cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyzo feb 28 2016, 21:48

Jongin:
ineens kreeg ik veel berichtjers terug dat ik naar me scherm keek. Dit waren te veel berichtjes. Kon ik switschen tussen gesprekken? na veel geknoei wist ik het berichtje van luhan te lezen. *kan wel mag ik mensen mee nemen?* stuurde ik terug misschein wat dit ook wel fijn voor Marlon!.

Ik zocht het gesprek tussen marlon en mij terug op en las haar lap met tekst. *Er valt vast wel iets te regelen? En anders als je weer terug mag komen gewoon kei hard knallen en laten zien dat je super goed bent!* stuurde ik terug. I kwilde marlon dan morgen ook mee vragen

Lennie:
de jongens begonnen jongin de vragen of hij mee ging en ik deed maar of ik moe was. dat was wel legit want was nog steeds ziek en dat bedacht ik me nu net en natuurlijk op dan pas voel jeje ook weer echt kut. 'Ik ga weer terug. bedankt' Ik stond op en liep al weg het cafee uit.

baekhyun:
Ik begon aan me mouw te plukken. Ik was haar zowaar even vergeten.. Wat zou het pretpark leuk zijn aangezien we niet eens naar de kermis geweest waren terwjil ze dat zo graag wilde.. ene nee nee niet aan denken. Lennie ging weg. 'man je ziet er niet uit! riep ik toen ze o stond. 'Ben je nog steeds ziek?' okey nu daar de aandacht op dan vergeten ze vast marlon..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyzo feb 28 2016, 21:57

Marlon:

Ik reageerde ff niet meer.. zou ik het echt nog kunnen redden? Ik zag het allemaal maar zomber in. Misschien moet ik maar gewoon bij het maken van youtube covers blijven.. toen ging alles nog redelijk goed..

Luhan:

Ik liet niet merken datnik al bericht terug had van jongin * ja sure! The more the merrier!* stuurde ik terug. Op dat moment stond lennie op en zei dat ze weer terug ging. Oh man wat zag ze er uit! Ze qas blijkbaar ziek geweest en nog niet helemaal beter..

Chen:

Ik stond meteen op toen ik lennie spierwit zag. ' ik loop je wel zover het kan mee terug' zei ik tegen dr en legde mn arm rond dr schouders. Misschien als we een docent tegen kwamen mocht ik dr wel helemaal terug brengen.. wat een klote regel was dat nu!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyzo feb 28 2016, 22:03

Jongin:
Marlon reageerde niet meer maar Luhan wel. Ik wilde bijna me mobiel weg gooien want ik kon niet naar dat gesprek terug. aah!. okey gelukt. *okey! dan ga ik mee! tot morgen dan. gewoon 10 uur bij de ingang?*

Ik kreeg het langzaam odner de knie en was terug in het gesprek tussen mij en marlon. Maar ze had niet meer gereageerd. *hmm zin om morge met een paar klasgenoten naar het pretpark te gaan?* stuurde ik ik hoopte dat ze mee ging. daarna keeik ik yixing aan en vroeg of hij ook mee ging en hij knikte meteen dat hij mee ging!

baekhyun:
Ik besloot om ook mar terug te gaan' Morgen half 10 afspreken in het park?' vroeg ik nog  voor ik er uit ging ik keek chanyeol aan met ee nvragen blik of hij mee wilde lopen.

Lennie:
Cjogndae sloeg zijn arm rond me schouder. Meteen kwamen de tranen omhoog. nee gewoon sterk blijven en door lopen. We liepen het plein over waar ik echt begon te huilen. Ik stopte om me ogen droog te wrijven
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyzo feb 28 2016, 22:10

Luhan:

Ok ik wist nu zeker dat jongin mee ging. Ik glimlachte ' jonging gaat mee!' Zei ik blij. We spraken af om half tien bij de ingang van het park te verzamalen. We namen afscheid van elkaar * half 10 ingang van het park* stuurde ik nog naar jongin toe. Ik vrowg me af wie hij mee zou vragen... vast yixing.

Chanyeol:

* loopt me baekhyun mee terug. Weet ff niks*

Chen:

Toen we halverwegen waren barste ze opeens uit in tranen. Ik raakte lichtelijk in paniek ' he, wat is er? Als je je ziek vloet moet je morgen echt niet mee gaan hoor' zei ik tegen dr. Eigenlijk al helemaal weer vergeten waarom we afgesproken hadden.

Marlon:

Pretpark? Hmm.. aan de ene kant geen zin in ... maar ik had belooft vriendschappen een kans te geven.. * sure, mag ik alleen wel veagen wie er nog meer mee gaan?* stuurde ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyzo feb 28 2016, 22:15

jongin:
Ze reageerde weer! *yixing en de andere die ik weet is luhan de rest weet ik het eingelijk niet. Hi jzei dat het een groepje klasgenoten waren* stuurde ik terug en het was waar ik wiste niet meer

Lennie:
Ik snikte nog een paar keer na. 'nee wil graag mee' zei ik en wees naar school. 'wil echtn iet een weeken daar zijn als jullie weg zijn' Ik hapte naar adem. oh zo charmant.

Baekhyun
*hoeft ook niet z egaan gewoon naar huis toe baekhyun wilde geowon wat kwalitie time met chanteol xD*

Bij de deur aangekomen keek ik Chanyeol aan. 'thanks yeol!' ik gaf hem een manhug en keek mijn huis in. 'Zie je morgen!' Ik stapte naar binnen maar draaide me al snel weer om 'blijf je film kijkne?' riep ik ehm na
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyzo feb 28 2016, 22:28

chen:

ze kreeg bijna een paniek aanval man! ik werd nu best wel bang ' wat is er aan de hand.. is er iets gebeurt?' vroeg ik aan dr en toen schoot het me opeens te binnen! oh fuck jah ze was geschorst voor iets... 'rustig nu. adem in en adem uit. het komt wel goed' zei ik rustig tegen dr.

Marlon:

hmm... ik werd nerveus toen ik niet wist wie er nog meer mee gingen.. ik zat er echt aan te denken om toch nog af te zeggen. * oke... hoelaat en waar?* stuurde ik nog na een tijdje en begon weer richting huis te lopen. het werd nu wel erg laat.

Chanyeol:

'als je bang bent in het donker mag je dat ook wel gewoon zeggen hoor ' grapte ik naar hem en liep mee naar binnen. ik snapte wel ddat ie niet alleen wou zijn nu. 'wil je de muziek horen die ik geschreven heb voor ons optreden?' vroeg ik aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyzo feb 28 2016, 22:33

Jongin:
*half tien voor de ingang van lotte free* stuurdei k waarna ik met yixing nog even de danszaal in gingen. daarna gingne we slapen om nog een beetje uit gerust te zijn voor de volgende dag

Baelhyun:
'ja laat horen!' we warne heel de avond beizg en hij bleef daarna ook bij mij slapen. dat was echt heel fijn! wat was het toch een schat

Lennie:
'er zijn 3 meiden die me al vanaf de eerste dag treiteren slaan krabben kleineren' Ik haalde me mouwne omhoog en lied me arme zien die vol nagels stonden.'. En lied dat maar gewoon gebeuren. Maar vandaag pakte ze iemand anders en nam ik het dus voor haar op. Ik heb er eentje geslagen.. Dit zag meneer Park van geschiedenis. en daarom ben ik dus schorst! dat meisje dat ik wilde helpen.. zei gewoon dat ik uit het niks sloeg en en' I kbeogn weer te snikken. 'Ze hadden em laptop al gestolen voor we die opdracht hadden. Nu hebben ze hem volledig kapot terug gegeven.. kan geowon inet meer'' ik beogn weer op nieuw te huilen. 'niet// meer.. met me ... ouders.' snikte ik. wauw gooide iker nu echt ineens lles uit? wat was er mis met me
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyzo feb 28 2016, 22:42

Chen:

eindelijk vertelde ze me wat dr al die tijd dwars gezeten had. maar waarom heeft ze het nooit eerder verteld... dan had dit allemaal voorkomen kunnen worden. ik probeerde dr te kalmeren, wat moeilijker was dan ik had gehoopt. 'rustig, weet je nog adem in en adem uit. ' begon ik tegen dr. ik moest zelf ook mn best doen om rustig te blijven.. maar twee paniekzaaiers was nu niet erg handig. 'waarom heb je dit nooit eerder verteld. je had het nooit gewoon maar laten gebeuren. niemand verdient dat en jij dus ook niet ' zei ik daarna streng tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyzo feb 28 2016, 22:46

Lennie
Ik probeerde op me ademhalig te letten zoals hij zij, Maar dat lukte zo moeilijk. Ik kneep me ogen dichten en wachte even met antwoorden op zijn vraag want er kwam geen goed woord meer uit. Helemaal toen hij echt mega streng klonk. Het voelde of ik op me kop kreeg!. Ik haalde me schouders op. De tranen die net gestop waren kwamen weer terug. 'Omdat ik het niet durfde.. als ik niks gedaan had. was ik niet geschorst! en die meiden vinden altijd wel iets. ik dacht als ik het gewoon laat gaan word het vast niet erger.. En het werd ook niet erger tot ik iets terug deed.' Ik beogn nu de randne rond me nagles kapot te trekken omdat ik niet wist wat ik met me handen moest doen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyma feb 29 2016, 13:26

Chen:

Ik zuchtte misschien werkte niks terug dien op zn duur in nederland... maar hier helpt het je echt geen donder.. ze zijn echt meedogenloos... ik pakte dr handen vast zodat ze zichzelf geen pijn kon doen. ' als je er meteen mee gekomen was..al had je het tegen luhan of dyo gezegt.. jij wil mensen zo graag helpen. Maar anderen willen jou ook helpen.' Zei ik tegen dr ' het word alleen maar erger en erger als je niks doet'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyma feb 29 2016, 13:30

Lennie:
Jongdae pakte me handen beet en hield ze uit elkaar.Hij vertelde dat ik er eerder mee had moeten komen. kijk das nou iets wat ik dus nooit doe.. tot ik breek. Ik knikte maar dat hij gelijk had. Maar het is nu toch te laat... schorsing ene geen laptop.. Op dat moment kwamen er docenten aangelopen.' Uit elkaar en naar bed. jij die kant op' ze hij en draaide jongdae om naar de jongens slaapkamer en gaf mij een speelse trap tegen me kond. atans hi jdeed of het speels as.. maar het ws Mr Park... die westerse hater..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyma feb 29 2016, 13:35

Chen:

Ik had de docent niet zien aan komen dus ik schrok een beetje toen ik hem opeens hoorde. Het was mr park. Met die gast kon je dollen joh! Hij deed me denken aan chanyeol, zelfse familinaam hea. Hij zei dat het tijd was om naar bed te gaan en draaide me richting de jongens dorm. Ik nam afscheid van lennie en dat ik dr morgen weer zou zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyma feb 29 2016, 13:41

Lennie:
Ik sliep verdomt slecht en  voelde me alleen maar zieker worden. Dat werd morgen met ee nsjaaltje om lopen en make-up zodat het niet op ging vallen want ik wilde hier weg.. Gistere avond had MR park me helemaal naar de slaapkamer gebracht.. en niet eenes sorry zeggen. Hij zei helemaal niks.

De volgende ochtend knapte ik me snel op en samen met luhan liepen reisde we naar het park toe. We waren er bijna. 'hjeb je afgelopen week best wel  gemist!' zei ik tegen hem terwijl we de metro uit stapte. Ik moest een klein stukje rennen om hem bij te houden daarom pakte ik deonder kant van zijn jas beed. 'niet zo snel!' jammer de ik lachend

Baekhyun;
Dit werd me gedachte op iets anders zetten en met meiden flirten zorgen dat ik mijn gevoelens voor marlon vergat en gewoon door kon gaan. Normaal de opdracht uit voeren ende  beste van school worden om te laten zien dat het waard was mij niet  te schorsen. Yeol en ik stonde er als eerste van de groep. Blijkbaar gingen er nog een paar andere klasgenotem mee waarvan ik de naam neit eens wist.. hoe hun er achter geokomen ware ndat we dingen weet ik niet/ We stonden te wachten

Jongin:
Jap.. je raad ht al. ytixing had zich verslapen en we waren dus echt laat.. yixing werd pas om kwart over 9 wakker!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyma feb 29 2016, 14:00

Luhan:

Samen met lennie ging ik naar lotte work toe. Toen we de metro uitstapte begon ik al snel te lopen. Zo snel dat lennie me niet bij kon houden ' we zijn beetje aan de laate kant dus wil opschieten'lachte ik en nam weer grote passen.

Eenmaal aangekomen zag ik chanyeol en baekhyun al staan. ' sorry dat we wat laat zijn! ' riep ik terwijl we naar ze toe liepen. Ik keek rond en zag dat er veel meer van onze schook waren.. jongin had toch niet zoveel mee gevraagt?! Even later kwam chen aan aangelopen.

Marlon:

Waarom had ik hier ook al weer mee ingestemt? Ik werd nerveus van al die mensen om me heen. En jongin was ook nergens te bekennen! Ik pakte mn telefoon * pls zeg niet dat je je weer verslapen hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyma feb 29 2016, 14:23

Chanyeol:

Lennie luhan en chen kwamen ook eindelijk aan gelopen. ' ja man! We staan al dik 5 minuten te wachten! Kom eens een keer optijd man!' Lachte ik. Ok we waren bijna compleet.. alleen jongin nog. Ik keek rond om te kijken of hij er al was, maar ik zag hem nog niet. Ik zag wel iemand anders.. en ik schrok er een beetke van.. waarom moest zij nou ook precies vandaag hierheen komen.. nou maar hopen dat we dr niet tegen komen voor baekhyun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 59 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: