cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptyma feb 22 2016, 21:05

Marlon:

'dat voel ik' zei ik nog eens uit puur genot. dit was echt wel een goed idee van me geweest. maar opeens stopte hij, en beweerde ie dat zn vingers zeer deden. ik voelde zn hoofd op mn rug en een vinger die in mn kont liep te prikken. 'wat je kan wel uren lang gamen maar niet ff je partner een full body massage geven? je bent nog maar op de helft byun.' zei ik en probeerde me om te draaien.

chen:

'ik ben gemeen' zei ik nog tegen dr met een grijns. oke dat was niet helemaal waar... oke wel.. maar gemeen op een trollende manier! dat is heeel anders~! ik wist niet hoe erg haar misselijkheid was in de draaimolen, maar ik wou dr gewoon ff terug pakken. niet alles gaat op jou maniertje mevrouw! ik hield dr wel goed in de gaten en had al geseind naar de medewerker dat ze het waarschijnlijk niet vol ging houden/ en ik had gelijk. ze trok helemaal wit weg, dus ik seinde dat we moesten stoppen. 'misschien had je dan niet zoveel moeten eten.' zei ik als een bezorgde/strenge moeder
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptyma feb 22 2016, 21:16

baekhyun:
Ik voelde haar  bewegen. Ik hees me hoofd op en zag dat ze op haar rug was gaan liggen. Ik lachte .'maar game gebruik ik maar een paar vingers mij! niet me palmen van me hand. Ik ging terug op haar zitten en bekeek haar lichaam. Ik slikt even. Haar bh was afgegeleden en had nu perfect zicht voer haar borsten. 

Lennie:
'nee! we hadden niet in de draaimolen moeten gaan!' jammerde ik terwijli k tegen hem aan leunde met me hand op me buik. 'Ik word echt al vanaf kinds afaan misselijk in zun draaimolen. het idee alleen al!' kermde ik door. 'Laten we terug gaan. aangezien ik moet koken en dat echt een hel gaat worde!' Ik probeerde te lopen maar ik was echt duizelig. stomme draaimolens..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptyma feb 22 2016, 22:00

Marlon:

yeah, ik was dus ff vergeten dat mn bh los zat..dus toen ik me omdraaide viel deze van me af. ik zat er aan te denken om me te bedekken, maar hij had het toch al gezien. hij ging meer op me zitten en staarde. 'eyes up here byun. ' zei ik en wenkte voor zn gezicht naar mijn ogen toe. 'kom op is niks nieuws meer aan.'

chen:

ik lachte om dr gejammer terwijl we uit de draaimolen stapte. 'kom op, het is al voorbij. no wait scratch that ... het was nog niet eens begonnen!' lachte ik nog maar had wel met dr te doen hoor. ze was spierwit. wie liepen langzaam terug naar huis. 'he die lasanga van gisteren was toch ook te eten. ik leef nog tenminste' zei ik tegen dr toen ze begon dat het een hel ging worden nu ze moest koken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptyma feb 22 2016, 22:05

Baekhyun:
jaah ik had ze eerder gezien en geboeld maar het bleef gewoon iets super mooies!. Daar kon ik toch niet aan wennen aan zulke mooie borsten.. Ik keek naar haar ogen, noujah eerder en langs en leunde wat naar voren toe om haar schouders te masseren en daarna langs haarborsten haar huepenen buik. Ik keek af en toe naar haar borsten.. meost ik die ook doen? damnt waaar was mijn zelfvertrouwen nou heen!.

Lennie:
''maar dat was zun kant en klaar maaltijd!'' lachte ik terwijl ik de deur voor ons open deed. Ik legde de knuffels die ik beed had op de bank en liep daarna de keuken in. het lopen had me misselijkheid al laag geholpen dus daar was niks meer mee aan de hand. 'zullen we vanavond naar een club gaan? nu we toch te tijd hebben wil wel een weten hoe koreanen uit gaan!' 

Ik liep de keuken in en begon met koken.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptyma feb 22 2016, 22:25

Marlon:

ik glimlachte en sloot mn ogen. mannen zullen mannen blijven.. ik voelde zn handen trillen en niet wetend wat ie nou eigenlijk moest doen. ik zuchtte, pakte zn handen en zette ze op mn borsten. wetend dat ie dat graag wou maar op een of andere manier was zn zelfvetrouwen ver te zoeken op het moment. niet dat dit me echt super veel deed.. sorry but this just didnt get me going..

chen:

ik keek op van de bank en begon te lachen 'hoe koreanen uitgaan? veel drinken. punt..thats it. oh en ze gaan niet echt uit om te scoren ofzo..' zei ik tegen dr. waarom zei ik dat laatste.. het was waar. zowiezo nieuwe mensen ontmoeten was niet echt wat we deden... of het moest echt moeten zoals school of werk.. maar zochten het niet bewust op. ik was zelf niet echt een uitgaanstype. was veel liever gewoon thuis met vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptyma feb 22 2016, 22:34

Baekhyun:
Ze oranje mr handen een drukte op haar borsten. Ik begin meteen te glimlachen een se te masseren. Dit deed ik even maar ik had ergens gelezen dat borsten zeer konden gaan doen als je er te lang mee bezig was. Daarom besloot ik haar maar de rest van haar lichaam te masseren. Ik begin overerfbaar borsten steeds verder naar benen. Met mee duimen gleed ik plagend land haar ondergoed. Toorn ik haar liezen masseerde deed ik dat extra goed bij had broekje in de buurt zodat ik haar steeds net wel neer niet aan raakte.

Lennie:
Ik luisterde. "Haha waarom zou je iemand willen score in een club. Das het meest domme waar je kan doen. Wit weet wat je me naar huis sleept!" ik was even vergeten dat Koreanen niet zo open waren over sex als Nederlanders. En als wat er om heen hing. "Zuilen we dan gaan?" vroeg ik vloot de zekerheid nog een keer. Ik kon wel wat drankjes gebruiken!. Zeker omdat we dat op school niet konden... Een e even al door pesterij duinen weg drinken zou goddelijk zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydi feb 23 2016, 14:59

Marlon :

ik hield mn ogen gesloten en liet baekhyun zn gang gaan. ik was hier voor de massage en ging er van genieten ook. gelukkig bleef hij niet te lang bezig met mn borsten want ik vond het gewoon niet fijn ofzo... het deed niks voor me. zn handen gingen verder naar beneden en begon mn liezen te masseren. ik beet op mn lip. nope, ga me niet ingeven in zijn ideeën! ik voelde mn hartslag en ademhaling wel lichtelijk sneller gaan, maar besteedde er geen aandacht aan.

chen:

ik bedoelde met scoren iets heel anders dan dat lennie bedoelde! was ff vergeten dat ze uit een compleet andere cultuur kwam. ik lachte een beetje awkward naar wat ze zei. maar ze wou blijkbaar echt heel graag heen. ik zuchte mentaal, niet laten merken dat ik er niet echt zin in had. ze wou graag heen dan deden we dat maar. 'sure, maar eerst eten!' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydi feb 23 2016, 15:25

baelhyun:
Ik plaagde haar even mar kreeg niet echt een reactie dus ik ging maar verder naar benede toe en haar benen een massage geven. Niet dat jeje bnen kan maseren aan de boven kant.. Toen ik bij haar voeten aagekomen was lied ik ma achter over zakken. Nu lag ik met me hoofd tusen haar borsten en me lichaam over haar heen. 'Klaar!' riep ik met he handen omhoog.

Lennie:
'das toevallig da thet eten net klaar is!' lachte ik en zette het op tafel. We aten in stilte en ik merkte gewoon aan chen dat hij geen zin had ik was niet dom.. Ik had dingen wel door zeker met zun zucht.  'Beetje te eten?; vroeg ik uiteindelijk. Zelf at ik niet veel. rijst heh..  rijst gemaakt door lennie.. was zkeer iets anders dan kyungsoo's eten
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydi feb 23 2016, 15:37

Marlon:

ik was lichtelijk teleurgesteld toen hij niet verder ging met zn 'geplaag' maar dat was natuurlijk mn eigen koppige schuld. toen hij klaar was lag hij boven op me. ik glimlachte en kroelde met mn hand door zn haren heen. ' you did great' zei ik zacht tegen hem. ik bleef gewoon liggen en met zn haren te spelen. gewoon even genieten van het moment.

chen:

wat een timing had ik toch ook! het eten was al klaar. ik pakte mn bord en begon te eten. ik snap niet waarom ze zo dramatisch deed, er was toch niks mis mee? ik knikte en glimllachte toen ze vroeg of het te eten was. ' niks mis mee~! je moet niet zo negatief doen' lachte ik en nam nog een grote hap. ik was geen kieskeurige eter, dat hielp ook wel maar er was echt niks mis mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydi feb 23 2016, 16:11

baelhyun:
'waraom moest ik jou nou een massage geven!' jammerde ik uiteindelijk. 'Ik had gewonnen! dan moet je mij toch juist vermaken!' Ik bleef liggen op haar maar legdeme handen wel tegen haar heupen aan en kneep er zacht en speels in.

Lennie:
Hij vertelde dat het te eten was, 'mooi' glimlachte ik en bego me bord op te ruimen terwijl hij nog bezig was met eten. Toen ik mijn bord en de rest gewassen had lied ik me op de bankballen tussen de knuffels. Ik zette de tv aan en zocht een zender met op zun minst films of eentje waar ik engelse ondertitle bij aan kon zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydi feb 23 2016, 16:24

Marlon:

ik lachte ' omdat je van me houd en me tevreden wilt houden' plaagde ik terug en stak mn tong uit. maar hij had wel gelijk aan de ene kant. ik wou wat terug doen voor hem. ik begon recht op te zitten. 'how about i give you a special massage now?' fluisterde ik in zn oor.

chen:

toen we klaar waren met eten ruimde lennie alles op en ik liep naar de slaapkamer toe om me om tekleden. Seoul school of art - Pagina 50 Ibz6oWHuBcmlQH toen ik terug kwam zat lennie op de bank een beetje te zappen. ik deed mn armen over elkaar en leunde tegen de deurpost 'wat is dit, je wou toch uit' zei ik met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydi feb 23 2016, 16:53

Lennie"
''uhuh' knikte ik terwijl ik nog een paar zenders door spitte naar iets leuks.. 'wil je meteen gaan dan?' merkte ik op. Hij had zich omgekleed en zag er echt sexy uit.' kleed me al om' ze ik en stond op om wat uit e kast te halen. gelukkig hingen de kasten vol met kleding. WAnt ik had maar ingepak voor twee dagen en daar viel geen uitgaans dag onder. Ik pakte maar wat uit de kast wat er aardig uit zag. (catch me girls generation, Leger kleding style)

'laten we gaan' zei k toen ik weer beneden kwam

Baekhyun:
'JA ben lief voor je heh!' lachte ik toen ze zei dat ik het deed uit liefde voor haar. Ze ging wat rechter zitten en zei dat ze mij wel een speciale massage zou geven. Ik deed me hoofd schuin. 'wat?' vroeg ik #onschuldig
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydi feb 23 2016, 17:28

Marlon:

Ik glimlachte maar zei nog niks, en ging van bed af. Ik trok hem een beetje mee zodat hij op de rand van het bed zat. ' eerst dit uit de weg.' Zei ik en trok zn shirt uit en drurkte hem naar achteren zodat ie lag, maar benen over de rand. Ik ging oo zn heupen zitten en beon kleine zuigzoenen te geven in zn nek. Mn handen kneep zachtjes in zn zij. Toen ik klasr was in zn nek ging ik verder naar beneden, en gaf de hele weg kusjes. Ik legde mn hand op zn kruis en drukte zachtjes.

Chen:

' je wilt weten hoe koreanen uit gaan toch? Nou early start late finish' lachte ik. Zo vroeg was het niet echt. We waren lang op de kermis geweest en was al 8 uur. En ze moest zich nog omkleden, en kk moest nog een iets vinden om heen te gaan. We waren in gangnam, dat was samen met hongdae toch echt wel het uitgaan epicentrum! Er was bam de week een nieuwe club geopened. Daar gingen we dus heen. Lenie kwam omgekleed terug naar beneden. Ze zag er stoer uit! 'Kom er is een nieuwe club geopend. Laten we daar heen gaan. ' zei ik en liet wat fotos zjen van club otcagon
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydi feb 23 2016, 18:05

Lennie:
ik bekeek de fotos en knikte dat het goed was. 'lets go!' we liepen over straat naar de club toe; HEt was maar 20 minuten lope en we hadden met de taxi kunnen gaan als  ik niet zo eigenwijs was en persee wilde lopen. Ik had de co pro weer mee om te filmen. In de club was het aardig druk. Dit lied me best gespannen izjn in het begin maar chen stelde me op me gemak en al snel zaten we aan de drank wat uit liep dat zware dronken schap. as toen de club sloot om 4 uur gingen wij ook weer naar huis, De taxi zette ons uit bij de deur en we hadde nbjden de slappe lach, 'HAd jij het pasje?' vroeg ik toen ik bij de deur stond en naar het slot keek. 'of waren het sleutels?

Baekhyun:

Ze ging achter me langs. Ik krulde me lip op dat ze weg ging. Maar ze ging niet weg.. In tegen deel zelfs ze trok me zo dat ik op de rand van het bed zat en trok me shirt uit. ik glimlachte en keek toe. Haar zachte handen drukte tegen em borstkas. I kbelande zachtjes terug in het bed.' hey!' lachte ik hard ze ging op me zitten en  begon me net te zoenen. 'hmm' bbracht ik zachtjes kreundend uit. Haar hande gledne over me zij naar benede. Eentje drukte op me kruis. Ik ademde zwaar uit en kreeg nee breedde glimlach op me gezicht. 'misscehin ga ik dit niet erg vindne' zei ik zachtjes en ik grinkkelde even over me stem die een paar octaven lager geworden was.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Emptydi feb 23 2016, 18:25

marlon:

ik keek even op en glimlachte naar hem, wat al snel een grijns werd. '1 regel, keep your hands to yourself' zei ik tegen hem en trok zn broek en boxer langzaam naar beneden. daar was little byun alweer, maar nog niet helemaal wakker. daar ging wel verandering in komen. ik besloot hem ook een beetje te plagen zoals hij eerder bij mij had gedaan. ik raakte hem heel lichtjes aan met mn wijsvinger, en als een veertje ging ik over hem heen.

chen:

ik begon hard te lachen 'neeeee, geen van beide, het is een code combinatie' zei ik tegne dr en deed mn best om de knoppen in te drukken maar mn hand-oogcoordinatie was niet echt je van het zeg maar. na weet ik hoeveel pogingen was het dan toch goed gekomen. 'kijk nou eens! zelfs met drank op ben ik de redder in nood' lachte ik weer en liep, naja strompelde naar binnen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 50 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 50 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: