cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 21:06

marlon:

een hoopje ellende.. jup dat was wel een goede beschrijving van me op het moment. ik lag te trillen onder mn deken en had tegelijk een dikke laag zweet op mn voorhoofd staan. ik was kapot moe, maar kon niet in slaap komen door mn gedachten die in een negatieve spiraal zaten...

Chen:

uit hea... ik kon ook niet de dingen geloven die ze allemaal vertelde, het klonk tot een zekere zin wel iets wat ik zou doen... ik kreunde weer 'oke, dat gaan we dus echt nooit meer doen hea...' zei ik en keek naar dr. 'waarom ga jij ook niet gewoon liggen, je ziet er niet al te best uit.. niet lullig bedoelt' zei ik tot een zekere bezorgdheid tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 21:22

baekhyun:
Ik lipe op haar af en schudde haar heen en weer, 'marlon!' jammerde ik en keek haar aan. 'je ziet zo wit! je moet eten!' Ik begon haar op haar rug te duwen, 'kom op!  das niet goed zo lang in bed liggen! en en je moet eten koken!' Ik wist niet goed wat ik met haar aan moest. Als er iemand in ons huis ziek was zorgde me moeder voor hun. nou ja voor mij dan of voor me vroer ik deed dan nooit iets en wist nie ook niet wat ik moest doen.

Lennie:
'vond het best wel leuk' bracht ik terleurgesteld uit. Hij vertelde dat ik er niet uit zag. 'iemand moet voor jouw zorgen' glimlachte ik en ging naast hem zitten. 'kom eet die kippesoep' glimlachte ik als een moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 21:28

marlon:

uit het niets werd ik opeens door elk geschud. het was baekhyun natuurlijk.. en hij liep te zeuren over eten en dat ik wit zag. ja en dat schudden helpt dus niet he! oh oh... ik sloeg mn hand voor mn mond en sprong uit bed naar de wc toe. ik was er net optijd en hing erover heen alsof mn leven er vanaf hing. 'bestel wat ja als je honger hebt' kreunde ik uit 'ik betaal wel als we geen geld meer hebben' oh toilet, my best friend right now.

Chen:

'ik herinner me helemaal niks ' jammerde ik uit. en daar kwam haar koppigheid ook weer omhoog. ik zuchtte beetje geirriteerd ' jij gaat liggen en rustig aan doen, dan eet ik de kippensoep. deal?' zei ik tegen dr. ik moest echt deals met dr sluiten anders ging ze niks doen voor zichzelf..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 21:35

baekhyun:
ik keek toe hoe ze weg rende Ik liep achter haar aan en ging bij haar zitten ik deed het zelfde als wat ze bij mij gedaan had.' maar ik wil dat jij voor me kookt' ziei kz achtjes en legde me wang tegen haar rug aan toen ze voorover hing over de wc. 'HEt is saai zonder jouw in de kamer'

LEnnie:
hij begon weer dealtjes te sluiten. Ik glimlachte en liep naar de andere kant van het bed en lied me voorover valle. 'so' glimlachte ik zachtjes. 'wel eten heb met liefde voor je gekookt!' ze ik zachtjes en meende het. Ook al ging het niet goed maar ik had het met liefde gemaakt!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 21:44

Marlon:

Ik spoelde de wc door en stond met een zucht weer op. Ik poetste snel mn tanden ' fine... ik kook wel wat voor je' zei ik en liep naar de keuken. Ik maakte even snel wat te eten voor hem, kimchi fried rice. Toen ik klaar was zette ik het voor hem neer op tafel en liep zelf weerterug naar bed.


Chen:

Mooi ze lag op bed. Ik ging wat rechter op zitten en pakte de soep. Hetdeed me wel wat dat zehet voor me gemaakt had terwijl ze zich helemaal niet goed voelt. Toen ik het op had ging ik weer liggen. ' ik zeg brak dagje vandaag. Lekker miks doen.' Stelde ik voor
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 21:53

baekhyun:
ik kreeg een bord met eten en ze liep weer weg. Ik krulde me lip op en lied met me bord achter haar aan. 'marlon!' jammerde ik en keek haar aan toen ze terug in bed lag. Ik lied me schouders zakken en liep terleurgsteld terug. DAar ging ik terug achter me laptop ziten als eenverloren vergeten puppy die geen aandacht kreeg.

Lennie: Chen draaide zich naar me toe en stelde voor om een dag niks te doen. ik stak me duim op. maar toen veranderde me blik. 'ook geen filmpje?' vroegi k zielig en wees naar het grote scherm aan het voeten eind.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 22:06

Marlon:

Ik miste alles.. ik miste dansen.. hoe ik mn gevoel niet kon uiten... ik miste mezelf zijn.. ookal was ik de afgelopen dagen meer mezelf geweest dan ooit.. masr dat was niet hoe ik me veilig voelde. Had ik spijt van de afgelopen dagen? Nog niet,... only time will tell... ik hoopte niet dat het ging gebeuren... en ik wou niks liever dancnaar baekhyun toe gaan, in huilen uitbarsten en vragen hoe het mou tussen ons zat.. was dit alleen maar voor de opdracht? Of waren er dadwerkelijk gevoelens aan vast gebonden.. ok het huil gedeelte hoefde ik me niet langer zorgen over maken.. dat gebeurde al..

Chen:

Ik weet niet hoe mn hoofd zal reageren op fel licht en flitsen, maar ze kink zo zielig. Kon ze ook niet gewoon een mjnuut niks doen als ze ziek was? Echt ze werd weirder met de dag. Ik lachte ' ga je gangz'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 22:12

Lennie:
Ik glimlachte en ging wat knuffels benende halen. daarmee ging ik leggen en zette de tv aan. Ik dimpde de felheid wel flink wanthet deed zeer aan me ogen. Ik ging op me buik liggen metm e voten naar de kussen toe. Ik legde ze er niet op dat vond ik smerig. Zo liggen viel ik echt heel snel in slaap.

Baekhyun:
uren gingen voorbij en ik ging me steeds meer vervelen. Ik hees me lip op en liep de kamer in. 'Marlon!' jammerde ik weer. Maar ze anwoorde met een snik. Ik liep geschrokkenb op haar af en ging naast haar zitten op de grond. 'wat is er?' vroeg ik en bekeek haar hoofd. Als het nodig was hees ik de dekens op.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 22:19

Chen:

Ze stond op en ik wou dr tefug in bed trekken maar ze was te snel. Ze kwam eben later terug met een stel knuffels van de kermis gister. Ze ging weer op bed liggen, dit keer andersom mef dr hoofd aan het voeteneind. Ze zette de tv aaan en dimpde hem gelukkig hard nar beneden. Ik lette niet echt op de film.. was mog te moe, en een half uur j de film was okk iemand anders inslaap geballen. Ik lachte en pakte een extra deken uit de kast, legde deze over heen en zette de tv uit.

Marlon:

Mn coconnetje werd open gebroken door baekhyun. Hij vroeg wat er was en ik kon het niet langer houden. ' is dit alleen maar voor de opdracht?' Snikte ik, ' heb ik een legit reden m spijt te hebben van alles? Was ik achteraf beter af geweeest om toch door te gaan met jongin?' Snikte ik aan 1 stuk achter elkaar ' ik moet wat duideljjkheid.. ik wil niet da tals we straks weer terug zinn op school dat alles weer terug gaat naar het oude'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 22:25

baekhyun:
ZE gooide er alles uit en was bang dat ik dit alleen voor de opdracht deed. ik schudde me hoofd. 'Het was niet voor de opdracht' zei ik zachtjes. Maar toe ze bijna huilend vroeg ofze beter naar jongin had kunnen gaan knikte ik zachtjes. nee niet dat ik niet van haar hield maar i kwas niet de meest beste vriend die je kon wensen. niet omdat ik niet trouw was. Maar ik wist gewoon niet hoe i kvoor andere moest zorgen iedereen zorgde altijd voor mij. En ik wist dat jongin welgoed voor haar zou zorgen. 'waarom zou je er spijt van hebben?' vroeg ik lichtjes geraakt

Lennie:
doordat de tv uit ging keek ik slaperig op, me hofd voelde weer lekker zwaar aan. Chen had dekens over me heen gegooit. 'waarom zet je de tv uit!' jammerde ik slaperig. Ik rolde me op en sloot me ogen weer even. 'voel me niet goed' fluisterde ik zachjtes ne kroop aar chens lichaam toe. Ik wilde me groot houden maar ik voeld me echt niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 22:33

Marlon:

'Omdat ik bang ben ok? Ik ben bang dat je straks weer gaat doen zoals eerst als we rond andere mensen zijn... wat zijn we? Zijn we een kopel? Partners die de vhemie opdracht way to serious nemen? Friends eith benefits? ik weet dat het ook een deel aan mij ligt.. ik praat niet .. maar.. ik ben gewoon bang ' zei ik zacht op het einf. Ik had geen enkele vorm van zekerheid... en ik was als de dood daarvoor.

Chen:

Shif ze werd weer wakker! ' nou slaspkop, daarom zet ik de tv uit' zei ik tegen dr ' nerm nou gewoon je rust.. ik heb maar een mega kater.. jij aan de andere kanyt, bent gewoon ziek.' Zei ik streng tegen dr en liet dr tegen me aan kruipen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 22:38

Lennie:
ik rolde me op tegen chen aan en sloot me ogen. rillingen liepen over me rug heen. Ik viel vrij snel in slaa dankzij Chen zijn warmte. 

baelhyun:
ze bleef vrage nwat we waren. 'wat wil jij?' vroeg ik zachtjes. 'Ik moet wel zeggen dat ik geen goede vriend zou zijn' dat zei ik zachtjes. 'ik kan gewoon niet goed zorgne voor andere en weet niet hoe het moet enalles. En ja jongin zou een veel beter vriend zjn'. zei k zachtjes en keek haar met puppy ogen aan. 'wat wil jij dat er gebeurd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptydi feb 23 2016, 22:44

Marlon:

Ik beet op mn lip...  het was aan mij he,... ik nam diep adem, en met ontiegelijk veel pijn in mn hart zei ik de volgende woorden ' we zijn partners die te ver zijn gegaan... niet voor de opdracht.. maar er hing gewoon teveel sexuele spanning tussen ons ' zei ik zo rusyig mogelijk. Mn hart brak met de woorden die ik zei, maar het was beter op de langere termijn. Ik weet ook niet goed hoe ik voor anderen moet zorgen namelijk.. ik ben ontiegelijk selfish namelijk.. en ook al zei ik alsof ik het meende, mn tranen werden alleen maar erger. I liked him.. allot.. i just couldnt say it..

Chen:

Ze viel vtij snel weer in slaap naast me. Ze rilde echt geel erg, en boelde heel warm aan. Ik ging steaks wel opzoek naar wat medicijnen voor dr. Nu eerst wel verdiende rust pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptywo feb 24 2016, 15:46

Baekhyun:
Dit kon ze niet menen. Dit loog ze.. Meteen brak me hart. Ik keek haar aan. 'okey' zei ik zachtjes. Ik stond op. Dit was eigenlijk niet wat ik gehoopt had dat ze zou zeggen. had liever gehad dat ze vertelde dat we jet langzaam zouden op bouwen en gaan date.. Mar ze zag het echt als een fout. Ik stond op en wilde nog iets zeggen maar kreeg niks over me lippen heen
Seoul school of art - Pagina 52 Tumblr_m734mhpF2L1qaq010

Lennie:
*ziek*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Emptywo feb 24 2016, 16:57

Marlon:

Nee.. nee hij moest door hebben dat ik gewoon keihard uit me nek stond te lullen. Dat ik het niet meende.. niks niet.. ik wou hem slaan.. en boos worden waarom hij het nou niet merkte dat ik loog. ' nee, je moet zeggen kaebsong en dat ik niet moet liegen..' zei ik zacht. ' dat we samen moeten leren hoe je voor andere moet zorgen... ' ging ik verder. Gewoon zeggen wat hij moset zeggen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 52 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 52 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: