cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 28 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyvr jun 05 2015, 14:56

Drake:

Ik liep gewoon door. Richting mijn motor niet weten of de andere er nog waren. Ik zo setto wel ophalen met de motor en dumpen bij een ziekenhuis maar k kon nu niks anders.

YD:

ik lachte. 'kom op het is een asian' lachte ik over zijn dickmaat.

Ik hielp hem overeind. 'waarom niet als Jay? das een hollywood star and well known actor and model? Van eh mahd ik al vaker gehoord maar die G-dragon ken ik niet.' ik lachte . 'das zeker zun Kpop gast?'


Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyvr jun 05 2015, 15:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'En setto is mega lang dus hoe zou dat zijn? Hahaahhahaa. Oeh dus Yi~da~e jouw Dick is ook asian?' Vroeg ik uitdagend. 'Heheh misschien Jay, maar Hey g-dragon is een echte ster voor mij al heel lang. Zijn lopen praten en doen vind ik geweldig. En ja hij is van k-pop. Hey kom op Yi~da~e jij bent ook een asian hoe kun jij hem niet kennen?' Vroeg ik aan hem. Ik tilde me hoofd ietsjes op en draaide me langsaaaaaaam om naar hem toe. De puppy hield ik vast. 'Zit tot het weekend met deze hond op gescheept. Door yu... En hij wreed mijn ham op!' Ik keek jaloers naar het hondje die zijn tong naar me uit stak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyvr jun 05 2015, 15:44

YD:

ik glimlachte. 'heheh yeah vol bloed asian heh!' ik lachte en liep met hem mee.  'Omdat ik geen interstens heb ik Kpop of iets.' zei k en keek hem aan. 'Het trok me nooit aan ookal spamde me zusjes me onder met die asians boy's' ik glimlachte.

Ik keek hem aan. 'tjah ik zou zeggen dat je hem bij mij kan dumpen naar dat overleeft hij nooit' zei ik en wees naar de pup. 'dump hem bewoon terug bij Yu.' zei ik en aalde me schouders op.'of het asiel er zijn vast mensen die een ras pup willen' zei ik en liep door

Lucy:

Ik pakte het eten aan en dekte de tafel. 'eten' riep ik door het huis heen. zelf ging ik al zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyvr jun 05 2015, 16:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Rex was de eerste die naar Lucy toe rende toen ze zei dat het ete klaar was. Ik liep achter rex aan en ging aan tafel zitten. Ik pakte het kleine bakje met ongekruid vlees. Ik had vertelt dat ik een nieuw hondje had. Ik wapperde met het stukje vlees heen en weer boven rex neus. 'Oooeh dat ruikt lekker he!' Zei ik tegen het beestje. 'Krijg je pas als wij klaar zijn.' Zei ik flauw. Rex begon te piepen en tilde zijn pootje op naar het stukje vlees. 'Nee rex pas als we klaar zijn.' Ik draaide me naar Lucy en rook aan het eten. 'Mmmmmh heb jij gekookt?' Vroeg ik plagerig en gaf haar een vlug kusje op haar wang. Ik pakte twee eet stokjes en brak ze uit elkaar. Ieder schepte wat op wat hij of zij lekker vond. 'Al eerder Japans gegeten?' Vroeg ik aan de ouders. Rex die naast me op de grond zat begon te piepen. Hij schoof zigzelf naar achternen toe door met zijn pootjes te trappelen. Die nieuwe houte vloer was best glad zo te zien. 'Aaaawwwwwhe' piepte rex naar het stuk vlees dat zichtbaar op tafel lag. 'Ssst' siste ik en maakte een speciaal hand gebaar naar rex. Dit was een van de gebaren die hij moest leren en dat was op komando stil zijn. Rex keek me aan met een schuin hoofd. 'Huh' leek hij te zeggen. Maar het was even stil. Als hij dit een halve minut vol hield kon ik hem prijzen met een aai over zijn bol.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Eh? Waarom naar jongens kijken als er ook zat meisjes zijn! Die vind je vast leuker dan die knakkers. Eyh! Kom anders mee naar mij huis! Dan laat ik je wat zien.' Steld ik blij voor en begon een beetje te springen.

Ik kan de hond niet dumpen yu wilt hem hebben voor zijn opa. Dadelijk moet ik hem nog inpakken ook.

'Ik vraag me toch altijd af waarom die van asians zo klein zijn.' Vroeg ik en hield Yidae zijn arm een beetje vast. Samen liepen we naar de apotheek. 'Haaaaaaai!' Riep ik er stond een jong meisje achter de apothekers balie. 'Hallo Huna~ kom je weer voor je half jaarlijkse pillen.' Zei ze. 'Jap, Oh is er nog een recepts wijziging?' Vroeg ik. Ze zuchte zachtjes en schudde haar hoofd. 'Sorry, je zou het echt met deze moeten doen. Ik probeer de oude te onderscheppen voordat ze vernietigt worden maar het blijft lastig.' Vertelde ze. Het meisje deed ingen met de computer en pakte de pillen. 'Oh, heb je je zorg verzekeraar gewijzigd?' Vroeg ze. 'Nee?! Hoezo!' Antwoorde ik verbaast. Ik leunde over de balie heen en probeerde mee te kijken. 'GODVERDOMME!!!' Schelde ik nogal hard. 'Kut ouders.' Gromde ik. Ik beed op me lip en keek naar de grond. 'Hey Huna het komt vast wel goed. Je kunt toch nog altijd switchen?' Vroeg ze. 'Idk me ouders betaalde het. 'Monsters..'gromde ik. Het meisje achter de balie liet zien dat ze medelijde had naar veel kon ze niet doen. 'Huna?' Vroeg ze. 'Pff, ja...' Ik pakte me portomone en haalde me bankpas er uit. 'Dat word dan... Het meisje zweeg om de prijs. Ik knikte en stopte de pas er in. Ik pakte de pakjes die in een plestik zak werden gestopt. 'Thx.' Zei ik en probeerde te glimlachen. Ik draaide me om naar Yidae. En stak een pruillipje op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Toen ik klaar was met overgeven of iets keek ik weer op. 'Drake?' Riep ik maar hij was weg. Ik stond op en dwaalde door de stad heen. Ik kende het hier niet echt. Pijnlijk wreef ik over me schouder heen. Langsaam keek ik van links naar rechts naar de winkeltjes in de straat. 'Hoe kom ik weer op school? Dadelijk mis ik de les.' Was het enigste waar ik aan dacht. "Is drake wel okee? Hij heeft veel klappen op gevangen." Ik zag een gitaar winkel en stapte naar binnen. Mijn kleding trok ik recht en keek eventjes in het weerkaatsing van het glas. Snel deed ik me haar goed. Om mijn gemakje bekeek ik de gitaren. 'Wouw.' Zei ik zachtjes en zag iets heel glimmende moois. Voorzichtig ging ik op een krukje zitten en pakte de gitaar vast. Mijn vingers probeerde de verschillend tonen van het instrument uit. Ik probeerde het liedje te spelen die ik van James moest oefenen op de gitaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyza jun 06 2015, 18:28

Verkoopster Muziek winkel:

Ik zag een lange blonden jongen binnen struinen. Hij zag er moe.uit net of hij een gevecht gehad had. Hij liep maar de gitaren toe.  en Pakte de mirror electisce gitaar.

hij speelde er op .alsof het een arcoestische was. Ik liep op hem af. ' Het is een eleftrische' Glimlachte ik. Ik stak me.hand uit zodat hij de gitaar kon geven. En ik hen aan zou koppelen aan een versterker. ' Probeerd nog is' Zei ik. Ik keek even toe. shit hij had het wel snel onder de knie. Na een tijdje kwam er een tweede jongen binne. Ook deze keeka.lsof hii de dood in ogene gezien had. Hij gooide een reep.chocoloa naar de jongen en zei dat ze naar school moeste. Mischien.hadden ze samen een.ruzie gehd en maken ze het nu goed dacht ik.

Drake:

Ik haalde me motor op. Er was fewoon niks gebeurd. Misschien waren.het wle blaffende hondne die met beten. ik deed me jacket aan die ik uit getrokken.had en knoopte me.blousje.dicht. Ik reed rustig terug en merkte dat Setto er vandoor was.  Ik reed door de stad en zag dat me nek flink bloede. Ik zuchte en stopte bij een winkel en kocht een sjaal. Ik zag chocola liggen.Ik dacht na een kocht een reep. Toen ik in de weerspiegeling keek.. Leek ik net een gay gast.. sassy boy met een lere jacket en sjaal.. Maar het was beter dan het zien van bloed dat vanuit me nek kwam. Het deed niet echt zeer had alleen last van slikken.

ik reed rond en zocht verder. NA even toen ik het bijna op wilde geven vond ik hem in een muziek winkel. Ik liep naar binnen en keek setto aan. ' Kom We moeten gaan'  zei ik en gooide de reep naar hem toe. ' Help tegen je smaak'  zei ik en liep terug de winkel uit en wachte bij mijn motor

Leo:

ik vond het nooit erg om over asians dicks te pratne. ' Oh nouja ik denk eerder dat mensne dat geowoon zijn gaan geloven. Ik denk dat we gewoon normaal zijn. tussen 4-6 inch. En die vna asians zitten op een gemiddelde 4-5 inch.' lachte ik. En voor je het vragen wilt.' Nee ik heb nooit gemeten'


We liepen de apotheek binnen. 'Oh goede morgen Clara (ofandere naam)' zei ik toen we binnen waren Ik keek toe hoe Delle uiteindelijk zelf moest bestalen en ik wilde echt niet de prijs weten van die pillen.

We kwamen buiten aan. I kdacht na ' oh ik kan wel even met je mee. Ik denk niet dat de rest nog komt trainen.' zei ik en had otch niks te doen. En eigenlijk was ik bang als ik nu alleen zou zijn dat ik dan zou gaan smoken of iets.



Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyzo jun 07 2015, 12:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Toen ik de klanken aan het uit testen was liep er een mevrouw naar me toe. Vragend keek ik op. 'Het is een eleftrische' zei ze. Ik glimlachte en zag dat ze haar hand op stak. 'Zo te zien word alles tegenwoordig elektrisch.' Ik gaf de gitaar aan de vrouw. Zij pakte een snoertje en stopte het in de gitaar dit snoertje lijden naar een vierkante box. Daarna gaf ze de gitaar weer terug. Ik probeerde de klanken opnieuw en dit keer klonk het veel helderder. Ik keek de vrouw weer aan en glimlachte tevreden. Nu probeerde ik het liedje uit wat ik van James moest oefenen. De klanken klonken echt heel anders dan de gitaar die ik had. Na een tijdje probeerde ik wat anders wat een sneller tempo had. 'Wouw deze rockt lekker.' Antwoordde ik. Op dat moment zag ik wat roods binnen lopen het was drake. Meteen kreeg ik iets naar me toe gegooit. Natuurlijk kon ik het niet vangen met een gitaar in me handen. 'Drake?! Wat vind je van de gitaar?' vroeg ik.  ' Kom We moeten gaan' zei drake en draaide zig om. De gitaar zette ik weer terug in de standaard, 'dank u wel.' Zei ik netjes met een glimlach. Vervolgens raapte ik het rechthoekje op dat op de grond lag. 'Cho~co~lade' las ik langsaam op. 'Help tegen je smaak'  zei drake en liep de winkel uit. 'Oh.' Antwoorde ik terug. Snel liep ik achter drake aan voordat hij weer weg was. Ik opende het pakje, hier kwamen bruine blokjes uit. Voorzichtig brak ik een stukje af en liep naar drake toe. Vervolgens stopte ik vlug een stukje in zijn mond. 'Helpt dit echt?' Vroeg ik en nam zelf nu ook een stukje. 'Smaakt zoet.' Ik keek drake aan. 'Sinds wanneer die sjaal?' Merkte ik op. "Of ben ik zo onoplettend vandaag?"

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Hahaha ja ja echt niet gemeten huh! Kom op elk jogie probeerde dat toch?' Grapste ik en stootte hem aan. 'Bij mijn gaat het alleen een beetje lastig.' Fluisterde ik en glimlachte vrolijk. Vervolgens streelde ik door me haar heen zodat het weer goed zat.
(Apotheek enzo)

'Oh ga jij ook altijd hier heen Yidae?' Vroeg ik. Toen hij het meisje achter de balie kende.

'Omg Yeah dat is cool! Gaan we samen naar idolen kijken enzo.' Ik wipte een klein beetje heen en weer van mijn hielen naar mijn Tenen uit entausjastme. Uit de zak haalde ik een doosje, deze maakte ik open en drukte een pilletje er uit. Vervolgens slikte ik het door. Als laatst stelde ik me horloge opnieuw in door op een aantal knopjes te drukken. Het hondje liep sloom achter ons aan. 'Kom op door lopen jij!' Zei ik speels tegen het mormel. 'anders krijg je geen ham dan vreet ik hem op!' Zei ik als chantage tegen de hond. Het hondje leek zich niet echt wat van an te trekken. 'Hij beland in me pasta hoor~' zong ik nog een keer speels. Nu liep het hondje wel wat sneller maar nog altijd achter mij en Yidae.

Toen we thuis waren opende ik de deur van ons apartamentje of hoe je het ook noemde. De hond zijn riem maakte ik los meteen liep hij naar yu zijn vest toe die ik op de grond voor hem had neer gelecht. 'Wil je wat drinken Yidae?' Vroeg ik terwijl ik naar de keuken liep nadat ik me schoenen keurig in het rekje naar elkaar had gezet en me jas had op gehangen. Ook de pillen ruimde ik gelijk op.

'Water, limonade, breezer, fanta.' somde ik op. Nadat ik drinken had in geschonken zette ik de radio aan met wat muziek die op de USB stik stond. Eventjes danste ik er op los. En ging zelfs op de bank staan om te dansen. Vervolgens liet ik me naast Yidae op de bank neer ploffen en dronk van me drankje. Al snel stond ik op en danste naar de tv toe. Daar deed ik een dvdtje in yu zijn dvd speler. Met tegenzin zette ik de radio uit en drukte op play van de afstands bediening. 'Als je deze niet kent!' Zei ik speels drijgend en zette een video concert van bigbang op. Rustig ging ik naast Yidae zitten.

Elkekeer als gdragon in beeld was stond ik half te kwijlen met puppie oogjes. 'Omg omg omg als ik een kompleet meisje was zou ik echt wel met hem naar bed willen.' Kwijlde ik en streelde over het beeldscherm heen. G-dragon~ top~ taeyang~ omg de drie lekkerste jongens. Ik leek even kompleet in trans te zijn. 'Laten we snel wat anders op zitten! Voordat je me kan opdweilen.' Grapste ik snel na een paar liedjes stope ik een andere dvd er in. 'Heb yu een paar van de beste en mijn lievelings video clibs er op laten branden. Deze zit vol met hotte sexy meiden. Asiatische en een paar hotte van hier' legde ik uit en ging weer lekker op de bank zitten.


Laatst aangepast door Timeless op zo jun 07 2015, 21:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyzo jun 07 2015, 18:48

Verkoopster muziek winkel:

Ik zwaaide blij . ' Zun musicaal iemand mag wel vaker komen; dacht ik en liep terg naar de balie waar ik ging zitten. bah saaide dag.. Ging er net is leuks gebeuren gaat hij weer weg.."

Lucy:

Ik ging aan tafel zitten en lachte lief. ' Jah hoeerlijk gekookt! kan je me eht niet na doen.' ook me ma kwam eten maar me pa bleek een extra klant te hebben op werk. Yu speelde veel net de pup en k werd echt moe Ik legde me hoofd op tafel ne sloot m e ogen. Ik luisterde mee met alles rond me heen maar had de krachtn iet om te reagerne. Misschienmoest ik maar film gaan kijken op me kamer. na het eten.

Me ma praatte gewoon normaal met Yu en vertelde dat we vaak japans en chineens bestelde en soms ook koreaanse BBQ deden.

Drake:

Ik nergeerde zin gitaar en sjaal vraag en rijkte me helm uit. Toen vroeg of de chocola echt werk knikte ik en stapte op de moter. Ik lied hem iets schuiner zakken zodat hij op kon stappen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyzo jun 07 2015, 21:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Ik nam de helm aan en zette deze op. Drake hield de moter schuiner. Hier klom ik op en pakte drake zijn middel vast. 'Gaat het wel drake? Je-je hebt zoveel klappen op gevangen.' Zei ik zachtjes. Toen hij gas gaf omarmde ik hem iets meer voor me eigen vijligheid. Met me hand voelde ik zijn buik zitten. Stiekem probeerde ik er aan te voelen. Verder zweeg ik. De chocolade had ik in opgeborgen. Nadat ik twee blokjes had genomen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Lucy was met haar hoofd op tafel gaan liggen. "Vanochtend was ze ook al zo moe. Zou ze ongesteld zijn of iets?" Ik nomde al me eten heerlijk naar binnen. Terwijl ik met haar moeder praten. 'Wow dat is best veel voor een Nederlands huis.' Antwoordde ik verbaast dat ze zo vaak uit eten gingen. 'Lucy hoef je dat niet meer?' Vroeg ik toen ze best lang zo aan tafel lag. en wees met me stokjes naar het stuk eten wat op haar bord lag. Rex was onder de tafel gekropen en likte met zijn tong aan Lucy haar blote stukje been/voet/enkel wat zichtbaar was.
'Meneer Han blijft wel erg lang weg.' Vroeg ik na een tijdje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'Kom je Lola?' Riep ik naar haar en keek even achterom. Ik opende de deur van de auto en stapte in. Even wachtte ik op Lola. Om vervolgens naar luge zijn school te gaan.

We stonden voor de school terwijl hier en daar wat kinderen van het gebouw vandaan rende, naar zijn of haar ouders toe. Braaf wachtte ik op luge. 'He... Waar blijft hij?' Op een gegeven moment stapte ik naar de ingang van de school toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyma jun 08 2015, 13:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

'Ik zou het gerust vroeger hebben gemeten maar dat weet ik niet meer' lachte ik en haalde me schouders op. 'Nu maakt het me niet zo veel uit gebruik hem toch bijna niet meer alleen soms een one night stand' lachte ik

toen hij vroeg of ik hier vaker kwam aalde ik weer me schouders op. 'Nee volgens mij niet maar ze komt regelmatig in de winkel waar ik werk' zei ik en dacht na.

Het hondje kon ons neit echt bij houden dus na even tilde ik hem op en zetten hem in mijn coupions van mijn mous loze vest. Ik legde de voorpootjes van de hond op me schoduers zodat hij mee kijken naar waar we heen gingen.

bij hem aangekomen deed ik me cvest uit en ook me schoenen daarna plofte ik op de bank 'doe maar een water' zei ik pakte het aan en keek rustig toe hoe hij bezig was met dansen. toen hi jvroeg of ik ze echt niet kende schudde ik me hoofd. 'nope ken ze echt neit' Na even zette hij andere muziek op en lied.

hij skipte een beetje doorheen tot hij bij een nummer stopte. Het kwam me zoo bekent voor like.... die dans? Ik wist gewoon hoe de dans ging? en was dat Angeline.. waarom wist ik hoe die dans ging. in een sorot trans keek ik anar het beeld scherm. Na even schudde ik me hoofd. Nee man ik verveeld het me gewoon

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammy - Lola

Het duurde natuurlijk weer mega lang voor ik buiten was. Halverwegen kwamen we zijn vader?? tegen ofzo. niet dat hij er zo vlotjes mee om ging. ik volgde hem en luisterde maar half.

bij school aangekomen stonden we lang te wachten en em bovenbenen ging zeer doen. Maar luge kwam neit naar buiten toe. Na even ging tatyoni naa binnen toe. Ik bleef staan waar ik stond. Maar omdat ik al buiten adem was.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon

Ik voelde zijn handen rond mijn buik. Ik had izjn vraag genergeerd. NEE NATUURLIJK GING HET NIET!....

Op school liep ik de klas in zonder verder nog iets te zeggen. Daar ging ik op de tafel liggen met me hoofd en sloot me ogen.  Pas toen bijna iedereen uit de klas was viel het me op dat de les voorbij was. Ik keek omhoog alles was duizelig. Ik greep naar me nek. shit dat deed zeer.. toen ik op stond werd alles even voor een paar secondes zwart.

Ik leip de les uit waar me oom. onze mentor op ons wachte. Hij hield mij en blijkbaar ook Setto tegen. 'Wa hebben jullie gedaan?' vroeg hij en keek ons aan. hij wees naar een blauwe plek op me gezicht en naar setto's gezicht. arme of waar dan ook. Ik zuchte. 'gewoon kleine ruzie alles is nu goed' gromde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lucy han

Me ma legde uit dat we altijd graag nieuwe dingen leren. Of eten daarom probeerde we altijd alles uit.

Toen hij vroeg of ik het laatste stuk eten op me brod nog wilde keek ik ophoog en schoof het bord naar yu. 'nee eigenlijk niet' glimlachte ik.

Ik lachte toen de pup me been likte. 'Rexx!! dat kittelt' glimlachte ik en bukte zodat ik hem een aai over zijn bol kon geven.

Yu begon over me pa. Maar voor ik kon reageren reageerde me ma. 'oh die heeft vast een klant met een tatoe die langer duurt dan beplant. Of hij is even de kroeg in met zijn collega;'s vertelde ze


Laatst aangepast door Evilian op ma jun 08 2015, 15:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyma jun 08 2015, 14:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] dreamers
'Oooh ik ben bek af kunnen we geen pauze nemen voor 10 minuutjes?' Klaagde yuli, ze plofte op een van ds zitzakken neer die naast de bediening van de radio apparatuur lagen. 'Ik heb dat dansje nu wel 100 keer over gedaan. Wanneer mag ik nou eindelijk gaan rappen?' Klaagde ze verder. 'Dat mag wanneer je dat dansje kan dromen yuli.' Viel angel haar in de reden. Rose nam een slok water uit een fles. En plofte ook op een zitzak. 'Meh, heb zoon honger.' Jammerde rose. 'Rose je moet aan je figuur denken we hebben net lekker gesport en calorierjes verbrand.' Legde eam eam zachtjes uit. 'Uuugh!' Kreunde rose verder en legde haar hoofd op haar knieën neer. 'Dit figuur heeft honger!' Zeurde ze door. 'Eigenlijk heb ik ook wel trek.' Antwoordde mellanie zachtjes en ging naast rose zitten. 'We kunnen toch ook iets van fruit eten. Dat is gezond en niet dik makend.' Stelde ze voor. 'Angel maakte een arrogante hairflip en keek naar het groepje dat op de zit zakken zat. 'Pfff okee, dan halen we wat fruit.' Zei angel geërgerd en deed haar handen in haar zij.

Eam eam en angel hadden een mandje met fruit gepakt en legde het neer in de midden van de kring met zitzakken. Rose pakte vlug de banaan voor me neus weg. 'Hey! Die wilde ik!' Zei mellanie. 'Echt niet! Geloof me dat wil je niet, die genen die de banaan heeft word altijd gefilmd.' Antwoorde rose speels. 'En het is nog een beetje te vroeg voor jouw om zulke filmpjes op instagram te hebben.' Gniffelde rose. Rose deed een hand door haar haren heen om de plukken uit haar gezicht te halen. Ze had nu allerlei pijpen krullen gekregen van het vele dansen en bewegen. 'Pfff rose. Je hebt al lang die banaan niet meer gehad weet je het zeker? En die krullen zijn te gekruld wat je normaal ook nooit hebt bij optredens.' Katte angel af. 'Nou en?!' Antwoorde rose en wilde de banaan al open maken. 'Neeh wacht wacht!' Schreeuwde yuli. 'Dat moet ook gefilmd worden! Leg je banaan terug!' Snel pakte ze haar mobieltje en drukte op het film knopje. 'Heeey dreamer fans! Dit is yuli~ en vandaag hebben we weer fruitmand dag!' Riep ze blij tegen haar telefoon. 'Vorige keer had eam eam de banaan.' Vertelde yuli verder. Eam eam kwam in beeld en knuffelde yuli half. 'Maar dat was 3 maanden geleden...' Jammerde eam eam.'wat al zo lang al? Hihihi, je kunt die bekijken op angel haar profiel~ En wie heeft hem vandaag?' Vroeg yuli aan haar telefoon. Ze draaide de kamera naar de mand met de fruitstukken. Ieder moest zijn of haar hand er boven houden. Er waren maar vijf fruit stukken. 'Er is maar een regel! Pak zo snel een fruitstuk voordat de banaan overblijft! Wie de banaan heeft word gefilmd tijdens het opeten. Okee zijn we er klaar coor. Drie, twee, ...een, FRUIT!' Zei yuli. De aftelling moesten we in koor zeggen. Het was ene handen gevecht. Het handje met het armbandje om sniekte snel naar de aardbijtjes terwijl de anderen het uit vochten. Yuli draaide de kamera naar angel die haar appel poetste. 'Naaah angel heeft een appel.' Nu draaide ze de kamera naar de volgende in de kring. Mellanie nomde aan haar aardbijdje. Met grote oogjes keek ze geschrokken in de kamera terwijl de aardbij half in haar mond gezogen zat. Yuli schoot half in de lag. En draaide de kamera naar haarzelf om. 'Zie haar genieten van aardbijtjes, en my~ ik heb een mandarijn.' Vertelde yuli en lied haar fruitstuk zien. Vervolgens draaide ze naar eam eam. 'Druiven!! Whoooehoo~ ba-na-na-' zei ze zoekend, als laatst toen ze van eam eam naar rose draaide. 'Banana!' Gilde ze een beetje over vrolijk.

Rose werd goed in het kader gezet van de camera die het zou opnemen. Vervolgens mocht ze beginnen met het openen van haar banaan. Yuli deed een soort van gesprek zoals ze bij voetbal ook deden met elke handeling die ze deden. 'Oeeh zie hoe ze de banaan in haar linkerhand vast houd. Zachtjes rijkt ze naar de kop van de banana met haar rechterhand. Haar linker knokkels worden al lichtjes wit van kleur wanneer ze kracht zet om hem open te krijgen.' Het was plots muis stil. Omdat ze het geknal wilde horen. 'Rose! Schiet op! Je hebt niet de hele avond!' Zei yuli toen het even duurde voordat rose hem open kreeg. Langsaam schoot rose in de lach. 'He verdorie krijg hem niet open! Wie heeft een mes?!' Zei rose onderdruk gezet. Yuli zoemde al lachend in op de knik van de banaan die maar niet wilde scheuren. 'Outsh pijnlijk, waarschijnlijk is rose voor de rubbertjes boys.' Fluisterde yuli gniffelend tegen de mobiel. 'Òh? Yuli!' Zei rose met een glimlachte op haar gezicht die ze niet meer weg kreeg. Angel kwam op een gegeven moment met een mesje aan zetten deze gaf ze aan rose. Nu kon ze het beginnetje maken om de banaan uit zijn schil te krijgen. 'Oeeh ja daar gaat hij. Zie hoe die banana schil er word af getrokken tot op de helft. Kiai~' gilde yuli hoog toen rose de banaan naar haar toe trekte om hem een zacht kusje te geven. 'Sorry banana~' zei rose zachtjes. Vervolgens kantelde ze haar hoofd naar de zijkant van de banaan. 'Zachtjes en gentel doet ze haar lippen tegen de zijkant van de banaan aan. Ooh nee Ooh nee zie ik daar tanden!?' Riep yuli gespeelt. 'Rose maakt een schijn beweging sluit elegant haar oogjes en likt de banaan met een cm puntje van haar tong tot aan de bovenkant van de banaan, nu sluit ze haar lippen ronde banaan, en en en en...ze gaat steeds lager en en en!' Zei yuli met spanning.' Rose beed de voorkant er ruw af en ging gemakkelijker zitten vervolgens at ze de banaan op alsof ze hem normaal ging eten. 'Noooooh wat doe je rose!!' Vroeg yuli verbaast. 'Wat ik doe?' Antwoorde rose liefjes 'Ik laat zien dat ik de baas boven banana ben en niet banana.' Vertelde ze en nomde de banaan verder op een normale manier op. Als aller laatst kuste ze haar vingers af. 'Awh... Zelf prinses zoog aan haar aardbij!' Zei yuli teleur gesteld. En draaide de kamera weer naar mellanie om. Mellanie had niet echt iets door en keek later pas geschrokken op van haar aardbijtjes die ze stuk voor stuk eerst een beetje leeg zuigde voordat ze het op at. Rose boog zig naar de kamera toe en pakte het ding af voordat yuli mellanie verder filmde. Rose hield een flirterige gesprekje over haar ervaring met de banaan. Ook keek ze uitdagend in de kamera.

Yuli poste het filmpje op haar instagram met het woordje #banana-time.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyma jun 08 2015, 14:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
'Oh okee!' Zei ik en at alles op wat nog over was van Lucy haar bord. Rex was met zijn kop tussen Lucy haar benen gekropen door zijn voetjes op de stoel te zetten. 'Hey rex!?' Zei ik verbaast. 'Dat is mijn plek!' Zei ik blijkbaar iets te hard. Vervolgens schaamde ik me een beetje voor wat ik zei.
Ik luisterde naar de moeder van Lucy ie vertelde dat hij wel eens een late klant had of naar de kroeg ging. 'Wat, De kroeg? Op deze tijd van de dag? Antwoordde ik verbaast. Toen we klaar waren met eten pakte ik het bordje waar het vlees voor rex op lag en zette het op de grond. 'Ah Ah Ah! Netjes zitten!' Zei ik en drukte op zijn kond zodat hij zou gaan zitten. 'Ah! Nee nog niet Nog niet rexy! Pas als ik het zeg.' Riep ik speels. Ik lied rex zoon 10 seconde laten zitten voordat hij mocht snoepen. 'Jah' riep ik en rex viel meteen aan. 'Numh Numh Numh.' Horde ik hem haast zeggen. Ik aaide over rex zijn kopje heen. 'Goed zo joggie.'

Ik ruimde niets op wat op tafel lag. En speelde met rex en zijn speeltjes. Ook probeerde ik dingen uit het boek te leren wat niet echt bepaalt soepel ging.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Drake had ons naar school gebracht. Hij zweeg veel en ging ergens achteraan de klas zitten. Ik volgde hem en lied een tafel tussen ons in zitten terwijl ik keek of me gitaar nog heel was van die klap die drake hem had gegeven door hem in de hoek te zetten. Drake was op tafel gaan liggen voor een erg lange tijd. 'Drake? Hoe is het met je lichaam?' Vroeg ik maar verwachte geen antwoord terug. "Mmmh ik kan Anne hem misschien wel een massage geven zou hij daar wat ontspannende van worden?" Vroeg ik mezelf af. Aan de eind van de les bleef ik wachten op drake. Op een gegeven moment tikte ik hem aan toen iedereen weg was. 'Psst het is tijd.' Fluisterde ik. Vervolgens stond ik maar op en liep naar de deur daar hield de leraar me tegen. 'Umh ja zo iets.' Zei ik na drake zijn antwoord. Ik durfte nooit echt te liegen tegen leraren dan kon ik maar beter niets zeggen. Met een neutraal gezicht wilde ik door lopen de klas uit als dat mogelijk was en wachte op drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'Pardon is luge misschien nog in de klas?' Vroeg ik en stapte naar binnen toe niet wetend wat er aan de hand was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Ooh dat komt vanzelf joh je Dick heeft nu vast een rust tijd maar zodra het meisje er is dan gaat hij helemaal los jonge!' Zei ik entausjast en maakte een heup beweginkje.

'In de winkel waar jij werkt? Mijn winkel heeft ook leuken kleding hoor.' Zei ik ietsjes snue.

'Omg ved cutey dogy in je vest <3' riep ik als een meisje. 'Maar pas op voor al die hondenhaar in je kleren.'

'Waaat? Echt niet?!' Zei ik verbaast met een mond open. Ik kon me oren niet geloven hij moest een spelletje met me spelen dat kon niet anders

Samen met Yidae zapte we door de filmpjes heen nu kwamen we in het dreamer gedeelte. Eerst keken we naar filmpjes van Jewel haar eind opdracht dans. 'Deze filmpjes zijn heel zeldsaam ik heb hem zelf gefilmd kiaaaaai!' Gilde ik met me niet mannelijke stem. 'Dit is nog voor dat ze in een groep werden in gedeeld. Toen was ik al fan van haar wel jammer dat ze er zo plots is uit gehaald zij en dat meisje die zometeen komt waren echt bff en Ved hyper in het begin maar nu Jewel weg is is dat kompleet weg gevaagt' vertelde ik teleur gesteld. 'Oeh Oeh kijk dat is die andere waar ik over sprak. 'Vind haar minder knap dan Jewel.' Mompelde ik en keek naar de starende Yidae. 'Wat is er Yidae? Huh huh huh!? Vind je haar wel sexy huh?!' Vroeg ik plagerig toen hij zolang staarde en pookte met me elleboog tegen hem aan. 'Ze hebben haar angel genoemd.' Zei ik enkel en staarde met Yidae mee naar het scherm. 'Oooh Ooh Ooh ik heb nog een clib van hun als groep!' Zei ik hyper na het dansje en zette de clib aan. Het liedje ging als gewoonlijk bij alle meiden over jongens maar niet zomaar jongens maar jongend dje ze tegen kwamen in hun dromen en wat ze bij hun deden. Het verhaaltje klonk erotische en onwijs schattig. 'Yidae Yidae~ kijk kijk!' Riep ik.


Laatst aangepast door Timeless op ma jun 08 2015, 15:33; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyma jun 08 2015, 15:05

mentor:

'Setto, kan ik je even spreken?' Zei ik streng en wenkte hem mee terug de klas in. Daar ging ik zitten en bleef setto aan kjiken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon

Drake:
Setto ahd me aangetikt toen ik niet de les uit ging. adners had ik daar nog gelegen waarschijnlijk.

Setto werd ineens tegen gehoude door me oom en hij moest in gesprek gaan. Ik moest Setto natuurlijk thuis afzetten daarom plofte ik op een bankje buiten in het zonnetje. Ik sloot even me ogen gewoon om te genieten van de zon. JAH IK KAN OOK GENIETEN VAN DINGEN URRGH!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lucy han

yu had me eten op. Ik glimlachte toen ik toekeek hoe hij at. Na even voelde ik eits tussen ben benen bijna in me hotpants. Ik gichelde. 'nou rexweet het wel te vinden!' grapte ik op zijn opmerking en em moeder lachte gewoon mee. Na het eten ruimde ik op en deed de afwas. Het duurde lang en toen ik omdraaide zag ik Yu heerlijk spele met rex. Ik had hem denk ik nog nooit zo gelukkig gezien. Het maakte me echt blij hem zo te zien.

Ik liep naar hem toe. 'Yu ik ben filmpje kijken boven,. Je mag ook komen en rex mag mee.' zei ik en niet wachten op het antwoord ging ik naar boven en zette me laptop aan om film te kijken. omdat ik natuurlijk smores was op NUX van mad max ging ik Warm bodies kijken. Daar speelde Nicholas hoult ook in als Zombie R!. ik moes gewoon ff fangirle
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyma jun 08 2015, 15:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Huh w-waarom?' Vroeg ik niet begrijpend. Ik ging terug de klas in en lied me kond rusten op een stoel. Ik wachte totdat de leraar weer wat moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyma jun 08 2015, 15:39

mentor:

'ik had een paarvraagjes.' zei ik en deedme papieren recht. 'heb je enige idee waneneer je ouders terug komen?' vroeg ik en luisterde naar zijn antwoorde

daarna keek ik hem aan. 'wat is er echt gebeurd? jij bent geen typ dat in gevecht gaat en Drake ook niet. En het is nog al ongeloof waardig dat jij minder blauwe plekken hebt dan dat hij er uit ziet.?' ik keek setto aan

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Emptyma jun 08 2015, 15:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'N-nee...' Antwoorde ik op mijn ouders vraag. 'Heb nog niets gehoord... Hopelijk komen ze terug voor me verjaardag.' Ik lied me een beetje onderuit hangen op mijn stoel. En luisterde verder naar zijn vraag.

'Drake was gewoon niet sterk genoeg. Emoties zoals woede maakt je zwak en blind voor gevaren. Misschien is dat de reden. Ik trok me blouse recht en keek naar mijn arm spieren. 'Misschien heb ik gewoon betere leraren gehad vroeger? Tenslotte is hij best traag in zijn actie en doen anders had hij misschien minder schaden dan dat hij nu heeft. Maar dat betwijfel ik.' Antwoorde ik. Niet alles vertellen betekend nog niet dat je liegt dacht ik en keek de leraar stug aan. 'Tenslotte hebben we eerder gevochten op de eerste dag na de vakantie. Toen kreeg ik hem ook al tegen het bord aan.' Ik stond op. 'Mag ik nu gaan Anne kookt vanavond en wil niet telaat komen.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
'Jah is goed.' Antwoorde ik snel niet echt luisterend naar Lucy, zo druk was ik met me lieve hondje. Ik speelde dik een half uur verder met rex.

Bijden lagen we nu op de bank. Ik op me rug en rex op zijn buikje op mijn buik. Ik had een arm over hem een geslagen en sukkelde half in slaap. (Helemaal in ZEN, met zijn hondje.)
Toen de tv harder ging werd ik wakker. Ik keek op en zag waarschijnlijk De vader van Lucy op de andere bank (en anders alleen haar mam) ik keek op de klok en tilde rex op. 'Kom rexy avond wandelingetje~' zei ik speels en liep naar de voordeur toe met me sigaret nog niet aan gestoken in me mond.

Na even gerookt en gewandelt te hebben totdat hij geplast en gepoept had kropen we weer naar binnen toe. Ik probeerde rex trap te laten lopen maar zijn pootjes waren nog te klein. Toen we boven waren opende ik de deur van me kamer en kroop ik samen met rexy op bed. Het duurde niet lang voordat we bijden weer in slaap vielen of teminsten ik dan. #arme Lucy haar plek ingekomen door een pluizebal.


Laatst aangepast door Timeless op ma jun 08 2015, 16:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 14 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 28 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: