cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 11:20

Chen:

Ik bloosde hevig toen ze zo tegen me aan kwam liggen en bijna sliep. Ik beet op mijn lip. Niet dat ik dit niet leuk vond. Integendeel ik vond dit geweldig. Ik durfde alleen niet te bewegen omdat ik bang was om iets fout te doen.

Kelsey:

Ik bleef commentaar hebben op mezelf. Toen iedereen begon te klappen moest ik blozen. "Zo goed was het niet" antwoordde ik kyungsoo. En toen zag ik luhan gebaren dat ik met hem mee moest gaan. Verbaasd stond ik op eb liep achter hem aan. "Wat is er aan de hand?"
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 11:25

Chen:

Ik keek glimlachend naar Lennie en legde mezelf ook goed neer want ik zou de komende uren nog niet naar huis kunnen gaan.

Kelsey:

Ik ging zitten en keek luhan verbaasd aan toen hij begon te vertellen. Ik trok mijn wenkbrauwen op. Dus tao had ons gezien? Ik knikte. "Ja Tao heeft het goed gezien, alleen heeft hij niet gezien dat het geen echte kus was, maar een filmkus, zoals je weet hebben kyuhyun en ik heel wat intieme scenes die we moeten doen, dus vroeg ik hem om me te leren hoe je een filmkus doet" legde ik uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 11:31

Luhan:
Me gezicht ontspande. ‘’oh god wat lied je me schrikken!’’ zuchtte ik en ging naast haar zitten. ‘’Ik kon het al niet geloven. Maar je verwacht al wat Tao dacht. En ik was zo bang dat de hormonen naar je hoofd waren gestegen of je weer ruzie had gehad met Jongin. Of wat voor reden dan ook!.’’ ik lachte even. ‘’Maar dan is het goed. Ik zal het wel tegen hem zeggen als ik jouw was. Voor tao het doet. Die kan zijn mond namelijk niet echt houden’’ Ik legde me hand op haar schouder en lachte weer even. ‘’okey nu we toch samen zijn hoe gaat het? en ga je we weer een keer met mij en Sehun wat doen?’’
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 11:38

Kelsey:

Ik glimlachte naar hem. "Tao toch." lachte ik en knikte. "Ja we kunnen wel nog eens iets gaan doen." antwoordde ik en stond op. "IK laat jullie wel iets weten wanneer ik tijd heb. "ging terug naar buiten en liep naar Kai. Ik keek hem lachend aan. "Wil je nu eens iets weten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 11:47

Luhan:
‘’zouden we te gek vinden! En als er iets verbouwt moet worden in je appartement roep ons heh! je hebt 12 sterke jongens die je maar al te graag helpen!.’’lachte ik flauw en kek haar aan. ‘’dan moet je ons wel belonen daarna want we doen niks gratis!’’ Kelsey liep weer naar Kai toe ne nik naar Suho die moest het ook weten. ‘’Ze zegt dat het gewoon een acteer zoen was. Weet wel de drama is een romance’’ ik lachte even en keek naar tao. Die gast had me echt een hartverzakking gegeven. En ja ik geloofde Kelsey direct.

jongin:
Ik stond met Kyungsoo na te praten bij de deur. Hij vond het acteren goed maar de montage niet echt. ‘’Je klinkt bijna als lennie’’ lachte ik nog. En keek de groep rond om aan Jongdae op Yifan te vragen waarom lennie er niet bij was. Maar Jongdae was nergens te bekennen. ‘’waar is jongdae?’’ vroeg ik n het algemeen maar voornamelijk gericht naar Yifan. Na even kwam Kelsey terug en lachte Luhan weer. ‘’wat dan?’’ vroeg ik en pakte haar hand beed.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 11:49

Kelsey:

Ik lachte . "Tao was daarstraks in SM en was de trainingszaal van mij en Kyuhyun binnen gewandeld en nu dacht ie dat wij aan het zoenen waren" lachte ik . "Daarom waren ze allemaal zo boos"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 11:56

Jongin:
Ik hield me hoofd schuin. Langzaam keek ik van tao naar Kelsey en terug. Langzaam drong het door wat ze zei
efteling rp - Pagina 43 Tumblr_n7c1eaQeUt1rotjwpo1_250

Ik keek naar tao. ‘’Ze zijn bezig met een drama filmen. En daarnaast Kyuhyun is zelf bezig met iemand te date.’’ lachte ik even en gaf kelsey daarna een kus op haar wang. ‘’Als het waar was geweest. Had ze dat echt niet in een trainingszaal gedaan op Sment.’’ ik schudde me hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 11:59

Kelsey:

"och Tao was gewoon bezorgd." glimlachte ik. "Maar is Kyuhyun bezig met date?" vroeg ik verbaasd. "Waarom weet ik dat niet?" Ik nam zijn hand vast "blijven we hier slapen?"

Tao:

Ik bloosde "sorry hoor dat ik meteen in paniek geraakte" ik sloeg mijn armen boos over elkaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 12:04

Jongin:
Kelsey wist niet dat kyuhyun aan het date was. ‘’Ja, Sinds afgelopen maandag. Met SeoHyun’’ ik knikte. Iedereen wist da kyuhyun het niet lang ging uit houden met SeoHyun en waarom hij is gaan date met haar. Maar het stond vast. Zelfs SMent wist het. ‘’Waarschijnlijk voor hun aankomende album hoor’’ zei ik er snel achteraan. ‘’Wat is leuker dan een datende koppel dat een nieuw album uit gaat brengen’’

Ze vroeg of we hier bleven slapen. endaar ging ik geen nee tegen zeggen. Mij bed lag een stuk beter dan haar bed. Zeker voor me rug op dit moment. ‘’Maar ik ben wel eerst douche.’’ Ik wilde haar mee vragen maar niet waar de rest bij was. Want de vorige keer had ze me ook al lichtjes afgewezen toen ik vroeg of ze mee kwam douche. En dat wilde ik niet hebben als ik voor de hyungs stond
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 12:07

kelsey

Ik wilde vragen of ik mee mocht, maar ik hield me in. Nee hoe graag ik ook intiem met hem wilde zijn, kon dat niet. Het gedacht om naast hem te staan in de douche, naakt, terwijl ik zo dik was, wilde ik niet. Dus glimlachte ik naar hem. "Ik wacht hier wel, in de keuken, terwijl ik eet" glimlachte ik en vertrok naar de keuken waar ik de laatste stukken taart opat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 12:13

Jongin:
Ik knikte en douchte snel. met me haren alle kanten op liep ik naar de keuken. Soho duwde nog een script in me handen voor ons comeback. Het was het nieuwe nummer ik moest het ff doorlezen n mocht de choreografie gaan bedenken. Sehun duwde een lollie in me mond omdat hij hem niet meer hoefde. Agh gooide het wel weg in de keuken.
ik liep naar kelsey toe ne keek op toen ze nog steeds met een stuk taart in haar mond zat. ‘’sexy hoor;; lachte ik zachtjes

efteling rp - Pagina 43 Tumblr_nn0dggILRp1sk1ccdo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 12:17

kelsey

ik keek kai kwaad aan toen hij binnen kwam en at snel verder voor ik alles opruimde. "weet ik wel." mompelde ik. "Maar nu ga ik douche" zei ik en liep naar de badkamer. Maar ik geraakte niet tot daar. Ik moest stoppen en leunde met 1 hand tegen de muur en de andere tegen mijn buik gedrukt. IK beet op mijn lip om het niet uit te schreeuwen van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 12:49

Jongin:
Ze keek me kwaad aan. Ik stapte een stukje achteruit. wauw!. Ze at door en ruimde wat op. ik bleef het nummer door lezen en lette in me ooghoek op haar. Ze ging douche. Ik wilde mee! urhgh. Maar ze haalde de deur niet. Ze stond half voorover gebukt met haar hand op haar buik en keek echt pijnlijk. Ik lied alles vallen en rende naar haar toe. ‘Kelsey!’’ ik pakte haar beed en trok haar tegen me aan. ‘Wat voel je!’’ i keek haar wanhopig aan. ;;Je moet naar het ziekenhuis!’’ beval ik zowat toen ik haar gezicht zag. Ik wilde niet dat ze pijn leed..
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 12:54

Kelsey:

Het was over. IK haalde opgelucht adem. "Het gaat al weer." antwoordde ik en ging in de zetel zitten. Het ging voor heel even, tot de pijn terug kwam. "volgens mij is het bijna zover." mompelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Emptywo jan 27 2016, 12:57

Jongin:
‘’wat!’’ Ik pakte haar op. ‘’Hyung!’’ riep ik naar Yifan hij was de gene met de snelste auto!. ‘’Snel!’’ Sehun en Luhan kwamen aangerend en tilde Kelsey op. Niet omdat ik he niet kon. Maar ik mocht het niet doen van hun vanwegen mijn rug. ‘’Wat is zo ver je bent nog maar 5 maanden!’ vroeg ik verward en rende achter de jongens aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 43 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 43 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: