cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyvr jan 15 2016, 22:47

Marlon:

ik stond op het punt om dr te bespringen en dr geblondeerde haren uit dr kop te trekken. echt 1 deze dagen ging dat gebeuren. baekhyun wist me deze keer tegen te houden.. hij pakte mn hand vast en zei dat ik me er niks van aan moest trekken. ik zuchtte 'i know...' zei ik en we liepen verder naar de ziekenboeg toe.

Eenmaal aangekomen liet ik mn ook op bed vallen van vermoeidheid. de vrouwelijke verpleegster ging aan het werk en ik zag baekhyun vanuit mn ooghoek dr lichaam bekijken. ik keek weg toen ik zag dat hij naar chanyeol knipoogde en zn duim op stak. oke... waarom werd ik jaloers!?

Chanyeol:

na een paar minuten waren baekhyun en marlon dan ook uiteindelijk aangekomen. ik zag baekhyun naar me knipogen en zn duim opsteken. ik lachte 'neah! heb hyuna nu man' zei ik tegen hem 'maar wat duurde zo lang? liep ik te snel ofzo?' vroeg ik aan ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 13:09

jongin:
K.O

Baekhyun:
''Ja ik kijk toch ook niet voor jouw! keek oor me zelf!'' lachte ik op zijn opmerking. ''nee een van die 3 populaire mieden vinden het leuk om Marlon in de zeik te nemen'' zei ik en zuchtte ''maar hay die halen dit jaar toch niet dus niet te veel zorgen over maken'' lachte ik en beogn volgde het mooie lichaam van de verpleegster ''misschein moet ik ook maar eens ziek worden'' lachte ik en wees naar haar enkels. ''zo mooi!'' zei ik bijna verlieft maar speels. we zaten een tijd naast zijn bed maar hij werd niet echt wakker. En ik kreeg een zeerde kont. ''Ik ga zo richring huis dnek ik.'' zei ik en stond op.''Chanyeol kan je me thuis afzetten?''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 13:19

Marlon:

niks van aan trekken.. ook al mag hij nu wat aardiger tegen je doen, en zijn jullie partners... het is geen reden om jaloers te worden nu.. en chanyeol is erbij.. dus had dit kunnen verwachte .. ja dat dacht ik misschien wel.. maar het ergerde me wel echt erg.. ik deed alsof het me niks deed.. maar dat was alles behalve de waarheid.

Chanyeol:

Ik moest lachen om baekhyun ' Ik weet dat je op oudere vrouwen valt, maar er zijn genoeg knappe meiden op school van onze leeftijd.' Zei ik tegen hem en gaf hem een schouderklopje. Toen jongin na een tijd nog niet wakker werd, en baekhyun graag naar huis wou, stond ik ook maar op. ' sure breng je wel naar huis, moet toch die kant op' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 13:27

yixing:

Ik liep de ziekenboeg in op zoek naar jongin ik had alles gehoord en had die overgeblevne meid gevraagt of ze met ons mee wilde doen. Dat vond ze goed Mar ik was weer te laat hem om tegen Joning tezeggen zeker toen in hoorde dat hij in de ziekenbeog lag.

*zit bij jongin en geeft op dat ze met zun 3e gaanoptreden*

Baeklhyun:
''hahah! vind er vanzelf een maar het staat ook niet op me nummer een doel!'' lachte ik zachtjes ne lied me begeleide naar buite ndoor vhanyeol. I kdraaide me om naar marlon'' zie ije morgen wel!'' glimlachte ik en  ging met chanyeol mee
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 13:46

Marlon:

chanyeol en baekhyun stonden op om naar huis te gaan, aangezien het er niet naar uitleek dat Jongin binnenkort wakker ging worden. ik besloot om te blijven, want tot een zeker gehalte, voelde ik me schuldig en was het wel deels mijn schuld dat dit gebeurt was. dus ik wou er zijn als hij wakker werd.. 'yeah... tot morgen' zei ik terug tegen baek toen ze weg gingen.

Niet veel later kwam er een andere jongen binnen die ik niet echt kende.. ik had hem gezien in de danslessen maar daar bleef het bij. blijkbaar kende hij jongin wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 14:01

yixing.
ik ging naar het bed toe en ging er naast staan. ''sorry'' zei ik zachtjes en deed zijn haar goed. ik keek langzaam op naar de meid die ook in de omgeving was. Ik glimlachte naar haar. ''marlon is het niet?'' zei ik rustig en boog beleeft voor haar. Daarna ging ik naast zijn bed zitten.

Lennie:

ik haalde de medicijnen op en liep daarna naar mijn slaapkamer ik had jongin in bed zien liggen, arme jongen!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 14:29

Marlon:

ik snapte neit waarom hij sorry zei tegen jongin... hij had toch niks verkeerds gedaan? blijkbaar kwam hij er achter dat ie niet alleen in de kamer was. ah fuck.. hij kende mij dus wel... man dit is zo awkward.. ik knikte. ' zou graag willen terug zeggen dat ik wist wie je was maare...' zei ik awkward

Luhan:

ik had chen belooft dat ik met lennie ging praten.. maar ze was nergens te bekennen. aangezien het ook al bijna tijd was om te gaan eten besloot ik maar naast dr kamer deur te wachten tot ze terug kwam. jongdae was echt radeloos aan het worden.. het maakte niet uti wat hij deed, lennie schoot als zn pogingen neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 14:38

Yixing:

Ik liep naar haar toe en boog nogmaals. ''Zhang yixing'' zei ik en glimlachte lief daarna ging ik terug naast Jongin zitten. ''Ik denk dat het beter is als je zo gaat. Maar bedankt dat je hem uit de danszaal hebt gekrege'' zei ik zachtjes en glimlachte naar haar. ''echt bedankt het was mij niet gelukt.''

Lennie:
toen ik bij me kamer aan het lopen was zag ik Luhan staan ik zwaaide haar hem en deed de deur open. ''kom er in'' zei ik en legde me sport kleding neer en ging liggen op me bed met me hoofd in de kussen. ''hmamamhmhmmhamhm mhmmhmhm '' okey pratne in je kussen heeft geen zin
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 14:43

marlon:

ah! ik heb wel van hem gehoord. geweldige danser, alleen erg veel op de achtergrond. veel mensen wisten alleen zn naam alleen niet het gezicht dat erbij hoorde. hij zei dat het beter was als ik zo ging.. ik keek hem verbaast aan.. waarom? ik schudde mn hoofd 'nee, het is deels mijn fout dat dit gebeurt is. ik ga niet weg' zei ik eigenwijs.

Luhan:

uit eindelijk was lennie daar dan. ik liep met dr mee dr kamer in. ze plofte neer op bed en begon in dr kussen te praten. 'ok translate?' lachte ik. al die tijd was ik aan het bedenken hoe ik het kon opbrengen van haar en jongdae... maar ik heb niks tactisch kunnen bedenken. 'hoe ging het oefenen vandaag?' begon ik maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 14:57

Lay:
Ik glimlachte leeg ik hoopt maar niet fart ik haar pijn ging doen als ik ging zeggen dat jongin zij hard trainde zodat zei zij hem zag staan. Ze zei dat het mede haar schild was. Ik was niet iemand dit een ander pijn ging doen. Of dingen verzwijgen... Damnt dillema.. "Hmm nou hmm weetje... Kijk.. Hij ...." ik wist niet hoor ik het moest brengen. " ja.. Jongin trainde om te bewijzen daar hij de beste zou zijn. Een jij de volgende keer voor hem zou kiezen "gooide ik er uit. Daarom.. Is het beter als je gaat. Sorry" ik stond meteen op een boog omdat ik meende.

Lennie:
Ik draaide me gezicht uit de kussen. "Heb spierpijn een hoofdpijn" kermde ik. "Weetje weer in tegen kwam in de ziekenboeg??. Jongin hij zag lijk bleek. " vertelde ik in de hoop dat hij zou stoppen over jongdae. "Zou hij zich over trainer hebben??."
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 15:13

Marlon:

nee... nee dat kon niet waar zijn.. waarom zou hij dat doen! het was niet zijn fout dat we niet samen konden, maar de mijne! ik heb een blessure, niet hij... ik wist niet wat ik moest zeggen. ik beet op de binnenkant van mn wang en knikte.. ik stond op en ging naar huis zonder wat te zeggen. eenmaal thuis liet ik me op bed vallen. * het is mijn schuld... jongin doet dit omdat hij denkt dat ie niet goed genoeg was en ik daarom heb besloten met jou de opdracht te doen..* stuurde ik naar baekhyun... waarom? geen idee..

Luhan:

ik zuchtte en ging op dr bed zitten. ze probeerde het onderwerp te veranderen, zoals ze vaker deed als ze er niet over wou praten. maar dit keer ging dat echt niet door. 'jongdae doet hard zn best voor je.. hij is echt radeloos op het moment en weet echt niet meer wat ie moet doen zodat je een beetje opwarmt tegen over hem. heeft hij iets verkeerds gedaan ofzo? het is niet dat het is omdat je hem niet kent, want je warmde wel meteen op tegen Minseok' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 15:23

Baekhyun:

ik lag met me voeten op de bank en keek aar de vest van marlon die ze nog niet had opgehaald. Hij was al netjes gewassen. goed heh!. toen ik een smsje kreeg stuurde ik terug*trek het je niet zo veel aan het komt wel goed met hem, KOm je anders je vest haelen en piza eten? denk dat je wel wat afleding kan begruiken'* stuurde ik terug

Lennie:

luhan kwam naast me op bed zitten Ik verlegde me zelf en ging op zijn schoot liggen met me hoofd en keek omhoog. hij begon over JOngdae. ''ik weet niet kan hem gewoon niet echt uitstaan'' zei ik rustig. ''weet niet waarom.. Is al vanaf het begon zo'' ik zuchte. '''hij heeft een pracht stem echt waar en zou vast heel aardig zijn... '' zei ik rustig ''is gewoon een gevoel..'' ik zuchte. ''soms gebeurd dat toch dat je iemand gewoon niet ech mag..'' ik sloot me ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 15:37

Luhan:

ik wou jongdae zo graag helpen... maar hoe kon ik dat doen als Lennie haarzelf niet eens wist waarom ze jongdae niet mocht? jongdae kan nog geen vlieg kwaad doen.. en was de grootste troll die je kon vinden, maar dat kwam alleen maar eruit als hij comfortabel was rond anderen.. en met hoe het tussen die twee ging.. ' true.. hij heeft er alleen echt heel veel moeite mee... als mensen hem niet mogen voor een reden, dan kan hij daar respect voor hebben.. maar.. zonder reden en alleen maar een gevoel.. dat maakt hem radeloos omdat hij wil bewijzen dat er geen reden voor is om je zo te voelen' zei ik met een zucht. ' die jongen zou voor een wild vreemde door het vuur gaan om ze te helpen..'

Marlon:

ik weet dat ik me er niks van moet aan trekken... maar toch deed ik het.. en afleiding klonk wel goed nu. * klinkt goed, ik kom er aan!* stuurde ik terug. ik was al helemaal vergeten dat ik mn vest bij hem had laten liggen. ik stapte in de taxi, want het was te ver om op krukken er heen te lopen.
eenmaal aangekomen stond ik voor zn deur en belde aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 15:52

baekhun:

toen de deur bel ging ''hij is open!'' riep ik en ging verzitten op debank het as deze keer netter dan de vorige jeer! aangeizen ik wist dat ze kwam!. 'heb een film uitgezocht maar we kunnen ook een game doen1'' lachte ik blij. ik tikte op de bank. ''niet echt amnneljik heh da ik je niet ophaalde!''

Lennie

Luhan vertelde dat jongdae het allemaal goed bedoelde en het zich echt aantrok als iemandhemniet mocht. ''Ik weet zelf de rede ook net dus kan he er geen geven.'' zei ik rustigen starade zowat luhans neusgaten in. ''na 3 maanden is hij van me af als het hem zo dwars zit'' zei ik rustig en glimlacht eeven. ''gaat het wel god tussen jouw en vic?''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptyza jan 16 2016, 16:07

Luhan:

'dat gaat een zware 3 maanden voor jullie worden dan' zei ik zacht. het was vooral tegen mezelf... nu had ik jongdae nog niet geholpen... misschien was het een fout geweest om dr naar hem toe te pushen om met hem samen te werken. ze vroeg naar hoe het ging tussen mij en victoria ' gaat geweldig! dr koreaans word ook steeds beter'

Marlon:

ik liep naar binnen toe toen hij zei dat de deur gewoon open was. ik legde mn krukken naast de bank neer en liet me op de bank ploffen. ik was uitgeput.. en wist niet eens echt waarvan... want zoveel had ik niet gedaan vandaag. hij begon over dat het niet eht mannelijk was die ie me niet kwam ophalen. 'its not like we are dating.. dus je hoeft me niet op te halen' zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 27 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: