cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydi jul 07 2015, 23:36

lennie:

''yea dat wel,'' ik zag dat hij een dekentje zocht '' ik heb hier geen extra dekens '' zei ik en kroop verder onder me dekens die ik al beet had. ''ga die pizzas nou is zoeken!' lachte ik iniet dat ik nog honger had.

Kai:
''ik ben blij dat ik deze date met jouw mag dele!' ik grijnste ''Dit is een veel beter situatie dan het hotel'' ik bestelde wijn en voorgerecht. Ik porbeerde een gespreks onderwerp te vinden maar het lukte niet. ik was zo bang dat ik iets fout zou zeggne of doen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydi jul 07 2015, 23:42

Chen:

Ik lachte even. "Ik ben al weg. Maak Kris wakker als het echt niet gaat oke?" Ik liep naar beneden en betaalde voor de pizza's daarna vroeg ik aan het vrouwtje of ze nog dekens had die ik mocht lenen. Ik ging naar boven met in mijn ene hand de drie pizza's en met mijn andere hand de dekens.

Kelsey:

Ik glimlachte en nam een slok van de wijn. "Ik moet je iets vertellen." glimlachte ik en keek naar de wijn in mijn glas. Zou Kai hier ook zo goed op reageren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydi jul 07 2015, 23:53

kai:
Ik.ging er goed voor zitten. "Wat dab?" Ergebs was ik nerveus. Waarom denk ik dt ze gaat zeggen dat ze sehun gaat date... Waarom knaagde dt zo erg. Ik wachte ibbspanning af.

Lennie'

Daar zat ik dan. In een bed met een slapende kris. Ik keek naar hem. n glimalchte. Ik was blij dat we gewoon mer elkaar overwegkonden. en dat hij gewoon ook weer mer vhen overweg kon. De rillingen werden ergen. Zou het vermoeitheid zijn?. Ik lied me onderuitzakken en ging op kris zijm schoot liggen. ik pakte zijn pink beet en sloot even me ogen. tien.chen binnen kwam. Was ik zwaar k.o gegaan van vermoeies heid. Atans dat denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptywo jul 08 2015, 00:00

Chen:

Ik kwam binnen. "Ik ben terug met pizza en met dekens." Ik legde alles neer en zag dat Lennie in slaap gevallen was. ik legde de dekens over haar heen en merkte dat ze met haar pink die van Kris vast had. Ik slikte. Nadat ik de dekens over haar heen had gelegd. Nam ik mijn pizza en liep terug naar de dorm.

Kelsey:

Ik haalde diep adem. "SM heeft me een vast contract plus een rol in een drama aangeboden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptywo jul 08 2015, 00:08

kai:
Me ogen werden groter. " Betekend dat je echt nie tneer weg gaat?' Ik keek haar obgeloofwaardig aan. "Betekend dat je hier echt blikft kn deze dorm en al" ik schudde me hoofd." Meen je dat nou echt?" Me hart gignt e keer als een.gek.

Lennie:
na even werd ik wakker door de geur van de pizza. Maar toen ik me ogen opebde was chen er niet meer. Iks coot overeind. Extra dekens rolde van me af. De kamer was leeg op de nog steeds slapende Yifan na.Meteen greep ik me mobiel*Het spjjt me dat ik knslaap gevalle was* Smste ik.chen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptywo jul 08 2015, 00:14

Kelsey:

Ik knikte. "Dat betekent dat inderdaad" glimlachte ik. "En daar komt bij dat we allebei voor SM werken dus kunnen we ook meer samen buiten komen." glimlachte ik. "Ik zou hier nooit ja op gezegd hebben als het niet zoveel voordelen had voor ons."

Chen:

Ik liep naar de dorm "Wie heeft er honger?!" riep ik naar de andere jongens en legde de doos pizza op tafel en ging naar mijn kamer; Ik legde me neer op mijn bed. Ik moest zelf even slapen en al mijn gedachten op een rij te zetten/
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptywo jul 08 2015, 09:38

kai:

Het drong nog niet echt door wat ze zei. we... konden gewoon over straat lopen??. we konden gewoon normaal? what.. werkt bij sm.. wait a moment!" Ik knipperde een paar keer met ne ogen "je.. werkt.. nee!!echt?" Ik kon geen fatsoenlijkwoord uit brengen. Me hersens hadden eeen black out. me hart ging te keer als een gek. " Je blikf hier?" langzaam drong het door. "Je blijft echt hier?." vroeg ik met opgeheven stem. ' Ze blijft hier' Zei ik zacht tegen mezelf. Ik vloog om.hoog " For real kelsey echt waar!!!"

lennie:
Chen reageerde nie tmeer terug. Met me mobiel in me handen leunde ik tegen de muur. Me gezicht gericht op de slapense kris. Nu chen weg was was alles ineens zo rustig. Echt heel.rustig. Kris leek dood.in zijn slaap. Hij.had het verdient ik ging hem niet wakker maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptywo jul 08 2015, 10:49

Kelsey:

Ik lachte. "Dat zei ik toch al!" antwoordde ik met een glimlach. "Ja het is echt waar Kai, alles gaat gemakkelijker worden."

Chen:

Ondanks dat ik er zeker van was dat ik doodmoe was kon ik weer al niet slapen en bleef ik ronddraaien in mijn bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptywo jul 08 2015, 11:13

Lennie:

Ik besloot uiteindelijk op get dak te gaan staan. kris deed niks en hier zitten was ook niks. buiten was het koud maar dat maakte me niet uit. ik ging bij het randje staan en keek over seoul. Warom was chen weg gegaan zonder iets te zeggen.

Kai:
Ik schoot omhoog en gaf haar een kus op der mond. ''dit is echt het beste nieuws in jaren!'' ik plofte neer. ''Ne mag ik gewoon met je overstraat lopen!'' ik glimlachte echt breed. kon deze week nog beter worden??, Het hoofd gerecht kwam en we aten het op. we spraken veel .ookal voelde ik me nog steeds nerveus. Bij het nagerecht blevne we nog even zitten. ''zullen we een keer gaan winkelen om je drom op te knappen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptywo jul 08 2015, 11:25

Chen:

Ik draaide me om en keek naar Lay. "Hezy ben je nog wakker?" vroeg ik aan hem.

Kris:

Langzaam werd ik wakker en keek ik om me heen. Buiten was het donker geworden. Hoe lang had ik geslapen? EN waar waren Lennie en Chen?

Kelsey:

Het eten zag er lekker uit ook al protesteerde mijn maag bij elke hap die ik at, ik deed het voor Kai. Morgen zou ik gewoon dubbel zo hard moeten sporten. Ik keek verbaasd op. "Mijn dorm opknappen?" herhaalde ik en schudde mijn hoofd. "Nee, dat hoeft niet." glimlachte ik en dronk mijn glas wijn leeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptywo jul 08 2015, 11:31

Lennie:

Ik staarde naar de sterren. damt ik had nooit verwacht ze hie te zien in seoul en zo helder.

Lay:

ik lag naar het plafon te kijken. En sliep al half toen ik ineens chen hoorde vragen of ik al sliep '' nee nog niet? waaorm?'' vroeg ik en draaide me om naar chen.

Kai:
Ik lachte ne betaalde. daarna zouden we naar jurassic world II, gaan dus ik pakte me spullen en kleedde me verder aan .''wil je nog naar de film of wil je naar huis?'' vroeg ik haar toen ik dichter naar der toe liep en me arm rond haar heupen legde. We stapte in de auto en reden naar haar gekozen addres
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptywo jul 08 2015, 20:39

Chen:

"Ik kan niet slapen." antwoordde ik Lay en draaide me naar hem toe zodat ik hem kon aankijken.

Kris:

Ik keek naar de pizzadozen op de tafel en mijn maag knorde, zou er ook een voor mij bijzijn?

Kelsey:

"Laten we naar huis gaan" glimlachte ik en stapte met hem de auto in. We reden naar de dorm en gingen naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptywo jul 08 2015, 20:42

Lay:

Ik ging recht zitten '' wil je praten??,'' zei ik en klikte me nachtlampje aan. ''ik luister wel. Brand los ik luister''


Kai:
Ik ging met kelsey mee om haar in haar dorm af te zetten. Ik schoot nog snel mee naar binnen en drukte haar tegen de muur aan. ''I love you'' zei ik terwijl ik me lichaam tegen de haren drukte. Ik keek haar diep in haar mooie ogen. Ze waren zo geweldig.

Lennie:
Ik geeuwde en draaide em om. Ik zag kris kijken naar de pizza doos'' JE mag ze beide eten als je wilt'' lachte ik vanuit buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptywo jul 08 2015, 20:52

Kris:

Ik schrok en keek op. Ik stond op en liep naar haar toe met een glimlach. "Oh daar ben je." glimlachte ik. "Ik was je al kwijt"

Chen:

Ik haalde mijn schouders op. "Vind je dat Lennie en Kris goed bij elkaar passen?" vroeg ik

Kelsey:

IK lachte. "Ga je al weg?" vroeg ik zacht terwijl ik hem knuffelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptywo jul 08 2015, 20:55

Kai:

''niet als ik mag blijven'' zei ik en pakte haar rond haar heupen beet. Ik tilde haar voorzichtig op zodat ze op mijn heupen leunde met de haren. ik gaf haar een paar kusjes en keek haar aan '' het liefst blijf ik bij jouw''

Lennie:

''dont worry ik loop niet zo snel weg.'' Ik stapte me kamer in en keek naar de pizza dozen. '' chen is naar huis gegaan met zijn pizza dus. En ik heb geen honger meer dus ze zijn van jouw, Ik wist niet wat je wilde hebben en chen ook niet dus we gokte maar'' Ik prikte de pizza doos,

Lay:

voorzichtig ging ik verzitten. ''lennie en kris? niet echt. Lennie is druk, Niet op haar mondje gevallen. En zal dus een jongen hebbne die echt van zich afbijt en haar terug op haar plek zet. Kris is te lief en voorzichtig daar mee'' zei ik en keek hem aan.''' zijn ze weer aan het date of?'' vroeg ik hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 19 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: