cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 31 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo aug 27 2015, 17:08

Jay:
We zaten in de auto en Delle zat voorin als een kleine pup die voor het eerst mee mog in een auto 'yeah het is de mijne'' zei ik en reed weg ik kon net niet echt praten met al die meiden er rond omheen. ''wat er gaan doen. Hmm dat zie je daar wel!'' ze ik en reed veel ste snel en stonden dus kei snel op de set. Ik glimlachte. ''Okey Delle, Blijf ademhalen'' zei ik en stapte een ruimte in. Meteen liep ik naar bepaalde jongens. ik gaf ze een handshake ne knuffel. ''Dit is die jongen waar ik van vertelde'' zei ik en wees naar delle' ''jongens dit is delle'' zei ik en wenkte dat delle moest komen. '''delle ik denk dat je hun wel kent'' zei ik en de jongens van bigbang stapte naar voren toe.

met me arme over mekaar keek ik toe

Yidae,
Ik glimlachte zachtjes ik had de muts op gezet want me haar zat niet. Yu kwam me knuffelen ik knuffelde hem gewoon rustig terug en deed wat hij wilde.  We oefende en daarna wild Yu iets regelen. yeah sure come on lets do it!. Maar het zang rap stukje lag me niet. Het was te laag.. Ik zong wel maar het moest hoger. Toen de jongens rapte begon i ker strond eigenwijs hoger door heen te zingen! en het klonk! want hey yidae deed het! *sassy ego*

Drake:
Ik zuchte e ndeed met tegen zin mee. het danse ging steeds beter het deed minder zeer en alels werd iets soepeler.alleen het ademhalen deed zeer.

WE moestne een stom dansje doen voor Jays verjaardag. Wat was Yu een bemoei al...
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo aug 27 2015, 18:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
'yeah het is de mijne' zei jay en reed weg met een snelheid waar je u tegen moest zeggen. 'omg ik wil ook zoon auto later!' zei ik blij en maakte een stuur gebaardje alsof ik aan het rijden was. 'als ik ooit auto mag rijden teminsen.' vervolgde ik. 'wat we gaan doen. Hmm dat zie je daar wel!' zei hij flauw.

ik liep achter jay aan door de set en gangen heen of waar hij ook heen ging. 'Okey Delle, Blijf ademhalen' zei jay tegen mij. ik keek hem aan met een vreemde plik. 'kue? blijven ademen... okee.' zei ik zachtjes en nam een aantal keer diep adem niet wetent wat jay eigenlijk daarmee bedoelde. jay verdween een ruimte in. als een nieuwschierig jogie keek ik door de deur post een en stapte vervolgens voorzichtig naar binnen toe. jay stond bij een groep jongens en schudde elkaars hande. okee volgens mij begon ik wazig te zien. had ik wel me pil genomen of begin ik nu ook al te halusineren? ik wreef in me oogjes en knipperde een paar keer terwijl ik voor me uit staarde. zag... zag... ik.. nou, daar... TOP? 'Dit is die jongen waar ik van vertelde' hoorde ik jay zeggen en wees naar mij 'jongens dit is delle' zei hij vervolgens en wenkte mijn richting op. ik shcuivelde naar voren toe. omg omg omg whut?! daesung, seungri.... Tae~yang. zei ik verbaast langsaam en dromerig in me gedachte. de jongens stapte naar voren toe en mijn hart begon sneller te slaan. omg omg omg omg(enzovoort) 'GD' piepte ik zachtjes met hele grote oogjes. ik legde me handen op mijn eigen wangen en keek naar ze met mond open. denk dat ik zo wel even stond te kijken van verbazing. 'jay, jay, jay, jay, jay' zei ik en probeerde adem te halen. 'is this real?!' zei ik verward en geloofde me eigen ogen niet. ik lied me wangen los en streelde met een hand door me eigen haar heen. volgens mij trok mijn gezicht lijk bleek. temisnten zo voelde ik me. 'jay, jay, wat moet ik zeggen kan geen koreaans.' zei ik iets te snel ademend ik kreeg gewoon een mentale blackout. met een voed zette ik langsaam een stapje naar voren toe en bekeek GD van een halve meter dichterbijer. 'i must be dreaming.'

yu
'yeah dat ging wel okee. drake je lijkt iets te vorseren?' vroeg ik en legde een hand op zijn schouder. 'gaat het wel?'

toen yd hoger begon te zingen begon ik een desjavu te krijgen. had ik dit eerder mee gemaakt? idk anymore. 'YEAH WOOH!' zei ik toen yd lekker los ging en stak een duim naar hem op dat hij het top deed. ik hield er niet van om in de spot light te staan dus had ik drake meer rap tekst gegeven dan dat delle of ik had. korectie. ik had enkel het begin en eind van het lied huhuhu.... setto en tay wat zangstukjes net als yd. waarvan setto het minst en yd het meest. toen het drakes beurt was gebaarde ik met me handen omhoog dat hij entausjaster moest zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo aug 27 2015, 18:32

Jay:
Zie bigbang voor je like this
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik glimlachte . '' je mag heel de ochtend met hun omgaan ze zullen je rondleiden en zo'' zei ik en wees naar de translater. ''jiyong kan engels en daar is een translater'' zei ik en wees van Gdragon naar de vrouw ne terug. Ik keek hem aan ''niet flauw vallen heh!'' ik wreef nu echt door zijn haren heen ''Bedankt dat je me altijd aan het lachen krijg! nu was het min buurt om een echte glimlach op jouw gezicht te toveren. Je verdient het delle1'' zei ik daarn kwam er mensen voor mij. ''Ik loop ook rond. En pak je boekje bij de hand want er lopen hier heel veel Kpop artisten''

Yidae,
Ik draaide met me ogen p zijn complimentjes. Ik deed geowon me ding en aan het eind ging ik zitten. Ik keek de groep aan .wat een stel weirdos bij elkaar zeg. Hoe heeft Jay iedereen gevonden? Zou dit echt werken we zijn allemaal zo verschillend en zeker geen jongens zonder een verleden. Ik wees iedereen aan en bedacht wat ik over ze wist. Drake wist ik wel dat wist idereen. Teminsten mense die niet blind waren. Setto had ik ook al wel door ongeveer dan. Delle ook wel tayoni was obivisiue maar toen bleef me vinger bij Yu hangen. Van hem wist i kdus niks.. en toch zag ik hem bijna als beste vriend. waaorom was dat? Ik schudde me hoofd ik hoef niet iedereens verhaal te weten. Want dat hoef ook niemand van mij Yu probeerde Drake in actie te krijgen maar het lukte hem gewoon niet

Drake:
Ik gromde toen ik blijer moest zijn. ''sterf!'' gromde ik boos en deed niks blijer... Ik was gewoon wie is was en was niet blij om hiero entausjast te aan staan doen.

Yidae stond op en sloeg me op me hoofd ''Doe je ding..'' zei hij. Ik keek hem eerst boos aan maar probeerde toen meer me best te doen. Yidae liep naar yu toe en ging achter hem staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo aug 27 2015, 19:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
de woorden en uitleg van jay galmde door mijn hoofd heen. mocht ik echt de hele ochtend met hun zijn. WOUW. ik glimlachte breed van geluk en hield maar een hand voor me mond. 'O- my-god, its really true!' zei ik nog altijd mega overdoses happy en verbaast. ik volgde jays vingertje van GD naar de vrouw alleen keek ik met een delay en bleef mijn blik bij gd hangen. 'niet flauw vallen heh!' zei jay ik kon enkel nog knikken ik voelde een hand door me haren heen gaan ik wilde het ontwijken maar mijn hersenen waren half KO door wat ik voor me zag gewoon geheel bighang! okee ik was ziek normaal kon niemand aan mijn haar zitten. toen jay het met rust lied schudde ik met me hoofd waardoor de hersendeeltjes weer op zijn plek kwamen. vervolgens streelde ik mijn haar goed. 'Bedankt dat je me altijd aan het lachen krijg! nu was het min buurt om een echte glimlach op jouw gezicht te toveren. Je verdient het delle!' zei jay supper lief en aardig. ik gaf jay een knuffel. 'thxxxxx~ das zo lief!!! nee meer dan lief.' zei ik en kreeg twinkeltjes in mijn ogen toen ik jay weer langsaam los lied. ik knikte toen jay zij dat ik me boekje bij de hand moest houden. ja ja ja ja die zou ik niet vergeten vandaag. ik ging niet weg voordat ik hun handtekenignen had. 'byeeeee jay!' gilde ik blij. 'wat moet ik zeggen tegen ze.' zei ik zachtjes tegen mezelf. 'shal i introduse myself first?' vroeg ik dan maar mega gespanne. 'well~ i'm Delle~ and i'm 19 years old. i'm good at dansing and i can draw well. and and and and, i'm a fan of your group. my favorit songs are goodboy, fantastic baby and mutch more.' vertelde ik en bekeek top van dichtbij. ik wees naar zijn gezicht. 'owh! he is more handsome in real life.' zei ik. 'taeyang, there is no one who can danse more awsome then you do. can is see your dancing?' vroeg ik met een vriendelijke glimlach op me gezicht. *is in de zevende hemel of hoger als die er bestaan XD*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo aug 27 2015, 19:55

Big bang:
Delle was zo blij en Bigbang ging er gewoon op inzoals big bang is like

top:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
teayang:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gdragon:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Na even liepen ze de zaal in waar het feest gehouden zou worden. Top ging helemaal los
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] houd nooit de bingu top tegen!. grapte Gdragon. ook teayang ging mee doen met raar doen op het poduim
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Gdraong lachte en schudde zijn hoofd. Normaal zou hij ook mee doen. Maar hij bleef de leider en soms had hij ook zijn serieuse kant (kan gewoon geen weird gifje vinden) Na even richte Gdragon zich naar Delle, MAar voor hij its kon zeggen word daesung uitgekleed door rond rennende Top en Teayang

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Hij zuchte en lachte.

Jay:
*werkt hard*
Yidae,

Drake:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo aug 27 2015, 20:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
ik genoot van alle gekheid. en probeerde lekker mee te doen. een dansende top was zeldzaam in mijn ogen en taejangs bewegingen waren gewoon te sexy. die heupen die flexebilitijd. zo geweldig. voor dat ik het wist. was daesung half naakt. die apps!! dat wasbordje. 'hahaha wouw!' zei ik en trok me tshirtje half omhoog en keek naar me eigen buikje. hehehehehe nop.... die van mij was 1 grote rechte bord. en niet 6 onder elkaar. snel deed ik me shirt weer naar beneden 'oeeh oeeh! lets do a song and danse together with aferyone!' zei ik in het algemeen. en sprong zachtjes heen en weer in de lucht. nu we toch op het podium stonden. ik begon het dansje van goodboy na te doen. en lachte ik deed twee handen voor me ogen en keek naar GD en taejang.

yu
ik genoot van de sterf actie van drake. dat was zo heerlijk. ik grijnste breed naar hem. 'ook van jouw,' zei ik en glimlachte terwijl ik het dansje nogmaals deed. yidae zei er wat van en sloeg op zijn hoofd wat ik nog leuker vond. vervolgens kwam hij achter me schuilen zo voelde het. ik pakte yd zijn handen beed en deed het rond mijn middel heen. zodat hij me van achteren ging knuffelen. 'ik bescherm je wel hoor schatje~' zei ik lief en draaide me hoofd een beetje naar achteren. in deze pozietssie kon ik hem haast schuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo aug 27 2015, 20:31

Big bang:
Ze sloten om maar te doen wat de jongen wilde. Dat hadden ze beloofd aan jay. En uiteindelijk vonden de jognens het ook echt leuk. ze danste op het podium en speelde een beetje met delle. MAar jah Big bang is de groep die weinig aandacht gaf aan andere idolen (hier schreef ik dildoos...)
Rond een uur of 12 moesten ze toch ook echt verder gaan. ZE stonden op eht punt om afscheit te nemen van delle en zelf te gaan trainen en het concert door te nemen

Jay:
(rooster concert, word nog uitgetypy het eerste concert dan.)

concert


15:00 inloop zalen open

16:00. Intro filmpje. Fan filmpjes.
something like this: https://youtu.be/xAy5IjWIlfY?t=24m21s (vanaf 24:21)

16:30 welkom door jay+ nummers van andere groepen.

Jay zingt en zo.
17:30 eten word uitgedeelt. eten met games tussen team H en team B+ nog meer tredens. Bedankjes en welwishess van se andere idolen en vrienden

Jay zingt,

19:30 introductie VIXX
stage proformence VIXX :https://www.youtube.com/watch?v=e3XbxzVaHMI
Dreamers optreden,(met of zonder mellanie licht aan de dreamers)
20:00 "onverwachte" B-dat taart voor Jay.

21:00 jay praat met de fans+ interactie met fans
Jay en bee zingen: https://www.youtube.com/watch?v=ET5af4mEwJ4

22:00 afsluiting+ team DB party ( alleen voor een duizend geselecteerde fans.)
PARTHY shit like this!

Bee gedraagt zich als big Brother.
Jay als jang geun suk. (face karakter van Bee)
https://www.youtube.com/watch?v=0DPn-KjTP-o

Dit gedrag:
https://www.youtube.com/watch?v=3gy-MV1-t8k
feesten maar!

02:00 einde

Yidae,
Hij pakte me hande nbeet en sloeg deze om ''ja beter wel'' grijnste ik. Na even deed ik me handen rond zijn nek en wurgde hem nep i kgirjnste zachtjes. ''Bescherm je zelf ook maar voor mij'' grapte ik (leo wurgt Josh ook in de MV XD)

Ik leid hem los en ging terug staan om weer te oefenen.

rond een uur of 1 moesten we naar het concertie, Ik moest door geven dat ik wel heel erg nerveus begon te worden.
Drake:
mokt omdath ij beter zijn best moet doen maar doet het wel!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo aug 27 2015, 20:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
de tijd vloog voorbij en ik genoot aan alle kanten. zo had ik daesungs apps aan geraakt terwijl we vervolgens van het lachen uit barsten. ook leerde taeyang me wat dansmoves die gewoon awsome waren. en ik hoorde top live rappen net als GD. ook vroeg ik aan DG hoe het was om een trainee te zijn geweest en of hij had verwacht zo groot uit te breken als bigbang. toen ze zeiden dat het bijna twaalf uur was voelde ik me krokodillen traantjes op komen. ik hield ze in om me groot te houden. snel wurmde ik me boekje uit me tas en drukte het in GD zijn handen. ik maakte een beleefte buiging naar hem toe. 'alsjeblieft ik wil een handtekening van iedereen.' vroeg ik snel. ook lied ik meerdere selfies maken met alle leden apart en een groeps foto. die zou ik in het boek plakken en in mijn kamer op hangen. als laatste toen de rest in mijn boek bezig was ging ik snel naar top toe met een los velletje papier. 'TOP TOP TOP!' zei ik hipper actief. en stuiterde naar hem toe. 'my best friend, wanna have a sign from you. he can rap to and is jappanise.' legde ik uit. ik kon yu hoe dan ook niet vergeten. wat had hij hier graag bij willen zijn. dacht ik. toen top klaar was bedankte ik hem en boog een paar keer vervolgens rende ik weer naar GD wat mijn lichaampje niet goed deed. 'jiyong,' riep ik ligt nerveus.  'may i hug you.' vroeg ik en deed me ponny goed omdat ik gewoon echt niet wist of hij dat wel wilde. 'I really wanna be a star like you.' zei ik zachtjes tegen hem.

yu
ik knuffelde close met yd totdat zijn handen naar mijn nek gingen hij wurgde me met zijn slappe handjes. 'urgg hahahaha. YD!' zei ik en pakte zijn handen vast. ik liep naar achteren toe en zette hem klem tussen de muur. vervolgens probeerde ik met me kond tegen zijn kruis aan te schuren. 'hahahahahha, fuuk... ik bescherm mezelf wel hoor. lichtjes kreeg ik een paar flashbacks. 'leo...' zei ik plots okee wtf hoe kom ik aan dat woord en waaorm zij ik dat. dacht ik daarna. toen yd mijn nek los lied deed ik een arm om zijn nek heen en sleepte hem terug naar de groep. 'wah! trainen jij!' zei ik streng. en keek van yd naar drake en vervolgens naar de rest. 'okee nog een laaste keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo aug 27 2015, 21:10

Big bang:
Ze deden wat de jongen hun vroeg ( ik weet echt niet hoe ik ze anders moet schrijven XD) en we gaven een knuffel toen we weg gingen ook Gdragon deed dat.

Jay:

Ik kwam delle halen ik had zelf nu vrij dus kon dingen doen met delle. ''Soo!'' zei ik en keek hem aan ''wat wi je doen we hebbentijd tot 3e'' zei ik ik had de dreamers nog niet gezien de doom was groot dus dat we elkaar tegen zouden kome nwas klein. we liepen rond en kwamen exo tegen. atans het was exo nog niet helemaal ze hadden hun debute gemaakt maar bekentheid wa nog niet zo hoog. MAar wat ik zag was leuker. I kzag een klein blond meisje voorbij schieten, ''Lay! let jij evne op delle. Dellebne zo terug!'' zei ik en rende achtere het blonde meisje aan

Yidae:
Ik lied los toen hij me leo noemen. Ik keek hem verbaast aan en stapte weg. Meteen ging ik terug naar de groep en begon te dansne. Waarom! WTF!. nee had niet voor niks terug naar Yidae gegaan!. okey angelina die ene meid wist me oude naam maar die kende me ook. Ik kan me echt niks herrinerne van een asian...
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo aug 27 2015, 21:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik liepe met de meiden ergens heen maar ik was ze al snel kwijd. 'god wat is het hier groot.' zei ik zacht en zocht om me heen. 'shit waar zijn ze?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
ik was helemaal blij maar toch ook verdrietig toen ze weer weg gingen. toen jay er aan kwam verteld ik hem alles tot in de detays als een kakelende kip en lied alles zien wat ik had. zoals de hantekenginen hoe groot ze waren en de foto's die we gemaakt hadden. totdat ik haast geen adem meer kreeg. 'dit was zo awsome!!!!' gilde ik. op dat moment werd ik als een hondje aan de lijn aan iemand anders gegeven. ik keek van de weg lopende jay naar lay. 'kue? wie is dat?' zei ik zachtjes het was hoe dan ook een asian dat was een ding zeker. ik wuivde naar lay. 'haaaai.' zei ik. 'hey, i'm delle!' zei ik zo stoer mogelijk en maakte een rap gebaar. ' from VIXX' zei ik er stoer achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo aug 27 2015, 21:36

Lay:
''hey ik bne layu'' zei ik zachtjes en glimlachte nerveus. ''dit zijn *noemt alle namen op* ''we are exo we are one!'' zeiden we in koor daarna richte ik me weer op hem ''Jah jay heeft er over verteld

Jay:
Ik pakte der pols beet en trok haar het hoekje om ik drukte haar tussen mij en de muur ''wat voor lekker ding zie ik hier'' zei i kverlieft en gaf der voorzichtig een kusje der wang. ''Je bent in de ziggo doom op weg naar de kleedkamers'' zei ik en glimlachte.

Yidae:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo aug 27 2015, 21:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
'ieeek' zei ik toen ik tegen de muur werd aan gedrukt ik probeerde los te komen en gaf een knietje todat ik recht in de ogen keek van... 'Jay?!' zei ik geschrokken. 'wat voor lekker ding zie ik hier'' zei jay kverlieft en gaf me voorzichtig een kusje me wang. ik glimlachte en gaf hem vluch een kusje terug. 'jay ze mogen ons hier niet zien.' zei ik vluch ookal miste ik hem vreselijk. snel omarmde ik hem met mijn armen rond zijn nek. ik wou het vertellen van gisteren en de roze blaadjes maar hield me toch maar in. dadelijk verpeste het zijn dag. 'Je bent in de ziggo doom op weg naar de kleedkamers' zei jay en glimlachte. 'hihi. het is net een maze zo groot en... ik weet niet waar de kleedkamertjes zijn.' gaf ik eerlijk toe. en glimlachte verlegen. 'hoe is jouw dag.' vroeg ik snel

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
mijn mond viel open ik was nu al de tel kwijd. 'wuth.' ik telde ze opnieuw met behulp van mijn vinger die ik naar iedereen uit stak. 'hey dat past niet op mijn twee handen.' zei ik toen mijn vingers vol waren. ik ging voor de grootste jongen staan. 'dacht dat asiaten klein waren...' gaf ik eerlijk toe en vergelleek mijn lengte met die van hem. 'en wat had jay nogmeer verteld over me... ons.' verbeterde ik mezelf. 'Nu jullie toch hier zijn, jullie worden vast beroemt later en dan heb ik al een handtekening van jullie huhu.' Zei ik en pakte me boekje. Passen jullie allemaal op een platzijden?' Vroeg ik en sloeg me boekje open ik gaf hem eerst aan de lange jonge. Hij had scherpe wenkbrouwen en had toch iets weg van een vogel waarvan ik niet op de naam kon komen.

yu
yd kroop bij me vandaan en ging klaar staan. hehe okee, die was snel klaar met wurgen? ik ging ook klaar staan voor een laaste paar keer dans en lied training.

'yd jij kan rijden toch? kun je ons naar die ziggo dome brengen? kunnen we daar alvast rond kijken enzo.' vroeg ik toen we klaar waren. ik pakte een fles water en maakte me gezicht nat. nop zo bewegen was ik niet meer gewent. de flas had ik al over de helft leeg gedronken. ik legde me hand op drake zijn schouder. 'je deed het steets beter.' zei ik plagerig tegen drake en klopte op zijn rug. 'kom jij ook auto in!' zei ik en hield hem vast zodat ik hem naar de deur kon begelijden. eigenlijk duwde ik hem meer vooruit. en als hij zou tegenstribbelen zou ik hem op tillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo sep 10 2015, 15:03

Jay:

Der knie ging omhoog maar haalde gelukkig niet me kruis voordeel om echt een stuk langer te zijn. Ze keek me aan en zei dat ze ons niet mochten zien. ''Der is niemand!'' zei ik terwijl ik rond keek. ''komop ik heb je zo gemist!'' zei ik zacht en legde me hoofd op haar schouder.''klopt net een maze was ook al een paar keer zwaar hard verdwaalt''zuchte ik en wreef door me haren heen die nu recht overeind stonden. Ik moest nodig een douche hebben. Ze vertelde me dat ze de kleedkamers niet kon vinden ik glimlachte. ''zal ik deze schoonheid is helpen met haar kleedkamer te vinden!'' zei ik en stapte van de muur af. ''kom!'' zei ik en wenkte dat ze moest komen. Toen we even liepen stopte ik en keek rond. ''Wil jij mij helpen om Rose en Bee bij elkaar te krijgen. Bee is kapot van wat hij gedaan heeft en wil hem graag helpen. heb hem namelijk nog nooit zo gezien. En denk dat het goed is als die twee verplicht met elkaar praten'' zei ik en keek der aan met zun blik dat ik het niet zonder haar kon
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo sep 10 2015, 15:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
'Der is niemand!'' zei jay terwijl hij rond keek. ik keek met hem mee en haalde opgelucht adem. gelukkig er is niemand. dacht ik 'komop ik heb je zo gemist!' zei jay zacht en legde zijn hoofd op hmijn schouder, hierdoor stond hij nu een soort van voorover gebogen tegen me aan. ik legde een han dop zijn borstkast en glimlachte. 'klopt net een maze was ook al een paar keer zwaar hard verdwaalt' antwoorde jay en wreef door zijn haren heen. ik keek naar zijn kapsel . 'hihi, jay. nu staat je haar recht overeind.' giegelde ik zachtjes en reek een hand naar zijn haren toe en probeerde het een beetje in model te krijgen. nu hij een tijdje zo stond, rook ik zijn mannelijke geur van het harde werken. vond het soms wel aantrekkelijk als jongens lichtjes sweette. 'zal ik deze schoonheid is helpen met haar kleedkamer te vinden!' vroeg jay. ik glimlachte naar hem en knikte. 'ja, graag.' zei ik en wilde jay eigenlijk een vlug kusje geven maar hij stapte net achteruit. ik liep eerst achter jay aan, na een paar seconde nam ik een sprintje en ging naast hem lopen. plots stopte jay en keek om zig heen. ik keek hem vragend aan. ik wilde vragen wat er was maar jay vertelde het al 'Wil jij mij helpen om Rose en Bee bij elkaar te krijgen. Bee is kapot van wat hij gedaan heeft en wil hem graag helpen. heb hem namelijk nog nooit zo gezien. En denk dat het goed is als die twee verplicht met elkaar praten' vertelde hij. ik keek begrijpend naar hem en lied me blik op de grond zakken. 'rose is er ook stuk van. ze probeerd het te vergeten en bee uit haar hoofd te zetten maar...' ik stopte even met praten. 'ze heeft nogsteets fotos van hem, voornamelijk onder haar kussen. en ze snoept weer waar ze mee gestopt was toen ze bee ontmoette.' zuchte ik en maakte me best wel zorgen om haar. 'maar wat moeten we dan verzinnen zodat ze gaan praten?' vroeg ik me af. 'als we rose iets sexys aan laten trekken hebben we al bees aandacht. maar dan zijn koppigheid nog en dat is onmogelijk. teminsten de vorige keer.' ik keek weer naar jay met een blik dat ik echt hoopte dat het beter zo gaan met rose. 'we moeten ze bijden naar een plek toe brengen. weet jij een lokatsie?' vroeg ik en pakte heel even jays vinger beed met mijn wijs vinger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Emptydo sep 10 2015, 15:41

exo:

Lay vertaalde alles voor de ander exo leden. En toen Delle zich voorstelde dede de andere dat ook. Daarna gaven ze hun handtekeningen. Kris voelde zich aangestaart toen ij al eerste zijn handtekening oest zetten maar hi deed het wel. De laatste was minseok. Hij gaf snel een krabbeltje want hun manager kwam overspanne aangerend en gilde dat ze het poduim op moesten en dat ding voor jay oefenen. Ze zouden eerst hun debuten doen. maar er waren te veel fans.

IJay:

Ik knikte en wees achter haar. daarna toverde ik de sleutels uit me zak. ''Ze hebben eten, drinken en zuurstof'' zei ik en deed de deur open een kleine launge gebied kwam te voorschijn. Met wat kasten vol rotzooi. Na jullie optreden breng rosé hier heen. hmm kasten op ruimen Da doe ik dat bij Bee. Laat ze er een tijdje in zitten. Bee is niet een verkeerde en zal dan zeker praten als hij eenmaal breekt. Het is het proberen waard!'' zei ik en keek der aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 19 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 31 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: