cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 17:36

Marlon:

Na het een paar keer weer geoefend te hebben, vonden ze het wonderbaarlijk tijd om te rusten. Kongin kwam voor me zitten en vroeg naar tips. Ik glimlachte ' wat dacht je van het ide om hoogte verschil of kannon dans. Op die manier komt er net wat meer dynamiek erin' stelde ik voor. Op zijn voorstel om wat te gaan eten schudde ik mn hoofd ' laten we niet te hard van stapellooen ok? Stapje voor stapje' zei ik.

Chanyeol:

Dat verklaard zn gedrag tegen lennie. Het was niet dat ik een hekel aam dr had..,meer aan dr gedrag tegen over die meiden... maar ik moest baek zn kleine bubbel helaas wel breken...' hoe ga je het doen... jullie moeten nog samen oefenen en optreden of niet..' vroeg ik voorzichtig

Chen:

Ze reageerde niet meer. Aishh! Kom op lennie! ' lennie... kom op wat is er? Ik kan niet naar je toe komen... ze beveiliging is omhoog gekrikt.. jongens en meiden dorm zijn nu echt gescheiden...* stuurde ik naar dr. Ik had dit gehoord van luhan en dyo die van kamer moesten wisselen omdat hun in de nu meiden dorm zaten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 17:46

Lennie:
*had iemand gejholpen denk ik..:'(* stuurde ik terug. Me handen trilde en niks was meer helder kwa zicht.Ik had luhan en dyo ook nog niet gezien.. Urgh. Ik wilde naar huis. *I want to go back* stuurde ik er uiteindelijk achterna

baekhyun:
'Ik weet het!' jammerde ik. 'Maar als ik er niet meer aan denk..zou ik denk ik gewoon met haar om kunnen gaan.' zuchte ik. 'Laten we dus gewoon wat met lennie ne de groep gaan doen. Met lennie en de groep bedoelde ik dus jongdae luhan dyo. 'Want ik wil hier nie tblijven zitten en huilen als eenslap persoon!' Ik stond op en balde me vuist. 'Weg met die sfeer en gewoon geniete!' bracht ik moeizaam uit.

Jongin:
'hmm das een goede!' lachte ik blij. Maar ze wijsde wel af om te gaan eten. ik keek haar aan. 'Kantine eten is al te ver?' zei ik zachtjes ne begon te lachen. 'Dan gaan yixing en ik wel eten en daarna richting huis weekendje niks doen.' We pakte onze spullen. 'zie we je maandag tijdens de les?
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 19:09

Marlon:

Hij vond het gelukkig niet erg dat ik niet mee ging eten. En hij vond mn tips ook goed. Ze stonden op om naar de kantine te gaan en daarna naar huis voor relax weekend. ' yean tot maamdag' zei ik en zwaaide ze uit. Im pakte m  eigen spullen en gjng ook maar ricnting huis. its going to be a looong weekend

Chanyeol:

Ik hoopte daf het hem ging lukken.. kk zou niet weten wat ik zou doen als het mij zou overkomen met hyuna..  kk gaf hem nog een schouderklopje. Iets doen met de groep, yes! Met lennie... not so much...' ik ga me alleen maar irriteren als lennie erbij is...' zeurde ik. ' kan dat gedrag gewoon niet uitstaan...'

Chen:

*lennieee!! Kom laten we ergens meeten dan! Ik wil je helpen en dat gaat niet zo over whatsapp* als ze me kkn horen, had ze mn zeur stem gehoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 19:32

Lennie:
Ik wilde me kamer niet uit. Ik wilde grwoon blijven liggen en niks meer doen komend weekend. Maar ik wist dat ik niet van kjongdae af kon komen. *maar....* stuurde ik eerst. Ik ging recht overeind zitten en keek naar de tas vol knuffels. Nee ik moest niet wachte.. als ik nu al geschorst werd... Ging dat alleen maar erger werden.. En dat met me laptop. Nee ik ging gewoon hulp vragen aan jongdae. *dat cafeetje voor school?* stuurdei k met trillende handne

Baekhyun:
Hij gaf me een schouder kloptje. Hey ik was de hyung dat moest ik doen!. Ik moest me gedachte echt op nul zetten en de hyung hier uithangen en niet als een kleine huilbaby mezelf zielig vinnde.. maar ik was zielig..Ik had me maagdelijkheid. en school op het spel gezet voor iemand.. NEE! Ik haalde me handen naar me hoofd. zachtjes sloeg ik met de palm van me hand tegen em slaap aan. niet aan denken.. hij beogn dat ij zich ergerder aan lennie. 'Deed ik eerst ook. Maar als je der leert kennen is ze echt heel aardig' Ik wilde iets zeggen dat ze soms misschein raar lijken te doen maar achteraf doen ze het met een reden en daarna wilde ik marlon als voorbeeld gebruiken dat ze eerst als een truts over kwam maar niet zo was in het echt. tot ik me besefde... dat ze daadwerkllijk eentruts was... Dat was dus een slecht voorbeeld. 'Gewoon drinken en laar haar kenne? Zo word onze groep wel groter en en.. Kunnen we ook iets terug doen. Ik edoel dat ik dan iets terug kan dpen'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 19:53

Chen:
yes! ik had dr zover gekregen om me dan toch te meeten! \Go dae Go dae! ik deed een klein overwinningsdansje en pakte mn telefoon weer * sure! over een kwartiertje?* stuurde ik weer terug. op dat moment besloot ik baekhyun ook nog even te appen * he man, hoe gaat het?* stuurde ik.

Chanyeol:

'het is niet dat ik dr niet aardig vind... naja kan ik niet echt over oordelen.. maar het is niet dat ik dr niet mag als persoon ... AISH! ik kan het niet uitleggen... maar.. je snapt me wel toch?' zie werd nu al geirriteerd... toen hij voorstelde om gewoon wat te gaan drinken en elkaar te leren kennen, kon ik het niet over mn hart verkrijgen om nee te zeggen... niet nu hij zo depressed was... 'fine... maar doe het voor jou' zei ik tegen hem.. en ook wel een beetje omdat hij mn hhyung was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 20:04

baekhyun:
Ik glimlachte naar chanyeol .'wat zou ik zonder jouw moten!' zei ik en liep voor hem uit. Maar op dat moment kreeg ik een app van jongdae. *naah gaat wel zin om wat te gaan drinken met zun alle. Chanyeol komt ook mee. Ik vraag Luhan en dyo ook!* stuurde ik ehm en liep de deur uit. de hal in. Bij de spiegel di in de hal hing bleef ik staan. Ik keek naar me nek waar een rode plek zat. Ik sloot me ogen en legde me hand in me nek. Ik wilde een sjaal of iets...

Lennie:
*okey* stuurde ik terug. Ik waste me gezicht want het zag er echt niet uit... in de gangen ontweek ik min 3 beste vriendinnen en vluchte het plein af naar het cafeetje waar ik zat te wachten op jongdae
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 20:14

Chanyeol:

ik glimlachte 'jup! soms is het alsof ik de hyung ben' lachte ik nog terwijl we weer naar beneden toe liepen. baekhyun bleef voor de spiegel staan. ik draaide me om en zag dat ie zn hand op zn nek legde. ah.. ik begon een beetje in onze kasten te rommelen en vond een sjaal voor hem en gooide naar hem toe. 'waar gaan we heen?" vroeg ik

Chen:

toen ik de deur uitliep kreeg ik weer bericht van baekhyun. het ging gelukkig alweer wat beter. * ik ging net me lennie wat drinken bij het cafetje voor school. ik zal dyo en luhan vragen. zie jullie daar zo?* stuurde ik naar hem en scrolde meteen door mn lijst naar de andere twee jongens. dyo was blijkbaar naar zn ouders gegaan voor het weekend. maar luhan was er wel voor in. ik meette luhan voor zn kamer en liepen naar het cafe toe. we zagen lennie alzitten 'yo! long time no see' grapte ik voor luhan was het wel waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 20:23

baekhyun:
Chanyeol gooide me een sjaal toe. Ik ving hem en wikkelde hem rond me nek/ 'thanks!' Ik vertelde dat jongdae luhan en de andere regelde en dat ze in een cafeetje gaan drinken. 'kom!' 

We liepen naar het cafeetje toe. De andere 3 zaten er al helaas geen dyo maar ddat kwam wel goed. gingen we gewoon ee nadere keer wel met de volledige groep. bij die gedachte slikte ik.. okey.. nee dat was wel de volledige groep. Waarom zou je met een partner uit drinken willen!. Jap dit ging nog lang duren voor ik over die woorden heen was. We gingen bij de groep zitten en bestelde wat drinken. 'Man straks lekker een weekendje vrij dat word veel game!. doen jullie morgen mee LoL?' gooide ik in de groep

Lennie:
ik keek op en tot me schrik had hij luhan mee genomen Maar i wilde alleen met hem praten.. ik stelde het wel uit ik stond op en deed me arme wijd naar luhan toe. 'Hey' lachte ikeen soort van blij. toen jongdae zei dat het lang geleden was knikte ik. 'ja man zo lang geleden. Lijkt wel 2 uur!' Ik ging weer zitten. vrij snel daarna kwamen ook chanyeol en baekhyun. okey nu kon ik dus helemaal niks meer kwijt. dat werd lachen enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 20:33

chanyeol:

we gingen bij de rest zitten. ik zat zo ver mogelijk weg van lennie, en bestelde wat te drinken. ik leunde achterover in mn stoel. baekhyun begon over of we morgen mee deden met LoL en ik lachte ' ha noway dat ik ooit weer met jou mee ga dat spel doen! je bent te fanatiek en ik kan het nouwelijks!' zei ik tegen hem. ik wou ook zeggen dat ik morgen afspraak had met hyuna... maar dat hield ik nu ff voor me voor hem. toen ik een onderwerp bedacht had om over het nieuwe dorm systeem te hebben, stopte ik ook maar snel... nu wetend waarom dat opeens gebeurt was...

Chen:

ik ging naast lennie zitten en luhan aan de andere kant. ik weet dat ik eigenlijk gezegt dat dat ik dr wou helpen... maar op deze manier kon dat toch ook wel! gewoon ff gedachten naar iets anders... dat is nu misschien wel even beter dan er meteen er over te hebben. 'dus! nog wat gemist de dagen dat we eg waren?' besloot ik maar een balletje op te gooien... maar helaas was er niks interesants gebeurt... 'jah logisch! baegles waren niet bij elkaar..dan gebeurt er ookl niks~"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 20:40

baekhyun:

jongdae begon over dat de baelge's niet op school waren. Ik lachte hard en knikte. 'Moeten we volgende week maar weer ff veranderen!' Toen chanyeol vertelde dat hij niet met mij mee ging doen lied ik me hoofd zakken 'aah moet ik me weer zelf vermaken! of nee wacht gaan we naar een pretpark met zun' ik telde de groep helaas eentje te weinig. 'keabsong wilde zeggen dat we met een even aantal waren. moeten we nog ff eentje er bij zoeken en dan lekker naar een pretpark!.' Ik keek de groep rond met volle hoop of ze mee wilde

Lennie:
Ik lachte met de jongens mee. Had ik maar gewoon in me kamer gebleven.. I kdrinkte wel mee en probeerde mee te praten tot baekyun over lol begon. 'oeh als ik weer een laptop heb doe ik een keertje mee!!' dfe jongens begonnen daarna over een pretpark. Msiscein was dat wel echt een goed idee. Als ik me niet kut gevoeld had.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 21:08

marlon:

Terwijl ik onderweg was naar huis werd ik in de gangen gestopt door een docent. die gaf me nog eens een extra standje over alles wat er gebeurt was en dat ik baekhyun er mee ingesleept had.. ik bleef de heletijd in een formele 90 graden buiging staan om hem niet nog bozer te maken. 'baekhyun is schorsing ontlopen omdat hij een voorbeeldige student is voor de rest. jij daarin tegen... bent geschorst tot nader bericht' ik knikte en bood mn oprechte excuses nogmaals aan. toen hij weerweg was liep ik weer opweg naar huis. ik pakte mn telefoon * ben geschorst tot nader bericht... dus niet tot maandag zoals ik eerder zei* stuurde ik naar jongin.

Chanyeol:

pretpark!! kijk daar was ik wel voor in! 'maar kleine baekkie... je bent bang voor achtbanen' plaagde ik hem. het was niet iets wat ie graag bekende maar hij hield het ook niet verborgen als je hem daadwerkelijk een achtbaan in trok. de eerste keer dat ik daar achter kwam... ik kwam niet meer bij van het lachen~! het was zo grappig. 'ik ga zeker mee!'

chen:

ik was wel enthousiast over het pretpark idee! 'ach dan blijven luhan en baekhyun toch gewoon wachten als wij de achtbanen in gaan' lachte ik en pokte luhan met zn hoogtevrees. ik keek in de richting van lennie. zou ze zich al weer goed genoeg voelen voor een pretpark? 'als je nog niet beter bent dan hoef je niet mee te gaan' zei ik lichtelijk bezorgt tegen dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 21:18

jongin:
*awh. okey. als ik iets voor je moet doen moet je het zeggen*stuurde ik naar haar toe. Ik keek yixing aan. 'ze gaat het niet halen.. Ze is al tijd afwezig geweest met haar enkel nu schorsing..' ik zuchtte luid en lied me hoofd op de tafel vallen bijna in me etne

Lennie:
'Als ik mee mag ga ik wel mee hoor!' Ik keek jongdae even aan met zun blik van dat we deze keer geen weddeschap zouden maken want dat ging ik verliezen.'zolang we maar niet in een draaimolen gaan!' merkte ik op en gaf jongdae een zachte trap onder tafel. Ik keek luhan even aan. zou ik het straks dan maar aan hem vertellen? ik moest het echt kwijt adners ging ik zo weer deprest worden en dan was ikweer verder van huis. ja nog verder dan korea..

baekhyun:
'aaish!' ik haalde me hand omhoog om chanyeol te slaan. Maar al snel zei jongdae dat luhan er ook niet in durde. 'oh kijk hoef ik nit alleen te wachten!' Maar het is wel handiger als er nog iemand mee vragen' merkte ik op .' dan zijn we met een even aantal'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 21:27

Marlon:

Misschien had ik nooit hier moeten komen.. alles viel in een nu.. door die schorsing ging ik het echt niet meer redden dit jaar... en ze zijn echt super streng.. red je het niet? Dan is het einde verhaal... geen tweede kansen. * ken je iemand met een tijdmachine?* stuurde ik terug naar jongin terwijl ik me op een bankje liet ploffen.

Luhan:

Gelukkig was ik niet de enige die geen fan was van achtbanen. Konden baekhyun en ik gelukkig gewoon met zn tweeen op vaste grond wachten op de rest. Maar hij bleef maar dat we nog iemand moesten hebben. Dyo kon niet.. ' waarom vraag je marlon niet?' Gooide ik in de groep. Hij was toch samen met dr die chemie opdracht in gegaan. Ze waren vast close nu.

Chen:

Voordat ik op lennie kon antwoordenn, sprak luhan het verboode woord... naja naam. Ik was niet snel genoeg om hem de mond te snoeren. Noooo.. het ging net weer wat beter met baekhyun. Voorzichtig keek ik naar zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 21:36

jongin:
*waarom wil je terug in de tijd dan?* stuurde ik terug nadat ik een tijdje over me voorhoofd gewreven had vna de pijn. die tafel was harder dan ik dacht.

baekhyun:
Me ogen werden grote toen luhan marlon in d groep gooide. 'die kan vast niet' zei ik snel en keek weg van de groep. '

Lennie:
'Vraag Jongin wel mee.' zei ik senl toen ik zag hoe wit baekhyun weg trok. ' die jongen kan wel wat afleiding gebruiken!' 

Baekhyun:
Ik keek de groep weer in toen lennie over jongin beogn. 'damnt die arme stakker moest toenstraks weer naar de directeur komen dis ik stme in met dat idee!' Wat ik me niet besefde was yizing en marlon dan mee zouden komen. Ik keek naar luhan. 'kan jij hem vragen? jij had tot nu toe het meeste contact met hem'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Emptyzo feb 28 2016, 21:41

Marlon:

Ik lachte beetje zuur toen ik dat las.. wist hij dat nou echt niet..* door die schrosing ga ik het echt niet meer redden.. dus dan is het einde verhaal...en alles wat ik gedaan en gezegt heb tegen anderen...* stuurde iknterug.

Luhan:

Iets in me zei dat marlon een tabboo onderwerp was op het moment. Baekhyun verschoot helemaal van kleur.toen ik het voorstelde. Toen daarna het voorstel kwam om jongin mee te vragen, en of ik hem.dan wou appen, pakte ik meteen mn.mobiel. ' nou op hoop van zegen.. die jongen is altijd zn mobiel kwijt' lachte ik * he, zin om morgen mee te gaan naar lotte world met een paar klasgenoten?* stuurde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 58 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 58 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: