cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 34 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyvr sep 18 2015, 16:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lay:
ik danste even verder en draaide me terug om toen ze vroeg of het hier niet koid was. ik schudde me hoofd. ''na not really you get used to it!'' lachte ik in een delay. Op dat moment zag ik jay en hij zwaaide, ik grijnste naar hem daarna liep ik weg bij minako naar jay toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyvr sep 18 2015, 18:41

Setto
De manager liep met me mee. Hij vond het apart dat ik in zoon korte tijd Koreaans had geleerd. Ik antwoorde wel terug maar niet met volle aandacht riven bleef in me hoofd spoken en ik voelde me zo rot dat ik Jay's party miste. Dat ging ik hoe dan ook morgen avond goed maken als ik bij hem zou slapen. De manager bleef voor de ingang staan en zij dat alleen ik naar binnen mocht. Twijfelend stapte ik naar binnen, terughoudend keek ik naar zijn bed. Langsaam liep ik verder naar hem toe. Een zuster zat bij me in de kamer en hield riven in de gaten. Ik keek naar zijn gezicht. Zijn mimic was emotieloos. En zijn ogen zagen zo dof. Voorzichtig pakte ik zijn hand vast en ging naast hem zitten op een stoel. 'Riven' piepte ik met een brok in me kill. Ik lied me hoofd op zijn borstkast zakken en kon dat vreselijke geprik in me ogen niet tegen houden. 'Riven.' Piepte ik nogmaals.

Riven
Vaagjes zag ik een jongen in de kamer komen. Wat me op viel was dat hij echt lang was. Mijn lichaam voelde zo moe en zo zwak. Ik kon me nouwelijks omdraaien. Enkel me hoofd bewegen of me vingers. De jongen kwam naast me zitten en riep me naam. Wie was hij. Vroeg ik me af en dacht diep na. Vaagjes kwam zijn stem bekend voor en toch ook weer niet. Ik keek opzij en voelde hem op me buik neer komen. Zijn haren die kleur blond. Die helder blauwe ogen net alsof je naar de heldere hemel keek. Ik glimlachte en probeerde met alle macht me te bewegen. Met een vage klap wist ik me hand op zijn hoof te leggen. De topjes van mijn vingers kroelde heerlijk tussen zijn blonde haren door. Ik glimlachte iets breder. 'Se-th.... y?' wist ik uit te kramen. De vrouw die aan de andere kant stond schrok op en schreef gelijk in haar boekje. Dat herkende ik aan het gekrabbel dat ik altijd hoorde en nu zag ik het ook eindelijk. De blonde jongen keek langsaam op. Zijn ogen waren helemaal verwaterd en zijn kin trilde. Ik dacht langsaam en diep na. In vage vlagen zag ik beelden terug. Deze jongen leek zo veel ouder dan seth. Nee het kon hem niet zijn. Hij was te lang. En seth was anderhalve kop kleiner dan ik. 'Riven.' Zei hij weer zachtjes en keek in mijn ogen. Ik knipperde even en kantelde mijn hoofd ietsjes terwijl ik zachtjes begon te kreunen van me spieren die pijn deden. 'Ik ben het setto.' Hoorde ik hem zeggen. Ik slikte moeilijk en aaide door zijn haren een. De jongen glimlachte en bleef me aan staren. 'P-rin...sje.' Zei ik en voelde me al buiten adem. De jongen begon nog breder te glimlachen en deed zijn armen rond me heen. 'Ben zo blij dat je weer praat.' Fluisterde hij. Ik voelde me nog steets echt duf mijn ogen waren ook echt zwaar. 'Sorry meneer crystal maar we moeten even wat bij hem in sluiten.' Vroeg de vrouw die het boekje aan de kan legde. De blonde jongen lied me lichaam los en hield me hand vast. Hij keek weg van mijn pols en sloot zijn ogen. De vrouw pakte met haar koude handen mijn pols beed en drukte een naald in me huid. Ik kneep me vingers dierect dicht en voelde weerstand van de hand die ik vaat had. Wat? Mijn handen, zijn zo, groot, zo raar en... Ik keek verder over het bed heen en voelde een soort van steek en energie stoot. Mijn pezen en hand knepen helemaal samen. 'Arrgh.' Kreunde ik pijnlijk. De vrouw vervanger buisjes terwijl de blonde jongen mijn arm stevig vast hield zodat ik niet rondom de naald uit mezelf zou slaan. 'Meneer crystal kun je hem wakker houden dan breng ik deze even weg.' Vertelde het meisje en liep weg met de rode buisjes. Toen Het meisje de kamer uit was opende de blonde jongen zijn ogen. Hij keek me aan en glimlachte. 'Nog altijd even sterk.' Fluisterde hij. Zijn stem klonk zo veel zwaarder dan eerst en met meer golvende tonen. 'Mis je zo.' Zei hij en begon weer te snikken. Ik kneep in zijn hand en trok het naar me toe. De blonde jonge schuifelde weer dichter bij me en ging zitten. Ik bleef aan zijn hand sjorre totdat ik hem had waar ik hem wilde. Ik bracht zijn hand naar me mond en kuste het. Mijn hoofd voeld echt duf en moe. De blonde jongen kwam naast me zitten en lie zijn hand waar ik hem gelaten had. Deze lied ik niet zomaar meer los. Af en toe schraapte ik me kil. 'Riven, niet te veel met je kil schrapen dat is slecht.' Zei hij zorgzaam. Ik glimlachte terug naar hem en wist te knipogen. Spreken was ik echt nog veelste moe voor. En niet alle klanken wist ik uit te brengen zoals ik ze bedacht had. Seth was echt te stil. Lekker rustig misschien kon ik toch nog een klein tukje doen. Langsaam vielen me ogen weer dicht. 'Riven!' Hoorde ik iemand roepen. Vervolgens trok iemand aan mijn hand. Ik opende me ogen en keek slaperig de kant op van de blonde jongen. Op dat moment kwam de zuster weer binnen. 'Meneer crystal het is goed als u vragen aan hem steld of dingen verteld over vroeger. Misschien reageerde hij daar op of heeft hij een teken of hij het wel of niet herinnert.' Legde de vrouw uit. 'Waar moet ik over beginnenndan?' Vroeg seth. 'Iets uit je jeugt.' Antwoorden ze. Er waren een paar mannen bij komen staan in witte jassen. Ze keken met ene kut lampje in me ogen en bewogen me benen en ledenmaten. Ook prikte en trommelde ze op me buik. Of keken ze in me mond. Ook deden ze dingen met dat kut apparaat die me nachten wakker heeft gehouden door dat gepiep. Seth vroeg allerlei dingen ik reageerde enkel met knijpen of knipogen. En anders met wegkijken.

De zuster vertelde dat seth hier mocht slapen. De hele nacht keek ik naar zijn face. Ze hielden me wakker met een bepaalt vloeistof. Wat me meer energie moes geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyvr sep 18 2015, 19:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
Ik lied me dit geen tweede keer overkomen. Ik liep met Lay mee en pookte hem in zijn zei. Stond Jay toenet niet achter die draai tafel. Dacht ik jaloers. Ik keek naar de dicht bij zijnde bar en zag drankjes staan. 'Lay wil je iets drinken?' Vroeg ik en shorde aan zijn t-shirt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'Okee laten we dat spelletje doen ik zie wat jij niet ziet en als iemand het fout heeft drinkt de een een shotje en als het geraden is drink jezelf een drankje.' Stelde ik voor en nam drake mee naar een tafel waar sjotjes stonden. Ik keek rond en vond iets speciaals. Ik grijnste breed. 'Okee heb er een. Het is licht blauw en je komt het bijna elke dag tegen.' Zei ik. 'Drie keer raden.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Ik zag bee de andere kant op lopen mellanie duwde me naar voren. 'Kom op laat hem niet lopen!' Zei ze meteen rende we naar bee toe. Stiekem was hij net me mondje die ik aan moest lijnen omdat hij anders weg liep. Toen ik dicht genoeg in de buurt was sprong ik op zijn rug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik gaf rose een duw toen bee de andere kant op liep. Snel rende we er achter aan. Onbewust rende ik langs tayoni en drake. Niet dat ik ze zag staan. Rose sprong op bee zijn rug ik hield twee handen voor me mond want had zoon idee dat met rose haar gewicht dat bee onderuit ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyvr sep 18 2015, 20:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon
okey daar gingen we ik wilde mellanis ogen zeggen. maar dat zou raar izjn als ik meten daar aan adcht, ''jouw kut kop'' zei ik en wees naar zin haren

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
*wacht om tefeesten met yu

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
*party*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
yu storte helemaal in. ik pakte hem beed ''schatje please der is niks ergs gebeurD!'' zei ik en wilde hem knuffleen. ''Yuu kom we gaan terug'' glimlcahte ik zo goed lash et kon.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
Ligt bezopen te zijn

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lay:
Minako bleef aan me hangen en wilde me terug trekken. ''wait'' zei ik en probeerdeterug naar jay te komen. Jay hurkte bij ons en zei in het chinees dat ik met minako mee moest gaan. ik knikte noujah praat wel met hem later. Ik liep langzaam achter der aan naar de bar. We gingen naast een meid zitten met lange blonden haren.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
RYAN:
*is nog weg tot 1 week ofzo*E4RR

ZANE
*komt op maandag aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyvr sep 18 2015, 20:55

yu
lucy pakte me beed 'schatje please er is niks ergs gebeurt.' zei ze. en merkte dat me me een beetje begon te knuffelen. mijn dik gleed hierdoor verder in haar. 'yu kom we gaan terug.' glimlachte lucy een beetje. 'het spijd me zo.' jammerde ik. ik stapte van lucy weg en durfde haar niet meer aan te kijken. ik trok me dik uit haar en vrummelde hem in mijn ondergoed. snel trok ik mijn broek van me knieen af omhoog en maakte me knopen weer vast. zo snel als ik kon deed ik de wc hok open en en maakte dat ik weg kwam. ik wankelde heel erg en toen ik uit de meisjes wc stapte flikkerde ik over leo heen. ik belande letterlijk over hem heen. mijn lichaam sjakete helemaal. ik keek naar zijn ogen en hees mezelf overeind. 'ga je mee roken.' vroeg ik gehaast en trok leo mee. ik haaste me langs delle en jatte joints uit zijn zak. daarna rende leo en ik naar buiten toe. als een bezetende probeerde ik de joint aan te krijgen met mijn aansteker. 'FAAAAK!' scholt ik hard toen hij niet aan ging. ik smeet de aansteker met grof geweld op de grond. mijn lichaam tripte helemaal. ik pakte me hoofd beed en zij wat japanse worden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
'aaaahhahahaha!! giegelde ik toen bee haast omver donderde. ik sprong van hem af en pakte zijn hand beed met me andere zat ik aan zijn dik. vluch begon ik hem te kussen. 'hey huny~ kom je mee naar de lounge' vroeg ik en trok hem al mee. mellanie liep achter ons aan. bij de lounge kwamen we ene giga grote asian groep tegen. ik dumpte mellanie op de bank bij een willekeurige leuke jongen. bee ontvoerde ik mee naar een lege bank. daar dumpte ik hem op en ging boven op zijn schoot zitten met mijn gezicht naar hem toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tayoni
'hahahahahahahhaah, nee helaas jonge. HEY! mijn haar is donker blouw ja! niet licht blauw.' zei ik en gaf drake een shotje in zijn handen. 'hahah opdrinken en nog een keer raden.' lachte ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
minako
yeaaah omg lay liep met me mee!! we gingen zitten aan de bar. aan zijn kant zat nog een blond meisje die ik niet kende. naast mij zat een jonge. 'wat drink jij meestal?' vroeg ik vriendelijk en keek naar het bord met de drankjes. die achter de bar stond. 'mmmh, denk dat ik zoon koktail ga proberen. en jij?' vroeg ik nieuwschierig. ik hield een muntje in me hand en speelde er een beetje mee. ik deed er allerlij trucjes mee die me vader me geleerd had.


Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyvr sep 18 2015, 21:12


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
Yu rende zowat weg ik bleef achter ten hij uit beeld was lied ik me tegen de muur aan zakken me hoofd deed zeer en nu me benen en me pussy ook. Ik roldeme op naast de wc.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
yu viel over me heen lag hetaan mij of was hij zwaar gestresst. Buiten wilde hij duidelijk een jiontje roken maar kreeg nzijn aansteker niet aan. Ik toverde de mijne te voorschijn en stak hem aan. ''wat is ergebeurd?'' vroeg ik voorzichrig terwijl ik derook inademende van zijn jiont okey die kon ik nu ook we lgebruiken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyvr sep 18 2015, 22:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
'Weet het niet presies buddy.' Zei ik gestrest en nam gehaast een paar diepe trekjes. 'Denk.... Dat Ik.... Lucy gereapt heb... Maar zij zei van niet. Damn ik kreeg allerlij flashbacks en shit. En toen ik weer helder zag stond ik met Lucy tegen de muur.' Verteld ik en nam nog een paar diepe trekjes. Ik gaf de joint aan YD door. Met een hand streelde ik nerveus door me haren heen. 'YD wat moet ik doen!' Riep ik gestrest en jatte de joint weer uit yidae's handen. Ik nam weer twee trekjes en gaf hem weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyvr sep 18 2015, 22:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
ik luisterde naar hem ;;maar ze is toch je GF?'' vroeg ik vragend en pakte zijn jiont aan. zonder na te denken en nam een flinke hijs. de wiet gierde door me hoofd heen ik draaide met me ogen en zuchte zowat van geluk.. ''praat morge weer met der, je ziet nu vast niet helder meer door de alochol en wiet.'' zei ik ''letne we gewoon gaan feesten en morge weer openieuw kijke
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyvr sep 18 2015, 22:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik moest naar e wc en kon het echt niet meer op houden. 'Eh Uh Uh eh!' Jammerde ik en hield me kruis vast. 'Verdomme waarom zit die jongens wc niet naast de meisjes!!!' Piepte ik en besloot maar de wc in te kruipen. Ik schoot een hokje in en wilde me flipy naar buiten hangen totdat ik plots een meisje op de grond zag liggen. 'Lucy!???' Gilde ik en draaide me om, stopte me flippy weer in me broek en draaide me terug. 'Lucy?! Wat doe je hier?' Vreog ik en hurkte bij haar neer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
'Ja, nee.... Ik ja... Ik weet het niet man. Hoe vergeet ik in hemelsnaam me vorige vriendin. Ik wil verder maar ik kan haar maar niet vergeten Urgh!!!' Jammerde ik en sloeg mezelf tegen het hoofd. 'Heb jij ooit een vriendin gehad waar je fukking veel van hield?' Vroeg ik en nam weer een trekje en gaf de joint weer door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyvr sep 18 2015, 22:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon
ik had het kunne weten dat het mis was. 'Jah hallow! wat is het voor kut spel!'' ik dacht na en kon alleen maar aan mellanie denken, ME blik dwaalde af narmellanie die daar bij een antal JONGENS ZAT!. ''iemand ogen'' snauwde ik naar tayoni

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

ik glimlachte. en pakte zijn jiont weer af die had ik echt nodig. Toen hij vroeg of ik er eentje had waar ik veelvan hield haalde ik me schouders op. ''iets zegt me van wel maar kan het me niet herrineren!'' ik sloeg me arme rond hem heen. ''let party right yu!''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
*party*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
toen ik delle zag probeerde ik me groot te houden. MAar het ukte niet ik vloog hem rond zijn nek ik trilde op me benen. ''yu'' piepte ik. Er druipte bloed langs me bneen naar benede nee ik was niet ongesteld. ''hij'' ik begon te huilen tegen delles borstkast aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyvr sep 18 2015, 22:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'Jah hallow! wat is het voor kut spel!' Zei drake en gooide het dranken achterover. 'Beter dan een lulspel Hahahahahaahhahah.' Lachte ik en grijnste naar drake. Ik keek waar hij heen keek gniffelde in mezelf. 'Als je een lulspel wild had je het beter met setto kunnenspelen.' Grapste ik. 'iemands ogen' snauwde drake. 'Ahahaha Agh het zit wel redelijk in de buurt als je haar zo bekijkt.' Sprak ik mezelf voorbij. Ik pakte bog een glaasje en gaf het aan drake. 'Nog een laatste poging Hahah.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Lucy vloog om me nek heen en trilde op haar benen. Ik pakte haar heupen beed en keek naar beneden. Ik schrok me echt scheef toen ik haar been zag. 'Yu' kraamde ze uit. Ik dacht terug aan toenet hoe yu me joints jatte. 'Hij' piepte ze verder en legde haar hoofd tegen me borstkast aan. Ik stond te knie knikken op me benen. 'Lucy. Ik ik ik.' Stotterde ik en omarmde haar even. 'Moet plasse.' Piepte ik. Ik trok haar mee het hokje uit om wat meer ruimte te krijgen. Maar Lucy haar vrouwelijkheid deed me niet veel goeds. 'Oh auwh eh.' Piepte ik met hoge druk daar beneden. Ik zag nu dat Lucy beetje naakt zag. Ik pakte haar onderbroekje of andere kleding en gaf het aan haar zodat haar onerkant vijliger bedekt was. Ze rilde ook helemaal. Ik maakte me vest los die ik rond me middel had en deed het rond haar heen zodat het minder op voel hoe ze er bij liep. Ik pakte wat rollen papier en maakte haar benen schoot. Ik propte wat in haar ondergoed en tilde haar op. 'Puppy power laat me niet in de steek!' Zei ik dapper en wilde Lucy persee mee naar de vixx kamer brengen. Daar hadden we een mooie bank en dingetjes. Toen ik een stukje door de gang liep begaf me blaas het echt. 'Oehh...' Piepte ik. Langsaam voelde ik me broek steets natter worden. Snel schuifelde ik de vixx kamer in en legde Lucy op de bank. Ik keek naar me broek en schaamde me diep. 'Meeeeh!' Piepte ik en trok me broek uit. Ik zocht een broek in de rekken die ik aan kon doen. Gelukkig waren er zat onderbroeken. 'Lucy wat is er gebeurt?' Vroeg ik met en delay. Ik trok een schone onderbroek aan en liep half naakt naar Lucy en ging op de bank zitten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
'Fuuk had ik dat maar. Dat ik me haar niet herinerdr als ik dat niet wilde.' Bekende ik envelop te hoesten. We rookte samen de joint op. 'Okee laten we dan maar gaan feesten.' Zei ik toe gevend. Ik stond op en flikkerde eigenlijk weer om over de trap tredend heen waar we op zaten. YD gezicht was zo dicht bij. Ik slikte even en keek hem verlegen aan in zijn ogen.

Ik stond op en trok hem overeind. Samen liepen we naar het feest. Speels danste ik met YD en begon hem af en toe te schuren. Recht lopen lukte me niet al te best. Dus hing ik konstand aan YD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyza sep 19 2015, 15:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Het feest der a was geweldig. Ik moest Yu wel een paar keer van de grond af heisen. I lachte veel en genoot er echt van
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptyzo sep 20 2015, 22:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Lucy vloog om me nek heen en trilde op haar benen. Ik pakte haar heupen beed en keek naar beneden. Ik schrok me echt scheef toen ik haar been zag. 'Yu' kraamde ze uit. Ik dacht terug aan toenet hoe yu me joints jatte. 'Hij' piepte ze verder en legde haar hoofd tegen me borstkast aan. Ik stond te knie knikken op me benen. 'Lucy. Ik ik ik.' Stotterde ik en omarmde haar even. 'Moet plasse.' Piepte ik. Ik trok haar mee het hokje uit om wat meer ruimte te krijgen. Maar Lucy haar vrouwelijkheid deed me niet veel goeds. 'Oh auwh eh.' Piepte ik met hoge druk daar beneden. Ik zag nu dat Lucy beetje naakt zag. Ik pakte haar onderbroekje of andere kleding en gaf het aan haar zodat haar onerkant vijliger bedekt was. Ze rilde ook helemaal. Ik maakte me vest los die ik rond me middel had en deed het rond haar heen zodat het minder op voel hoe ze er bij liep. Ik pakte wat rollen papier en maakte haar benen schoot. Ik propte wat in haar ondergoed en tilde haar op. 'Puppy power laat me niet in de steek!' Zei ik dapper en wilde Lucy persee mee naar de vixx kamer brengen. Daar hadden we een mooie bank en dingetjes.

Toen ik een stukje door de gang liep begaf me blaas het echt. 'Oehh...' Piepte ik. Langsaam voelde ik me broek steets natter worden. Snel schuifelde ik de vixx kamer in en legde Lucy op de bank. Ik keek naar me broek en schaamde me diep. 'Meeeeh!' Piepte ik en trok me broek uit. Ik zocht een broek in de rekken die ik aan kon doen. Gelukkig waren er zat onderbroeken. 'Lucy wat is er gebeurt?' Vroeg ik met en delay. Ik trok een schone onderbroek aan en liep half naakt naar Lucy en ging op de bank zitten. Ik had wat jongens kleding mee genomen. 'Hier wil je dit aan? Beter dan zoon kort broekje of rokje.' Vertelde ik voorzichtig. Ik gaf de kleding aan Lucy en trok zelf ook een droge schone broek aan. 'Moet ik nog iets voor je doen?' Vroeg ik beschermend. Of Lucy het nou wel of niet vertreld had, had ik natuurlijk wel zoon vermoede het eerste wat ze zij was yu zijn naam. En dat bloed bij haar benen had ik wel gezien. Verlegen keek ik even weg van Lucy. De eerste paar weken dat ik voor het eerst bij yu was werd hij helemaal gek als hij samen met iemand in de badkamer was laat staan een wc. Dat moment dat hij mij tegen de muur had gedrukt met zijn armen was echt benauwt. Gelukkig was zijn opa in de buurt en had ik een hoog stemmetje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
De hele avond wankelde ik op mijn benen. Het was zoon pret met YD en ik wist niet eens meer hoe ik zo lollig ben gekomen maar dat deed er niet meer toe het was leuk zo samen op dit feest. 'Yd van wie was dit feest ook alweer?' Lachte ik met me biertje in me hand. Ik nam een slok en wankelde in die beweging zo erg dat ik dirrect achterover viel. De bierglas viel kapot op de grond en mijn hand plakte als een gek. Een paar grote scherven rinkelde over de grond heen en gleden zo verder bij me vandaan. 'Hahahahaha o man.' Lachte ik en pakte YD zijn hand aan. 'Wat zou ik zonder jouw moeten.' Ik lied me overeind trekken en tillen door Yidae totdat ik weer op twee voeten stond. Recht blijven staan kon ik wel vergeten. 'Hey jij hoord de klunzige te zijn Hahahah.' Lachte ik en gaf hem een kleine zet.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
yeaaah omg lay liep met me mee!! we gingen zitten aan de bar. aan zijn kant zat nog een blond meisje die ik niet kende. naast mij zat een jonge. 'wat drink jij meestal?' vroeg ik vriendelijk en keek naar het bord met de drankjes. die achter de bar stond. 'mmmh, denk dat ik zoon koktail ga proberen. en jij?' vroeg ik nieuwschierig. ik hield een muntje in me hand en speelde er een beetje mee. ik deed er allerlij trucjes mee die me vader me geleerd had

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'Jah hallow! wat is het voor kut spel!' Zei drake en gooide het dranken achterover. 'Beter dan een lulspel Hahahahahaahhahah.' Lachte ik en grijnste naar drake. Ik keek waar hij heen keek gniffelde in mezelf. 'Als je een lulspel wild had je het beter met setto kunnenspelen.' Grapste ik. 'iemands ogen' snauwde drake. 'Ahahaha Agh het zit wel redelijk in de buurt als je haar zo bekijkt.' Sprak ik mezelf voorbij. Ik pakte bog een glaasje en gaf het aan drake. 'Nog een laatste poging Hahah.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Een van de jongens kwam aardig dicht bij. Wat hij vertelde verstond ik totaal niet. Het was net zoon taaltje als de manager sprak. Ik keek hem aan met twinkelende kitty oogjes. Snel draaide ik me hoofd opzij opzoek naar aanwezigheid van rose. Maar ja die zat met bee op de bank. Ik draaide me hoofdt nu naar de andere kant waar Jay nog steeds achter de dj tafel stond. Shit wat moet ik doen. De jongen deed een arm over me heen. Iiiiiiiieeek ga weg! Dacht ik en schoof een beetje op maar aan de andere kant van mij zat nog een jongen. Deze keek nu ook op. En alweer verstond ik geen zak van wat ze zijden. Jay help! Dacht ik en kneep me oogjes dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptydi sep 22 2015, 20:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
Ik lied me mee slepen met Delle. Ik had me daarna opgerold op de bank en de tranen begonnen te stromen. Door me betraande ogen keek ik naar delle toe. HIj vroeg wat er gebeurd was maar ik kon geen woorden over me lippen krijgen. Het was Yu niet die dat deed! dat kon niet. Ik pakte een broekje aan met trillende handen. HIj had gelijk dit rokje moest uit. Maar ik durfde me niet te bewegen. Delles stem was het enige wat me een beetje uit me trans haalde. Ik haalde diep adem en shcudde me hoofd. hij hoefde me niet met nog iets te helpen. NEe hij moest wel iets doen ''stay'' piepte ik zacht en verdween zo ver mogelijk in me kleding. Ik kroop voorzichtig tegen hem aan. ''Het doet zeer'' zei ik zachtjes terwijl ik de arm vna delle pakte

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
*vreeet Rose op*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
ik was zo gefocued bezig dat ik eerst niet zag waar mellanie was. Maar op een of andere manier kreeg ik dorst en wilde ik lopen.  Dus ik zette een paar standaart nummers op en beplaatse me zelf nara ed dans vloer. Ik liep langs was zit hoeken en vond bee en rose. ik tikte rose op der rug. ''Wel veilig doen heh!'' zei ik toen ze elkaar bijna op aten.

Bij de volgende bank zat mellanie. .eerst liep ik langs omdat ik der niet zag. Maar lagnzaam liep ik achter uit.'' Mag ik jouw mee nemen'' zei ik en stak me hand uit naar der.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Emptydi sep 22 2015, 21:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
bee en ik wraten elkaar helemaal op. stiekem voelde ik me net een tiener van 15 jaar die voor het eerst haar vriendje had. teminsten zo erg kietelde mijn buik uit verlieftheid nu ik eindelijk weer bij bee kon en mocht zijn. voorlopig liet ik hem niet meer los. mijn lippen taste elk stukje huid van zijn gezicht en hals. een paar vingertjes tikte tegen mijn rug. die van bee kon het onmogelijk zijn want die zaten als hommeltjes vast geplakt aan mijn kond van honing. mijn mond lied bees lippen voor heel even los. 'Wel veilig doen heh!' hoorde ik iemand zeggen. langsaam keek ik achterom het was james. ik glimlachte opgelucht en blij naar hem ik wilde hem zo veel bedanken en vijn knuffelen voor wat hij gedaan had. zonder mellanie en hem was ik misschien nooit meer bij bee gekomen. mijn ogen begonnen te twinkelen toen ik in die van hem staarde. ik knikte met heel mijn hart. 'ja zal ik doen.' zei ik smor verlieft. en kreeg de smile niet meer van me gezicht. speels draaide ik me weer om naar bee en nam een vlinke hab uit zijn nek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
'stay' piepte ze zachtjes. lucy kroop tegen me aan. ze was helemaal in de kleding verborgen die ik haar had gegeven. met mijn dunne armpjes omarmde ik haar en trok haar tegen me aan zover ze dat zelf wilde. ik legde mijn kin op haar hoofd en suste een beetje. 'ssst~' met een hand wreef ik over haar rug heen. 'Het doet zeer' zei ze zachtjes en wurmde zig helemaal rond mijn arm en lichaam heen. ik pet pette zachtjes haar op haar hoofd. 'i know how that feels.' zei ik zachtjes. ookal was ik een jongen ik wist heel goed hoe het van binnen voelde om gesloopt en gepijnigt te zijn. ik slikte eventjes en dacht na aan een van de laaste paar dagen dat ik nog bij me ouders woonde. die god gelovige ouders konden van mij de hel in. met me voor tanden beed ik zachtjes op mijn lip. de beelden van vroeger hoe me vader me kamer binnenstormde en me aan me haren naar de badkamer toe sleepte flitste voor het kort sinds tijden door me hoofd heen. 'ik blijf bij je.' zei ik zachtjes. 'als je met mij volgende week naar die disney film gaat.' zei ik zachtjes en glimlachte. ik probeerde lucy te laten lachen zonder hoop dat het ook echt zou lukken. 'ik had jay bijna gezoen! echt waar zijn lippen waren 2 cm van die van mij verwijdert! maar hij belde me op die sniekert! urgh ik was zo closssse.' zei ik speels en wiegde lucy heen en weer in mijn armen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
elke seconde die te lang duurde schoof ik verder van de jongens vandaan, totdat ik niet meer verder kon. ik zag iets bekents voorbij komen, met hoop volle oogjes volgde ik het meest sexyste lichaam van de wereld. die van jay. ik begon haast te kwijlen. neem me mee! dacht ik maar tot me verbazing liep hij me straal voorbij. langsaam lied ik me hoofd zakken. in me oog hoeken zag ik nog net dat iets achteruit liep. 'Mag ik jouw mee nemen' hoorde ik een godelijke stem vragen. ik keek op en zag de grootste hand die er bestond. de hand van jay. vrolijk pakte ik zijn hand. 'jaah!' antwoorde ik meteen blij. ik sprong haast in zijn beiden armen. verlieft liep ik met jay mee. ik wilde zo graag nog eens met jay dansen. niet dat ik goed was in dat club dansen. maar proberen kon toch geen kwaad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 25 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 25 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 34 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: