cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptydo feb 18 2016, 16:11

marlon:

ik was niet slecht in league of legends, en ik kon ze enigsins bijhouden, maar shit wat was dit een ander level dan dat ik gewent was. was te verwachten ofcourse maar toch. ik had de rol voor support gekozen, die leek me het meest veiligst nu, en het ging redelijk geod. we waren zelfs aan het winnen! na een half uur was het potje voor bij en liet ik me achterover vallen. 'man dat was uitdagender dan dat ik gewent ben' zei ik en keek naar de klok. we hadden nog helemaal niks gegeten... en er was ook geen eten. 'of we moeten eten gaan bestellen, of we moeten toch daadwerkelijk kleren aan doen en boodschappen doen' lachte ik.

chen:

ze bleef maar gillen. ik schudde met mn hoofd en lachte. weetje wat, dan ga ik toch ook gewoon mee doen! ik zette het me toch op een schreeuwen en gillen! de rest van de mensen begonnen ook meet te doen met ons, want zo erg was de atractie niet.. maar als je twee gekken erin hebt zitten die expres hard gaan lopen gillen en schreeuwen, dan is het maar al te leuk om mee te gaan doen toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptydo feb 18 2016, 17:05

Baekhyun:
'Je wist het toch aardig bij te houden! " zei ik trots. Een sloeg me laptop dicht. Ik vroeg mee af hoe we onze laptops hier hadden gekregen want die ha af ik niet ingepakt op de eerste dag... Ze begin over het eten. "Laten we bestellen" merkte ik op. Met een zucht stond ik op om wat drinken te halen tot ik besefte dat het enige wat we hadden thee was. "Thee?" vroeg ik terwijl ik de waterkoker aan zetten. Ik kerk het keukentje rond een zag een winkel mand staan. Een heel mooie brief lag er op. "Marlon.. " ik kwam de keuken uit een hoekje de maand en brief omhoog...

Lennie
Lachend kwam ik de attractie uit zetten. Bij het afstapje flikkerde ik bijna gelukkig wist ik mee aan Chen beet te grijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptydo feb 18 2016, 17:46

Marlon:

Ik keek op toen baekhyun weer uit de keuken kwam lopen met wen brief. Ohjah.. waar ook er liggen opdrachten verstop door het huis heen. Ik pakte de brief ' lijkt er op dat we toch echt kleren aan moeten doen. We gaan boodschappen doen' zei ik met een dramatische zucht en ging naar de slaapkamer toe om kleren aan te doen.

Chen:

Lachend en beetje duizelig liep ik de attractie uit en bij het afstapje flikkerde lennie ook nog eens bijna maar ik wist dr tegen te houden. ' dus,... draaimolen' plaagde ik dr weer ' of toch klaar voor het zwaardere werk'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptydo feb 18 2016, 20:10

Baekhyun:
niet veel later stonden we buiten om naar de winkel te lopen. We hadden geen auto. niet dat een van ons kon rijden.. maar jah. Dan maar lopen. het was gelukkig wel in de buurt maar niet een lux dure winkel. Agh we overleven dat wel! 'Wat wil je eten?' vroeg i haar terwijl ik door de toko heen liep om wat eten te pakken. waaronder rijst ne noodles

Lennie:
'nee geen kinderdraaimolen daat word ik misselijk van!'bekende ik en liep achter hem aan naar een wat ruiger ding. Ik pakte zijn hand en filmde dit. de camera gaf ik meer als reden dat ik zijn hand beet pakte. hij hoefde niet te weten dat ik het deed omdat ik het graag wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptydo feb 18 2016, 21:04

Marlon:

We waren aangekomen bij de winkel. Het was niet heel fancy of wat dan ook , maar dat hoefde vsn mij ook niet. Baekhyun begon al de kar jn te laden met rijst en noodles. Ik lachte ' zullen we ook wat vlees en groente meenemen?' Zei ik en pakte wat kip en liep daafna naar de groente afdeling. We hadden geen creditcard gekrrgen, maar gewoon brief geld. 'We hebben ₩50,000 (€50) dus we moeten keuzes maken ' zei ik.

Chen:

Ik hield het bijna niet meer toen ze toegaf dat ze misselijk werdnvan een kinderdraaimolen. Dat kon tochniet waar zijn. Ze pakte mn hand vast en trok me mee naar een ruiger ding. Ik werd helemaal enthousiast. Wat was ik blij dat ik gister toch die deal, met dr gesloten had!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptydo feb 18 2016, 21:16

baekhyun:
we hebben nog genoeg soju thuis dus drank valt af dat scheelt al veel geld. dan pakken we een zak rijst ik eet wel wat minder. 'begon ik en zette wat rijst terug. daarna zette ik noodles terug ne begon rond de lopen. ''als ze zo veel gram vlees doen enzoveel groenten halen we dat met het geld' begon ik. Ja hey ik woonde op mezelf en wist maar al te goed hoeveel ik kon eten op weinig geld. Ik keek haar aan of ze het er mee eens was. 'En als we het zo doen kunnen we nog iets lekkers halen voor als we vanavond een film gaan kijken!.'

Lennie:
we gingen naar de bodyshaker en duidelijk een andere dan die we in nederland hadden. Ik keek hem aan. 'kom maar op!' lachte ik en kocht twee kaartjes daarna gingen we in de rij staan. we hoefde maar een buurt te wachten en we mochten er in. Ik keek hem aan. ''de eerste die misselijk word kookt!'' ik kon niet bepaald koken dus dit zou niet alleen een straf zijn voor mij als k verlies/ maar ook eentje voor chen want dna moest hij me kookkusnten eten!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptydo feb 18 2016, 21:30

Marlon:

Het scheelde echt veel dat we beiden alleen woonden en dus wisten hoe we het beste met het geld om moesten gaan. Ik pakte het vlees en groente en zette weer wat terug. Zo hadden we tenminste genoeg voor een paar maaltijden en nog iets lekkers voor savonds op de bank hangen. 'Kom laten we afrekenen. Dit ziet er goed uit' zei ik met een glimlach.

Chen:

Oeh bodyshaker. Ze wou weer een uitdaging met me uit gaan ' denk jij dat je me kan verslaan? Ik heb een ijzeren maag!' Zei ik trots en stak mn borst iets vooruit en klopte erop. Ik kon niet verliezen, ik kon niet koken namelijk. Ze was dyo zn kookkunsten gewent! Daar kon im nooit tegenop
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptydo feb 18 2016, 21:43

baekhyun:
Met een paar zakjes vol liepen we trots de winkel uit. 'dat doen we is goed heh!' lachte ik en zat me ineens te bedenken dat we best wel wat geld konden sparen als we in een huis zouden wonen straks terug  in de normale wereld. het scheelde huurkosten  en dat konden we gebeuiken voor eten.. wacht nee baekhyun niet zulke rare dingen denken... 'straks maar weer lol doen. damn gaan we morgen mar de kermis' stelde ik voor. Net voor de deur schuurde een van de zakjes open. ''OOK DAT NOG! daar gaan de eieren

Lennie:
Daar zit je maag niet' lachte k toen hij zijn borstkas naar boven drukte. Ik wist natuurlijk dat het uitslovend bedoelt was. 'daar zit hij' ik prikte op de juiste plek onder zijn borstkas. We gingen de bodyshaker in en blijkbaar had de man gehoord dat wij een weddeschap hadden. 'Voor het leuke stelletje en hun deal doen we nog een extra rondje!' riep hij door de microfoon heen toen onze eerste buurt in de bodyshaker afgelopen was. Ik lachte en stak me duim op. Ik had nog nerges last van/ en dat ging ik ook niet krijgen zolang het maar niet die vervloekte draaimolen ging worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptydo feb 18 2016, 22:26

Marlon:

K wou hem een highfive geven, maar we hadden beide onze handen vol,' zeker doen we dat goed' zei ik trots op ons. Als deze week voorbij was, zou het echt weer wennen zijn om alleen thuis te komen enzo... ik knikte, straks weer potje lol en dan morgen naar de kermis. En toen scheurde zn zakje open met de eieren. Ik begon te lachen en kreeg een dikke grijns op mn gezichf. Ik pakte 1 van de eieren dke nog niet kapot was en sloep hem kapot op zn hoofd.

Chen:

Ok ik werd beetje misselijk, maar ik ging niet toegeven! Nope echt niet! Ik stak mn duim terug naad lennie dat het ooj nog goed ging. We stapten de attractie uit en ikhad beetje trillende benen. Ik zat er daan te denken om dr in de draaimolen te krijgen, en ik liet haar ook i die waan wanf ik trok haar mee die kant op. Maar er stond een een achtbaan achter waar we eige lijk in gingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptyvr feb 19 2016, 10:24

Baekhyun:
ik dacht dat ze boos zou worden toen de eieren over de grond rolde.. Stom zakje! Maar inplaats daarvan pakte ze de enige niet gebroken ei en sloeg deze kapot op me hoofd. 'Hey!' Riep ik en keek haar aan.' Kom hier!' Ik lied de rest van de boodschapppen vallen en rende achter haar haan. Toen ik haar te oakken had wreef ik mijn hoofd tegen de haren aan. 

Lennie:
'Je ziet wat witjes!.; Lachte ik en lied me mee trekken door chen. Vond het best wel gezellig. Maar niet toen we naar de draaimolen liepen. 'Das nie eer..' ik stopte met praten en keek langs de draaimolen. Chen trok ons er langs en ging in de rij stan. 'IK DACHT EVEN DAT JE ME IN DE DRAAIMOLEN WILDE ZETTEN!' jammerde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptyvr feb 19 2016, 11:48

Marlon:

Ik rende snel naar binnen toe toen ik hem hoorde roepen. Ik was niet snel genoeg want mijn enkel was er natuurlijk slechter aan toen dan fie van hem. Voor dat i het wist had ie me te pakken en smeerde zn eier hoofd tegenmij aan. Ik probeerde hem van me af te drukken maar werkte niet.

Chen:

'Had ik je toch ff goed te pakken!' Lachte ik toen het gelukt was dr voor de gek te houden. ' ik ben altijd witjes! Das gewoon m huid' lachte ik nog. Niks aan de hand met mij hoor. ' neeman we gaan lkker hier in' zei ik en wees naar de achtbaan. Seoul school of art - Pagina 48 Header_img_01
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptyvr feb 19 2016, 12:05

Lennie:
"Vanochtend zag je niet zo wit!" riep ik uit. Ik sloeg me hand voor me mond.. Nee ik had niet naar hem gestaart vanochtend... "Ooeh achtbaan!" lachte ik blij. Weer gingen in de rij staan ja ja ja!! Waren aan de buurt. "Wel voorin!" riep ik terwijl ik naast voren liep. "Kom kom!". Als je mij blij wilde zien moest je me naar Walibi nemen. Ik weet niet of ze er eentje hier handen.. Maar anders zou ik Chen wel naar Nederland nemen!. Een hen laten zien wat niet misselijk worden betekende!.

Baekhyun:
Ik lachte tien weer beide onder de ei zat. " ja.... Nu moeten we weer douche! " merkte ik op een liep zonder krukken terug naar de boodschappen die beer p buiten stonden. Buiten zakte ik door me enkel heen. "Keabhsong..." piepte ik. Door de sfeer een alles vergat ik min enkel.. "Het gaat!" riep ik voor marlon naar me toe kon komen. Ik raapte mezelf bij elkaar een ook de boodschappen waarna ik naar binnen liep. De ei resten drupte langs mee gezicht naar benede toe
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptyvr feb 19 2016, 12:13

Marlon:

' ah man je hebt mn planntje door' lachte ik toen ie begon dat we weer moesten douchen. Baek liep zonder krukken weer terug, en voordat ik naar hem ko roepen erover hoorde ik hem alweer vallen en daarna piepen. Ik wou naar hem toe gaan maar hij riep dat het wel ging. Ik schudde met mn hoofd en lachte. Hij kwam weer naad binnen met de rest van de boodschappe en al het ei liep van zn hoofd af. ' wist je dat ei heel goed is voor je haar en huid' lachte ik nog.

Chen:

'Slechte belichting!' Zei ik snel terug toen ze opmerkte dat ik er vanochtend nog niet xo wit er uitzag. Maar nu ging het wel weer goedkomen. Van achtbanen werd ik niet misselijk! Alleen van rare wiebel shake dingen. Die echt rare dingen doen met je evenwichtsorgaan. We gingen voorin zitten en de klim naar boven toe begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptyvr feb 19 2016, 12:20

Lennie:
Alles een klein kind zat ik voor in. Die was echt iets voor mij. Ik hield misschien van dieren een kinderen. Maar snelheid gaf mee echt een kick. Achtbanen snelle actracties heerlijk. "Oh nee." zei ik ineens een greep Chen beet. "Ik zag waar schroefjes los zitten!" merkte ik op.

Baekhyun:
"Ja! Heel goed!. Lachte en zette de spullen neer. 'Maart heb jij pech nu ben he verplicht met mij te gaan douche." ik stapte iets dichterbij. "Nadat we alle camera's hebben verwijderd!." fluisterde ik zacht. " we de meeste camera's uit schakelt .." ik kon geen leuke beloning bedenken..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Emptyvr feb 19 2016, 12:51

Marlon:

'Awwwhh neee, dat wil ik niet...' zeurde ik dramatisch dat ik nu verplicht was om weer met hem te gaan douchen. En town kwam hin met de challange om de meeste camaras uit te schakelen. Ik grijnste ' wie de meeste uitschakeld....krijgt een full body massage' zei ik met nadruk op fullbody. En begon met wat camaras te klote .

Chen:

'Yeah right! mij krijg je niet bang hoor' lachte ik en genoot gewoon van de achtbaan. Ik keek naar dr en begon nog harder te lachen. 'Echt je haar ziet er echt geweldig uit trouwens. Echt fotomodel waardig! ' zei ik tegen dr. En op dat moment werd er ook een foto gemaakt. Ok die moesten ee echt opxoekenstraks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 48 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 48 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: