cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 38 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptywo okt 07 2015, 11:48

Drake:
Weer laten een tijdje naar de sterren te kijken tot yu ineens op mr buik sloeg een bedacht te gaan sparre ik grijnste even.. Dit klap voelde ik goed. Verdomde blauwe buik! We stonden op een gingen klaar staan. Voor we beginnen grijnste ik gemeen. "Op warming! " zei ik flauw een bleef in verdediging een ontwijken van zijn acties zo erg dat ik begon steeds weg liep. Dit deed ik meer ook zij techniek te kijken een zelf mee spieren op te warmen.

Lucy:
(Komt nog weet even niks een jaar geplande kleding staat thuis op meer laptop xD)

Jay
(Kan o dit moment geen smut schrijven. Stage begeleiders kunnen mr lezen xD)

Leo:
Het paard was mee de bak ingegaan. Maar bleef angel uitdagen en daarna ook mij. Hij kwam in vol galop richting mij. Ik was misschien niet goed met gebruikt tussen mensen maar een paar was ik te slim af. De lichaamsgewicht taal van een paard was vaak helder een voorspelbaar. Ik stapte de bak uit een deed hem dicht. " Angelina ga de bak weer uit een sluit de deur zoals ik deed. " zei ik rustig aangezien ze dicht bij de andere poort was. Ik kerk het pad droog aan. " wat wil je nou. Denk je echt dat jr gaat winnen ". Zei ik tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptywo okt 07 2015, 15:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
ik deed wat leo vroeg en liep door het open hek heen en deed hem snel weer dicht. het paard zeus ging te keer en stormde weer recht op leo af. hij knalde een paar keer tegen het hek aan en stijgerde. vervolgens stond hij stil voor het hek recht tegen over leo. zelfs van af deze afstand hoorde ik zeus nug zwaar en boos zuchten door zijn neus gaten heen. 'goed gedaan angel' fluisterde ik lief en knuffelde mijn paard. 'zullen we je dan maar gaan op zadelen. en een stukje wandelen?' vroeg ik aan haar en nam me paard mee richting de stal waar ik mijn spullen had staan. ik deed de rij spullen op me paard en nam haar weer mee naar buiten. terwijl ik op mijn paard angel zat liep ik speels langs leo heen en tikte met mijn sweepje tegen de kond van leo aan. 'hihi.' gniffelde ik zachtjes en keek met een elegande hairflip om toen ik hem voorbij stapte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Drake bleef me ontwijken net alsof hij danste. Typisch wat me opa ook vaak deed. Tot mijn grootst ergernis aan toe, heb die oude man nooit kunnen raken. Ik bleef me best doen en zette niet meteen al me kracht in. Dat had ik wel geleerd van me opa. Uithoudingsvermogen was een van de belangrijkste dingen naast meditatie en geduld *kuche kuche* 'Whaaah!' Joelde ik en sloeg met iets meer kracht. 'Damn!! Had je bijna!!' Jammerde ik en probeerde nog een paar keer te rammen met af en toe een trapje. Langzamerhand begon ik iets meer te heigen. 'Dude, hoe lang ga je nog dansen?' Vroeg ik en wilde zijn voet onder hem vandaan vegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptydo okt 08 2015, 10:14

Drake:
" ik dans door tot jij breek! " zei ik flauw maar mee benen gingen zeer doen ik moest zulke rare bewegingen maken om bij hem vandaan te komen. Dat ik het overal ging voelen. " heb gister gehoord dat ik meer moest dansen! Dus dat doen we dan ook! " door dat ik praatte zag ik zijn voet niet aan komen. Ik slikte maar wist hem net maar ook met te ontwijken ik hijgde even van schrik. " WO close one!" lachte ik moeilijk. Na even sloeg ik terug uit of now where


Leo:
Ik moest Angelina maar is duidelijk maken dat ze nog steeds gewoon een kennis was. Want ik kende haar nog maar kort want ik werd een beetje kribbel van haar geflirt. Vond het maar niks. ( NOTE AAN LEO: wacht maar af jongen tot jr alles weer herinnerd!! Dan ga je spijt krijgen van deze afstand die je wilt bewaren!) ik probeerde haar te negeren een richtte mr op zeus. Ik had snow echt nodig als ik zeus iets aan wilde leren. Ik wachtte tot hij waar rustiger werd. Ik ging mee spullen verzamelen een klom op de rand van de bak. " zo zeus... Laten we is kijken wie de baas gaat zijn!! " ( denk aan spirit en klein krekel)

Jay:
Ze zat meteen weer aan meneer Dick. Ik lachte zachtjes. "Ja die moet je nu weer opnieuw zien wakker te krijgen want de zicht van mijn manager deed me niet goed!' glimlachte ik een trok haar boven op me
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptyvr okt 09 2015, 08:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
'Hahah, Awh die was zo dicht bij!' Juichte ik. Nu kwam drake zijn vuist aardig dicht bij ik spande mijn spieren aan en lied het tikje tegen me aan komen. 'Wat was dat?' Vroeg ik alsof er nul procent kracht achter zat. En gebaarde met me handen. Misschien was de techniek wel goed maar hij kon nog geen deukje in mij slaan. Rex begon te blaffen en rende op drake af hij greep zijn broekspijp vast en gromde terwijl hij er aan trok. 'Hey rexy. Het was niks hoor.' Zei ik kalm en keek al lachend naar mijn hondje. 'Hummmmgrrr!' Gromde hij terwijl hij met zijn kop heen en weer schudde. Nu was dit een mooie kans om drake eens terug te pakken op de goede manier. Ik haalde uit zoon ongeveer als drake deed misschien net anders omdat mijn techniek niet zo top was maar de power zat er wel vol in. Ik trok me elleboog naar achteren voor de inpakt. Met een vuist mepte ik naar voren toe richting zijn buik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Hihi, had hij zoon slecht nieuws dan?' Lachte ik zachtjes en lied zijn broek met rust. Jay trok mij boven op. Ik sloeg mijn armen rond hem heen en begon hem liefdevol te knuffelen. Me hoofd lied ik rusten op zijn borstkast terwijl ik naar zijn hart luisterde. 'Had je ooit gedacht eens zo met mij te liggen toen we nog niks hadden?' Fluisterde ik zachtjes en friemelde met mijn vingers in zijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptyvr okt 09 2015, 10:46

Drake:
Ik borst eigenlijk wel lagen om zijn reactie. Ja kracht was ver te zoeken had jaren niks meer gedaan!! Een dat wad ook de reden dat ik met yu wilde trainen. Maar ineens hing die gup aan me broek ik keek naar beneden een glimlachte. "Guppie dat is mijn broek.." zei ik flauw. Ik was bezig met rex waardoor ik niet door het dat de vuist van yu in volle vaart naar mijn al zwaar beschadigde buik ging. Ik had me buik niet aangespannen omdat mijn aandacht gewoon bij de guppie aan mijn broek was. Toen zijn vuist in mij buik belandde werd nr beeld wazig door de tranen. Ik begon te hoesten. Met mee hand voor me mond een de andere op me buik. Bleef ik in een hoesrt bui hangen

Jay:
"Ik had het werk gehoopt." bekende ik eerlijk. " ik vond je al leuk vanaf de eerste dag. Dus genoeg tijd om dat over te denken. " zei ik zuchtjes. Ik wreef over haar rug. " en nee geen slecht nieuws. Alleen dat Bee weer eens problemen heeft veroorzaakt. Maart het hij is bijna30 hij lost het naar zelf op. Nee ik vind mijn manager niet echt knap. Dus denk dat hij " ik wees beneden "zich maar al te graag wilde verstoppen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptyvr okt 09 2015, 18:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Drake kroop in elkaar en sloeg zijn armen rond zijn buik. 'Kijk dat is nou eens power!' Riep ik trots en had ten eerste niet eens door hoe erg het was. Rex had hem los gelaten en stond te kwispelen. Hij rende rondjes en pakte zijn stok. Vervolgens bracht hij die naar drake toe. Drake begon te hoesten en te hoesten. 'Hey?' Vroeg ik iets bezorgder. 'Gaat het wel?' Vroeg ik en stapte voorzichtig ietsjes dichter bij hem nog altijd bang dat dit een list was en hij me terug ging pakken. Ik legde me hand op zijn schouder en lachte zachtjes nog altijd trots dat ik hem echt geraakt had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik glimlachte toen hij zij dat hij me vanaf de eerste dag al leuk vond. Vlug gaf ik hem een kusje op zijn mond. Ik ging maar niet vertellen dat ik eerst een oogje had op drake. Dat zou een beetje raar over komen volgens mij, als je over andere jongens ging praten dat je hun eerst leuk of aantrekkelijk vond. Ik besloot maar om te zwijgen en lief te glimlachen. Jah vertelde dat bee zich weer in de problemen had gewerkt. 'Oh, wat heeft hij dit keer gedaan weer met drie meisjes naar bed geweest? Of dingen gesloopt?' Vroeg ik maar mijn gedachten bleven hangen bij het woordje dertig. 'Wist niet dat hij al zo oud was. Heb rose daar nooit over horen praten eerlijk gezegt.' Ik kroop wat omhoog en voelde de eerlijke grote handen van Jay op mijn rug. Ik legde me hoofd in het kuiltje, tussen Jay zijn nek en schouder in. 'Hoop zo dat hun twee gelukkig worden samen.' Fluisterde ik zachtjes. 'Maar dat word vast een hele obstakel voordat ze dat bereiken.'


Laatst aangepast door Timeless op vr okt 09 2015, 19:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptyvr okt 09 2015, 18:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
Ik knikte dat het wel ging maar toen ik me hand weg haalde zat het onder het bloed. snel deed ik hem terug voor me mond. Ik blef knikte het ging maar wat ik niet wist wat dat door de kracht van mij ademhaling de wond in me keel oopen gegaan was en ddoor de klap me buik best wel dood ging. NA evne zo gestaan te hebben rechte ik me rug. ''Yueah gaat'' zei ik en maakte me mond droog en probeerde me hand te verbergen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptyvr okt 09 2015, 19:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
'Weet je dat zeker?' Vroeg ik toen hij bleef hoesten en moeite had met opstaan. Ik lied zijn schouder los en stapte naar achteren. Even keek ik hem na en trok een wenkbrouw op. Rex kwispelde met een stok in zijn bek en begon te piepen. Ik bukte naar me rexy toe en zei met en vertroetelde stem: 'awh jij komt zo aan de beurt hoor rexy.' En pakte de stok beed en begon er speels aan te trekken tot dat hij los lied. 'Je ziet een beetje bleek, buddy.' Zei ik toen ik naar drake keek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
leo negeerde me spijtig genoeg, agh ik had rose tenslotten belooft dat ik niet al te veel zou showen. zachtjes beed ik op me lip. leo kreeg ik vroeg of laat nog wel eens te pakken. zolang hij maar niet de verkeerde kant weer op gaat zoals voorheen met die druks. wat ik wel wist is dat ik zeker nog ging wachten met kinderen totdat de dreamers een mee zouden stoppen of uit elkaar gingen. niet dat ik wil dat we uit elkaar gingen echt niet! ik had het veelste leuk met hun hoewel ik me erg als een bitch heb gedragen tegen de meiden vooral tegen mellanie. ik was gewoon bang dat ze de plek van mijn beste vriendin joyce zou in nemen en dat niet alleen ook mijn plek als lijder. voorheen was joyve de lijder van de groep want zij kon met iedereen overweg en was ook de mooiste. ik heb haar altijd al de mooiste van ons allemaal gevonden, nee de prachtigste van de wereld. ik hobbelde op mijn merrie verder en galopeerde een paar rondjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptyma okt 12 2015, 13:20

Drake:
Hij bleef vragen of het werk ging een in het begin bleef ik ontkennen dat ik dood going van de pijn. Bij de laatste keer dat hij het vroeg hees ik min shirt omhoog. Ik schrok me echt dat. Zo snel als ik kon trok ik hem weer naar beneden. Heel mee buik was paars... Er bleef een zware druk tegen aan duwen. Net of het steeds voller liep.. Damnt yu had wel heel zwaar geslagen.

Jay:
Ze praatte over Bee. Een vroeg wat er was ik haalde mee schouders op." Weer het niet precies het zou me niet verbazen als dat zo was. Maar deel eerder dat hij gewoon bosrijk veel gedronken heeft waardoor hij vanaf niet kan werken. " zei ik een moet best glimlachen toen ik haar gezicht zag. 'Daad niet zo oud! Ik ben ook al bijna midden 50" glimlachte ik. " maar ja hij wordt bijna 29 dus hij moet taks ook zijn dienstplicht nog doen. " zei ik terwijl ik haar stevig beet hield. " Rose en Bee ik hoop het ook. En heb Bee ook nog nooit zo gezien dus wie weet. Maar be is niet de makkelijkste als hij zich te erg aan 1 persoon bind woord hij gek. " zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptydi okt 13 2015, 21:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Ik keek even op van me hondje toen drake kort zijn shirt omhoog trok. Mijn ogen werden groter. 'Holy Fuuk!' Ik stond op en zat gelijk met
Me handen in me haren. 'Heb ik dat gedaan?!!' Gilde ik verbaast. Ik pakte zijn shirt beed en trok hem omhoog tot op zijn tepels. 'Fukkkinghel!! Oh Oh.... Jesus...' En zo bleef ik maar doorgaan. Ik taste op zijn buik met mijn vingertopjes. 'Damn.... Shit... Je... Je je, fuuuuuk.' Ik pakte met een hand me haren beed. 'Dadelijk kom ik weer in die gevangenis. Verdomme... Waarom ken ik me eigen fuuking kracht niet. Oooh shit...' Mompelde ik zorgwekkend. Heel even leek het wel alsof ik beelden terug zag van Olivia en haar verkrachting in de toiletten. Enkel was het niet Olivia die ik zag maar Lucy. 'Fuuk hallucineer ik nou ook al.' Zei ik zachtjes en strompelde achteruit het zand in. Rex bracht de stok naar me toe en prikte deze ik me buik. Hij lied de stok los en blafte een aantal keer. Vervolgens likte hij me af. Verwart raakte ik een beetje uit me trans en keek naar me hondje. 'Het buddy.' Fluisterde ik en knuffelde rex. Mijn blik viel weer op drake. 'Drake, ben bang dat je naar het ziekenhuis moet maatje. Het spijd me zo erg Fuuk die buik van jouw zo blauw.' Jammerde ik en tilde rex op terwijl ik probeerde op te staan. Ik voelde me zo schuldig over dat ik drake per se moest laten voelen hoe je echt kon slaan. 'Oh vak...' Bleef ik maar zeggen en kon het niet geloven.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik Giegelde over hoe Jay over bee sprak. 'Da's niet zo oud! Ik ben ook al bijna midden 50' glimlachte jay. 'maar ja hij wordt bijna 29 dus hij moet taks ook zijn dienstplicht nog doen.' Ik gaf hem een klein zetje tegen zijn borstkast aan. 'Noouuuw! Zo oud ben jij niet hoor!' Zei ik speels en trok een pruillipje 'nu voel ik me echt jong...' Piepte ik en keek hem met knipperende oogjes aan. 'Moet jij ook in zoon plichtdiens?' Vroeg ik een beetje verkeerd om. Ik speelde met me vinger rond zijn hart en over zijn litteken heen. Dat litteken was echt zoooo mega sexy! Zachtjes gaf ik Jay nog een kusje. 'Zie jouw nog niet echt voor me met milimeter kort geschoren hoofd en bodybuilder spieren. Hihi.'

Jay zei dat bee gek werd als hij te lang bij dezelfde was. 'Heet dat niet gewoon verliefdheid? Want dan lijd ik er ook onder namelijk.' Zei ik en trok een swoel gezicht. Me lippen drukte ik verlieft tegen Jay zijn mond aan. Heel even kon ik het niet laten om zachtjes in zijn dik te knijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 09:12

Drake:
Blijkbaar had yu het werk gezien want hij trok mijn shirt terug omhoog een koude windvlaag schoot lang mr buik heen. Maar niet alleen dat. Yu s wanhoop drong mijn hersens in. Ik had yu nog nooit gezien. Ik wilde helpen toen hij om viel. Maar het lukte niet ik kon hem niet vertellen dat het donderdag al gebeurd was. Dat het niet zijn schuld was. Want zodra ik mee mond open deed begon ik hoesten. "Yu!!" kreeg ook e meer moeite uit toen hij in elkaar zakte. Ik begon me hoofd te schudden. " yu. Don.. Donderdag. " bracht ik met zwaar hoesten uit wat waarschijnlijk onverstaanbaar was. Het kon aan mijn liggen naar volgens mij was yu echt bang nu. Een zo had ik hem nog nooit gezien. Rex zorgde er voor dat yu's o ogen tot rust kwamen. ' Drake, ben bang dat je naar het ziekenhuis moet maatje. Het spijd me zo erg Fuuk die buik van jouw zo blauw.' zei hij nu met iets meer rust. Weer schudde ik mee hoofd op beide dingen . yu hoefde geen sorry te zeggen,.. En ook niet het ziekenhuis!!.

Ik lied me in het zand zakken om op adem te komen. Toen ik na mijn idee gestopt was met hoesten kon ik eigenlijk praten. Kerk ik yu aan! " komt *haalt adem* door * adem* donderdag. Niet door jou " onder dat praten was met meer moeite dam ik verwacht had want me keel deed echt zeer. Ik legde me hand op me nek. "Geen ziekenhuis" schudde ik. Ik kan het niet betalen en ik haat het. Maar dat laatste zei ik niet.

Yidae
Ik had een ander paard gezadeld en op nieuw mijn touw te gepakt. Weer zullen eend zien werkte er vandaag braaf in zijn nieuwe stal bleef.. Maar het paard wilde de bak niet in wat zeus was. "Aaahs waar is snow als je hem nodig hebt!!!. " riep ik boos een bond het paard maar buiten de bak vast.. Ik was niet bang voor zeis echt niet.. Maart met een paard er bij was ik iets flexibeler. Zonder paard maar met mr touw sprong ik in de pak. Ik moest op zijn rug komen. Dat bekeken dat ik binnen hoef afstand van hem moest komen.. Dat
Betekende: kans op een trap 99%is..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 14:32

Yu
drake sprak zo zacht dat ik zijn moeilijke gebrabbel eerst niet eens hoorde toen ik in mijn lichte trans zat. drake plofte naast me neer en ademde moeilijk. hij schudde zijn hoofd echt vaak. 'dude denk je echt dat je het zo overleeft met die kleur?! da's niet goed hoor. ik ben geen dokter en zelfs ik kan dat een beetje bedenken.' zei ik zachtjes terwijl ik me hondje op tilde en hem knuffelde. als rexy groter zou worden dan werd dat knuffelen wat lastiger. agh hoe meer ik hem nu nog kon knuffelen tes te beter. drake keek me aan 'komt.... door.... donderdag, niet door jouw.' wist hij enkle heel moeilijk uit te brengen. 'wat was er donderdag dan?' vroeg ik meteen licht op gelucht dat ik het niet was die hem zwaar had gepijnigt. en ondersteunde mijn hondje onder zijn kond eventjes begon rex te spartelen en wist de gezicht van drake te likken. 'hey buddy! krijg ik geen kusje!' riep ik jaloers en keek me hondje vertroetelend aan. rex keek om naar mij met een droge blik van: moet dat? heel kort gaf rex toch maar een likje op mijn neus. ik glimlachte en gaf me pup een aai over zijn bol heen. drake legde zijn hand op zijn nek. 'damn wie heeft je dat aan gedaan?' vroeg ik en bekeek verwondingen. 'en jij bent helemaal niet zoon type die zig in elkaar laat rammen.'

Zeus - paard
ik hinnekte hem uit toen zijn paard niet naar binnen wilde lopen. trots liep ik een paar rontjes met mijn poten hoog op getrokken en mijn kop statig omhoog. zodra hij een poging deed sprinte ik weg of draaide me om om hem een trap te geven. tijdens elke overwinning hinnekte ik trots. niemand kwam op mijn rug. ik was de baas over mezelf en niemand anders. toen de jongen na een paar pogingen nog niet weg ging, rende ik recht op hem af. ik zou dat jong de bak uit krijgen!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle
okee dan maken we tosties. ik pakte me pillendoosje aan en slikte het pilletje door. 'je moet het weer een keer verver/bleken' zei lucy en wees naar mijn kruin. ze pakte een plukje van mijn haren beed. ik keek naar haar met een blik van nooooooos don't touch it! 'ik wil het langer laten groeien. en deze helft die nu wit is blond laten worden zoals me echte haar kleur en dan deze zwarte helft donker bruin. 'maar eerst wassen en aankleden, voordat we tostie gaan eten! dat is wel zo fris.' riep ik vrolijk.

ik pakte een hoopje schonen kleding en nam deze mee. 'tot zo~ duurt niet lang hoor.' riep ik vrolijk en huppelde naar de badkamer toe. ik deed hem niet opslot. voor de vijligheid. vervolgens klede ik me uit en waste me met een washandje en seep. mijn kop douwde ik onder de kraan om het nat te krijgen. vervolgens seepte ik het in met sjampo en spoelde het weer uit, droogde me af founde me haren en klede me weer aan in me schone kleding.

met een windvlaag sloeg ik de deur wagenwijd open. 'lucyyy!! ben klaaar~' riep ik blij. ik hupelde naar de keuken en zette me radio aan. natuurlijk kwam als eerst ons liedje op. die avond daar voor had ik konstand geoefend. agh ik laat hem wel af spelen hierna zou toch bigbang komen. al dansend pakte ik spullen uit de koelkast en belegde de tostie broodjes met plakjes kaas en de heilige ham. 'wil jij paprika poeder er op?' vroeg ik aan lucy terwijl ik mijn tostie al onder het ijzer propte. terwijl ik wachte, danste ik wat rond voor het keuken aan recht en sprong af en toe op de bank om wat leuke dansmoves te maken. af en toe rapte of zong ik mee op GD zijn muziek.

toen de broodjes klaar waren sneed ik ze in 4 driehoekjes en deed er een klodder sous bij. 'wil je kurry of katshap?' vroeg ik aan lucy en keek eventjes om terwijl er steets meer saus naar beneden druipte in mijn schaaltje.
een schaaldje gaf ik aan lucy de anderen ad ik zelf op. ik lied een driehoekje in me mond zitten en begon te dansen op de muziek. snel nam ik me broodje uit me mond en nomde hem verder op. 'oeeeeh oeeeh lucy!! ik heb een handtekeing en foto met g-dragon!!' riep ik blij en pakte me mobiel. als springend van stoel naar bank danste ik naar lucy toe. ik plofte bij haar neer en lied de fotos zien. 'awesome he!!!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 21:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
Ik keek naar me buik toen hij er over begon dat ik echt moest gaan. ''heb er geen geld voor. En het geld dat we hebben wi i kbewaren tot me oma ziek word.;; zei ik dit was voor het eerst dat ik zo iets vertelde aan andere normaal zou ik gewoon boos zijn en zo maar iemand moest het weten. ''Ik red me wel'' zei ik er zacht achter aan en lied me in het zand vallen. ''heeft geowon tijd nodig'' Rex was me in de tussen tijd helemaal ana het af likken. ik lied hem gewoon zijn gang gaan was dat wel gewent toen die pups bij mij waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 23:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Drake vertelde dat hij het biet kon betalen en dat hij het op spaarde voor zijn oma. 'Waarom werk je dan niet? Ik heb ook werk gevonden in een tattooage shop. Niet dat ik ze zet maar ik ontwerp ze zeg maar. Weet zeker dat je ook wel wat kan vinden. Ookal is het kungfoo les geven aan kleine opdonders.' Ik aaide me puppy en gaf hem een kus op zijn bol. 'Ken niet echt jouw thuis situatie en misschien gaat dat me niks aan... Maar... Misschien kan je meer uit die zieken zorg shit halen en financieringen of hoe dat ook allemaal tegenwoordig heet. Bedoel in je eentje voor een oudje zorgen is niet niks. Hehehe en dat weet ik. Me opa is koppig als het over hem helpen gaat, maar zelf weet hij ook dat hij steeds ouder word. Daarom wilde ik ook zoon pup voor hem. Dan is hij teminsten niet alleen.' Ik bleef even stil en lied me rug in het zand vallen. Rex ging lekker op me liggen en gaapte luid. 'Misschien moet ik hem maar eens weer opzoeken. Ahhss hij woont zo ver weg...' Heel even dacht ik weer aan die keer in de tuincentrum toen we met Lucy gingen kijken naar een konijntje en voer haalde voor rexy. Dat konden toch niet me ouders zijn. Die man was zo anders. En die vrouw kon wel me vriendin zijn zo jong... En dat kindje me nichtje of iets. Ik schudde zachtjes me hoofd. Ik draaide me hoofd om naar drake. 'Hoe lang heb je nodig tot dat je buik af sterft?' Zei ik en gniffelde kort. 'Wha! Kom op drake zonder hulp gaat het dadelijk mis en ik wil niet bedenken wat het dan word en hoe het er dan uit gaat zien. Dadelijk moet vixx een nieuwe draak zoeken!' Lachte ik en wreef over zijn buik heen. Misschien... Kan ik je naar de arts brengen van de black Wolfs. Misschien wilt ze je wel helpen? Kost enkel je hoofd Hehehe.' Ik keek hem serieus aan. 'Dude maakt niet uit wat je doet maar zoek hulp.' Fluisterde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Emptydo okt 15 2015, 09:13

Drake:
Yu praatte maar door.. Ineens zakte zijn eerste vraag in. Ik wees naar zijn ijzers ketting aan zijn broek."hun " zei ik terwijl ik de kring vast hield. " Mensen met zun ketting vielen setto aan... " zei ik terwijl zijn Ketting terug tegen zijn been gooide. " was zun vrouw bij die setto wilde hebben ofzo. Een nee laat mr niet zo maar slaan daarom kunnen vele andere ook niet meer lopen " eigenlijk was dat het laatste wat i met worden er uit kreeg. Hij veilig naar geld, werk, ziekte kosten verzekering een alles. Ik wilde hem wel tegen stribbelen een vertrekken dat als ik werk me ouders er achter kwamen een dat geld op zouden komen halen. Niet alleen dat geld maar ook alles wat ik gespaard door niet te eten Enzo. Ze zouden alles weer leeg roven als aasgieren. Alleen dat vertrekken ging dus niet omdat alles zwart werd. Ik hoorde zijn laatste zijn of black wolfs half voor alles echt zwart werd.

Jay
Ze lachte zo schattig toen we het over Bee hadden. Dat ik bijna nog meer van haar ging houden. Ze vroeg of ik het leggen in moest. Ik schudde mr hoofd een pakte de hand waarmee zeer over me litteken wreef. " hierdoor. Ik begeleidde de hand terug naar me hart. Vervolgens land mijn litteken terug naar benede toe. "Ze hebben niks aan een gehandicapte ziek persoon in het leger dus ben afgekeurd voor mijn dienst plicht." vertelde ik. Niet dat ik gehandicapt was maar in de ogen van de Koreaan was iedereen met een beperking gehandicapt. Een aangezien ik bepaalde dingen niet kan doen met mee hart. Woord dat dus gezien als handicap.

Lucy:
Et een doet wat haar gebracht woord een heeft het naast haar zin. ( sorry het lukt echt niet xD)

Leo:
Ik merkte daar mee lichaam niet me werkte. Want ik was vrij buiten Adem. Ineens draaide zeus zich om een kwam in volle vaart naar me toe. Hoe beter kon haat niet!. Ik storing op zijn maar in mijn sprong greep ik naast zijn manen. Ik wikkelde razend snel het touw rond hem. Door zeus zijn krachtige passen. Kon ik zonder enig probleem op zijn rug komen. Ik wist echt donders goed dat als ik hey toe niet stevig rond zijn flank zou krijgen dat ik een flinke klap zou maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 34 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 38 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: