cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 12:44

Lennie:

hij gaf zo snel op dat was echt saai. IOk haalde de mobiel were te voorzschijn. dit was echt het grootste verschil tussen che nen kris. kris was veel serieuser en minder in voor grapjes. nu ik het toch over chen heb, ''het is chen hij vraagt welke kamer enzo'' zei ik en gaf de mobiel aan kris. ik ging verder in het bed liggen.

Kai;

ik knikte, ''laten we terug gaan'' we liepen doro de gngen terug. de setmaster keek me echt boos aan en niet alleen mij hij keek of hij kelsey met twee vingers kon doden. we probeerde hen og maals maar het voede niet geod
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 12:52

Kris:

ik keek naar het bericht en slikte. Chen kwam. "Wil je dat hij komt?" vroeg ik voor ik chen zou antwoorden.

Kelsey:

Ik negeerde iedereen die me boze blikken toewierp terwijl ik terug naar mijn plaats liep en diep ademhaalde. Weer deed ik mijn best en weer was het niet goed genoeg. Dit was de slechtste dag in mijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 12:58

LEnnie:
ik keek van kris naar zijn mobiel. ''waarom niet?'' zei ik niet begrijpend. ''moet zo toch die operatie kamer in'' goed wat was ik daar bang voor. me hart sloeg echt hard. alles deed zeer en ik was dood bang, aar dat laten merken was niet mijn ding.

Kai:
''nog een keertje'' zei ik terwijl ik terug ging nara me plek,

Luhan:

ik liep naar kelsey toe. ''denk iedereeen anders weg.'' zei ik terwijl ik haarharen goed deed, ''en anders stellen we het gewoon uit als ht echt niet lukt we hebben nog een aantal weken tot de comeback. nouja twee om eerlijk te zijn.''
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 13:03

Kris:

Ik knikte en smste Chen het kamer nummer door. Daarna gaf ik haar mijn gsm terug. "Kijk maar naar mijn bloot bovenlijf dan voel je je waarschijnlijk meteen beter." grijnsde ik.

Chen:

Eindelijk kreeg ik antwoord van kris. Ik parkeerde de auto en stormde het ziekenhuis binnen.

Kelsey:

Ik keek op naar Luhan en knikte. "Ik geef niet op." zei ik zacht. "Ik kan dit wel, we hoeven het niet uit te stellen." Ik nam zijn hand vast en kneep er eventjes in. Ik glimlachte naar hem en rechte mijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 13:08

Luhan:

''kelsey fighting!'' zei ik. '' ik geloof in je!'' ik stpate van de set af en bekeek haar van een afstandje zewas zoo mooi!.

Kai:

deze keer ging het en stuk beter! deze keer leek het alsof ze iets meer lef had, ik glimlachte naar haar' goed bezig kelsey'' zei ik blij en ging terug naar de plek

Lennie:
nog voor chen kwam was ik al opgehaalt voor de operatie. sorry chen had je maar eerder moeten komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 13:16

Chen:

toen ik de kamer binnenstormde was Lennie al weg en Kris haalde zijn schouders op. "Ze is al weg." antwoordde hij. "Ze zijn haar aan het operere,;" Ik zuchtte en zette me neer. Samen wachten we op haar.

Kelsey:

Ik glimlachte breed naar Kai. "Het lukt me wel." antwoordde ik en ging ook terug naar mijn plaats. Dit keer niet ontmoedigd
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 13:24

Kai:
we deden het nog twee keer en toen knikte de producer blij. '' dat is wat em moeten hebben we doe nhet nog een keer en dna is het perfect!'' lachte hij blij 'weer terug naar de plekken!!'' Ik ging klaar staan. me rug deed zeer vna het dansne maar we gingne het goed voor elkaar krijgen! het ging werlke alles gign goed komen!

luhan:

ik beogn steeds trotser te worden op deze meid. Het was zo goed!. het ging zo goed!

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 13:26

Kelsey:

Ik glimlachte blij toen ik eindelijk de producer hoorde zeggen dat hij het goed vond. Nog één keer alles geven. Ik liep naar mijn plaats en we begonnen weer. Ik deed nog harder mijn best hoopend dat het nu echt perfect was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 13:29

Kai:

de producer was zoo blij! ''klaar done dit is het prefect!'' zei hij blij en pakte zijn spullen en keek er naar ''okey nu jullie dans verzamel alle leden!'' zei hij blij en liep rond. ''dit kon hem nog wel eens worden!'' hoorde ik hem nog zeggen ik liep naar kelsey toe ''goed gedaan'' glimlachte ik naar haar. daarna ging ik terug naar me kleedkamers ik voelde me echt kut ik hield nog zo veel van haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 14:01

Kris:

Ik wist dat beide ik en chen hier wilde wachten maar SM zou zo kwaad zijn als we niet zouden opdagen voor de mv dus besloten chen en ik snel te gaan en zo snel mogelijk terug te komen voor Lennie.

Kelsey:

Ik glimlachte blij en bedankte Kai. Ik rende naar Luhan en Sehun toe en sprong in Sehun's armen. "Het is me gelukt!" glimlachte ik blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 14:07

sehun:

''You did it!!'' lachte ik blij en draaide haar een paar rondjes! ''nu nog de volgende paar opnamens maar dit gaat zeker geod komen!'' ik zette haar weer neer.'' je bent echt egweldig! zeker een talentje!'' ik keek haar diep in haar ogen aan.

Luhan:

ik rende naar de twee toe, '' good job!'' ik lachte blij '' nu is het onze beurt om te laten shinee'' zei ik ne takte sehun aan om zich te latne omkleden.

Lennie:

de operatie was goedgegaan. MAar toen ik terug kwam warne de jongens weg. ik glimlacht. de set opnamen das waar.. daar moest ik einelijk ook. Maar ik mocht al naar huis alleennaar huis. een man bacht me terug, vermoeid en ziek ging ik in mijn eigne bed liggen. Als ik onder de medecijnen bleef zou het god komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 14:13

Kris:

Ik was super bezorgd om Lennie en ik wilde er zo graag bijzijn als ze terug zou komen. Voor ik naar de make up ging liep ik naar de producer om uit te leggen wat er met Lennie aan de hand was.

Chen:

Het brak mijn hart om haar daar alleen in dat ziekenhuis achter te laten. Deze opnames gingen waarschijnlijk een ramp worden.

Kelsey:

Ik glimlachte blij naar Sehun terwijl hij zei dat ik het goed gedaan had. En toen. Die ogen die in de mijne staarde. Ik bleef staan en keek terug. Gelukkig verbrak Luhan het moment. "Ik ga wel mee met jullie naar de make up." glimlachte ik en liep snel van Sehun weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 17:21

producer:

''nou lekker dan'' ik keek kris an. ''als we klaar zijn met filmen mag je gaan..'' zei ik en liep zonder enige emotisch te tonen terug liep naar de set.

het duurde lang voor de jogens terug kwamen van de make-up '' opschieten tijd kost geld!'' gromde ik. '' en nu de officele regiseur er niet is.. moet ik het doen en ik ga geen rekening houdem et jullie gevoelens dus werken Wat neht gaat hier om geld'' gromde ik meer richring kris vanwegen zijn vraag.


Luhan:

sehun en ik lieten kelsey mee de make-up in. We zaten daar 10 minuten we konden weinig zeggen. vanwegen de mieden die onze gezichte vol gooide met make-up. toen we klaar waren keken we kelseuy tegelijk aan ''Hey en zijn we nu ook sexy!?'' vroeg sehun. ''Jah zijn we nu ook mannelijk'' lachte ik. ''WE gaan dit vieren straks goed? gaan we llekker eten!!'' zei ik

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 17:37

Kris:

Ik ging naar de make up waar ook kelsey zat. Snel zette ik me in de stoel want de andere waren al bijna klaar.

Kelsey:

Ik ging mee en zette me in de zetel. De jongens konden niet veel zeggen maar dat vond ik niet erg. Ik vond het leuk om hier te zitten en gewoon naar de jongens te kijken. Mijn ogen gleden van de een naar de ander terwijl ik probeerde na te denken over mijn gevoelens. Iets wat nog moeilijker werd toen ze allemaal klaar waren en er nu 12 onweerstaanbare jongens rondliepen. Sehun en Luhan kwamen naar me toe om te vragen of ze er nu ook sexy en mannelijk uitzagen. Ik stak mijn duimen omhoog en knikte. "je ziet er altijd sexy uit" grijnsde ik naar Sehun "En jij ziet er altijd mannelijk uit" zei ik tegen Luhan. "Nu ga maar sexy en mannelijk doen naar de camera, dan wacht ik wel" ik duwde hun verder naar de set.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Emptyzo jul 05 2015, 17:42

hunhan:

we grijnste op kelseys reactie ''dan gaan we sexu zijn voor jouw!'' lachte we en gingen klaar staan. Toen iedreen klaar stond. begonnen we. De producer zeurde alles af.
het was niet gelijk. er was geen gevoel. ritme was waardeloos. Na wel 4 keer de dans gedaan te hebben begon onze make-up artisten te zeuren dat ze weer ons haar goed moestne den. En zo ging het maar door.

in de pauzen zaten we met un 13 op de grond. we waren rond kelsey gaan zitten. Iedreen zag er een beetje down uit dat hen iet lukte.

Lay:

'' kom op jongens ene beetje opbueren! we moeten dit gewoon doen..'' zuchte ik zonder enige hoop.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 11 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: