cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyzo mei 15 2016, 23:52

Love story  - Pagina 20 254yr6s
Jake
'maar al te graag!' precies toen ik dat zei ging alex weer wat meer zitten. hierdoor kwam het laatse twoord er mer als een zachte kreun uit. Ik trok alex mee nar achtere begon zijn broek en boxer uit te doen en ook me eigen. Dit deed ik omdat ik deze keer.. het zittent wilde doen. Ik wilde alex kunnen zien vna voren ik wilde hem zien bewegen. Zijn pluisoortjes bekijken en zijn lichaam overal aanraken!. Ik pakte zijn member beet die tussen onze buiken zaten. Ik begon hem op en neer te bewegen terwijl ik hem aan keek. Na even pakte ik ook me eigen in me hand. Ze drukte tegen elkaar aan wat heel raar voelde. Maar toch ook best wel lekker.. Weer bewoog ik me hand op en neer. 'oh..' bracht ik zacht uit... 'lube..' dat had ik niet mee.. omdat ik er vanuit gegaan was dat we niks zouden doen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 00:03

Love story  - Pagina 20 Ao9i4l
Alex
Gasps ontsnapte hem en hij hield Jake’s schouders stevig beet toen hij achterover geslagen werd. Hij hield door zijn heupen op te tillen toen zijn broek er langs moest. Hij sloot zijn ogen, maar toen hoorde hij Jake’s distressed stem. ‘Ssht, ssh.. let me.’ Alex kroop van tussen Jake weg en liep swiftly naar de tas. De lube die hij had meegenomen was ook nieuw. Het war er een die koud aanvoelde. Jake wist dit alleen nog niet.
Teruglopend naar het bed, met rode wangen, kattenoortjes en naakt, werd hij meteen in een knuffel gesloten. Zijn benen vonden hun weg weer naast Jake’s heupen, en hij zat weer op zijn schoot. Iets anders dit keer aangezien ze nu naakt waren. ‘Dit, is ook iets nieuws.’ Zei hij vol trots en liet het flesje zien. Het was inderdaad een klein flesje. Nooit iets groots kopen als je niet zeker weet dat je het leuk vind.. daar hadden ze ervaring in. Hij gaf de fles aan Jake, en keek naar zijn haar. Jake’s haar stond alle kanten op, waardoor Alex er goed door heen kon met zijn vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 00:07

Love story  - Pagina 20 254yr6s
Jake
ik glimlachte toen hij de lube gaf. ik bekeek het en lied een kleine kreun uit. Het was die!. Niks laten merken!. Ik pakte hem wat steviger beet zodat ik mijn arme achter zijn rug kon doen. Ik elgde me hoofd tegen zijn borskas toen alex wat hoger zat. Daarna smeerde ik me hand in met lube. Ik pakte even zjn kont beet met de natte hand en keek omhoog. Alex had de heletijd met me haren gespeelt dit ging morgen ochter een hel morden met kammen!. Toen ik zijn kontje los lied glimlachte ik even verlieft naar hem waarna er ee ngrijns op kwam. Ik lied me hand verder zakken. Ik begon hem te masseren waarna ik er eentje naar binnen stak.  Deze keer wat sneller gevolgt door een tweede.  Me handen waren ijs koud door de lube.!
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 00:22

Love story  - Pagina 20 Ao9i4l
Alex
Meteen kwamen er shivers over zijn lichaam. Hij wist dat het koud zou zijn, maar zo koud! Gelukkig deden de vingers geen zeer meer. De lube was voor protection voor als het eventueel wel pijn zou doen. Plus, Jake bleef groot voor Alex. ‘Das… das koud.’ Zei hij met kleine shivers, en hij ging wat lager zitten zodat de vingers dieper gingen. Met zijn ogen verteld hij tegen Jake dat hij moest bewegen. Zelf begon hij dat nu ook te doen. stiekem gaf hij Jake neusjes zoals echte kitties dat ook altijd deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 00:27

Love story  - Pagina 20 254yr6s
Jake
oh nee! dat meost hij niet doen. Z oschattig kijken en zijn neus tegen me aan drukken. Ik haalde me vingers terug. Tilde hem iets meer op waarna ik me member in smeerde met lube om deze vervolgens tegen hem aan te drukken. Ik bleef alex an kijken terwijl ik hem langzaam naar benede ziet zakken. Ik ademen ineens zwaar in me onderbuik. Met moeite wist ik me ogen open te houden. Tot ik voelde hoe alex over me member heen ging. Het gevoel dat mijn member in hem ging gaf me zun prettiggevoel dat ik me ogen wel sloot en zachtjes begon te hijgen. 'oh!' bracht ik uit terwijl ik alex even tegen hield met door zitten. Ik moest toch even geniete nva dit gevoel. Daarna hees ik alex weer wat omhoog hem vervoglens weer rustig te laten zakken dit deed ik een aantel keer om hem te pesten. Ik ging niet verder dan een paar centimeter terwijl ik hem aan bleef kijken en genieten van zijn meeste schattige hoofdje
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 00:50

Love story  - Pagina 20 Ao9i4l
Alex
‘Stop teasing’ zei Alex. Zijn handen waren nog steeds rond Jake’s schouders en hij kneep hard toen Jake bij hem naar binnen ging. Door het koude gevoel deed het veel minder pijn dan normaal, en Alex vond het geweldig. Elke keer als hij weer naar boven geduwd werd voelde hij hoe hij het jammer vond en het gevoel terug wilde hebben. Ineens hielp hij mee en duwde zichzelf nu omlaag. Langzaam en beheerst. Jake’s ogen waren op hem gericht en Alex zag het genot in zijn ogen schitteren.
Jake was nu zo’n halverwege bij hem naar binnen, en het gevoel dat hij gevuld werd overkwam hem in vlagen. Hoe dieper Jake naar binnen zou gaan, hoe meer Alex zou voelen. Hij ademde heel de tijd door zijn neus, diepe en trage ademhalingen. Zijn grip op Jake’s schouders werd iets minder en zijn heupen begonnen langzaam te bewegen. Jake was niet zuinig geweest op de lube though, en er ging nog een shiver door zijn lichaam heen, waardoor hij even ineen dook en zijn ogen uit genot naar boven schoten. ‘Jake..’ zei hij tussen diepe gappen lucht. ‘Koud is geweldig!” Hij liet zijn heupen nu meer zakken, het tegenduwen van Jake een beetje zat, en zag hoe Jake meteen reageerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 00:56

Love story  - Pagina 20 254yr6s
Jake
Alex zat wat verder daar. Mijn kracht was nou niet bepaald sterk nu hij zo was. daarom kon ik hem niet tegen houden. Ik kreunde zachtjes toen ik verder in hem schoof.  Het moment dat hij omhoog ging hapte ik naar ademen omdat het moment dat hij terug ging zitten mijn adem weg was. Alex vertelde dat hij het koude gevoel geweldig vond.. Zelf had ik meer met de lube die een prikkelend gevoel af maar met koude kon ik het ook wel doen. Als alex zich er maar goed bij voelde!. Alex zat steeds verder door dat ik een geven moment in zijn kont begon te knijpen elke keer las hij door zakte. Het voelde zo goed dat Alex de gene was die bewoog deze ker. Zo erg dat ik me op me ellebogen naar achtere lied vallen. op me lip begon te wegen en langzaam mee begon te doen. Ik zag hoe Alex zijn ogen weg wilde. Dat soort dingen gaven me huist zo veel kick. IK sloot me iegne ogen en kreunde zacht genieten op zijn ritme
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 01:11

Love story  - Pagina 20 Ao9i4l
Alex
Jake viel naar achteren, en Alex viel automatisch mee. Met een gasp viel hij op Jake’s borst, en kwam met trillende armen weer rechtop. Zijn heupen maakte weer een vooruitgaande beweging, en zijn handen lagen op Jake’s buik. Deze stand hadden ze nog nooit eerder gehad, en Alex moest even zijn evenwicht weer vinden. Toen hij het eenmaal weer gevonden had maakte hij weer een beweging met zijn heupen, en merkte meteen dat deze stand ervoor zorgde dat hij het beter voelde. Door deze schrik begaf een van zijn armen het bijna. Maar hij hield zich rechtop. Nog een beweging, en zijn ogen rolde weer naar boven toen zijn spot nu af geraakt was. een moan kwam uit hem en zijn handen knepen in Jake’s zij. Ook zijn achterste reageerde door zich samen te trekken voor even. Zijn heupen bewogen nog een keer, maar nu niet zo diep dat zijn spot nog eens geraakt werd. Hij wilde dit langer volhouden en als hij zo bezig was zou het hem dat niet lukken.
Hij leunde voorover, en begon Jake kusjes op zijn sleutelbeen te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 01:17

Love story  - Pagina 20 254yr6s
Jake
Dit.. dit was iets waar nog geen woorden voor waren helemaal toen Alex in me zij kneep en zijn spieren zich samen trokken. Ik legde me hande op het matras wikkelde me vingers er in en kneep ze same, voorzichtig bewoog ik met hem mee. Maar al snel drukte ik me heupen om hoog . alex zat niet meer dooren dat was nou precies wat een lkker gevoel  gaf. ik lied me heupen zakken opende me ogen om alex zijn gezicht te zien waarna ik weer met wat kracht me heupen omhoog deed. ik heild me adem in anders kwam ereen leude moan uit
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 01:32

Love story  - Pagina 20 Ao9i4l
Alex
Een moan en een gasp ontsnapte hem tegelijk toen Jake ineens zijn heupen omhoog deed, waardoor hij weer helemaal naar binnen schoot. Natuurlijk kwam hij tegen Alex’ spot terecht, in een recht lijn en in een keer. ‘Oh god Jake.’ Zei hij super zacht en desperate. Hij zat nu weer wat rechter op en zijn handen, die op Jake’s buik bij elkaar lagen waren tot vuistjes gemaakt. Nog een keer kwamen Jake’s heupen omhoog, en Alex ging juist naar beneden, zodat ze elkaar tegen kwamen. Alex klemde zijn kaken op elkaar en ging mijn zijn kin een klein beetje richting zijn schouder om de moan tegen te houden. Deze keer was het gevoel zo sterk geweest dat hij meteen weer omhoog moest gaan uit reactie. Jake’s member glipte uit hem en met rillingen van opwinding begaven zijn armen het. Zijn gezicht kwam naast die van Jake terecht. ‘Mmmh..’ zijn stem klonk dof door het kussen. Met moeite kon hij zich er weer vanaf drukken. een zoen was wel op zijn plaats. Jake’s lippen waren zacht en voelde geweldig. Toen hij weer wat kracht terug had in zijn lichaam ging hij weer op zijn knieen zitten. Voorzichtig pakte hij Jack’s member weer vast en leidde het weer bij hem naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 01:38

Love story  - Pagina 20 254yr6s
Jake
Mjn member schoot uit alex. 'bad kitty' zei ik zacht wat in gemoppel veranderde toen zijn lippen op de mijne belandde. Ik stond zo op de grens van mijn uithoudings vermogen.. Dat ik best wel grommend was dat hij er uit schoot. Dus toen hij hem er terug in stopte zorgde ik er voor da thij er niet verder ing ging. Ik drukte me kont in het matras en ik onderstunde zjin heuepn dat hij niet door kon zakken, Ik maakte hele kleine bewegingen zodat mijn eikel gigantich werd gestimuleerd maar alex bijna niks kreeg, 'Bad choice, Hem er uit laten gaan' zei ik hijgend met me hoofd in het dekbed gedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 01:48

Love story  - Pagina 20 Ao9i4l
Alex
Alex wist precies was Jake aan het doen was, en speelde mee. Hij liet zijn hoofd een beetje schuin hangen en begon Jake op zo’n blik aan te kijken dat alleen Alex kon. Jake had anders super veel genot en Alex wilde dat ook. Met zijn gezicht laag, zodat zijn achterste meer de lucht in stak. Zijn benen spreidde zich ietjes meer en kleine kusjes belande op Jake’s buik. Langzaam en plagerig werkte Alex zijn weg naar boven. Maar in plaats van hem een kus op de mond te geven, ging hij door naar Jake’s oor. Daar nam hij Jake’s oorlel tussen zijn tanden en begon er zachtjes in te bijten. Bijten ging over naar zachtjes trekken, terwijl hij achterste dat ook begon te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 01:52

Love story  - Pagina 20 254yr6s
Jake
alex zijn tanden al sabbelend en bijten bij mijn oren zjin ademhaling en alles.. het was de grens. Voor al het hoofdje dat hij me gaf vlak voor hij dat deed. zijn schuine kopje dat me aan keek voor meer. Ik zette me benen wijder zodat ik mezelf verder naarbinne kon drukken en zoals ik aldacht.. Elke spier spande zich volledig aan. Met me handen die ik op zijn kont legde duwde ik alex hard naar benede odat hij helemaal door zat. Ik bewoon me heupen zachtjes terwijl ik moaned alex zijn naam zei. Ik probeede me tanden in hem te zetten terwijl ik hem nu letterlijk vulde.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 01:59

Love story  - Pagina 20 Ao9i4l
Alex
Jake’s hele lichaam spande zich aan, en Alex’ heupen werden hard naar beneden gedrukt en hij gaf een gasp dicht bij Jake’s oor. Jake zou het niet lang meer uithouden. En na nog een keer aan zijn oor te hebben gezeten voelde hij hoe Jake klaar kwam. Dat gevoel, plus het opnieuw hebben geraakt van zijn spot ineens bracht hem ook over de spreep, al was het minder hard dat die van Jake.
Nog met Jake in hem viel Alex half uitgeput neer op zijn boyfriend’s borst. Zijn ademhaling was snel door zijn half openstaande mond. Zijn lichaam schokte nog stilletjes na, wat hem een erg licht gevoel gaf. Jake’s hartslag onder hem ging tekeer. Alex kreeg er een faint glimlach van. ‘I love you so much.’ Fluisterde hij, en 4 tellen laten tilde hij zichzelf met zijn benen op en voelde hoe Jake uit hem ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Emptyma mei 16 2016, 10:24

Love story  - Pagina 20 254yr6s
Jake
Die nacht sliep ik heerlijk! En de volgende dag moest Alex die oortjes ophouden. Wat mij persoonlijkde hormomen deed laten opkomen!. deden we niks mee hoor want in de middag gingen we weer feesten tot laat. En dit ging zo elke dag lang. Het was echt geweldig en heb nog nooit zo veel gedronken in 1 week. Denk dat ik nog een paardagen dronke zou zijn!. We gingen richting huis en sinds dat met die oortjes had ik het gevoel dat Alex meer andere dingen wilde. Was benieuwt wat er in zijn hoofd om ging..

We liepen nu terug naarhet apartement toe met onze koffers. 'Waar denk je nou steeds over na!' vroeg ik uit het niks
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 20 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Nightwell story
» [story] the end of the world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: