cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 19:15

jongin:
*ziek Ko van deze wereld af overtrained of hoe jehet ook wil noemen*

baehyun:
Ik deed wat ze zei en pakte haar tas. Ik rende greep haar tas en rende naar haar toe. Ik ging naast haar zitten en keek jongin geschrokken aan. ''omg jij sukkel'' grommde ik tegen jongin niet weten wat hij nou precies gedaan had. Ik keek marlon aan '',oet ik iets of iemand bellen"

Lennie:
''wat??'' vroeg ik toen jongdae iets zei. Ik kek over zijn schouder mee en toen ik zag da thet een mail was van school las ik het snel. Ik zag de namen boven aan staan. Maar ook en Yixing stond onder hem.  ''das bale voor hem denk dat hij het toch niet aan kon om gedumpt te worden voor een zanger'' zei ik eerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 19:25

Chen:

Wat Lennie zei zette me aam het denken.. ' of omdat hij niks anders dan aardig en behulpzaam is geweest tegen of haar en baekhyun het tegenovergestelde.. het lijkt wel een drama plot ' lachte ik beetje op het eind ' poor guy... die yixing heeft ook nog niemand.. en hyoyeon ( officieel van girls generation maar jah!) Ook niet... damn die 3 zouden wel een goed trio maken zeg!'

Marlon:

' sukkel is ligt uitgedrukt.. ' ik wist precies wat dit was.. overtrainen.. veel te ver gaan.. ' al dat trainen heeft geen nut als je geen partner vind en van school gestuurd word' zei ik pakte mn tas die baekhyun voor.meg gehaalt had. Ik pakte een reserver shirt en flesje water uit. Maakte deze nat en legde hem op zn voorhoofd om zn koorts te laten zakken. ' hij moet nasr de ziekenboeg.. en wij krijgen hem daar nooit heen...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 19:32

baekhyun:

'ik kan chanyeol belle en zo.. hij is groter en sterker'' ik keek hem aan. ''waarom doe je zo iets!' vroeg ik hem en voelde zijn nek. aissh wat warm!. ''ik denk dat we snel moetne zijn wieweet hoe lang hij hier al ligt!'' ik keek marlon aan zou ze zich schulidg voelen ze had hem de schuld gegeven dat hij hye had gelooft e enzo. ik probeerde te glimlachen. ''zegmar wat ik moet doen en ik doe het voor je''

Lennie:
''kan'' zeii k rustig en las de mail nog is. 'hopelijk aken ze een uitzondering. maar ik denk niet dat ze jongin van school sturen. hij is hun top student in alles.'' zei ik rustig ne ging zitten. '' zou zker een mooie drama zijn. miss alleen evil parents''. ik keek op de klok. ''gaan we nog oefenen?'' vroeg ik want anders ging ik wel conditcie trainen doen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 19:53

Marlon:

ik knikte toen hij vroeg of hij chanyeol moest bellen. hij kon Jongin wel naar de ziekenboeg brengen. 'tell him to hurry' zei ik zacht. ik voelde me zo schuldig... dit was mijn schuld... maar.. ik wist niet dat dit hem zo hard zou raken... of was er iets gebeurt tussen hem en Hye? 'is this my fault?' vroeg ik zacht aan baekhyun. ja ik spreek engels als ik me kwetsbaar voel..

Jongdae:

ze had een punt.. ik hoop maar dat ze een uitzondering gingen maken. ze vroeg of we nog gingen oefenen ..ok now or never jongdae 'ik wil wel.. maar wil jij ook? weet dat ik niet je favoriete persoon ben.. dus als je ff een pauze wilt is dat goed' zei ik aarzelend.. oh man had ik dat nou echt gezegt?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 20:03

Lennie:
''hoop het ook. Gun het jongin echt niet. HEb hem afgelopen paar dagen niet eens uit de dans studio zien komen'' bekende ik. Ik en kyungsoo moesne altijd langs danszaal 1-4 en jongin was er altijd.

Ik keek hem lichtjes boos aan toen hi jdat zei, Maar hey hij had gelijk. ''okey dan ga ik'' zei ik en pakte me spullen. 

baekhyun:

Ik appte chanyeolm eteen *hyung kom! nu! danszaal 4 en schiet op!* stuurde ik ehm en luisterde naar marlons vraag.''ik weet het niet. hij is altijd al een doorzetter geweest. Voor zijn solo had hij zich ook opgelsoten. oke niet zo erg als dit maar bijna. Dus het is ook zijn eigen karakter'' zei ik zachtjes ne pakte haar hand beet. ''je deed alleen maar wat jouw he beste keek daar kan niemand je op aanspreken echt niet.'' ik keek van Jongin naar haar. 'En als ze jouw aan kijken is het mijn schuld want als ik niks had voorgesteld had je gewoon me them gedanst;''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 21:01

Chen:

en daar ging ze... good job jongdae, nee echt dit ging lekker! laat dr gewoon weg lopen joh, je hebt zelf gezegd dat het goed was.. is allemaal je eigen schuld.. je doet je best maar blijkbaar is je best niet goed genoeg...

Marlon:

baekhyun pakte mn hand vast en zei dat het niet mijn schuld was, dat ik niet had kunnen weten dat dit zou gebeuren.. en dat als het iemand zn schuld is, dat het ze zijne was omdat hij het aan mij voorgesteld had... ik beet op mn lip en schudde mn hoofd 'nee... het is ook niet jou schuld... ik ben blij dat je het voorgesteld en voor elkaar gekregen hebt.. anders was ik waarschijnlijk eerder weer gaan trainen en blijvend letsel opgelopen mij kennende' zei ik en keek hem aan met een glimlach. ik had wel een kleine prikkeling in mn ogen, nope, niet huilen nu! nergens voor nodig.

Chanyeol:

ik was bij hyuna aan het chillen, en muziek aan het schrijven. echt als ze gingen beoordelen over onze chemie op het podium, dan scoorden wij zeker een A+! ik kreeg bericht van Baekhyun dat ik snel naar danszaal 4 moest komen. ik zuchtte 'baekhyun heeft weer een noodgeval.. sorry babe ( KOTS!) maar moet gaan' zei ik. hyuna hield me even tegen en gaf me een dikke zoen en zei dat ik vanavond weer moest komen. ik grijnsde en ging er vandoor * Beter dat dit belangrijk is en niet 1 van je grappen! Hyuna en ik waren net zo lekker aan het chillen* stuurde ik naar hem toe terwijl ik die kant op liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 21:09

baekhyun:

Ik probeerde positief te blijven. Mar het was lastig. *jongen grap niet schiet gewoon op!* stuurde ik terug. Straks was JOngin echt ziek geworden en dan moest hij echt als een gek naar de ziekenboeg.

Maar voor Chanyeol er was bewoog hij. Ik keek met groten ogen. MEer omdati k me dood schrok dat hij ineens bewoog.

Jongin:
Mehoofd voelde iets kouder aan. OKey ik had genoeg geslapen of gerust of wat ik ook po d rond deed. Ik moest de beste worden... En dan zelfs zonder partner. Ik schoot overeind en alles werd duizelig iets viel van me hoofd af. Met dichtgeknepen ogen probeerde ik rond te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 21:20

Marlon:

voordat er weer wat gezegd kon worden, voelde ik iets op mn schoot bewegen. ineens schoot Jongin omhoog en viel de natte doek/shirt van zn hoofd af. hij begon een beetje rond te kijken maar het zou me niks verbazen als er op dit moment niet echt wat bij hem binnen kwam. ik duwde hem voorzichtig weer terug naar beneden toe ' slow down... je hebt een flinke koorts.. ' zei ik rustig. waar bleef die chanyeol nou!

Chanyeol:

oke geen grap dus.. ik begon wat sneller naar de danszaal toe te lopen. ik vroeg me af wat er aan de hand kon zijn... wait.. wat deed baekhyun in de danszaal! hij mocht nog niet lopen laat staan trainen! je gaat me toch niet vertellen dat hij dat wel is wezen doen en nu nog ergere blessure heeft en helemaal niet meer kon staan! ok ik begon nu te rennen. na een paar minuten was ik aangekomen en rende ik naar binnen toe 'Ok wat is er aan de hand!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 21:25

Lennie:
Ik rende naar de sportzaal. Ik had knal rode ogen. Waarom omest ik voor jongdae keizen! Waarom! waarom had ik ja gezegt! Ik ging naar de loopband om er alles uit te gooien. STomme opdracht stom land stomme azians en dan vooral Jongdae!.. en chanyeol en... Iedereen! Met me gedachte op nul en flinke hoofdpijn  rende ik door. Ik dacht gewoon te veel dat was mijn probleem.. Maar ik wist ook niet hoe ik dat uit moest zeggen, En als ik eenmaal negatief dacht bleef dat ook ff zo. Zeker als ik dan met een jongen om moest gaan dadgelijk.. en dan ook nog een belangrijke eindopdracht.. Dan kwam ik e gewoon niet meer uit.. weet dat ik niet je favoriete persoon ben. ging er door me hoofd heen.. nee goh! Komt er ook iemand achter!. NIet dat ik een legit reden had om hem niet te mogen.. was gewoon een gevoel.. uurgh hersnes please take a time out!

Baekhyun:

''SNEL HYUNG!'' zei ik en wees naar jongin die ophoog probeerde te komen ''we wilde znag oefenen maaromdat de zangstudios bezet zijn dachten we hier te gaan toen vondne we JOngin en nu wil hij niet blijven en..'' ik wees naar jongin die er dood uit zagmaar toch door wilde gaan

JOngin:

ik werd weer terug naar de grond getrokken wacht deed me lichaam dat. Weer ging ik overeind deze keer ging ik op me knieens iztten en keek naar voren. Waar kwam die hoofdpijn vandaan... Me arme begonnen te trillen en me benen ook. Toen me beeld iets beter werd keek ik naar Marlon. Ik schudde me hoofd ik meost vast aan het dromen zijn.

''Nee moet me chorocrafie afkrijgen'' kuchte ik en probeerde op me gammele pudding beentjes te staan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 21:48

Marlon:

Oh thank god chanyeol was hier! jongin was al weer bezig met opstaan en zei dat hij zn choreografie af moest krijgen. ' in deze conditie krijg jij niks af. het enige wat je behaald is blijven letsel als je je lichaam geen rust geeft' zei ik streng tegen hem. het scheelt dat hij niet de kracht had om ook maar iets te doen.

Chanyeol:

ik keek geschrokken naar het spierwitte en bezweette gezicht van jongin. zn hele lichaam trilde en begon te hoesten. ok die moest gouw naar de ziekenboeg heen... en snel! nu snapte ik waarom baekhyun me geappt had. hun konden jongin niet vervoeren natuurlijk. het scheelde dat hij al op zn knieen was gaan zitten. ik ging voor hem zitten en keek baekhyun aan. als hij hem nou ff een duwtje gaf, dan lag hij zo op mn rug en kon ik hem optillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 21:58

baekhyun:
Ik snapte chanyeol gebaar en gaf jongin een zetje die slappe jongen had een klein tikje nodig of hij lag om. ik zuchte en stond ook op. ''laten we het oefen maar overslaan denk dat er nu iets belangerijksers is.. Zorgen dat jongin geneest en in bed blijft en iemand zijn partner word'' zei ik en hupste achter chanyeol aan ''tanks hyung dat je wkam!'' zei ik en probeerde hem bij te houden ik keek naar jongin en zijn lichaam, ''ligt het aan mij of is hij ook echt te mager?'' vroeg ik en draaide me om om te kijken of marlon nog in debuurt was..

Jongin:

Wat waren er nog meer mensen. Ja maar kom op!. ik moest trainen... Als marlon niet met me ging trainen.. moest ik beter worden! Ik keke naar buiten heh de zon.. welke dag was het? 
ik voelde hoe ik voorover viel en daarna werd alles weer zwart
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 22:16

Chanyeol:

gelukkig snapte baekhyun mn gebaar en gaf jongin een duwtje en hij lag op mn rug. ik stond op. man wat was hij ligt... dat kon niet goed zijn.. baekhyun was zelfs zwaarder.. en hij was veel kleiner dan jongin.. ik begon naar de ziekenboeg te lopen. baekhyun kwam vlot achter me aan en het was hem blijkbaar ook opgevallen dat hij echt te mager is. 'hoe is dit allemaal gebeurt? enig idee.. gaan de verplegers vast en zeker vragen'

Marlon:

chanyeol tilde jongin op en begon weg te lopen. baekhyun stond ook op en zei dat er op het moment iets belangrijkers was dan oefenen. daar had hij gelijk in. ik stond zelf ook op en kwam langzaam achter ze aan. i couldnt shake the feeling that this was all my fault...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 22:21

Baekhyun:

Chanyeol vroeg wat de rede kon zijn. "Stress.. Over trainen.. Geen zelf respect?.. Te fanatic" somde ik op. "Iemand dit zijn vertrouwen heeft gebroken..." hoorde ik een kippige steen zeggen. Ik draaide me om een keek recht in de ogen van trut 1. "Iedereen weet hoeveel lijn jullie twee die jongen gedaan hebben.." ging ze verder met haar arme onder elkaar. "Zun gevoelig jongen... Een dan op die manier hem breken.." ze deed haar haar goed een keek ons aan. "Erg dat omdat je zelf niet kan dansen sloop je jongin maar zodat die rivaal weg is" zei ze tegen marlon.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 22:33

Marlon:

ik hupste langzaam achter de jongens aan.. ze waren redenen aan het opsommen waarom jongin zoiets zou doen. en toen kwam opeens yeri ( wil dr ff een naam geven) uit het niets en begon dr eigen redenen op te sommen.. iemand zn vertrouwen gebroken... ok die was terecht.. maar de rest was ze zei dus absoluut niet! ' waarom zou ik dat doen! ik zie jongin helemaal niet als rivaal. ik heb onwijs veel respect voor hem dat ik het niet kon maken dat hij slecht beoordeeld zou worden door mijn blessure.' zei ik terug naar dr. ik had mn armen over elkaar gedaan als mn krukken niet in de weg zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Emptyvr jan 15 2016, 22:40

Lennie:


Pad toen mr benen echt verzuurt waren stopte ik. Oké dat was fijn!. Nu lekker douche een naar bed. Ik wist niet dat luhan een kyungsoo wilde praatte. Maar ik wist werk daar ik mee rust ging nemen. Ik Leo door de gangen een besloot korte te halen voor mijn hoofdpijn. Dus eerst langs de ziekenboeg.

Yeri:
Ik begin hard te lachen. "Niemand belooft dat smoesje.." lachte ik hard. "Iedereen ziet hoe jij doet. Het enige wat jouw uitmaakt mee cijfers.. Een dat zou je ik halen over iemand anders zijn rug.." lachte ik een draaide me om. Mee liedje blonde hare vielen meteen terug in model een mijn perfecte lichaam bewoog sierlijk toen ik weg liep.

Baekhyun:
Ik draaide mr om een pakte marlons Haag. "Trek jr er niks van aan" ik probeerde haar mee te trekken. Chanyeol was al in de ziekenboeg. Ik ging achter marlon lopen zodat ze niks grote kon doen.

In de ziekenboeg aangekomen ging ik vermoeit naast zijn bed zitten. Die goede vrouwelijke verpleegster ging hen verzorgen. Ik bewerken haar lichaam een knipoogde naar chanyeol. Waarna ik me duim op stak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 26 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 26 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: