cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptydo okt 01 2015, 22:06

Drake:
V kreunend draaide ik mee om. Zware hoofdpijn teisterde mij brein. Ik schoot overeind toen de nacht van gisteren in vage vlekken terug kwam. Ik kerk rond een was gewoon in me eigen kamer. Verbaast keek ik nogmaals rond. Me buik deed minder zeer ik keek er naar een zag de verzorgingsplaats spul overal liggen. Ik wreef over me buik heen. Woord had dat gedaan? Ik voelde aan mee nek een merkte dat ook deze verzorgt was. Dit was nieuw.. Ik stond op een ging met de zelfde snelheid weer naar bende toe. Ik ging onderuit door het EHBO doos dat naast mee bed lag. Ik zucht en deed mr broek goed. Ik draaide mr om en zag een ho dekens. Dat daar een meisje zou liggen zag ik niet. Ik sjockte naar de keuken een haalde me neus op oeh het rook lekker. Even dacht ik dat mr ouders terug waren.

Leo: slaapt lang door

Jay;
"Dan nemen we setto ook meer!." lachte ik. Nu we zo lagen kwam mee vermoeid jeugd echt snel op zetten ik sloot met ogen een voor ik het wist was ik k.o.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyvr okt 02 2015, 08:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik knikte. 'Ja dat word zo gezellig.' Antwoorde ik en legde een arm over Jay heen en gaapte eventjes. 'Love u.' Fluisterde ik zachtjes en sloot me oogjes.

Voor het eerst had ik zowat geen nachtmerries. Want mijn grootste nachtmerrie moest nog komen en dat was het vertrek van Jay. Tijdens me slaap was ik boven op hem gaan liggen als ik dat trouwens niet al lag. Langsaam ontwaakte ik uit me slaap door het geprik van iemand in mijn buik. Met me hand rijkte ik er naar Rn probeerde het ik te schuiven maar het zat vast. Shit... Das waar ook. Vermoeit lied ik me hoofd weer neer komen op jays lichaam. Meeh okee dit ligt echt niet lekker met die dik in me buik! Ik hees me kond op en schoof wat naar voren. Ik pakte zijn dik het zette hem rechtop. Ik lied me weer zakken. Yes!! Nu licht hij niet meer tussen onze buiken. Ik lied jays Dick los en voelde hem nu tegen mijn kond en heiligdom aan tikken. Shit.... Urg.. Wayyyyy!!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
Ik werd weer wakker door een gestrompel en gestruikel van iemand. Slaperig keek ik op maar zag alleen maar zwart. Met me hand zwom ik door de zee van dekens heen en wist boven water te komen. 'Huh?' Kreunde ik zachte het bed naast me was leeg. Even lied ik me hoofd weer neer zakken net alsof er niets aan de hand was. Voor zoon twee minuten bleef ik zo liggen. Wacht!! Het bed was leeg!!! Leeg!!! Gehaast stond ik op en struikelde over de zelfde verband doos heen. 'AAAUUUH ***' schold ik en pakte me zere voed beed. Ik hinkte naar de woonkamer en struikelde haast weer over een van die honden. Gelukkig wist ik me nog recht op te houden. Vermoeit hinkte ik verder naar de eetkamer stoel. Ik zuchte luid en probeerde te gaan zitten, Yes ik zat eindelijk! Rust! En lekker eten smikkelend wreef ik in me handen maar al snel stopte ik. 'awwwhh.' Mompelde ik zachtjes. Nu bedacht ik me pas dat ik me haar was vergeten te doen. Ik zuchte weer luid door me neus heen en aaide een hand door mijn lange haren als een soort van borstel en probeerde het elastiekje uit me haar te krijgen die nu half in de knoop zat. Die elastiekjes zakte bij mij altijd uit!! Weer zuchte ik en gaf het maar op. Jap zo sexy was ik niet in de ochtend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik had Leo in een soort van, ik laat je nooit meer los, wurggreep en sliep als een engeltje. *wink wink*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyvr okt 02 2015, 10:22

Leo:
Toen ik de volgende dag wakker werd... Had ik een flinke kater. Mee ogen prikte een mijn Dick was koud.. Wat! Oh shit lenzen.... Een die verdomde condoom!! Door die klap was ik vergeten dat ding af te doen.. Ik keek op zei.. Een waar de hek ben ik! . ik voelde een warm lichaam tegen mee aan ik kerk op zei het was die blonde meid die mr blijkbaar niet loods wilde laten.. Maar me ogen!!! Ik probeerde mee uit de greep los te krijgen. Kom op ik moet naar de wc dacht ik terwijl ik me best deed haar niet wakker te maken.

Een het lukte nootje het vrij komen of ze wakker was wist ik niet. Heel zachtjes liep ik naar de badkamer. Deze wist ik nog te vinden van de vorige keer. Ik wreef in mr ogen een keek in het spiegel beeld... God mee ogen waren rood... Was ik weer stoned af waren die lenzen gaan ontsteken..

Drake:
Ik draaide mr om. Was dat mr ma!. Nee... Ik lied mr hoofd zakken. Hoe kon ik het elke leert toch hopen dat ze ons niet voor het geld in de steek lieten.. Het was die rood harige meid. " wat de FAQ door jij hier" gromde ik boos een sloeg me arme over elkaar. Op dat moment kwam Me ooms binnen wiens ogen zowat uit haar oogkassen vielen een haar kunstgebit uit hart mond kwijlde. Toen ik dat zag werd ik nog bozer. " waarom!! " riep ik boos naar haar een wees naar de tafel.

Jay :
Toen ik wakker werd lag er iemand op mr oh Please laat het Mellanie zijn een niet Irmgard anders ik deed mr ogen open een zag dat het tot mijn geluk echt Mellanie was ik had niet echt door wat ze met me dik aan het doen was. Maar omdat ik echt kapot mooie was.. Nog 3 uur een dan had ik weer een concert. " NOG 3UUUR!!!!"ik vloog overeind een ging met Mellanie een al recht zitten. Een dat deed zeer.. "Aah!" kreunde ik een hees haar omhoog. Omdat ze blijkbaar mee dik achter haar gelegd had een ik recht was haan zien was hij onder haar gekomen een dat deed zeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyvr okt 02 2015, 12:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
Ik keek hem droog aan met wen bitchy face net alsof ik een chagrijnige vrouwtjes draak was. 'Zwijg en eet!' Gromde ik terug. Ik keek naar de pan met soep en zuchtte weer. Ik stond mank op en probeerde naar de pan te komen. Ik pakte drie kommetjes en schonk er soep in. Deze bordjes zette ik keurig op tafel teminsten voor de oma zetten ik het rustig neer enkel voor de jongen zijn neus lied ik het met een klap op tafel neer komen. 'Eet!' Zei ik en douwde zijn lepel in zijn soep. Ik liep weer naar mijn eigen stoel en ging zitten. Toen ik eenmaal een hapje soep binnen had veranderde mijn chagrijnige blik naar een smullend draakje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Toen er iets weg was rolde ik me op in de dekens als een rupsje en probeerde verder te slapen. Maar het was te koud hier in bed zonder mijn leeuwtje. Trillend stond ik op en liep naar de badkamer toe. Daar stond mijn Leo in zin ogen te wrijven. Ik klede me uit eigenlijk was ik al half naakt dus hoefde enkel me pyama jurkje en onderbroek uit te trekken. Vervolgens omarmde ik Leo van achteren en drukte me lippen in zijn nek. 'Zullen we samen een warme douche nemen?' Vroeg ik en kroop met mijn hand naar zijn dik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik schrok en greep Jay vast. Plots zat ik recht op. Ik keek naar Jay, en knuffelde hem met twee armen rond zijn nek. 'Goede morgen sweety~' zei ik lief en zag zijn pijnlijke face. 'Hihi' lachte ik ontschuldig ik ging iets omhoog met me heupen. En legde zijn Dick goed. 'Sorry~' zei ik zacht en gaf hem een troostend kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyvr okt 02 2015, 13:09

Drake:

Mr boven lip begon te trillen toen ze zo maar ging doen alsof ze hier thuis hoorde. Wie dacht ze wel niet dat ze was!!!.  Ze smeet de kom voor me net een beveelde me zowat om te gaan eten... " tief gewoon op!, mr hebt hier helemaal niks te zoeken " riep ik boos een wees naar de deur. " en neem dat facking eten van je mee! " riep ik nu echt boos.  Waarom ging ze zich gedragen of ze zich enig zorgen maakte.. Mr ons keek mr ineens aan een had haar hand om de hand van dat wind gelegd. Ik deed mr handen omhoog. "Wat!" snauwde ik doos naar me oma. Ze tikte op de tafel dat ik moest zien een kalmeren. " nee! Zij moet eerst weg een ik et niet! " ik gromde alles bij elkaar.


Leo:
Ik voelde haar name lichaam ineens tegen mr aan. Ik was niet echt verwacht dat dat zou gebeuren. Ze vroeg of we samen zouden douche een haar hand gleed al naar beneden nog voor ze er bij kon pakte ik haar hand. " nee " antwoordde ik. Ik keek haar aan via de spiegel " ik moet zo weg. Paarden een werken " zei ik een keek terug naar me eigen ogen. God.. Please laat het de lenzen zijn anders ben ik mij baan kwijt in de winkel!! Ik had al een aantal waarschuwingen gehad dat ik niet meer onder invloed mocht verschijnen.. Ik haat koop zondagen!. Ik haalde haar hand om hoog zodat ik weg kon lopen.

Jay
Ze legde hem terug. " haha b ook goede morgen Honey! " lachte ik zachtjes. Ik haalde mr neus op. "Heb nog meer 3 uur een dan moet ik weer werken...." zuchtte ik een pakte Mellanie stevig beet. Met haar in mr arme lied ook mr terug in het bed vallen. " maar eerst even samen zijn met jou!! " glimlachte ik. " een nu niet gaan bijten want wel niet met een boner moeten op treden " zei ik een had haar wat kusjes op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyvr okt 02 2015, 13:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
Ik trok een wenkbrouw op en keek hem lachwekkend aan. Ik gniffelde even in mezelf en at gewoon door. Ik pakte een broodje en doopte het in me soep vervolgens nam ik er een hap van. Ik lied me echt niet weg sturen door die gozer. 'Wie zegt dat ik het enkel voor jouw gedaan heb?' Zei ik enkel en keek van de jongen naar zijn oma. Ik gaf haar een knipoog en doopte me broodje in me soep.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik duwde Leo terug tegen de was tafel aan en ging dominerend staan met mijn borstkast vooruit en een hand in mijn zij met de anderen hiel ik Leo op zijn plek. 'Dude! Meld je ziek!' Beval ik en wees naar zijn ogen. 'Weet je nog? Je hebt gisteren avond flink wat joints gerookt. Je wilt toch niet als laim eindigen zonder school, diploma, werk of geld.' Zei ik en tikte bij elk word op zijn borstkast. 'Je stinkt naar zweet en wiet!' Zei ik hard in de zin van serieus gemeen inplaats van volume. Vervolgens deed ik me arme over elkaar heen en keek hem serieus aan. 'Dus of je gaat nu douche en je werk opbellen dat je ziek bent. Of ik was je met de hoge drukspuit en bel je werk op dat je echt ziek bent en de hele dag in bed ligt.' Zei ik en merkte nu pas dat ik nogsteets naakt was.


Laatst aangepast door Timeless op vr okt 02 2015, 14:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyvr okt 02 2015, 14:00

Drake:

Wat!!!! Lachte ze nou gewoon... " ik zei toch ook niet dat he het voor mij doet! Jr moet gewoon op flikkeren. " zei ik echt over de rode heen. Maar toen mr oma keu blij glimlachte werd ik nog bozer.. Wat pakte ze nou hart kant! Ik heb haar niet eend uitgenodigd in huis!!. Ze bleef maar zitten een door eten!. Ik blies mee wangen op een draaide me om.. Als zij Niue gaat ha ik wel! Zonder iets te zeggen stapte ik de deur uit een verdween naar mr strandje.

Oma:
Ik zuchtte ik had zo gehoopt dat dit zou helpen maar nee.. Vroeger was hij niet bood te krijgen nu... Was hij niet blij te krijgen. Ik draaide mr naar de super lieve meid. " sorry " zei ik. " een hoeveel moet ik jr terug betalen voor dit al? "
Leo:
Ze draaide mr om een duwde mee tegen weer wasbak aan. Ze deed haar borsten vooruit een hield mr tegen ze was naakt.... Ze was volledig naakt!!!. We wanden werden rood een meteen kerk ik weg lang haar hen. Niet staren niet staren..... Ze beval mee dat ik mr ziek moest melden een wees naar me ogen.. Ik keek haar het puntje van haar vinger waarna heel nerveus weer weg keek... Oké we hadden misschien SED gehad maar toen was ik stoned een had ik haar lichaam niet gezien. Wat zag ze er perfect uit!. Niet naar kijken!!! Dont be creepy!. Ze begon over Liam ik lief mee hoofd zakken ze had gelijk.. Ik moest nu echt voor me zorgen mensen gingen mee geen tweede kans meer geven. Of een twintigste kans zoals Angelina deed. Maar toen ik mee ogen open deed... Was het uitzicht.. Goddelijk.. Maar niet bepaald zo beleeft om naar te kijken.. Kon er op dit moment niks goed gaan!!. Waarom dacht ik dat ook SK weet. Ik leunde met me hand op de was bak om verder naar achteren te kunnen toen ik grip verloor een half achteruit onder uit ging. "Oké!! Ik merkt me ziek!!! Maar trek iets aan!!" piepte ik nu echt niet meer wetend wat ik moest kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyvr okt 02 2015, 14:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
Ik schrok even op. 'Die draait wel bij. Is me gisteren avond ook gelukt.' Gniffelde ik en glimlachte naar haar. 'Oh ik regel dat wel met drake, Ik vind het leuk om te koken. En tenslotten had hij mij langs het ziekenhuis gebracht voor mijn enkel. En ik wilde iets doen om hem te bedanken.' Vertelde ik en staarde naar beneden naar mijn eten. 'Zal ik u helpen met iets zoals schoonmaken stofzuigen afstoffen? Of iets?' Vroeg ik vriendelijk en glimlachte weer even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyvr okt 02 2015, 14:45

Oma: even glimlachte ik. ' hij hielp je? " vroeg ik als een moeder die eindelijk iets goed zag in haar zoon. Ja in de loop der tijd ben ik mr meer een hulpeloze moeder gaan voelden. Ze stelde voor om te helpen. Ik keek het huisje rond naar de troep een stof een herwon dikke rotzooi. " misschien wel handig heh meid " lachte ik zachtjes. Ik at lekker verder. " het is zo heerlijk! " zei ik als een klein kind!!. " kom hier vaker plume" zei ik

NS het eten probeerde ik uit alle macht mee hoofd lichaam aan het werk te zetten.. Ik kon niks meer met door lichaam. Het was te oud geworden. Ik kerk de meid aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyvr okt 02 2015, 16:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
'hij hielp je?' Vroeg zijn oma. Ik knikte. 'Wilde hem leren dansen maar toen struikelde we over een richel heen. Mijn enkel was zwaar gekneusd en toen bracht hij me uiteindelijk naar het ziekenhuis. Hoewel dat ook niet echt soepel ging.' Gaf ik eerlijk toe en nam een hap van mijn in gesopte broodje. 'Het is zo lekker!' Zei de oude vrouw. ik glimlachte naar haar met een plezierige smile terwijl mijn wangen vol zaten met brood. Zo leek ik net een hamstertje.

Na het eten deed ik de overige broodjes in een zak om ze te bewaren voor morgen of vanavond. De soep deed ik in een kleine pan en legde deze in eerst op het aanrecht om af te laten koelen. Met zijn tweeën deden we de afwas ik merkte aan het vrouwtje hoe zwaar ze het had met alleen al afdrogen of afwassen. 'Weet u als u me verteld waar de stofdoeken en zuiger is begin ik alvast.' Zei ik beleeft en pakte daarna de spullen. Ik vond een mooie radio die een USB aansluiting had. Ik stopte me telefoon er aan en zetten wat leuke en vrolijke muziek op. Al dansend stofte ik als eers de voorwerpen en daarna de planken overal kwam ik haren tegen van de honden. Toen ik daarmee klaar was stofzoog ik de vloer en de bank en klopte ik de kussens buiten uit en maakte de manden schoon van de honden tijdens deze dingen begon ik hard en vrolijk mee te zingen op de muziek. Af en toe deed ik lekker gek met de oma van drake. Toen dat klaar was dwijlen ik de vloer als dat kon en hun geen tapijt hadden. Daarna was De kamer van de oma aan de beurt ik vroeg waar ik wel of niet aan en in mocht komen voordat ik ging stoffen en deed dit net zo vrolijk als eerst. Vroeger moest ik dagelijks de kamer van me vriend schoon maken anders werd het een vuilnisbelt letterlijk en figuurlijk, hoe hij dat voor elkaar kreeg wist ik nog steeds niet. Oma's kamer was nu klaar ik naar drakes kamer. Daar lagen nog meer hondenharen bah!! Door het schoonmaken heen zette ik thee op een Japanse manier zoals ik geleerd had van de opa van me vroegere vriend. Deze thee dronk ik gezellig op samen met de oma van drake.

'Tadaaaaah!' Gilde ik blij toen het huis spik en span schoon was. De honden had ik buiten op gesloten in de tuin. Zodat ze tijdens het schoonmaken niet opnieuw haren los lieten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Leo keek steeds weg of langs me heen. Ik wilde net zijn kon vast pakken om er voor te zorgen dat hij me aan kon kijken maar op dat moment nam zijn onhandigheid het over hij viel naar achteren en kon nu haast me poes in kijken van af die hoek. 'Oké!! Ik meldt me ziek!!! Maar trek iets aan!!' Zei hij piepend. Ik keek naar mezelf in de spiegel. En bukte naar Leo toe die als een bang muisje op de grond zat. 'En bedankt!' Zei ik beledigt. Ik pakte zijn voeten beed en sleepte hem mee naar onze twee en een half persoons douche. Ik pakte me handdoek en sloeg deze enkel rond me middel. 'Trek je kleren uit dan gooi ik ze in de was machine!' Beval ik en stak me hand op. Niet dat Leo nog veel aan had. Zijn broek had ik al gepakt deze lag in de woonkamer. Ik haalde zijn riem los en graaide de rest van de spullen er uit. Ik legde die troep op de wasmachine neer en pleurde zijn broek er in. Als Leo nu nog niet naakt was moest ik het maar zelf doen.

Toen Leo eindelijk naakt was zette ik de douche voor hem aan het was een in stap douchen zonder schuif of trek deuren of gordijnen. Ik gniffelde toen ik naar zijn blote lichaam keek. 'Je lijkt wel een klein guppy!' Lachte ik en maakte een hairflip. Ik draaide me om, om zijn handdoek voor hem klaar te leggen. Op het moment dat hij zijn rug naar me toe draaide waarschijnlijk uit schaamte, lied ik rustig mijn handdoekje op de grond vallen. Verlieft stapte ik onder de douche en drukte me lichaam tegen die van hem aan. Ik sloeg me armen rond hem heen en drukte me lippen in zijn nek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Awhhh' antwoorde ik balend en lied me mee trekken. Jay en ik vielen bijden het bed weer in. Ik tilde me heupen op en legde me naakte heiligdom boven op de eikel van Jay. Ik Giegelde kort omdat Jay zijn onderbroek tijdens het slapen half was af gezakt. Stiekem had ik dat gedaan anders zat ik telkens met die boner in me buik. Ik gaf Jay een paar lieve kusjes op zijn mond en gniffelde nogmaals. 'Tenzzzzzzij~' zei ik zingend en bewoog schuivend met mijn heupen over jays Dick heen. Ik had het vanacht aardig warm en zoon plakkerig broekje zat echt niet lekker als je moest slapen. Ik lied me boven lichaam volledig op jay rusten en speelde met zijn haren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Mijn wekker ging weer eens af met een irritante zoemer. Rond tien uit s ochtend. Ik wouw hem uit zetten maar een ik was te moe en twee het lukte me gewoon niet. Mijn lichaam was slapjes en beweegloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyvr okt 02 2015, 18:24

Oma:
Ik lachtwe om het meisje. Eindelijk iemand die het huis in lange tijd weer opvrolijkte. Ik genoot echt van haar. Ik ging mr mijn slaap kamer in. Ik had niks te verbergen dus ze mocht overal aanzien. Zo ook in drankjes kamer. " door voorzichtig met zijn wapens dat is echt zijn leven " zei ik nog van te voren. Toen ze klaar was gingen weer thee drinken we zaten buiten in het zonnetje heerlijk te genieten van de zij. " bedankt " zei ik een Genoot echt van dit moment. Het leek gewoon even perfect!.

Drake:
Ik was op het stand mr ze zelf weer eens aan het over trainen mijn honden ineens kwamen. Ik keek ze vragend aan een hun leken me heel dom aan. Ow ja het zijn honden geen mensen. Ik besloot om terug te gaan want ik had de honden niet buiten gelaten. Toen ik terug kwam zat mr oma met dat wind buiten thee te drinken. Ik gromde en draaide me weer om... Natuurlijk! Ze was er nog!! Een ooms hield haar natuurlijk weer aan de haak. Maar iedereen gaat toch weg! Waarom zo zij anders zijn!. Ze zijn allemaal het zelfde!. Eerst aardig zijn een fan raak je aan hun gewent.. Laten ze jr in de steek.. Het liefst met alles wat je bezit!. In woede trapte ik tegen een steen aan die naar beneden rolde het water in. Ook zij gaf weg! Er is altijd iemand beter. Bijvoorbeeld super idool Jay!. Weer trapte ik ergens tegen aan. Oke nee Drake leert op je techniek. Ik probeerde tot rust te komen.. Had yu mr geen meditatie shit geleerd? Ik ging zitten een keek naar het rustig kabbelende water.

Leo:

Ik staarde even naar boven maar kneep al snel mee ogen dicht.


Ze beval dat ik me kleding nog verder uit moest doen. Ik schudde mr hoofd kom op nr i wilde niet strippen...!! Ineens bukte ze en kleedde mee gewoon uit!. Op dit moment ergerde ik mee aan me lichaam.. Misschien moet ik op zelfverdediging gaan.... Kon Drake me Nie wat leren of yu.. Ik verborg mee helemaal. Ik werd gewoon letterlijk alle kanten op gesleurd

Uiteindelijk stond ik onder de douche ik had me rug naar Angelina gekeerd een verborg mee zelf zo goed als het ging.. Ik was even vergeten... Dat het ochtend was... Een ik gisteren avond niet bepaald gekomen was... Een dit voelde ik nu down there.

Ineens voelde ik de borsten van haar in me rug ik kieperde naar voren tot maar wist mee op tijd met een hand tegen te huod voor ik onder uit zou gaan. Ik stond nu met een hand en poging te doen om me Dick te beschermen een de andere mezelf tegen te houden vis de muur zodat ik niet zou vallen.. Als ik zo al niet door me knieën knakte. In ging maar op me ademhaling lette. Had lopen bekende mee nek. Waarom ging mee lichaam eert niet tegen in?. Mee lichaam accepteerde alles..

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyvr okt 02 2015, 20:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'hihi, ik doe het graag.' antwoorde ik en glimlachte naar de oude vrouw. 'is er nog iets wat u graag wilt doen. denk dat ik heir nog wel even zit.' zei ik en keek naar mijn thee. 'me huis genoot is bij zijn vriendin en hij heeft de sleutels omdat we naar een feest waren gegaan. dus ik kom daar voorlopig het huis niet binnen. tenzij me huisgenoot weer terug is.' vertelde ik balend en draaide rondjes met het water dat in mijn kopje lag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Leo was weer lekker lomp. Niet dat ik het erg vond soms was zijn lompigheid wel leuk. Met me handen streelde ik over zijn naakte lichaam heen. Een hand ging omhoog naar zijn linker borst en de anderen kroop naar beneden naar zijn onderbuik. Met me mond nam ik een klein hapje van Leo om alvast voor te proeven. 'Mmmh je bent zo lekker warm.' Kreunde ik zachtjes en kietelde aan zijn onderbuik. Veel naar voren kon Leo niet meer gaan. Anders kreeg hij het wel heel koud met meneer muur en mevrouw tegeltjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyza okt 03 2015, 13:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
''oh wat doe je!'' vroeg ik toen ik alles benede voelde en hoe nakt ze eigenlijk was. '' Mell!'' piepte ik. terwijl ik steeds horneyer werd. Eerst al in de kleerkamer... toen gistere avond!  ik legde me handen op haar kont en drukte haar iets verder naar benede toe ne begon haar te zoenen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
ER ging en wekker af ik gromde boos. ''MAA laat me sla....;'' i kdeed meogen open waar was ik beland... ik keek geschrokken de kamer tond maar toen zag ik delle liggen. ''oh!'' ik lied me zakken ''delle zet die wekker uit!'' riep ik wat een herrie! het was nog erger dan die van me pa!/

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Ik ging extra goed op me adem haling letten toen ik daar stond in de douche met zun goddelijk lichaa achter me. Watzou een jiont nu fijn zijn want dan had ik me werk van gistere af kunnen maken. Ze leunde steeds meer tgen me aan en speelde zo erg met me lichaam .''wat wil je ou van me!'' piepte ik okey denk aan je adem!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon

*porbeerd tot rust te komen op het strand*

Oma:

''dan blijf je lekker hiet meid. Je bent hier altijd welkom!. '' glimlachte ik blij. I kwilde dat ik haar iets terug kon doen. Maar dat ging natuurlijk niet. want we hadden niet bepaalt geld. ''Ik zou zo graag de stad in gaan terrasje pakken enzo even hier weg, Maar we hebben er geen geld voor zoals je waarschijnlijk al door hebt'' zuchte ik. ''koop zondag enzo'' ik haalde me schouders op. ''Maar een leuk borstspel maakt me al gelukkig'' ik glimlachte als een oude oma.''ga anders drake halen dangaan we wat met zun drietjes doen'' zei ik en knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyza okt 03 2015, 14:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik draaide me naar Leo toe en tikte met me vinger opname wang. 'Gewoon een kusje~' zei ik zoet. 'das alles.' Antwoorde ik en glimlachte naar hem. Met een hand ging ik door zijn haren heen om ze natter te krijgen onder de douche. Ik pakte me shampoo van het rekje af en deed wat spul in me hand. Vervolgens deed ik het in leos haren totdat het lekker schuimig werd. Ik maakte de grappigste haar stijlen met leos in gezeepte kapsel en glimlachte constant als ik er naar keek. Toen ik daar klaar mee was zette ik hem onder de kop van de douche. 'Hier de rest mag je zelf doen.' Zei ik met een giegel en gaf hem een bodyshower fles aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Jay pakte me kond vast en drukte het dichter op zig. Terwijl hij mijn mond bezaaide met zoentjes en kusjes ik kuste hem terug en begon hem te plagen dor onze onderste over elkaar heen te laten glijden. Ik sloeg me armen rond hem heen en gaf hem een stevige knuffel. 'Kan niet genoeg zeggen hoeveel ik van je hou!' Fluisterde ik en drukte een dikke smakkerd op zijn wang.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik bleef lekker liggen zonder enige kick te kunnen geven. Met nadruk op dat laatste. De wekker ging niet vanzelf uit en bleef piepen. En dat niet alleen het was een opbouwende piep die steeds harder ging naar maten je er nog steeds niet op gedrukt had. Misschien had ik hem gisteren avond op radio moeten zetten...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
Ik glimlachte vriendelijk toen ze me bedankte en zei dat ik mocht blijven. 'Hihi.' De oude vrouw vertelde dat ze graag eens weer zou winkelen alleen dat ze er geen geld voor had. 'Dan gaan we toch zoon bordspel doen!' Riep ik blij. Ik stond op en bracht de oude vrouw naar binnen toe. 'Zo ik ga drake wel even halen!' Zei ik vrolijk en hupste het huis uit. Ik liep naar het strand en zag een soort van bunker. Een van de hondjes kwam al naar me toe. Ik gaf hem een speelse aai over zijn kop heen. Hij leek best wel op de hond van mijn vroegere vriend. 'Draaaaaake~' riep ik speels. 'Je oma zegt dat je naar huis moet komen.' Beval ik en glimlachte. Ik pakte een stok van het strand en gooide deze verderop. Niet wetend of de hond er wel achter aan zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Emptyza okt 03 2015, 14:54

Leo:

Ze wees naar der wang daar ze en kus wilde. Ik weigerde stug. Maar uiteindelijk besloot mijn lichaam maar dat ik het wel deed. Heel snel... Klein kusje..

Ze stopte me haren in een langzaam begin ik mee weer meer op mr gemaakt te voelen. Toen ze mij af spoelde pakte ik haar shampoo een begon haar in te smeren. Haar haren dan heel voorzichtig een liefdesvol.. Langzaam zakte mij hamer naar haar schouders een stopte deze ook in.

Jay
"Ik hou ook van jou?" zei ik met een veel te lage stem. Door haar gepest benede voelde ik dat mijn Dick bijna in haar gleed ik haalde naar adem. ," schat! " kreunde ik want wilde niks doen wat zei niet wilde met ook omdat ik zo bang was dat ik haar pijn ging doen zeker nu we geen voorspel handen een ik voelde dat hij naar binnen wilde een als ze nog lang zo door ging ik was ik bang dat ik zelf de controle verloor.

Lucy. : i

Ik zuchtte een stond op. "Ja ik sta werk op" zei ik een deed de weleer uit ik kerk even naar delle. " gaf het wel?? " vroeg ik een ging op zijn bed zitten. Ik pakte nala. " je knuffel valt bijna " zuchtte ik een door hem terug bij delle in bed.

Oma:
Blij ging ik naar binnen een klaar zien met Monopoly. Dat spel ging zo lang duren. Maar ik had er zo veel zijn in.

Drake: ineens scoren mr binnen weg. Ik draaide mr om een zag hart het stand op gaan om dat de over wilde honden te spelen. Ik stond op een stond te kijken met mr arme over elkaar. " ben je nog niet weg! " gromde ik minder boos dan eerst.
Uiteindelijk liep ik met me handen in me zakken achter haar Aan. Toen ik binnen kwam was alles op geruimd ik blies mee wangen op. "Kon je niet overal van afblijven" siste ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 31 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: