cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 30 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptyma jun 15 2015, 17:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik luisterde stil met grote puppy oogjes naar de moeder van Yidae. 'Maar maar maar, als hij elke keer niet komt dan kunt u toch nooit zien of hij wel of niet terug valt? En en en wat eet hij dan? Want als we pizza eten vreet hij alsof hij weken niet gegeten heeft.' Vroeg ik achter elkaar.

'Dan voel je je toch ook niet heel vijn thuis?' Vroeg een meisje . Ik knipperde met me oogjes en sabbelde op me lip  'het was verschrikkelijk thuis. En en en en dan nog dat verschrikkelijke Vent.' Ik knipperde steeds meer met me oogjes. En voelde de tikken en slagen die me pa me uit deelde weer overnieuw 'Meeeeeeh! Ik haten me ouders zo erg dat ik ben weg gekropen en een bus heb gepakt en vervolgens verschillende treinen ben in gestapt.' Mijn ademhaling raakte van streek ik voelde me net een huilende hondje speeltje dat elke keer piepte als het lucht in ademde. Mijn oogjes werden wazig. Ik maakte de nouwen van me vest langer en hield het tegen me wallen aan. "Oh neee me make-up, me eyeliner. Meh!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Ik begeleide Drake naar een kamertje. Toen we binnen stapte deed ik de deur achter me op slot met een bepaalde vergrendel code. Hier in dit deel van het huis lag een lekkere bank tafel wat leek op een smal bed. Rechts van dat stond een soort van heet water minizwembad waar de stoom er gewoon nog van af kwam op de randen lagen hete keien. Ook stond er een meisje in de kamer bij de massage bed, met bijpassende kleding aan.

Dit was de ontspan badkamer. 'Hier links staan hokjes waar je je kan omkleden. In die kast liggen verschillende zwembroeken.' Legde ik uit en wees er naar. 'We zouden eerst in de souna kunnen en daarna in het stomende bad. Kun we lekker even ontspannen voor morgen. En ik laat je niet gaan voordat je het hier geprobeerd heb.' Zei ik vriendelijk en glimlachte eventjes met me ogen dicht. 'Kom' vervolgde ik en liep naar de kast. "Uh shit wat was me maat ook alweer." Ik deed een la open en keek naar de broekjes. Het waren echte jongens boxers maar er lagen ook kleine broekjes in verschillende maten. Ik pakte een broekje en hield het voor me. "Te groot." Ik legde hem netjes terug en pakte een kleinere. 'Mmmh deze moet toch wel goed zijn?' Met het broekje liep ik naar de omkleed hokjes. Het duurde lang voordat ik me kleren uit had. Eindelijk had ik me zwembroek aan en stapte het hokje uit. 'En?' Vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptydo jun 18 2015, 11:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

komt nog weet niet hoe i kdie moeder wil laten reageren


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon

setto begeleide me naar een kamer. Wat was dit voor shit. ik wildeweg lopen maar toen hij zei dat hij me niet zou laten gaan/ had ik eigenlijk geen andere keus. Ik kwam dit huis niet uit zonder dit gedaan te hebben. setto koos een broek uit zo deed ik dat. wel mega langszaam. Ik stond nu voor een spiegel en keek nara de sjaal.. Langzaam wikkelde ik hem af. 'pleaseplease laat het opgedroogt zij en niet meer bloede!' Ik wikkelde hem af. Gelukkig wat het meeste gewoon in de sjaal getrokken. Voorzichtig wreef ik het overige bloed voorzo verdat ging weg met de sjaal. Jah dat deed zeer maar beter dan het gezien werd. Ik deed me jacket uit en daarna ging ik pas een hokjein om me verder op te kleden.

Na even kwam ik ook naar buiten. Jesus wat was dat broekje vrij.... noujah laten we zeggen.. Je zou gewoon allesk unnen zien

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
exo leden

doen hun ding *winkwink*

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptyvr jun 19 2015, 10:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Drake kwam het hokje uit ik keek naar zijn bovenlichaam en glimlachte. 'Gelukkig ben je nog niet zo erg blauw van de klappen.' Zei ik vriendelijk "kom op maak een compliment!" Zei ik tegen mezelf en durfte eigenlijk niet naar beneden te kijken naar zijn zwembroek. "Niet kijken, niet kijken, niet kijken, blijf glimlachen!" Ik opende me ogen en keek recht in de roos. "Holy Zeus!" Dacht ik en mijn ogen werden ietsjes groter mijn wangen voelde iets warmen en tintelde zachtjes. " Oh Shit ik keek! ik zei nog zo niet kijken!" Zei ik tegen mezelf en draaide me om naar het bad. 'Eeeh, dat broekje staat je goed.... kom laten we er in gaan.' Zei ik vlug. Ik liep naar het bad toe en klom er in. Met me kond ging ik op een soort van onderwater bank zitten. 'Aah lekker warm~' ik lied me even helemaal zakken totdat me mond lichtjes onderwater was. Vervolgens blies ik bubbeltjes in het water.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Na de training had ik gedoucht en me haar netjes gedaan. Vervolgens sloop ik naar Jay zijn huis toe. Ik kontroleren goed af er echt niemand thuis was. Vervolgens deed ik heel sniekie de deur open. Langsaam sloop ik naar binnen toe en keek rond. 'Bee maakt ook overal een rommel van...' Zei ik zachtjes. Ik keek in verschillende kamers of er echt niemand was. Die manager wilde ik niet graag tegen komen.

Ik pakte wat spulletjes uit me tas en versierde de glazen tafel met roze blaadjes. Ik legde er ook een paar opende grond. Als laatst zette ik een paar kaarsjes op de tafel neer. Ik had nog een paar blaadjes over en liep al strooiend naar Jay zijn kamer toe. 'Hihihi.' Vervolgens maakte ik het bed netjes op en zette ik de grote beer op de dekens. Ik pakte een knuffel uit me tas en zette deze bij de beer beer op het bed. Het beesje was gebroken wit gekleurd en leek op een vossenwolfje. Ik pet pette een paar keer op het hoofdje van de nieuwe knuffel. 'Bye bye~' zei ik en strikte de blauwe lint nog een keer goed die om zijn nek zat. Snel maar voorzichtig liep ik naar de uitgang van Jay zijn woonkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptyma jun 22 2015, 19:24

Yidae,

*weet nog steeds niet hoe die moeder reageerd*

Drake:

Ik stapte in wat er in en nergeerde Setto. Heerlijk de kracht hebben mensen te nergeren! ik het water bleef ik zo zitten dat me nek het heten water neit aan zou raken. Ik zuchte en voelde me licham op warmen. Me buik deed best wel zeer. Maar hey logisch na vanmiddag. Ik sloot me ogen en probeerde me ademhaling onder controle t ekrijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptydi jun 23 2015, 10:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Drake zij niet veel. Ik moest gelijk weer denken aan wat riven zei als ik niet veel sprak. Hij noemde me dan altijd een stille genieter. Dus dan zou drake vast genieten van het bad. Dacht ik en knikte instemmend met me eigen gedachte. Het bleef even rust stil nu kon ik de rustgevende muziek extera goed horen het klonk als watervallen, bos of vogeltjes. Ik zou graag een keer naar het bos gaan misschien een keer met Yidae. Tenslotte zouden we nog gaan paardrijden. Hoe zou het met Zeus gaan? Langsaam zakte ik steeds meer in het water totdat het laatste sprietje haar ook onderwater zat. Daarna kwam ik weer langsaam omhoog en spuugde een waterstraaltje uit me mond richting drake. Aan de bovenkant van het bad drukte ik op een paar knopjes. '~bubbels!~' zei ik glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptywo jun 24 2015, 06:59

Drake:

Setto gedraagde zich echt als een kind. Maar ik moest wel.meote doen niet te gaan alche yoen hij een staal me twater naar de spoot. Uurgh als kk nie zo veel auwtjes had was hij er geweest!.
de meid die stond te wachte had sop in get bad gedaan waarschijnlijk met de beste bedoeling. maar als de sop tegen een wondje aab kwam voelde je het goed branden
Helemaal met de bubbles. ' Aah' Kreunde ok en schoot overeind. 'urgh' Met me hand op me nek zakte ik weer iets verder naar ondere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptyvr jun 26 2015, 09:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Ik speelde met de sop bellen die dd maid er in gestopt had. Af en toe gooide ik een hoopje bellen naar drake toe. 'Drake, ik vroeg me af. Ik zit al langer op school dan ik me kan herinneren. Hoe was ik vroeger kwa karakter en doen en laten? Volgens lola ging ik veel met haar om. Was ze... Een soort van girlfriend?' Vroeg ik plots. Ik pakte twee badeentjes. Eentje was zwart met een rode halsband om en de anderen was wit met een blauwe halsband. Ik lied bijden in het bad rond drijven en gaf ze af en toe een zetje. Het zwarte badeentje dreef meer naar drake af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptyvr jun 26 2015, 09:14

Drake:

'dunno dude' zei ik toen hij vroeg hoe hij vroeger was. 'heb nooit gelet op andere in de klas.'ik tikt etegen het bad eentje aan hij ging kopje onder. 'Het interseert me gewoon niet hoe andere zijn en doen' Ik bleef voor me uit staren. 'zou niet eens weten wie lola is.' bekende ik eerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptyzo jun 28 2015, 18:06

Setto
ik luisterde naar drake en zijn antwoord. 'oh, jammer. agh dat is ook een manier van leven. hoe minder mensen je kent hoe minder mensen aan je hoofd keunnen klagen of zeuren. zei ik neutraal terug en sloot het af met een glimlachje. vervolgens dacht even in stilte na. 'hoe kun je lola niet kennen als tayoni je vriend is? hij doet nog al weird tegen mij als ik met haar sprak of iets wilde afspreken. ik pakte het zwarte eentje en kantelde het weer goed zodat hij weer kon ademhalen. 'heb jij wel eens een eend in het echt gezien?' vroeg ik plots. ik spatterde wat met het sop richting drake en smeerde het in zijn haar wat er plezierig uit zag. 'ehhe, dadelijke gaat je verf nog weg van de seep!' mertke ik speels op.

na een tijd in het bad gezeten te hebben stond ik op. 'kom ik heb nog wat anders.' zei ik met een neutrale stem en een glimlach op me gezicht. beedje omhandig probeerde ik uit het bad te klimmen. de rand was nat en glibberig van de vele seep die de maid er in had gestopt. toen ik de rand vast pakte en met een been er overheen probeerde te komen gleed ik uit en viel achterover in de richting van drake. even ging ik helemaal kopje onder. al proestend kwam ik boven water. 'het prikt het prikt.' zei ik en wreef in me ogen terwijl ik het overige water nog uit probeerde te hoesten.

Mellanie
ik keek nog een keer achterom en zag dat de beer die ik op bed had neer gezet helemaal onderuit was gezakt. ik huppelrende gelijk terug. 'nee nee nee! niet gaan liggen beertje!' riep ik tegen hem en ving hem op nog voor dat hij helemaal viel. 'niet doen beertje je moet recht op blijven zitten ik weet dat het laat is en dat je moe bent maar hou eventjes vol okee?' zei ik tegen de grote beer van jay. ik gaf bijden knuffels een kusje en knuffelde eventjes op bed met de grote beer. 'awh je bent zo zacht.' fluisterde ik en ging eventjes samen met de grote beer op bed liggen. de gedachtens dat jay weg ging werden steets groter en spookte veel meer door me hoofd heen dan voorheen. ik lach heerlijk zacht op de buik van de witte ijsbeer af en toe streelde ik door zijn fluffyness heen. 'ik ga je baasje missen.' fluisterde ik en sloot me ogen terwijl ik me gezicht in de buik van de beer drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptyza aug 01 2015, 18:43

wegens het niet meer goed in het verhaal zitten heb ik een kleine skip er ingegooit


Jay:

Ik moest door werken tot savonds laad. Zo laat dat ik niet meer naar huis toe kon vanwegen tijds nood.

Ik had dus niet kunnen zien wat mellanie voor em gedaan had. En dat had ik zo graag gezien. Ik zou me ook echt schudlig voelen als ik er maandag achterkwam. MAar dat waren zorgen voor maandag. nu was het tijd om delle op te halen. en hem een verassing van zjin leven te geven.

Met me auto stond ik voor school. Waar bleef die jongen. Ik wist niet dat hij bij Yidae was. Ik pakte me mobiel ''waar ben je?'' smste ik hem

YD:

me ma kon de jongens niet met rust laten. Dus toen ik terug van de wc kwam trok ik hem mee. ''zij doen de afwas wel'' zei ik terwijl ik hem mee naar me slaapkamer trok. ''vind je het erg als ik even ga paardrijden?'' vroeg ik hem nog maar lied hem eigenlijk achter in me kamer om even te rijden. moest me gedachte op andere dingen zitten. Of.. eerder herrineren wat ik vergeten was in mijn verleden.

Toen ikt terug kwam lied ik Delle in me bed slapen en ging zelf op de bank Dit was de eerste keer in jmaanden. nee jaren dat ik in me eigen slaapkamer geslapen had. Dit deed me niet goed. ik sliep totaal niet!. ik viel in slaap rond een uur of4 en werd wakker om 7. daarom sliep ik dus nooit hier. er was iets in de kamer dat me dik onrustig maakte. Ik ging naar benede en meste de zooi uit. Hoe laat moest delle nou jaar jay toe?

Drake:
Met een verveeld gezicht keek ik naar setto, helemaal toen hij terug de bad inviel. ik ontweek zijn val en kroop er zelf uit.

ik liep met hem mee met wat hij wilde doen. En lied het allemaal maar over me heen komen. daarna ging ik naarhuis toe en sliep veel ste lang. i kwas moe na dat gevecht en me lichaam deed ducking zeer!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptyza aug 01 2015, 22:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Het was al de volgende ochtend. Mijn ogen gingen moeizaam open. Het licht van de zon brandde in me ogen. Hoe laat was het? Ik keek warrig om me heen. Oh god. Ben ik in slaap gevallen? Ik keek naar de beer die helemaal verslapen er uit zag. Ik streelde over zijn buikje heen. 'Hoe heb jij geslapen?' Vroeg ik aan de beer. Langsaam stond ik op en keek in de spiegel naar mijn ontplofte kapsel. Met een hand probeerde ik me kapsel te verbeteren. In het spiegelbeeld zag ik de wekker. Mij ogen werden groot. 'Shit shit shit shit shit neeeeeeh ik moet nu gaan nu nu nu!!! Ik moest trainen!' Gilde ik en pakte me tas en rende zo snel mogelijk de huiskamer in. Het was onbewoond en nog steets zoals ik het had achter gelaten. Met een klein pruillipje keek ik achterom en stapte vervolgens de deur uit.

Angel was kwaad echt heel kwaad, rose probeerde haar te kalmeren. Ik schaamde me en vond het erg jammer dat Jay niet was gekomen. Had hem zo graag willen knuffelen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik knikte 'eeh ja hoor.' Zei ik en draaide me om ik wachte een paar seconde en draaide me weer om naar  Yidae. 'Mag mag mag mag ik met knabbel en babbel spelen!' Vroeg ik. En sprong lichtjes op en neer.

Ik slop naar de kooi toe en deed het deurtje open vervolgens stapte ik de kooi in en knuffelde de avond lang met de beestjes. Ik was gaan zitten tegen de kooi aan en alle twee de beestjes zaten op me schoot. 'Ik wil ook een knaagdier....' Jammerde ik tegen ze. 'Maar yu houd er niet van...' Jammerde ik verder en streelde over het kopje van een van de pluize bollen heen.

~brrrrr.... Brrrrr~ klonk er ergens op het bed. Mijn lichaam voelde half verlamt aan ik kreeg me ogen haast niet open laat staan een arm uit steken. Maar ik wist wat voor dag het was het was een speciale dag die ik hoe dan ook niet mog vergeten dus ik verzamelde al mijn beetjes puppykracht en probeerde me arm naar het mobieltje te streken. 'Uuurgh kom hierrrrr!' Gromde ik. En trippelde met me vingers aan het randje van het hoesje. 'Yes!' Ik kantelde het schermpje en zag: 'waar ben je?' Mijn vingers tintelde en ik voelde nouwelijks gevoel in de topjes van me vingers. Ik probeerde wat te tikken maar dat ging haast nouwelijks. Ouikjj benttbsn bikjj YD.' Stuurde ik en wist een paarden smily aan te klikken. Hopelijk kon hij er wat van maken. 'YIIIIIDAAAA!!!' Probeerde ik zo hard mogelijk maar met mijn piep stemmetje was ik bang dat hij het niet zou horen in de stallen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Ik probeerde drake te laten genieten. Van de dingen die ik hem lied voelen met behulp van de maids. We dronken nog een wijntje en vervolgens wilde drake naar huis. Bij de deur probeerde ik hem een bro hug te geven. Ik klopte op zijn rug/schouder 'tot de volgende keer drake doe voorzichtig onderweg'


Laatst aangepast door Timeless op za aug 01 2015, 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptyza aug 01 2015, 22:55

YD::

na het paardrijden keek ik naar de kooi waar delle zat. ''ja kan ze hier altijd komen knuffelen hoor'' zei ik zacht. '' ze hebben in jaren niet zulke aandach gehad'' zei ik en ging bij hem in de kooi zitten. ''ze waren voor de zorgmanage van me zus. maar die is er mee gestopt en sinds dien krijgen de beestje niet meer zoveel leifde die ze verdienen'' ik wreef een van de beestje over zijn kop. ''geld ook voor de andere dieren''

*volgnede dag*

Me zus as in de keuekn en hoorde delle roepen. mokkend liep ze naar de stellen. ''Leo.. je buttvriendje roept om aandacht!'' ik zuchte,. ik zou je even aan der voorstellen. Dit is me enige zus die me niet kan uit staan. En daar ook niet voor wegloopt en het dik laat weten. karma is haar naam echt een bitch nog ergen dan femke.

Ik nergeerde haar opmerking over homo zijn en ging naar boven toe. ''wa?'' vroeg ik terwijl ik me kamer in liep.

Jay:

k kreeg een smsjes terug en zag dat het delle was. ''na lang lezen kreeg ik door dat hij bij yidae was. ik glimlachte. wat doet die daar nou weer. met zun 120 kilometer per uur over de poderwegen naar YD daarom stond ik er ook kei snel. Ik reed de auto het terrein op en stapte uit. nog geen 5 minuten later had ik allemaal meide rond me hangen. okey dit eas ik vergeten dat die zussen fans waren.. en de vrienden vna zussne. god wat haat ik dit
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptyza aug 01 2015, 23:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Awh en ze zijn zo lief...' Zei ik vertroetelend en poerde in de zij van het beestje vervolgens gaf het me een knauw. 'AUWH!' gilde ik en stak me vinger in me mond. Ik trok een sip gezichtje en keek naar het beestje. 'Wat voor diertjes hebben jullie nog meer?' Vroeg ik.

(Volgende dag)
Ik kantelde me hoofd zo zodat ik hem kon zien. 'Kom er effe bij liggen~' zei ik plagerig. En schoot half in de lag. 'Jay Jay Jay smste~ help me overeind.' Zei ik na een tijdje en trippelde met me vingers op me mobieltje. Ik voelde gewoon hoe me spieren langsaam weer gevoel kregen. 'Wheeeeh cant move!' Jammerde ik en bewoog me grote teen heen en weer die net buiten het bed uit stak. 'Oeeh wie is dat op die foto?' Vroeg ik en keek naar de laden kast waar ik de foto's boven op had gelegt. Die krullenbol van je oude bendje staat er ook op.' Vertelde ik en probeerde langsaam overeind te komen.

'Help me help me help me met me kleren~' zei ik speels. En wees naar mijn tas die op de stoel stond. De kleren die ik aan wilde had ik al een week van te voren uit gezocht en klaar gelegt. YD gaf me tas aan ik ritste hem met moeite open. Damn mijn spiertjes werkte echt nog niet helemaal mee. Het duurde eventjes maar dan had ik ook wel wat aan. Een hemt onder mijn wit met zwartte T-shirt. Met me kippenkracht schoof ik naar het eind van het bed. Zodat ik in me broek kon heize als YD dat al niet voor me deed. Nu alleen nog me tas dicht ritsen en op me rug gooien, waar me belangrijken spullen in zaten zoals: pillen, spuit, handtekeningenboek en het belangrijkste mijn haar borstel!

Toen ik aangekleed en wel was voelde ik al wat meer gevoel in mijn spieren niet dat ik al fantastisch kon lopen. Uit vijligheid hield ik YD zijn schouder vast. 'Eeh ga jij maar eerst van de trap ben te bang dat ik dadelijk val en iets breek bijvoorbeeld.' Vertelde ik eerlijk.
Bij de trap hield ik Yidae zijn rug nog steviger vast. Aan de einde van de treden zakte ik haast in een. Trappen waren iets te veel van het goeie. Ik greep zijn rug vast en klom er op. 'Whooeehaaa!!' Riep ik en Hoorde een auto ronken en voorbij scheuren. 'JAAAY.' Gilde ik iets te hard en te blij. Ik trapte met me enkels tegen de heupen aan van YD toen ik nog op zijn rug zat. 'Hop hop hop!' Zei ik speels alsof hij een paart was. 'Op naar Jay!' Riep ik zo blij als een kind.

Toen we buiten waren zag ik dat Jay helemaal was omsingeld door meiden van de manage. 'Jaaaay~!' Riep ik blij. En stapte van YD zijn rug af. Ik huppelde naar dd groepje meiden en probeerde ze aan de kant te duwen en mezelf er tussen te wurmen. Chikken power! Dacht ik vol hoop. Als een stuiterbal werd ik gelanceerd toen de poort met meiden weer sloot. Ik knalde tegen Jay aan en zag hem even van heel dicht bij. 'Hey Jay!' Zei ik lief en gaf hem een hug. 'Raat eens wie jouw gaat helpen vandaag!' Vroeg ik als een raatseltje. 'Ikeeee ikee!' Vervolgde ik blij. 'Heb alles me!' Vertelde ik en lied Jay los. Ik draaide een rondje en wees naar mijn tas. 'Pillen en shit, boekje en haarborstel.' Somde ik op. 'Oeeh Oeeeh ik heb knabbel' houd linker wijsinger op. 'En babbel' houd rechterwijsibger op. 'Gezien en geaait.' Zei ik en keek naar mijn twee plijsters die rond mijn twee wijsvingertjes heen zaten. 'Is niet zo groot hoor kan er vanmiddag al af.' Zei ik kinds.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Ik voelde naast me maar het was leeg. Ik keek rond. 'Rex?!' Zei ik meteen geschrokken en stapte uit bed. Ik keek rond maar vind enkel een half open deur. Zachtjes sloopt ik naar de deur en deed hem verder open. Ik stapte me kamer uit en keek eerst de trap over. "Nee hij zou niet van de trap af gaan." Dacht ik en zag nu de half open staande deur bij Lucy. 'Oh sniekert.' Zei ik zachtjes en opende Lucy haar deur. Daar lag rex op het bed met de meeste slaapruimte. Ik aaide me rexy. En plofte op Lucy neer met rexy in me armen. 'Heey pluisje~ heb je nog wat gedroomd?' Vroeg ik aan rex die wakker werd en mij half stoond aan keek.

Ik maakte een wathsapp groep aan met daar in: YD, drake, setto en tayoni. Ik wist dat Huna vandaag Jay zou helpen.
*yo*
*wakker worden iedereen!*
*over een uurtje naar de trainen lokatie.*
*nog een keer trainen, voor grote dag.*
*wil ook iets geheims regelen voor Jay.*
Verstuurde ik daar in.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
Ik kreeg een onverwacht telefoontje van de huize verkoper. Hij vertelde me dat iemand hoger had geboden op het huis. 'Wat maar we hadden een deal!' Zei ik geërgerd. 'Dacht dat we alles al besproken hadden? Maar u zei....' Zei ik terug aan de telefoon. Ik luisterde naar de man. Geërgerd hing ik op aan het eind van het gesprek ik kon me mobiel wel weg smijten zo boos was ik op dat moment. Wat moest ik tegen Lola zeggen.... Op dat moment kreeg ik wel een stuk op 5 Whatsappje. Urg het was die gozer weer. *okee tot zo* tikte ik terug. Ik gaf Lola een aai over haar bol. 'Kun je luge naar school brengen denk je?' Vroeg ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
We waren naar de doom gegaan om daar alles door te nemen en alvast te gaan oefenen. Het was hier echt groot echt heel heel groot. Op dat moment dat ik die zaal zag voelde ik me zo klein. Dadelijk stond het helemaal vol als we moeten optreden en dan moest ik hier ook staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptydo aug 27 2015, 11:52

Jay:
ik keek op toen ik delle zag en glimlachte. Wat een vrolijk kind blijft dat toch ook. Ik wrummelde me tussen de meiden uit richting hem.maarde meiden omsinglede zich al sne lweer terug en moest Delle dus zelf door de groep heen wurgen. Natuurlijk knuffelde ik eh mterug. ''beetje geslapen?'' vroeg ik maar hij begon meteen over alles. Ik nikte bli ''volgens mij ben jij dat niet!'' zei ik weten waarom i hem mee nam. ''ooh jij!'' zei ik fake verbaast en wilde door zijn haren wrijven maar hield me optijd in. Ik keek hoe hij in zijn spullen zocht en uiteindelijk begon hij over knabbel en bablle dont ask me what who the fuck they are!. Ik lahte en keek naar de pleisters. hij vertelde dat het er smiddags wel af kon

Yidae,
Met Delle op me rug liep ik naar buiten toe. wat was hij druk! maar okey. Voor e meiden groep lied ik hem zakken en keek ze aan. god.. me zussen e nder vriendinnen...

me mobiel tridle aan een stuk door het was Yu. *zal kome honey* stuurde ik terug. *trap hem eerst hier van het erf af.. me zussen worden gek.. en das irritant!*.

helaas was ik iets later dan geplant. kreeg de meiden niet weg en daarna kreeg ik de vragen stroom over me heen! pas toen ik in me auto zat lieten ze me met rust.

Drake:
*nee* stuurde ik slaperig terug. maar me oma had het door en stuurde me er uit om te gaan. alles deed zeer. MAar ook echt alles deed zeer! me buik was stijf. Jah me buik niet iets anders. Me nek kon ik bijna niet bewegen.. atans ik kon het wel. Maar deed zeer. En vanavond hadden we dat stomme optreden! het ging een hell worden.

een uur later stond ik bij de trainings zaal. Met em sjaal hoog en een zwaar nors gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Emptydo aug 27 2015, 12:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Yeaaah Jay knuffelde me terug! Ik stuiterde lichtjes heen en weer. ' beetje geslapen?' Vroeg Jay. 'Ja ja ja in YD kamer! Ze hebben daar een grote familie! Heel veeeeel meisjes en en en en die moeder kan lekker koken! Ze hebben daar zoveel dieren! Paarden, honden, knaagdieren, kippetjes (noemt de hele zooi op)'

'volgens mij ben jij dat niet!' Antwoorde Jay. 'Ooh echt wel!' Zei ik keek hem aan met ik geblazen wangetjes. 'Yeaah ja ikee!' Zei ik blij. En volgde met mijn ogen de hand van Jay die richting mijn haren heen gingen. Gelukkig raakte deze me net niet aan. 'Jay Jay Jay Jay gaan we gaan we gaan we!' Vroeg ik blij en draaide om Jay heen. 'Ooomg die auto! Die bak die car! Is die van jouw!' Gilde ik en bekeek het glimmende ding. Ik streelde met me hand over de auto heen. 'Mag ik mag ik mag ik mag ik voorin zitten!!!' Vroeg ik en dumpte me tas op de achterbank.

'Jay Jay Jay wat gaan we allemaal doen!' Vroeg ik nieuwschierig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
(Lees yu)
Ik probeerde hem na te doen het was geen lang dansje zoals die we hadden voor vixx. Het was simpel maar apart.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Ik had rex mee genomen en luisterde naar wat bigbang muziek terwijl ik op de jongens wachtte. *schatje waar blijf je* vroeg ik op whatsapp. Setto was al vrij vroeg gekomen. Gevolgt door drake en tayoni. 'Hey drake. Goed dat je er bent.' Zei ik flauw aangezien hij eerst nee zij. 'Okee laten we maar alvast beginnen.' Stelde ik voor en liet iedereen op zijn plek klaar staan. Op dat moment kwam YD binnen. 'Liefy!!!' Zei ik speels en sprintende eerste drie meter naar hem toe daarna liep ik verder. Ik omarmde YD zijn nek en trok hem naar de groep toe. 'Je bent net optijd!'

De dans ging vreemt zonder delle en Jay. Maar ik probeerde zo veel mogelijk in te vallen waar nodig was. Ik had wel al 1000 keer moeten kijken naar die groeps dans dus ik kon het haast dromen.

Okee ik was nu al vermoeit na twee keer achter elkaar oefenen. 'Oké boys ik zat te denken om een verjaardagsfeest liedje te doen met niet echt de basic tekst. Maarja wel een standaard revrijn.' Ik deelde een half aaviertje uit met daar de tekst op. 'Het is een simpel dansje.' Vertelde ik. 'Seth kom eens hier.' Zei ik en wenkte naar hem. Ik wist dat hij snel leerde. Ik deed de muziek aan en deed een soort van dansje. Tayoni lachte me uit. 'Denk je echt dat we dat gaan doen!' Lachte hij. 'Duhe... Het is simpel en ik wil dat alle anderen idolen ook mee doen. Heb ergens geregeld dat iedereen op een bepaalt tijdstip op het podium komt.' Zei ik serieus. 'Wij zingen of rappen de tekst wat je leuk vind. en dan doen we met zijn alle dat basic revrijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 18 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 30 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: