cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 21:33

Lennie:
'echt?' ik rolde me op. ''dus het zijn geen nachtmerries' jammerde ik. Met dat idee voelde ik me meteen nog missleijker dan ik al was. ''had je net een leuke droom'' zei ik en probeerde over iets anders te beginnen. ''het was echt heel schattig'' ik drukte me hand voor me mond en ging tegen he aan liggen

Luhan:
''blahblah blah ik draag hem.. En dat doe ik niet voor jouw. dat doe ik voor me eigen imago. '' zei ik met haar tas in me handen. ''en ja! anders was het niet luek geweest als je niet schrok.''  heb je leuke dinge uit gezocht?'' vroeg ik nog voor ik stil werd. '' ik bedoel natuurlijk dat ik niet ging pratne n stil bleef dus niet antwoorden!''
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 21:35

Chen:
Ik keek haar verbaasd aan. "Heb je daar nachtmerries over?" vroeg ik haar zacht. Ik wilde het weten en ik wilde misschien ook absoluut niet over haar praten over wat ik had gedroomd.

Kelsey:

Ik rolde lachend met mijn ogen. "Je bent een schatje Luhan." zei ik en kuste zijn wang. "En ja maar je mag niet weten wat!" zei ik streng. "maar ik praat lekker toch wel tegen je"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 21:45

Lennie: 
''Jah. Ik zie jouw gezicht steeds voor me net of je verdronken bent. die Suho die doordraait. Een jongen denk jongin die op een rand staat en er of springt. En kelsey gild me pijnlijk wakker. Net of ze vergaat van de pijn'' zei ik zachtjes en wreef in me ogen. ''en nog meer dingen.'' Ik probeerde over Chen een te klimmen aangezien ik tegen de muur aan lag. Toen ik voer hem heen hing gleed me hand weg door de deken die vna het bed gleed.

Luhan: 
Ik glimlachte even en keek daarna weer serieus. ''Ik ben geen schatje.. ik gebruik je gewoon om me imago hoog te houden. daarom bied ik je zo ook een ontbijtje aan'' ik liep voor har uit. 'mooi dat je wel gewoon tegen me praat. En niet leu kdat je het niet gaat laten zien'' ik draaide me om zodat ik acteruit liep en Kelsey aan kon kijken ''zou ik he niet aan kunnen omdat he te sexy is?'' lachte ik even
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 21:48

Chen:

Ik keek hoor geschokt aan. Al die dingen waren echt gebeurd, het had geen zin om het haar niet te vertellen want ze had toch nachtmerries. Ik greep haar beet zodat ze niet kon vallen.

Kelsey:

Ik grijnsde. "Tuurlijk" antwoordde ik. "Omdat het te sexy is. Een ontbijtje is goed." grijnsde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 21:54

Luhan:
''mooi!'' Ik draaide me om en reikte me arm naar haar uit. ''Deze man. gaat jouw naar een lekker etenstentje brengen met mooi uitzicht om zijn eigen imago omhoog te houden niet omdat hij vind dat jij het verdiend dat je dat maar weet'' glimlachte ik. Ze vertelde dat het te sexy was. ''oh en over die kleding. ik kan echt wel wat hebben hoor!'' we liepen door en ik deed niet eens me best om haar te laten glimlchen maar ze grijnsde echt leuk. Bij het tentje aangekomen lied ik haar als eerste naar binnen. ''kies wat je wilt ik trakteer! en eet zo veel als je kan ''

Lennie:
chen hield me beed zodat ik niet viel. En daar lag ik dan over chen heen die. nog steeds zijn heerlijke ochtend awkwardness te voelen. Waarom dacht ik daar aan.. Ik moest me gedachte echt op orde krijgen want ik lette nu te erg op zijn lichaam. ''Okey nu iets lueks vertel waarom sliep je zo schattig'' ik probeerde overeind de komen maar het lukte gewoon niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 22:02

Chen:

Ik keek haar nog steeds geschrokken aan toen ze me vroeg wat ik had gedroomd. Ik begon hard te blozen en durfde haar niet aan te kijken. "het is beter dat je dat niet weet." antwoordde ik.

Kelsey:

Ik lachte hartelijk naar Luhan. "Wat heb je vandaag?" vroeg ik aan hem toen ik ging zitten en op de kaart keek. "Eerst en vooral wil ik koffie" zei ik tegen hem. En daarna noemde ik een hele lijst van dingen die ik wilde eten
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 22:03

Chen:

Ik keek haar nog steeds geschrokken aan toen ze me vroeg wat ik had gedroomd. Ik begon hard te blozen en durfde haar niet aan te kijken. "het is beter dat je dat niet weet." antwoordde ik.

Kelsey:

Ik lachte hartelijk naar Luhan. "Wat heb je vandaag?" vroeg ik aan hem toen ik ging zitten en op de kaart keek. "Eerst en vooral wil ik koffie" zei ik tegen hem. En daarna noemde ik een hele lijst van dingen die ik wilde eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 22:08

Luhan:
''ik wilde je lach weer zien'' zei ik ne tikte tegen haar neus'' en het is me gelukt! kijk je zelf is beeldschoon lachen!'' ik bestelde koffie en daarna luisterde ik naar haar lijstje. '' ik neem terug dat je alles mag eten wat je wil!'' zei ik zuur maar natuurlijk bestelde ik alles gewoon de serveerste keek me even aan dat we dat echt allemaal wilde. Ik knikte serieus. ''oh en nog zun ding daar'' zei ik en wees iest aan. Ik keerde terog naar Kelsey. ''Ga je zo ook even mee naar de muziek winkel?''

Lennie:
'aawh je klonk zo schttig'' ik wilde bijna zeggen dat ik het ook voelde. dat ik wel lichtjes wist waar hij over gedroomt had. niet dat het met mij was. Dat wist ik niet. Maar ik had vaker naast jongens geslapen die heerlijk gedroomt hadden. ''was ze goed!'' lachte ik zachtjes en wist eindelijk een manier om overeind te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 22:15

Chen:

Ik slikte en knikte. "HUh...ja..." antwoordde ik met een rood hoofd. Ze wist niet dat ik over haar had gedroomd. Hoe zou ze reageren als ze het wist? Ze zou me echt een pervert vinden. dacht ik

Kelsey:

Ik glimlachte naar Luhan en dronk van mijn koffie. ik knikte. "Ja, ik ga wel even mee." glimlachte ik naar hem. "Ik denk dat Kai en ik straks naar een huis gaan kijken" vertelde ik. "Eentje met een tuin" glimlachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 22:21

Luhan:
''in welke deel van seoul wil je gaan wonen? probeer iets te vinden in (noemt rijke nette buurt op in seoul). ''Ik begon aan me drinken en at wat van het eten dat langzaam op tafel kwam.''En dan komt er een pup?' gokte ik en dacht na. ''husky of malamute met een paarse halsband?'' ik glimlachte. Jah ik hield nog steeds van haar en wist ook wat ze leuk vind kwa dieren. Niet dat ik haar afwilde pakken van kai wans ze was gelukkig met hem. En dat was goed genoeg voor mij. 

Lennie:
Zijn hoofd werd zo rood. Ik begon te lachen en schudde me hoofd. ''niet oz rood worden joh! het is heel natuurlijk en niks om je voor te schamen'' lachte ik en deed een poging twee om over hem heen te stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 22:23

Chen:

Hoe kon ik nu niet rood worden? Als mijn droom recht voor me stond? Ik slikte en liet haar opstaan. "Heb je honger?" vroeg ik aan haar.

Kelsey:

Ik keek naar het eten. Hij kende me zo goed en ik knikte. Ik hield van Kai, maar Luhan kende me echt. "Ja ik hoop het." glimlachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 22:27

Luhan:
''ga je dat echt op eten?'' zei ik en wees voor haar. 'Je gaat dat niet lekker vinden hoor'' lachte ik zachtjes en keek toe of ze het op ging eten.

Toen bijna alles leeg was stonden we op. ''Ga je eerst naar de boekenwinkel of loop je met mij mee naar die muziek winke;?'' ik betaalde in de tussen tijd.

Lennie:
yeah ik stond eindelijk naast het bed. en voglens mij was chen nog rooier geworden. Ik deed me hand voor me mond en begon te lachen. ''jij moet echt even afkoelen!'' lachte ik zachtjes. Hij vroeg of ik wat wilde eten. ''ja zou wel lekker izjn'' zei ik zachtjes en liep de kamer in. Het was best wel leeg. Alleen sehun zat er.Hij keek me even verbaast aan. Gistere avond was hij weg gegaan e nhad dus niet gehoord dat ik hier was gebleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 22:31

Chen;
"dan maak ik wel iets voor je" zei ik en stond op. IK liep snel naar de keuken. "Waar is iedereen?" vroeg ik aan Sehun terwijl ik begon met koken. Dat had ik wel even nodig, iets om mijn gedachten te kunnen verzetten.

Kelsey:

Ik trok mijn wenkbrauwen op en at gewoon alles wat ik had besteld op.

"Ik wil eerst naar de boekenwinkel" glimlachte ik "een paar boeken kopen voor kai en mij over de baby" legde ik uit; "daar was ik eigenlijk naar opweg."
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 22:31

Chen;
"dan maak ik wel iets voor je" zei ik en stond op. IK liep snel naar de keuken. "Waar is iedereen?" vroeg ik aan Sehun terwijl ik begon met koken. Dat had ik wel even nodig, iets om mijn gedachten te kunnen verzetten.

Kelsey:

Ik trok mijn wenkbrauwen op en at gewoon alles wat ik had besteld op.

"Ik wil eerst naar de boekenwinkel" glimlachte ik "een paar boeken kopen voor kai en mij over de baby" legde ik uit; "daar was ik eigenlijk naar opweg."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Emptydo jan 28 2016, 22:39

Luhan:

Ik knikte ne liep met haar naar de boeken winke; Daar zocht ik mee. Ik vond er eentje en hield het omhoog. Nou ja ik had er twee eentje over voorbehoedsmiddelen en eentje echt over zwanerschap en geboortens. '' sorry'' lachtei k zachtjes en zette de gene over voorbehoedsmiddelen terug in de akst. Dat was niet echt iets wara ze in korea veel over zouden praten en in china ook niet.  NA evne gin ik gewoon zitte nwachten tot ze klaar was.  ik had toc halle tijd en dit was echt de plek waar ze tot zichzelf kon komen.

LEnnie:
ik knikte dat het goed was dat hij iets ging maken.

Sehun:
Ik keek van lennie toen naar chen die met een rode kop de slaap kamer uit kwam. Jongdae ging meteen de kueken in. Ik liep naar hem toe en bleef hem aanstaren. ''Oh suho en kyungsoo zijn naar een set. Yifan is naar sment Luhan is Kelsey achterna omdat die is gaan winkelen zonder kai. Kai is in kelseys huis en ik ben thuis de rest weet ik niet vast nog in beb, trainen of gewoon weg'' ik keek hem aan ''en vanwaar die rode kop en waarom sliepen jullie in een kamer?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 52 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 52 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: