cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 14:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Ik keek heel ontschuldig weg van Lucy en probeerde verder door te lopen naar de bioscoop. In de hoop dat ik niet hoefde te antwoordde. Me opa gebruikte me herdershond altijd als chantage middel. Dat was gewoon niet eerlijk. 'Tsu Lucy Lucy.' Zei ik en probeerde speels over te komen. 'Wat denk je zelf meisje. Jij bent mijn enigste.' Antwoorde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 15:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

eindelijk kwam hij aangelopen. hij praat over mijn motor'ja die had je gister bijna ondergekots' zei ik en ging zitten. 'stap op dan!' zei ik terwijl lik de motoren lied ronken. i zou de motor schuiner zetten zodat dat setto er op zou kunnen stappen. als hij zat gaf ik mijn extra helm en reed weg.

op school aangekomen reed ik bijna een paar mesne van uit hun schoenen. Niet dat ik me er iets van aan trekte.

lucy:

Ik dacht dat hij echt ging zeggen dat hij voor rex zou kiezen. Maar gelukkig zei hij na even mijn naam. blij glimlachte ik en trok hem mee richring de bios. Ik ging ze hand echt niet mer los laten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 16:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
"Dat je me enigste meisje bent betekent nog niet dat ik het allermeest van je hou." Dacht ik maar hield me mond. Lucy hield me hand vast. Ik probeerde los te komen maar het was net secondelijm. "Kom ik er nog ooit van los?" Samen stonden we nu in de bioscoop ik keek om me heen naar de posters. Er waren teveel romantische films in de bioscoop. 'Eh fu-uk. Alleen maar romans... En Heb die Disney al belooft aan Delle.' Zei ik en keek naar de popcorn met de frozen2bakjes.

wolfjes
'Eh kijk wie we daar hebben. Is dat buldog niet?' Vroeg iemand in de schaduw onder een trap. 'Jah en zie je ze hand?' Vervolgde een ander. 'Chikky' fluisterde ze alle drie in koor.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Doe me er maar niet aan herinneren.' Antwoorde ik op drake.
Ik klom op het monster, pakte de helm aan en zette hem op. toen hij gas gaf omarmde ik zijn middel stevig beed. Dit was mijn tweede ritje effer. Ik zat zo dicht op drake, het voelde raar of lag dat aan de snelheid van het monster waar ik op zat. Toen drake het schoolplein op reed zag ik het groepje jongens al om de hoek van de school staan. Voorzichtig klom ik van de motor af, trok me kleding recht en toen ik de helm af deed streelde ik door me haren heen zodat het weer stoer zat. 'Ah... Ben me lunch vergeten.' Kwam ik achter. Ik stak de helm naar drake uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
Ik stond op het plein en hoorde een moter aan komen scheuren. Mijn mond viel open toen ik drake zag. Maar hij stond al helemaal wagenwijd open toen setto er van af stapte. 'Awh drake zo sexy met dat blousje...' Fluisterde ik kwijlend. Ik ging bij de fontijn zitten en maakte foto's met mijn fotocamera. 'Awh please laat de wind waaien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 18:15

Drake:

We stapte af en ik bleef op het plein staan. ' Dan koop je iets in de kantine we hebben toch maar 2 lessen' zei ik en keek hem aan. ' geef me helm' zei ik en stak me hand uit.

Lucy:

Oh als het hem lukt om James te zoenen ga ik ook met hem naar de bios anar Frozen 2 lachte ik. niet weten naar wat Yu keek. Ik keek hem aan . 'MAar mad max draait!' zei ik verlieft. ' Kom kom gaan we naar die!' ik keek hem blij aan. Maar toch knaagde er iets aan me. Nee niet de hoofdpijn. het voelde gewoon op dit moment niet goed.. ik lied izjn hand los en liep naar de ticket balie. ' Yu wil je naar mad max of ga je terug naar Rex want dan ga ik wel alleen' zei ik ineens en schrok van mezelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 19:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Wacht wat doen!? Jay zoenen?! Is hij helemaal gek geworden! Stelletje homo's. Zij toch dat er iets niet klopte aan die Jay. Pff en nu Delle ook al. Volgens mij licht het echt aan die blonde nicht. Trouwens ik heb Delle sinds dat je niet klopte aan de deur niet meer gezien.'

Ik had geen vlouw idee over welke film ze het had met Delle had ik alleen maar Disney gekeken en met Olivia alleen maar drama en romans, volgens mij deed ze dat expres in de hoop dat ik er opgewonden van werd denk ik. maar dat met Olivia was altijd thuis op de bank onder een warm kleedje en dit was een echte date. Wat als ik nou iets stoms zeg of inslaap val tijdens de film? Of hard ga laggen bij een dramatische stukje? Ik raakte lichtjes in paniek. En zometeen nog uit eten fu-uk. Lucy zij plots dat ze wel alleen ging naar de film en dat ik dan naar rex mocht gaan. "Ai, die verleiding is veelte groot. Het was of gênant film kijken en haar voor schut zetten of hem peren zonder voor lul te staan. lekker met rex spelen en samen in slaap vallen bij zijn nieuwe mand in de hoop dat hij er in bleef. Of zou ik het mandje boven leggen?"
'Meen je dat?' Vroeg ik vrij neutraal. Ik streelde nerveus door me haren heen. 'Ike...' Zei ik twijfel achtig.

3- black wolfs
'Hey Hey kijk wat buldog doet.' Fluisterde een. 'Peert hij hem nou?' Vroeg de ander. 'Ziet er wel naar uit Heheheh. Dat teefje is voor ons. Hehehe.' Grijnste de laatste.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
Ik had een paar goede foto's geschoten. Maar de echte top foto zat er nog niet tussen. Als eerst moest die setto uit beeld zodat ik mooiere foto's van drake kon maken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik zat buiten op een bankje te roken en prate gezellig met wat meisjes. Toen ik een moter hoorde keek ik op en kwijlde naar drake die een blouse open had. "Omg zo mijn voorbeeld hij is zooooo Awsome!" Dacht ik. Entausjast swaaide ik. 'Draaky Draaky!' Gilde ik met me niet mannelijke stem naar hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Kantiene? Ik sla me lunch wel over.' Ik zette nog een stapje naar drake toe. Aangezien ik de helm al naar hem toe hield. Nu drukte ik hem bijna tegen zijn snufferd aan. '10 over half van mijn aanzicht.' Fluisterde ik. 'Bedankt voor het brengen. Wacht misschien kun je me gitaar tas dragen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 19:34

Lucy:

ijk schrok van zijn reactie. ' YU! Het was gewoon ee grapje okey! hij was verkleed als een meid en wilde gewoon ee ngrap uit halen met jullie'  zei ik en keek he geschrokken aan. ' haat jij homo's ofzo?'  vroeg ik serieus.

' jah..'  zei ik en keek hem aan. ' Ik zie toch dat je niet wil. Ik merk het aan alles'  zei ik terleur gestelt. ' Ga maar naar rex ik red me wel..' ik keek naar de bali. ' een kaartje voor mad max'  zei ik de vrouw keek me aan. ' Weet je zeker dat je daar heen wilt?'  ik lachte toen ze dat vroeg. ' Natuurlijk! mad max is een van de beste actie films nu in de bios!'  zei ik blij de vrouw lachte. ' een kaartje? gaat de jonge heer niet mee?'

Drake:

Ik nergeerde delle volledig en pakte de helm aan. deze stopte ik terug in de motor. ' 10 voor watte?' vroeg ik hem verbaast en voor ik het wist had ik zijn gitaar tas aangepakt. Ik keek er stom verbaast naar. ' Jongen! ik doe dit alleen omdat ik me aan mijn woord houd dat ik je zou dienen vandaag! maar denk niet dat ik dit morge nog doe!' gromde ik en gooide de tas op me rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 20:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
Shit waarom loopt hij nou met setto mee. Ik probeerde me te verbergen tussen de andere studenten en volgde drake en setto.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Draakje?!' Herhaalde ik toen hij me niet opmerkte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Hey voorzichtig met me gitaar.' Zei ik toen hij hem in een keer over zijn schouder sloeg. Drake mopperde dat hij het alleen maar deed uit belofte.
'Mmmh in dat geval heb ik nog wel een klusje voor je. Me kluisje moet nog op geruimt worden.' Toen hij vroeg wat half tien betekende hield ik er maar over op. 'Laat maar.' Zei ik. 'Kom we gaan naar binnen.' Ik stopte bij me kluisje en deed hem open. Vervolgens probeerde ik te grijnzen. 'Veel plezier. Ik wil me boeken op alfabet en schriften op kleur pennen en potloden op lengte. En verkreukte legen blaadjes mogen weg. Aantekeningen allemaal in de rode map. Stoer ging ik tegen het andere kluisje aan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 20:08

Drake:

Ik begon te lachen' dacht het niet goed!' zei ik en deed zijn kluisje weer dicht en liep weg door de gangen met zijn gitaar. Ik liep tegen minako op. Ik keek har strak aan waarna ik me zo boog dat ik langs haar heen kon lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 20:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
Toen ik een foto wilde maken draaide drake zig om en liep tegen me op. Hierdoor lied ik zowat me camera uit me handen vallen. Gelukkig had ik een koort om en nek heen hangen. Zodat hij niet compleet op de grond kapot viel. Maar ik schrok natuurlijk wel. De lensdop Rolde over de vloer heen tussen de voeten door van drake. Toen hij vervolgens langs me liep keek hij me erg diep aan. "Oeeh...." Met grote ogen keek ik terug. Hoewel deze af dwaalde naar de tepel die net langs het blousje vandaan kwam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Drakkke! Je zou me butler/slaafje zijn weet je nog!' Riep ik achter hem aan. 'Anders laat ik James het verlengen met een week en mag je bij me logeren.' Riep ik na. Ik bleef staan waar ik stond en keek toe wat drake deed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Omdat ik het ranzig vind hoe twee mannen elkaar kunnen penetreren in elkaars kont.' Zei ik met een vies gezicht. 'Vind het gewoon ranzig en niet natuurlijk. Heb ooit naar een homo film moeten kijken en dat doe ik nooit meer.' Legde ik uit.

'Jij laat je nieuw baby toch ook niet alleen.' Ik draaide me om en wilde weg lopen.

maar daar zag ik al drie van de vervelendste tiener puppy's lopen. 'Fu-uk..' Mompelde ik. Ik draaide me weer om naar Lucy toen de vrouw vroeg of ik niet mee ging. 'Ik wilde eigenlijk naar Ted twee...' Mompelde ik maar als smoesje. Ik legde geld neer op de baly. 'Mevrouw houd weer niet van comedie.' Plaagde ik maar kon niet echt lachen met die pups achter me die aardig dichtbij kwamen. Ik duwde Lucy naar voren toe en gritste het kaartje. "Nee shit waarom ging ik mee... Kom op yu je moet Lucy beschermen het is je meisje." 'Kom snel voordat de zaal vol is.' Zei ik en probeerde de trap op te rennen van de bioscoop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 20:26

Drake:


' Dacht het nie!!' riep ik terug naar SEtto. Ik had me rug naar hem teo gekeerd zodat ik ijn grijns kon bedekken. Dit was best grappig....

Ik ging bij de deur staat van het klaslokaal en wachte tot we naar binnen konden

Lucy:

'Het is een pup en me ma is toch thuis.. ' zei ik licht beledegt. Maar toch.. uiteindelijk wilde hij me toch mee en duwde me de trap op. ' Schat het is middag de zalen zitetn echt neit vol/ zei ik en probeerde fatsoenlijk de trap op de lopen. ' Yu wat is er nou!' zei ik terwijl ik zowat overhal heen geduwt werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 20:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
Drake trapte per ongeluk tegen de lens dop aan waardoor hij verder weg Rolde. 'Oeh, oeh!' Zei ik zachtjes en wilde achter de dop aan lopen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Dit kan je toch niet echt een belofte noemen drake?' Zei ik en zette een stapje dichterbijer. 'Je hebt het belooft dat je mijn slaafje bent.' Herhaalde ik. Ik bleef weer staan en deed me armen over elkaar heen. 'Drake kom hier!' Zei ik bevelend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Wat? Je wilde toch film kijken?' Vroeg ik iets liever. Ik keek op de kaartjes en begelijde haar naar de stoelen. Vervolgens ging ik zitten. Toen Lucy zat deed ik me arm over de rug leuning heen en keek uit gebrijd om me heen. Van links naar rechts en terug om er zeker van te zijn dat de jongens ons niet waren achtervolgt.

'Wacht we hebben nog geen popcorn.' Zei ik plots. 'Wil je wat hebben dan haal ik het nu.' Vroeg ik en stond half op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 20:42

drake:

Ik grijnste naar hem. ' Je ruimt je eigen trop maar op!' zei ik en keek hem aan. ' Ik ga niet jouw troep op ruimen. Ik zag hoe minako iets zocht en liep er heen. Ik pakte het op en gaf het aan haar daarna liep ik terug en zette de gitaar tas tegen de muur aan. Ik wachte op de docent en ging echt niet dat kluisje van hem opruimen

Lucy:

ik glimlachte. 'JE wilde echt weg gaan heh en me alleen laten?' zei ik zacht. maar toen begon hij over popcorn. Ik glimlachte. ' jah lekker!'. Yu ging popcorn halen en i kzat hier alleen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 20:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
"Je moest eens weten meisje." Dacht ik maar zij niets. *haalt popcorn*

3- black wolfs
We waren ok de hoek gaan staan en zagen buldog weg lopen. 'Dit is onze kans.' Fluisterde de een. Met zijn drieën liepen we naar binnen toe. En gingen achter het meisje zitten.

'Hey wat doet zoon mooi meisje als jij zo alleen?' Vroeg de jongen met het bruine haar. Deze sprong over de bank heen en plofte naast Lucy neer. Vervolgens sprong de zwart harige jongen over de bank heen en plofte aan de andere kant van Lucy neer. 'Awh arme meid. Jij verdient toch veel beter dan die stomme jog die alleen maar om hondjes geeft.' Zei de zwart harige jongen. 'En iets wat veel lekkerder is dan hij of popcorn.' Voegde de blonde jongen die achter haar zat toe. Deze blonde jongen ging met zijn armen over de leuning van Lucy haar stoel heen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 20:54

Lucy:

Ik haalde diep adem toen er 3 jongens bij me kwamen zitten. 'Ik ben neit geinterseert in jullie dus laat me met rust.' zei ik kill en bleef naar het beeldscherm staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Emptydo jun 04 2015, 21:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
Ik had hem bijna totdat drake hem te pakken had. Onze handen tikte elkaar aan. Snel trok ik me hand terug. Toen hij het gaf gritste ik het snel uit zijn handen. 'Thx,' Zei ik kort en liep snel bij hem vandaan. "Shit shit shit"

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Dat ga je dus mooi wel doen. Drake kom hier!' Zei ik emotie loos en wees van hem naar naast me op de grond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
*haalt popcorn*

3- black wolfs
'Awh wat jammer nou voor je. Want wij hebben wel trek in jouw.' Gniffelde de blonde jongen en sloeg zijn armen over haar schouders heen. De zwart harige jongen kroop wat dichterbijer. 'Hij heeft wel smaak je hebt een lekker vol viguurtje, ronde bips en boobs.' Dese jongen steelse even door haar haren heen en vervolgens langs haar borsten. De bruin harige jongen keek haar zwoel aan. 'Teefje kom op. Iedereen weet toch dat je een sletje word, dankzij buldog.' Grinnekte hij gemeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 11 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: