cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyza jan 16 2016, 22:53

Lennie:

Ik keek op en glimlachte ''vast wel'' zei ik rustig. ''Maar klopt mobiel ligt ergens in mijn kamer verstopt'' ik leunde op me handen en keek naar de twee jongens. wat was ik godse blij da tik die twee tegn gekomen was me eerst schooldag. want dankzij hun was ik nooit meer alleen. ookal waren ze vaak zeig met ander edingen en vergaten ze me nog al. I kwas er wel atijd bij hun en kon altijd bij hun terecht. 

baekhyun:

i kzag hoe ze mij nstokken pakte ''het spijt me zo! nu moeten we dingen gaan doen!'' jammer deik ''als ik me nier cerslapen had.. hadden we dit nooit hoevne oden toch of?'' vroeg ik en keer haar aan niet wetend dat marlon ons een F+ gegeven had.. en dat mijn niet aanwezigheid op een F- had gezet en dat saen en dikke F was geworden. En dat we daardoor de opracht moestn doen.'' Ik hield me mobiel omhoog met de mail er in. ''een voordeel. we mogen van school of voor twee dagen!'' glimlachte ik blij moet otch overal het positive van inzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyza jan 16 2016, 23:13

Luhan:

'waarvoor moesten jij en jongdae eigenlijk bij mr kim komen? er waren maar een paar die hij bij zich riep' vroeg ik aan dr. ik wist wel enigzins waarom ze er bij geroepen werd. maar wist niet wat ze gevraagd werd enzo. had het niet aan jongdae gevraagd omdat ik dacht dat hij er al genoeg mee zat dat het tot dit heeft moeten komen omdat ze niet close waren.

Marlon:

ik glimlachte 'het is niet jou fout. hij vroeg ons na wat we vonden van onze samenwerking enzo.. dus ben gewoon eerlijk geweest en gezegd dat we het wel kunnen,.. maar alleen nog niet echt de kans hebben gekregen om te oefenen.' begon ik tegen hem 'en aangezien ze al specifieke studenten in gedachten hadden dat die de opdracht nodig hadden, had het geen zin om je eruit te lullen... je hebt alleen je zelf er maar mee uiteindelijk toch? we are going to nail this assignment!' zei ik enthousiast tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyza jan 16 2016, 23:22

Lennie:

''dat weet je wel waarom'' zei ik rustig. 'daar waar jullie ook altijd over zeuren/'' ik begon met wat dingetjes te spelen. ''we moestn cijfer geven over hoe het ging in de samerwerking. Een A zou zijn dat alles goed ging een F dat het slecht ging.'' zei ik rustig. 

Baekhyun:
''aah! dus we waren al uitgezocht ofzo?'' zei ik en pakte me kruk over om weer beetje goed te staan. ''jap we gaan een dikke A+ halen en laten zien dat onze samen werking goed is. ''wie zijn de andere?'' voreg ik en liep voor haar uit naar de kantine ''Ik heb een hongner!'' riep ik hard naar haar niet weten waar ze stond of was. ''Heb toennet niks gegeten!.'' jammerde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyza jan 16 2016, 23:34

Luhan:

'was ons zeuren nu wel terecht?' vroeg ik lacherig aan dr. ah.. er was dus een kans dat ze zichzelf eruit konden redden door zichzelf gewoon wel een goed cijfer te geven.. maar het was natuurlijk ook belangrijk om te weten wat je weaknesses zijn zodat je er aan kan werken. 'ach het komt vast wel goed! extra opdracht kan geen kwaad toch?'

Marlon":

'yeah soort van. denk dat het ook een test was om te zien of je zelf je probleem onder ogen kon komen. bedoel je had kunnen liegen en jezelf gewoon een hoger cijfer kunnen geven' zei ik tegen hem. hij vroeg wie de anderen waren. 'ehm jongdae en lennie heb ik zowiezo gezien.. maar ik was zelf ook iets te laat dus weet niet wie daarvoor waren' bekende ik terwijl ik achter hem aan liep. hij riep dat ie honger had ' awhh you poor boy! kom laten we snel wat te eten halen!' zei ik tegen hem liep voor hem uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyzo jan 17 2016, 11:44

Lennie:
''heb nooit gezegt dat jullie gezeik niet terecht was'' zei ik en luisterde nog eeven naar hun laaste dingen. goh zou ik daarom zo laag cijfer gegeven hebben ind ehoop da het werk? zouhet!..
 rustig stond ik op. ''zie jullie maandag wel weer'' zei ik rustig en liep terug richring me kamer

Baekhyun:
''hmm ja kan'' zei ik en dacht na. Maar toen ik merkte dat ik haar nie bij kon houden stopte ik met denken over de opdracht en hubbelde achter haar aan. In de kantine haalde we wat eten en gingen we zitten. ''Ik ga dit wekend god bijslapen! kermde' ik
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyzo jan 17 2016, 18:07

Marlon:

baekhyun was nog iets te diep in gedachten om te merken dat ik al een redelijke voorsprong op hem had. even later kwam hij al aan gehupst en liepen we samen de kantine in en haalde wat te eten. toen we zaten zei hij dat ie goed bij ging slapen dit weekend ' goed plan, wie weet wat voor een opdrachten we moeten doen.' zei ik tegen hem. ik vroeg me echt af wat ze hadden bedacht om de chemie van een duo te verhogen.. straks waren het allemaal awkward dingen.. oh man.. ik had nu helemaal geen zin meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyzo jan 17 2016, 18:34

Baekhyun:
Nadat we gegeten hadden namen we afscheit en gingen aar hui. thuis deed ik wat ik gezegt had. en dat was slapen. Op maandag was het echt heel vroeg... 5 uur op school staan dat betekedne zeker 4 uur hier weg om nie te laat  tekomen en dan een taxi vinden enzo.. Wat had ik een zwaar leven nee echt een hee lzwaar leven zo moeilijk!.

Dus ik was o 3 uur al wakker om te eten tas in te pakken en naar school te komen. Kwart voor 5 stond ik ern keek rond. De docent wenkte dat ik moest komen. HIj pakte me spullen af en mobiel en stuurde me daarna in een taxi direct weg. Alleen.. Q.Q

Lnnie
Ik had me mobiel gevonden en me zelf de rest van het weekend opgeslote nom te trainen en niks te eten haha nee ik ad wel wat ik nog in huis had. Ik sliep veel en tekende deze keer extreem veel, Ik zag zo op tegen maandag ochtend. Maar ik ook doe mij nbest deed de maandag ochtend kwam toch steeds dichter bij..

Het wsa vroeg in de morgen de zon was nog niet eens op.. Met tegne zin liep ik naar de ingang. Daar werd meteen opgewacht door de docent die al me spullen afpakte en ook me mobiel hij stuurde me naar een taxi en ik vertrok meteen. waar heen weet ik niet. 

Jongin/Yixing:
zelfde spullen kwijt en in de auto opweg naar iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyzo jan 17 2016, 19:35

Marlon:

Het was maandag.. heel vroeg maandag ochtend.. nee echt heel vroeg!mn wekker ging om half 4.. dat zijn toch geen tijden meer! Ik had mn tas het weekend al ingepakt zodat ik langer kon blijvem liggen. Ik nam een shake mee voor onderweg want ik kan sochtends dus echt niet eten.

Eenmaal op school aangekomen was er niemand.. zo vroeg was ik tcoh ook nie? De docent kwam er aan, pakte mn spullen en mn mobiel en ik werd in een taxi gezet en weg gestuurd.

Chen:

Had het weekend niet veel gedaan.. beetje in mn kamer wat oefenen met lennie zat er toch niet in. Ik vroeg me wel echt af wat ze van plan waren voor die opdrachten... maandag was angekomen e het scheelde een hoop dat ik op de campus zat dus nirt zo vroeg op hoefte te staan.

Zelfde riedeltje spullen en mobiel weg en in de taxi
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyzo jan 17 2016, 19:45

docent:

In de taxies waren speakers geplaats deze ging af als ik ging praten. dus hiermee kon met de de 6 uitgekozen studenten praten. ''Lieve studenten.  Zoals je al gemerkt hebt zijn jullie geplits vertrokken. Marlon, Lennie en JOngin zullen in een kamer worden gestopt. Vanuit hier kunnen ze op internet op een paar sites.

Jongdae, Yixing en baekhyun krijgen zullen ergens in seoul gedumpt worden. allemaal krijgen jullie een walky talky. alleen via dit kan je comminuceren met je partner in de kamer. Zorg dat je bij elkaar komt voor 6 uur vanavond. De team die het laatste compleet is zal koken en de huishouding doen. 

Ben je niet bij elkaar voor 6 uur zal je buiten moeten slapen en is er geen plek bij ons.''

Ik lied het even stil en toen we 10 minuten verder waren begon ik weer.

'' In deze taxi hebben wij Eten, Drinken, walkytalky en een notischeboekje verstopt. vind deze voordat je op je lokatie bent. 

Succes!''

Lennie:

Ik schrok me dood. Maar ook echt dood toen er ineens gesproken werd. WACHT WAT! we moesten comminuceren en hij moest voor 6 uur bij mij zijn. als hij mij de straat naam gaf kon ik het op zoeken in maps ofzo en dan was het toch makkelijk? of zaten er meer aders onder het gras? 

Toen hij zei dat er eten en drinken en een walky talky in de auto verstop zat zocht ik die als eerst. de walkytalky dan zonder die waren wen iks en konden we niet eens comminuceren. Ik had uiteindelijk ook het drinken gevonden maar voor het eten was geen tijd. Hoe konden dingen zo goed verstop zijn in een taxi!

Ik werd gevraagt om een blinddoek omte doen en naar boven te lopen. ik had geen flauw idee waar ik was.

De kamer waar ik in zat. stond 1 laptop. MSI gamestation om precies te zijn. Ik heb.. nee had de wordstation. Deze is meer gericht op snelheid en de mijne op Kracht. noujah de mijne was... voor de rest zag ik niks bijzonders. alleen da thet een hotel kamer zou kunnen zijn. eentje met rode dekens en rode gordijnen... 

De deur achter me werd op slot gedaan ik slikte even en ging achter de laptop zitten. EN raad is op welke sites ik kon. ja bijna geen.. Maar twee enbegreep er niks van. Op eentje stond een site van ik denk dat het seoul is. Met overal punten. En de andere begreep ik nog minder van.. Ik staarde er naar niet begrijpend dat die site voor moest stellen.. Na even kwam er een extra puntje op het scherm. Zou dat jongdae zijn? dat was echt aan de andere kant van seoul die kon hier nooit op tijd komen .. alleen als hij de trams metros en dat soort dingen ging gebruiken!. wacht.. trams en metros en treinen! dat is die andere site alle gegeven daar van!.

Ik staarde naar de walkytalkt in de hoop dat  jongdae zou aangeven dat hij er was en snapte wat de bedeoling was.

Baekhyun:

Ik was even van de kaart af. Hoe! ik was mank! marlon was Mank!.. Ik werd nadat ik alles gevonden had de taxi uitgetrapt. Ik stond ik een straatje... het was nog steeds schemerig. Waar de hel was ik! Ik probeerde me walky talky uit ''Hoor je me marlon!'' jammerde ik door de walkytalkt..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyzo jan 17 2016, 21:16

Marlon:

ik schok toen opeens een stem door de taxi galmde die ging vertellen wat er precies de bedoeling was van de opdracht. fuck... baehkyun is dus ergens in Seoul gedumpt.. en voor 6 uur moesten we dus weer bij elkaar zijn en ik moest hem de juiste kant op begeleiden.. oke sure.. maar 1 probleem.. BAEKHYU IS MANK! aish... zodra de verbinding verbroken werd ging ik meteen opzoek naar de spullen. de walkytalky was het belangrijkste... die had ik binnen notime gevonden. notitieboekje en eten ook.. drinken alleen neit.. ach ik kon ook best wel zonder drinken!

eenmaal in de kamer stond een laptop met wat sites geopened. 1tje was soort van google maps achtig iets met allemaal punten. 1 puntje was blauw.. zal dat baekhyun zijn? oke denk.. als we dit willen winnen moeten we gebruik maken van het openbaar vervoer aangezien lopen geen optie is. mn walkytalky ging af en hoorde baekhyun jammeren. ik glimlachte ' yeah ik hoor je baek. maak je maar geen zorgen dit gaat goed komen' zei ik geruststellend. 'als het goed is sta je voor lotte free department store. als je 3 straaten verder loopt kom je op de metro lijn terecht. ga daar eerst maar heen dan gaan we vanaf daar verder' begon ik. ik zat helemaal in mn element.

Chen:

oke... waar was ik! ik had de walkytalky gevonden en wat eten.. voor de rest had ik niks kunnen vinden voordat ik uit de taxi getrapt werd.. ik keek rond me heen om te kijken of ik iets van herkenning had, maar helemaal niks.. ik was niet bekend in Seoul! ik keek naar mn walkytalky 'ehm lennie.. ben je daa?' begon ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyzo jan 17 2016, 21:25

Baekhyun:

''Marlon! ik heb geen geld dus kan niet met te metro!' zei i ken keek rond. Maar jah er was een lotte free store ''met de winkel heb je gelijk wacht ik loop er heen. over en uit!!'' zei ik lachend en liep er heen. Het was best moeilijk wet een WT en stokken lopen. Toen ik voor de metro stond keek ik naar binnen ''Marlon? ik kan niet zonder geld de metro pakken'' Ik wachte en keek rond. ''Vond je het feit dat we 12 uur hebben om elkaar te vinden niet een beetje veel?'' begon ik en keek rond. ''Zou het echt oz makkelijk zijn om de metro te pakken? en dan zo naar je toe tegaan?'' ratelde ik een beetje nerveus.

Lennie:
Ik pakte de WT op ''ja ben er.'' zei ik rustig en stond op om uit het raam te kijken. ''Wat zie je buiten?'' vroeg ik en keek zelf uit het raam. Ik zat heel hoog.. Maar ook echt heel hoog. Ik luisterde naar zijn stem en ging terug achter de laptop zitten. ''Ik weet niet waar ik zit maar er staan een aantal punten op de kaart voor me. 2 blauwe. Ver vanelkaar vnadaan en .. Punten van de kleur paars rood en groen.''Ik denk dat wij die twee blauwe puntjes zijn. Maar de rest?'' zei ik rustig niet eens wetend welke blauwe punt ik zou moeten zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyzo jan 17 2016, 21:35

Marlon:

' gebruik je charmes! zoek een meid op en doe je ding en vraag dr geld voor een ticket ofzo' zei ik terwijl ik het scherm in de gaten hield. ok mooi zn puntje bewoog mee. wat waren die andere punten eigenlijk... ik ging er met mn muis over heen er stond iets koreaans bij.. ' baek.. ik heb meerdere punten op mn kaart staan.. maar mn koreaans is niet goed genoeg om de betekenis te weten.. ik kan het lezen.. er staat ' begon ik en deed extra hard mn best om het te lezen en goed uit te spreken 'Dojeonjang.. ( challenge ) ' zei ik tegen hem. ' er is 1 dichtbij metrolijn 2'

Chen:

oh thank god ze was er.. ze vroeg wat ik zag. ik keek rond 'ehhmm.. ' begon ik aarzelend... ik zag niet heel veel namelijk toen ik het steegje uit liep zag ik meer 'oh! ik denk dat ik in hannok village ben. zijn allemaal traditionele huisjes hier' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyzo jan 17 2016, 21:58

Lennie:

Ik staarde naar de kaart.. ''hmm jongdae... Ik zou net weten wat er op de kaart staat.. Ik is volledig koreaans..'' ik lied me hoofd op de tafel vallen. ''maar een ding wel ik zag je een puntje bewegen Dus ik denk dat je daar bent ofzo'' Ik vond de controle zo over hem best wel grappig. Maar als ik nou ook is kon helpen... Ik kon niks lezen!. ''Hmm op de kaart staat een ander gekleurt puntje met een woord er naast.. ij is denk ik 5 meter bij je vandaan naast een.... museum? of.. eettent. Ik weeT NEIT WAT DAAR STAAT!'' dat laatste zei ik echt bijna gestresst. het was een rood puntje.

Baekhyun:
''mijn charmens! die werken niet! jammer de ik en wilde op een meid aflopen maar ineens begon marlon over een puntje. Ik luisterde aandachtig en keek rond. Ik zag een vlaggetje. Met de kleur oranje. Ik iep er op. Een wat oudere man keek me aan. ''Er staat een man me aan.. moet ik iets zeggen? '' vroeg ik aan marlon maar de man begon al te praten. ''welke metro moet je pakken om naar .....(ken geen plaatsen in seoul XD)'' Zei de man. ik trok me wenkbrouw op. Naast me begon een klokje af te tellen. ''MARLON! hoorde je dat! kan je dat zien op je lijstje met metros?'' vroeg ik en luisterde naar haar antwoord. Toe ner nog 5 secondens op  de klok stond riep ik wat Marlon verteld had. De man klinkt en gaf me wat eten mee ik eek er met grote ogen na. ''ik heb eten gehad.. okey en nu?'' vroeg ik aan marlon en wachte op haar aanwijzingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyzo jan 17 2016, 22:19

Marlon:

'ah jawel die werken wel! ze werken toch oo..' oh god ik hield me nog net voor om die zin af te maken. hij was al de kant op gelopen waar ik het over had er stond een man zei hij en begon een vraag te stellen.. hoe kom je in gangnam? ik pakte snel de metro kaart er bij 'Lijn 6 overstappen op sadang naar lijn 2!' zei ik snel tegen hem. ik wist niet dat het op tijd ging maar het leek me logisch aan de ene kant. hij kreeg dus eten.. oke dat was een orangje punt. ik pakte mn boekje erbij en schreef het erin. in lotte depertment store was een rood puntje.. 'spijt me baek.. maar je zal weer terug moeten lopen naar lotte, daar was een rood puntje . we moeten ff uitvogelen wat alle kleuren puntjes betekenen' zei ik tegen hem.

Chen:

oh man dit ging niet goed komen... die hele kaart was dus koreaans?! lennie kon geen koreaans... ze kon het niet eens voorlezen zodat ik het kon vertalen... aish.. nee.. niet zo negatief doen! we komen er wel uit! ze zei dat er een punt op de kaart was die dicht bij me zou moeten zijn.. ik keek beetje rond en zag ergens een reken vraag op de muur geplakt. 'ik zie een opdracht op de muur geplakt' begon ik en liep erheen... 'heb jij toegang tot een rekenmachine... want dit is een hel van een wiskunde som..' begon ik ' 9-8*(7+6-1)*16' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Emptyzo jan 17 2016, 22:38

Baekhyun:

Ze begin over een puntje bij de Lotte store. En dat ik terug moest. "Wat!!!!" riep ik luid. "Wat die je me aan!" maar zo braaf als ik was liep ik terug. Terwijl ik zocht naar een nieuwe man die me zit helpen.. Lette ik niet op de muren. "Er is hier.." begin ik tot me ogen op een som viel. "Zou het een som zijn??" vroeg ik. "√4:3*9+(63:7)*45" zei ik een dacht hard na. Ik was een Aziaat. Dit moest ik wel kunnen. Ik pasje mr boekje er bij een begon als een gek het op te lossen. "411 is het" riep ik tekst een jurk rond mee heen.. Er gebeurde niks... Maar ook echt niks. "Er gebeurd niks... " zei ik zachtjes een teleurgesteld..

Lennie:
"Heb geen rekenmachine hier" zei ik zachtjes een luisterde naar de som. "Ben hij geen Aziaat?" zei ik zachtjes?."zal het uitrekenen. "Het is -1527" ik keek naar de som nee echt het was een mijn som. Ik wachtte op reactie. Maar tot me grote schrik. Was er vlak achter hem een extra Rice punt gekomen. "Er US een nieuwe rode punt bij gekomen. Net achter je!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 30 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 30 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: