cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 21:26

Chen:

"En jij bent het beste wat mij is overkomen" fluisterde ik zacht en trok haar iets dichter tegen me aan. Ze rook zo goed! Mijn hart sloeg echt helemaal op hol. "Dat zoiets vreselijks zoiets moois heeft laten gebeuren."

Kelsey:

Ik ging niet tussen hen inzitten maar zette me neer op Sehun's schoot. "Wel SM heeft me een vast contract aangeboden plus een rol in een drama" vertelde ik grijnzend. "Dus ik blijf wel langer dan alleen tot jullie comeback"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 21:36

Lennie:

Zijn lichaam was zo heerlijk warm. Wel weg dun in vergelijking met die van kris. Maar hij staalde zo veel zorg en liefde. ''Als ik alles overnieuw zou moeten doen.. zou ik weer met jullie mee gaan.'' de tijd leek even stil te staan. Maar me gedachte gingen uit naar kris. en alles.. Nu ik aan alles dacht. Wat er gebeurd was. en hoe.. ik voelde me zo schuldig. Ik zuchte diep:

Luhan:

Meteen vloog ik omhoog ''WHAAA!!''' zei ik blij ''je maakt een grap'' ik keek haar aan. ''dit is bijna het beste nieuws ever'' wacht waarom was ik zo blij... ik ging weer zitten en legde hand even op me weang. okey stap out of it..

sehun:

ik tilde haar op zodat ze beter zat en niet direct op me knie. Ze vertelde da ze hier blij .'' yehet!!'' lachte ik blij. ''dan kunnen we vaker chille en zingen!!!''
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 21:42

Chen:

Ik glimlachte. "Ik ook." zei ik tegen haar. "Alleen zou ik mijn best doen om met jou te praten voor dat Kris daar de kans voor zou krijgen." fluisterde ik en beet op mijn lip. Ik dacht erbij na. Ja dat was inderdaad wat ik wilde.

Kelsey:

"Sehun! Waarom wil je zo graag met mij zingen?" lachte ik. "En nee Luhan ik maak geen grapje." Ik glimlachte "Waar is Kai eigenlijk?" vroeg ik terwijl ik rondkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 21:48

Luhan:

''dat is echt geweldig'' zei ik nu een stuk rustiger. ''kai was nog bij sm-ent hij was dingen aan het regelen'' zei ik en stond op .''ik ben douche'' ik liep naar de douche en zette hem aan. kom op luhan! ze gaat voor kai..

Sehun:

''omdat ik gewoon wil lachen!!'' zei ik en prikte haar in haar zei. '' nee kai staat hier over ene paar minuten als het goed is.''

Lennie:
Ik glimlachte zachtjes. ''Laten we de pizza gaan bestellen'' zei ik snel voor ik em echt raar ging voelen. ik ging op me bureau stoel zitten met me hand op me buik. ik keek chen aa nen glimlachte
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 21:52

Kelsey:

Ik wuifde naar Luhan en richtte me toen op Sehun. "oké dan wacht ik hier wel op hem." Ik legde me tegen hem aan. "Ik zit hier wel goed."

Chen:

Ik had mijn mond moeten houden! Ik knikte en nam snel mijn gsm. "Wat voor pizza wil je?" vroeg ik aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 21:58

Lennie:
Ik zag dat hij baalde. Ik bleef glimlachen. ''doe maar iets verasse me met een koreaanse pizza ofzo'' zei ik en bleef hem aan kijen '' zullen we vanavond naar de bios gaan?'' hem zo zien deed me zeer. waarom eigenlijk? ik keek vna kris naar chen.. Waarom voelde ik me zo raar en eenzaam ookal waren hun er. Me lichaam deed zo raar. kwam het door de medicijnen?

Sehun:
Ik lied haar tegen me aan leunen en pakte de controler. Met haar op schoot gamede we tot kai binnen kwam. Hij was druk in gesprek met suho en probeerde vanalles te regelen niet voor vanavond maar er was blijkbaar een meeting tussen geplek morge met de fans. waar niemand iets vn afwist. Nu zaten onze agendas vol en kwam dit dus echt onhandig uit. toen kai kelsey zag kwam hij meteeen naar haar toe '' ik fris me op daarna gaan we weg okey'' zeihij terwijl hij me mobiel weg legde en naar de kamer liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 22:05

Chen:

Ik keek op. De bios? Ik dacht even na. "Lijkt je dat wel een goed idee?" vroeg ik. "Je komt net uit het ziekenhuis." IK haalde mijn gsm boven en bestelde snel 3 pizza's. "Maar als je echt een film wilt zien kunnen we dat ook op tv" Ik stond op. "Laten we eens kijken welke medicatie je moet slikken."

Kelsey:

Ik keek naar de tv waar Sehun op aan het gamen was. Dit was wel leuk zo. Ik keek op toen de deur open ging en Kai binnen kwam. Ik glimlachte en knikte. Ik begon me af te vragen wat we gingen doen. Ik zou het vragen als Kai terug kwam en dan of we nog langs mijn dorm gingen. Terwijl ik wachtte op Kai liet ik mijn vingers over Sehun's arm glijden. Ik wilde ineens zijn armen voelen. Ja, ik verveelde me tijdens het wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 22:36

Sehun:
Ik bleef door game, ook al zat ze aan me. Ik pakte haar steviger beed,


Kai:

ik had me omgekleed, toen ik ze zag hoe kelsey tegen sehun aan zat moest ik even adem halen. okey gewoon niks van aan trekken '' laten we gaan kelsey'' zei ik en liep de dorm uit. I kwacht buitne ''moet jij nog wat doen thuis of niet??''


Lennie:
Ik volgde chen door de kamer heen en las de medecijnen mee. ''oaah bah!'' zei ik en stak me tong uit. Nadat ik het ingenomen had ging er een rilling over me rug ''bah dat was echt mega smerig!'' zei ik walgend. uiteindelijk gingen we TV kijken. Ik was weer naar kris aan zitten. MAar wist niet of ik tegen he maan omest gaa zitten hij sliep. Ik keek chen aan. Me buik tintelde steeds erger.. Nee dit kwam niet van de operatie
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 22:45

Chen:

Ik lachte even en gaf haar iets te drinken. Daarna keken we tv. Kris was nog steeds aan het slapen. Eigenlijk was ik ook best moe. Ik stond op en liep weer naar het raam toe en keek naar buiten. "waar blijft die pizza?! ik heb honger!" lachte ik.

Kelsey:

Ik stond snel op toen Kai terug kwam en meteen naar buiten ging. Ik woelde door Sehun's haar. "Tot straks" Ik liep Kai achterna en greep hem vast. "Euhmm..dat hangt ervan af" glimlachte ik. "Wat gaan we doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 22:50

kai:

''we gaan al eerst uit eten!' zei ik blij, heb een restaurant geregeld waar we eindelijk samen kunnen eten. daarna gaan we naarde bios de nieuwste jurassic world is uit en wil je mee namen naar de voor uitvoering'' ik keek haar trots aan.

Lennie:
ik glimlachte. En wilde op staan maar ik was te lui. Me lichaam wilde niet meer. IK lied me tegen kris aan zakken en keek hem aan ''misschien zijn ze al benede?'' Ik wilde weer opstaan maar ik trok wit weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 23:00

Kelsey:

Mijn maag draaide zich om bij het woord eten. Ik wist niet dat Kai van films hield dus had ik ook nooit verwacht dat hij me zou meenemen naar de bios. "Ja ik wil wel even iets anders aan" glimlachte ik lichtjes en draaide me om en wandelde naar mijn dorm

Chen:

"Ja misschien, ik ga wel kijken." zei ik en draaide me om. Mijn ogen werden groot. "Len gaat het?" vroeg ik bezorgd en ik liep naar haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 23:06

Lennie:

ik knikte ''ja hoorhet gaat'' glimlachte ik '' ga nou maar die pizza halen!!'' zei ik en trok me dekens omhoog. bleeh~! buik deed auw. Ik pakte me knuffel en drukte me neus tegne de knuffel aan.

Kai:
Ik glimlachte en schoot achter haar aan de dorm in. Ik pakte haar beed van achtere en lied mijn handen op haar buik glijden zachtjes knuffelde ik haar van achtere. '' Je bent echt super mooi!''
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 23:12

Chen:

"Len die is er vast nog niet en die kan wachten." zei ik en hurkte naast haar neer. "Je ziet lijkbleek, gaat het wel? Wat een vraag, nee het gaat waarschijnlijk niet" Ik beet op mijn lip. Wat kon ik voor haar doen?

Kelsey:

Ik glimlachte "Dat zei je al vaker." antwoordde ik en bleef even met hem staan knuffelen. Daarna maakte ik me los en liep naar mijn koffer en haalde er een jurk uit. "Ik ga me snel omkleden." zei ik en ging naar de badkamer en kleedde me snel om. Daarna ging ik terug naar Kai
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 23:23

Lennie:

Ik bleef glimlachen.'' wieweet kan ik nie zonder de pizza' ik pakte zijn hand beet ''het komt wel goed'' ik weet het zeker. Ookal had ik overal dekens om heen geslagen toch bleef ik het koud houden. ''het is niks! '' hoe ik me ook voelde ik bleef glimlachen.

Kai:

ik wachte braaf op haar tot ze klaar was. Op dat moment was ik blij dat me kaak vast zat aan mijn hoofd.. want die was er hoe dan ook afgevallen. Ze zag er zo mooi uit.. was dat nou die jurk uit het hotel? of beelde ik me dat nou in. Van dat feest dat ze georganiseerd had?" laten we gaan'' zei ik en regelde een taxi, Ik hielp haar in en lied ons naar het restaurant rijden. daar gebrikten we de achterin gang en werden we door non exo fan geholpen met ons eten. Ik had kelseu haar stoel op zij geschoven en daarna aangeschoven. nu zat ik voor haar en keek haar strak aan
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydi jul 07 2015, 23:33

Chen:

Ik wreef over haar arm en keek haar bezorgd aan. "Heb je het koud?" Ik keek om me heen of ik nog ergens een dekentje kon vinden.

Kelsey:

Mijn eerste echte date met Kai. Ik keek hem aan van over de tafel en glimlachte. "Ik kan niet geloven dat we hier nu echt zitten." glimlachte ik. " En ik had niet verwacht dat we dit gaan doen op onze eerste date."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 18 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: