cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyvr sep 11 2015, 22:38

bee,

Me hard brak toen ik ee ntraan over de wang zag rollen. I kdeed net of ik he niet zag maar ik kon me zelf gewoon niet vergeven. Uit eigen haat sloeg ik hard tegen muur aan me knokkels kraakte gewoon helemaal. ik lied me tegen de muur neervallen. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen, Ik had ee nte groot ego om te zeggen dat ik echt van haar hield. Maar ik kon der ook niet kwijt. Ik was zowat dood gegaan deze dagen. Kut ego!. kut haat!. Ik trok me knieen op en verbergde me gezicht in me knieen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyvr sep 11 2015, 22:59

yidae:

Ik.keek.van de achtterkant van het mobieltje baar yu en terug. naa dat was niet de zelfde. ag ik wist het het echt niet meer. "Vind het hem wel.staan" Zei ik.


Ik beet op me.liep en wauw dat ik iets terug kon.zeggen maar ik wist niks. toen ze heel gemeen zeibdat ik het me roch niet kon herrinneren keek.ik baar d egornd en slikte een paar keer. "Sorry" Zei ik mega zacht. maar ineens ging zij.zich verontschuldigen. Ik pakte der hoofd beet en met de duimen droogde ik haar ogen ze verloor zo veel make-up. ik maakt haar ogen helemaal.droog en schoon. "je bent zonder make-Up echt knap" zei ik voor ik het zelf door had meteen lied ik der los en keek van der weg. "je hoefd geen.sorry te zeggen, Dat moet ik doen voor her vergeten".

Jay:
Aah!! ik.pakte me mobiel en makte een.foto van de twee armbandjes. Daarna vroef hij hoelaat het onze beurt was. "kwart voor 8 maar om half 8 gaan we iedereen verzamelen." Legde ik uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyvr sep 11 2015, 23:32

yu
'hahaha, echt niet.....' zei ik serieus. dat witte haar was echt vreselijk.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
james maakte zelfs een foto. ik luisterde naar de tijden. 'cool cool.' zei ik ik moest opletten dat ik yus verassing niet verklapte. 'oh en waar of wat gaan we eten?' vroeg ik plots. ik hield nooit van eten op plekken die ik niet kende of voetsle krijgen van mensen die ik niet kende. ik sloeg een arm om james heen en pakte me telefoon. 'smile. ik wil ook een foto met jouw.' zei ik blij en hield het mobieltje voor ons. ik drukte james hoofd naar die van mij toe. ik maakte een paar redelijk normale foto's, daarna probeerde ik wat gekke bekken en probeerde james zijn wang te kussen natuurlijk deed ik als of hoewel het me niet verkeert leek om met james ooit eens te zoenen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
leo pakte mijn hoofd beed zoals hij vaker gedaan had als ik eens verdrietig was en wreef met ijn duimen over mijn wangen heen. 'je bent zonder make-Up echt knap' zei hij ik blooste lichtjes envoelde zijn handen mijn gezicht verlaten. 'je hoefd geen.sorry te zeggen, Dat moet ik doen voor her vergeten' zei leo. ik keek langsaam van hem weg. 'nee jij hoeft je niet te verontschuldigen. tenslotten wilde je het niets voor niets vergeten anders ging je niet aan de druks.' zei ik zachtjes. ik haalde een hand door me haar heen en voelde nog dat stomme engeltjes kroontje op me hoofd. ik haalde het uit me haren. het ringetje was echt een klein dingetje net een diadeem. ik bekeek het en dacht na over hoe het vroeger was met leo.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
ik hoorde een harde bonk. meteen keek ik op en zag bee met zijn vuist tegen de muur, daarna lied hij zig tegen de muur aan vallen. ik stond op en voelde me hoofd duizelen. ik wankelde naar bee toe en knielde bij hem neer. ik pkate zijn hand vast en gaf een kusje. een op elke knokkel. 'alsjeblieft, doe jezelf geen pijn.' fluisterde ik. omdat ik zijn hand vast had gepakt zat zijn hand nu ook onder mijn bloed dat van mijn hoofd wond af was gekomen. 'voel me niet zo goed.' fluisterde ik en legde me hoofd tegen bee aan en voelde me echt misselijk. en het was niet eens ochtend. mijn hoofd duizelde zodra ik bewoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyza sep 12 2015, 00:01

bee:

Ik.voelde kusjes op me hand ik keek op en.iets in me brak. ik.duwde der om en begon haar te zoenen. mey een.hand pakte ik beide handen. an hasr beet en hield ze boven haar hoofd. ik.moest haar hebben!. En wel nu!. Me ademhaling zakte als een gek. Ik beet der nek en met me vrijhand deed ik me.broek open en.sperde haar benen. Daarna deed ik haar ondergoed opzij en.zonder pardon drukte ik mijn dick naar binnen toe. Met harde niet gecontroleerde slagen nam.ik haar hard en snel.ik deed met me vrijhand haar been verder omhoog zodat ik er dieper in kon. Me buik trok zich zo snel samen en ik beet haar hard in der nek. Met een kreun kwam ik in der. Ik drukte nog een paar keer hard door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyza sep 12 2015, 00:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
voor dat het wist lag ik klem op de grond. mijn hoofd duizelde nog eventjes na. een seconde later bezefde ik me dat ik erg veel druk voelde tegen mijn opening aan. ik kneep me ogen dicht en kreunde piepend okee dit begin was niet vijn. het voelde als het moment dat bee me in me kond nam. ik begon iets pijnlijker te kreune. na enige slagen begon ik het stiekem wel spannend dat plotse gereap. ik pakte zijn haren vast en greep het stevig beed. ik trok er aan zodat bee me minder hard ging bijten. me andere hand had ik onder zijn tshirt gewurmt. en drukte me nagels in zijn vel. na nog een paar slagen voelde het al iets minder stroef aan maar was nogsteets redelijk, nee gewoon te gevoelig. ik kreunde nogmaals pijnlijk. bee lied plots een harde rkeun horen en drukte nog een paar keer stevig door. ik drukte zachtjes een kusje op zijn wang. ik ademde zwaar met af en toe een piep kreetje in me stem. 'you stil love me.' zei ik in het engels en begon lichtjes te knabbelen in zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyza sep 12 2015, 00:17

bee:

Shit had ik der nu echt nee! De tranene die ik al.zo lang opgehouden had kwamen er uitn god een vent van bijna 30 Die jankt. rose haar stem vroeg of ik nog van der hield. Dat brak alles. "im.so sorry!! " zei ik En lied haar los. met me handen wreef ik voorzichtig.over haar lichaam heen. "I love you so much. and i just hurted the hell out of you.. i...i... im so sorry.I couldnt face tge world without you. I tough i lost you. but you came back. and what did I. I just hurted you!". Ik begon aan me haren te trekken "I hate myself!!."
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyza sep 12 2015, 00:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'No please.' Zei ik en brobeerde overeind te komen ik pakte bees hoofd beed met bijden handen en Keke hem aan. 'Please dont hurt yourself and dont hate yourself. U lurn from it dont you?' Vroeg ik en bekeek bee diep in zijn ogen. 'I love you to. And i cant life without you.' Ik trok bee naar me toe en steunde mijn hoofd op zijn schouder. Ik gaf hem een lang durige hug. Okee nu voelde ik me net zijn moeder. Ik lied hem weer los en keek hem aan. Zachtjes begon ik te lachen bees zijn wang zat onder mijn bloed wat eerst op mijn hand zat. Ik probeerde het er af te vegen maar het werd alleen maar erger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyza sep 12 2015, 10:24

Jay:
Ik wees naar boven na de foto's ''je kan gewoon daar eten is een VIP delle is er ook'' legde ik uit. ''naam drake mee kan je eten. dan zie ik je over ene half uur moet over 1 minuut weer op'' zei ik en gaf hem nog een knuffel na. Ik rende weer terug naar waar ik moest zijn

Bee:
Ze had me vast gepakt en daarna begon ze zachtjes te lachen. ik beet op me lip en kek naar der gezicht. ik pakte haar gezicht terug vast en beogn haar deze keer liefde vol te zoenen. Ik sloot me ogen ik hield zo vel van der!. Na een lange tijd haar gezoent te hebben met echte liefde stopte ik. ''stay with me'' zei ik zacht en nerveus ik had dit nog nooit met iemand gehad. en het werd ook weer tijd dat ik me blij kant lied zien.

Yidae:
Ik bleef naar de zon kijken. Ze wist dus waarom ik aan de drugs gegaan was. IEts zei me dat ik het nog nietmoest vragen wat de reden echt was. Ze haalde het kroontje uit haar haren. Heel voorzichtig deed ik haar haren terug in model en pakte het diadeem beet. en zette hem terug op. ''Blijf het engeltje eht staat je goed'' glimlachte ik en stond op. ''kijk je straks bij VIXX zun debute?'' vroeg ik en stak me arm uit. Ik wilde haar zo graag herrinneren maar na wat ze net zei voelde het alsof ik iets verloren was.

Drake:

Ik pakte setto over aangezien hij honger had. Ik liep met hem mee naar de vip en daar was delle. Ik wees naar het eten en liep met setto mee misschien wetend dat hij niet ging eten zonder het eerst aan een van ons tevoeren
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyza sep 12 2015, 12:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Bee pakte mijn gezicht vast en begon me te zoenen en niet zomaar een zoen dit was een echte zoen. Iets wat bee bijna altijd ontweek. Een zoen met volle aandacht en liefde. Ik kuste hem terug en omarmde hem langsaam met mijn armen rond zijn nek. Bee stopte na een tijdje. Hij Zach er nerveus uit en dat was hij echt nooit. 'stay with me' zei bee zacht. Ik keek hem net een gelukkige blik aan. 'Of Course i wanna stay with you!' Zei ik en gaf hem een entausjaste hug. 'But...' Zei ik zachtjes. 'You are going to Korea again...' Vervolgde ik iets treuriger. Ik pakte met een hand zijn wang vast en keek hem aan in zijn ogen. 'And i'm scared that you are going to do somthing nasty with other girls' vertelde ik eerlijk. 'I.... I want you....' Ik keek weg uit bees ogen. 'Only for me alone.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Ik luisterde en knikte. 'Okee dan gaan we daar een kijkje nemen he drake! En kunnen we ook nog eens naar jouw kijken!' Zei ik blij en gaf James een laatste hug terug. Na James zijn hug pakte ik drake beed met een arm om zijn nek en schouder heen. 'Kom je drake~ wil het niet missen.' Vertelde ik en trok drake met me mee de vip ruimte in daar stond een op gedekte tavel met allerlij soorte eten. Het meeste was rijst en asiatische voedsel. Ja wat had je anders verwacht met al die beroemde mensen die voor James verjaardag waren gekomen. Huna stond echt heel dicht bij en zat te springen en te doen. Ik liep naar hem toe en tikte hem aan. 'Hey.' Zei ik. Huna draaide zig om. 'Oooh setto, drake! Kom kom kom kijken Jay komt weer op!' Gilde hij en trok ons meer naar voren toe. 'Kom je zo eten Huna?' Vroeg ik, hij knikte. 'Jap zometeen als hij....' Zei hij maar ik trok Huna speels mee naar achteren toe. samen met drake en Huna aan bijden armen liep ik naar de eet tafel. 'Okee wat nemen we?' Vroeg ik en keek naar de verschillende gerechten. Huna wurgde zig los en pakte een kommetje. 'Oeeeh rijst natuurlijk.' Zei hij net als heel wat andere dingen en schepte het op een bordje hij liep met een dienblad rond met zijn kom rijst en een bord met andere voetsel. Ik keek toe met een leeg bord en durfde niet echt iets te pakken. 'Settooo~' riep hij. Gaan we hier zitten?' Vroeg Huna en legde zijn dienblad op een tafel met lege zitjes. Er stond letterlijk het bordje vixx op de tafel. Zou hij die gezien hebben of?..... Vervolgens rende Huna naar me toe. Kom kom neem ook wat rijst.' Riep hij vrolijk en schepte zowat voor me op. Niet veel later had ik een bordje met raar voetsel ik herkende wel iets van wat Anne een keertje gemaakt had voor de exo leden. Maar dat was het dan ook. Ik ging zitten naast Drake. Huna  zat tegen over ons. Ik keek naar de lepen met rijst en staarde er naar vervolgens verschoof mijn blik van drake naar Huna. Huna kwebbelde alles bij elkaar over wat hij had gezien en noemde wel meer namen op dan dat exo aan leden had. 'Setto je staart al 3 mins naar je eten!' Zei hij en en wees naar me bord. 'Je moet we.... Ughe Umh kuche.' Mompelde hij ik had de lepel met rijst in zijn mond gestopt. Huna begon te hoesten en pakte zijn borstkast vast. 'Setto... Kuche kuche.' Piepte hij ik schrok lichtjes en schoof me bord van me vandaan. Huna bleef kuchen en hoesten en op zijn borst kloppen. Nadat hij dat een paar keer deed haald hij moeilijk adem. 'Ooh men....' Zei hij na een tijdje en haalde opgelucht adem. 'Setto je moet niet zomaar mij gaan voeren ik bedoelde dat jij moest eten niet ik.' Piepte Huna. 'Nee bedankt. Deze rijst is nogal gevaarlijk.' Zei ik afwijzend. En schoof het bord verder bij me vandaan. Op dat moment knorde me buik als een gek. Ah... Waar is Anne als je haar nodig hebt.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Leo plukte aan mijn haar. Ik keek hem langsaam aan en probeerde te glimlachen. Leo pakte de diadeem die ik in me handen had en stopte het weer terug in me haar. 'Blijf het engeltje eht staat je goed' Zei hij. Ik lachte heel kort van zijn reactie. 'Engeltje.' Herhaalde ik hem. Leo stond op en stak zijn arm uit. Ik keek hem aan hij stond echt in Zoon gentleman houding nu. 'kijk je straks bij VIXX zun debute?'vreog Leo. Ik knikte, stond op en haakte mijn arm in die van hem. 'Tuurlijk ik ben tot nu toe altijd wezen kijken.' Zei ik iets vriendelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyza sep 12 2015, 19:02

Bee:

ik lied me hoofd zakken toen ze over korea begon. Das waar maandag ging ik weg met james mee. En ze had gelijk ik was heel losjes met meiden. Okey dit was anders Rose betekende echt iets voor me en nog geen enkele meid had me zo laten reageren op een situatie als dit. Ik probeerde glimlachen. maar om eerlijk te zijn wist ik als 28 jarige niet wat ik moest zeggen of doen. .''I dont need to go, I dont have a job still james said we going to make music again'' bekende ik.

Yidae:

Ik hielp der naar binnen toe ne zag dat yu er niet meer was. Ik stopte en deed maakte me los van der. ''b...be..dankt' stotterde ik lichtjes. dmant dat is lang gelede ndat ik gestotterd had!. ''voor die nacht.'' zei ik maar op dat moment kwam James ne trok me mee van haar vandaan om ons klaar te maken. We liepen naar de vip room. James had ok Yu opgepikt en nu de rest. Hij deed zijn leader praatje en daarna gingen we naar benede toe we werden omgekleerd in onze act kleding en onze gezichte nwerden in mde make-up gezet voor zo ver dat ging

Drake:
Ik zuchte en horode setto's buik knorren. ''delle stikte net hi jword niet vergiftigt'' gromde ik en schepte een lepel vol en hield deze voor zijn mond. ''eten.. heb geen zin in dat een van ons flauwvalt op het poduim zo'' gromde ik. jap i kwas wel bezorgt maar ik ledi het gewoon niet snel merken. ''eet...'' gromde ik nu boos naar setto.

Jay kwam en na het omkleden en make-up stonden we klaar achter het poduim de zenieuen gierde door me lichaam heen. Jay ging als eerste het poduim en vertelde wat over het project en riep als eerste setto op. Setto werd echt verwelkomt metveel gegil enzo. En daarna moesten wij op komen en in positie staan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyza sep 12 2015, 19:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik keek licht verbaast op toen hij me bedankte voor die nacht. Hij moest eens weten hoevaak we in bed samen hadden gelegen. Voorzichtig glimlachte ik maar op dat moment kwam die verschrikkelijke asian naar buiten. Ik keek als een echte bitch naar die Jay. 'Zie je zo wel Leo.' Zei ik tegen hem. Ik bekeek zijn lichaam en zijn kond toen hij weg liep. Hij was echt mager geworden zo zonde.

Ik was naar de kleedkamers gelopen en lied me make-up weer doen. Daarna wachte ik in de vip ruimte bij onze tafel. 'Angel waar is rose?' Vroeg eam eam die alle calorieën in haar boekje aan het opschrijven was. Ik draaide met me ogen 'weet ik veel' antwoorde ik en staarde naar Leo. Eam eam kwam dichterbij zitten en keek van mij naar een lokatie waar ik heen kon staren en weer terug plots schrok ze. 'Is dat is dat.... Is dat die stille gozer die altijd met die krullenbol aan tafel zat?' Vroeg ik plots. Ik knikte. 'Ja~' zei ik gijl bijden begonnen we te gillen als twee echte meisjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik keek regelmatig op me mobiel om te kijken of rose niet al gesmst had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Drake gromde naar me dat Delle stikte inplaats van dat er iets met het eten was. Het zette me even aan het denken totdat ik een berg eten voor me neus geschoteld kreeg. Ik keek bezorgt en vies naar de lepel die voor me neus hing. Shit nu werd ik zelf gevoerd. 'eten.. heb geen zin in dat een van ons flauwvalt op het poduim zo' zei drake op zijn drake manier. Ik keek van de lepen naar drake en terug. 'Eet!' Zei hij nogmaals als een klein kind die schrok, hapte ik aan de lepel.

Na een paar gevoerde happen van drake gekregen te hebben kwam James aan gelopen we moesten naar beneden. Ik liep achter hem aan met de rest. Toen ik me make-up op had gekregen van de make-up maids maakte ik een paar selfies. James ging als eerst het podium op. Toen kwam yu naar ons toe. 'Jongens. Presies na jullie nummer doen we de birthday song!' Vertelde yu gehaast. Hij klopte op drake zijn schouder. 'Zorg dat Jay niet van podium verdwijnt. Ik om vlak na het eind van jullie nummer op met wat anderen band leden. Heb net een paar grappige wolf jongens gevonden die me wel willen helpen. Hehehe maar de rest komt ook allemaal het podium op dus haast alle idolen die er nu zijn.' Legde yu nogmaals uit. Daarna gaf gij mij een setje. 'Kom Seth Jay wacht op je!' Zei hij en ik vloog voor over het podium op ik liep verder en word ontvangen met een groot gejuich. Toen ik bij James kwam deed ik een arm over zijn schouder heen. Ik pakte James zijn microvoon en sprak de mensen toe in het koreans en Engels. Het was maar een simpel begroeting naar alle mensen toe maar hay er werd gegild en dat was volgens James al goed genoeg dat hij ooit eens vertelde. Daarna kwam de rest op en gingen we in posietsie staan. Tayoni kwam als laatste aan gerend jap want die moesten we gooien in de eerste paar seconden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'I dont need to go, I dont have a job still james said we going to make music again' zei bee. Ik keek hem bezorgt aan. 'Oh bee...' Zei ik bezorgt en legde mijn hand op zijn wang terwijl ik hem aan keek. 'If you want you can help us with writing the songs to english and help with dans geograpi and other stuff like that and make new songs. But.... Jay needs your help to. He needs you like a friend on his side, in Korea.' Vertelde ik en gaf hem een zacht kusje op zijn mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Nu vixx op was had ik rond de 5 mins om iedere idol op hun plek te krijgen om klaar te staan zodat ze allemaal mee konden doen met de birthday song. Gelukkig had ik al meer dan 3/4 gesproken en het plan verteld. Ik kon exo gebruiken om stoer het podium op te komen. Samen met girlsginerations dan had ik al veel man op het podium bigbang wilde ook al te graag helpen en dat vond ik zo tof! Die lui hield echt van feesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyza sep 12 2015, 21:13

Vixx:



Jay:

het ging goed en alles liep chil. Maar je kon wel het verschil merken met Yidae en de rest want die had veel meer ervaring in dat achterhoofdje van hem zitten dan de rest.

Ik lachte blij en wilde het podium afrennen om de rest et regelen en naar mellanie te gaan. MAar drake hield me tegen en trok me terug. Tegen die spierkracht kon ik niks doen ookal was ik groter.

Yidae:

Ik vond het echt leuk op het poduim.

Na alles ging ik op me plek staan waar Ik had afgesproken met Yu aangezien ze uiteindelijk besloten hadden dat ik de leadzang deed bij zijn B-day liedje. De rest zong ook maar ik had de leidende draad door het nummer heen.

ik keek sirieus maar genoot wel van jays kop.

Drake:
Met tegenzin deed ik het. al die mensen het was niks voor mij. Ik haatte het echt erg. maar i kdeed het voor de andere. Dat maakt het nog een beetje leuk.

Zoals Yu opgedragen had hield ik Jay teegn met het poduim a schieten ik stond achter hem zodat hij geen kant op kon.

bee:
Ik schudde me hoofd ''Jay doesn't need me'' zei ik en keek der niet aan. ag nu we toch sentimenteel werden kon i kdat ook wel zeggen. ''Jay is really mad at me, He doesn't act like it. But I hurted him a lot, You dont need me anymore.'' zuchte ik. Ik gaf haar nog een kusje en stond op. ik wees naar de bank. ''kom dat zit beter'' zei ik in het engels
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyza sep 12 2015, 21:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Het liedje en de dans ging gelukkig zonder al te veel inspanning we hadden dat dansje zo vaak geoefend en nog altijd was ik bang dat ik ko ging. Yu kwam op het podium en het feest kon beginnen! Ik genoot aan alle kanten en jumpte als een gek. Drake had Jay braaf tegen gehouden ik pakte jays zijn hand en trok hem mee verder het podium op. *jumpt jumpt jumpt*

Het liedje was bijna voorbij en ik had zelfs gesprongen samen met gd! Ik hupte nu naar drake toe om met hem te dollen. Inenen begaven mijn knieën het. Ik ik viel half naar achteren en op me zij in de richting van drake. Mijn oren hoorde enkel een hoge piep toon mijn zicht werd blurry tot totaal zwart. KO

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Dit was echt leuk om te doen veel leuker dan studeren. Ik voelde me zo blij. Van binnen had ik een raar gevoel dat er iets ontwaakte diep in mijn lichaam.

Bij de birtday song deed ik mijn stukjes en maakte wat sexy dansemoves.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Met exo kwam ik op als een soort van wolf pak die het podium over nam. Af en toe maakte we wolven geluiden die ik had geregeld met de geluids studio. Daarna begon ik een praatje te maken in het Japans/koreans en Nederlands. Ik nam het eerste stuk rap en werd op gevolgd door drake daarna mocht YD het opvullen met af en toe een zang stukje van tayoni en Delle er tussendoor. Alle idolen kwamen hier en daar op duiken van geheime lokaties op het podium en dansen, zongen en dolde mee.
Ik deed mijn laatste stukje rap en De idolen mochte hun gefeest voortzetten. Ik eindigde het gefeest met een slecht Engelse bedankt woordje terwijl ik Jay zijn nek omarmd had met een arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyza sep 12 2015, 21:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Ik keek geschrokken toen hij vertelde dat Jay eigenlijk heel boos op hem was. 'But Way?' Vroeg ik om meer te weten te komen waarom Jay eigenlijk boos was ookal had ik al een vermoede bee nam alles wat los en vast zat. 'Maybe you can show Jay now that you are not a worse friend or lover.' Stelde ik voor. 'Let him see that you can do it right. And that you can stay with one person you really love and care about.' Vervolgde ik en stond op. Ik hield zijn kapotte hand vast en ging samen met hem zitten op de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Emptyza sep 12 2015, 21:55

Jay
Ik had geen woorde nvoor dit feest. echt geen woorden. Het was zo geweldig at ik bijna stond te janken... wat manneljik. Ik bedankt ze zo vaak als ik kon het was zo geweldig al me vrienden op het poduim!. We feeste nog flik door maar ik was dan misschei nwel aan hetfeesten.. Ik zag delle wel ko gaan in Drakes arme.

Drake:
Ik stond gewoon rustig mee te doen net als Yidae alleen Yidae keek niet boos zoals ik deed. NA even kwam dellenaar me toe en viel tegen em aan. eerstawilde ik hem wegduwen maar ik merkte dat zijn lichaam steeds zwakker werd. Okeuy die moet het poduim was. Ik stilde hem op en verdween zo stil mogelijk weg ik legde hem neer en ging naast hem zitten meteen nors gezicht. Ik had hem zo gelegd dat hij niet kon stikken of iets.

Yidae:
ik keek gewoon rustig toe maar besloot weg te gaan na even. Het poduim was druk en dat was niet mijn ding. Ik liep door de gangen en ineens stond liam voor me. Ik probeerde hem te ontwijken. ''kappen liam ga weg'' zei ik en proberede VIP room in te komen Maar liam versperde de weg

bee:

We zaten en ik zuchte. ''het is mede ook mijn schuld dat hij zijn vriendin verloren heeft. Ik heb echt genoten van me leven. laten we het zo noemen. Maar ik waa dronken en dan kan ik mezelf nog minder in de hand houden... En ik was samen met zijn vriendin ik had hem beloofd op haar te passen omdat ze ziek was en op tijd medicatie moest slikken en al. Ze was licht depresief door de fans. En jay was druk op dat moment met opnames. Ik heb zijn gf gewoon laten cheaten.. en hij kwam binnen'' dat laatste zei ik zacht en zuchte
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 21 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 21 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: