cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptyzo jan 17 2016, 22:49

Marlon:

' sorrryyyy' zei ik tegen hem dat ie terug moest lopen. na een paar minuten was hij weer terug en begon opeens over een som. en my god wat een som was dat zeg... ik was niet slecht in wiskunde.. maar dit was echt wel een heel ander niveau.. duh asia... maar baekhyun had het binnen notime opgelost. op het moment dat hij het antwoord riep, verdween het rode puntje, maar verscheen er een andere vlak ernaast. ik kon gelukkig in zoomen 'er is een nieuw puntje er bij gekomen nog geen 4 meter van je af. ik denk dat je het antwoord ergens moet inleveren!' zei ik tegen hem. ' good job trouwens! wist niet dat je zo geod was in wiskunde'

Chen:

ja he mag misschien wel asian zijn maar dat betekent niet autmatisch dat ik goed in wiskunde ben... ik deed mn best wel om het uit te rekenen maar had niks om op te schrijven.. gelukkig lennie wel want die had het antwoord kunnen uitrekenen en ze kort daarna dat er een rood puntje bij gekomen was op dr kaart. ik draaide me op en zag een pakketautomaat staan waar normaal pakketjes worden gedumpt als je niet thuis bent en met een code kun je ze eruit halen.. wait... 'EEN CODE!' riep ik ' het is een code!' en snel liep ik er heen en toetste de code in. 1 van de laatjes ging open en er lag een Tmoney card in (ovkaart) 'oke... heb nu een tmoney card.. maar nog geen geld' melde ik aan lennie
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptyma jan 18 2016, 09:01

Baekhyun:

Ik lachte zachtjes. "Weet je tot nu toe vind ik het nog niet zo erg deze opdracht!." zei ik waarna ik 4 meter opschoof. Ik pakte de WT weer. "Wist ik ook niet hoor! Dat ik goed ben in wiskunde.. " ik keek serieus naar de muur. Het is en afhaal post. Laat me die code proberen. Ik voerde het een paar keer in maar we hadden 4 nummers nodig. "We missen en nummer!." na een tijdje kwamen we er achter dat er gewoon een 0 voor moest. Ik kreeg een pakketje. Er zat een Tmoney card in. "Marlon ik kan niet meer lopen heb mee handen nu echt vol!." ik kerk naar me handen. "Ik had een broek met zakken aan moeten doen!. " met mee handen erg mime vol probeerde ik naar de volgden aangeven punt te komen die marlon zei. Maart na even werd ik baas ik gooide zowat het eten op de grond een ging zitten. "Het werkt niet.. Heb te veel spullen!. Ik moet ergens geld zien te regelen voor een tas"!.

Lennie:
Ik begin voor het eerst oprecht te gniffelde toen ik jongdae zo hard hoorde gokken dat het een code was. Hij had een Tmoney card ofzo. " wat is dat? " vroeg i niet wetend dat het een soort van OV was. "Zullen we gaan uitzoeken wat die andere puntjes zijn?? " vroeg i een stippelde een ronde uit dat we elk soort kleur puntje hadden. "Aan de eind van de straat zie je een Apple shop. Ik wist niet daar het zeker 15 minuten lopen was aangezien het een mega lage straat was. Daar zit een blauw puntje. " zei ik een staarde naar het scherm. "Jongdae.. Ik weet niet wat het is.. Maar er komen twee zwarte puntjes naar je toe... Ze bewegen best snel en heb er geen goed gevoel over!".
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptyma jan 18 2016, 20:26

Marlon:

ik stemde met baekhyun in 'yeah, is best wel leuk dit' zei ik lachend. er stond blijkbaar een postautomaat bij hem in de beurt en was het antwoord de code die ie moest hebben. we dachten eerst dat het niet goed uitgerekent was toen we er achter kwamen dat we een nummer miste, maar er moest gewoo een 0 voor. oke hij had nu een tmoney card.. nu nog geld om er op te zetten.. en om een tas te kopen zoals ie al zei.. want hij werd nu geirriteerd ' rustig blijven baek.  oranje is dus blijkbaar een opdracht voor communicatie... rood een wiskunde formule voor een code.. dan hebben we nog blauw en groen.' zei ik terwijl ik de kaart aan het bestuderen was. er was een blauwe stip in de buurt. ' er zit een dunkin donuts bij je in de buurt.. daar is een blauw puntje.. wie weet is het iets om geld te verdienen.' zei ik tegen hem. 'remember, stay calm. im here to help you' ik wist dat baek een kort lontje had.. dus het belangrijkste was om hem rustig te houden.

Chen:

'Tmoney is wat je hier gebruikt voor het openbaar vervoer.. je moet er alleen wel geld op zetten..' legde ik dr uit ze stelde voor om uit te vogelen wat die andere puntjes betekende, en er was een blauwe in de apple store aan het eind van de straat. ah man dat was zeker 15 minuten lopen. ik zuchte en begon te lopen. even later begon ze over dat er twee zwarte punten snel op me af kwamen en dat ze er geen geod gevoel over had. 'waar komen ze vandaan? waar moet ik heen rennen?' begon ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptyma jan 18 2016, 20:31

LEnnie:
''ooh! dan zou ik er dan maar is eentje aanschaffen'' zei ik over de Tmoneycard.

''richting die apple store ze komen vanachter!'' zei ik en keek toe hoe alles zou verlopen.

Baekhyun:
Ik zuchte en liep naar de dunkin donuts winkel. Wer was niks te zien kwa puntjes opdrachten of mesnen. Dus ik besloot naar binnen te gaan en meteen liep er een vrouw op me af. ''welkom baekhyun!'' zei ze ik schrok een beetje toen ze me spullen pakte en achter de toonbak zette. ''Je mag de afwas gaan doe nvoor geld. het moet binnen 20 minuten gedaan worden. Daarna moet de vloeg geveegt worden is dit goed gedaan krijg je meer geld voor op je Tmoneycard'' begon ze. Ik staarde even met open ogen. ''Ik kan hier werken voor geld'' zei ik rustig en besloot het maar te doen.

Na denk ik 1 uur geewerkt te hebben kreeg ik geld nooit genoeg om meer dan een metro te pakke nmaar ik kon wel een tasje halen. wat ik nu echt hard nodig had. Ik kreeg ook een donut! 

Terwijl ik die opat en lichtjes gromde van vermoeidheid luisterde ik naar marlons plan wat we ni moesten gaan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptyma jan 18 2016, 20:58

Marlon:

ik had het best wel met hem te doen... ik zou ook zwaar gefrustreerd raken van dit allemaal.. ik hield er niet van om afhankelijk te zijn van anderen.. en ik had zo'n gevoeld dat baek het ook niet echt geweldig vond. maar het feit dat we dit samen moesten doen, maakte het al een stuk beter. het was een uur lang stil. ok blauwe puntjes zijn dus werk dingen. 1 uur werken voor geld. baekhyun vertelde me hoeveel geld ie had gekregen. ok dat was genoeg om tenminste 1 lijn te pakken, en een tas te kopen. 'he, als je het metro station inloopt, kun je daar een tas kopen, en dan op lijn 2 stappen richting sadang. heb je ff 40 minuten pauze en heb je de eerste metro rit erop zitten.. klinkt goed?' stelde ik voor. ik had kunnen achter halen welk stipje ikzelf was. ik keek uit op de Han rivier namelijk. en er was maar 1 stipje daar in de beurt die een andere kleur was. I was pinku!

Chen:

ok ze kwamen dus van achteren... ik begon richting de apple store te rennen. iets in mn hoofd zei ook dat zwarte puntjes die snel jou kant op bewegen ook niet echt iets goeds voorspeld. ik keek af en toe achterom en zag 2 mannen snel mn kant op komen. SHiiiitt!! ik moest ergens verstoppen en snel ook. ik keek om me heen en vond een winkeltje. ik rende naar binnen en ging 1 een kleedkamer zitten. 'zeg me wanneer die zwarte puntjes weg zijn' zei ik tegn lennie
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptyma jan 18 2016, 21:39

Lennie:

Ik bleef dood stil toen hij in het hokje zat en keek naar de puntje. het duurde echt lang maar ze gingen steeds verder weg. ''ze hebben het opgegeven'' zei ik en haalde opgelucht adem. ''Gaat het een beetje met jouw?'' vroeg ik en ging weer goed iztten, i kwas namelijk half van me stoel gezakt toen de puntjes Jongdae bijna hadden ingehaald. 

''Op naar de apple store of moet je nog even bij komen?'' vroeg ik en glimlachte dit zg hij niet maar ik vond het best wel leuk om te doen. Ik hield van spelletjes spele!.

Baekhyun:
Ik deed wat ze zei en buite nadem zat ik daar dan in de metro. ''zo nu we toch zitten vertel is wat over je zelf?'' begon ik en luisterde naar wat ze zei. Ik glimlachte even.''nou!;'' begon ik ookal had ze er misscehin niet nar gevraagt. ''Ik ben byun baekhyun! heb altijd al een idool willen worden! eentje die alles kan!'' ik lachte even en wibbelede heen en weer. ''oh ben er al'' ze iik en waggelde de metro uit. ''en nu? nogpuntjes in debuurt wat mijn geld is nu echt op''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptyma jan 18 2016, 22:09

Marlon:

baekhyun had de metro kunnen halen en had nu even pauze. ik was al aan het kijken wat hij straks in sadang kon doen. als hij elke keer genoeg geld verdient per blauwe punt, dan moest ie nog 3 overstappen maken. dus dat is nog 3 uur werken.. ik keek op de klok. het was 11 uur nu.. en hij moest nog ff in de metro dus half 12 als ie daar aan kwam. het werd krap aan..

Ik moest wat over mezelf vertellen nu we toch de tijd hadden. 'Marlon Venema, 21 jaar ben tegen alle wensen van mn familie gegaan en hierheen gekomen om ze te bewijzen dat ik wel iets kan bereiken als ik het echt wil' zei ik tegen hem.. oh man.. heb ik dat nou echt gezegd? kort daarna begon hij over zichzelf. hij melde dat ie er al was en of er nog geld punten in de buurt waren. ik keek op mn kaart 'eehmm.. ja! er is een fried chicken in de buurt! daar moet je zijn' zei ik tegen hem.

Chen:

ik bleef rustig zitten tot lennie me het seintje gaf dat ze het opgegeven hadden. het duurde en duurde maar... maar uit eindelijk zei ze dat ze het opgegeven hadden. ik nam opgelucht adem. 'gelukkig, wel een kleine pauze gehad nu.. niet dat ik al veel gedaan had' lachte ik en stond op om naar buiten te lopen. 'loop nu wel naar de apple store toe.' melde ik en begon mn tocht weer. na 10 minuten was ik er en liep naar binnen. er stond een man achter de balie die melde dat ik alle showmodellen moest oppoetsen en daarna de winkel schoon moest maken voor een uur voor geld.

Toen ik klaar was keek ik naar het geld dat ik verdient had. 'is er een metro in de buurt ? weetje uberhaubt waar ik heen moet om bij je te komen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptyma jan 18 2016, 22:34

Lennie:

''Ik kan misschien niet lezen waar heen maar ka nwel zeggen welke lijn je moet hebben'' zei ik rustig en bekeek de kaart. ''Je moet geowon door gaan tot je geld op is.'' dan kijekn we bij die plek weer verder naar puntjes en zo''

Baekhyun:
Ik luisterde aandachtig naar wat ze zei. ''waarom supporten ze je dan niet?''

okey buiten de metro moest ik weer aan de slag. Nu bij en fried chicken stand.. ik mocht een uur lang achter dat ding staan en dingen verkopen. ik had de WT zo gemaakt dat hij met ee neleastike aan mebroek hing en hij ook standaart aan stond zodat marlon alles kon horen. 

Ik had een beetje gezongen en zo de aandacht gekregen en de omzet flink omhoog gegooit. Hierdoor kreeg ik iets meer dan afgesproken.

''hoorde je dat marlon! heb meer gehad dan eignelijk mocht. Dus we kunnen verder reizen of dat bewaren tot later?'' vroeg ik en ging ergens zitten. Me ahnden deden zeer en me voet bonkte als een gek. ''hoe lang hebben we nog?'' vroeg ik zachtjes en over vermoeid ik wilde dat het snel ophield. I kwilde liggen me ogen dicht doen en slapen!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptydi jan 19 2016, 19:18

Chen:

hoeveel haltes moet ik ? als ik te net te weinig geld heb kan ik niet van het metro station af' legde ik dr uit. dan gingen de hekjes niet open en stond je vast tot je hem opgewaardeerd had.. 'tel de haltes, ik heb hier ook wel een kaart dus weet waar ik dan moet uit stappen' vroeg ik rustig aan dr.

Marlon:

Baekhyun vroeg waarom mn ouders me niet supporten.. ik zuchtte 'zullen we dat verhaal bewaren voor als je hier aangekomen bent?' zei ik.

hij moest dus een uur lang fried chicken verkopen. hij had zn WT zo gedaan dat ik alles  gewoon kon horen, beter... anders was het ook zo eenzaam.. niet dat ik tegen hem kon praten, maar iets om naar te luisteren was wel fijn. zeker teon hij begon met zingen!  Daardoor had ie meer geld gekregen dan eigenlijk mocht. hij vroeg wat we er mee gingen doen. ik keek nog eens. dit was wel fijn want nu kon hij 2 overstappen in 1 keer pakken! 'laten we gewoon zo dicht mogelijk bij elkaar proberen te komen. dit scheelt wel weer tijd want je kan nu 2 overstappen pakken! weer op lijn 2 naar Jamsil en dan overstappen op lijn 8 naar  Cheonho' zei ik blij 'daarna hoef je alleen nog maar van cheanho naar gangdong en dan naar godeok!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptydi jan 19 2016, 19:22

Lennie:
''haal je 4 haltes? dan kom je weer uit op een plek waar veel puntjes zijn'' zei ik en keek er naar. ''Sorry dat ik geen koreaans kan'' zei ik zachtjes en zuchte. ik moest nu wel een last voor hem zijn.. gokke met wat ik bedoelde terwijl ik naar een kaart staarde waar ik niks van begreep.. 

Baekhyun:
''Dan doen we dat' zei ik na even gerust te hebben. Helaas miste ik me overstap inJamsil.. Dus hier ging wat tijd verloren.  uitendelijk stond ik rond half 3 in gangdong!. ''Pff dat was me een rit wel!'' lachte ik even en keek rond. 'Ik zie een rode vlag met een som er naast. ''die maar doen? wieweet wat we krijgen of zit er iets naders dichter in de buurt?'' vroeg ik haar we meostne wel vaart maken want we hadden nog maar 3 uur.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptydi jan 19 2016, 19:34

Marlon:

ik was vergeten dat de overstap van Jamsil naar Gangdong best een snelle overstap was.. en dat ie natuurlijk niet zo snel was. maar geen paniek! in korea gaat om de 5 minuten een metro. om half 3 was hij in Gangdong aangekomen, en hij melde dat ie een rode vlag met een som er naast zat en stelde voor hem te gaan doen. ik was het met hem eens. met een beetje geluk zat er iets van geld in waarmee hij de laatste metro rit kon maken. ' je bent er bijna! nog 1 metro rit van een kwartiertje. ' zei ik aanmoedigend.

Chen:

4 haltes.. yeah dat kon makkelijk. ik keek op de klok.. 'heb je enige idee waar je eigenlijk zit en waar ik heen moet... zoveel tijd hebben we niet meer. moeten een manier vinden om snel aan geld te komen zodat we grotere stappen kunnen maken' vroeg ik aan dr. en stapte de metro in om naar de plaats te gaan waar ze zei waar ik heen moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptydi jan 19 2016, 20:03

Lennie:
''Als je straks uitstapt op de zelfde lijn nog 8 haltes'' zei ik terwijl ik telde. '' oh nee 7 Dan is het denk ik nog 15 minuten lopen. Ik weet alleen niet of je echt me kamer in moet. want die zit goed op slot!'' Zei ik en keek naar de deur. 

Baekhyun:
ik staarde naar de som ''Dit gaat me niet lukken!.'' zuchte ik en begon de som voor te lezen.''296x23*(7in het kwadraat *Cool +8- (7x0)x11 in het kwadraat'' ik zuchte. 

Ik weet niet meer hoe we op het antwoord gekomen zijn. maar er ging veel tijd in zitten en het was ons gelukt het antwoord is ''322918024'' maar er was geenafhaal post of iets. ''Ik onthoud het nummer wel misscehin moet ik het ergens ander sgebruiken.'' zei ik en  draaide me rond om te kijekn wat we nu moestn doen. ''Marlon ik ben echt heel moe'' jammer de ik en keek naar me voed.''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptydi jan 19 2016, 20:14

Marlon:

het was echt een pittige som.. en ik weet niet hoe we het gedaan hebben.. maar we kwamen uit eindelijk op het antwoord uit! 322918024.. ik schreef het op omdat baekhyun vertelde dat er niks van een afhaalpost in de buurt was ofzo..en zo'n getal is niet echt iets wat je zomaar onthoud. toen hij begon dat ie moe was had ik het met hem te doen.. 'i know baek.. maar we zijn er bijna! je bent zo goed bezig. en als deze opdracht eenmaal klaar is, dan kun je lekker uitrusten' zei ik tegen hem. geen idee of dat zo het geval was.. maar ik hoopte het wel.. ik was al kapot moe door het vroege opstaan en bezig zijn.. en hij liep de hele dag al rond dingen te doen. 'we moeten nu eerst nog wat geld zien te vinden zodat je de laatste metro trip kan make' zei ik en bestudeerde mn kaart

Chen:

oke, nu eerst opzoek naar nog een mogelijkheid om wat geld te verdienen... ' nog wat gekleurde puntjes in de buurt? als ik nog een uurtje moet werken heb ik denk ik genoeg om de laatste metro rit te maken, en dan kunnen we wel uit vogelen wat we dan moeten doen.. want ik heb ook echt geen idee, er is neit bijster veel uitgelegd..' zei ik tegen lennie. Het was wel lastig dat ze geen Koreaans kon lezen.. maar we kwamen er wel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptydi jan 19 2016, 20:19

Lennie:

Voor het eerst in me leven vond ik he tniet erg dat Jongdae zo veel praatte. Vond het eignelijk best wel fijn om naar te lusiterne. ''Er zitten 3 untjes heel dicht bij elkaar. Een Oranje terhoogt van de uitgang van de metro. Dan eentje bij een groene.'' zei ik en bekeek ze. ''Als je eerst oranje doet. Iets zegt met dat we meer dingen moeten doen dna alleen de rode en blauwe'' 

Baekhyun:
''jap geld. das nog 1 uur werken. Dan is het half4 met geluk sta ik er rond half 5 toch? of moet ik nog een eind lopen vanuit de metro?'' somde ik op en begon te lopen. niet weten waarheen maar ik moest gewoon vooruit gaan anders kwam ik nergens.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Emptydi jan 19 2016, 20:42

Marlon:

'nee je hoeft echt maar iets van 5 tot 10 minuten te lopen na de laatste metro' zei ik tegen hem. ik zocht naar een blauwe punt zodat hij geld kon krijgen voor de laatste metro rit.. ik wou zo graag gewoon klaar zijn met deze opdracht zodat hij kon uitrusten.. 'er zit een muziek winkel een straat vna je vandaan.. daar is een blauw punt. nog even doorzetten! you can do this' zei ik

Chen:

ik ging opzoek naar het oranje punt waar ze het over had. tot nu toe hadden we alleen nog maar rood en blauw gedaan.. na even rond te lopen kwam ik een man tegen met een oranje petje die me een vraag stelde en de timer begon te lopen. WHAT! 10 Seconden?! ' Lennie! snel! wat is de naam van het eind station op de lijn' riep ik naar dr.. oh man ik had heir geen goed gevoel over..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 31 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: