cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 41, 42, 43
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 43 Emptyvr nov 13 2015, 09:05

Drake:
Niemand g ha ad eerst aandacht op setto die vroeg of we konden gaan staan. Mokkend stond ik op een hief me glas op setto zun Wensen voor ons. Aan het eind deed ik gewoon mee het de proost. Hierna zocht iedereen zijn eigen weg. Vele gingen maar sommige bleven wat langer. Ik ging zo snel mogelijk weg. Leo zette mee thuis af waar ik in bed viel een zo in slaap was. Een dag lopen van school naar mijn huis was te vermoeiend. Als plume er nog was deed hij een grommerige poging tot haar weg te krijgen maar niet al te veel kracht want het maakte hem op dat moment niet veel uit

Leo:
Ik was zo in aandacht met het meisje naast me dat ik niet door had dat setto aan het spreken was. Pas toen Drake op stond besefte ik dat we moeten luisteren. Ik vind het indrukwekkende hoe setto in elkaar zat. Hij was echt het tegenovergestelde van mij op gevoed. Stond oogde het daar setto geen ervaring had met mede student maar als het gaat over netheid respect een daar soort dingen konden wij juist van hem leren.

Ik besloot de eerst groep mensen die naar huis wild thuis af te zetten waaronder Drake.

Toen ik zelf thuis gekomen was. Leo ik naar d stallen. Dit was iets wat ik mezelf nooit zal afleren. Het slapen bij snow.

Lucy
Yuli een ik waren zo aan het praten over bank sex, konten, lichamen dat we het pas laat door hadden dat setto wilde spreken. We stonden giechelend op een proosten mee. Bij het liefdes stukje kerk ik naar yu een glimlachte verliefd.

Ik ging als een van de la laatste weg. "Setto bedankt dit was echt geweldig!" zei i een schudde zijn hand heftig op en neer. "Tot de volgende keer
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 43 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 41, 42, 43
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? part 1
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: