cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptywo jan 20 2016, 20:33

Chen:

baekhyun vertelde over dat Marlon precies wist waar hij heen moest en nam Lennie in de zeik omdat zij geen koreaans kon. ik keek baekhyun beetje streng aan. ik wist wel dat ie het niet echt meende, maar dat wist Lennie niet. 'yeah right byun! echt niet dat je het anders om 2 uur al gered had als je niet mank was' zei ik tegen hem en begon te lachen.

het eten was klaar, lichtelijk aangebrand, maar dat maakt niet uit! eindelijk een warme maaltijd. we dekten de tafel en lennie ging tussen yixing en jongin zitten. ik besloot maar tegen over dr te gaan zitten. Baekhyun liep weg naar Marlon toe om dr wakker te maken.

Marlon:

ik hoorde iemand mn naam roepen maar ik wou niet opstaan. ik wou blijven liggen... maar even later hoorde ik iets over eten. ok dat maakte het aantrekkelijk om op te staan. maar ik wou niet... ik kroop verder in een onder de deken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptywo jan 20 2016, 20:46

Baekhyun:
Ze werd niet wakker wat ik ook riep. Dus ik besloot naar haar toe te lopen en de dekens van haar af te trekken. 'Wakker worden jij!'' zei ik en zette me vinger in haar zij. ''andes weten wij alles op! En dat gaat ons lukken wat we hebben allemaal reuze honger!'' ik wachtte niet tot ze klaar was om echt te komen. Wan tik had honger en de geur was goed. buiten de aangebranden extra roma..

Ik ging terug aan tafel zitten en keek ze aan ;''Smakelijk!' lachtte ik blij en schepte op.

Na het eten klopte ik op me buik'' dat was lekker!'' lachte ik blij. '' maar denk wel dat ik op tijd ga slapen'' zei ik en wreef in me oge. Gelukkig hoefde ik niet af te wassne of iets!

Lennie:

Toen baekhyun terug was schepte we op en begonnen met eten. het was apart. Niet mijn favo eten. Maar het kon er mee door.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptywo jan 20 2016, 21:09

Marlon:

de dekens werden van me afgetrokken en deed dit keer geirriteert om ogen open. ik zag baekhyun en hij begon mn zij te poken. 'fine! ben al wakker.. help me herinneren dat ik je nooit op wakeup duty zet.. ' zei ik zacht aan het eind. ik wil rustig wakker worden.. niet zo gedwongen vol met gepoke. ik rekte me uit en pakte mn krukken er ook maar bij en hupte naar de keuken toe. het rook goed... lichtelijk aangebrand maar ok.

aan tafel zat ik naast jongdae en baekhyun. ik maakte geen poging tot een gesprek ofzo. ik at gewoon rustig mn eten op. na het eten zei baekhyun dat ie al naar bed ging. ik keek op de klok.. het was nog aardig vroeg.. maar he we waren ook erg vroeg de dag al begonnen. ik hielp zover ik kon met afruimen en besloot ook maar richting bed te gaan.

Chen:

na het eten draaide ik me naar lennie toe 'wat wil jij? naar bed? of nog iets kwijt over vandaag? zeg het maar im all ears' zei ik tegen dr met een glimlach 'oh, en die opmerking van baekhyun eerder, over dat je niks kon lezen, trek je daar maar iks van aan, hij loopt maar wat te dollen ' zei ik tegen dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptywo jan 20 2016, 21:17

Baekhyun:

Ik nam een heerlijke lange maar ook echt lange douche en in me pyama slofte ik zonder krukken door de kamer heen ''jij bij het raam?'' vroeg ik aan marlon en ging op het andere bed liggen zonder eignelijk naar haar wens te luisterne. Ik keek naar het dak. Wacht was ze uberhaupt al in de kamer?

Lennie:
De jongens ruimde af en ik vond het eingelijk niet eerlijk dat hun ook nog moesten afwassen. Maar Jongdae begon over vandaag en dat als ik nog iets kwijt wilde dat altijd kon. Ik hees me wenkbrouw op. ''Hmm de kamer waar ik in zat was erg rood?'' zei ik vragend en schudde me hoofd.  Daarna zei hij iets over baekhun ''dat snapte ik.' antwoorde ik rustig en glimlachte. ''Kan wel tegen een stootje ookal lijkt da tmischein niet zo'' Ik liep de keuken in en tikte de jongens aan.''hup naar de bank ik was wel af'' ze ik rustig maar Yixing wilde niet maar ook echt niet stoppen ik keek hem boos en moederlijk aan .''nu weg hier...'' hij keek me geschrokken aan boog en vluchte de keuken uit. I kbegon aan de mega lange afwas.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptywo jan 20 2016, 21:40

Marlon:

voordat ik de kamer in liep, kwamen yixing en jongin de keuken uit gelopen. ik moest en wou nog met jongin praten.. misschien nu? hij zag er al weer een stuk beter uit dan de laatste keer dat ik hem gezien had.. maar dat was niet moeilijk.. toen lag hij lijkbleek in bed op de ziekenboeg.. ik draaide me weer om en liep naar hem toe 'ehm.. jongin.. zouden we kunnen praten?' vroeg ik voorzichtig.

Chen:

ik begon te lachen toen ze zei dat de kamer waar ze in zat erg rood was. nee echt meen het. ik kwam bijna niet meer bij! gelukkig snapte ze dat baekhyun een grapje maakte 'yeah, maar ik dacht omdat je hem niet kent enzo.. sommige kunnen zn grappen compleet verkeerd opvatten' zei ik en op dat moment stuurde ze yixing en jongin de keuken uit en ging ze zelf de afwas doen. het was een veel te grote berg omdat alleen te doen ' jij wast af en ik droog?' stelde ik voor
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptywo jan 20 2016, 21:53

Baekhyun:

i kkeek de kamer rond ze was er niet. I kgromde even en trok de dekens rond me heen

Jongin:
Ik keek op toen ik marlon hoorde. ik zuchte even en liep langs haar heen. Dat kon ik nog niet hebben. Ik probeerde langs haar heen te lopen en haar niet aan te kijken. gewoon door lopen.. En naar rustig je choriografie schrijven... niet te veel nadenken. Toen ze vroeg of we konden praatte schudde ik me hoofd en begon op me lip te bijten.

Lennie:
Ik glimlachte beschaamt toen hij zo lachte. was dat grappig? het was juist sarcastisch dat ik niks te vertellen had.. ''Snap ik. Maar je kan veel aflezen van iemand gezicht of lichaam houding'' ze iik rustig 
*jaagt jongens weg*

Jongdae wilde mee helpen. Ik wilde me hoofd schudde dat het niet hoefde maar het was echt veel. Ik gooide hem de vaatdoek aan en begon te wassen.Na even was de sop nog steeds zo veel dat ik me er aan ging irriteren. Ik pakte een berg op me hand ''hey jongdae'' zei ik en wachte tot hij naar me keek. Ik blies de sop in zijn gezicht. Het dwarrelde als sneeuw vlokjes op zijn gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptywo jan 20 2016, 22:13

Marlon:

... hij negeerde me gewoon... 'dan niet' zei ik beetje boos en liep naar mn eigen kamer toe en liet me grommend op bed vallen. ik weet hij me niet kent.. maar het feit dat ik met iemand wil praten en mn excuses wil aanbieden is een aanbod die vaak tot niet voor komt.. alsof mn schuldgevoel nog niet groot genoeg was..

Chen:

ze was eerst weer zo koppig om te zeggen dat ik niet hoefde te helpen met de afwas. maar ze zag zelf wel in dat het gewoon teveel was voor 1 persoon, en gooide me dus een vaatdoek toe. door al dat wassen werd ze sop laag alleen maar groter en groter, en voordat ik kon iets kon doen, deed ze het zelf al! ik keek dr een beetje flabergasted aan en toen een dikke grijns op mn gezicht 'oh now its war' zei ik en pakte zelf heel veel sop en wreef dit door dr haren heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptywo jan 20 2016, 22:22

Yixing
Ik keek toe hoe jongin marlon negeerde een zijn kamer in liep wanneer er weer muziek i op kan.. Ik schudde mr hoofd een liep naar marlons kamer. Ik klopte aan. "Marlon? Kan je even komen?" ik hoopte het maar.

Lennie:
Met grote ogen zag ik een hand met zo naar mijn haren gaan. Ik stond stijf stil toen hij het et in wreef. Maar niet voor lang. "Hey!" riep ik hard. Ik pakte weer een haai met shop een gooide het naast hem toe. Dit deed ik een aantal keer achteraan. Langzaam bezaaide de vloer en aanrecht zich met sop een voelde de keuken zich met gelach.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptywo jan 20 2016, 22:28

Marlon:

ik was bezig om mn telefoon, toen opeens aan onze deur geklopt werd. hetwas Yixing die vroeg of ik even kon komen. nou nee.. eigenlijk niet.. hij ging me vast weer vertellen dat ik jongin met rust moest laten en dus bij hem uit de buurt moest blijven. maak je maar geen zorgen, dat ging nu ook zeker wel gebeuren. ik zuchtte en stond weer op en liep naar de deur. 'im here, wat is er' zei ik

Chen:

de volgende had met sop die ze pakte gooide ze compleet mis. ik begon weer te lachen tot dat ze achter me aan gerent kwam met het sop. op een gegeven moment lag de hele vloer ermee vol dat het het sneller was om het weer van de vloer te pakken dan terug naar de wasbak te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptywo jan 20 2016, 22:44

Yixing:
Ik wenkte daar ze van de deur weg moest. Ik wees naar de deur van mijn slaapkamer. "Go. Wees koppig een praat met hem" ik keek haar aan "hij act alsof hij het niet wil.. Maar hij gaat kapot als je niet met hem praat" ik hees me vinger omhoog zodat ze de muziek zou op merken.

Lennie:
Het werd zo smerig dat het straks aanleg jaar langer duurde voor het opgeruimd zou zijn. En ik begon aardig buiten Adem te raken.. Want conditie was nog steeds ver te zoeken. Tot ik ineens een klap hoorde uit jongin een yixings kamer. Ik lied jongdae meteen achter een rende naar de kamer toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptywo jan 20 2016, 22:51

Marlon:

ik zuchtte 'fine, maar dit is de laatste keer dat ik het probeer ' zei ik tegen hem en liep naar hun kamer toe. ik stond ff stil voor de deur voordat ik hem open gooide. ik liep op jongin af en drukte 1 van mn krukken tegen zn buik aan 'we gaan praten of jij het nou wil of niet. denk je dat dit alleen jou beinvloed? Baekhyun en ik voelen ons al schuldig genoeg over wat er gebeurt is die middag, en door niet mens te willen praten en onze excuses aan te bieden of wat dan ook maak je het er niet beter op' zei ik en duwde hem het bed op met mn stok.

Chen:

ok de vloer werd echt te goor nu. en nu moesten we dit ook nog gaan opruimen... toen lennie buitenadem begon te raken stopte ik met achter dr aan te rennen. opeens hoorde ik iets uit jongin en yixings kamer komen, en lennie blijkbaar ook want die rende nu die kant op. ik bedacht me geen seconde en rende achter dr aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptydo jan 21 2016, 12:58

Lennie:
we stonden in de slaapkamer van Jongin ik snapte nu wat de klap was. Ik schudde me hoofd. Waarom je eigen wil zo doordrammen als iemand er nog echt niet aan toe is.. alleen maar om jezelf beter te laten voelen.. Ik drukte me de slaapkamer uit en besloot maar eens te gaan douche.

Jongin:
Ik was net aan het mediteren. noujah basis danspassen van ballet aan het herhalen. Wat heel rustig is en gewoon je spieren ee beetje trekken. toen er ineens een stok iets in me buik prikte. Ik verloor me evenwicht en donderde naar achtere toe. n me val trok ik me laptop mee naar de grond wat een helse lawaai maakte.. Die was hoe dan ook gebroken. Met grote onzekere ogen keek ik naar marlon die met een stok in me buik porde. Ik belande op het bed en bleef haar aan staren. ‘’Waar zou jeje excuus voor willen aanbieden dan…’’ zei ik zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptydo jan 21 2016, 13:54

Marlon:

'waarvoor ik mn excuses voor aan zou willen bieden?' begon ik verontwaardigd 'wat dacht je van het feit dat je je zo over traint hebt omdat ik inzag dat ik je partner niet kon zijn deze keer. yixing heeft me verteld dat je dat deed omdat je denkt dat je niet goed genoeg bent voor me ofzo, wat echt de grootste onzin is trouwens.' begon ik aan 1 stuk door te ratelen voordat ie me kon onderbreken. ' waarom zou ik je vragen voor mn eindejaarsproject als ik dacht dat je niet goed genoeg was.. ik ben nu gewoon niet instaat om te kunnen dansen, snap je dat niet' zei ik rustiger op het eind.

Chen:

eenmaal bij jongin's kamer aangekomen kwamen we er achter wat er aan de hand was. lennie liep al snel weer weg. ik wist eigenlijk neit zo goed wat ik er van moest denken. ik wist ook niet echt wat tussen die twee speelde.. ik draaide me om naar yixing 'oke wat is er aa nde hand ?' vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptydo jan 21 2016, 15:02

Jongin:
‘’Ik snap het wel’’ zei ik rustig en keek haar niet aan. ‘’En ik ben niet goed genoeg… want anders had je wel gebleven en ingezien dat ik er alles aan zou doen om er voor te zorgen dat het wel lukte en we samen iets zouden opbouwen dat aan de eizen van school zouden voldoen…’’ Ik duwde der kruk weg en stond op.

Yixing:
Jongdae kwam op me af en vroeg wat er aan de hand was. ‘’Jongin had marlon gevraagd als duo voor de dans. Daar had ze ja opgezegd. Jongin echt super blij. Toen besloot ze om met baehyun te gaan. vanwege haar enkel en lied marlon, Jongin in zijn ogen achter omdat hij haar niet kon helpen. Daarna si hij een paar dagen door gaan trainen zo erg dat hij na een tijdje ziek geworden was en persee door wilde gaan. Om te bewijzen dat hij wel echt goed is. En hij uiteindelijk wel voor marlon had kunnen zorgen dat het goed kwam.’’ somde ik snel op. ‘’Oh en ze is zijn boek kwijt geraakt waar al zijn aantekenigen in stonden van al zijn danslessen. Die was nog dierbaar voor hem’’ Ik keek op. ‘’Niet dat ik me er veel mee wil bemoeien. Maar wil Jongen gewoon niet weer ziek zien of hem zo depressief mee maken.’’ Ik keek langs jongdae heen. ‘’Ik snap het ook wel dat hij langzaam aan gaat denken dat hij niks waard is.. vanaf de eerste dag heeft hij haar al geholpen met alles.’’ Ik pakte jongdae’s hand beed en trok hem bij de deur vandaan. ‘’Laat ze het zelf oplossen’’
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Emptydo jan 21 2016, 15:33

Marlon:

ik zuchtte 'er is 1 ding dat je moet weten over me ... en dat is dat ik een hekel heb om afhankelijk te zijn van anderen.. ik geloof echt wel dat je er voor had kunnen zorgen dat het wel aan de eisen had voldaan.. maar ik had mezelf er niet goed bij gevoeld. dus dit heeft niks met jou vaardigheden te maken.' zei ik tegen hem. 'maar snap aan de ene kant wel dat je je beetje bedonderd voelt... vanaf het begin was je al super vriendelijk en behulpzaam voor me, ook al wou ik er niks van weten. En Baekhyun was alleen maar een klootzak.. ' zei ik beetje lacherig. ' en het feit dat ik je aantekeningen kwijt ben geraakt.. zit me echt ontzettend dwars.. en ik wil het echt heel graag goed met je maken.. dus als ik weer volledig genezen ben, zeg maar wat ik kan doen om het goed te maken'

Chen:

yixing somde alles een beetje op wat er nou daadwerkelijk aan de hand was. ik had geen idee dat Marlon eigenlijk al een partner had voordat baekhyun dr vroeg. en het feit dat jongin al voor de klaar stond zins de eerste schooldag begon ik alleen maar meer medelijden te krijgen voor hem. ik knikte dat ze het zelf op moesten lossen.. ik moest toch nu even met iemand gaan praten. ik liep naar de kamer waar baekhyun was en deed de deur open. 'byun, time to talk' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 33 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: