cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptydi aug 04 2015, 19:45

Kai:

*reageerd nie*
*still gone*
*Ik weet waar hij is hhahahaha! nu jij nog mwhahaha!*
*familie reageerd ook niet*
*is niet Bij SM*
*geen werk van SM opgekregen*

LEnnie:
*k.o*

Omaatje:
Ik deed de deur open en de tranen stondne me inde ogen. Ik moest naar huis voor me eigen medicatie maar ik had het ziekenhuis niet willen verlaten. Toen i kde jongen zag die hier het meeste kwam zuchte ik en lied hem binnen. Ik zie niks en ging aan tafel zitten. Ik was hier te oud voor okey.

Luhan:
Ik keek toe en luisterde naar kelseys idee. ''goed plan!'' mara voor ik kon reageren was suho al aan het bellen. Ik pakte kelseys hand beed. ''als er echt iets ergs gebeurd was moest het all over the internet zijn';'' zei ik en dat gaf me het idee om misschein het nieuws maar een te checken.

Suho:
Ik keek kelsey aan. WAAROM HAD IK DAAR NET AANGEDACHT ik gooide me handen uin de lucht en begon meteen het nummer te zoeken en te bellen. Maar ook deze telefoon ging niet af. Ik slikte en keek haar aan ik schudde me hoofd. ''ook deze staat uit. en ik weet zeker dat ik het goede nuemmer heb.'' nu begon ik me echt zorgen te maken om hem.

Dyo:
Ik zuchte ''waarom is chen dan zo? hij is alleen zo als het gaat om lennie of jouw!'' zei ik en legde me script weg. ''Gistere was hij inzichtzelf gekeerd. En reagerde hij niet op zijn mobiel. En nu is hij ineens weg.'' zei ik maar merkte dat kris aan de Telefoon was.

Ik maakte me ook zorgne om Kai maar iets zei me dat hij even tijd nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptydi aug 04 2015, 19:55

Kris:

Ik belde SM terwijl Dyo bleef praten over Chen. Volgens SM hadden ze Kai niet gezien. IK legde af en keek naar dyp. "Ik weet niet wat er is met Chen ok? En SMent weet ook helemaal niets van Kai." Ik zuchtte en zette me neer.

Chen:

Ik slikte en volgde haar naar binnen. "Gaat het wel? Hoe is het met Lennie? Waar is ze? Wat is er gebeurd?" begon ik meteen te vragen.

Kelsey:

Ik beet op mijn lip "Dan ga ik er zelf wel naartoe." Antwoordde ik. "Kun je het adres voor me regelen?" vroeg ik aan Suho terwijl ik mijn schoenen aantrok
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptydi aug 04 2015, 20:07

Kai:

*reageerd nie*
*still gone*
*Ik weet waar hij is hhahahaha! nu jij nog mwhahaha!*
*familie reageerd ook niet*
*is niet Bij SM*
*geen werk van SM opgekregen*

LEnnie:
*k.o*

Omaatje:
Toen ik zat keek ik op naar de jongen en zuchte. ''We zouden haar verjaardag vieren vannacht om 12 uur. MAar het liep anderes dan geplant.'' zuchte ik en begon te trillen. ''We gingen om 12 uur naar een cafeetje aan de overkant. Maar bij het oversteken.. Ze redde een kind en ligt nu in het zieken huis'' Ik keek de jongen aan.''Ik had haar moeten beschermen ik ben hier de ouder die vor haar moet uit kijken. Maar ze ging zo snel de straat op.

Luhan:
''Ik ga met je mee!'' ik ging haar niet alleen de laten gaan. zei ik we kregen het adres ne nik besloot te rijden, Jah ik had me rijbewijs gehaald in china!. het reiden zou 5 uur duren helaas
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptydi aug 04 2015, 20:09

Chen:

Mijn mond viel open en ik keek haar geschokt aan. De tranen sprongen me in de ogen. "Hoe...hoe gaat het me haar?" vroeg ik zacht. Ik was zelfs bang voor het antwoord.

Kelsey:

Ik slikte en keek naar Luhan. "Jij kunt beter hier blijven." antwoordde ik. "Voor als hij terug komt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptydi aug 04 2015, 20:19

Kai:

*reageerd nie*
*still gone*
*Ik weet waar hij is hhahahaha! nu jij nog mwhahaha!*
*familie reageerd ook niet*
*is niet Bij SM*
*geen werk van SM opgekregen*
*well you getting close!*

LEnnie:
*k.o*

Omaatje:
Ik haalde me schouders op''ik weet het neit mijn lieve jonge'' Ik stond op en pakte de theepot. Me handen trilde ne konde het nietonder controle houden. I kwas misschien maar eind 6 0 maar nu voelde ik me echt oud. ''Ze is nog niet wakker maar ze denken dat ze haar geheugen permenet kwijt is'' zei ik zacht met me gezicht naar de thee gericht

Luhan:
''meid ik ga je neit alleen laten jah'' zei ik en keek haar aan. ''dyo blijft hieft hij heft zijn script te lezen. Sehun en zogaan naar SM.'' ik keek ahar aan. ''suho houd ons aan allenkanten op de hoogte en jij gaat nergens alleen heen'' ik keek haar streng aan. '' en met het OV duurt het veel langer om bij zijn huis te komen.'' ik en deed me jas aan. ''en met de auto is het maar 5 uur.'' ik keek haar aan. ''echt kelsey jij gaat nergens heen zonder een van ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptydi aug 04 2015, 20:24

Chen:

Ik begon te trillen. "Ik ...ik moet naar haar toe gaan;" zei ik tegen haar;

Kelsey:

Ik keek Luhan kwaad aan. "Dat beslis ik zelf wel of ik ergens naartoe ga zonder een van jullie, jullie zijn mijn babysitters niet!" ik liep langs hem door de kamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptydi aug 04 2015, 20:38

Kai:

*reageerd nie*
*still gone*
*Ik weet waar hij is hhahahaha! nu jij nog mwhahaha!*
*familie reageerd ook niet*
*is niet Bij SM*
*geen werk van SM opgekregen*
*well you getting close!*

LEnnie:
*k.o*

Omaatje:
Ik pakt he papietje en gaf haar kamer nummer en het ziekenhuis adres. ''ga mijn jongen maar ik weet niet of je het wil zien' zei ik zacht ne gign weer zitten.

Luhan:
Ik zuchte een keek haar aan.''Nee maar we geven wel om je'' zeii k en keek haar aan ''ga nu neit weer zo gedragen en accepteer onze hulp'' zuchte ik en pakte de auto sleuteltjes. ''hoe wil j er andersk omen? je hebt hier geen auto of iets. Ze wonen buiten seuol.'' zei ik. Ik liep achter der aan ''Als we hem vinden laat ik jullei wel met rust! maar tot dan niet! okey!'' zei ik en bleef haar volgen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptywo aug 05 2015, 11:05

Chen:

Ik pakte het papiertje aan en wilde meteen vertrekken. Ja ik wilde haar zien en het interesseerde me niet hoe ze eruit zou zien, al brak het mijn hart. Ik voelde me al ongelovelijk schuldig dat ik haar gisteren had genegeerd. Ik draaide me om naar de deur maar bedacht iets en draaide me terug om naar het vrouwtje. "Wilt u meegaan?" vroeg ik beleefd.

Kelsey:

Ik zuchtte en knikte. "Het spijt me, maar laten we dan nog iemand meenemen, als het echt 5 urr duurt wil ik niet dat je alleen rijd." antwoordde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptywo aug 05 2015, 11:38

Kai:

*reageerd nie*
*still gone*
*Ik weet waar hij is hhahahaha! nu jij nog mwhahaha!*
*familie reageerd ook niet*
*is niet Bij SM*
*geen werk van SM opgekregen*
*well you getting close!*

LEnnie:
*k.o*

Omaatje:
ik keek op toen de jongen zich nog een keer omdraaide ''nee lieverd, Ik kan niet. Mijn lichaam laat dat niet toe. Ik kom over een paar uurtjes weer als ik een tijdje geslapen heb'' zei ik en zwaaide de jongen uit.

Luhan:
Ik glimlachte en wreef door haar haren heen. ''KYUNGSOO!!!!'' riep ik. ''jij gaat met ons mee zegt tegen Jongdae dat hij in de dorm moet blijven. Maar toen hij vertelde dat die plots verdwenen was zuchte ik ''minseok blijf jij in de dorm?'' vroeg ik aan xiumin en hij knikte hij zei dat hij hier ook wel kon trainen. Ik glimlachte. ''is het goed als kyungsoo mee gaat hij heeft langer zijn rijbewijs dan ik heb.'' zei ik en en gooie hem zijn jas aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptywo aug 05 2015, 11:44

Chen:

Ik knikte en ik vertrok naar het ziekenhuis. Ik moest moeite doen om me te kunnen concentreren op de weg. Mijn handen trilde en toen ik parkeerde en mijn auto uitstapte voelde ik dat ik ook stond te trillen op mijn benen. Voorzichtig terwijl ik het papiertje stevig vasthield in mijn hand ook al wist ik het kammernummer en de afdeling al uit mijn hoofd liep ik het ziekenhuis binnen.

Kelsey:

Ik haalde mijn schouders op. Ik snapte niet waarom hij vroeg of ik had goed vond. Ik had helemaal niets te beslissen. Ik mocht niet eens zelf gaan. En alleen maar omdat ik geen auto heb. Met mijn ogen zocht ik tussen de jongens naar Sehun
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptywo aug 05 2015, 11:57

Kai:

*reageerd nie*
*still gone*
*Ik weet waar hij is hhahahaha! nu jij nog mwhahaha!*
*familie reageerd ook niet*
*is niet Bij SM*
*geen werk van SM opgekregen*
*well you getting close!*

LEnnie:
*k.o*

Balie medewerken:
Ik zag iemand binnen komen die flink trilde. Volgens mij was het zn bekent iemand. Herkende hem va nde TV zelf was ik geen fan van Kpop of iets maar zijn gezzicht kwam me bekent voor. ''kan ik u helpen meneer'' vroeg ik voorzichtig en wenkte dat hi jnaar de balie moest komen

Verpleger:
*verzrogt lennie*


Sehun:
Me ogen kwamen in contact met kelsey. ''Nee beter blijft dyo hier ik ga wel mee'' zei ik snel en pakte me jas. Ik pakte kelsey hand beet en trok haar mee naar luhans auto. Ik zette haar voorin en ging daarna zelf achter in zitten.

Luhan:
uiteindelijk ging sehun mee. ''we gaan geen bubble tea halen!'' zei ik meteeen en rende achter de jongens aan.

Ik reed voor 2 uur daarna wisselde we van plek met sehun. Ik slikte... Shit sehun achter het stuur. Q.Q
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptywo aug 05 2015, 12:03

Chen:

Bijna had ik de baliemedewerkster niet gehoord. Ik lschudde mijn hoofd. "Nee,...ik uh...weet waar ik moet zijn." antwoordde ik en liet haar mijn papiertje zien met de kamernummer op.

Kelsey:

Ik was blij dat Sehun meeging maar ik verhuigde me niet op de rit van 5 uur. Ik had mijn knieen opgetrokken en keek door het raam. 2 uur waren al voorbij gegaan en Luhan en Sehun waren inmiddels gewisseld van plaats. "Wat als we nu 5uur aan een stuk naar Kai's familie rijden en hij is er neit?" vroeg ik zonder Luhan of Sehun aan te kijken. Het was het eerste wat ik zei sinds we waren vertrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptywo aug 05 2015, 12:08

Kai:

*reageerd nie*
*still gone*
*Ik weet waar hij is hhahahaha! nu jij nog mwhahaha!*
*familie reageerd ook niet*
*is niet Bij SM*
*geen werk van SM opgekregen*
*well you getting close!*

LEnnie:
*k.o*

Balie medewerken:
in een oogwenk zag ik welke kamer. ''je weet het e vinden?''vroeg ik en wees eigenlijk automatisch naar de lift. daarna ging ik terug aan het werk

Verpleger:
*verzrogt lennie*


Sehun:
ik moest me concernteren op de autorit anders ging het niet goed komen. Ik had me rijbewijs misschien al 2 jaar maar zo vaak reed ik niet meer. We werden altijd ovehal heen gebracht. Maar we zate nu buiten seoul dus Luhan had het gevaarlijke stuk gedaan dit was alleen nog maar de weg volgen.

Luhan:
''dan wetenwe dat hij daar niet is en rijden we terug.'' zei ik en ging meer in het midden zitten. ''OP de terug plek weet ik nog wel een paar plekken waar hij kan zitten.'' Ik keek kelsey aan ''EN we kunnen zijn ouders dan ook om hulp vragen dis het is nooit voor niks geweest'' Hoe ik ook me best deed met wat ik zei het leek niet echt te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptywo aug 05 2015, 12:30

Chen:

Ik volgde de bordjes naar de juiste afdeling en uiteindelijk stond ik voor de kamer van Lennie. Ik haalde diep adem en klopte op de deur waarna ik naar binnen wandelde.

Kelsey:

Ik luisterde naar Luhan en knikte. Ik hoopte dat we hem snel zouden vinden. Ik haalde mijn gsm weer boven en stuurde Kai weer een sms
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Emptywo aug 05 2015, 12:54

Kai:

*reageerd nie*
*still gone*
*Ik weet waar hij is hhahahaha! nu jij nog mwhahaha!*
*familie reageerd ook niet*
*is niet Bij SM*
*geen werk van SM opgekregen*
*well you getting close!*

LEnnie:
*k.o*


Verpleger:
Ik keek op toen er iemand de kamer in kwam. ''bent U een bekende van lennie?'' vroeg ik maar ik kon het antwoord al raden. ''We denken dat ze vanmiddag wakker word. Maar we weten haar toestand niet. ZE is flink gevallen op der hoofd'' zei ik en wees naar de wond o haar hoofd en daarna haar arme enzo.''ze heeft het leven gered van een kind. Maar we wete niet wat ze er zelf van herriners *verteld geniale dokters dingen over hersens enzo blahdieblah*




Sehun:
het laaste uur mocht luhan rijden. er werd niet veel gezegt en er hing een awkward stilte. Ik speelde wat met me mobiel

Luhan:
het was weer mijn beurt. we en we waren er bijna. toen we het pad op reden zagen we licht brandden/ '' er is in iedergeval iemand thuis.'' maar er hing een zware sweer rnd het huis. Kaarsjes branden en ik had het gevoel dat we met vee lrespect naar binnen moesten gan. Nee alleen kelsey naar binnen moest gaan. Ik hield sehn tegen en keek kelsey aan ''ga'' ik wenkte naar de voordeur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 27 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: