cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptydo sep 10 2015, 16:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik giegelde toen jay sluetels uit zijn zak haalde en vertelde dat ze aan eten drinken en zuurstof genoeg hadden. ik volgde met me ogen de beweging van de sleutels totdat jay een deur open deed. ik stapte naar binnen toe en keek rond. 'wouw best mooie ruimte.' ik keek naar de bank en knikte goed keurend. 'jap daar kunnen ze wel wat mee. ik hoop echt dat het lukt.' zei ik hopend draaide me weer naar jay om en keek naar zijn stoere ogen. plots schoot me iets te binnen. ik stak me wijs vingeetje op dat ik jay wat wilde vertellen. 'jay, yidae was laatst nog bij ons, en hij was samen met angel. heel weard. ze was eerst heel blij enzo en toen was ze inenen weer bitchy en plots kwam yidae weer en en... zat hij niet ook in jouw bandje?' vertelde ik lichtjes verward

'maar ja is goed ik breng rose na onze optreden hier heen. als ik het nog kan vinden hihi.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
ik was natuurlijk weer hyper blij. en stuiterde alle kanten op. toen er een rare meneer binnenkwam die geergert en gestrest klonk liepen alle leden her en der weer door elkaar heen. ik draaide rondjes om me eigen as heen. ik vond lay weer, wat vrij lastig was tussen al zijn klonen. 'hey see you later lay good luck~' zei ik happy en gaf hem een schouder klopje. ik glipte tussen alle asians door opweg naar de uitgang zodat ik achter hun manager door weg kon sluipen. ik liep de gang door natturlijk weer de verkeerde richting op. met mijn boekje in de aanslag. ik moest en zal iedereen bezoeken die hier nu momenteel was. ik sloeg de hoek om en botste tegen iemand aan. ik voel op de grond en keek met puppy oogjes omhoog. omg omg omg omg dat met je niet! 'B.A.P....' piepte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptydo sep 10 2015, 16:27

B.A.P

Ze waren net in gesprek Jong Up en hun maekne Zelo draaide zich op net toen ze tegen een ventje aan liepen met twee kleuren haren, hij hield een blad voor zicht uit. Ze gingen in een rij staan en keke de jongen aan.

Jay:

k luisterde naar haar toen ze over Yidae vertelde. ''Jah klopt hij zit bij ons in de groep? Wat denk je dat er gaande is dan? dat yidea en Angel een verleden hebben samen of?'' vroeg ik en deed haar haren goed.
__
We liepen weer terug over de gang richting de kleedkamers.


Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptydo sep 10 2015, 18:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Ik hoopte dat jij het wist.' Zei ik eerlijk. 'Aan de ene kant leek het inderdaad wel zo ja dat ze hem al jaren kende de manier op hoe ze naar hem keek maar aan de andere kant zegt ze dat ze een ongelofelijke hekel heeft aan asians. 'Oh en die laatste keer dat hij langs kwam, was dat heel laat in de avond. Angel droeg hem zowat naar binnen toe. Ik zag dat door de kier van de deur heen. En hij rook naar het spul wat Delle me een keertje gegeven had toen ik eens met hem was wezen stappen.' Vertelde ik, dat laatste wist natuurlijk alleen nog drake. omdat hij zij dat dat slecht door me was. nu voelde ik me eigenlijk best rot dat ik dat er zo uit floepte tegen Jay. 'Ben gewoon nieuwsgierig wat er tussen hun speelt.' Ik keek naar de hand van jay die door mijn haren heen ging.

Jay bracht me richting de kleedkamers. Toen hij stopte met lopen zag ik een deur met het woord dreamers er giga groot op. 'Hehe, volgens mij is het hier.' Ik keek naar het bordje en wees met me vinger. Daarna wenkte ik me blik weer naar hem toe. 'Ik miste je s avond.' Zei ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik keek omhoog en zag twee van mijn favoriete leden. Omg omg omg omg. Ik stond op en zag dat ze een van de twee een blaadje voor heb uit hield. Ik wist niet wat ze daar nou presies mee bedoelde. 'Eeeh, Hello~' zei ik en wuifde naar hun. Dit was zo akwart ik kon geen woord Koreaans.

Ik pakte me boekje uit me schoudertas en hield het voor hun uit ik bladerde er snel doorheen op een lege bladzijde. 'Can you, can you, please!' Zei ik opgewonden en veerde op de bal van mijn voeten heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptydo sep 10 2015, 21:03

jay:

''hij heeft op *naam school* gezeten misscehin heeft angelina daar ook gezeten, ik weet dat hij een bandje had en vroeger in de drugs wereld heeft bezeten. en daarvooor in een afkick klinic heeft gezeten'' vertelde ik haar ne keek haar aan met een blik dat ze het geheim moes houden. ''wat!'' ik zuchte nee dat meende je niet. Ik wilde hem juist een rede geven van de drugs af te blijven voor hem een kanste geven bij vixx maar als hij terug in de drugs viel was het over. en kon ik hem niet houden. Maar ik glimlachte het weg. ''hehehe nou dan is er toch iets at haar blij maakt.'' zei ik zachtes

toen we bij de kleedkamer kwamen vertelde Mellmell dat ze me gemist had, ik keek der vragend aan. niet weten wat ze bedoelde. ''kom vanacht dan mee naar het hotel hier naast'' zei ik en kek rond toen ik niemand zag gaf ik haar snel een kus op der mond. niet lang daarna kwam me manager en moest ik weg ik zwaaide nog even naar der.

Daarna ging het snel het concert begon en het was een huge feest zo veel fans in een plek zelfs buiten stondne rije dik mee te kijken op de schermen. het was echt geweldig maar nu waren de dreamers op en was het mijn taak bee achter de scheremn te krijgen ik trok hem zowat mee ne gaf hem te opdracht iets belangrijks te zoeken hij zocht mee op de afgesproke lokatie met Mell. zou ze komen?

Bee:
*zoekt spul*

b.a.p:

Zelo verberde meteen het stuk papier en keek de jongen aan. warschijnlijk wilde hij een handtekening deze gazven ze en daarna jatte ze zijn mobeil en maakte een selfie met de jongen. ze namen afscheit omdat ze ook moesten gaan traine

Yidae:

we trainen en Yu stelde voor om met de auto daar heen te gaan. En dat ik reed. stap allemaal maar in hoor!; zei ik waarna ik weg reed in me jeep. We kwamen 1 uur lataer aan de rijen stonden al meters dik. het zag er zo inemens uit. ''Jay is echt famous'' zei ik teriwjl we door de artiste ingang naar binnen liepen. We keken en feeste heerlijk mee. Ik keek toe toen dreamers op gingen en sneakte naar achtere toen ze klaar waren. Ik liep achter die ene angelina aan en tikte der aan, ik wilde der zo graag bedanken. of iets in me trok me gewoon naar haar toe.

Drake:
Voor ik het wist werd ik opgetilt en in de auto gezet. Ik gromde lichtjes maar lied me gewoon mee sjowensstiekem most ik wel lachen maar da tging ik niet laten merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptydo sep 10 2015, 21:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik luisterde mee leven naar jays verhaal. 'awh das niet niks. hopelijk gaat het beter met hem nu.' antwoorde ik en knikte toen jay me een blik wenkte dat ik het stil moest houden. 'hopelijk blijft ze zo blij ze is dan een stuk minder... umh, bitchy.' zei ik zo ontschuldig mogelijk en glimlachte eigenlijk best gemeen. 'okee okee, hihi. ze is altijd een bitchy. hihi.' gaf ik toe en giegelde.

'kom vanacht dan mee naar het hotel hier naast.' stelde jay voor ik glimlachte blij. en knikte van ja. 'ja, graag.' zei ik zachtjes en voelde me helemaal warm worden toen ik zijn hemelse lippen op mijn mond voelde ik kuste hem gouw terug. ik keek opzij en zag de gezicht van de mananger. iiieeek. dacht ik maar hij wilde alleen maar jay bij me weg ontvoeren. ik swaaide terug naar jay en verdween de kleedkamers in.

een paar minuten voor dat we moesten optreden waren we allemaal achter de podium te vinden. daar kwam ik tayoni tegen die haast elke meisje aan het filmen was inklusief mij. ik giegelde toen hij er nogal laat achter kwam. (lees tay voor meer invo)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
ik was natuurlijk helemaal blij. vrolijk en wel bedankte ik bap en huppelde verder door de gangen heen. daar kwma ik nog 2en1 tegen en nog wat meiden groepen. dit was een zevende hemel voor mij. *vraagt iedereen voor handtekening.*

ik keek op me klokje die af ging en nam een pilletje. shiiiiitt het is al zo laat? ik rende als een gek naar de ruimte toe en wilde alles zien wat er te zien was op het feest. jay had me de vip ruimte al laten zien. en die wist ik maar al te goed terug te vinden.

yu
yidae was plots voetsie toen we met zijn alleen aan het veesten waren. setto zat een beetje om zig heen te staren. 'dude gaat het wel?' vroeg ik en stote hem aan.

'drake, laten we beetje bij elkaar blijven voor als we op moeten ik heb alleen delle nog niet gezien. help je even mee met zoeken? ik weet dat we nog niet aan de beurt zijn maar beter voor berijd dan een gaos.' legde ik uit en glimlachte naar hem. ik klopte op zijn schouder en liep rond met setto naar de geluids instalaties. ik dropte setto bij drake af en sniekte er zelf tussenuit door in de studios te gaan kijken en mee te luisteren naar hoe de muziek werd gedraait enzo. tenslotten hoefde ik niet mee te dansn met het voodoo nummer. heheheeh enkel met de geheime birtday liedje. dat zou ik aankondigen als het daar de tijd voor was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
'dude gaat het wel?' vroeg yu. ik keek op en knikte. er waren hier zo veel mensen waren ze echt allemaal voor het verjaardags veestje van james? ik wilde naar james toe en keek rond of ik hem kon vinden. maar met die mensne massa was het bijna onmogelijk. ik hoorde om me heen dat de dreamers op gingen. yu trok mij en drake mee naar een rustigere lokatie. een soort van wacht ruimte dacht ik. ik pakte me mobieltje en watsappte james. *waar ben je?* stuurde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
plots werd ik aan getikt. we hadden nog 5 minutjes of iets voordat we op moesten. ik keek met een bitchy face achterom. mijn gezivht vertrok toen ik babyface zag staan. 'leo?!' zei ik verbaast met grote ogen. 'wat doe jij hier?' vroeg ik lichtjes verbaast. ik wilde hem een hug geven uit entausjastme.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tayoni
ik had een leuke kamera mee genomen en probeerde zo veel mogelijk te filmen. ik achtervolgde de jongens en filmde ze hier en daar. totdat ze op splitste yd was echt snel weg. maar ik wist hem te volgen er waren hier zo veel leuke meisjes dat de lens van mijn camera vooral op rokjes viel zou jey toch niet erg vinden he? ik bekeek een blond meisje met mijn cam en ging langsaam omhoog van haar but tot haar boobs. ineeens pakte ze me cam vast en trok hem omhoog ze stak speels haar tong uit en kuste de cam haast met een cutey face. ik schrok me echt dood het was gewoon freeking mellanie uit onze klas. damn.... snel sniekte ik weg en vond yd weer bij een meisje met huge boobs die hem knuffelde. dit filmde ik ook net zoals de meiden die daar omheen waren te vinden. huhuh
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptyvr sep 11 2015, 11:58

Yidae:
Ik had een beker water in me handen om em stem te spoelen. Maar toen angelina zich omdraaide en me heel bitvh aan keek.slikte ik.even en me lef zakte me.schoenen in.. Nee het vloog de ziggo dome uit weg van deze wereld. "I... i.... ik." Stotterde de nerveus maar ineens had ik haar rond me nek hangen. Ij.voelde.hoe me.kleding nat werd. die beker met water!! Hij was tussen onze lichame in gekomen en liep nu leeg over onze kleren. En ik kan je zeggen het leek wel of De beker niet ophield met leeglopen want het werd steeds natter.

Drake:
Ik lied me gewoon mee trekken..want eigenlijk.. vond ik.dat niet erg dat yu dat deed. Ik dacht even aan me hondjes die braaf achter mij aan liepe. Ik liep nu braafjes avhter yu aan. Like his little puppy.

Na even stonden setto en ik alleen. Ik keek rond "so" Zei ik zachtjes sn.deed me sjaal goed ja ik had weer een sjaal om vanwegen.de wond.in me.nek.

Jay/bee
*spreek je zo wel setto even iets regelen sorry~!* smsre

*Wachten op rose en mellanie*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptyvr sep 11 2015, 14:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
ik had de vip ruimte gevonden van af hier kon ik het hele optreden mee beleven en van dichtbij bekijken. dit was echt een hemel voor mij. met grote schitterende puppy oogjes keek ik naar alle idolen die gingen optreden.

yu
*is bij geluids instalatie*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
*oh, waar zie ik je dan?* smste ik terug. ik keek omhoog naar drake die naast me stond. 'so.' zei hij enkel en deed zijn schaal goed. 'drake tegnies gezien is het eigenlijk nogsteets zomer.' vertelde ik en klukte aan zijn shjaal. ik keek achter drake en zag een speeltafel staan. ik pakte drake zijn bovenarm beed en draaide hem om. 'kom we gaan tafeltennis spelen!' stelde ik blij voor en duwde hem in de richting van de tafel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
ik voelde hoe me lichaam steets kouder werd. ik lied leo langsaam los en keke naar beneden. ik voelde aan me kleren. 'ieeeuw! ik ben nat!' jammerde ik. ik pakte leos tshirt beed en probeerde mezelf er mee te drogen. meteen kwam een hulp meisje naar me toe gerend die me hielp met me kleren. het hulp meisje trok me jurkje uit en gaf me een anderen aan. 'sorry ik moet effe daar helpen.' zei ze en rende bij me vandaan voordat ze de rits van mijn jurkje kon dicht doen. leo stond nog altijd voor me waarschijnlijk helemaal verstijft. tenslotten had ik me even snel vlak voor hem om gekleed. ik draaide me rug naar leo toe. 'help me effe.' zei ik vriendelijk. toen me ritsje dicht was draaide ik me weer naar hem toe. ik aaide door zijn haren heen. 'klunsy.' zei ik speels en knipoogde naar hem. ag beter water dan hete chocomel.' gniffelde ik. 'ANGEL!!!' riep rose. 'oh sorry leo ik moet op. spreek je later wel.' zei ik gehaast en klopte op zijn schouder. snel rende ik langs hem heen het podium op.

het optreden ging echt supper al die mensen zo blij en vrolijk. en die kameras op het podium vind ik helemaal geweldig het enigste waar ik een hekel aan had was dat alle kameras haast altijd gericht waren op prinses.

toen we klaar waren met het optreden liepen we van het podium af. mellanie trok rose mee. ik keek hun na. wtf wat gaan die nou doen? dacht ik maar lied hun gewoon lopen. mijn ogen zochten naar leo. zo moeilijk was het eerst niet op school om leo te vinden maar nu was bijna 90% van alle mensen hier achter de stage asian!! dat word zoeken naar een asian met een nat shirt en een baby face. ik tikte iemand op zijn schouder. 'leo?' vroeg ik. ten die gast zig om draaide kreeg ik een dodelijke blik. (drake?)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
het optreden was super spannend. mellanie was eerst best nerveus . ik gaf haar groot gelijk ik was ook reuze nerveus. de laatste tijd kreeg ik echt veel vreed buien. dus nu ook. ik liep naar een tafel waar wat hapjes op stonden maar voor dat ik iets kon pakken trok er iemand aan mijn pols. 'rose kom!' zei mellanie gehaast en trok mij steets verder van de hapjes tafel vandaan. 'mell! waarom trek je me mee?' vroeg ik en keek toe hoe de hapjes steets verder van me vandaan verdwenen. 'jay heeft je nodig.' antwoorde ze. ik keek raar op. 'jay?' herhaalde ik haar.

we kwamen uit bij een hokje. 'jay vroeg of je hem wilde helpen het is iets wat alleen jij kan doen. aangezien jij zo pervect bent in het gestruktueerd opruimen en in delen van kasten.' vertelde mellanie. ik lied haar hand los. 'mell?! ik ga nu toch niet opruimen op een feestje?' stribbelde ik tegen. mellanie deed de deur open en gaf me een zet zodat ik naar binnen stapte. ze bleef maar duwen. jeaze, wat is er toch zo belangrijk? toen ik binnen was was het eerste wat me opvoel de twee jongend die binnen zaten in de kamer. mijn ogen werden groot. 'bee?' zei ik zachtjes verbaast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tayoni
ik ging met de kamera iedereen af en vroeg of ze nog iets tegen of over jay wilde vertellen. de meeste deden dit ook toen ik uitlegde dat het een filmpje was voor jay die hij zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptyvr sep 11 2015, 15:27

jay:

Ik keek op en.zag mellanie en rose..Ik.schoot overreind de kamer uit voor rose. omdraaien trok ik de deur dicht en.deed hem op slot. ik.hoorde bee boos rage tegen de deur ik.glimlacht en draaide me om naar mellanie. "Thanks je bent echt geweldig!." Ik gaf een zoen op der voorhoofd maar emteen kwamen er mensen aan. Ik keek snel omhoog en weg van mellanie net of er niks aan de hand was en we gewoon stonden te praten. "Mell kom straks naar de kantine om 8 uur dan heb ik een pauze van 45min" Ik gaf der razend snel een.zoen op der wang. "moet nu weer gaan over 2 minuten moer ik terug het podium op!. Ik rende door de gangen en zag drake en setto staan ik rende naar setto toe. " ik kan hier over 10 minuten staan oley!moet nu nog even het podium op" Zei ik snel tegen setto terwijl i k hem een bro hug gaf.

*bezig met de fans

Bee:

Ik was in gesprek met jay tot hij ineens opstons ik keek langzaam.op en zag hem weg de deur uit vluchten. toen hoorde ik me uit rose haar mond. ik.schoot achter hem aan maar kay was te snel weg im kreeg een deue tegen me gezicht.*vloekt en raged in het japans koreaans en.chinees ineen*. Ik blies me wangen op en trapte hard tegen de deur aan.IK wilde hier niet zijn samen mer rose!! Dat ging me mentale dood zijn!. "Jaaaammees!!" Geen gehoor. Ik bleef bij de deur staan.voor een.tijdje met me voet omhoog. Me voet deed zo zeer omdat ik een.asian ben en me schoenen uitgedaan had voor ik iets ging doen hier binnen. Na 5 minuten alles genergeerd te hebben en.boos naar de deur gestaart te hebben draaide ik me verder van rose weg en liep door naar het raam okey 4 hoog dat werkt ook niet.Woede frustratie verdriet alles rage door me lichaam heen ik kon gewoon niks meer denken of doen. Uiteindelijk besloot ik de opdracht die ik van.jay had verder te doen. maar toen ik weer zat voelde ik tranen op komen. oh no!.

Leo:
helemaal.verstijft en bang dat ik iets fout gedaan.had keek ik.toe maar toen.z zich gewoon.voor me.omkleedde staarde.ik.naar haar lichaam wat echt ongepast was. maar sorry want op dat moment zag ik hun perfect lichaam ze had. maar.her viel me op dat haar perfect en.zacht uit ziende huid onder de litekens zaten. Ik slikte waarom.had ik het gevoel dat dat door mij kwam?. Ik.lied me.hoofdzakken en.hoorde dat ze op moest. Ik keek vanachtere toe. Ik kon dit gewoon niet plaatste wat ik nu voelde. wacht jawel een fucking doorweek shirt!. Ik draaide mw om en besloot mezelf buiten in de ondergaande zon op te warmen.

Drake:

setto maakte een opmerking over me.sjaal. maar deze nerfeerde ik hij kreeg aleen een mega boze blik toe geworpen.


"Leo?"Hoorde ik niemand vragen die me omdraaide het balletje dat setto net terug sloeg kwam hard tegen me arm aan . met een dodelijke blik keek ik de meid aan. "Nee dat ben ik niet!" snauwde ik kei boos. Ik bekeek der a nee niet dat wicht. "flikker op!" Gromds ik en trok me ruig los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptyvr sep 11 2015, 18:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Thanks je bent echt geweldig!' Zei Jay en gaf me een kus op mijn voorhoofd ik glimlachte. 'Hopelijk komt het goed tussen hun.' Zei ik entausjast ik zag Jay om kijken. Jap er waren weer mensen in de gang ik moest weg bij Jay andere mensen mochten niet ontdekken dat we iets samen hebben. 'Mell kom straks naar de kantine om 8 uur dan heb ik een pauze van 45min' zei Jay. Ik knikte. Okee is goed dan zie ik je daar.' Antworode ik en glimlachte naar hem. Ike Uuh ga weer naar de meiden toe. Voordat ze rose gaan zoeken.' Vertelde ik en liep bij Jay vandaan. Toen ik om de hoek stapte botste ik tegen een jongen aan. Dat gezicht kende ik ergens van. Het was een van die super beroemde asians. 'Oh i'm so sorry!' Zei ik snel ik had nu pas in de gaten dat ik mijn costum nog aan had. Elven vleugeltjes Yeah... Een lange jongen met ijsblauw haar bekeek me en pakte een van mijn vleugeltjes beed. 'Hey, please be carefull.' Zei ik zachtjes toen ik het op merkte. De jongen die tegen me op was gebotst of eigenlijk andersom vroeg in het Engels wie ik was en waarvan. Ik probeerde het uit te leggen met mijn vloeiende Engels alleen zag aan zijn gezicht dat hij ook weer niet zo goed Engels kon. 'You are Yi jong right?' Vroeg ik. De jongen knikte. 'Yea! Thats me.' Zei hij. 'Sweet!' Zei ik entausjast. Ik vroeg aan hem of we een gezamenlijke groep foto konde maken in de pauzes. Hij knikte entausjast ja. 'Yes Way not, Your costum is Awsome' zei hij. 'Awh thxxx u.' Zei ik zo schattig mogelijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*Kijkt naar show in vip ruimte*


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Ik glimlachte met me ogen dicht op Drakes gegrom. Ik serveerde op, de eerste paar keren ging mis maar ik leerde snel. Dit spelletje was best wel tacties en dat vond ik geweldig. Een meid tikte drake aan. Ik sloeg net terug en best hard ook. Dit balletje kwam tegen Drakes arm aan. Met vragende ogen keek ik naar het tweetal dat aan het comuniseren
en waren. 'Wie was dat?' Vroeg ik aan drake. Ik wees naar de tafel waar de bal lag. 'Jouw buurt'

Ik zag James voor me hij rende naar ons toe. Ik deed dit ook en rende blij naar hem toe. 'James!' Zei ik entausjast Meteen hing ik aan zijn nek. 'Nogmaals gefeliciteerd.' Zei ik vrolijk en drukte hem tegen me aan in mijn geknuffel. Ik luisterde naar James hij vertelde dat hij nu weg moest en er weer was over tien minuutjes. 'Keep smiling like that James.' Zei ik zachtjes en wees met mijn vinger naar zijn giga glimlach. 'Iets leuks gebeurt?' Vroeg ik en wilde hem eigenlijk niet los laten. Toen hij zig los ging wurmen klopte ik op zijn rug. 'Be carefull!' Riep ik na. Ik pakte het balletje en sloeg mega hard richting drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Ik hield pauze buiten. Ik stak me sigaretje aan en keek naar de ondergaande zon. Best dicht bij hoorde ik bekende voed stappen. 'Yo YD.' Zei ik zonder om te kijken. Toen hij ging zitten stak ik me sigaret naar hem uit. 'Ook een trekje?' Vroeg ik aan hem. Ik pakte me mobieltje en keek snel op YouTube op mijn oude account, ik gaf me mobieltje met het filmpje aan YD. 'Kijk deze eens.' Zei ik ik had het filmpje aan gezet die Leo en ik samen hadden gemaakt. Ik wist niet heel zeker of deze jongen ook de jongen was op het filmpje maar had zoon klein vermoede. Dat witte haar van mij toen die tijd was echt verschrikkelijk. Als hij mij herkende zou dat een wonder zijn.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
'Nee dat ben ik niet!' snouwde de jongen boos. het was weer die zak van een asian. urgh alle asians waren eigenlijk zakken. zelfs leo als hij stoned was. 'flikker op!' gomde hij en trok zig ruig los. 'ik flikker pas op als ik leo heb gevonden.' gromd ik meer bitchy tegen hem en drukte me borstkast vooruit. om mezellf groot te maken. ik pakte me mobiel en lied een oude foto van leo zien. 'deze asian zoek ik.' zei ik bitchy en drukte me mobieltje gewoon in zijn gezicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
ik stond stil in de kamer en keek voor me uit. daarna draaide ik een rondje en keek de kamer rond. oh jij wat een troep.... je kunt echt zien wie hier geweest is. dacht ik en keek naar bee die op de deur aan het slaan was en schreeuwde in talen die ik niet kende. ik liep naar een kast toe waar de deuren van open stonden en alles er half uit lag. ik pakte iets op en stopte het terug in de kast. alle dingetjes legde ik op kleur en op een logishc plekje. bee sjeeste naar het raam toe en keek uit het raam. ik sloot de deurtjes van de kast en liep naar de salon tafel toe waar lekkere hapjes stonden. meteen pakte ik een keekje en vrat het langsaam op door telkens een stukje af te breken en het langsaam in me mond te stoppen. ik probeerde bee zo veel mogelijk te negeren maar hij was zo sexy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptyvr sep 11 2015, 19:22

Bee:

Ik lied me shcouders zakken en beet op me lip ik haalde diep adem maar dat werkte niet. uit frustratie gooide ik de boos om die ik voor me had staan en duwde spul uit de schappen. alles viel op de grond. Ik begeleide me handen naar me haren toe en kreunde zachtjes. Me hoofd deed zo veel pijn!. Ik wilde zo veel zeggen tegen Rose maa rik durfde niet. I kstond op en liep terug naar het raam toe ik trapte nog tegen een ding aan en keek nar buiten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptyvr sep 11 2015, 19:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
ik ruimde alles weer keurig op wat bee op de grond had gekwakt. toen hij dit nogmaals deed keek ik hem boos aan. ik raapte de dingen op en stopte het weer in de schappen en in de dozen. ik organiseerde alles op kleur en grote. ik keek opzij en zag hem in zijn haar knijpen. de kreuntjes die hij zachtjes uit kraamde waren de een of andere manier toch best opwindend. urgh waarom moest ik nou presies weer daar aan denken. misschien omdat de sex met bee zo vreselijk lekker was. ik heb hem zelfs in me ass laten nemen... 'moet je nou altijd zoon troep maken! en alles slopen.' zei ik licht geergerd. ik ging op de bank zitten en ad nog een keekje op de zelfde manier als ik de eerste ook op at. ik keek weer opzij naar bee hij stond bij het raam en trapte ng tegen een ijzere schap aan. au dat moest vast pijn doen. dacht ik en keek naar zijn voed. 'hihi.' okee ik kon het niet op houden, zonder schoenen tegen een schap aan schoppen dat is echt zo dom. ik pakte een waterflesje en gooide het tegen zijn rug aan. zover ik goed kon mikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptyvr sep 11 2015, 20:11

Bee:
Ik keek rose boos aan en wilde terug snauwen maar ik zei niks.

Ik beet op me tong toen ik me teen bijna hoorde knakken. ineens kreeg ik een flesje tegen em aan. kei hard tegen em onderug. Ik draaideme boos om nee ik was niet boos op rose maar op me zelf. ''WAt doe je hier!'' snouwde ik in het engels. ik pakte het flesje en gooide het best hard terug.

Drake:

''zoek hem lekker zelf!, want ik ga je niet naar hem wijzen! je maakt al genoeg levens een hell!'' snauwde ik en draaide me terug naar setto wiens bal in me buik kwam I kkeek hem uitdagend aan .''die twee krijg jeterug!'' zei ik en serveerde weer.

Jay:

''zal ik doen!'' lachte ik blij en rende het poduim op en deed me ding daar. Het was eerder bigbangs optreden bewust verstoren en daarna lekker dollen. toen dat klaar was rende ik het podium af terug naar setto toe. ik hijgde alles bij lekaar. nog 1 uur dan heb ik rust en wat keek ik daar naar uit man, Ik leunde tegen setto aan. ''ben zo blij dat je gekomen bent man!'' zei ik blij en hapte naar adem. ''ben dat rond rennen niet mer gewent!''' lachte ik.

Leo:

Ik schudde me hoofd op de peuk hoe graag ik het nu wel niet wilde maar ik kon het niet doen. Roke gaat naar blowen en ja.. mijn ervaring is dat ik zwaar verslaaft word. en dat wilde ik verkomen. Ik kreeg zijn mobiel in me handen en keek er naar. Ik glimlachte . ''nice clipje'' zei ik en gaf hem terug. ''sorry ik herrinner me er niks van als ik dat zou moeten zijn''zei ik eerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptyvr sep 11 2015, 20:51

yu
'nice clipje' zei hij na een lange stilte de helft van mijn sigaret was al op gerookt. yd wilde niet mee roken ook goed dan had ik meer voor mezelf. ik glimlachte en keek opzij. leo gaf me mobieltje weer terug deze pakte ik aan en bekeek de klip zelf nog een keertje.

''sorry ik herrinner me er niks van als ik dat zou moeten zijn' zei yd. ik draaide me hoofd naar hem toe. 'sorry ik herrinner me er niks van als ik dat zou moeten zijn' antwoorde yd terughoudend. ik lachte half binnensmonds. 'zei ik dat dan?' vroeg ik lollig. 'wilde je gewoon een ved filmpje laten zien waar een mooie stem in voor komt.' zei ik speels en keek weer naar me scherm.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
de dingen die drake zij kwamen niet echt aardig over. en als ik er diep over na dacht was het eigenlijk helemaal niet aardig. 'drake hoe kan een meisje met zoon lichaams bouw van iemands leven een hel maken?' vroeg ik een beetje dommig. zou ze een demoon zijn?

ik speelde nog een aantal potjes tegen drake. hij was zeker niet slecht en ook ik had een paar woedende special efect ballen tegen me aan gekregen. plots voelde ik iemand aan me hangen. ik lied me bledje los en omhelsde jay met een knuffel. 'james!' riep ik blij. 'had bijna verloren van drake.' zei ik vrolijk en luisterde naar hem. 'ben zo blij dat je gekomen bent man!' zei hij. ik hoorde dat hij hevig aan het ademen was. 'gerent?' vroeg ik en tikte met twee vingertjes in zijn longen. 'ben dat rond rennen niet mer gewent!' lachte james. ik glimlachte terug. 'haha, ik loop nog altijd elke dag. probeer dat maar eens. dan krijg je pas echt kondietsie.' zei ik en legde me hand op zijn schouder via zijn rug zijden. 'james ik had nog een kadoudje voor je.' zei ik en graaide in mijn broekzak. ik haalde een klein doosje er uit en gaf het aan james. er zat een vriendschaps armband in speciaal gevlochten in een echte stoere jongens stijl. ik droeg er zelf ook een om mijn pols. 'wilde nog zeggen hoe speicaal jij eigenlijk voor mij bent geworden.' vertelde ik eerlijk en glimlachte tevreden. 'kom kom maak open.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
''zoek hem lekker zelf!, want ik ga je niet naar hem wijzen! je maakt al genoeg levens een hell!' zei die zak ban een asian. ik keek meteen heel erg boos en gaf hem een flinke klap op zijn wang. ik keek hem bitchy na alsof zijn woorden me niks deden en liep langs hem heen. maar in tegendeel zelfs deden die woorden me heel erg pijn. misschien had hij gelijk. ik had leos leven al half verpest. als hij mij niet kende dan had hij nooit aan de druks geraakt. nouja als ik ons kind niet was verloren op dat stukje liep het helemaal mis. ik liep naar buiten toe en bedekte me ogen. ik voelde steets meer pijn van binnen nu ik er aan terug dacht en hoe verdrietig leo was toen hij de ego fotos gezien had die ik eigenlijk had verstopt in een doosje. ik rende naar buiten toe en strompelde haast over de trap heen die vlak na de buitendeur kwam. ik liep vlug naar een bankje toe en ging er op zitten. voorzichtig probeerde ik me opkomende traantjes tegen te houden en droog te dippen zonder dat me makeup al te veel uit liep. ik was zo blij dat joyce haar eerste kindje neit verloren was. ze was nu met eric zoon leuk stel. in me rechter hand hield ik me mobieltje vast. ik zocht tussen de fotos en zag een schattige familie foto van joyce eric en de kleine pas geboren baby. ik miste joyce echt verschikkelijk. van papy mocht ik haar niet op zoeken in het openbaar. anders zouden de fans er achter komen en dat wilde hij niet reskeren. maar papy lag nu in het ziekenhuis door een hartaanval en was zelfs daardoor in een koma gehouden. 'oh shit me makeup.' jammerde ik en voelde nog meer tranen op komen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
What are you doing here!' snouwde bee. 'i dont know!!! she brought me here!' zei ik terug ik zag het flesje niet aan komen die bee naar me toe gooide. deze kwam tegen me hoofd aan. ik pakte de plek beed en boog licht voor over. 'auw.' kraamde ik zachtjes uit ik voelde me suizelig en was blij dat ik al zat. geschrokken keek ik naar me hand. het bloede. mijn ogen werden groot en ik raakte licht in paniek. 'oh nee.' zei ik bang en keek naar me eigen hand. ik raakte met twee vingers zachtjes de plek weer aan. me ademhaling versnelde even, het deed echt pijn. 'auwww' jammerde ik nogmaals. een dikke traan rolde over me wang heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptyvr sep 11 2015, 21:57

Yidae:

Ik glimlachte ''nou omdat ik dat ben'' zei ik en wees naar zijn mobiel. ''ik herken het nummer en weet dat ik het gezongen heb. Maar meer weet ik niet meer'' zei ik en keek yu aan. daarna schidde i me hoofd. Naast ons ging een deur open, I kkeek op en zag angelina.  duidelijk dat ze aan het huilen was. Ik stond op en ging naast der zitten. Stil keek ik deraan en nergeerde yu. Voorzichtig legde ik beheerst me hand op haar bovenbeen. ''zit je iets dwars?'' vroeg ik zachtjes

bee:

Toen de fles teegn der aan kwam voelde ik me zo schulde ik rende zowat op der af en apkte der hoofd beet. ''omg your okey'' piepte ik en met beide handen aan een kant van gezicht bewoog ik haar gezicht heen en weer en bekeek der. AN even had ik der hoofd zo gedraait dat ik in haar ogen keek. Ik staarde er in. Ze was zo mooi. Ik schudde me hoofd en stond op. Ik draaide me om \

Jay:

setto gaf me een bakje ik opende hem en keek er met grote ogen er na. ''Dit is echt super!'' zei ik blij en haalde armbandje er uit. '''dit is echt geweldig!'' ik keek hem blij aan en glimlachte alles bij elkaar. Okey dit was zo veel beter dan al die andere dure dingen die ik altijd kreeg.GEwoon een vriendschaps bandje en nog echt een mooie ook. Meteen deed ik hem om en hield me arm omhoog. ''bedankt setto dit is echt geweldig!'' herhaalde ik nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Emptyvr sep 11 2015, 22:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
'bee piepte zo bezorgt en rende naar me toe. hij pakte met bijden handen mijn hoofd vast en bekeek me. heel even zag ik de donkere ogen van bee. ik keek er recht in en op dat moment rolde er weer een traan naar beneden. niet veel later schudde hij zijn hoofd en stond op. hij draaide zijn rug naar me toe. 'its hurding so mutch.' fluisterde ik ik bedoelde eigenlijk de wond maar diep van binnen deed het ook pijn, ik miste bee echt en voelde me stapel verlieft op hem. maar helaas mocht ik die liefde niet samen meer met hem delen, dat wilde bee niet zover ik begreep.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
ik glimlachte breed toen ik zijn leuke reactie hoorde en ook voelde van binnen. james straalde echt van het zien van mijn kadoo. mijn buik kriebelde lichtjes net alsof ik een sprongetje wilde maken. james deed hem zelfs meteen om. ik glimlachte nog breder en kon me glimlach zelfs niet meer inhouden. ik lied mijn pols zien. 'kijk ik heb er ook een.' zei ik vrolijk en hield mijn pols naast die van james. 'james hoe laat zijn wij ookalweer aan de beurd?' vroeg ik nieuwschierig.

yu
'nou omdat ik dat ben' zei yd en wees naar mijn mobiel. 'ik herken het nummer en weet dat ik het gezongen heb. Maar meer weet ik niet meer' zei yd en keek me aan. ik begon zachtjes te lachen. 'is maar goed ook.' zei ik al gniffelend en hield een hand door me haren heen terwijl ik yd zwoel aan keek. 'want dat witte haar was echt vreselijk!' lachte ik verder. 'hahahahahaha.' lachte ik verder en gaf yd een beuk tegen zijn schouder aan.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
ik voelde onverwachts een hand op me bovenbeen. ik keek op en zag daar leo zitten als een soort van droom. 'zit je iets dwars?' vreog hij. ik schrok lichtjes okee ik droomde dit niet. ik schudde me hoofd heen en weer. 'iets wat jij je vast niet kan herineren.' zei ik zachtjes en was bang dat ik dit alweer te bitchy zij. 'sorry, dat mocht ik niet zeggen.' zei ik zachtjes en draaide me hoofd van hem weg. ik probeerde me tranen te drogen. niet dat dat makkelijk lukte. 'het spijd me dat ik je leven vergooit heb.' zei ik zachtjes en probeerde een zakdoekje te vinden.


Laatst aangepast door Timeless op vr sep 11 2015, 22:48; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 20 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: