cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 18:04

Love story  - Pagina 19 Ao9i4l
Alex
Alex kon Jake’s ogen voelen brandde toen hij zijn kleding uitdeed. De ketting legde hij op het schapje boven de wasbak.
Voorzichtig stapte hij de douche in, en werd meteen door Jake rond zijn middel gegrepen. Hij voelde zijn handen over zijn rug gaan en de tanden die zachtjes in zijn huid bijten. “Jake,, Jake we zouden een douche gaan nemen.’ Zei hij zachtjes terwijl hij wel de knuffel terug gaf.

De knuffel werd verbroken, en Alex deed een stap naar achteren zodat de waterstraal op zijn hoofd kwam. Het was lekker warm en zijn huid begon te tintelen aangezien het net nog erg koud was geweest. Voor een lange tijd stond hij onder de straal, tot hij ineens door had dat Jake nog stond te wachten. ‘Ow shit.. sorry, your turn.’ Met een verontschuldigde lach stapte hij onder de waterstraal vandaan zodat Jake eronder kon. De muur achter hem was ontzettend koud though, en hij kreeg er kippenvel van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 18:09

Love story  - Pagina 19 254yr6s
Jake
'urrgh' bracht ik zachtjes uit maar lied de jongen los. hij had gelijk!. douche.. daarom stonden we hier. Ik keek toe hoe alex zich waste gewoon heelrustig tot het koud werd.. heel koud. Ik sloeg me arme rond me lichaam maar zei er niks van. ik wachte gewoon braaf en ik kreeg mijn buurt on de de straal. Licht kreunend vna genot stond ik onder de warme kraan en begon eingelijk meteen me haren te doen toe me ogen vielen op de huid van alex. het was helemaal bezaait me kippevel. ik klakte met me tong waarna ik zijn arme beet pakte. kom past makkelijk. Ik trok hem verder naar me toe. Deze keer zonder kusjes op iets. 'oh alex. ik moet morgen gewoon naar school vind je dat heel erg? kan wel een dag ziek zijn maar..'' begon ik
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 18:29

Love story  - Pagina 19 Ao9i4l
Alex
En hij was weer onder de warme waterstraal, en de kippenvel verdween. ‘Oh nee joh. Tuurlijk maakt dat niet uit.” Hij dacht na. Wat moes hij nu doen? ‘Ik kan misschien wel écht naar audities gaan zoeken voor musicals! Nu ik hier toch ben.’

Toen ze allebei klaar waren met douchen, pakte Alex zijn pyjama uit zijn tas en trok deze aan. Met een handdoek nog om zijn schouders ging hij naar de woonkamer en liet zich op de bank zakken. ‘Het is,, vast wel goed als ik de tv aanzet.’ Maar hij had de tv al aangezet, en das doelloos aan het rondzappen. ‘Hey Jake..’ zei hij zonder op te kijken. ‘De plek naast me is koud! Kom er eens naast zitten.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 18:33

Love story  - Pagina 19 254yr6s
Jake
Na het douche was had ik me leer boeken gepakt om de toets voor morgen te leren. had het ee nbeetje uti gesteld... 'hmm ja moet je doen' mompelde ik over de musicals. 'In de stad zit er eentje' met me pen in me mond bladerede k door het boe. oneens ging de tv aan. Ik draaideem licht geschrokken om Heb al die tijd allen gzeten en die tv was nog nooit aangeweest. ' oh hij doet het' zei ik zacht en keerde me terug naar me boek toe. Zo ging het even tot Alex vroeg of ik naast hem kwam zitten. Ltterlijk metme neus in de boeken stond ik op en liedme naast alex zakken. 'beter?' vroeg ik niet me neus op halend. 

tenge een uur of 1 moest ik toch echt naar bed. ik stond op borg me boek op keerde me naar alex. 'Ik ga in bed liggen. neem j tijd met wat je doet' ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd kleedde me al lopend uit en lied me tegen de muur aan vallen. 'muurtje' zei ik haast verlieft.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 18:54

Love story  - Pagina 19 Ao9i4l
Alex
“Mmh yeah..’ zei Alex, die zijn hoofd op zijn knie had laten rusten. Hij was niet eens aan het kijken naar de tv, hij zat eigenlijk diep in gedachten. Het was ineens erg raar om te bedenken dat dit zijn ‘thuis’ zou zijn voor hij wist niet hoelang. En natuurlijk, hij had dit samen met Jake afgesproken… maar still het voelde alsof hij bij iemand vreemds in huis was.
Jake naast hem was druk aan het lezen. Kut Alex, nu heb je hem dus van zijn werk afgelaten!’ dacht hij. Hij draaide zijn hoofd zodat die naar Jake kon kijken. Jake zag er mooi uit zelfs als die aan het leren was.

Ineens sloeg Jake het boek dicht en stond hij op. Alex keek hem verbaasd aan en Jake zei dat hij naar bed ging. ‘Ow… uhm, is goed’ hij gaf Jake een glimlach maar zo voelde hij zich niet. Hij boog zijn hoofd en ontving de kus op zijn voorhoofd. Daarna keek hij na hoe Jake in zijn kamer verdween en hij nu alleen in de woonkamer zat. Een zucht ontsnapte hem, en zette het geluid van de tv helemaal op stil. De plaatjes waren saai, en Alex keek meer naar de woonkamer eromheen. Hij herkende het. Alleen sommige dingen waren anders.

Nadat hij nog wat drinken had gepakt, Alle kasten door gekeken had, besloot hij om ook maar naar bed te gaan. Zo stil als hij kon opende hij de deur van Jake’s slaapkamer, en zag dat de jongen helemaal tegen de muur aanlag. Hij lachte even, en sloot de deur achter zich. Op zijn tenen sloop hij naar het bed en stapte in. Even twijfelde hij of hij tegen Jake aan moest gaan liggen.. maar hij deed het uiteindelijk niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 18:58

Love story  - Pagina 19 254yr6s
Jake
ik was nog wakker toen hi jbinnen kwam zetten en in bed ging liggen. Het bed bewoog onder zijn gewicjt een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht. Maar ik draaide me nie op. Het was me opgevallen dat hm iets dwars zat. MAar als hij het blijf verzwijgen kon ik er niks aan doen. Hij moest echt leren om het te zeggen zonder dat ik er nar ging vragen Daarom bleef ik liggen. Ik vol trouwens wel snel daarna in slaap om vervolgens de volgende ochtend klaar wakker te zijn nog voor de wekker. Ik kookte voor alex waarna ik me jas aan deed om naar school te gaan. Voor dat ik weg gin liep i kde slaapkamer in .'Wakker worden ik ben naar school De sleutel licht op het aanraecht als jeweg wilt Trek de deur goed dicht en ben rond 8te weer thuis okey~!' ik deed zijn ahren nar achtere om vervolgens een kus op zjin voorhoofd te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 22:14

Love story  - Pagina 19 Ao9i4l
Alex
Het duurde ongeveer anderhalve week voordat Alex het tegen Jake begon te vertellen wat hem dwars zat. Hij was een keer alleen thuis geweest, had de muziek hard staan terwijl hij meespeelde op de viool toen de mail binnen was gekomen dat hij alwéér niet door een auditie ronde was gekomen.
Jake had hem die avond op de bank gevonden. Alex’ viool lag naast hem op de grond en het stonk er naar alcohol. Na vele pogingen om hem wakker te krijgen was Jake zo erg in paniek geraakt dat hij uit wanhoop Alex in het gezicht geslagen had. Het was duidelijk geweest dat Alex teveel gedronken had.. meer dan op de eerste avond dat ze elkaar ontmoet hadden. Jake had verwacht dat hij ziek zou worden, maar Alex had die avond alleen gehuild. Gehuild en alles tegen Jake gezegd. Over de angst en onzekerheid die er bij hem zat, over de woorden die constant in zijn hoofd speelde, over dat hij er nu zeker van was dat hij inderdaad alleen maar een fuckboy was en nog veel meer. De huilbui was erg geweest, en Alex’ lichaam was trillerig en klam geweest. Jake moest hem tot in de late uurtjes troosten. Dit deed hij allemaal. Zeggen hoeveel Alex voor hem betekende, en dat hij veel meer voor hem was dan alleen een seks voorwerp. In het begin wilde Alex hem liet geloven. Maar hoe verder de avond ouder werd, hoe meer Alex rustiger werd. En Jake had Alex uiteindelijk in zijn armen naar hun bed moeten dragen.
Het was voor hun allebei erg moeilijk geweest, en Alex schaamde zich dood toen hij de volgende ochtend wakker werd met een gigantische kater. Ze beloofde elkaar een aantal dingen. Alex zou niks meer voor Jake achterhouden, hoe raar het soms ook zou zijn. Jake beloofde dat hij zou wachten tot Alex er weer aan toe was om weer seks te hebben. Ze hadden ook aan elkaar beloofd om allebei evenveel inzet te geven om alles te laten werken.

Alles ging steeds beter. Ze luisterde naar elkaar, hadden interesse in elkaar. Alex kwam steeds meer vanuit zichzelf naar Jake toe. Eerst was het een surprise knuffel vanaf de achterkant geweest terwijl Jake eten aan het maken was, tot aan het lepeltje lepeltje liggen.
Op een gegeven moment ging hij vanuit zichzelf op Jake’s schoot zitten om hem uit volle passie te zoenen. Dit had Jake zo nodig dat zijn lichaam gereageerd had, en Alex had die avond uiteindelijk toegestemd. De seks die ze die avond hadden was zo vol passie geweest, dat ze allebei, en vooral Alex, alle twijfels verloren hadden. Ze hielden van elkaar.

Diezelfde week kreeg Jake te horen dat hij voor al zijn examens geslaagd was, en Alex kreeg te horen dat hij eindelijk mocht beginnen bij een musical voorstelling. Ze besloten om het niet al te groot te vieren, maar gewoon met z’n tweetjes. Jake had ervoor gezorgd dat ze allebei niet gestoord zouden worden die avond, en Alex had voor het eerst gekookt voor hun twee. Het eindige in een heerlijk avondje film kijken, tegen elkaar aanliggend op de back met een deken over hun heen. Jake die met Alex’ haar aan het spelen was.

Met Kerst hadden de ouders van Alex besloten dat ze naar familie gingen in het buitenland. Alex had meteen aan hun aangegeven dat hij niet mee zou gaan. Als smoes zei hij dat de musical trainingen nogal hard waren. Er was niks aan gelogen, hij liet alleen een groot detail weg.
Lily ging ook niet mee, en mocht van Jake voor een paar nachten blijven. Ze zag er anders uit. Haar bruine haar, dat eerst tot aan haar schouders had gekomen, was nu in een pixie cut geknikt. Ook had ze haar bril vervangen door contactlenzen. Ze zag er ineens uit als haar leeftijd.
Samen met haar broer was ze Amsterdam ingegaan om de mooiste dingen voor Jake uit te zoeken. Lily gaf veel suggestions, alleen Alex zocht naar iets perfects. Iets wat helemaal bij Jake zou passen. Het duurde even, maar uiteindelijke had hij het perfecte cadeau gevonden. Het was duur, een beetje te duur voor hem, maar hij wist het zeker. Jake zou er zelfs genoeg ruimte voor in zijn woonkamer. Het was perfect. Samen met Lily zocht hij de mooiste uit, en besloot om het zolang in een huur container te bewaren. Lily had beloofd om deze voor hem te betalen.
Toen Kerst eenmaal voor de deur stond, besloten Jake en Lily om de kerstboom op te zetten. Alex keek toe vanaf de bank met een kop thee in zijn handen. Klaar om op elk moment te helpen natuurlijk. Maar Jake en Lily hadden er zo veel plezier in dat het niet nodig was. met een enorme lach had Alex toegekeken hoe Jake vast kwam te zitten in de lichtsnoer. Uiteindelijk stond de kerstboom, en mocht Alex de ster erbovenop plaatsen. Het was prachtig! Ze hoefde niet eens andere lampen aan te zetten, de kerstboom gaf al genoeg licht. Jake en Alex hadden toen op dat moment stiekem graag gewilt dat Lily er niet was geweest. Het licht scheen zo mooi in elkaars ogen dat, als Lily er niet was geweest, ze het waarschijnlijk in de woonkamer onder dat licht gedaan hadden.

Met de cadeautjes uitpakken was Alex super enthousiast. Lily had Jake een echt originele stethoscoop gegeven. Een model die als een van de eerste moderne stethoscopen gemaakt was. Jake was er ontzettend blij mee, en had Lily een grote vriendschappelijke hug gegeven ervoor. Lily had van Alex een grote stapel leesboeken gekregen van Jane Eyre, en van Jake een horloge en een receptenboek.
Toen was het Alex’ tijd om Jake’s cadeautje te geven! Zelfs Lily had een enorme grijns op haar gezicht staan. Alex pakte Jake’s handen beet, en leidde hem de trappen af naar beneden, Lily op hun hielen. Eenmaal beneden ging Alex achter Jake staan en deed zijn handen voor de blond’s ogen. ‘Klaar voor?’ had hij gevraagd, en Jake had geknikt. Alex verwijderde zijn handen en Jake zag een gloednieuwe piano staan. Jake was er zo ontzettend blij mee, en hij had het zo niet verwacht, dat hij Alex meteen een gigantische zoen had gegeven, waarop zo’n harde knuffel volgde dat Alex er nog dagen spierpijn van had. Het was het waard geweest though. de piano stond prachtig in Jake’s woonkamer.

Lily ging twee dagen na Kerst weer terug naar huis. En Jake en Alex konden eindelijk het gene doen waar ze op hadden gehoopt sinds de kerstboom stond. het was awkward geweest, maar het licht was zo romantisch dat zelfs deze ervaring geweldig was.

Oud en Nieuw was de dag dat Jake en Alex eindelijk, helemaal officieel hun relatie aan elkaar bekend maakte. Het was raar aangezien ze nu al een maand bij elkaar ‘samenwoonde’, maar door alles wat ze hadden meegemaakt, hadden ze het nog niet tegen elkaar gezegd.
Toen de woorden eenmaal gezegd waren, hadden ze allebei tranen in hun ogen gekregen van vreugde, en hadden ze elkaar gezoend toen het 12 uur sloeg en het eerste vuurwerk was afgegaan.
Helaas konden ze het nog steeds niet bekend maken in het openbaar. Hier hadden ze allebei geen problemen mee though, zolang hun maar blij waren.

Nadat alle feestdagen achter de rug waren begon het normale leven weer. Jake’s studie was weer begonnen en Alex moest nu meer avonden naar de musical trainingen.
De musical trainingen waren hard, en moeilijk. En elke avond kwam Alex brak en moe thuis. Jake was er elke avond om samen met hem onder de douche te gaan staan, hem thee te geven om thuis te komen en uiteindelijk samen in bed te gaan liggen. Zo ging het bijna elke avond, en het was goed. Ze waren gelukkig!

Met Jake’s studie ging het goed. Hij wist de lessen goed bij te houden en liep op een gegeven moment zelfs door. Ook zijn studie Nederlandse taal ging goed. Alex hielp hem hier soms mee, aangezien hij helemaal niks van de medische wereld wist.

Naarmate de dagen verder gingen, werd hun liefde voor elkaar steeds groter. Ze konden helemaal niks meer fout doen. ze wisten elkaars goede en slechte kanten en ook hoe ze ermee om moesten gaan. Het was zoals Alex had gevraagd.. fate. En Jake hield true op zijn woord. Hij deed er alles aan om Alex bij hem te houden.

Op een dag werd Jake wakker gemaakt door Alex, die weer eens een verassing voor hem had. ‘Jake.. hey psst. Schat word wakker.’ Toen Jake wakker was zag hij tassen staan. ‘Ik.. heb geregeld dat we voor een week lang naar Den Bosch kunnen om daar Carnaval te vieren!” had Alex geroepen. Jake was enthousiast. Hij had van carnaval gehoord, maar nog nooit meegemaakt.
Samen zaten ze in de trein terug richting Den Bosch, en vonden het hotel al erg snel. De kamer was hoog, en had 1 tweepersoons bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 22:25

Love story  - Pagina 19 254yr6s
Jake
Ik gooide me koffers in de hoek van de kamer en draaide me om naar Alex. Ik sleoeg mer arme rond hem heen. 'had ik je al verteld hoeveel ikvan je houd?' vroeg ik terwijl ik hem een rondje draaide. 'okey  nu serieus! hoe werkt het precies.. jegaat gewoon verkleerd naarbuiten en gaat los of?'  ik lied me op het bed vallen met me arme wijd. Ik luisterde met me ogen dicht naar alex
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 22:52

Love story  - Pagina 19 Ao9i4l
Alex
“Mh nog niet vaak genoeg.’ Antwoorde Alex en gaf Jake een speelse zoen. Hij luisterde met een grijns hoe Jake vroeg hoe Carnaval werkte. ‘Het is eigelijk precies zoals je al zegt. Je verkleed je zo raar mogelijk, gaat naar buiten, gedraagd je als een echte Nederlander en dan ga je aan het einde van de dag weer lap lazeres naar huis toe.’ Hij liet Jake los met nog een kleine zoen. ‘Je moet je wel echt verkleden. Ik ben een keer uitgescholden omdat ik mijn normale kleren aan had tijdens carnaval. Hah dat wil je niet.’ Hij greep naar zijn tas waar hij verkleed zooi in had zitten. ‘En, als je je carnaval echt leuk wilt hebben, is het slim om nog redelijk nuchter te blijven. Dronken mensen kijken die los gaan is geweldig.’ De rits ging met een hard geluid open. ‘En.. goed nieuws, mijn ouders zijn buiten de stad. Absoluut geen last van deze dagen!’ Heerlijk!
Hij gooide Jake een plastic tas toe en sloot toen snel de rits weer. Hij had er nog iets inzitten waarvan hij niet wilde dat Jake erachter zou komen. Denkend aan die gedachte, aan zijn plannetje, begon hij wat te blozen, en snel concentreerde hij zich op de plastic tas die Jake nu aan het legen was op het bed.

Toen ze allebei hun outfit aan hadden, gingen ze het hotel weer uit. Alex bleef op zijn horloge kijken en zag hoe de tijd dat ze terug naar het hotel zouden gaan steeds dichterbij kwam. Zijn onderbuik begon al te reageren van de zenuwen als hij dacht aan wat hij van plan was. misschien vond Jake het wel helemaal niks! Maar hij zat zo graag aan zijn haar, dat dit wel moest helpen.
Een gemene grijns verscheen op zijn gezicht terwijl hij Jake vanaf de achterkant aankeek. Dit gaat een leuke avond worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 22:57

Love story  - Pagina 19 254yr6s
Jake
het was te gek! maar ook echt geweldig. drinken lachen feesten maar na even pakte ik alex zijn arm beedpakte zjn pols stevig deed zijn horloge af en keek hem aan. 'Die horloge krijgt meer aan dacht dan ik dat krijg!' ik keek jaloers naar de horloge waanar ik hem bij me zelf om deed. 'Zo nu moetje wel naar mij kijken!' ik lachte even waarna ik weer verder danste Alex in deggaten houdend.

Tegen een uur of 2 snachts werd het tijd om terug te gaan. Ik greep alex zijn schouder beet. 'vind die...' ik keek rond of er geen andere bij waren. 'polo dinges echt niks!' ik lied alex zijn schouders los en ging naast hem lopen. Zo recht als het kon liepn we naar het hotel toe
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 23:14

Love story  - Pagina 19 Ao9i4l
Alex
“Welkom in Nederland!’ riep Alex terwijl hij vooruit geduwd werd door Jake. ‘Hoelaat is het Jake? Mijn mooie horlogeman?’ het feest was een beetje naar zijn hoofd gegaan. Hij wist wel precies hoelaat het was though. het was tijd om zijn verassing te gaan uitvoeren!

Terug in het hotel gingen de zenuwen door zijn lichaam heen. Nu nog wachten tot Jake in het bed ging liggen, en dan snel alles opzetten. Hij greep zijn tas, en glipte de badkamer in. Hij luisterde met bonkend hart of Jake in bed ging liggen.
Het duurde even, maar uiteindelijk hoorde hij Jake’s zucht dat hem het tegen gaf dat hij met zijn ogen dicht op bed lag. Zo snel mogelijk deed hij zijn stomme carnavals kleren uit, en deed zijn spijkerbroek alvast open. Hij wist wel wat sexy was nu.
Nu dat hij alleen zijn normale kleding aanhad, ondergoed, spijkerbroek en t-shirt.. deed hij de tas open en zette hij de verassring op. Zijn reflectie in de spiegel was mega rood, en hij lachte naar zichzelf om te bewijzen dat hij dit kon doen.
Jake lag inderdaad op het bed. Met zijn gezicht naar boven en zijn ogen dicht. Alleen de nachtlampjes stonden aan. Alex’ hart ging als een trein! Langzaam klom hij op bed, en hing nu met zijn gezicht over Jake. Hij legde een zachte zoen op Jake’s lippen, en fluisteren ‘Happy first year annivercery.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 23:21

Love story  - Pagina 19 254yr6s
Jake
pff ik lied me op het bed vallen. Me hoofd duizelde een beetje. Met een diepe zucht sloot me mo gen. Ik had me amre wijd naast me liggen. Ik lag even toen het bed ineens bewoog. me mond werd heerlijk gezoent door mijn jongen! Mijn schat die ik niet kwijt ging raken. ik opende me ogen licht geschrokken; is dat vandag!' vroeg ik beschaamt. Ik kek alex recht aan daarna langzaam over zjn lichaam naar beneden. Me ogen werden groter en groter. Me mond hing open. Heel langzaam keek ik terug omhoog toen ik zijn oortje zag op zjin hoofd begon ik te blozen!. Ik ademde diep in ene uit waarna ik me handen naar zijn hoofd bracht ze door zijn harne heen haalde om me handen in zjin achterhoofd achter te laten. ik trok zijn gezicht naar benede zodat ik hem kon zoenen. 'cute kitty' bracht ik uit tussen het zoenen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 23:32

Love story  - Pagina 19 Ao9i4l
Alex
Jake’s reactie was precies waar Alex op had gehoopt. Zijn hart sloeg langzamer maar wel machtiger, en zoende heftig terug. ‘Do you like it?’ vroeg hij toen hij lucht moest hebben. Zijn hand ging over de zijkant van Jake’s gezicht in een liefdevolle manier. Jake’s gezicht sprak boekdelen. ‘En yes, vandaag is het een jaar geleden dat je me hierheen bracht! Dus ik dacht dat ik het maar eens terug moest betalen.’ Zonder moeite ging hij beter zitten, zodat hij nu op Jake’s heupen zat. Zijn handen gingen over Jake’s borst heen, nog wel boven het shirt. ‘Wat zullen we gaan doen volgens jou? Vanavond ben ik helemaal van jou.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 23:37

Love story  - Pagina 19 254yr6s
Jake
Me lichaam reageerde heftig op alex zijn verschijning. helemaal toen hij ging zitten. Me hard me ademhaling alles. me handen begonnen zelfs licht te trillen toen alex over mijn borst heen aaide. 'slapen' bracht ik iets te opgewonden uit Ik wilde zograag serieus zijn. Maar het lukte niet. Ik begon steeds lager te ademen en me member begon alex al te prikken. 

'Okey nee slapen niet dat gaat hem nu niet meer worden.' Ik schoot omhoog en drukte me mond tegen de zijne aan. Me handen gingen naar zijn shirt die ik vervolgens razend snel over zijn hoofd uit deed. Daarna lied ik me hande over zijn rug glijden zo zijn boxer in. Ik begon zachtjes in zijn kont te knepen 'denk dat ik deze kittycat goed moet verzorgen' zei ik. Me stem was weer eens een paar octaven gezakt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Emptyzo mei 15 2016, 23:46

Love story  - Pagina 19 Ao9i4l
Alex
Zijn hart stopte even toen Jake het woord ‘slapen’ zei. Maar hij kreeg gelukkig geen kans om erover te gaan piekeren, piekeren was helemaal niet nodig. Snel moest hij zijn benen beter leggen toen Jake ineens rechtop ging zitten, anders zouden ze in een pijnlijke draai terecht gekomen zijn. Jake’s handen schoten zijn broek in en begonnen met het knijpen van zijn achterste. Dat samen met het zoenen zorgde ervoor dat Alex verder omhoog kwam, en nu alleen op zijn knieën zat, Jake gezicht ietsjes onder zich. Zijn handen gingen omlaag om Jake’s shirt uit te krijgen, en zijn lippen deden zowat pijn toen hij moest stoppen met zoenen om het shirt over zijn hoofd heen te krijgen. ‘Verzorging niet, wel enorm veel aandacht.’ Bracht hij uit en grijnsde naar Jake. Hij legde Jake’s hoofd op zijn borst zodat hij zijn hartslag kon horen, en zakte weer iets met zijn heupen, die nu heen licht op Jake’s kruis lagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 19 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» [story] the end of the world
» Nightwell story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: