaan!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 19:20

Baekhyun:
Wat ze toen deed wist ik niet meet wat ik moest doen. Ik schoot overeind en wilde me handen in haar haren stoppen want ik wist niet wat ik met me handen moest doen. Ik keek haar aan met me mond open waardoor ik hard ademde, Ik keek evne toe hoe ze bezig was. ME lichaam werd steeds slapper. Ik lied me terug vallen in de dekens, Een hand bracht naar me voorhoofd teo en wikkelde me hand in me pony. 

Lennie:
Hijstond op en begon de catwalk te lopen. ''oeeh!' lachte ik en liep voor hem uit naar de slaapkamer. en lied me in bed vallen. 'kom model we gaa nslaepn1'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 19:35

marlon:

toen hij omhoog schoot, zag ik zn interne struggle met zn handen. het was een hele gemene regel, dat wist ik ook wel. maar dat maakte het voor mij alleen maar leuker. ik nam hem wat dieper en begon wat harder te zuigen. mn ene hand legde ik op zn heupen en de andere, omdat ik niet helemaal gemeen wou zijn, zocht naar zn hand die in de dekens verwikkeld lagen en verwikkelde mijn vingers met de zijne.

Chen:

ik besloot mn modellen gedrag nog een beetje door te zetten. ze zei dat het tijd was om te gaan slapen. ik sloot mn armen over elkaar heen en haalde mn neus op 'nope, ik heb specifiek gemeld dat ik alleen op een bed met paarse dekens slaap. ' zei ik heeel verwaand
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 19:40

baekhyun:
ME ogen draaide weg. hoe kon een jongen dit uberhaupt lang vol houden! alles voelde perfecht alleen.. ik wilde haar zo graag aan raken. Ik wilde weer overind gaan zitten e haar gewoon aan raken maar ze was me voor. Ik voelde haar vingers in de mijne schuiven Ik pakte ze stevig beed. nu ik haar aan mocht raken voelde het alleen nog maar fijner.  Me buik spande zich aan. nee ik wilde nog niet .. nog niet.. 'Marlon..' kreunde ik zachtjes ne drukte me kont verder het matras in. Ik ging dit echt neit uit houden!.

Lennie:
'oh okey!' zei ik en sprong op. noujah ik wankelde even toen ik voereind stond en viel toen naar de kast toe. Die opende ik. 'maar we hebben geen paars!' riep ik uit en het was waar het was alleen wit. Dat krijg je met duren huizen en inrichtingen. Ik keek Chen sad aan. 'wat kan ikdan doen om u het naar uw zin t geven?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 19:49

marlon:

Ik voelde hem aanspannen, en ik wist dat hij het niet veel langer meer vol ging houden. toen ik hem mn naam hoorde kreunen, keek ik op naar hem 'hmmm?' wetend dat dit voor trillingen zorgde. mn keel en lippen begonnen nu ook wel geirriteerd te raken, maar hij was er bijna, dus ik ging niet stoppen.

chen:

ik zuchtte toen ze zei dat er alleen maar wit was. 'voor deze ene keer dan! maar ik verwacht morgen dan wel weer een uitgebreid ontbijt op bed ter composatie' zei ik dramatisch tegen dr en liet me op bed vallen. het duurde niet lang voordat ik knock out was. al dat alcohol was een goed slaapmiddel
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 19:56

Lennie:
Ik lag op me zij en keek naar de jongen die k.o naast me lag. Ik keek naar zijn kleding en schudde me hoofd. 'sorry maar zo ga je niet slapen; zei ik zachtjes ne prutste heel voorzichtig zijn riem los. Daarna zijn jasje en zorgde dat alle harde dingen uit zijn kleding was zodat hij eenbeetje fatsoenlijk kon liggen. Toen hij alleen zijn broek en shirtje nog aan had sloeg ik de dekens over hem heen en ging zelfs naast hem liggen. 'weltruste' zei ik zachtjes en sloot ook mijn ogen. Helaas viel ik niet zo snel in slaap als andere. Mijn hersens speelde weer op. Ik ging me schudlig voelen over zo veel dingen. Echt de meest zinlooste dingen begon ik me schudlig voer te voelen en het gevoel te krijgen dat het allemaal mijn schuld was. zelfs dingen die niks mee te maken had.. Ik ging me eigen zelfs de de schuld geven dat ik gepest werd enzo. met tranen in me ogen viel ik in slaap.

Baekhyun:
 Ze stopte niet. 'ah!...' Ik hijgde alles bij elkaar. 'stop..! piepte ik. Ik wilde niet respectloos zijn en in haar komen. Dat wilde ik haar echt niet aan doen. Maar haar handelingen waren zo goed!. me buik spande nog meer aan en het was ni echt te laat. Ik trok aan me pony en kreunde zachtjes. Ik bewoog me heupen zachtjes op en neer
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 20:08

Marlon:

stop?... dacht hij nou serieus dat ik ging stoppen? leuke grap byun maar nee, niet nu je zo close bent. het duurde niet lang na die gedachten gang of daar ging hij. ok, dat was het nadeel van mn impulsieve gedrag... ok be a big girl and take it. ik wachtte rustig tot hij klaar was en ging recht op zitten. ok niet nadenken.. slikken nu! ok iewl, dat raad ik niet aan. les voor de volgende keer. ik kroop weer boven op hem en veegde zn pony uit zn bezweette gezicht ' neem aan dat je het goed vond' glimlachte ik

Chen:

*compleet knock out*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 20:17

Baekhyun:
Ze slikte gewoon. Nu voelde ik mr zo schuldig. Dat kan nooit lekker zijn.. Ze kroop naar boven toe en kwam tegen aan liggen. Ik hijgde nog even na. "Ja" bracht ik zachtjes uit. Ik door mr ogen een zakt weg.

Lennie:
De volgende ochtend werd ik wakker met zwaarden hoofdpijn. Maar ik was niet Vergeten dat ik hem een ontbijt o breed had beloofd. Ik strompelde naar beneden een begon een Nederlands anti kater ontbijt maken. Ik voelde me echt slecht een door was niet van de alcohol. Met trillende handjes forceerde ik mr zelf de trap op ook hem zijn ontbijt te geven
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 20:35

marlon:

ik glimlachte en zag dat ie in slaap viel. ik schudde hem nog heel eventjes wakker 'een kwartslag draaien zodat je weer helemaal op bed ligt en je kan gaan slapen ' zei ik zacht en hielp hem weer terug op bed. ik deed de dekens over hem heen en gaf hem een kus op de wang. het was echt een gevaarlijke zone waar we nu in zaten... we waren geen koppel of wat dan ook.. het was meer een random hook up.. ik weet niet hoe hij zich er bij voelde, maar voor mij werd het te gevaarlijk... en k werd bang.. wat ging er gebeuren als de samenwerking, of deze opdracht, voorbij was? ik zuchtte.. met deze gedachten kon ik niet slapen. ik stond op en ging onder de douche staan.

Chen:

ik werd wakker met een barstende koppijn. ik kreunde en legde mn hand op mn hoofd. wat heb ik gister in hemelsnaam gedaan? ik probeerde terug te denken maar het was 1 zwart gat.. ik wist het echt niet meer. het laatste wat ik me herinner was dat lennie eten gekookt had omdat ik gewonnen had op de kermis.. daarna? compleet blank... ik voelde me ook echt zwaar beroerd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 20:44

LEnnie:

Ik liep de kamer in en zetten het eten neer. 'serves op bed' zei ik zachtjes en ging renge de muur aan staan. Langzaam zakte ik naar benede toe en keek toe. 'moet je wat drinken?' 

Na even porbeerde ik weer op te staan en begon een deken voor het raam te hangen zodat er geen licht de kamer in ging. Toen de deken hing voelde ik aan em voorhoofd. jesus wat was ik warm..

Baekhyun:
Marlon legde me goed in bed waarna ik zwaar hard in een goddelijke slaap viel.

De volgende ochtend kleedde ik me aan en verdween achter me laptop. Ik had wel wat brieven voor de oprachten neer gelegt maar dacht niet echt er aan om iets voor marlon te doen die me de vorige nacht een geweldige nacht gegeven had
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 20:53

Marlon:

ik bleef in bed liggen. ik had baekhyun al wel op horen staan, maar ik had me al zoveel stress aangepraat sins gisteravond dat ik er daadwerkelijk ziek van begon te worden. ik had mega koppijn wat bijna een migrane werd, had het warm en steenkoud tegelijk en was ook zo beroerd als de pest. ik krulde me op in een balletje onder de dekens. welkom in mijn negatieve brein...

Chen:

ik keek door samengeknepen ogen naar lennie toe. ontbijt op bed? waarom dat? veel tijd had ik niet om er over na te denken want het aanbod voor drinken was te godelijk op het moment. ik had me toch een droge mond. ik dronk het op, niet dat het me beter liet voelen, maar mn droge mond en keel was verholpen op het moment. ik keek weer op naar lennie, die zag er ook niet uit.. 'wat hebben we gedaan gister nacht.. en help me herninneren dat we het nooit meer doen' jammerde ik uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydi feb 23 2016, 21:00

Baekhyun:
*gamed tot een uur of 1 smiddags*

marlon was nog steeds niet uti bed. En ik kreeg honger. Ze moest koken!. mokkend liep ik de slaap kamer in en zag???

Lennie:
'we zijn uit geweest' glimlachte ik. 'Je wilde een paarse deken' lachte ik zachtjes. 'Maar die hadde nwe niet en toen verplichtje je me voor een ontbijtje op bed. Ik ehb dingen gemaakt die we in Nederland altijd drinken na een flinke avond weg.' vertelde ik. Ik glimlachte ik ging wel voor hem zrogen ookal voelde ik me bagger
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 51 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: