cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptyma jan 25 2016, 16:50

Kai:
Ik luisterde half. Tot me zus kelsey vertelde dat ze ochtend misselijkheid wel herkende. Wacht dat hoorde bij zwangerschap.. Ik kerk van kelsey naar me zus een terug. Heel langzaam begon ik me nu toch wel nerveus te voelen. "Ze voelde zich gewoon niet lekker...." zei ik snel. "De griep heerst!" zei ik snel. Ineens kwam het ha als naakte lichaam van luhan in me gedachte naar boven. Niet dat ik wist wat er nou echt gebeurd was. Of hoe het tussen ons zat.. Wat er allemaal gebeurd was tussen haar een luhan in de tijd dat wij ruzie hadden een geen contact met hadden..

Verpleegster.
Ik bracht het meisje naar haar bed een verzorgde haar wond. Daarna ging ik verder met mee eigen werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptyma jan 25 2016, 16:54

Chen

met gemengde gevoelens reed ik terug naar de dorm. Ik had zelfs geen besef van hoelang ik was weggeweest. Moest ik nu boos zijn? Droevig? Moe? Ik had geen idee hoe ik me nu eigenlijk echt voelde. Ik parkeerde de auto en ging naar binnen.

Kelsey

Ik keek naar Kai en knikte. "Ik had gewoon verkeerds gegeten." antwoordde ik tegen zijn zus. Ik keek terug naar de honden zonder echt op te letten. Ik hoorde zijn zus zuchten. "Misschien toch eens een test gaan doen, dan ben je zeker." antwoordde ze en daarna werd haar aandacht gevraagd door haar zoontje. Ik slikte en keek naar Kai. Ik was stil voor de rest van de wandeling en Kai ook. Ik liep meteen naar zijn kamer en zette me neer op zijn bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptyma jan 25 2016, 16:55

Chen

met gemengde gevoelens reed ik terug naar de dorm. Ik had zelfs geen besef van hoelang ik was weggeweest. Moest ik nu boos zijn? Droevig? Moe? Ik had geen idee hoe ik me nu eigenlijk echt voelde. Ik parkeerde de auto en ging naar binnen.

Kelsey

Ik keek naar Kai en knikte. "Ik had gewoon verkeerds gegeten." antwoordde ik tegen zijn zus. Ik keek terug naar de honden zonder echt op te letten. Ik hoorde zijn zus zuchten. "Misschien toch eens een test gaan doen, dan ben je zeker." antwoordde ze en daarna werd haar aandacht gevraagd door haar zoontje. Ik slikte en keek naar Kai. Ik was stil voor de rest van de wandeling en Kai ook. Ik liep meteen naar zijn kamer en zette me neer op zijn bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptyma jan 25 2016, 16:55

Chen

met gemengde gevoelens reed ik terug naar de dorm. Ik had zelfs geen besef van hoelang ik was weggeweest. Moest ik nu boos zijn? Droevig? Moe? Ik had geen idee hoe ik me nu eigenlijk echt voelde. Ik parkeerde de auto en ging naar binnen.

Kelsey

Ik keek naar Kai en knikte. "Ik had gewoon verkeerds gegeten." antwoordde ik tegen zijn zus. Ik keek terug naar de honden zonder echt op te letten. Ik hoorde zijn zus zuchten. "Misschien toch eens een test gaan doen, dan ben je zeker." antwoordde ze en daarna werd haar aandacht gevraagd door haar zoontje. Ik slikte en keek naar Kai. Ik was stil voor de rest van de wandeling en Kai ook. Ik liep meteen naar zijn kamer en zette me neer op zijn bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptyma jan 25 2016, 17:05

Suho:
Jongdae kwam binnen een zag eert slecht uit. "Gaat het jongdae? " vroeg ik terwijl ik de keuken al in liep. "Ik maak je wat eten en dan moet jr even frustreren okey"

Kai:
Dat liepen we dan.. In stilte deze stilte bleef ook hangen tot we terug in het huisje waren. Daar verdween kelsey. Ik had haar net terug. Ik kan haar toch door zin opmerking niet weer verliezen.. Ik moest het achter mr leggen wat er allemaal gebeurd was een op nieuw meer haar beginnen. Met trillende knietjes liep ik min slaapkamer in. "Zullen we zo maar terug naar de dorm gaan?" vroeg ik zacht. "Of wil je hier nog de nacht blijven?"
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptyma jan 25 2016, 17:08

Chen:

"bespaar jezelf de moeite maar." antwoordde ik. "Ik heb echt geen honger." zuchtte ik en plofte neer in de zetel. "ik ben gewoon weggestuurd uit het ziekenhuis! kun je dat nu geloven!"

kelsey:

Ik knikte. "Ja laten we maar terug gaan naar de dorm." antwoordde ik. "We hebben daar nog zoveel werk." Ik glimlachte even. Ik stond op en aarzelde even. "Jongin....zullen we zoals je zus zei een zwangerschapstest laten doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptyma jan 25 2016, 17:16

Kai:
Ik begin te knarsen tanden tien ze over die zwangerschap begon. Ik zou zo graag een kind met het hebben.. Zo graag. Een kleine versie van haar. Kon ik ze beide overspoelen met liefde. Maar wat als het die van luhan was.. Dan raakte ik kelsey kwijt!.

Nee jongin ze is niet zwanger... Zei ik tegen mezelf. "Ja is goed" zei ik zachtjes. Ik vraag mee zus wel of ze er eentje haalt. Gaan we daarna naar huis.

Niet veel later kwam mee zus terug van de winkel een gaf ons ze zakje met spul. "Wim je eerst terug naar de dorm? Of wil jr het hier al doen?"

Suho:
Ik ging naast hem zitten. "Waarom ben je dan weg gestuurd?. Lijkt mee niet dat je iets zit doen wat niet mocht of kon" zei ik een legde me hand op zijn schoot. "Kan jr mee vertellen wat er gebeurd is. Van af het begin"
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptyma jan 25 2016, 17:20

Chen

"Ik wilde alleen het beste voor haar." antwoordde ik en begon te vertellen wat er allemaal was gebeurd in het ziekenhuis.

Kelsey:

Zenuwachtig wachten ik af terwijl kai's zus voor ons een test was gaan halen. Ik had al aan kai gezien dat hij niet blij was met het idee van een zwangerschap. Wat moest ik nu toch doen als ik zwanger was? Ik wilde nog helemaal geen kind en kai wilde dat aan zijn gedrag te zien ook niet. Uiteindelijk kwam ze terug en ik nam het aan. "Sorry Jongin ik kan niet wachten tot in de dorm." Snel liep ik naar de badkamer en deed de test. Ik wachtte 5 minuten op een resultaat en nog eens 5 minuten voor ik naar buiten durfde te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptyma jan 25 2016, 18:01

Suho:
''Ik wil niet kut over koemn. Maar misschein is het beter zo. Straks als Jongin terug is. Moeten we aan ons comeback beginnen en dan heb je bijna tot geen tijd om bij haar te zijn.'' zei ik zachtjes en aaide zijn been. ''Maar ze herrinerd zich nog steeds niks? ''vroeg ik voor de zekerheid

Kai: 
Kelsey verdween de dorm in en ik me slaap kamer. Dit waren de langste 10 minuten in me leven. Ik dacht aan alles.. MAar ook echt alles. langzaam begon ik mezelf aan te praten dat het kind nooit van mij kon zijn als ze zwanger was. En dat het dus wel sehun of luhan meost zijn. Ja sehun was ook in mijn gedachte opgekomen. Waarom weet ik niet. Ik was gewoon te ver in mijn gedachte verdronken. Met me ogen dicht wachte ik vol spanning af wanneer ze zou komen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptyma jan 25 2016, 18:08

Chen

"Nee ze herinnert zich niks, wel goed eigenlijk aan een kant omdat ze dan niks meer weet over het hotel, maar aan de andere kant, ze kent ons niet meer." Ik zuchtte. "Maar ik kan haar toch niet gewoon achter laten? Ze heeft hier buiten ons niemand. "

Kelsey

IK ging terug naar Kai bang voor zijn reactie. "Jongin....we zijn zwanger." fluisterde ik en liet hem de test zien die positief was. "We zijn nu met 3"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptyma jan 25 2016, 18:16

Suho:
''Je laat haar toch niet achter? Je geeft haar de rust die ze misschien nodig heeft, en jij hebt ook rust nodig van dit alles.''

Kai:
Kelsey kwam terug met het nieuws dat ze zwanger was. Me hart sprong op ne ik was even blij. Maar weer kwma die baald van Luhan in me hoofd..  Ik keek naar de zwangerschaps test en kon het niet meer ophouden. De tranen begonnen te rollen. 
efteling rp - Pagina 34 Tumblr_mof7kppunD1stcyrto4_250efteling rp - Pagina 34 Tumblr_mof7kppunD1stcyrto3_250

Het was van een gemixte emotie. Ik was zo blij dat ze zwanger was en dat ze 'we' zei en echt als het mijn kind zou zijn. Zou ik zo goed voor gaan zorgen. Maar het idee dat het van luhan was. Gaf me zo veel hoofdpijn
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptyma jan 25 2016, 23:29

Chen

Ik zuchtte "Ik begrijp wat je bedoeld maar ik denk niet dat ik echt veel rust ga hebben. Toch bedankt Suho" antwoordde ik.

Kelsey:

Ik schrok toen Kai begon te huilen. IK beet op mijn lip en ging naast hem zitten. "Ik weet het, ik vind het ook verschrikkelijk dat we een kindje gaan krijgen." zei ik zacht. "Ik zal zodra we terug zijn in de dorm opzoek gaan naar een dokter en dan zien we wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydi jan 26 2016, 11:03

kai:
Ze zei dat ze het ook verschrikkelijk vond. ik schudde me hoofd nee dat was niet het was niet verschrikkelijk kindjes waren zo mooi schattig enzo. Als er iemands met wie ik een kind zou willen was het kelsey wel. Maar iets in me zei dat het niet van mij was.

Ik droogde me trainen. ‘’van wanneer is het?’’ vroeg ik bijna stotterend. Als het echt de mijne was. Zou ik denk ik niet wille dat hij weg gehaald zou worden. Ook al werd ik dan uit Exo gezet. Want zin schandaal kan dus echt niet uit komen. Niet naar alle andere schandalen die ik al gehad had met Kelsey. Het zou heel me imago verpesten en SM ging daar niet lief over zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydi jan 26 2016, 11:11

Kelsey

IK haalde mijn schouders op. "Dat weet ik nog niet." antwoordde ik. "IK hoop minder als 3 maanden geleden." Ik zuchtte "Kom laten we maar terug naar de dorm gaan." zei ik zacht terrwijl ik mijn spullen pakte
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydi jan 26 2016, 11:22

kai:
Wat ze hoopte! betekende dat… Dat het daadwerkelijk van luhan kon zijn? Ze wist niet van wanneer… Als het minder was? was het van luhan of.. Er ging zo veel door me hoofd heen. toen ze voorstelde om maar naar de dorm te gaan knikte ik. Ik pakte me spullen. Ik moest contant tegen mezelf zeggen dat het niet van Luhan kon zijn en het mijn kindjes was dat daar in haar buik groeide.. Me zus bracht ons naar de dorm. Ik zat achterin naast kelsey en had haar hand vast gegrepen. Maar heel de weg deed ik of ik sliep. Wat een week…

Bij de dorm aangekomen liep ik met kelsey naar haar apartementje. ‘’wanneer wil je naar de dokteR?’’ vroeg ik zachtjes zodat niemand het kon horen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 34 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: