cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 20:21

Kai:
ik mocht aan haar buikje komen! ik legde me hand er op het voelde zo grappig en zacht. Ik wreef er overheen. Dat as ons kindje. ons kleintje. Die gingen we letne dansne acteren en zo goed voor zorgen. in ons eigen huisje met een tuintje en hondjes.  Ik ging recht op zitten en legde twee handen op haar buik. Ik boog voorboer en gaf haar buik een kusje. ''hey kleintje'' zie ikzachtjes en gaf weer een kusje.

Lennie:
chen draaide zich om en klemde me volledig vast. Ik ging iets verliggen zodat ik lekker lag en klemde me handen in zijn shirt. hij rook zo lekker!. Ik vroeg me eht af waarom ik me zo gerust voelde bij deze jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 20:26

Chen:

Langzaam werd ik wakker. Niet helemaal gewoon een klein beetje. Ik was zo weg in mijn droom dat ik alle werkelijkheid vergat. Mijn hand ging door haar haar. "Ik heb je gemist." mompelde ik terwijl ik mijn hoofd dichter bij de hare bracht.

Kelsey:

Ik glimlachte en ging iets rechter zitten en nam zijn handen vast. "Jongin, ik wil je iets vragen." Zei ik serieus
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 20:29

Kai"
ze pakte me handen beed en tork me wat meer omhoog. Ik keek haar in haar ogen toen ze zo serieus zei dat ze me iets moest vertellen. Ik beed op me lip. was dit het moment dat ze ging bekennen da thet van luhan was? ja dat zat me nog steeds dwars. ''wat dna?'' vroeg ik lichtjes nerveus

Lennie:
Ik bloosde alles bijelkaar toen hij zei dat hij me  gemist had. 'maar ik ben maar 2maannde weg geweest!'' zei ik speels terug en knuffelde hem
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 20:30

Chen:

"veel te lang." mompelde ik en verborg mijn gezicht in haar nek. Mijn andere hand streelde liefkozend over haar rug.

Kelsey:

"Ik wil een puppy" zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 20:34

Kai:
Me mond zakte open. ''Ik dacht echt dat je iets anders ging zeggen. IEst dat je me niet meer kon uitstaan of dat je in een ander land wilde gaan wonen of me er uit ging stoppen of dat het kleintje vna luhan is of of'ratelde ik opgelucht. Ik pakte haar hoofd beed en kuste opgelucht haar mond. ''voorkeur ras?''vroeg ik en bedacht al hoe ons huisje vol kwam lopen met jondjes. Okey 1tje maar want die andere pups konden best bij me ouders blijven. Ons einge pup zou beter izjn. of gewoon allemaal! nee da twerd te druk

Lennnie:
Ik lied chen doen wat hij deed, Het voelde best fijn. Maar als ikn ou is wist wat mijn relatie met hem was.. zou het zo veel handiger zijn. Ik sloot me ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 20:45

Chen:

Ik kreunde lichtjes en hield haar nog steviger vast.

Kelsey:

"Waarom denk je dat ik zoiets zou zeggen?" vroeg ik hem zacht. "Dacht je echt dat ik ging zeggen dat het Luhan's kind was?" ging ik verbaasd verder. "Hoe kom je erbij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 20:50

Kai:
Ik keek haar geschrokken. Ik lied me hoofd zakken. ''Ik weet hoe close jullie beide waren in het hotel. En... Toen ik hier kwam was hij hier halfnaakt enzo en..'' Ik slikte even. ''Het zit me al vast sinds het moment dat we bij mijn ouders waren. Je bent veel closer en intiemer met hem dan je ooit met mij bent geweest'' Ik stapte uit bed. ''Ga je eerst winkelen dan?'' vroeg ik terwijl ik me slaapvroek uit trok om me om te kleden.

Lennie:
ik genoot van zijn gekreun wat best wel grappig klonk. Wat een schatje was het. ME hart ging echt te keer i kbegon gewoon misselijk te worden
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 20:54

Chen:

Ik bewoog zo dat ik meer op haar lag. Ook al kon ze dan voelen wat er aan de hand was.

Kelsey:

Ik keek hem geschrokken aan. "Er is toen niets gebeurd tussen mij en Luhan als je het wilt weten." antwoordde ik en stond ook op en zocht naar kleding.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 20:54

Chen:

Ik bewoog zo dat ik meer op haar lag. Ook al kon ze dan voelen wat er aan de hand was.

Kelsey:

Ik keek hem geschrokken aan. "Er is toen niets gebeurd tussen mij en Luhan als je het wilt weten." antwoordde ik en stond ook op en zocht naar kleding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 21:01

Lennie:

''oh!'' zei ik zachtjes toen ik onder hem belande. Ik drutke hem lichtjes vna em af en begon te zachtjes te grinnike. ''Ook goede morgen jongdae'' lachte ik zachtjes en gooide me arme rond hem heen. ''Maar je kamergenoot kijk'' grinnikte ik zachtjs niet dat ik da tkon zien want ik lag bedekt onder izjn super mooie lichaam.

Kai:
Ik draaide me om en glimlachte .''gelukkig dat is een opluchting'' Met em broek half aan stompelde ik naar de keuken om een ontbijt te maken. Ik maakte wat eten en liep naar de tafel. ''als je wil eten het staat op tafe;''roep ik en ging achte rhaar laptop zitten. ''kan ik die huizen bekijen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 21:04

Chen:

"Laat hem maar kijken." mompelde ik terwijl ik met mijn lippen over haar nek streelde.

Kelsey:

Ik voelde me een beetje geraakt omdat hij zo dacht. "Ja ze staan open!" antwoordde ik en kleedde me snel aan. Ik pakte mijn tas en liep naar hem toe. "IK ga dan eerst winkelen, want het is echt nodig." zei ik tegen hem en kuste zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 21:09

Lennie:
'omo jongdae je kieteld me!'' lachte ik zachtjes toen ijn mond over me nek ging. meteen kreeg ik kippevel. damnt dit was zo lang geleden dat iemand op deze manier met me omg ging. Okey misschien niet zolangs als ik zelf dacht. Want wat er nou in de jaren geberud is weet ik natuurlijk niet meer. Wie weet hoe ruig levne ik gehad had met deze jong of met wie dan ook hier.. Ik probeerde hem nog verder van me af te duwen. ''kom jongdaee!''

Kai:
'okey!' ik glimlachte toen ze me een kusje gaf op me wang. ''tot straks wel mooie dingne kopen heh!'' riep ik nog na. toen. Ik keek naar het ontbijt dat ik gemaakt had. nou dan ik at i khet zelf wel op.

Ik bekeek de huizen en herkeek ze en deed het nog een keertje het moest weleen perfect huisje zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 21:15

Chen:

Ik gromde even en draaide me toen van haar weg en probeerde verder te slapen

Kelsey:

Ik vertrok naar het winkelcentrum en ging de winkel binnen die ik moest hebben. Ik kocht de kleding die ik nodig had en ging toen weer naar buiten. Ik overwoog om nog even snel te stoppen bij een boekenwinkel en besloot uiteindelijk dat ik het toch zou doen. Ik was er bijna toen ik merkte dat ik gevolgd werd
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 21:21

Lennie:
Chen gromde schattig en draaide om. nouhou! nu werd het koud. Ik ging op me zei liggen en keek naar de rug van de jongen. ''jongdae ben je wakker?'' vroeg ik zachtjes. ''Ben je wel is bijna verdronken? in de tijd dat je me kende?''


Luhan:

''dacht je nu echt dat ik je die spullen alleen ging laten dragen'' zei ik en pakte de tassen uit haar handen. ''ik zla niks zeggen en je zal ook geen last van me hebben!' ik liep achter haar aan en glimlachte
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptydo jan 28 2016, 21:23

Chen:

Ik schrok wakker en keek haar geschrokken aan. "Ja" antwoordde ik zacht

Kelsey:

Ik schrok me bijna dood! "oh Luhan!" Ik haalde opgelucht adem. "Moest je me echt zo laten schrikken?" vroeg ik aan hem. "En het gaat toch wel, het is maar 1 tas"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 51 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: