cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydo jan 07 2016, 19:05

Marlon:

ik keek een beetje raar naar het volgende berichtje van jongin. hij had me zo op het hart gedrukt om dat boekje niet kwijt te raken... en dan reageerd hij zo lax? i guess dat ik inderdaad iets goed te maken heb.. * als goedmaker dan.. wat had je in gedachten* stuurde ik terug. zingen dansen en acteren dus...


dyo:

lu han... nu dat hij het zei, zijn stem zou er inderdaad perfect bij passen. voordat ik er echt op kon reageren ging baekhyun er alweer vandoor om hem te gaan zoeken. toen hij al weg was, hoe is hij zo snel op die krukken?? 'ik kon hem ook gewoon bellen... ' zei ik en haalde mn schouders op.

Chen:

'iets in me zegt dat hij niet alleen opzoek gaat naar lu han..' zei ik terug tegen dyo. 'die gaat vast opzoek naar lennie.. want waar lu han is, is lennie meestal ook. sneaky little bastard'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydo jan 07 2016, 19:47

Baekhyun:

Ik kwam benede aan en vond luhan al snel ''yo heb twee dragen voor jouw!'' zei ik en proberede hem tegen te houden. Ik hapte even naar adem en moest mijn arme laten rusten. Zo erg was ik die krukken dus niet gewent. ''Doe jij mee met een nummer van Kyungsoo Jongdae en mij? en vraag twee.. waarom is lennie heir niet? waasr is ze?'' ik wiegde heen en weer als ik niet snel was.. waren er nadere jongens.. Ik keek Luhan aan. ''of heb jij haar al gevraagt?'' vroeg ik en bekeek haar. oneens hoorde ik een jongen naast me hard yes roepen. Ik keek op ''vanwaar die blijhied?'' vroeg ik geinterseert. 'Met het duet doet marlon met mij mee!'' lachte de jongen zoblij dat ik de hartjes in zijn ogen zag. Het was jongin de top danser. ik slikte nee natuurlijk ging ze met hem.. Wacht ik mocht sowieso niet met haar ze is ook een B klasse.. terug naar Luhan. ''dus.?'

Jongin:
''YES!'' riep ik blij meteeen keek ik de ieden aan. ''nee heb al iemand!'' naast me voreg iemand waarom ik blij was en ik vertelde hem duidelijk dat Marlon met mij ging!. ik lachte even en ging terug naar mijn mobiel.
*kom naar school dan leg ik je het uit!* smste ik nee het ging me niet overkomen dat ze van school weg bleef. '*of laat ik kom naar jouw*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydo jan 07 2016, 20:29

Luhan:

ik liep door de gangen heen. had niet echt wat te doen, tot opeens baekhyun naar me toe kwam en me dingen ging vragen. vroeg hij nou serieus of ik mee wou doen met het nummer dat hij,chen en dyo aan het instuderen waren? ik glimlachte 'ja tuurlijk! lijkt me super' antwoordde ik. hij vroeg daarna of ik wist waar lennie was, en of ik dr al gevraagd had. hij had het vast over die opdracht waar we zojuist de email van gekregen hadden. 'eeehh..' ik wist niet wat ik moest zeggen.. liegen en zeggen dat ik lennie al gevraagd had om dr te beschermen tegen zijn vragen? we werden onderbroken door een jongen naast ons. het was jongin, de topdanser, en hij ging duo doen met marlon blijkbaar. helaas was de afleiding niet lang genoeg want baekhyun vroeg me alweer. 'ze denkt er nog over na' zei ik uit soort van paniek.

Marlon:

ik had echt geen zin om naar school toe te komen. maar voordat ik kon reageren stuurde hij al dat ie naar mij toe zou komen. oh god nee... wat moet ie wel niet denken dat ik er zo bij lig al bijna een hele week... wait.. waarom maakt het me uit wat hij denkt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydo jan 07 2016, 20:35

Baekhyun:
oh hij had haar dus gevraagd? mara ze dacht nog dus dat gaf me nog een kans. ''waar is ze dan?'' vroeg ik en begon rond de lopen. ''ze zijn op het dak ga daar maar heen hun leggen wel meer uit'' riep ik nog naar luhan enzocht verder naar lennie.

Jongin:
Ik vroeg haar adres op en ging er heen. Eerst ging ik nog langs huis ne nam soep voor hara mee. ZE was ziek enzo dus kon zun soep goed doen!. 

Na denk ik 30 minuten belde ik aan met me handen vol met soep eten en natuurlijk me laptoptas anatekeningen en alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptydo jan 07 2016, 22:17

Luhan:

'ik heb geen idee'antwoordde ik eerlijk tegen baekhyun. ik wist echt neit waar ze was. ja ze ging trainen zei ze.. maar wat... dat wist ik niet. baekhyun zei dat de andere twee op het dak waren. ik knikte en begon naar boven te lopen. onderweg pakte ik mn telefoon en begon lennie te appen. * pls dont be mad at me... maar ik heb baekhyun soort van verteld dat ik je gevraagd had voor de duo opdracht, en dat je er nog over na aan het denken was... hij is opzoek naar je... pls dont kill me!* stuurde ik naar dr. nu maar hopen dat 1. ze dr telefoon bij zich had... 2, er stroom inzat.. en 3.. dat ie gewoon nog niet overleden was....

Marlon:

ugh ik kan niet geloven dat hij echt hier heen komt.. wait... oh god nee.. als hij hier komt.. nee! ik moest me klaar gaan maken.. noway dat ik iemand me zo liet zien. beetje in mn sjompie kleding.. en geen makeup.. nope not happening. ik trok snel wat uit de kast. ik vond wat dat er comfy uitzag, maar nog wel toonbaar. Seoul school of art - Pagina 17 Ca1vky-l-610x610-sweater-dark-purple-slouchy-baggy-shoulder-loose-tunic-long-soft-leather-faux-leggings-satin-coated mn haar deed ik gewoon in zo'n hoge poef knot en snel wat foundation, om mn wallen te verbergen, en eyeliner. ok dit zag er uit alsof ik gewoon normaal thuis zat en niet heledag in bed lag mezelf zielig te voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptyvr jan 08 2016, 12:21

Baekhyun:
Ik zwaaide naar hem ‘’ ik vind haar wel!’’ lachte ik en liep de onder verdieping over. Van zaal tot zaal. En uit eindelijk vond ik haar. Ze had zich in een hokje geplaatst in de sportzaal. Ze zat gewoon rustig met muziek op iedereen rond haar heen te nergeren. Ik lachte even. Ja zo kan je ook mensen afwijzen. Ik hupste naar haar toe op mijn krukken. Meteen kwam ik Chanyeol tegen. Ik tikte hem aan .’’als een meid gekozen? i bedoel partner?’’ vroeg ik terwijl ik hem  mee trok naar Lennie. Blijkbaar ging Yihau er ook een. Dat was een van de laagrank jongens die gewoon zwaar had faalde met alles. Ik draaide met me ogen. Kijk daar maakte ik dus wel kans bij. Hij kwam maar uit de E klasse. Maar ik stopte met lopen toen ik ze hoorde praten.

Lennie:

Ik zat rustig afgezonderd van de groep toen Tony aan kwam lopen. Het was een van de laagste. Ik dacht echt dat hij ging of ik hem zou helpen maar hij begon over marlon of ik wist waar ze was. Ik schudden me hoofd. ‘’Weet het niet Yihau. Ze is al dagen ziek.’’ zei ik rustig.

Baekhyun:
Ik vernam dat die jongen met marlon wilde. oh wacht is ff.. Als ze niet met Jongin zou gaan zou hij sowieso niet de volgende zijn met wie ze zou gaan.. ‘’Ze is met jongin’’ zei ik

Lennie:

toen Baekhyun zich er mee bemoeide draaide ik met me ogen en keek terug naar Yihau. ‘’Ik wil best met jouw’’ zei ik tegen hem. Hij kreeg een rood hoofd en schudde zijn hoofd. ‘’Nee ik wilde niet met marlon. heb iets gevonden wat ze moest weten. En jij moet met iemand die jouw nog hoger kan krijgen en jou aanvult. Want i vond het goed dat deze school een keer westerse meiden aan neemt. Dus jullie moeten nu ook laten zien dat jullie het waard zijn en deze school een lesje leren op het rasistise gedachtengang.’’ zei hij en lachte. ‘’ Ik ga met Amber’’ de jongen wees naar achtere toe. Ik zak me duim op dat het hij een goede keuzen gemaakt had. ‘’Maar toch bedankt’’ zei de jongen en ging weg. Toen begon baekhyun tegen me. ‘’hey dat duet! doe dat met mij?’’ ik keek hem aan en werd even stil. ‘’hey baekhyun hoe gaat het. Met mij gaat het goed.. Lang niet gezien hoe gaat het met je voet’’ zei ik droog alsof hij eerst een gesprek moest op starten voor hij die vraag stelde. Ik wees naar zijn voet’’ Had je marlon nog bedankt?’’ vroeg ik hij schudde zijn hoofd en keek me aan. ‘’Waarom geef je om haar? ze deed vreselijk gemeen tegen je’’ zei baekhyun. Ik haalde me schouders op. ‘’wil dat zeggen dat ik dan maar gemeen terug moet doen? Ik vind het niet fijn als mensen zo tegen me doen. Dus ik doe het ook niet terug.’’ zei ik rustig. Hij hield zijn voet omhoog. ‘’Nou dankzij haar is het alleen maar erger geworden! i was gewoon dagen ziek’’ zei hij ik stond op en keek hem boos aan. ‘’Je zegt me wat.. Die meid heeft het veld overgerend haar zelf een grote blessure gegeven om jouw te helpen besef je dat wel? En als ze je niet geholpen had was de ontsteking groter geweest en was je verder van huis afgeweest!’’ ik keek hem boos aan. ‘’Jij moet mensen is gaan bedanken voor wat ze voor je doen! en begin bij marlon.. Dus mijn antwoord op jouw vraag of ik een duet met jouw ga doen is.. Nee..’’ ik keek hem aan. ‘’Gebruik je stem om andere te helpen want jij haalt zonder probleem een B of hoger dus ga mesne helpen die jouw hulp nodig hebben dan dat je ander gaat gebruiken.’’ Ik liep langs hem heen en keek Chanyeol recht aan.

Baekhyun:
‘’Oh dus je gaat met luhan!’’ riep ik haar beetje geraakt achterna. Ze draaide zich om en keek me beetje verbaast aan. ‘’aangzien hij niet in de B klasse valt en hij wel je hulp nodig heeft?’’ vroeg ik wat stiller. Ze schudde haar hoofd. ‘’Nee byun Ik weet nog niet wat ik wil. Of wie ik zou willen helpen of wie mij kan helpen’’ zei ze en haalde adem toen ze weg liep was i de gene die me lip ophees. raar vrouwtje! *Jongdae succes als je met Lennie wil zingen. Mij heeft ze dik afgewezen!* stuurde ik naar jongdae. Daarna lied ik me tegen chanyeol aan vallen ‘’zo en nu heb jij al een meid?’’ vroeg ik ehm en glimlachte.

Lennie:
Ik liep door de gangen naar boven toe. Het dak was in mijn oog nu het rustigste. daar kwamen niet veel mensen. alleen Jongin als zijn danszaal bezet was. En die was nu naar Marlon toe dus verwachte niet dat er iemand zou zijn. Toen ik boven kwam zag ik alleen dat nu ook Luhan bij die andere 3 had gevestig. Ik ging zitten en staarde naar de jongens op een gepaste afstand. Waarom had Luhan niet gezegd dat hij me gevraagd had.. Ik had dan echt wel ja gezegd.. Maar om het nu van baekhyun te moeten horen..


Jongin:

Ze deed open en zag er best goed uit. Ik glimlachte en duwde de doen in haar handen. ‘’Gaat het ? je klonk ziek aan de telefoon!’’ zei ik en liep naar binnen toe. Ik deed em schoenen uit en zette me laptop direct aan. ‘’Ik heb van mijn ballet docent een choreografie mee gekregen die ik ooit een keer mocht doen. Het is een officeel Nummer maar is nooit uit geven omdat de twee geplande zangers ruzie kregen. ‘’ begon ik en wilde me boekje pakke met daar in veel aantekeningen. Maar toen drong het door dat ze precies dat boekje kwijt geraakt was. Ik staarde ff boos voor me uit maar ik kon niet boos blijven ze zou vast wel een reden er voor hebben en ik wilde dit nummer perse met haar doen. ‘’okey’’ zei ik en haalde diep adem om verder ge gaan zonder echt boos te worden. ‘’Kijk dit het het nummer ingezongenn door wat mede danser s van mij en we kunnen.. nee we moeten de dans nog aanpassen. vind je het iets?’’ vroeg ik en lied het haar zien,
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptyvr jan 08 2016, 14:11

Chanyeol:

ik had mijn partner al gevonden, en het was 1 van de knapste meiden op school die niet faalde! ik was helemaal happy. baekhyun kwam uit het niets aan gehupt op zn krukken en vroeg of ik al iemand gekozen had. voordat ik kon antwoorde raakte hij afgeleid door een jongen die naar Lennie toe liep. ik lette niet echt op. ik was te hyper over mijn eigen partner.

na een paar minuten kwam hij weer terug en lied hij zich tegen me aanvallen. moest vast vermoeiend zijn constant op krukken lopen. 'ja man! je raad het nooit. Hyuna! oh man wat een babe is dat toch' zei ik met een grootte glimlach en wees naar dr aan de andere kant van de zaal. ze zwaaide naar me en ik zwaaide beetje verlegen terug. niemand zeggen.. maar ik had een kleine crush op dr.

Luhan/dyo/chen:

luhan liep het dak op en zag dyo en chen al snel zitten. hij liep naar ze toe 'dus jullie willen mij bij het nummer?' vroeg hij aan hun waar ze allebei enthousiast op reageerde 'jah! jou toonhoogte is wat we missen. nu word het echt perfect.' zei jongdae blij. 'had je al een een partner?' vroeg dyo aan luhan. luhan schudde nee 'nog niet..zoveel keus..' en ik had nog geen bericht van lennie terug gehad... die was vast dr telefoon vergeten... Jongdae kreeg een berichtje van baekhyun 'ouch... baekhyun is keihard afgewezen door lennie net..vraag me af of ik wel een kans maak..' zei hij. * dat is echt klote man... waarom weet je dat ook?* stuurde i kterug.

Marlon:

toen ik de deur open deed voor jongin drukte hij iets van soep in mn handen en liep naar binnen toe. het stond me niet echt aan dat hij zich al zo gedroeg alsof we al jaren vrienden waren en elke dag bijelkaar over de vloer kwamen. 'ja gaat wel. kom binnen doe alsof je thuis bent' zei ik beetje geirriteerd. ik deed de deur weer dicht en bracht de soep naar de keuken. in de woonkamer was hij al bezig met zn laptop en liet me het nummer zien wat hij in gedachten had.. en .. het was erg sexy en aantastelijk.. i guess dat daar het acteer gedeelte in zit. ' vind je het niet gewaagt voor 2 mensen die elkaar nauwlijks kennen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptyvr jan 08 2016, 14:18

Baekhyun:

Ik lachte en lied em zowat door Chanyeol tillen.’’Bro before hos!’’ zei ik en sloeg op zijn borstkas. Ik bekeek hyena… AUTOCORRECTIE PLEASE! hyuna en lachte even. ‘’Ja ze mag er zeker zijn!, Maar zal zwijgen over jouw liefde op haar!’’ zei ik hard maar zo dat ze zelf niet zou horen. OP dat moment kreeg ik een smsje van Jongdea terug. *ja ze vind dat ik eerst maar is mensen moet helpen met mijn stem ouzo inplaats van andere gebruiken die hoger staan.. denk ik.. iets in de richting.. weet het eigenlijk niet… ZE vroeg zelf die Yihau..* stuurde ik terug. ‘’laten we gaan eten hyung heb honger!’ jammerde ik naar chanyeol

Lennie:
*kijkt toe van een afstandje*



Jongin:
Ik lachte even en schudde me hoofd. ‘’Het is dans en acteren.’’ zei ik droog en glimlachte. ‘’maar je bent er niet zo over te spreken?’’ vroeg ik ineens minder zeker… wacht zou ze dan gekozen hebben om met mij te gaan.. omdat ik een A+ had? Ik begon op me lip te sabbelen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptyvr jan 08 2016, 14:35

chanyeol:

toen baekhyun begon over mijn liefde voor haar, raakte ik lichtelijk in paniek dat ze het zou horen. ik smoorde meteen zn mond met mijn handen 'dude! still voordat ze je hoort!' zei ik tegen hem. ik keek weer naar dr om te zien of ze hem gehoort had of niet. het leek er niet op maar ze keek nog steeds wel onze kant op en begon te lachen. ik deed een call you gebaar naar dr en nam baekhyun mee naar de kantine. 'nou kom mee dan slome!' grapte ik terwijl ik voor hem aan rende.

Jongdae:

toen ik dat berichtje las, toen verloor ik ook mn hoop... als ze dus vond dat je mensen moest vragen die onder je stonden om te helpen... ik zuchtte. 'laten we maar oefenen. heb het gevoel dat het nu wel perfect zou zijn' stelde ik voor om mezelf wat af te leiden.

Marlon:

ik zuchtte ' dat is het niet.. vind het echt een super vette dans. maar mn acteer kunsten zijn niet zo goed dat ik het geloofwaardig kan maken' legte ik hem uit. 'en ik mag zowiezo weken niet lopen of uberhaubt druk op mn enkel zetten.. en dan duurt het nog minimaal weken tot het volledig hersteld is. en dan is het al snel gegaan. ik heb er gewoon geen goed gevoel over dat het hersteld zou zijn voordat het uitgevoerd moet wordne.' zei ik met een zucht op het eind
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptyvr jan 08 2016, 14:43

Baekhyun:

hij snoerde me de mond en lachte naar hyuna. I deed ook een call me gebaar en lachte daarna naar chanyeol. Maar al snel ging hij er vandoor en riep dat ik sloom was. ‘’ja. Zou jij ook zijn op krukken! en je benen zijn langer! das gemeen!’’ zei ik terwijl ik hem bij probeerde houden wat alles behalve lukte,


Lennie:
luisterde naar de jongens en glimlachte. ze klonken echt goed met zin 3e! en met die baekhyun er bij zou het gewoon perfect zijn.. Ik trok me benen omhoog en leunde met me kin op me knieen. En kon de glimlach niet van me gezicht krijgen/ Ze waren zo blij met wat ze deden.. Dat ze hun geluk echt vonden in zingen en acteren was mooi om te zien.



Jongin
Ze bleef over haar genees proces praten. ‘’wat wil jij dan?’’ vroeg ik uiteindelijk en klapte me laptop dicht. ‘’Nee laat maar hoor het wel als je het weet’’ ik keek rond haar huis. Ik glimlachte nog even. ‘’Moet terug naar school. heb beloofd Hye (trut 3) te helpen met haar dans’’ Het was eigenlijk pas over een uur maar iets zei me. dat als ik hier langer bleef.. Ze alleen maar aan me ging irriteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptyvr jan 08 2016, 15:10

Chanyeol:

ik lachte en liep weer terug naar baekhyun toe. ik pakte zn krukken en draaide mn rug naar hem toe en ging door mn knieen 'uw persoonlijke taxi staat voor u klaar meneer' grapte ik dat hij op mn rug moest springen. ik liep met hem langzaam naar de kantine 'jij al een partner gekozen?'vroeg ik aan hem. 'en hoelang is je herstel proces eigenlijk?'

Marlon:

'het is niet dat ik neit wil. ik heb je net vertel wat me tegenhoud. spijt me zeer dat ik een blessure heb.. denk je zelf niet dat ik hier keihard van baal?' zei ik met mn armen over elkaar. hij zei iets over dat ie weer terug moest naar school om iemand te helpen ofzo. ik liet hem er weer uit en plofte terug op de bank. kut enkel... kut lennie.. allemaal haar schuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptyvr jan 08 2016, 15:24

Baekhyun:

chanyeol tilde me op. ‘’op paardje1’’ lachte ik en hield hem stevig beet, ‘’nee heb nog niemand.’’ begon ik rustig ‘’en nog 5 weken ongeveer. Dan mag ik weer lopen en dansne. Dus kan je me wel dragen al die tijd1’’ zei ik terwijl ik eh stevig beet hield. ‘’ziek mee naar iemand voor mij!’’lachte ik. tot de docent naar ons toe kwam. ‘’baekhyun’’ begon hij. Hij was van dansen. niet dat ik les van hem had maar hij zag er eng uit, ‘’Je hoeft niet te dansen en te acteren in het volgende examen je krijgt daar een vrijstelling voor. We willen niet dat jeje zelf overwerkt.’’ (dit is alleen voor baekhyun beetje asians voortrekken!) ik glimlachte dankbaar.

Lennie:

ze waren zo lang bezig dat ik een zere kont kreeg.. Het was hier rustig dat wel.. Maar te rustig. Ik blijf een wiebelkont houden… I stond op en liep terug naar beneden om maar te gaan trainen.. Misschien werkte muziek op en iedereen nergeren.

Jongin

beetje balend liep ik terug. IN de gang kwam ik hye tegen we danste best lang. Maar ik had niet het gevoel dat het god voelde. Maar ja. Ze zeurde tenminsten niet. Na even begon oz dat ze nog niemand gevonden had voor de deut en hoe erg ze dat vond. omdat ze en F gehaald had enzp. I begon medelijden te krijgen, Dus ik vertelde haar dat als ik niemand anders had ze met mij gemogen had. ‘’Voor de volgende keer’’ lachte ze lief. Ik knikte. ‘’Wie hb jij dan?’’ vroeg ze lief. ‘’Marlon’’ antwoordde ik en ging zitten. ‘’Ze danste nog even door. ‘’Heb gehoord dat ze iets van je kwijt heeft gemaakt wat dierbaar voor je was.’’ zei ze en draaide wat sierlijke rondjes. ‘’uhuh’’ zei ik rustig niet doordringend dat.. Niemand wist dat ze iets van mij had.. Iets belangrijks.. en ook niet dat iemand het wist dat het kwijt was.. want het was iets tussen mij en marlon. ‘’Ze gebruikt je jongin’’ ging ze verder. ‘’Je bent te lief voor haar. dingen geven. En hara helpen met de dans enzo. Je bent veelste goed voor deze wereld’’ ze ging voor me zitten en leunde met haar handen op mijn bovenbenen. Me wangen werden rood. Zo dicht bij was nog nooit iemand geweest. En haar lichaam.. Ik kon bijna alles zien. snel keek ik omhoog. ‘’Je hebt nog niks opgegeven bij de docent dus ga met mij? ik zou je nooit gebruiken echt niet.en ik zou wel precies doen wat je vraagt en wild’’ Ze keek me gewoon te lief aan. ‘’Ik heb het haar beloofd.’’ zei ik rustig en probeerde haar van me af te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptyvr jan 08 2016, 15:36

Chanyeol:

' 5 weken.. damn das echt waar kloten. ik zal je in mn vrije uren dan wel rond dragen hoor. geen prbleem' lachte ik op het eind. de dans docent kwam naar ons toe gelopen en vertelde baekhyun dat hij vrijstelling had voor dansen en acteren en zich maar moest foccusen op herstellen. 'lucky you! ehm wat dacht je van krystal of Luna? ' stelde ik voor als partner voor hem.


Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptyvr jan 08 2016, 15:40

Baekhyun:

‘’krystal zit ook in de B klasse’’ zuchtte ik en keek hem dramatisch aan over zijn svhouder. ‘’Luna in C dus dat zou wel kunnen!’’ Ik hupste blij op zijn rug. ‘’Nou gaan we nog naar die kantine af wat?’’
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Emptyvr jan 08 2016, 16:01

chen:

we besloten dat we al lang genoeg geoefend hadden, en we hadden gelijk. luhan zn stem was precies wat we nog misten! 'kom laten we naar de kantine gaan wat eten. vind dat we wel genoeg gedaan hebben vandaag, naja.. zonder baekhyun dan.' stelde ik voor en we liepen weer naar beneden. toen we de kantine binnen liepen zagen we chanyeol en baekhyun ook net binnen komen. baekhyun zat op de rug van chanyeol 'jij hebt het wel mooi voor elkaar of niet!' lachte ik naar hem

Luhan:

het zat met nog steeds beetje dwars dat ik geen bericht had terug gekregen van Lennie.. als ze hem niet gelezen had.. dan wist ze ook niet dat baekhyun dr weer zou gaan vragen en wat ik aan hem verteld had.. ik stond op en zei dat ik iets in de klas had laten liggen als excuus om lennie te gaan zoeken. ik ging elk lokaal en zaal voorbij opzoek naar dr. uiteindelijk vond ik dr en ging naast dr zitten. 'je hebt zeker mn appje niet gelezen' zei ik tegen dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 17 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: