cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 34 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 11:01

Verpleegster:
Ik liep rond op het feest. Ik had zijn gevoel in me onder buik dat er dingen aan de gang waren die ik liever niet zag. Ik besloot om het met rust te laten. Om ook te genieten van het feestje was ik aan de bar gaan zien naast een blond meisje. Er kwam en westerse jongen naar der toe en noemde haar Lina. Ik lachte even. "Ik kreeg en hond die Lina heet.," lachte ik. Ik was al aardig aangeschoten. "En cliënt wilde dat hondje maar niet afstaan het was als een maat voor hem" grinnikte ik. Het glad voor me staarde me aan. 'Drink mij'riep hij zo wat. Ik pakt het op en bracht het naar de blonde meid. "Proost het Lina!. Proost op je naam hahaha.". Met teug gooide ik het drankje naar achteren.

Drake.
Ik had in tussen tijd al zo veel geraden dat ik aangeschoten raakte. Nou ja aangeschoten.. Zeer naar dronken. "Melanie haar oceaan blauwe ogen" hikte ik uiteindelijk. Ik lied me hoofd op de tafel vallen. Wat kon ik goed tegen drank. ,#not

Jay:
Ik trok haar me de dansvloer op. "Goed plan dat dansen" glimlachte ik verliefd. Ik legde me hand o der heupen en trok der dichter bij. "Why are you so damnt sexy" zei ik zachtjes. Helaas moest ik hier rekening houden met me imago. Aangezien er kei veel van bij liepen. Ik bleef me houding zo houden dat het ook en vriendschappelijke dans had kunnen zijn. Ook al welde ik dichter tegen der aan drukken en haar lichaam voelen. Ik kon het niet maken en wilde haar niet kwijtraken dat de haar van fans.

Abby:
Ik liep door de gangen op zoek naar handtekeningen en verse roddels. Eerst kwam ik langs twee straal bezopen Aziaten waar ik er een volgens mij vaker gezien had vroeger. E liep en rilling over me rug. Bah moest er niet aan denken die hier te zien. Want dan was zijn vriendin hier ook en wat had ik aan haar en hekel. Elk dingetje aan haar was gewoon walgelijk!!!. (Weet niet dat angel… Lina is of wel???).

Leo:
Ik besloot dat het tijd werd dat weer gingen zitten nadat ik yu van de grond genezen had. Hij gaf me en stoot en ik flikkers bijna om tegen Lina aan. Ik keel niet om of op. Ik lachte alles bij elkaar door yu. Dit was zo lang gelegen dat ik me zo' gelukkig' voelde. Alcohol en drugs bleven het leggen en gebroken gevoel in me haar en lichaam op vullen. Niet dat ik wist waar dat gevoel vandaan kwam. Maar ik haatte het door en door. Ik had yu met moeite bij een stel banken afgezet. We hadden vaak de vloer gezien ren mensen overlopen. En ging zelf nog wat drank halen. Bij de naar v vindt ik iets op over en hond die Lina heette ik lachte. Blijkbaar hebben meerdere mensen hun hond zgn rare naam gegeven... Met drank en al liep ik terug naar de tafel en plofte op de banken. "Man je moet zo echt naar huis!. Je bent echt te ver heen" lachte ik en prooste met me glas tegen de zijne "die nie laten vallen hen!".
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 11:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tayoni
ik lachte me stuk om hoe erg drake dronken raakte aan de shotjes die ik hem gaf. omdat hij thet telkens fout had. nu kwam hij met een nog leuker antwoord dan eerst. 'Mellanie haar oceaan blauwe ogen' hikte drake. ik barste in lachen uit. ik sloeg voor het eerst in mijn leven een arm over drake zijn rug en schouder heen, die op de tafel was gaan liggen met zijn hoofd. 'awwwh dat klinkt echt zo schattig, stiekem vind je haar harstike leuk.' plaagde ik. 'daar kan je nu niet meer onderuit draak~je.' lachte ik. 'zou ik het dan maar verklappen?' ik bewoog mijn mond dichter naar drake zijn oor toe. 'het is de vlinder die ze in haar haren heeft.' fluisterde ik en klopte al lachend op drake zijn rug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
plots kwam er een meisje naast me zitten die een drankje bestelde. 'lina?' hoorde ik iemand in de verte roepen. ik dacht eventjes dat de drank naar me hoofd was gestegen. langsaam draaide ik me toch maar om en zag een nederlands uit ziende jongen. awh had zo gehoop dat leo met me naar huis wilde. dan kan ik weer in zijn armen slapen en aan zijn leeuwtje zitten wacht nee lina je hebt niet meer met leo want hij is alles vergeten. terwijl je het eigenlijk volgens mij niet eens hebt uit gemaakt. ik schudde verward mijn hoofd en keek naar de jongen. ken ik jouw ergens van?' vroeg ik warrig en nam nog een slok van mijn drankje. de meid die naast me zat begon van alles uit ratelde waar ik geen touw aan vast kon knopen. ik keek enkel om en glimlachte. uit het niets tikte ze haar glas vol tegen die van mij aan en dronk het in een teug leeg. wouw ook hallo. dacht ik licht verbaast en richte me weer op de jongen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
*wreed Bee op, met huid en haar*

yu
in de gang was ik tegen een meisje an gelopen ze had heel erg lange staartjes en zover ik me kon herineren had ze iets weg van een fangirlsmurf, okee me hoofd begon nu echt rare dingen te doen en te denken. dromerig schudde ik me hoofd en zag leo voor me op de bank zitten. wacht wat zat ik op een bank? ooh het zal wel. het is temisnten lollig hier met leo. mmh volgens mij had die gozer een andere naam. 'Man je moet zo echt naar huis!. Je bent echt te ver heen' lachte de jongen die bij me zat op de bank en prooste met zijn glas tegen mijn bierglas aan. 'die nie laten vallen he!'
'Huna heeft de sleutels, ik heb de verkeerde broek aan.' lachte ik dronken in het japans. ik brabelde nog wat meer zinnen in het japans en half koreaans. toen ik zag dat hij me niet verstond schoot ik plots in de slappe lag. ik klopte op zijn schouder en gooide me bier achterover. met loot in me schoenen probeerde ik op te staan en wankelde al duizelig voor me uit. ik voelde me net een pingwing. ik botste tegen wat mensen op en draaide me om naar leo toe. 'LEO!' zei ik enkel en hief me legen glas in zijn richting. niet veel later vlikkerde ik onderuit en werd alles zo licht in me hoofd. dat het voelde alsof ik boven de grond zweefde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
jay trok mij de dans vloer op en legde zijn grote handen op mijn heupen. ik keek hem verlegen maar verlieft aan mijn armen legde ik over zijn schouders heen en volgde zijn dans bewegingen. 'Why are you so damn sexy'
'i dont know, maybe because i'm just sexy, and only for you and for no one else.' antwoorde ik met een glimlach. 'why are your hands so huge?' vroeg ik plezierig en keek hem met plagerige pret oogjes aan. ik had het ook andersom kunnen vragen maar dat zou een beetje te perfy over komen. waarschijnlijk zei mijn glimlach al genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 13:34

leo:
Net voor hij k.o. ging zijn hij me Nederlandse naam net of er één wereld open ging. Ik keek hem aan. Waarom noemt hij me zo... Eerst dat klopje al nu mij naam... Kende ik deze gaat kamer dan ik dacht. Waarom herinner ik me er geen zal van. Licht gefrustreerd naar me heersen toe ruimde ik yu op van de grond. Ja ruime want tillen ging hem niet worden ik sleepte hem terug naar de banken en lied hem op de grond liggen.

Jongen:
AH gelukkig ze herkent me niet meer beter. "Ben en oude vriend van Leo. Weer je waar hij is?"

Drake:
"Okey okey mijn buurt " snauwde ik om er onderuit te komen. Want blijkbaar had ik me zelf nog al hard verlult.... "Ik zie ik zie...." ik keek rond. "Rood.. En ziet het liever op de grond liggen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 14:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
*praat over disney met een happy face en knuffeld lucy*

yu
ik keek weer even op. alles draaide en draaide rond. ik pakte me hoofd vast en mompelde weer wat in het japans. langsaam sukkelde me ogen weer dicht en lied ik mijn hoofd weer op de vloer zakken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
jay trok mij de dans vloer op en legde zijn grote handen op mijn heupen. ik keek hem verlegen maar verlieft aan mijn armen legde ik over zijn schouders heen en volgde zijn dans bewegingen. 'Why are you so damn sexy'
'i dont know, maybe because i'm just sexy, and only for you and for no one else.' antwoorde ik met een glimlach. 'why are your hands so huge?' vroeg ik plezierig en keek hem met plagerige pret oogjes aan. ik had het ook andersom kunnen vragen maar dat zou een beetje te perfy over komen. waarschijnlijk zei mijn glimlach al genoeg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
'een oude vriend?' herhaalde ik hem. 'leo kende alleen meiden.' zei ik nors en dat was ook zo zover ik wist kende ik alleen laim dat zijn vroegere maatje was. verder geen andere jongens. ik stond op en deed dapper me borsten vooruit. 'hoezo?' vroeg ik door. ik ging recht voor hem staan en bekeek hem aandachtig. hij was eigenlijk best knap voor een maatje van leo. ik beed flirty op me lip en lied deze langsaam onder me tanden vandaan glijden. 'misschien kan ik je naar hem toe brengen?' zei ik elegand alsof ik echt wist waar hij was. zo moeilijk was het vinden van mijn leeuwtje toch niet? dacht ik.

ik keek rond en zag tot me ergenis allene maar asiaten. fak heb ik weer. okee leo was al neit zoon feestbeest. dat word de bank zoeken. moedigde ik mezelf aan en liep voor de jongen uit naar de banken toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tayoni
'rood en op de grond?' herhaalde ik drake zijn raatseltje. ik pakte me kin vast en dacht na terwijl ik om me heen keek. het eerste wat me op viel was een gozer die een meisje zowat op at zo erg zoende hij haar. damn okee dat wil ik ook. jaloers keek ik van hun weg. dat zou het vast niet zijn. kom op tay nu geen spontane bonder krijgen. 'eeeeh....' mompelde ik en keek verder me rondje af totdat ik weer bij drake aan kwam. ik pakte zijn nek vast en trok zijn kop naar me toe. 'jouw kapsel als het er af is geschoren want dan ben ik weer knapper dan jij en dan kijken er meer meiden naar me.' zei ik jaloers en plukte aan zijn rode geverfde haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 14:32

Jongen
Nice ze wist het echt niet. Das dan weer en voordeel. Ze stond op en forceerde haar boobs vooruit ik grijnst die mochten er wel zijn Jesus wat een lichaam. Hmm misschien moet ik haar maart eerst zien te nemen voor ik Leo overhaal terug te komen.. Want hij kon niet menen dat hij nu nuchter was. Ze liep voor me uit op zoek naar Leo. Ik bekeek haar lichaam nog is goed van achteren. "Hmmm. Kan ik jouw niet ergens anders mee verblijden.. Laat Leo maar zitten weer iets leukers" grijnsde ik. Ik maakte een sprintje om naast haar te komen. Ik sloeg me arm rond haar heen wat en geluk dat ik groter was dan haar en niet gedronken had. Het werd eens tijd dat ik ging genieten van de dingen waar Leo vroeger van genoot. Hij had tenminste alles wat zijn harte begeerde. Dus nu mocht ik wel even genieten.


Leo
Ik grijnsde naar yu die gewoon echt van de wereld was. Ik ging verder onder uit zien en genoot van alles.

Lucy:
Ow ja zij was er ook nog!!!

Drake:
Ik keek hem geïrriteerd aan. Toen begon ik te lachen. "Nee man!! En je blijf van me hart af!." das me enige telt. Ook al zeurde ik er altijd over!. "Shotje!!". Ik gaf hem en drankje aan. Daarna keek ik rond. De zal liep al leeg sommige fans kwamen van ver en de hotels zaten vol met kpoppers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 14:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
'Hmmm. Kan ik jouw niet ergens anders mee verblijden.. Laat Leo maar zitten weer iets leukers' hoorde ik zachtjs ik draaide me half naar hem om omdat ik hem niet zo goed verstond plots kwam hij naar me toe gerend en sloeg zijn armen rond mij heen. oeeh okee dit was erg knus. ik keek naar hem op en zag zijn gekleurde ogen. 'wat zei je?' vroeg ik zachtjes en zette een hand op zijn borstkast om een beetje afstand te bewaren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tayoni
'aaaaah kom op!! ik hou niet eens van rood....' mompelde ik balend en pakte het shotje uit zijn handen. ik gooide het achterover en lied het kleine glaasje op de tafel neer komen. 'ik weet wel wie ik liever in bed zie maar op de grond zou ik niet weten.' lulde ik aangeschoten van de vorige drankjes en stak onverwachts me vingertje in de lucht. 'aaaah ik weet het!!! een string!' zei ik zonder dat ik een vlouw benul had van wie die string moest zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 14:52

Lucy:

Ik knikte terwijl ik naar hem luisterde. Ik voelde me zo vertrouwt bij hem. Niet gezond meer. Ik kroop steeds dochter bij en zat nu bijna op schoot. Ik was mentaal er tot rust gekomen bij hem." Delle "zei ik zachtjes. " ik ben bang... Dat ik weer ziek woord ". Zei ik out of the blue. Ik net op me lip niet dat ik ging huilen

Jay:

Ik lachte mooi dat ze alleen knaap ging zijn voor mij!!. Toen ze velen waarom mijn handen zo groot waren lachte ik. " gene" antwoordde ik droog. Maart lachte al snel. "Om jouw te verwennen misschien!. Lachte ik flauw.

Drake:
Ik ging terug op tafel liggen en wees naar en perfect meisje voor tayoni. Ze had weldegelijk een rode string aan. " good jouw beurt " of ha ga je die string echt naar de grond brengen! ".

Jongen.
Ik pakte haar hand beet en trok der naar de gang. Het gebouw was groot en ik besloot naar de wc te gaan (zelfde als drie van Lucy en yu maar dan de jongens wc). " we gaan plezier hebben!. "Lachte ik terwijl ik der nu volledig in mijn macht mee trok. Bij de gedachte begon ik al opgesomd te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 15:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
zijn hand was echt te stevig. ik wilde mezelf van hem los trekken maar dat lukte me niet. zijn passen waren zo snel dat ik hem amper kon bij houden. hij trok me mee de gang op. licht in paniek keek ik om me heen. het enigste wat ik duidelijk kon herkennen was het tekentje van de wc deur. 'daag weet je wel hoe ranzig de jongens wc zijn....' momeplde ik serieus en keek hem aan met een bitchy face. 'daar ga ik echt niet in hoor.' zei ik tegen stribbelend. 'heb je geen fancy vip kamer?' vroeg ik denkend dat hij ook een van de idolen was die voor jay zijn verjaardag waren gekomen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tayoni
ik maakte een vreugde dansje. 'whoohoo!' juigde ik blij. 'good jouw beurt of ha ga je die string echt naar de grond brengen!' vroeg drake. ik trok een wenkbrouw op. 'wat denk jij nou. natuurlijk ga ik dat doen. maar alleen als jij de kleur van mellanies lingerie kan raden.' grijnste ik als een sort van tweede raadsel voor drake. ik pakte een drankje en hield hem al voor zijn neus. mijn blik staarde naar jay en mellanie damn waarom heeft iedereen hier een meisje!!! ik wil ook plezier en en en en en.... ja en dat! dacht ik teleur gesteld. krijg ik ooit een kans dat ik effe een keertje hard met lola kan neuken? vroeg ik mezelf af. 'en weet je het al?' vroeg ik aan drake en wenkte een perfy blik naar mijn draken vriendje

yu
ik rolde half om en voelde dat ik aan het kokhalsen was. geen seconde later voelde mijn keel heel scraal en beschadigt aan van het zure braaksel dat nu op de grond lag. 'ah fuuk.' kreunde ik en probeerde de bank op te klimmen nadat ik me mond had af geveegt en de rest had uit getuft. ik klom half over yd heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
'daar heb je niet heel lang meer de tijd voor.' fluisterde ik en glimlachte plezierig. ik was zelf verbaast over me eigen woorden. had ik dit nou echt gezegt?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 15:18

Jongen:
"Wat denk je nou dat jij de plek mag uit kiezen.." lachte ik. Ze maakte het alleen maar lekker op deze manier.
Ik trok haar gewoon mee. Mijn grip rond haar magere pols begonnen al rode striemen achter te laten. Haar gedrag maakte het alleen maar leuker om te doen. Bij een steel Berlage wcs aangekomen gooide ik haar naar binnen. Hier kwam echt geen hond. Meer ook omdat er defect op de deur stond. Ik drie haar ruig tegen de muur aan. "Eindelijk ga ik is merken waar Leo zo verliefd op was. Me was zijn engel. En enige reden dat hij vaak nee zei tegen drugs..". Ik lief me hand over haar prefect lichaam glijden tot ze op haar borst eindigde. " nu ga ik is voelen hoe geweldig zijn engeltje is!. Met en hand pakte ik haar beide handen beet en trok ze boven haar hoofd. "Oh nu had i zijn hoofd wel eens willen zien.. Jouw tussen mij en de muur genieten van je lichaam.". Ik lied me hand die met herleid haar borst masseerde naar bende zaken. " zien hoe hopeloos je nu bent!!. " ik grijnsde nemen en lied me hand in haar broekje glijden. "Ik vind het leuk om hem in pijn te zien, weetje waarom". Ik zette me tanden in haar nek terwijl ik me hand tussen haar benen forceerde. " urg.." gromde ik. Met me voeten en brengen duwde ik haar benen uit elkaar zodat ik er beter bij kon.

Leo
Zit gewoon nog op de bank.' Yu.. Waar is je mobiel?.".


Jay
"Fuu dat is waar. Moet je cannabis met me mee gaan en je mobiel uit zetten." glimlachte ik en beetje zuur door wat er met in de kleed kamers gebeurd was. Ik lied der los wilde je wat drinken

Drake.
Ik keek naar Jay en Melanie en de gaat voelde op. Toen ik zijn vraag hoorde lachte ik even maar de verdween snel. "Licht blauw. Zei ik vragend en dacht terug aan haar oprteden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 16:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Ziek?' Herhaalde ik haar vragend en verward. Oh ja haar moeder had eens verteld over waarom ze nu zoon kort haar had. 'Waarom ga je dan niet naar de dokter? Hij weet het beter dan je eigen gevoel?' Vertelde ik en wilde haar bijna een kus op haar wang geven. Ik had te lang niet meer zo met een meisy gezegen maar dit was Lucy en ik kon haar echt niet krijgen. Dat zou yu me nooit vergeven haar kond op mijn kruis voelen was het beste wat ik kon krijgen en ook het gemeenste. Ik wilde zo graag een boner maar dat lukte gewoon niet met die pillen van me. Misschien was het ook wel beter dat ik nu geen boner kreeg van Lucy, tenslotten had yu iets pijnlijks met haar gedaan. Ik legde me kin op haar schouder en drukte net met voorhoofd tegen haar wang aan. Mijn armen lagen losjes en toch stevig om Lucy heen. 'Ik wil best met je mee gaan. Ik kom zo vaak bij de dokter.' Stelde ik voor.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Zijn vraag viel als een delay bij me binnen. Ik rolde er een paar Japanse worden uit en ging tegen hem aan zitten. Ik graaide in me broekzak en toverde mijn mobieltje tevoorschijn.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Ik kuste en lebberde bee helemaal onder. Hij had echt een lekkere boner die telkens tegen mij aan zat te drukken. Speels drukte ik met mijn heupen opgewonden tegen zijn bijtje aan. Ik wilde bee echt zo graag naakt hebben. Verlieft pakte ik zijn hand beed en trok hem van de bank af. Ik nam hem aan mijn hand en kwam een meisje tegen met mega lange blauwe staartjes in. Het kon me even niet schelen wie ons zagen ik moest en zou bee zijn dik nogmaals voelen. Ik opende een deurtje en nam bee al zoenend mee naar binnen een rustig kamertje in. daar zette ik hem tegen de muur aan en begon wat aan zijn riem en broek te prutsen. Ik klom rond bee heen, deed mijn ondergoed en rokje opzij terwijl ik ondertussen een beetje met zijn dik speelde, vlug daarna deed ik er een condoompje om heen en begeleide zijn mannelijkheid naar binnen toe. Zachtjes begon ik te kreunen toen ik hem er in voelde glijden. ik lied bee een beetje los in wat hij wilde doen. Zachtjes en on gecontroleerd begon ik op en neer te bewegen zover dat me lukte in deze rare staande houding.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'En wat nou als er een belangrijk iemand belt?' Vroeg ik me af en kwam iets closer tegen Jay aan dansen. Per ongelijk kwam ik tegen zijn kruis aan. Ik schrok van mezelf en stapte naar achteren maar werd weer terug geveerd door iemand die achter me stond. 'Sorry.' Zei ik zachtjes toen ik merkte dat ik tegen die persoon was op gebotst. Jay lied me los en vroeg of ik wat te drinken wilde. 'Mmh, licht er aan wat?' Vroeg ik zachtjes. Beetje gespannen keek ik om me heen. Rose zat op de bank met bee nou eerder aan elkaar gekleefd. Yuli stond tussen twee jongens in te dansen en eam eam was met een groepje meiden gaan praten. Die girls had ik ook gezien bij een optreden misschien wisselde ze wat ideeën uit? Enkel alleen angel was niet te vinden. De bar kruk waar ze op zat was leeg. Hopelijk ging alles goed met haar. Ik pakte jays hand vast het arm bandje die ik van hem gekregen had droeg ik nog elke dag. Om jays pols merkte ik iets opmerkelijke op. Ik trok zijn hand omhoog en keek er naar. 'Oh een nieuwe? Wat een stoere!' Zei ik en bekeek het gevlochten bandje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'En hoe weet je dat zo zeker?'
Drake klonk best overtuigt toen hij dat antwoord gaf. 'Heb je bewijs? Een foto of het slipje zelf?' Bij het laatste grijnsde ik purfy. van af hier kon ik zelf niet zien wat voor kleur ze had. En al helemaal niet met die grote handen van Jay die er half op lagen. Als ik Jay was had ik haar al lang naar bed begeleid en ontsnapt weg van het feestje. Maar als ik drake moest zijn dan had ik Jay al lang op zijn smoel geslagen met die kungfoo skills van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 17:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
'Wat denk je nou dat jij de plek mag uit kiezen...'
'dat is wel zo aardig!' snouwde ik terug. de jongen trok me gewoon mee mijn pols begon nu echt pijn te doen. ik werd het toilet in geduwt vervolgens voelde ik twee handen en een lichama me tegen me aan. mijn rug kwam met een klap tegen de muur. eventjes snakte ik naar adem. 'Eindelijk ga ik is merken waar Leo zo verliefd op was. Me was zijn engel. En enige reden dat hij vaak nee zei tegen drugs..' vertelde de jongen met een door denkende grijns. ik draaide me hoofd van hem af en probeerde hem van me af te duwen. 'leo bleef ook van de druks af omdat het je leven kapot maakt en niet alleen dat van je zelf ook van de mensen om je heen.' zei ik dierekt terug en keek streng naar de jongenman. 'hoe heet je ijgenlijk? wil wel weten wie de vader word.' zei ik bang makend en gromde lichtjes met mijn bitchy face. de jongen lid zijn verzorgde handen over mijn lichaam glijden en begon mijn boobs te betasten. de jongen was duidelijk uit op sex. op dit soort momenten kon ik maar een ding doen en dat was het gewoon op hem in gaan en vlink ontspannen anders ging het alleen maar meer pijn doen. dat wist ik wel van die twee rape acties van eric. heel even kwam het gevoel weer omhoog toen ik mijn kintje aan het verliezen was. dat was echt akelig. een moment die ik liever nooit meer wilde mee maken. 'nu ga ik is voelen hoe geweldig zijn engeltje is!' vertelde de jongen en trok mijn handen omhoog. urgh okee dit wilde ik dus echt niet!! ik probeerde me weer te verzetten en me armen naar beneden te krijgen maar op dat moment zette hij me nog meer klem. tenslottten kon hij met een hand bijden polsen vast houden zonder dat ik ook maar een kans kreeg om weg te glippen. 'Oh nu had i zijn hoofd wel eens willen zien.. Jouw tussen mij en de muur genieten van je lichaam.' zei de jongen ik keek hem aan met een gemene blik. 'dat zou je dan zwaar te leur stellen want denk niet dat hij nog ooit hier heen komt om dit te gaan bekijken.' zei ik bitchy. zijn andere hand gleed verder naar beneden van mijn borsten naar mijn broekje. zijn vingers vriemelde tussen me benen in ik sloot me benen dicht tegen elkaar aan zodat hij niet echt er in kon komen. Ik vind het leuk om hem in pijn te zien, weetje waarom?' vroeg de jongen en begon in me nek te bijten. ik pakte een paar stukjes haar vast en begon er aan te trekken de alcehol lied me gelukkig wat meer ontspannen anders was ik echt gek geworden. 'waarom dan?' vroeg ik met een hoge adem. helaas werkte dat trucje met die benen dicht bij elkaar maar van korte deur. de jongen duwde met zijn benen mijn voeten uit elkaar kort daarna voelde ik hoe zijn vingers de ingang zochten. ik kroop ietjes omhoog maar zag gelijk voor me hoe het was toen ik weer naar beneden gleed toen eric me voor de eerste keer gereapt had. nou eigenlijk neit echt gereapt ten eerste deed ik het zelfs vrijwillig totdat leo binnen kwam op dat moment.

beetje duf van de drank lied ik me lichaam slapjes worden en me armen ook. ik probeerde maar te genieten alleen die tanden mochten minder. zachtjes beed ik hem terug in zijn hals. de vinger van de jongen had de goede ingang gevonden en maseerde me van binnen. ik lied hem zijn gang gaan en slaakte ene zacht beheerst kreuntje toen hij op een eigenlijk best wel lekker plekje zat. de jongen deed plots iets anders. waardoor me spieren zich eventjes aan spande. ik kneep geschrokken me ogen dicht. en gaf weer een kreuntje alleen dit keer iets pijnlijker.

flashback
het was donker en het beetje licht wat binnendrong deed de kamer waar we in zaten lichtjes schemeren. twee sterke armen lagen om me heen en knuffelde me liefjes net alsof ze me beschermde. ik keek dromerig voor me uit en was licht verward van wat ik toenet mee gemaakt had. mijn hoofd voelde licht, zwaar duizelig, dronken en slaperig aan. de binnenkand van mijn ellebook deed best zeer en steekte. voor me zat een jongen op de stoel vast gebonden met een stoffe doek vast gebonden om zijn hoofd heen waar op hij kon bijten en niet mee kon praten enkel mee kon schreeuwen. aan de binnenkant van me buik voelde ik licht geschop. bij dat gevoel glimlachte ik eventjes. Het enigste waar ik momenteel even van genoot waren de voetjes van mijn babytje.

'rustig maar engeltje, nu voel je hoe het is om even lekker rustig te zijn en geen zorgen meer te hebben in je gedachte. dat spul doet echt zoveel beter met je lichaam en gedachtens.' hoorde ik een stem vertellen net alsof het me moest kalmeren. zijn hand streelde over me lichaam heen en aaide twee rondjes op mijn buikje vervolgens kroop het naar mijn broek en maakte de knoopjes los. beheerst en zachtjes deed de jongen mijn broek uit. 'zal ik je even maseren en verwennen. heb je wel verdient na al dat vreselijks wat hij je aan heeft gedaan.' vertelde de stem verder op ene lieve vriendelijke toon. ik kon niet veel doen dan enkel naar de jongen staren die vast gebonden zat in de stoel zoon 3 meter voor ons. de jongen lied me eventjes los. achter me hoorde ik wat neer vallen het was duidelijk iets van stof wat op de houte vochtige vloer terecht kwam. twee stevige handen kropen weer rond me heen en ruste zachtjes op mijn buik. de jongen klede me liefjes uit, besaaide me ondertussen met kusjes en plante zijn dik tussen mijn benen in. niet dat hij er in zat. ik wilde iets doen me om draaiden en zoveel zeggen maar mijn lichaam was veelste slap en te zwak, te suf en moe. de jongen pakte me wat steviger vast en maakte en actief geluid alsof hij plots een heftige beweging maakte. zijn dik schoof in me lichaam, en bewoog hard snel en ruw in me totdat het telkens tegne iets aan drukte. pijn voelde ik niet. ik stond er enkel als een zombie bij gevangen in zijn gespierde armen. de jongen voor me keek voor zig uit met een blik vol ongeloof. hij gromde kruende en maakte wat neurveus geluid. net alsof hij los wilde.

'auwh.' wist ik zachtjes uit te piepten toen het me echt te lang en te ver door ging. ik drukte me nagels in zijn handen die op mijn buik lagen. verward rolde ik met me ogen snaktend naar iets waarvan ik zelf niet wist wat het was. en toch vocht me lichaam als een soort van verlaving. weer slaakte ik een kreun. de jongen die achter me stond en zijn dik in me bleef poeren begon steets ruwere en diepere slagen te nemen. ik krapte hem haast open en kreeg lichtjes bewust zijnde van wat er nou eigenlijk gaande was. al snel begon ik in paniek te raken en ademde sneller dan normaal. herhaaldelijk kreunde en piepte ik en probeerde los te komen uit zijn stevige armen. een paar pijn schuiten staken door me buik en lichaam heen vooral bij me baarmoeder. ik haalde me elleboog naar achteren toe en sloeg hem hier mee in zijn buik. de jognen achter me gromde even boos en gaf me een geweldadige duw. ik viel om en knalde vol tegen een kast aan die in de kamer stond. ik lied me op de grond neer zakken en kroop bij hem vandaan, al trillend probeerde ik me buik te beschermen met bijden handen. de jongen die naakt wasgaf de jongen voor zig een trap vol tegen zijn kruis aan. steets meer begon ik me te realiseren hoe bang ik was. ik kroop steets meer in elkaar en kreunde. de voer was echt koud en vochtig. 'laat hem met rust!' gilde ik bang in de hoop dat ze stopte met het trappen en slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 18:52

Jongen:
Ze vroeg me naam. En te dreigen met zwangerschap. Nep bang keek ik der aan. Heel even maar want ik begon hard te lachen. "Net of jij een kind kan onderhouden !!!" lachte ik. "Je kan het niet eens in leven houden!" van het leven liep en er bijna tranen over me wang. "Now back too work.

Groen ze zachtjes kreunde wond me dat zo erg op?" oh you like that.. Little whore you are!!". Zonder pardon drukte ik mijn dik naar binnen en begaan haar die te nemen. "Oh ze strak!" kreunde ik. Terwijl ik haar met steeds met kracht nam.

Leo:
"Dank. " ik pakte zijn mobiel en belde me oom. Dat was het enige nummer dat ik wist. Want hey! Hij was en taxi chauffeur. "Yo... Kan jij iemand thuis brengen?" ik hoorde geroezemoes op de achter. "Heb je weer gedronken?" vroeg een stem aan de andere kant. "Het is niet voor mij. Maar een maat van me" een overdreven zicht klonk door de telefoon. "App me de gegevens.." zei hij. "Dank" ik hing op. "Yu blijf ik ga dele zoeken je moet naar huis".

Mede mee handen in mee zakken slofte ik door het gebouw hen. Waarom had ik niet gevraagd waar hij was.. Nee wacht.. Waar was ik?. Ik liep nog even. Met mee hand in mee nek dacht ik na. Eigenlijk dacht ik elke seconde van de dag aan wie die blond meid was. Het gevoel dat ze mee gaf was zo dubbel. Me hoofd duizelde. Misschien wat water. Een zoals geroepen zag hij een wc. Ik lachte even. In welke film was dat nog meer zo. Harry Potter of zo. Ik liep naar binnen tour. Blijkbaar stoorde ik wat mensje in het bedrijven van de liefde. Bah zo staand lijk me niks man. Ik naam een slokt water en gooide water tegen mee gezicht om mee op te frissen. Ik kerk nog een keer op.. Wacht is wilde door meid dit wel?.

Drake
Ik haalde mee schouders op." alles is toch blauw bij der "gromde ik." nu neuk dat meisje.. Zodat i naar buiten kan!"zei ik een stond op. Hah!! Waar een voordeel volledige controle over je lichaam hebben!. Ik liep naar de deur. Mr hoofd voelde zo raar aan. Maar mr lichaam d deed normaal. Misschien moet ik toch dankbaar zijn voor de trainingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 19:14

Angel
Die woorden drongen pijnlijk naar binnen net als zijn Dick die zig in me plante. 'Auwh.' Kreunen ik en een traan liep over me wang heen. Noet van de reapings pijn maar van het terug denken aan hoe ik me eigen baby verloren was. Alleen die gedachte zelf was al onverdraaglijk.  'Laat me los lul!' Gilde ik harder en probeerde me te verzetten. Ik had geen zin meer in geneuk nu hij zo over me baby begon te praten dat het mijn schuld zou zijn. Ook al zei hij het niet op die manier. Het voelde wel zo. Ik opende me ogen en zag tot me verbazing Leo. 'Leo~' piepte ik op gelucht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle
'Ziek?' Herhaalde ik haar vragend en verward. Oh ja haar moeder had eens verteld over waarom ze nu zoon kort haar had. 'Waarom ga je dan niet naar de dokter? Hij weet het beter dan je eigen gevoel?' Vertelde ik en wilde haar bijna een kus op haar wang geven. Ik had te lang niet meer zo met een meisy gezegen maar dit was Lucy en ik kon haar echt niet krijgen. Dat zou yu me nooit vergeven haar kond op mijn kruis voelen was het beste wat ik kon krijgen en ook het gemeenste. Ik wilde zo graag een boner maar dat lukte gewoon niet met die pillen van me. Misschien was het ook wel beter dat ik nu geen boner kreeg van Lucy, tenslotten had yu iets pijnlijks met haar gedaan. Ik legde me kin op haar schouder en drukte net met voorhoofd tegen haar wang aan. Mijn armen lagen losjes en toch stevig om Lucy heen. 'Ik wil best met je mee gaan. Ik kom zo vaak bij de dokter.' Stelde ik voor.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
'En wat nou als er een belangrijk iemand belt?' Vroeg ik me af en kwam iets closer tegen Jay aan dansen. Per ongelijk kwam ik tegen zijn kruis aan. Ik schrok van mezelf en stapte naar achteren maar werd weer terug geveerd door iemand die achter me stond. 'Sorry.' Zei ik zachtjes toen ik merkte dat ik tegen die persoon was op gebotst. Jay lied me los en vroeg of ik wat te drinken wilde. 'Mmh, licht er aan wat?' Vroeg ik zachtjes. Beetje gespannen keek ik om me heen. Rose zat op de bank met bee nou eerder aan elkaar gekleefd. Yuli stond tussen twee jongens in te dansen en eam eam was met een groepje meiden gaan praten. Die girls had ik ook gezien bij een optreden misschien wisselde ze wat ideeën uit? Enkel alleen angel was niet te vinden. De bar kruk waar ze op zat was leeg. Hopelijk ging alles goed met haar. Ik pakte jays hand vast het arm bandje die ik van hem gekregen had droeg ik nog elke dag. Om jays pols merkte ik iets opmerkelijke op. Ik trok zijn hand omhoog en keek er naar. 'Oh een nieuwe? Wat een stoere!' Zei ik en bekeek het gevlochten bandje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tayoni
alles is toch blauw bij der.' gromde drake. ik stak me vinger op voor zijn neus. 'fout! weet je eigenlijk wel haar lievelings kleur hahah ohh damn zo zielig. draakje jij moet echt minder kijken en meer doen.' lachte ik en keek toe hoe drake op stond en weg aan het lopen was. ik keek hem even na totdat hij uit het zicht was. daarna sotn ik op en vrijgezelde het meisje met de rode string.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
ik keek naar riven zijn gezicht. hij was echt zo veel ouder dan vroeger dat was best logings maar na al die tijd heb ik eigenlijk nog nooit zo lang naar hem zitten kijken. mijn hoofd en lichaam voelde moe aan, mijn maag kriebelde op zoon rare manier dat ik het niet kon beschrijven. mijn oren wilde zo graag nog een stem geluid van riven op vangen. 'mis je zo.' fluisterde ik en sloot langsaam me ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
Ik kuste en lebberde bee helemaal onder. Hij had echt een lekkere boner die telkens tegen mij aan zat te drukken. Speels drukte ik met mijn heupen opgewonden tegen zijn bijtje aan. Ik wilde bee echt zo graag naakt hebben. Verlieft pakte ik zijn hand beed en trok hem van de bank af. Ik nam hem aan mijn hand en kwam een meisje tegen met mega lange blauwe staartjes in. Het kon me even niet schelen wie ons zagen ik moest en zou bee zijn dik nogmaals voelen. Ik opende een deurtje en nam bee al zoenend mee naar binnen een rustig kamertje in. daar zette ik hem tegen de muur aan en begon wat aan zijn riem en broek te prutsen. Ik klom rond bee heen, deed mijn ondergoed en rokje opzij terwijl ik ondertussen een beetje met zijn dik speelde, vlug daarna deed ik er een condoompje om heen en begeleide zijn mannelijkheid naar binnen toe. Zachtjes begon ik te kreunen toen ik hem er in voelde glijden. ik lied bee een beetje los in wat hij wilde doen. Zachtjes en on gecontroleerd begon ik op en neer te bewegen zover dat me lukte in deze rare staande houding.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
minako
*houd lay gezeldschap en babbelen gezellig samen.


Laatst aangepast door Timeless op vr sep 25 2015, 20:02; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 20:01

Leo:

Okry de meid wilde het niet. Want anders zou ze dat niet zeggen. Toen ze mr naam zei besefte ik dat het Angelina was. Iets in mee voelde op. Ik was al dronken maar haar zo zien maakte mee blindelings woede. Dit was niet wat k normaal zou doen. Maar ik greep de jongen net een trok hem naar achteren met een klap belandde de jongen op de grond. Voor het eerst in mr leven trapte ik hard in zijn kruis niet 1 keer maar vele keren achter elkaar. Na even Hees ik de jongen via de muur omhoog. "Blijf met je gore lijf van Angelina af. " siste ik in blinden woede. Ik gaf een harde klap tegen zijn kaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Emptyvr sep 25 2015, 20:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
ik schrok van leos reactie zelfs ik had hem nog nooit zo op deze manier gezien. heel eventjes dacht ik dat hij zig alles weer hernerde. op het moment dat leo herhaaldelijk op de jongen zijn rkuis trapte trok ik me kleding recht en wreef pijnlijk over mijn pols heen. er warne lichte rode striemen op te zien. toen leo nogsteets aan het in rammen was stapte ik naar hem toe en pakte leos arm beed. 'leeoo leoo!! stop!' riep ik en hugde hem half van achteren. mijn gevoel was nogsteets bij de worden die de jongen uit had gelachen. ik kon niet eens voor me eigen kindje zorgen. verdrietig barste ik in huilen uit en klamde me vast aan leos zijn lichaam. 'leo, het spijd me zo.' fluisterde ik huilend over dat ik zijn kindje was kwijd geraakt vroeger. ik trok leo bij de jongen vandaan de wc uit en drukte me tegen zijn lichaam aan terwijl we in de gang stonden. mijn gezicht had ik in zijn borstkast gedrukt. mijn vrouwelijkheid deed pijn. net als mijn hart en buik.

toen ik een beetje was uit gehuild pakte ik zijn hand en trok hem mee de dreamers kamer in die vlak bij was amper 1 deur verder. mijn tranen liepen nogsteets over me wangen heen. met licht trillende handen pakte ik een medichijn doosje van het bijzet tafeltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 26 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 26 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 34 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: