cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 33 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 12:05

yu
ik verwachte neit wat ze wilde doen en lied me tegen de wc deurtjes aan knallen. lichtjes bedust staarde ik voor mme uit naar lucy. whut wat deed ze en wat wilde ze. dacht ik verward. ze kuste in me nek en zakte steets verder naar beneden toe. ik snakte naar adem toen ze aan me kruis begon te zitten. eerst vloog er een explosie van hormonen door me heen. ik lied me even bespelen door lucy terwijl ik lichtjes van de hand masage genoot. ik speelde rustig met lucy haar haren en lied me hoofd tegen de wc deur aan knallen. met me handne pakte ik haar hoofd vast en trok haar voorzichtig omhoog. vluch gaf ik haar een kusje op haar mond. daarna lied ik ahar weer los.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik ging naast jay zitten en keek naar mijn handen. voorzichtig vriemelde ik aan mijn kleding. af en toe keek ik verlegen omhoog nieuwschierig hoe setto zou reageren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
'die jongen waar we voor gezongen hebben. Weetje wel comeback home.' vroeg james. ik knikte. ja, riven.' antwoorde ik zachtjes vlak nadat hij zijn naam benoemde. 'mellanie is net gebeld door het ziekenhuis en ze hebben haar verteld dat hij zijn ogen heeft geopend.' vertelde james verder. ik luisterde met open mond. ik keek james met ongeloof aan. 'hij zegt nog niks maar hij beweegt al weet een beetje' zei james.
ik lachte even en ging staan. 'leuk hoor james, maar dit vind ik niet echt iets waar je een grap over kan maken.' dacht ik james was gewoon te serieus zoals chan dat ook kon, chan had me vaak genoeg gevopt met dingen dus in zo iets gevoeligs wilde ik niet trappen. james pakte me hand vast en keek met een andere blik naar mij. 'is dit echt waar.' vroeg ik met ongeloof.


Laatst aangepast door Timeless op vr sep 18 2015, 13:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 13:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
de genietende gezicht van Yu maakte me helemaal blij!. zeker toen hij me nog een kusjes gaf en daarna los lied ging ik me neit meer inhouden. Ik zoende naar benede toe en maakte zijn broek los. Voorzichtig haalde ik zijn dick er uit. Met een hand gaf ik hem een Hj langzaam lied ik me hand op en neergaan. toen hij op een fatsoenlijke grote was stopte ik het begin stokje in me mond en likte er zachtjes aan. Verder ging ik nog niet!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

ik zag dat hij me niet geloofde. ''ik meen het echt setto, Over zo iets zou ik geen grap maken'' zei ik en keek naar mellanie. ''We waren samen toen ze gebeld werd en zijn daarna direct naar je toe gegaan. I kweet hoeveel Riven voor je betekend'' ik legde me hand op zijn schouder. '' het is jouw keuze wat je wil doen. I kkan een auto voor je regelen zodat je naar hem toe kan.'' ik glimlachte okey nu drong het door dat ik het best wel erg jammer vond dat hij weg zou gaan. Maar dit zou hem zo veel gelukkiger maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 13:30

setto
ik sweeg en luisterde naar james zijn heerlijke stem. mijn lip trilde plots, heel mijn buik lag overhoop. zou echt niet weten wat voor dier dit zou zijn dat nu in me buik zat maar een vogel of flinder was het niet. het voelde meer alsof het in me kil zat dan in me buik. ik boog naar james toe en knuffelde hem. ik legde me hoofd op zijn schouder. mijn ogen prikte, mijn kill steekte en mijn hart bonste pijnlijk. 'dus hij is echt....' vroeg ik me zin niet af makend door de pijn in me kil. mijn armen had ik om james zijn nek en schouders heen geslagen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tayoni
ik lachte met drake mee, gaf hem een bro box en pakte nog een drankje van de tafel eetnje gaf ik aan drake. 'welke van de drie gaan we doen. jij mag kiezen.' vroeg ik en gooide het shotje in een keer achterover.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
*geniet van de dj bee.*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
'niet liegen.' zei ik serieus. 'het is of dansen met mij of de wc's in duiken met yuli.' drijgde ik gemener en trok hem verder de dansvloer op.

yu
van zoon goddelijk lichaam kon je niet anders dan een vlinke krijgen. iets duizelde in me hoofd toen ik haar lippen rond me eikel heen voelde. en vooral die tong. ik opende me ogen en wreef over me voorheeft heen. het leek wel of ik olivia in de spiegel zag. het enigste beeld wat ik van haar had was de kleding en uiterlijk die ze had nadat ik haar gezien had in de toiletten die dag. ik wreef over me ogen heen en het beeld was weer verdwenen. ik tikte met me hoofd tegen de deurtjes aan en probeerde geconcentreert te genieten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 13:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon
Ik dacht na... heel diep (nee echt ik ga drink games verzinnen maar weet ff niks)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

dat ene klonk ook niet verkeerd! met yuli de wc in dan, Ze had mooi haar en best ee nsexy gezicht. Maar lbijkbaar had ik niet echt een kueze want werd de dansvloer op getrokken door Angelina. Ik keek eerst toe. Maar begon toch maar met der mee te dansen. Denk niet dat ik nog vrij kom dus dan maar mee doen!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

ik sloeg me arme rond hem heen. ''Hij heeft izjn ogen geopend maar weten niet hoe het verer gaat heh!'' zei ik terwijl ik hem troosten. Ik wist dat het zun schok voor he mhad moeten zijn. ''zal ik je er maar heen sturen dan?'' vroeg ik toen hij een tijd tegen em aan had gezeten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
NA evne hem gepest te heben sloot ik me volledige mond rond hem heen. Ik speelde met me tong bewoog me hoofd open neer en probeerde tzuigen voor zo ve het ging. op de plekken waar ik niet bij kon met me mond maseseerde ik hem met mijn hand. af en toe keek ik omhoog of hij nog steeds genoot
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 14:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
twee heerlijke jongens armen sloegen rond me heen ik kroop dichter tegen hem aan. 'Hij heeft izjn ogen geopend maar weten niet hoe het verer gaat heh!'' zei james terwijl hij over me rug heen aaide. dat deed me moeder ook altijd als ik weer aan riven dacht. ik je er maar heen sturen dan?' vroeg james. ik keek op en veegde me ogen droog. 'en jij dan, het is jouw feestje.' vroeg ik. 'ik wil wel maar, maar... dan moet ik jouw feestje in de steek laten.' vertelde ik alsof het feestje een persoon was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik streelde kort door settos haren heen. 'riven heeft je nodig setto.' fluisterde ik tegen hem en probeerde te glimlachen.  


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
'vertel eens wat over je training, of je paarden?' vroeg ik en keek hem liefjes aan. de muziek was nu langsaam dus geelgenheid voor een kort intresse praatje. na een tijdje werd er lekkere dans muziek op gezet langsamerhand begon ik steets losser te komen en wilder te bewegen met mijn losse lange haren. ook ging ik opbouwend closer tegen leo aan dansen. ik keek hem uitdagend aan in zijn asian ogen en glimlachte vrolijk. ik legde een pols over zijn schouder heen en begon steets meer met me heupen te bewegen en te dansen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
minako
ik was naar binnen gesniekt en hoorde dat lay in de lounge hoek zat. heo ik dat wist? thja daar had ik delle voor. delle liep achter me aan en sprong alle kanten op. hij wilde exo natuurlijk weer zien. vond ik niet erg was ik temisnten neit alleen. we kwamen aan bij de lounge omg zo veel asians hoe ga ik ooit lay vinden. ik pakte me mobiel en keek naar een foto van lay die ik er nog op had staan en vergeleek stiekem de jongens met de foto. mmeh, waarom lijkt elke asian op elke asian. plots zag ik iets bekends de kuiltjes in zijn mondhoeken. ik ging achter hem staan en aaide door zijn haren heen. 'hey lay~, lange tijd niet gezien.' zei ik liefjes in het engels. ik hield me andere hand op de rug en boog voor over aan de zijkand van zijn gezicht en glimlachte.

delle was met de jongens wezen stoeien en dansen.


Laatst aangepast door Timeless op vr sep 18 2015, 14:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 14:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

ik antwoorde niet echt op haar vragen allee nglimlachtend zo van dat het wel goed ging. Toen ze steeds closer ging werd ik nerveus. Meer omdat me lichaam zich zo anders gedroeg dan normaal. het leek dat hij mer van haar wilde. Maar geestelijk was ik gewoon niet klaar voor. Me lichaam en gevoel gilde dat het okey was om er op in te gaan. Maar me geeest stribbelde tegen als gekken. NA even begon ik rond te kijekn of Yu me niet kon redden want ze was al zo close gekomen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
ik glimlachte toen hij zich zorgen maakte ''die gaat ook gewoon door. Je moet naar riven gaan daar keek je al zo lang naar uit'' knikte ik en deed zijn haar goed. ''je haalt het gewoon nog een keertje in.'' glimmlachte ik blij. EN dat was Mellanie zegt. 'riven heeft je nodig''

I kbelde me manager en die wilde het wel doen. Hij had hetbest wel hoog voor setto en mocht setto te erg daarom deed hij het. Soms kon me manager wel een schatje zijn!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon

*bedenktnog steeds drankspelletes

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lay:
I khoorde niks of mij nreactie was heel laat. want KRis moest me aanstoten en naast me wijzen voor i kdoor had dat minako er was. Ik keek der aan en glimlachte .''hey minako'' zei ik en stond op. ''how are you doing'' ik probeerde zo goed mogelijk te glimlachen niet weten wat ik moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 14:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
minako
'well... i'm fine i think, and how are you?' vroeg ik vrij normaal. ik leunde over de leuning heen met me armen en bekeek lay zijn kleding. 'is wel raar dat we eerst zoveel smste en nu je eindelijk hier bent je eigenlijk niet eens echt gesproken heb. wilde je eerst zoveel laten zien van onze stad.' vertelde ik in het engels en dacht
terug aan de tijd dat ik me nog zo happy voelde.

yu
ik slaakte een korte gromkreun toen het steets natter aan voelde. oh shit. dit was zo goddelijk. ik draaide met me hoofd tegen de wc deur aan. met een hand hield ik de hendel van de wc vast. ik kneep er stevig in en opende me ogen met ene lichte grom. op de achtergrond begon iemand te gillen. ik pakte me voorhoofd vast en wreef over mijn gezicht heen. shit ga weg! laat me met rust. zei ik tegen mezelf. ik keek door me vingers heen naar beneden toe en zag de beelde dubbel flitsen. ik schrok me dood toen ik olivia gebukt bij me zag staan. nee het is lucy! lucy doet dit. niet olivia. beweerde ik mezelf. ~josh neuk met me alsjeblieeeeft~ galmde door me hoofd heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
ik knikte naar james en probeerde net als hem te glimlachen. met me hand wreef ik over me kil heen. damn die deed nogetssts pijn. 'ja  riven heeft me nodig.' herhaalde ik hem. ik streelde met me hand over jas wang heen. 'keep smiling like that james when you with her.' fluisterde ik en stond op van de bank.

james had zijn manager gebeld. hij wilde me wel brengen. vol spanning stapte ik de luxe monster machine in en keek uit het raam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik pakte jays hand vast en keek hem aan. 'ik ga morgen wel met hem mee.' fluisterde ik en drukte een zacht kusje op zijn lippen. even was ik me niet van bewist dat ik eerst om me heen moest kijken voordat ik iets deed

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
'dus het gaat goed met je paardjes.' vroeg ik nogmaals toen hij enkel knikte. speels stak ik me tong naar hem uit. omdat ik door vroeg. ik pakte met een hand zijn kaak vast en draaide zijn gezicht naar me toe, toen hij zo aan het rond kijken was. dude dat stond echt akward. een ober liep rond met shotjes ik pakte er twee af en voerde leo er ook eentje. voorzichtig bewoog ik met me heupen langs zijn kruis. ookal wist ik dat er in de avond niets zou gebeuren helaas.


Laatst aangepast door Timeless op vr sep 18 2015, 15:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 14:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
ik gaf mell snel een kusje terug
We zwaaide hem uit en toen was het tijd om terug te gaan naa rhet feest ''okey schat ik moet nu echt weer ana het werk heb de andere te lang laten wachten'' zei ik en gaf der snel een kus om met Bee mee de DJ te spelen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
I kbleef maar door gaan en door gaan tot me keek zeer deed en me hoofd licht werd. HEt zuigen was dus niet zo goed idee geweest. Ik lied hem uit me mond glijden en haalde even diep adem voor een tweede poging. voorzichtig plaatste ik hem terug in me mond voor ronde twee. Ik ging hem hoe dna ook latne komen!.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lay:
ik glimlachte ''yeah'' zei ik en haalde me hand door me haren heen. ''sorry kinda busy'' zuchte ik nog steeds inet op me gemak voelend ze had gelijk dit was awkard. Maar ik was een beetje de redne vergeten waarom ik niet meer met haar praatte. (en dat meen ik XD)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ze draaide me hoofd terug. en gooi er bijna een drankje in. Ik lsikte en pakte het aan om te drinekn. ze kwma steeds closer. Ik zette me handen op haar heupen en drukte haar verder naar achteren ';moet even naar de wc'' zei ik en draaide me weg van der. Ik vluchte letterlijk weg. Niet omdat ik op liam leek ,aar meer voor me hoofd. het deed zeer.


Laatst aangepast door Evilian op vr sep 18 2015, 15:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 15:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
minako
ik slies zachtjes in zijn nek toen ik zachtjes moest lachen. die delays van lay werden gewoon te schattig. 'nu je je optreden enzo hebt gehad, misschien... kunnen we eens een keertje naar de film of naar een game hall?' vroeg ik en swiepte snel door me ponny heen met mijn vingers. (wmahahahahhahah alleen maar beter)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik stompelde achter jay aan en gaf hem een back hug. 'doe je best huny~' fluisterde ik en kuste hem zachtjes in zijn nek. daarna lied ik hem los en keek om me heen. naar een gozer die stond te kijken. ja wat nou! dacht ik en blies me wangen naar hem op. meteen zocht ik naar rose. niet veel later had ik haar dan eindelijk gevonden. ze vertelde me haast alles over wat bee gedaan had enzo en toch had ik het gevoel dat ze iets voor me achter hield. 'awwwwhhhhh das zoo cutey!!! dus dus hij zij eicht dat je nu van hem bedn omg yeaaah.' gilde ik blij en knuffelde rose vrolijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
ik keek genietend doen hij eindelijk mijn hueipen vast pakte, maar dat veranderde al snel toen hij me van zig af hield. 'moet even naar de wc' zei hij. ik zuchte en rolde met me ogen. 'yea sure..' zei ik zachtjes meer geergerd. ik draaide me rug naar hem toe en liep op een elegand loopje van hem weg.

yu
ik spande me buik tering hard aan ik vriemelde aan de knop en plots viel ik de wc hokje in met lucy en al. ik schrok me het lazeres. misschien had ik niet moeten draaien. ik schoot wakker en stond op. ik kroop langs lucy heen en hees me broek op. shit shit shit wat doe ik. damn waar ben ik mee bezig. ik wilde weg lopen totdat ik iemand hoorde aan komen. ik pakte lucy en kroop het wc hokje weer in. het was hier zo knus. mijn broek hing op me knieen en me ondergoed was eerder een tendje dan een slaapzak. ik hield me adem in en sloot de deur dicht. de voetstappen van een meisje hoorde ik duudelijk. met grote angs oogjes keek ik voor me uit.


Laatst aangepast door Timeless op vr sep 18 2015, 15:31; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 15:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lay:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] gifje zegt genoeg over zijn reacite op het nek blazen.

Ik lachte zachtjes en kroop weer overeind. ''yeah sure'' zei ik en glimlacht ''but im going back on theusday''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
*party*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
*party*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

ik sjoackte door de gangen heen. ER ging zo veel door me hoofd heen. NA even lied ik me op een bankje vallen bij de wc (waar toevaling yu en lucy bezig zijn)
Ik trok me benen op. Was het nu maar makkelijk geweest om dingen te herrineren. Zodatn iet alleen me lichaam er voor koos maar ik ook wist waarom me lichaam door voor koos. Me hoofd bonkte ne kreeg zo veel zin in acholo en dr... Ne leo niet aan denkn gewoon niet!. Jiontjes kunnen toch geen kwaad? Ik sloeg me zelf voor me hoofd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
opeens waren we in een wc en maar goed ook. Want er kwamen meiden voetstappen binnen hoge hakjes en al. Ik deed snel de deur op slot. ooeh wat opwindend. Ik glimlachte zachtjes naar hem en voelde zijn dik tegen me aan trikken. Zou ik dat doen? (ff yu stangen huehe)

Ik frummelde mijn onderbroekje iets op zei en pakte Yu's dik beet ik beed me been omhoog voor zover het ging en begeleed zijn dik naar binnen toe. Het ging allemaal zo stroef en strak door e houding
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 15:48

yu
ik was zo in shok dat er een meisje binnen was dat ik niet op lette wat lucy deed. totdat ik iets voelde wat niet op zijn plek zat. ik hield me adem in en stapte naar achteren gelijk knalde ik met ene klap tegen het shot aan van deze smalle wc hok. ik voelde me net een klein jogie die het liefst weg wilde rennen. de stemmen van de leider gierde door me hoofd heen. de hele wc hokje leek verandert te zijn. in een rondom rage bui duwde ik lucy tegen de muur aan en drukte me dik naar binnen toe. mijn lichaam trilde en mijn ogen zagen er dof uit. ik knarste op me tanden en zweeg diep. ik maakte korte slaagjes zoals ik ook deed bij olivia of eigenlijk in mijn ogen weer her beleefde met olivia.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
minako
ik barste lichtjes in een meiden giegel uit toen lay zo schattig deed. speels blies ik nog een keer. omg dit was gewoon te leuk. na even stopte ik en pakte ik me buik vast van het giegelen. ik pakte lay zijn hand vast. 'okee dat staat dan vast we gaan samen iets leuks doen.' zei ik speels en trok aan zijn hand. 'kom, niet de hele avond gaan lopen bank hangen! ik heb nog een dansje van je tegoed.' zei ik in het engels en trok lay van de bank af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
(tik ik in de trein)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
ik zat aan de bar en nam nog een shotje. mijn hoofd duizelde. okee wie was ookalweer de bob. dacht ik plots en pakte me hoofd vast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
ik sprak gezellig met mellanie. 'oeeeeeh yeah! mel ze gaan wisselen!' riep ik blij en wees richting bee. ik swaaide in de lucht en keek erg happy. ik hoopte zo dat hij weer hier heen kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 15:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
ineens veranderde allesaan yu zijn ogen zijn houden alle. Ik voelde hoe ik terug kwam te zitten tussen hem en de rand van het hokje. Zijn slagen waren pijnlijk ik beet op me lip. en kreunde zacht, i kdeed zo me best niet gek te worden. Dit was niet yu dit kon niet. Wat hij deed kon niet yu zijn. het begon steeds zeerder te doe nwaarschijnlijk omdat ik best wel bang geworden was. Maar ik ging dit niet toe geven!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lay:
ze bleef me pesten en ik porbeerder der te ontwijken. De jongens duwde me mee de dansvloer op. ik acccpeteeerde haar hand en ging met der dansne
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 16:15

yu
ik duwde hem er steets verder in terwijl ik in die vreselijke trans zat. het voelde zo strak, noue eigenlijk voelde ik zo veel dat ik niet meer weet wat het echte nou was. mijn buik begon steets meer samen te spannen. en mijn dik kreeg een extera boner groei door deze bewegingen wat ik al zo lang niet meer gedaan had, stiekem snakte me lichaam er naar terwijl mijn geest wijgerde. haar benen trok ik omhoog wijder uit elkaar zodat ze op mij moest leunen. mijn gehele heup raakte die van haar aan.
na eventjes heigde ik en begon langsaam te stoppen met bewegen. ik lied me tegen haar aan leunen en legde me voorhoofd op haar schouder. ik begon lichtjes in het japans te fluisteren terwijl ik steets meer moest snikken. ik duwrfde niet meer met me dik te bewegen laat staan er uit halen. ik lied haar benen langsaam los. een van mijn tranen belande in lucy haar nek. 'wat doe ik.' fluisterde ik mega zachtjes met ongeloof. heel mijn lichaam sjakete.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
minako
ik danste plezierig met hem, meer als een vriend dan me vriendje. als hij dichterbijer wilde moest hij dat zelf weten. ik lied me lichaam lekker bewegen en probeerde lay niet voorschut te zetten met rare dans moves. tenslotten was leo de danser hier en niet ik. 'do you enjoy the party, from jay?' vroeg ik

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 16:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
hij duwde hem er steeds verder in het deed zo zeer. De tranen stonde me in de ogen. Ik zette me nagels in zijn huid en begon steeds meer te piepen van de pijn. helemaal toen hij nog meer groeide. Ik zette me tanden in zijn nek om niet te gaan gillen van de pijn. Dit was yu niet! bleef ik tegen me zelf zeggen. Dit zou hij nooit doen!. Hij hees me benen verder omhoog zodat hij hard tegen me de rand van me baarmoeder aan knalde. HEt ergste kwam nog. toen hij stopte met bewegen en hem er volledig in lied zitten. Het rekte alles zo erg uit en het veolde zo pijnlijk aan.
me benen zakte weer waardoor alles nog strakkerkwam te staan. Ik tirlde met het ritme van yu mee. ik hoorde hem iets fluistere meer cerstond het niet.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
ik verdween de andere kant op naar achtere toe ik had iet te veel gedronken!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lay:
ik danste op gepast afstand. toen ze vroeg naar het feestje glimlachte ik en stak me duim op. ''als Jay het ogranizeerd is het altijd geweldig! en ben zo blij dat hij weer terug kom naar korea!' riep ik over de muziek heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Emptyvr sep 18 2015, 16:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
minako
'als Jay het ogranizeerd is het altijd geweldig! ' vertelde lay, 'dit zou me eerste en laatste feestje van hem zijn.' antwoorde ik en streelde even door me haar heen. 'en ben zo blij dat hij weer terug kom naar korea!' zei lay 'ja ik ook.' zei ik menend en glimlachte. jap ik was blij dat jay weer weg ging. door hem was lucy helemaal gehipnodiseerd. 'vond je het hier niet koud in vergeleken met Korea?' vroeg ik

yu
ik slikte pijnlijk. en ademde heel lastig. ik ging steets meer beseffen wat er echt om me heen was en dat luy voor me stond. ik zette me langsaam van lucy af en trok me dik half terug. mijn buik krampeerde. 'fak.' mompelde ik en kneep me ogen dicht. ik hield me adem in en probeerde niet te komen. gelukkig hield ik het nog optijd op. maar nu moest ik echt niet bewegen. 'w...wat heb ik gedaan.' vroeg ik nogmaals en kreeg het plots heel koud.


Laatst aangepast door Timeless op vr sep 18 2015, 16:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 24 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 24 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 33 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: