cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyvr feb 19 2016, 12:59

Baekhyun:
full body! me buik begon meteen te tintelen. hoe dan ook ging ze die aan mij geven! ik was iets langer en kon overal makkerlijker bij!. Ik huppelde wat rond en had uiteindelijk de slaapkamer en badkamer camera vrij gemaakt dat waren 6 camera's in totaal. Ik huppelde naar de woonkamer. ''Heoveel ehb jij er al!' vroeg ik om te weten of ik harder moet werken ofop de bank kon gaan zitten genieten hoe ze verloor

LEnnie:
'damnt!' jammerde ik dat hij er niet in trapte!. Ik gilde bijna tot de tranen uit me hogen kwamen. Het gille nwerd lachen en langzaam kwam ik in de slappe lach. 'je haar zit leuk!' lachte jongdae boven de wind uit. 'wat?' riep ik terug maar al snel werd er geflitst. Meteen begon ik me haar goed te doen wat geen zin had in de snelheid. 'DAT MEEN JE NIET!' riep ik. We stapte uit en ik probeerdeChen de andere kant op de krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyvr feb 19 2016, 13:45

Marlon:

Al gezegt dat ik een hekel ahd aan zo klein zijn? Nee? Nou dasr komt ie dan. Ik haat het dat kk zo klein ben! Ookal was het hier beter te doen dan thuis, hier was ik gemiddelde lengte voor meiden.. maar ik kwam zo moeilijk bij die camara's! En om het nog erger te maken kwam baekhyun met xon kut grijns op zn gezicht vragen jeoeveel ik her al had.. ' 3...' zei ik zuur.

Chen:

Toen de rit afgelopen was, trok lennie me de andere kant oo. ' oh dacht het niet hea! Kom dexe kant op! Hier xijn de fotos' lachte ik en trok dr mee de andere kant weer op. Eenmaal bij het foto standje aan gekomen zocht ik nasr onxe foto. Het duurde niet lang voordat ik hem gevonden had, en ik kwam nirt meer bij van het lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyvr feb 19 2016, 13:51

Baekhyun:
ik lachte en lied me op de bank vallen. ''dan laat ik je nog eeven tobben!' lachte ik hard en deed me benen en arme over elkaar 'nog een klein stukje je hebt hem bijna!' lachte ik vol plezier!. ''bijna! ga op je tenen staan dan kan je er wel bij!' 

Lennie:
'Nee!' zei ik boos en begon hem weg te duwen.'Dit vergeten we!' gromde ik en bleef duwden maar begon ook te lachen. Ik trapte hem een paar keer tegen zijn kont aan. 'laten we wat eten kopen!' ze iik en wees naar de mert
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyvr feb 19 2016, 14:09

marlon:

ik gromde een beetje toen ik hem zag genieten over het feit dat ik er niet bij kon. na nog een paar minuten te hebben staan kloten gaf ik het op. 'oke! jij wint... nou kom me helpen anders kan je je prijs niet innen' zei ik lichtelijk geirriteerd tegen hem.

chen:

ik haalde een paar keer diep adem om bij te komen van mn lachbui, wat langer duurde dan ik wou toegeven. ' nee! wacht dit ga ik dus nooit vergeten hea!' zei ik tegen dr en betaalde voor de foto om mee te nemen. ' deze ga in inlijsten voor aan de muur' lachte ik nog een keer. ik had dr wel genoeg geplaagd dus stemde er mee in om over de markt te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyvr feb 19 2016, 19:28

Baekhyun:
Ik stond op en genoot al van het idee vna een massage. Asl me maar niet aan me enkel ging zitten! dat leerde ik haar vliegen.. Ik ging bij haar staan en keek haar aan. Toen langzaam naar de camera en terug. Ik lachte en liep naar de stoel toe. 'zoals chen zegt.. pak er iets bij' ik klom op de stoel en zette de camera uit. 'Dat is 7!' lachte ik en keek de kamer rond. ik deed er nogeen paar uit en volgens mij hadde we nu alles gehad. 'Dat is dus 11 tegen?'

LEnnie;
Hij kocht hem.. Ik keek hem boos aan ''Ik krijg je nog wel!' gromde ik. 'Dat ding gaat vanavond de fik in als we een bonfire gaan maken!!' riep ik boos. Niet dat ik echt boos was.want hij had het met zijn eigen geld gekocht aangezien ik de pas had!. sukkeltje dat het was!. We liepen over de mert en kochte allerlei eet dingen. MEt me mond vol keek ik naar hem. #hamstermode on
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyvr feb 19 2016, 21:24

Marlon:

Ik stak mn tong uit toen ie begon over hoeveel camaras hij nu al had. ' ik had die uitdaging nooit aan moeten gaan. Ik verander mn gedachten! Verliezer krijgt de masage' grijnste ik maar hem. Het ging zowiezo wel een win win situatie worden maar hea! Kan niet tegen mn verlies hea.

Chen:

Ik stakd de foto in mn broek. Ja dat leees je goed. IN mn broek! ' die foto krijg je noot van me!' Lachte ik. Dan moest ze wel in mn gaan zitten graaien. Ze kocht echt een shit ton aan eten op de markt en propte dr hele mond vol als een hamster. Ik had bijna de neiging om in dr wangen te poken maar weerhield me. Straks spuugde ze alles nog uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyma feb 22 2016, 14:25

baekhyun:
'WAT! dat hadde nwe niet gezegt!' jammerde ik maar wees naar het bed. 'ga! Nu zal je het ook voelen ook!' riep ik nep boos en lachte daarna hard. 'Als je niet binnen 5 tellen ligt!' Ik liep naar het bed en wachte tot ze zou gaan liggen. Daar sleurde ik met kracht haar shirtje uit en Ik draaide haar zo dat ze op haar rug lag. Ik ging op haar kont zitten en begon te masseren bij haar nek daarna haar schouder en haar armen. TOen haar rug met me handen gleed ik langs de zijkant van haar borsten. (als ze een bh aan heeft:)Toen me handen vor de zoveelste keer over haar BH randje ging word ik een beetje geirriteerd. Met em vingers gleed ik onder het bandje en lied hem los schieten. 'Dus makkelijker!' gaf ik als opmerking.

Lennie:
Ik begon eten in zijn mond te duwen en bleef naar die foto kijken. Het ging me wel lukken hij moest het alleen vergeten dan bam!. (ff zegge nwaar hij echt precies zit XD) hoe langer we bezig waren en over de mert liepen des te meer vergat ik dat dit een voor een opdracht was en begon echt te genieten. ik genooot altijd wel als hij er bij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyma feb 22 2016, 19:04

Marlon:

Ik stak mn tong uit naar hem toen ie begon te jammeren dat we dat niet afgesproken hadden. Ik wou snel op bed springen maarnbaek had geen geduld en sleurde me al mee die kant op, trok zzonder pardon mn shirt uit draaidr me op mn buik en ging op mn kont zitten. Het ging allemaal zo snel dat ik er beetje duizelig van werd. En toen begonnen zn goddelijke handen, van mn nek naar mn schouders, armen en uiteindelijk mn rug. Ik liet een paar kreuntjs van genot uit n was ff van dezr wereld. Tot opeens mn bh losschoot. 'Heee!' Zei ik nep diep beledigd

Chen:

( foto zit letterlijk in zn broek. Niet broekzak maar broek. Dus je mag lekker je hand erin graaien als je nem wilt) ze begon eten jn mn mond te proppen en ik moest dr met alle macht tegen houden anders zou ik zo stikken in al het eten. ik was allang vergeten dat we eigenljjk bezig waren met een opracht. Ik wil opdrschten niet als excuus gebruiken om iets leuks met dr te doen namelijk,
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyma feb 22 2016, 19:13

Baekhun:
Ik glimlachte toen ze zich beledigd voelde. Ik leunde voorover en kuste zacthjes te plek waar haar bh bandje zat. Met me hand bleef ik haar rug en zij masseren. Ik ging weer recht zitten en verlegde haar hraen zodat ik nu ook haar nek kusjes kon geven. MEt me handen op haar schouders begon ik haar nek te zoenen.


Lennie:
ik lachte toen hij me tegen hield. 'Eten! anders krijg ik je niet misselijk!; jammerde ik. Ik stopte me spul in me tas en pakte zijn hand opnieuw beet. Ik trok hem terug naar de kermis zelf. Bij de grijpautomaten bleef ik staan. Ik bleef even bij een grijpmaschien staan met stitch er in. damnt waarom kon ik dit soort dingen niet. (dat is gelogen ben er best wel geod in XD maar moest toch hebben wat ik niet kan HAAH jk jk)  'body shaker again?' vroegi k niet weten wat er nog meer was omdat ik dat nog niet geize had
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyma feb 22 2016, 19:25

Marlon:

Ookal deed ik alsof ik boos en beledigd was, ik kon het alsnog niet erg lang volhouden met die kusjes die ie me allemaal gaf. Ookal had ik door waar hij naar aan het aasen was, hij kreeg het echt niet zomaar voor elkaar. Ik wiebelde een beetje heen en weer ' massaaaggeeee' zeurde ik naar hem en grijnsde.

Chen:

' je laat me eerder stikken dan dat je me misselijk maakt ' lachte ik naar dr en ze stopte eindeljjk met het geprop. Ze trok me weer mee terug naaf de kermis en bleef staan bjj de grjjpmachines. Ze staarde er een tijd naad en ik deed mn best om te vjnden waar ze specifiek naar staarde. Ze vroeg daarna of we nog een keer in de body shaker gingen, ik schudde mn hoofd ' wil je daar iets uti?' Vroeg ik en wees naar de machjnes
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyma feb 22 2016, 19:29

baekhyun:
''nou!' piepte ik en ging verder op haar boven bneen zitten zodat ik nu goed haar onderrug kon masseren. Ik sloeg haar kont over en begon aan haar boven benen terwijl ik iets lager ging zitten. Dit ded ik netjes tot ik bij haar voetne aan kwam. 'Gaat wel lastig zo met je broek nog aan' merkte ik op en begon haar sokken? schoenen? sloffen? uit te doen.

Lennie;
'nee' jokte ik. Ik begon aan zijn mouw te trekken dat we daar weg moesten. Ik wilde er wel eentje maar ik ging hem toch niet vragen omdat voor me te doen.... 'kom we gaan ergens is! Anders ga ik verder met je te laten stikken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyma feb 22 2016, 19:35

Marlon:

Tot mn verbazing ging hij ook nogngewoon verder zonder verder te zeuren. Hij begon over dat het wel lastig was zo mrt mn broek. Ik begon te lachen' ten eerste is het gewoon een legging. De dag dat je mij in een broek vind, is de dag dat de wereld vergaat. En ten tweede, als je er last van hebt danmoet je er wat aan doen ' zei ik tegen hem terwijl hij mn huissokken uit deed.

Chen:

Ik pokte dr op dr voorhoofd ' nirt liegen! Anders ga ik gewoon uit ekk ding wat winnen hoorz'nlachte ik en liep al richting de machines toe om aan de eerste te beginnen. Ik vond dit soort spelletjes echt te leuk, en was er ook nog redelujk goed in ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyma feb 22 2016, 19:40

Baekhyun:
hehe ze gaf me de toestemming om haar legging uit te treokken en dit lied ik me geen tweede keer zeggen. Ik pakte de pijpjes beet en trok er aan. Ik lachte hard toen het zo grappig uit ging. Het wa nog een hele klus et hara op haar buik. NA veel gelachen en geschort was hij uit. 'Doe volgende keer alleen een rokje aan!' jammer de ik en ging terug op haar zitten. DEze keer met me rug naar haar hoofd toe en me gezicht gericht naar benen toe. I kbegon te masseren en kwam steeds hoger. Me wangen werden roder.. Met me duimen geleed ik langs het randje en deed hem goed.

Lennie:
hij pakte met zijn handen mijn hoofd beed. Ik keek heem recht in zijn donkere bruine ogen. Hij zei dat ik niet moest liegen en ik had het gevoel dat een engel me op me donder gaf. Hij lied me los. beetje verward bleef ik staan. Ik legde me hand op me wang en volgde chen met me ogen. hij liep naar de maschienes toe en begon te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyma feb 22 2016, 20:32

Marlon:

ik begon echt hard te lachen toen hij mn legging uit probeerde te krijgen. ik hielp natuurlijk voor geen meter mee! maar na een tijd er aan getrokken te hebben was het hem toch gelukt. 'weet je hoe koud! alleen een rokje in de winter... ' zei ik nog tegen hem. hij ging dit keer andersom op me zitten en begon mn benen te masseren. 'als ik had geweten dat je zo goed met je handen was, had ik al veel eerder een massage uit je getrokken' zei ik met een tervreden zucht.

Chen:

aangezien ze niks zei, ging ik maar gewoon mn gang. ik ging elke machine bijlangs en won uit bijna allemaal wat! even later kwam ik met mn armen vol knuffels terug. van pokemon, hello kitty, en disney figuren! ik keek dr met een super trotse glimlach aan. 'dit is dus wat je krijgt als je niet eerlijk bent! kijk nou eens hoeveel geld ik in die machines gestopt heb.. als je nou meteen zei welke je wou' zei ik nog met een lach aan het eind. het maakte me geen donder uit namelijk. het was leuk om te doen. 'maar nu moet je wel iets terug voor me doen, en dat is in de draaimolen~'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Emptyma feb 22 2016, 20:41

Baekhyun:
toen ze begon dat ik goed kon masseren lachte ik zachtjes. 'veel piano spelen geeft je sterke en snelle vingers!' lachte ik zachtjes en ging van haar af.' Maar nu doe me vingers zeer!. Ik ging naast haar zitten en legde me hoofd op haar rug. Ik lied me vingers over haar kont heen lopen speels prikte ik er in.

Lennie: 
Ik bleef staan niet echt wetend wat ik nu moest done. Me hart ging te keer. Echt te keer niet gezond snel. Chen kwamterug met zijn handen vol knuffels nen begon dat ik maar had moetenzeggen welke ik wilde. Ik bekeek zijn knuffels. Me wangen werden rood toen ik alle knuffels zag. hij had ze echt bijna allemaal!. Toen hij zei dat we nu wel samen in de draaimolen moesten lied ik me hoofdzakken.'das gemeen!' zei ik zacthjes.  We hadden de knuffels zo aan osngehangen dat we allebei een hand vrij hadden.

In de rij van de draaimolen begon ik al misseljik te worden. het idee alleen al.. We waren aan de buurt en gingen in en koets zitten. Ik werd zo misselijk dat ik wit weg trok en toen er weer uit ware keek ik naar de grond. 'voel me niet goed' jammerde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 49 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 49 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: