cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptyma feb 01 2016, 19:35

Lennie:
chen kwam me achterna in zijn boxer. Ik beed op me lip. meteen schudde ik me hoofd. 'niet goed geslapen'' zei ik snel en keerde me terug naar de aanrecht. ''lekker geslapen'' vroeg ik snel dat ik bijna over em eigen tong struikelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptyma feb 01 2016, 19:38

Chen:

Ik zuchtte. "Ja ik wel." antwoordde ik en liep naar haar toe. IK sloeg mijn armen om haar heen. "Heb je nog hoofdpijn?" vroeg ik zacht aan haar.

Chanyeol:

Kai en Luhan kwamen terug. Kai verdween meteen in zijn kamer. Ik zuchtte. Dit gebeurde vaker. Een koppel dat uiteen gaat na het verliezen van hun kind. Ik keek naar Luhan. "Hoe is het met haar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptyma feb 01 2016, 19:42

Lennie:

ik voelde zijn arme rond me hen en zijn lichaam regen mijn rug. Ik glimlacht zachtjes en me wangen werden roder. Ik wrummelde me zo dat ik omdraaide en ehme aan kon kijekn. Ik staarde even in zijn ogen en daarna naar izjn mond. me gedacht ging te keer. ''Ja eingelijk wel maar das het enige. '' zei ik en legde me handen op zijn schouders

Luhan:
Chanteol vroeg hoe het met kelseyu ging ''slecht maar ook echt slecht. ik denk dat we haar kwijt gaan raken, ik weet nei wat ik moet doen..'' ik zuchte. ''ga straks hun pup ophalen misschein kan lennie er op passen in de tussen tijd.'' ik wreef in me ogen. ''kan jij me er heen rijden'' Ik leip naar de deur toe. ''we raken haar kwijt chanyeol.;'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptyma feb 01 2016, 19:45

Chen:

Ik glimlachte naar haar en drukte een kus op haar voorhoofd. "Zou je vandaag dan niet wat rusten?"
stelde ik voor. "of ben je toch van plan om te gaan werken?"

Chanyeol:

Ik slikte. "Ja is goed." antwoordde ik en volgde Luhan. "Zou het dan niet beter zijn dat we kai's spullen terug meenemen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptyma feb 01 2016, 19:51

Lennie:
Chen drukte zijn lipepn op mijn voorhoofd. ik liep helemaal rood aan. Zou k het doen? zou ik hem een kus op zin super sexy lippen kunnengeven. of had ik het dan echt verpest. Nee ik deed het gewoon.. kon altijd de schuld geven aan hetongeluk! hoofdpijn enzo weetje wel. ik ging op me tenen staan en drukte me mond tegen de zijn aan.

Luhan:
''laten we de hoop nog een beetje ophoudne'' zei ik zcahtjes ookal geloofde ik niet dat het nog goed ging komen. 
We haalde de eenzame pup op die verhongerd bij zijn bakje zat. We reden hem naar naar de dorm met zijn spuellen en klopte aan bij kelsey haar aoude huis
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptyma feb 01 2016, 19:58

Chen:

Ik was verbaasd toen ze haar lippen op de mijne drukte. Maar ik vond het fijn dat ze die eerste stap zetten. Ik kuste haar terug. Dit had ik al zo lang geleden willen doen. We werden verstoord door geklop op de deur. Ik zuchtte. "doe jij even open?" vroeg ik zacht aan Lennie. "dan ga ik me snel aankleden"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptydi feb 02 2016, 13:16

Lennie:
Hij zoende terug! Een waar voelde zijn mond lekker aan! Mee haar ging te keer een mee lichaam maakte te veel hormonen aan waardoor ik het best wel heet kreeg een me hoofdpijn nog erger werd. Een van me handen lied ik langzaam naar beneden zakken. Over zijn blote zachte rug. Wat was hij eigenlijk dun ik voelde zijn ruggengraat gewoon. Dat verpestte de pret niet hij bleef perfect in mijn ogen. Maar aan elk mooi moment komt een einde zo ook aan mijn mini geluk moment. Iemand klopte aan waardoor Chen de kus onderbrak. Hij fluisterde zowat wat ik open moest doen. Hij zei daar hij zich aan ging kleden. Mijn ogen gleden langzaam maar beneden langs zijn gespierde borstkas. Ik kerk naar fijn boxer. "Ja daad wel een slim plan" zei ik zachtjes terug. Ik beet op me lip en deed het rende van zijn boxer goed wat omgeslagen zat. Ik jaar zelf nog mee kleding aan van gistere. Ze waren nog aardig vier van het ongeluk. Maar kris had mee gistere avond zo lief naar bed gedragen een Chen kwam er zo schattig bij liggen daad ik een beetje vergeten was me om te kleden. 

Ik deed de deur open. Luhan een chanyeol stonden voor de deur. Ik schrik gewoon van hun uiterlijk. Chanyeol leek net een zombie van waren bodies. Dikke zwarte wallen onder zijn ogen, haar verwilderd en een bleke huidskleur. Luhan daar in tegen leek op een cranked uit de maze runner trilogie. Zijn ogen wit was rood geworden een zijn ogen stonden donker. Zijn huid was lijkbleek geworden. Heel zijn gezicht was ingevallen. Zijn normaal gekrulde zwarte wilde haren. Hingen slap langs zijn gezicht. Ik zag zijn handen een lip trillen. Ik wenkte dat ze binnen mochten komen maar luhan schudde zijn hoofd. "We wilde vragen of hij voor de pup van kelsey kan zorgen". De stem van luhan was zwaar en kraakte pijnlijk. Meteen BI p begin hij te hoesten. Zijn ogen liepen vol tranen. Ik beed harder op me lip. Moet je na gaan hoe kelsey zich voelde als luhan er zo al uit zag. Ik kon het echt niet aan. Ik stapte op luhan af een sloeg me armen rond hem heen. Meteen begin zijn lichaam te schokken. Ik trok hem steviger tegen me aan. Luhan verborg zijn gezicht in mijn nek holte. Tranen rolde onder zijn wangen. Ik kon de mijne op dit moment ook niet tegen houden. Ik stond luhan vertellen dat het wel goed zou komen. Maar ik kon dat niet. Na even zo gestaan te hebben hees luhan zijn hoofd. " sorry' zei hij zacht. Ik schudde me hoofd. "Het is niet erg" zei ik zacht terug. "Je kan altijd bij mr terecht als je wat kwijt wilt ik luistert naar je." zei ik een wreef zijn wangen schoon met me duimen. Ik draaide mr naar chanyeol " dat geld ook voor jou. Voor iedereen. " ik knikte dat ik het meende. "Ik wil jullie graag helpen en supporte. Dus als jullie een luisterend or nodig hebt of een schilder om op te huilen kom alsjeblieft lang" luhan knikte bedankte me. Hij gaf me de spullen aan van de hond een vertelde dat hij nu echt wat slaap ging proberen te krijgen. 

De puppy dat in tegen was druk hij rende meteen het appartement in. Waar ik ook wel snap zijn eerste nacht buiten zun nest alleen doorgemaakt op straat voor het huis waar je baasje meteen de eerste dag in mekaar geslagen is. Luhan een chanyeol waren naar hun dorm gegaan. 

Met de puppy in me armen ging ik bij de verwarming zitten. Ik sloot me ogen. ''Het spijt me zo'' zei ik zachtjes. ''please,'' zei ik zachtjes en sloeg me handen ineens. 'ik weet dat ik lang niet gebeden heb of me mijn respect laten zien. Maar ik vraag u om hulp. Kunt u alsjeblieft de pijn bij de jongens weg halen en ze hoop geven om door te kunnen gaan. Ik vraag dat niet voormezelf maar voor hun. En please help kelsey met er overheen te komen en geef mij de kracht om niet op te geven met er voor haar te zijn.'' Ik pakte de puppy beed. Ik opende me ogen en drukte me neus in zijn zachte vacht. 'waarom kon ik zoiets niet op me nemen. Kon kelseyu en kai niet gewoon gelukkig blijven en alles goed gaan''
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptydi feb 02 2016, 13:43

Chen:

Ik liep naar de badkamer en besloot om eerst snel te douchen. Toen ik klaar was trok ik mijn kleding van gisteren terug aan. IK moest straks maar eens snel andere kleding voor me gaan halen, al vond ik het gedacht dat ik daarvoor naar de dorm zou moeten niet zo aangenaam. Wie weet hoe iedereen nu is. Ik liep terug naar buiten en hoorde Lennie bidden. Ik beet op mijn lip en wachtte tot ze klaar was om binnen te gaan. Ik wilde haar niet storen. "oh!" zei ik verbaasd toen ik binnen kwam en zag dat Lennie een pup vast had. "Is dat die van Kelsey?" vroeg ik zacht. "Wil je haar vandaag nog gaan bezoeken?"

Kelsey:

Ik wilde niet weten hoe ik eruit zag. Vreselijk waarschijnlijk. De hele dag had ik gewoon voor me uitzitten staren en ik had de hele dag tegen niemand een woord gezegd. Ik zag het nog niet zitten om tegen iemand te praten maar ik moest wel. De dokter was juist weer vertrokken met de vraag of ik mijn kindje wilde begraven. Natuurlijk wilde ik dat, maar ik moest dit met Kai regelen. Ik keek bang naar de telefoon in mijn handen en haalde diep adem. Zou ik bellen? Nee dat durfde ik niet. *Ik moet het met je over iets belangrijks hebben* typte ik. Het duurde nog een halfuur voordat ik het bericht ook echt verzond naar KAi
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptydi feb 02 2016, 14:23

Lennie:
Chen was in de kamer gekomen en vroeg of ik nog langs haar widle gaan. Ik knikte. 'ga zo met de pup'' ik aaide hem over zijn kop. ''Luhan kwam hierheen met de pup om te vragen of ik er tijdelijk voor kon zorgen.'' ik sotnd op en hield het beestje steving in me arme. ''maar ik denk dat ik zo alleen ga met de metro enzo' ik keek chen aan en glimlachte zachtjes. ''je ziet er goed uit hoor'' ik liep op hem af en deed zijn natte haren naar achtere toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptydi feb 02 2016, 14:26

Chen:

IK keek haar bezorgd aan. "Ben je zeker dat ik je niet moet brengen?" vroeg ik zacht. "Is dat ook niet beter voor de pup? Misschien word die anders wel bang in zo'n overvolle metro." Ik kon haar toch niet laten gaan. alleen. Zeker niet nadat Baekhyun haar gisteren omver had gereden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptydi feb 02 2016, 14:29

Lennie:
Jongdae klonk overbezorgt. 'Ik wil echt alleen. bedankt dat jebezorgt bent. Maar straks word ik nog bang om alleen naar buiten te gaan. En dat wil ik niet. het feit dat ik nu twee keer overhoop gereden ben geeft me juist de reden om door te gaan en het nog steeds alleen te proberen.'' Ik pakte zjin hand beed. ''Het komt goed. Als het niet gaat bel ik je meteen en als de pup het ook niet aan kan bel ik ook meteen''

ik voerde de pup en zwaaide chen uit. Met ee ngrote lege sporttas en de pup in me jas liep ik naar de metro toe. In  de metro kreeg de pup zp veel aandacht dat ik even alles vergat. het beestje vond aandacht zo leuk. Maar het deed niks vreemd het blafde niet het schrok niet het bleef rustig zitten en genoot van de aandacht.

Bij het ziekenhuis aangkeomen stopte ik het beestje in de tas. ''blijf stil tot we binnen zijn'' zei ik zachtjes tegen de pup Dierne mochten het ziekenhuis niet in. MAar ik kon kelsey toch niet langer gescheiden houden van haar kleine pup. Of wilde ze die ook niet meer?

Ik liep het ziekenhuis in. Meteen werd ik begroet. Jah had een naam achter gelaten.. 3  maanden in een ziekenhuis liggen. Dan leer je mensen wle kennen! zeker als je zin prater ben als ik. 

Ik liep naar de kamer vna kelsey en klopte aan .''kelsey mag ik binnen komen?'' vroeg ik zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptydi feb 02 2016, 14:33

Chen:

Ik liet haar overbezorgd gaan en hield mijn gsm dicht bij de hand voor als er iets zou zijn. Ik ging terug naar de dorm naar mijn kamer om andere kleding aan te trekken.

Kelsey:

IK had de sms nog maar pas verstuurd en er werd al op de deur van mijn kamer geklopt. Ik keek verbaasd op. "HUh..ja tuurlijk." antwoordde ik zacht toen ik Lennie zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptydi feb 02 2016, 14:36

LEnnie:
Ik liep naar binnen toe. ik keek haar aan. Ik kon vragen hoe het ging. MAar kom op ik verfde me haar misscehin blond maar dat betekend niet dat ik dom ben. Natuurlijk ging het niet... 'Ik heb iets voor je mee genomen'' zei ik terwij lik binnen liep ik zette de tas voorzichtig neer. En keek naar de deur. fuck glazne ramen....

Ik pakte de tas weer op en ging aan de andere kant staan. okey zo konde ze het vast niet zien. Ik opende de tas en als erste kwam er een klein zwart neusje omhoog. Het begon zachtjs te piepen zien hij kelsey rook. 'kom kleine pup'

Ik bleef kelsey gezicht in de gaten houden als ze het niet wilde of het haar pijn zou doen zou ik hem terug stoppen en  naar buiten brengen want ik wilde alles behalve dat ze zou gaan huilen of zich kutter zou gaan voelen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptydi feb 02 2016, 14:39

Kelsey:

Ik keek haar verbaasd aan toen ze zei dat ze iets had meegenomen voor me. Voorzichtig opende ze de tas en het snuitje dat er eerst uitkwam herkende ik meteen. Mijn hart smolt een beetje en de tranen liepen weer over mijn wangen. "Oh hey daar kleine man." zei ik zacht en haalde hem er helemaal uit. Wat maakte mij het op dit moment uit dat hier geen honden binnen mochten? Ik knuffelde hem stevig
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Emptydi feb 02 2016, 14:41

Kai:
ik lag in bed en kon niks mer doen. Ik staarde naar het dak en bleef me zelf de schuld geven van alles. Ze had gelijk ik had gewoon ometen stoppen ven voor haar moeten gaan ik had moeten zeggen dat ik het exo gedeelte achter me lied en voor haar en de kleine baby ging. Ik had gewoon. de tranen begonnen weer te lopen. hoe kon ik zo dom zijn geweest zo egoisch. Me mobiel was ik ergens in de woonkamer verloren dus ik schrok me echt dood op het moment dat kyungsoo binnen kwam en me mobiel aangaf. ''het is kelsey' Bij het woordje kelsey zakte me hart nog verder. niet dat die het nog deed. maar het gaat om het gezegde. Met trillende handen pakte ik me mobiel aan en opende het berichtje. ZE moest me iest zeggen. Ik sloot me ogen. * ik kom naar je toe* stuurdei k teurg ne porbeerde op te staan meteen viel ik in de arme van kyungsoo hij schudde zijn hoofd. 'jij gaat niet alleen'' zei hij zacht en hees me lichaam omhoog. 

Lennie:
Ik glimlachte toen ze he mbegon te knuffelen ik bleef op een afstandje staan kijken. ''Vind je het goed dat ik tijdelijk op hem pas?'' vroeg ik uiteindelijk en ging naast haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 59 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 59 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: