cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 11:27

Kelsey

De hele weg naar de dorm was het stil tussen ons. Ik bedankte Kai's zus toen we eindelijk aankwamen. We liepen meteen naar het mijne en kai vroeg wanneer ik naar de dokter wilde gaan. Ik haalde mijn schouders op. "Wanneer ik tijd heb, zo snel mogelijk." antwoordde ik en opende de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 11:37

Kai:

‘’Kelsey’’zei ik zachtjes en pakte haar hand beed.’’Weet dat ik elke keuze die je maakt accepteer en ej met alles help’’ zei ik en gaf haar een kus op haar wang. ‘’Want ik houd met heel me hart van jouw.’’ Ik lied haar hand los.’’ Wil je dat ik bij je blijf? of moet ik weg’’ Ik wilde zo graag gewoon met haar zijn het maakte me niet uit wat e dan gingen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 11:40

kelsey

Ik keek Kai verbaasd aan. "Waarom zou ik willen dat je weggaat?" vroeg ik verbaasd aan hem. IK opende de deur en liep naar binnen. Ik zetten mijn spullen naar en liep naar de keuken. "Wil je iets drinken?" vroeg ik aan hem terwijl ik al een glas water nam voor mezelf. "En daarbij Jongin, ik kan geen beslissingen nemen zonder jou, dat zou gewoon oneerlijk zijn. Het is ook jou kindje" antwoordde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 11:46

kai:
‘’omdat je graag alleen bent als er dingen gebeuren’’ zei ik zachtjes maar liep toch met haar naar binnen toe. daar vroeg ze wat ik wilde drinken. ‘’water is goed’’ zei ik en pakte en glas om water in te schenken. Ik ging aan de keuken tafel zitten. Weer zei ze dat het van mij kwam. Moest ik dat dan maar gewoon geloven. Ja dat ging ik doen het was gewoon mijn kindje. ‘’Ik vind het niet erg om een familie te starten’’ zei ik rustig. ‘’Maar denk niet dat SM ent er zo blij mee zou zijn.’’ ik plukte aan me haren. ‘’Denk niet dat ik dan nog lang een Exo member zal blijven’’
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 11:53

Kelsey

Ik zuchtte en gaf hem zijn glas water, daarna ging ik naast hem zitten. Ik beet op mijn lip. "Het komt wel goed, we vinden hiervoor wel een oplossing." Probeerde ik hem gerust te stellen. "Ik denk dat het gewoon veel te vroeg is om een familie te starten." antwoordde ik. "maar ik weet niet of ik het wel kan laten weghalen." Ik stond op. "Kom laten we gaan slapen, wie weet hoe we er morgen over denken, we hebben nog tijd en morgen moeten we weer gaan werken"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 12:01

Kai:
Ik knikte dat dat wel waar was. Dat het vrij vroeg was. Maar soms moest jej e fouten onderogen zien en we konden het eerste kindje toch niet zomaar vermoorden?. Kelsey stelde voor om een nacht over te slapen. ‘zou ik kunne douche?’’ vroeg ik.

Na het douche ging ik op de bedrand zitten e staarde naar buiten toe. Met een diepe zucht lied ik me achteruit vallen recht op Kelseys buikje. Ik lied me het niet hard vallen zeker niet. Ik draaide me om en keek naar haar. ik glimlachte even. ‘’weetje dat je knap bent’’ zei ik zachtjes en sloeg me arm rond haar heen. de andere bracht ik naar haargezicht toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 12:07

Chen:

Ik bleef nog even in de zetel zitten. Wat Suho ook zei ik vond dat het klonk alsof ik Lennie aan haar lot overliet, maar misschien was het toch een goed idee om haar even alleen te laten, om dit te kunnen verwerken zonder ons. Ik stond op en kroop mijn bed in, maar slapen ging niet meteen.

Kelsey

Ik knikte. "Ja tuurlijk" antwoordde ik en ging zelf naar de slaapkamer waar ik me omkleedde en in bed kroop. Niet veel later kwam ook Kai binnen die zich op het bed liet vallen. IK lachte even en knikte. "Ja als ik jou moet geloven." glimlachte ik en geeuwde. Ik kroop dicht tegen hem aan en viel meteen in slaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 12:50

kai:

''ja je moet mij geloven!'' zei ik. Ze kroop in me armen. ahar ademhaling werd rustiger en er verscheen een glimlach op mijn gezicht. ''ik houd zielfs veel van je kelsey'' ik trok haar in mijn armen en sloeg me been rond haar heen. Me me gezicht dicht bij de haren probeerde ik ook in slaap te komen.

na een paar uurtjes wakker gelegen te hebben en in allerlei andere posities gelegen te hebben viel ik ook in slaap.


De tijd daarna ging zo snel. We trainde veel voor ons comeback en wereld tour. tot onze grote spijt moesten we kelsey en Lennie wachter laten. Morgen gingen we terug naar korea.. Ik had kelsey zo erg gemist, En rond deze tijd had i kzo graag bij haar willen zijn. Het was waarschijnlijk echt zwaar voor der geweest.

Met em benen omhoog keek ik de groep rond. ''Hoelaat was morgen de vlucht terug?'' gooide ik in de groep

Suho:
kai kwam veilig thuis en daarna zijn we gaan trainen. Chen werd niet meer gebeld door het ziekenhuis. niemand van ons eingelijk.. Niet dat we ons er druk om konden maken want we hadden een kleine wereld tour. En die moest perfect gaan!.

De twee maanden dat we weg waren geweest. Duurde voor vele onder ons lang. Vooral kai wilde graag terug. MAar die had het net goed gemaakt met zijn vriendin dus dat zo de reden wel geweest zij. Van Chen en kris kon ik niet veel lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 13:08

Chen:

Op worldtour gaan was zwaar voor zowel mij als voor Kris. Het gevoel dat Lennie ons niet meer kende en misschien ook niet meer wilde zien maakte ons gek. En door dat alles waren Kris en Ik closer geworden dan we ooit waren. Omdat we wisten van elkaar hoe we ons voelde. Elke dag weer hoopte we iets te horen van het ziekenhuis of gewoon van Lennie, maar dat gebeurde niet. Ik vroeg me af of ze ons nog wel wilde zien. Kris en ik hadden besloten om meteen naar het ziekenhuis te gaan als we weer terug waren. En dat was gelukkig morgen al.

Kelsey:

De jongens waren op tour en ik bleef alleen achter. Als je het zo kunt noemen. Meteen de tweede dag was ik tijdens mijn pauze naar de dokter geweest (zonder dat Kai het wist, ik vond dat het iets was dat ik zelf moest doen) om alles te laten onderzoeken, ik wist nu dus dat ik al 5 maanden ver was en gelukkig zag je er niet veel van. Maar ik voelde het wel. IK had het druk met de opnames van de drama en vaak moest ik dan erg hard op mijn tanden bijten omdat mijn rug zoveel pijn deed. Ook ging ik vaak langs bij Lennie in het ziekenhuis en af en toe vertelde ik stukjes over wat ze haar niet kon herinneren en praatte ik met haar over vanalles en nog wat. Kai en ik hadden besloten om het tot nu toe voor onszelf te houden en dat deden we maar dat was buiten 1 persoon gerekend. Mijn co-star Kyuhyun. Sommige mensen dachten dat ik gewoon  een beetje was bijgekomen, maar Kyuhyun merkte dat het steeds moeilijker voor me was om de hele dag te werken en uiteindelijk kon ik niet anders dan opbiechten. Gelukkig had hij beloofd om te zwijgen en hielp hij me de dag door. Ook buiten onze werkuren ging ik veel met hem om en zorgde hij voor me. Ook al zei de dokter dat het tijd werd dat ik veel zou rusten toch hield ik me daar niet aan. Vandaag was weer een dag op de set die weer moeilijker was dan de dag daarvoor, maar de gedachte dat morgen Kai weer terug zou zijn hield me zowat op de been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 13:20

Sehun:
‘’5 uur ’smorgens hyung’’ antwoord ik voor ander konden antwoordden. ‘’en we zijn rond 3 uur smiddags in korea’’ Ik ging verzitten en keek de groep rond. ‘’We sluiten deze avond toch wel af met een leuk feestje!’’ zei ik en stond op om naar buiten te gaan. Een groep van het een goed idee de andere bleven thuis om te slapen. Kai ging deze keer wel mee om de dag sneller te laten gaan.

rond een uur of 12 kwamen we pas weer thuis. We gingen slapen en de volgend dag zaten we als zombies in het vliegtuig naar huis toe. *Ga naar dat restaurant tegen over onze dorm dan dumpen en Jongin daar* stuurde ik naar kelsey met een foto van slapende kai in het vliegtuig er achter aan.

Lennie:
Ik wist nog niks van wat er gebeurd was tussen nu en de efteling. Wel dat ik kelsey nog herinnerd. En dat was fijn. Iemand rond me die me kende. en die ik zelf ook kende. Waarvan ik wist dat we een vriendschap hadden. Ze kwam vaak en praatte veel. Tot ik weer hoofdpijn kreeg en zij dus weg gestuurd werd.. Nog een groot nadeel.. ze hadden mijn mobiel afgepakt omdat ik alleen maar de smsjes terug aan het lezen was. En ze me betrapte dat ik bijna een berichtjes naar Yifan en daedae gestuurd had om te vragen of ze langs konden komen. wat blijkbaar niet mocht van de verpleegster.

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 13:27

Chen:

We waren doodmoe maar Kris en ik wilde meteen van het vliegveld naar het ziekenhuis en dat deden we dus. We gaven onze koffers mee aan de jongens en namen een taxi naar het ziekenhuis om Lennie te bezoeken. Hopend dat we niet werden weggestuurd liepen we naar haar kamer en klopte aan. "Hallo." verlegen liepen we naar binnen.

Kelsey:

Normaal zou ik vandaag vrij hebben, maar daar had de producer een stokje voor gestoken. Laat op de avond werd ik gebeld om te zeggen dat Kyuhyun en ik een scene opnieuw moesten opnemen, dus nu stonden we weer op de set. Net toen we pauze hadden en ik me weer neerzetten kreeg ik een berichtje van sehun die me een foto van een slapende kai stuurde en dat ik naar het restaurant zou moeten gaan tegenover de dorm. Ik zuchtte. *hoe graag ik ook zou willen, ik zit op de set en ik ben de eerste uren nog niet klaar, dus jullie zullen moeten wachten tot vanavond Sad *
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 13:41

sehun:

*NOOOOOS!* stuurde ik terug maar ik had al besloten dat we maar is langs de set moesten gaan! wie durfde de vriendin vanjongin langer et houden op de set!.

Met kai in me armen liepen we over de set. Suho liep achter ons aan met eten en drinken voor de cast hier. Toen we op de juiste plek waren bleven we op een afstandje staan kijken hoe ze aan het filme waren

Kai:
Sehun had besloten dat we niet naar huis gingen zodat ik kon douche. ne we gingen naar de set ofzo. Toen i daar aan kwam viel het kwartje hij bracht me naar kelsey toe!.Ze was op de set bezig. We besloten om pas te laten merken dat we er waren als de opnamen tot rust kwam.

Lennie:
Ik lag te slapen toen de jongens binnen kwamen, Nouja slapen. Me door de zoveelste nacht merry heen te zien komen. Steeds zag ik iemand van het dak vallen. Een vrouwelijk lijk onderaan het gebouw. Die ene jongdae die verdronk. een andere jongen die gek werd. Kelsey kwam er in voor die me elke keer vol pijn wakker gilde. Enge gangen…

Geschrokken zat ik overeind met me haar alle kante op. Langzaam keek ik op zei en zag twee jongens staan. Het waren die jongens genaamd Yifan en jongdae. ‘’hey’’ zei ik zachtjes en verstopte me verder onder de dekens
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 13:49

Chen:

"hoe gaat het?" vroeg ik voorzichtig en ging een beetje dichterbij.

Kris:

Ik liet Chen het praten doen, ik vond het heel ongemakkelijk om hier nu te zijn, gewoon omdat ze niet meer de Lennie was die we kenden.

Kelsey:

"We gaan weer beginnen!" Ik trok een pijnlijk gezicht en stond op. Wat ga ik blij zijn als ik deze hakken mag uittrekken! Ik liep weer naar de set, naar Kyuhyun toe, we waren net bezig met een romantische scene. We moesten deze een paar keer opnieuw doen. IK was blij toen de producer zei dat ie eindelijk goed was. Ik zuchtte. "Oh ik kan niet wachten tot ik deze schoenen kan uittrekken." Klaagde ik tegen Kyuhyun.

Tao:

We gingen naar de set van Kelsey kijken met vanalles mee. Ik huppelde blij achter de jongens aan en we bleven even kijken naar de opnames. Ik hield mijn hoofd schuin en beet op mijn lip. "Is Kelsey nu aangekomen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 13:54

Kai:

Ik draaide betrapt me hoofd naar Tao. ‘’Nee man das gewoon de shirt die ze nu aan heeft’ zei ik snel. I bekeek haar lichaam wat zag ze er mooi uit. Ze was echt beeldschoon. Ik glimlachte trots. Maar wacht.. Ik moest weten hoeveel maanden ze nu was. Want.. Ik kon haar dan toch niet meer alleen laten wonen!. De opnames waren afgelopen en Kelsey stond wat na te praten met Kyuhyun

kyuhyun:
Ik glimlachte en haalde me hand door haar haren heen. ‘’Dan gaan we ze uit trekken’’ lachte ik en wilde haar naar de kleedkamers tillen. Ze was echt als een klein zusje voor mij. Maar toen ik me omdraaide zag ik de gehele gezeldschap staan. ‘’Of’’ zei ik en wees langs haar heen naar de groep. ‘’ga je hun isverwelkomen’’ ik glimlachte vriendelijk naar hun en zwaaide.

Lennie:
Ik glimlachte. ‘’gaat wel’’ zei ik rustig. ‘’Ze hebben gewoon me mobiel afgepakt!’’ begon ik meteen met klagen.’’Maar ik had jullie hier niet meer verwacht’ bekende ik. ‘’ze vertelde dat jullie niet meer zouden komen ofzo’’ zei ik zachtjes en stapte uit bed. Ik schoof in me pantoffels en gooide me badjas rond me heen zodat ik niet in me pyama voor de jongens zou staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Emptydi jan 26 2016, 14:02

Chen:

Ik keek kris verbaasd aan. "Ze vertelde dat we niet meer zouden komen?"

Kris:
Ik schudde mijn hoofd. "Dan hebben ze dat toch goed mis! We waren op tour dus we zaten in het buitenland daarom zijn we je zolang niet meer komen bezoeken." Antwoordde ik en Chen knikte instemmend. "Ze krijgen ons hier niet meer zo gemakkelijk weg" glimlachte hij

Tao:

Ik bekeek haar van top tot teen, en wat reageerde Kai raar. "Hoe weet je dat nu ? Je hebt haar twee maanden niet meer gezien." antwoordde ik en zwaaide daarna naar Kyuhyun.

Kelsey:

"huh?" ik draaide me verbaatsd om en zag de jongens staan. Ik glimlachte. "Ja laat ik dat maar eerst doen." Ik liep naar hun toe. "oh hey! wat leuk dat jullie hier zijn." glimlachte ik en ging toen zitten, ik hield het echt niet meer. "Sorry dat ik jullie niet meteen om de hals vlieg.." legde ik uit terwijl ik mijn eerste schoen uittrok. "Maar deze schoenen vermoorden me zowat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: