cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptydi jan 19 2016, 20:50

Lennie:

''WHAT'' gilde ik hard toen hij vroeg naar de laatste halte. Ik keek er naar en deed me best maar ook echt me best tot de hoofdpijn er van kreeg. ''mye.. mye ong.... dong?'' zei ik voorzichtig misschien kon jongdae er iets van maken. ''ik denk dat ik in het Savoy hotel'' zet zei ik er lachtjes achterna. 

Baekhyun:
Ik zuchte even en liep richting de aangegeven plek. Muziek winkel dat kwam wel goed.! hoopte ik. Ik werd aan het werk gezet... Echt het uur kroop voorbij. HEt was allemaal leuk om mee te maken! maar dan liever zonder een zere voet. Toen het uur eindelijk maar ook echt eindelijk over wa kreeg ik geld en kon ik naar de laastse halte toe. 

In de metro was ik dood stil. Ik had me voet beed gegrepen en het deed zoo vreselijk zeer dat ik wel kon janken!. hij was ook een stuk dikker door al het geloop. Maar ik moest toegeven. Ik had nog nooit zo veel met marlon gesproken.

Bij het uitstappen ging het nog lastiger. Me tas werd afgepakt door een man met een zwarte sjaal om maar hij had het logo van de school dus hij zou er wel bij gehoord hebben''Ben net me spullen kwijt geraakt door ee nventin het zwart!'' jammer de ik en hupste de metro uit. ''waar moet ik heen? ik wil nu echt zitten'' jammer de ik
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptydi jan 19 2016, 21:13

Chen:

'MYEONGDONG! MYEONGDONG!' riep ik snel voor de tijd om was. gelukkig was het geod en kreeg ik wat te eten. ze zei dat ze denkt dat ze in savoy hotel zit. hmmm dat is hier ergens in de buurt als ik het goed had. ik had een kaart van de omgeving gevonden, en ik had gelijk. 'savoy hotel zit hier in de buurt.. wel te ver om te lopen though.. nog ergens waar ik geld kan verdienen? ' vroeg ik

Marlon:

Baekhyun had genoeg geld verdient tijdens de laatste blauwe punt om de laatste metro rit te maken. maar toen hij wou uitstappen zag ik opeens uit het niets een zwart puntje verschijnen bij hem en binnen no time was hij er ook weer weg.. nog geen minuut later zei baekhyun dat zn spullen gejat waren door een vent in het zwart.. ' scheelt dat je ze niet meer nodig bent' zei ik beetje lachend ehm ik keek waar was. 'ik denk dat ik in Han river hotel zit ( made up XD) das nog 10 minutjes lopen. come on byun i believe in you!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptydi jan 19 2016, 21:19

Baekhyun:
''haha ja gelukkig wel! ik was echt in huilen uitgebarsten als dit voor de metro gebeurd was!'' lachte ik zeur maar oprecht. Toen ze zei dat ik nor 10 minuten moest lopen op me krukken zuchte ik pijnlijk. Zelfs me polsen liepen al blauw aan het  de heledag druk er op zetten. ''On my way! ga nergens heen okey!'' zei ik zachjtes en hupste me weg naar het hotel toe. Toen ik daar eindelijk binnen kwam stond er een man voor me hij keek me strak aan. Hij wees naar de bali. De vrouw keek me schaapachtig aan. ''Hmm ik ben een student van seoul school of art en zoek naar een meid die hier zit'' beogn ik twijfelend maar de vrouw bleef me schaapachtigg aan staren, 'MArlon weet je wel kamer je zit? want ik krijg niks uit die vrouw!''

Lennie:
'jah denk 5 minute nbij je vandaan aan de linker kant. Ik weet niet precies wat het is maar het ziet er niet groot uit. Oh het is een kleding winkel!'' ik lachte dachtjes. ''laat je fashion kant zien jongdae! Fighting!' lachte ik zachtjes en wachte tot hij klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptydi jan 19 2016, 21:33

Marlon:

hoe moest ik weten in welke kamer ik zat...wait... 322 , 918, 024... Omg! coördinaten! 322,918 dat is de locatie van het hotel! en.. dan.. '24! kamer 24! ik weet het zeker' zei ik tegen hem. 'als dat het niet is dan heb ik echt geen idee meer...'

Chen:

'WEAA!!! Waarom een kleding winkel! ' zeurde ik maar ik ging er wel gewoon heen. het was echt het meest awkwarde uur van mn leven... ik iwst niks van mode of wat dan ook.. maar he.. had weer wat geld. 'ok ik neem de volgende metro richting het hotel.' zei ik tegen dr toen ik in stapte. nu nog maar hopen dat er een opdracht in de buurt was dat me iets gaf waardoor ik ook daadwerkelijk bij dr kon komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptydi jan 19 2016, 21:42

Baekhyun:

''Ik herhaalde wat marlon zei en de vrouw stopte met schaapachtig kijken en gaf me een sleutel met een hangertje er aan waar 024 op stond ''OMO! I on my way!'' zei ik tot me vreugde ophield... Ik moest twee.... verdiepingen omhoog...kameres 001-009 waren op de begnaande grond.. 011-019 de eerste en ga zo maar door... EN toen ik bij de lift anakwam werd ik naar de trap gestuurd... Waarom!. 

Toen ik eindelijk boven wa had ik nog maar 20 minuten genoeg tijd om een kamer te vinden! en dat was ook zo na 5 minute ndeed ik de sleutel in het slot en hoorde het klikken. Ik ging zo echt neer vallen!.

Lennie:
Hij ha gewerkt en ging door verder door. ''vlak voor de ingang zit een rood pntje misscehin moetne we die eerst doen'' zei ik zachtjes en wachte tot hij het gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptydi jan 19 2016, 21:57

Marlon:

ik had gelijk... ik had gelijk! OMO! ik was echt zo super happy op het moment! eindelijk was het voorbij, ook al was echt echt geen vervelende opdracht.. was alleen beter geweest asl we beiden niet mank waren.. kan me niet voorstellen hoe kapot baekhyun nu moest zijn na de hele dag rond gelopen te hebben op krukken.. ik hoorde even later een klik van het slot. He was here! ik stond op en liep naar de deur toe om hem op te wachten met een big smile.

Chen:

ik liep naar de ingang toe en zoals ze zei was er weer een rode vlag met een rekensom. '√(49×Cool×9^(2)+14×15' zei ik op. na een tijdje uit rekenen kwamen we op het antwoord 1813 uit.. 'ok ik loop nu wel naar binnen misschien moet ik wel iets met die code ofzo' zei ik tegen dr. eenmaal binnen zeiden ze niks ze gaven me alleen maar een 2de code mee.. 'okee.. 2 codes 1813 en 2213.. AISH! Ik snap er niks van!' jammerde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptydi jan 19 2016, 22:03

baekhyun:

toen ik marlon zag wilde me knieen het begeven. .We hadden het gehaalt voor 6 uur!. Ik strompelde naar binenen toe ne lied me letterlijk met me gezicht naar benede in het bed vallen. Ik draaide me hoofd opzei ze dat ik adem kon halen. ''ben nog nooit zo blij beweest je te zien!'' mompelde ik vermoeit. ''Volgende keer geef ik je wel een hug maar is bijkomen!' zei ik zacht ne sloot me ogen. ik ging dood vna de dorst en pijn en dan vooral in me handen en kuiten.. ooeeh en BTW wat wat lag het bed lekker!.

Lennie:
DE soms was echt moeielijk en het duurde heel lang voor we er samen uit waren. ja ik zeg samen omdat we overlegte. dit was misscehin de eerste keer dat we samen iets oploste en het ging zonder ruzie!.. Maar nu zaten we alsnog vast. ik zuchte en staarde naar buiten. ''Wat... Als we het los moeten zien? heb je een pattegrond van het hotel in de buurt?'' vroeg ik ineens.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptydi jan 19 2016, 22:18

Marlon:

Baekhyun liet zich op het bed vallen. dat had ie wel verdient na alles. ik ging naast hem op bed zitten en kroelde wat in zn haren. 'im so proud of you.' begon ik zacht. ik stond weer op en liep naar de badkamer en pakte een natte handdoek. deze legde ik op baekhyun zn enkel heen. ik keek naar de klok ' gewoon dik optijd ook, het is net 5 uur' ik was zo trots op hem, naja ons natuurlijk,.. maar hij heeft het meeste werk gedaan.

Chen:

oke.. misschien had ze daar een punt. ik zocht de plattegrond op van het hotel. 'oh! ik denk dat ik de eerste code snap! floor 18 room 13!' zei ik en rende naar de lift toe. deze bracht me maar naar floor 12... dus moest nog 6 verdiepingen omhoog! ' NOT FAIR!!! ' zei ik en begon als een gek te rennen.. het was al kwart voor 6 namelijk! half dood.. naja 99% dood kwam ik aan. ik klopte op de deur 'Lennie! zeg pls dat ik goed zit...' zei ik. het moest wel.. er zat een cijferslot op de deur.. zou dat de 2de code zijn? ik toetste hem in en een groen lampje ging branden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptywo jan 20 2016, 12:55

Baekcum
Ik lag en staarde naar wat ze deed, Toen me voet kouder werd kreunde ik licht van oplichting! oh dat voel deze goed!. Ik deed me rode handen omhoog ‘’deze ook!’’ beval ik speels!. Toen ze lied merken dat ze blij was dat we dik op tijd binnen waren knikte ik. ‘’Zie ons een goed team zijn dan!’’ lachte ik zachtes. ‘’Zal de rest ook op tijd binnen zijn gekomen?’’ Terwijl ik steeds meer moeite moest doen om me ogen open te houden en te luisteren naar wat er in de kamer gebeurde. Net voor ik me ogen volledig sloot ging de deur open en stond de docent achter hun. ‘’Gefeliciteerd met het behalen van de eerste plek. We zullen jullie naar jullie onderkomen brengen voor deze nacht en bedenk meteen wat jullie willen weten!’’ zei hij en wees naar de deur. Ik wilde niet opstaan… het bed lag net zo lekker..


Lennie:
De deur ging open en toen ik zag dat het Jongdae vloog ik hem om zijn nek. ‘’Je hebt het gehaald’ Zei ik blij en ik meende het ik ws er blij om zeker ook omdat mijn uitleg bagger was… Ik kon het echt niet lezen oke!. Ik hoorde iets achter ons dicht klikken.. oh de deur. ik lied Jongdae langzaam los en bekeek beschaamd naar de grond. En echt precies op dat moment kwam er een oud vrouwtje voorbij. Ze bekeek ons waarna ze een grijns op haar gezicht krege haar duim op stak en lachte ‘’niet te veel herrie maken vannacht!’’ Ik werd knal rood! wat dacht ze wel niet!. Ik wees naar de deur. ‘’Wat was de code’’ bracht ik half stotterend uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptywo jan 20 2016, 14:11

Marlon:

Toen ik de doek om zn enkel legde, liet hij meteen een kreun van opluchting en hield daarna speel zn handen uit dat die ook moesten. Ik lachte en legde er een washandje overheen. ' we zijn zeker wel een goed team' glimlachte ik. Hij vroeg of de andere teams al binnen gekomen waren. Ik had geen idee maar voordat ik antwoorden stond de docent achter ons en feliciteerde ons dat we de eerste plek behaald hadden en naar een ander hotel gebracht werden ' just a little bit longer. You can do it baek' zei ik tegen hem en hield hem omhoog.

Chen:

Ik kwam naar binnen en lennie vloog.me.om de nek. Ik schrok een beetje maar was blij dat ze wat warmer deed tegen me. Opeens stond er een vrouw achter ons en zei dat we geen herrie moesten maken met zo'n je weet wel grijns. Ik hield meteen mn handen ' niks aan de hand hier ik zweer het' maar ze was alweer weg en de deur viel weer op slot. Lennie vroeg wat de code was ' de 2de cojfer code die we kregen.. 2213' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptywo jan 20 2016, 14:39

Lennie:
Ik sliep snel terug naar me plek en had best wel een rode kop… Uiteindelijk stak ik me drinken flesje uit niet weten of Jongdae iets gedronken had. hij was tenminste wel heel de dag bezig geweest. ‘’aah.’’ zei ik in in een delay reactie op de cijfer code. ‘’Dat je dat gevonden had’’ zei ik zachtjes.

Wij moesten maar 10 minuten wachten aangezien de eerste groep al om kwart over 5 opgehaald was. De docent complimenteerde ons dat als twee binnen gekomen waren en dat we nu mee moesten komen naar de plek waar we gingen overnachten. Zonder verder nog iets te zeggen liep ik zo snel en stil mogelijk achter die man aan..

Baekhyun:
Met overal natte doekjes kwam ik overeind en keek slaperig voor me uit. We moesten nog een keek lopen. Vermoeid pakte ik me stokken en hupste mank achter de docent aan. In de auto… viel ik wel gezegd direct in slaap. Ik was dood op!. Ik kon niet eens bedenken wat we zouden kunnen eten! i was gewoon zo moe!.

We kwamen aan bij een soort aparte ment waar me met zin 6e in gedumpt werden. Wij waren de eerste . en konden dus alles uitzoeken en bepaalden zo ook waar we sliepen.. er was alleen een regel.. De duo’s moesten in een kamer.. aar daar was dan een ander geluk. de kamers hadden allemaal losse bedden.

Ik plofte op de bank neer. ‘’Jij mag de eer en bepalen waar we gaan slapen en wat we gaan eten/ zei ik terwijl ik me voet omhoog gooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptywo jan 20 2016, 17:27

Chen:

dr tomaten gezicht was wel erg grappig om naar te kijken. ik hield het bijna niet meer van het lachen. maar ik hield me in, ze schaamde zich al genoeg. ik pakte het flesje drinken aan en nam grote slokken. 'AH! dat voelt goed, zo druk bezig geweest dat ik gewoon ben vergeten om te eten en drinken.' zei ik met een glimlach. 'voor iemand die de kaart helemaal niet kon lezen, heb je me toch super goed geholpen. thanks' zei ik voordat we opgehaald werden. de eerste waren om 5 uur al binnen gekomen?! hoe!

zonder maar al te veel zeggen liepen we achter de docent aan en werden we naar de overnachtingsplek gebracht.

Marlon:

we werden naar een apartement gebracht en blijkbaar kwamen de andere 4 hier ook nog heen. we waren gelukkig als eerste dus we konden lekker zelf bepalen waar we gingen slapen.. 1 regel.. duo's moesten bij elkaar op de kamer. ik was even bang dat de kamers ook 2 persoonsbedden hadden. maar het was gelukkig gewoon losse bedden. ik liep rond en vond de kamer met het beste uitzicht en koos deze voor ons uit. baekhyun had zich alweer op de bank geploft en zei dat ik mocht bepalen wat we gingen eten. 'wat dacht je van gewoon lekker simple spicy chicken noodles soup?' stelde ik voor terwijl ik weer een doek op zn enkel leg. 'heb die kamer uitgekozen trouwens' en wees naar de deur toe. ' vraag me af hoe lang het duurt voordat de anderen er zijn..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptywo jan 20 2016, 18:43

Baekhyun:
Ik stak nee duim goedkeurt omhoog. Daarna viel ik vrij wel meteen in slaap. Tot de geur een gelach van jongens een eten me wakker maakte.. Nee niet de geur van jongens een gelach van eten.. Andersom.. Anders zou het raar zijn.

Het appartement was gevuld met nog 3 andere jongens en een meid. En moest zeggen dat het echt gezellig klonk. Ik huppelde naar de keuken een ging er bij zitten. Het waren Lennie een YIxing Jongin en jongdae. Lennie kletste veel met de twee andere jongens over de opdracht een hoe ze het op de seconde gehakt hadden. Over haar kracht in het niet kunnen kaart lezen. Hoe Yixing het eten lied aanbranden. Een jongin voor het eerst een weken ook echt lachte. We zaten daar tot me ineens opviel dat marlon et niet bij was. Ik keek rond een zag een rood plukje op de bank. Ik glimlachte een hupste er hen. Ze lag te slapen zonder iets geen dekentje niks. Maar op grond lag een deken deze had waarschijnlijk op mijn gelegen toen ik lag te slapen. Ik tilde het op een legde het over haar neer. "Ze was niet bij je weg te slaan" hoorde ik Lennie zeggen. Ik draaide me om en keek de keuken in.Yixing een jongin knikte daar ze gelijk had. Ik straal mee toont naar hun uit een liep terug naar hun.

Lennie:
We kwamen als tweede aan. Marlon een baekhyun waren er al. Baekhyun lag te slapen echt als een roosje op de bank. Wat een schatje was het toch.

Rond een uur of 7 kwamen de laatste twee jongens. Ze hadden het net gehaalt. We gingen de keuken in met zun alle. Op de slapende baekhyun na en marlon die was niet bij hem weg te slaan. We lachte veel om onzinnige dingen. En zelfs me gevoel naar jongdae was zachter geworden. Op mijn akward momentje na dan..

Na even kwam baekhyun er bij. We praatte verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptywo jan 20 2016, 19:44

Marlon:

ik glimlachte toen baekhyun weer in slaap viel. ik hield zn enkel gekoeld en had een deken op gehaald uit onze slaapkamer, die ik onszelf had toegewezen, en legde deze over hem heen. de twee andere groepen, Jongdae en Lennie, en Yixing en Jongin, kwamen later ook binnen. ik had niet al te veel aandacht voor ze.. ik begroette ze wel, maar was te druk bezig. na van alles gedaan te hebben om te zorgen dat hij volledig verzorgt was en straks goed en uitgerust wakker kon worden, plofde ik zacht naast hem op de bank. ik voelde me toe pas echt moe worden en voelde mn ogen echt zwaar worden. even de ogen sluiten kan geen kwaad toch? en viel in slaap.

Chen:

baekhyun en marlon waren dus als eerste geeindigd.. en dat terwijl baekhyun mank was! damn dat was echt wel een prestatie. het had wel een tol op baekhyun geeisd blijkbaar.. hij lag knock out op de bank en zn enkel en handen waren echt vuurrood. Marlon verzorgde hem en was zo druk bezig dat ze ons alleen maar begroette en geen tijd had voor kletsen... niet dat ze dat snel zou doen maar toch..

na even kwam baekhyun erbij 'gewoon als eerste geeindigd! en dat terwijl je mank bent! echt wat een top prestatie' zei ik tegen baekhyun, het was wel mn maatje he!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Emptywo jan 20 2016, 20:10

Baekhyun:
Ik ging tegen jongdae aanstaan. ''JAh mara ben echt kapot! me handen ik ga zowiezo blaren krijgen. Ik ging op een barkruk zitten. ''Het gingallemaal eigenlijk best wel amkeklijk. Marlon wist waar we heen moesten. BEter dan jouw!'' lachte ik naar lennie die haar tong uit stak. ''Maar jah buiten ging alles lekker. Een metro gemist en als ik niet mank geweest was ahdden we makkelijk om 2 uur klaar kunnen zijn!''  Ik haalde me neus op terwijl ik dat laatste zei ''wat ruikt het goed beetje aangebrand maar zeker goed!'' 

ik keek toe hoe de tafel gedekt werd en eidereen aan tafel ging. ''MAAARRLOOONN!!'' riep ik hard vanaf de keukentafel. ''ETEN!''

Lennie:
Beakhyun nam mij koreaans in de zeik. I kstak em grond grommend uit maar moest er wel kom lachen want uiteindelijk hadden we het wel gehaald. 

We zaten allemaal al klaar toen baekhyun marlon ineens liep. I kwas tussen JOngin en Yixing in gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 32 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 32 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: