cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 21:08

Love story  - Pagina 43 2rrayvc
Alex
Alex liet zich in Jake’s armen vallen en gaf een zachte moan tussen de zoen door. Het gevoel was dit keer nog hefiger dan normaal! ‘Owh Jake, dit voelt zo goed..’ zei hij toen Jake nog steeds diep in hem zat. Jake antwoorde met ‘let me pleasure you’, waar Alex een zucht van genot op gaf. Heel zijn lichaam was heftig aan het rillen van alle gevoelens. Het trillen hielp ook niet echt mee… hierdoor voelde hij heel Jake’s lengte.
Jake pakte Alex’ member beet en begon met zijn hand te bewegen. Alex voelde alles drie keer zo beter. Moans kwamen uit hem op dezelfde pace als Jake’s bewegingen en Alex had na een tijdje niet eens meer kracht om mee te bewegen. Het was alsof hij het weer voor de eerste keer met Jake deed, en hij moest op zijn lip bijten om de moans niet luider te laten worden. Soms zei hij Jake’s naam, als jake besloot om weer even diep in hem te blijven, of wanneer Jake zijn spot raakte.
Alex’ spot werd maar vier keer aangeraakt toen hij weer voor de tweede keer kwam. Het was redelijk pijnlijk. Alex had rechtop gezeten, en zijn rug boog naar achteren toen zijn adem stopte. Nog twee keer bewoog hij op Jake, maar toen kon hij het niet mer hebben. Zijn hele lichaam was uitgeput. Hij viel naar voren, met zijn hoofd naast die van Jake, diep ademhalend. ‘Je bent geweldig Jake.’ Zei hij, zijn stem bijna niet te horen. Hij gaf een lichte kus op Jake’s wang, en ging van hem af, krachteloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 21:29

Love story  - Pagina 43 Dq2hcx
Jake
hijgend lag ik naast Alex. Wat was beter dan je vriend alten komen. Ja hem twee keer laten komen!.  Ik was alleen wel kapot moe ne die ring moest uit want anders gign mijn erectie niet erg. I kztte hem uit en deed hem was waarna ik ehm van het bed af gooide. Eindelijk vertrok het bloed uit zijn member en kon ijn lichaam tot rust komen. Ik pakte Jake beet en knuffelde hem stevig. Ik wilde terug zeggen dat hij de gene was die geweldig was om Mij door te laten gaan. Maar ik had er de energie niet voor. Na even gelegen te hebben moest ik toch echt mijn buik schoon maken. Ik tilde de slappe Alex op. Ookal was ik de eerste keer half gevallen omdat me spieren nog niet geheel terug op kracht waren. I kbracht hem naar de douche. We hadden een douche met twee koppen dus beide een eigen straal. ik waste Alex en daarna ook mezelf. We warne opnieuwe in een heftige kus beland waarna ik hem afdroogde en terug naar me bed bracht. 

We vielen razend snel in slaap en de volgnde ochtend waren we weer vroeg op. Me ouders hadden in stilte onze kleding terug gelegt in mijn kamer. Ik moest toe geven. Ze deden altijd hun best om aardig te zijn.. Ik kon niets echt iets fouts doen i hun ogen.. We hadden ons aangekleed waarna we een klein engels ontbijtje naar binnen gewerkt hadden. 'heb spier pijn' bracht ik zacht uit naar Alex waarna ik begon te lachen. 'Maar het was het helemaal waard!' ik glimlachte gaf hem een kus op zijn wang en keek hem daarna strak aan. 'Wil je een van me oude hobbies zien?' vroeg ik voorzichtig maar liep eigenlijk al naar de garage. Dit was een hobbie die ik achter gelaten had in engeland..
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 21:45

Love story  - Pagina 43 2rrayvc
Alex
Het liggen was super fijn en Alex keek niet eens op toen hij iets hoorde vallen aan de andere kant van het bed hoorde vallen. Hij lag te lekker bij Jake, half tussen zijn zij en arm verwikkeld.
Uiteindelijk verplaatste Jake zich en voelde Alex ze onder zijn lichaam. Een lach verscheen op zijn gezicht toen hij opgepakt werd. Een arm lag om zijn middel en de andere bungelde naast hem. ‘Haha, sorry, mjin lichaam werkt niet echt mee.’ grapte hij en snuggelde zijn hoofd tegen Jake’s schouder aan.
Ze liepen richting de badkamer en ze namen een douch. Jake hielp hem met het schoon worden en Alex had al die tijd een grijns op zijn gezicht gehad, spelend naar Jake kijkend. Na de douche was Alex degene die Jake begon te zoenen. Het zorgde ervoor dat afdrogen wel erg moeilijk maakte. Eenmaal terug in bed vielen ze allebei super snel in slaap. Alex tegen Jake aan en hun benen verwikkeld.


Die ochtend werd Jake als eerste wakker. Alex had moeite met het wakker worden maar dat was niet echt raar voor hem. Alex had altijd moeite met wakker worden in de ochtend.
Jake had hem op de meeste lieve manier wakker gemaakt en nu stonden ze in de keuken. Het ontbijt was veel geweest maar Alex had honger! Dus het was erg welkom.
Na het eten vroeg Jake of hij een van zijn oude hobby’s wilde zien. ‘Ow jah! Graag zelfs.’ Hij volgde Jake naar buiten toe, nieuwsgierig wat hij te zien zou krijgen.
Toen hij een motor zag staan viel zijn mond open. ‘Dat is inderdaad een ‘oude’ hobby van je, je hebt hier nooit iets over gezegd!’ hij liep naar de motor toe en liet zijn hand over de lak gaan. Voor een motor die al voor langere tijd stil had gestaan zag hij er nog uit als nieuw. Alex moest niet verbaasd zijn, alles was hier als nieuw. ‘Kan je er op rijden of niet?’ vroeg hij en keek Jake weer nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 21:50

Love story  - Pagina 43 Dq2hcx
Jake
'nee, natuurlijk niet. Heb een mega duren motor maar rijden!' ik goooide een helm aan. 'kom motorpak aa nen we gaan een rondje rijden!' Ik liep terug naarbinnen pakte me motorpakken waarnva ik de kleinere aan alex gaf en zelf de mijne aan trok. Zo toe nwas ik ineens leer jongen nummer 1. Meisjes verslinder! nee grapje..  Ik keerde me naar alex en hielp hem waar het nodig was. Toen was de helm aande buurt.' Ze zijn gekoppelt' ik tikte tegen de helmen aan.' Ik kan jouw dus horen via het microfoontje ga dus niet gillen ik hoor alle alsof je in me hoofd zit' Ik deed de helm voorzichtig bij hem op. Waarna ik begon te lachen. Door de helm waren al de haren van Alex voor zijn ogen gezakt. 'lekker ding dat je bent!' met me vingers deed ik zijn haren uit zijn ogen. Daarna zette ik ook mij eigen helm op en stopte op de motor. 'houd me beed zal voorzichtig rijden'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 22:00

Love story  - Pagina 43 2rrayvc
Alex
Het motorpak zat strak… eigenlijk iets te strak maar Alex moest het er maar mee doen. het zou in ieder geval niet scheuren of iets, lucky enough. Of niet… Jake zou het leuk vinden. Alex kreeg ligte blossen op zijn wangen toen hij daaraan dacht.
Uiteindelijk kreeg hij de helm op. Hij lachte breed met zijn lip tussen zijn tanden toen hij ineens niks meer kon zien. ‘Dat gaat helemaal goed komen.’ Zei hij toen Jake verteld dat hij niet moest gaan gillen. Alex zou echt niet gaan gillen, hi had er juist zin in! Zijn eerste motor rit.
Hij ging achter Jake zitten en deed zoals Jake hem vertelde. Zijn armen waren stevig om Jake’s middel geslagen, en hij knikte. Jake kon dat natuurlijk niet zien, dus hij zei het daarna. Jake starte de motor, en ging de tuin uit de weg op.
Toen ze echt op snelheid kwamen begon Alex het eng te vinden. Hij hield Jake nog steeds stevig vast, steviger dan eerst. Hij gilde niet though, hij hield zijn lippen stevig over elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 22:09

Love story  - Pagina 43 Dq2hcx
Jake
Wat had ik dit gemist hey! heerlijk rijden. Eerst door de gange nvan london heen. We woonde gelukkig aan de zeikant van de sta dus we reden als nel op de langeren wegen. Ik moest extreem goed op letten want het was wel gezegt 3-4 jaar gelden at ik gereden had. Ik reed naar het strandje waar ik altijd zat als ik doorgedraait was. Alex wist niet hoe veel dit voor me betekende dat ik ehm aar heen bracht. Het was echt mijn persoonlijke plek waar ik normaal tot rust zou komen. niemand mocht daar komen als ik er was. Mara deze keer ging ik alex er heen brengen

Tijdens het rijden begon ik zacht te praten. Ik vertelde over hoe ik deze motor gekocht had en waarom ik et fijnvond om te rijden wat ook wel wat dat ik me gedachte op nul kon zetten. 

We kwwamen an ik hield alex met afstappen en liep voor hem uit naar mijn strandje
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 22:30

Love story  - Pagina 43 2rrayvc
Alex
De wind sloeg steeds in Alex’ gezicht en hij was blij dat er een beschermkap over zijn ogen heen zat, anders had hij helemaal niks meer kunnen zien. Jake begon te praten en Alex moest heel erg denken aan walkietalkies. Zo klonk Jake’s stem nu in zijn oor. Hij wist alleen niet goed wat hij terug moest zeggen. Hij was te veel bezig om niet van de motor te vallen.
Ze reden door naar een soort strandje. Daar stopte Jake en Alex stapte af, blij met Jake’s hulp. Het weer was super lekker en Alex deed zijn helm af. Zijn haar was helemaal plat gedrukt en zat eigelijk echt verschrikkelijk. Snel schudde hij met zijn hoofd om zijn haar weer een beetje in model te krijgen… zonder succes. Even keek hij waar hij de helm kon laten, en besloot deze uiteindelijk maar onder zijn arm mee te nemen. Hij liep rondkijkend richting het water, Jake vlak achter hem. ‘Wat een rust hier. Zou je niet denken zo vlak bij London.’ Hij keek naar het gras en zand op de grond naast hem. ‘Heerlijk hier!’ hij gaf Jake een grote glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 22:41

Love story  - Pagina 43 Dq2hcx
Jake
'ja heerlijk; zei ik nog starend naar alex zijn achterste. I kschudde me hoofd en keek de jongen aan daarna naar het strand opnieuw knikte ik weer. 'ja zeker' ik liep naar het water waar ik me er vlakvoor in het zand lied zakken. 'Kwam hier bijna dagelijks. Vaak alleen' Ik pakte een aangestrand stokje op ne gooide dit terug in het water. 'Je bent de eerste die ik hier heen breng' Ik staarde naar het water.

Weer gooide ik iets in het water. 'De laatste keer dat ik hier was..' ik bleef stil terwijl ik naar het water staarde..

Flashback
'I dont want it anymore!' gilde ik hard terwijl ik op het stradnje heen ne weer ijsbeerde. Me handen in me haren geslagen hard trekkend in de hoop dat de gedachtens weg gingen. 'Je bent beter dood af' klonk een stem. 'We hadden had al lang opgegeven'' het was me ma's tem die in me hoofd. ''Wat moeten we nu doen dan schat?' ging de stem verder. 'Gewoon blijzijn lijkt me' antwoorde me mpa's stem.. 'Maar dat kan ik niet.. kijk hem dan.. Ik wil hem niet meer' Die woorden bleven door me hofod gaan terwijl ik rond liep. 'I!' ik zakte op me knieen naast het water.. Me blik op het midde nvan het water. Tranen rolde over me wangen. 'Word volwassen jake!' riep ik tegen mezelf.. 'Je bent 19!' Ik begon opnieuw me haren vast e pakken en te trekken. Beelden van de tijd bij Jan en goerge schoten door me hoofd heen. Woorden die me ouders gezegt hadden toen ze dachte dat ik sliep in het ziekenhuis.. woorde van de dokters.. Me hoofd werd voor me gevoel steeds zwaarde en uiteindelijk verloor ik het.. Ik stond op en liep het water in.. I kbleef door lopen tot het lichaam onder water was. Daar begon ik te zwemmen naar de boven van de zee. Me adem inhoudend in de hoop dat ik mezelf kon laten stikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 22:53

Love story  - Pagina 43 2rrayvc
Alex
Jake was naast hem komen staan en gooide iets het water in. Hij vertelde Alex dat hij hier altijd alleen kwam, en dat Alex de eerste was waarmee hij samen was gegaan. Alex beet op zijn lip toen hij begon na te denken over waarom Jake alleen zou moeten zijn. Jake mocht niet alleen zijn… teminste, ‘alleen’ in de zin van dat niemand van hem hield.
Alex had geen idee waarom Jake hier zo vaak kwam. ‘Alleen als in.. je triggers enzo?’ vroeg hij zachtjes, en pakte Jake’s hand vast. Hij keek hem aan, hopend dat hij misschien nu toch eindelijk te horen zou krijgen waar de triggers steeds vandaan kwamen.
Nog steeds Jake’s hand vasthoudend, ging Alex op de grond zitte, Jake met zich meetrekkend. Er ging een pijnschoot door hem heen toen hij eenmaal zat. ‘Ouch… jap, ik voel gisteren ook nog. Erg goed zelfs.’ Hij ging met zijn andere hand over zijn onderrug heen, daarna over zijn ribben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 23:02

Love story  - Pagina 43 Dq2hcx
Jake
We zaten op de grond ik pakte alex wat stevig tegen me aan heel de tijd niks gezegt. 'Alleen als in..' Ik sloot me ogen. 'Alleen' ik wist niet hoe ik het moest verwoorden. 'Ja weg van de triggers en al' Ik keek alex niet meer aan maar begon nu een kasteeltje te bouwen met het zand. 'van de triggers wel maar me gedachtes niet' ik tikte tegen me slaap aan. 'Last time I tried to kill myself here' ik zei het mega zacht. niemand wist het maar iets in me dwong het haast om te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 23:09

Love story  - Pagina 43 2rrayvc
Alex
Juist op het moment dat Jake even vertelde dat hij een mislukte zelfmoord poging op zijn naam had staan, was Alex aan het slikken, en hij stikte zowat. Na wat gehoest te hebben keek hij Jake met horror aan. ‘Jake..wh… what!?’ Zijn stem was verheven door de schrik. Hij keek van Jake naar het water, half wetend hoe Jake het geprobeerd had… hij wist niet of hij het zeker wist, het was meer een gevoel.
“Jake..’ hij slikte weer, en legde zijn hand op Jake’s schouder. ‘Dat meen je niet.. zeg me alsjeblieft dat je dat niet geprobeerd hebt.’ Toen Jake geen antwoord gaf schrok Alex alleen nog maar meer. Jake heeft een zelfmoord poging gedaan! ging er door zijn hoofd heen. Hij legde zijn arm om Jake’s midden en gaf hem van de zijkant een halve knuffel. Toen kwamen er tranen in zijn ogen. Hij kon de informatie niet goed verwerken, zeker niet aangezien het van Jake kwam. ‘Waarom heb je dat nooit eerder verteld?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 23:17

Love story  - Pagina 43 Dq2hcx
Jake
Alex strok mega hard van wat ik zei en meteen slikte ik het was. Ik keek weg. Ik had hem nog nooit op die manier naar me zien kijken en het deed pijn. Ik voelde me schuldig helemaal toen hij zijn arme rond me heen sloeg en bijna begon te huilen vragend od het niet gedaan had. Ik staarde naar het water terwijl ik hem even lied knuffelen. 'Omdat.. Achter de rug is' zei ik terughoudend. 'mensen vinden het zwak' Ik beet op de binnen kant van me lip. Alex lag tegen me aan terwijl d etranen over zij nwangen liepen. Ik draaide me om en pakt zijn hoofd beed om zijn tranen te drogen. 'Sorry had het niet moeten zeggen'


fashback deel 2
Me longen strokken zich samen. smekend om adem. Smekend om zuurstof. Smekend om nog langer te leven. Ik had me ogen geopend en bekeek de heldere omgeving rond mij. Het had een grene gloed en soms zwom er een vis voorbij. 'You better die faggot' Ik sloot me ogen en hapte wanhopig naar adem toen ik het niet langer meer vol hield. Water vulde me longen. Waardoor ik in paniek nog meer naar adem begon te happen. Vele happen zee water drong me lichaam binnen. Onbewust wilde ik zmezelf redden. Ik zwom terug waarna ik op het stand belande. kokhalsens hoesten en al het water er uit gooiend. Ik zat op me knieen en hadnen met me hofd naar benende gezakt. 'ik kan mezelf niet eens omleggen' dacht ik terwijl ik begon te huilen,' weak' me handen verdwenen in het stand terwijl ik ze hard samen trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 23:24

Love story  - Pagina 43 2rrayvc
Alex
Alex fronste toen Jake zei dat de reden waarom hij het nooit gezegd had was omdat het achter de rug was. dat maakte Alex namelijk helemaal niks uit, hij wilde dat Jake dit soort dingen met het durfde te delen. De tranen liepen over zijn wangen en hij liet ze. Jake mocht best weten dat Alex het er moeilijk mee had.
Jake draaide Alex’ hoofd en veegde de tranen weg, die gewoon weer terug kwamen. Alex keek naar Jake’s ogen terwijl Jake maar zijn tranen keek. ‘Je had het kunnen zeggen Jake. Je weet toch dat je alles tegen mij kan zeggen.’ Hij fronste weer een beetje. ‘Niet iets achter houden omdat het ‘achter de rug is’. Zijn hoofd viel op Jake’s schouder. Hij nam een diepe adem en liet die langzaam weer uit. ‘Sorry dat ik zo heftig reageerde… dat was niet mijn bedoeling.’ Weer pakte hij Jake’s hand vast en wikkelde zijn vingers in die van Jake’s.
Zo bleven ze even zitten, Alex keek naar de golfjes op het water en zag Jake zelfmoord plegen. Hij deed zijn ogen dicht om de gedachten weg te krijgen maar het lukte niet. Dus hij liet ze gaan, en lette op de ademhaling van Jake naast hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 23:31

Love story  - Pagina 43 Dq2hcx
Jake
Alex bleef huilen en ik ging met met elke traan slechter voelen. Hij vertelde me dat ik het gewoon had moeten vertellen ookals was het achter de rug.. Nu ging ik me nog kutter voelen dat ik de rest ook nog niet verteld had.. Maar dat kon ik geowon nog niet. Ik vertelde dat wel verder als ik er zelf klaar voor was. Want dat was nu dus echt nog niet ookal verdiene alex het om alles te weten.

Na een tijdje hand in hand te hebben gezeten kijkend naar het water ging ik op me zei liggen met me hoofd op Alex zijn schoot. Ik sloot me ogen. 'Dit.. was niet de enige keer' Ik beet op me lip. Dadelijk lied ik hem weer huile. Echt als ik niks gezegt had was hij er nooit achter gekomen e had ik eh ook niet latne huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Emptyza jun 04 2016, 23:41

Love story  - Pagina 43 2rrayvc
Alex
Zijn handen gingen door Jake’s haar heen, die nog helemaal plat hadden gelegen door de helm. Zijn handen zorgde ervoor dat ze weer door de war gingen. Jake lag nu met zijn hoofd op Alex’ schoot… iets wat hij nog nooit eerder gedaan had.
Toen liet Jake weer een bom vallen door te zeggen dat dit niet de enige keer was dat hij het geprobeerd had. Alex moest zijn tranen inslikken en hij kneep zijn ogen in verdriet dicht, de informatie tot hem binnen laten dringen. Zijn hand bleef in Jake’s haar liggen, maar ging weer verder toen hij zijn ogen weer opende. ‘Oh my god Jake,, what happened to you?’ vroeg hij. De bezorgdheid en het verdriet was zo goed te horen in zijn stem. Hij had al zo lang gewacht tot Jake iets zou zeggen over wat er met hem gebeurd was vroeger en hij had nooit iets gekregen… behalve de krantenknipsels… en de gebroken ribben, de hersenschudding, de wond achterop zijn hoofd en de klappen in zijn gezicht. Alex wilde het weten!
“Hoe… hoevaak?’ zijn stem was bijna niet te horen want hij wilde het antwoord helemaal niet weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 43 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 43 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 43 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Nightwell story
» [story] the end of the world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: